Bovendien is het onmisbaar als je iemand wil gaan boosten.Op vrijdag 22 februari 2002 19:49 schreef tva_goku het volgende:
[..]
Ik gebruik ook maphack, en I don`t care
Verwijderd
Kan je doen, je benadeeld er niemand meeOp vrijdag 22 februari 2002 19:54 schreef RedHat het volgende:
hmzz... ok, dan ook maar maphack nemen
Dan zal je nooit iets vinden ook ben ik bangik 500 mf?? mocht ik dromen... ja... nee, ik heb 0,0
niet meer of minder dan bv een blauwe boots of armorOp vrijdag 22 februari 2002 19:11 schreef barrel het volgende:
een blauwe ring vinden bij mephisto hell ?? hehehe dan is er iets serieus mis met je mf
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Vanmidag gevonden in cow hell colosus blade
ff een paar chippeds getrade en wat denk je
na de eerste transformatie een cruel colosus blade 295%
ff een paar chippeds getrade en wat denk je
I KILL YOU BARREL IK HEB INMIDDELS AL 150chipped ER AAN GESPENDEERD!!!!!!~!!!!!!!
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Ruil je hem voor een paar sojs of big money (sojSSS) in trade channel
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
weet ik nog niet .. ik weet dat er hier een paar eentje zoeken .... maar maybe ga ik hem zelf wel gebruiken. Maar mocht ik hem weg doen denk ik eerst aan jullie/jou
Ok ik ben de eerst dan als je hem wegdoet 
Lees maar een paar topics terug
Lees maar een paar topics terug
hehe sau geen grapjes maken
maar hoe kom ik aan items met MF ?? ik wil wel WAT vinden natuurlijk
Beginnen met armors/helmen whatever te socketen met Perfect topazzen en te mf-en totdat je betere stuff vind ...Op vrijdag 22 februari 2002 20:19 schreef RedHat het volgende:
maar hoe kom ik aan items met MF ?? ik wil wel WAT vinden natuurlijk
hmzz.. Canon23, zou je me daarmee willen helpen? Want in Nightmare kan ik volgens mij nog 1 wapen socketed maken in Act 5 als het goed is bij dat neppe ventje.Op vrijdag 22 februari 2002 20:22 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Beginnen met armors/helmen whatever te socketen met Perfect topazzen en te mf-en totdat je betere stuff vind ...
welke lvl is dat ventje? en kan je al in hell cowrunes?Daar vind je namelijk genoeg armor(body helm schild) met sockets erin...
Kan je er niet in dan zoek ik vanavond/morgen wel ff voor je...
Kan je er niet in dan zoek ik vanavond/morgen wel ff voor je...
ik heb nu lvl 67 paladin
en ja ik kan cowrunnen op hell
private//got
daar zit ik nu in
en ja ik kan cowrunnen op hell
private//got
daar zit ik nu in
Verwijderd
Ik heb echt een vaag wapen gevonden:

127% deadly strike???, dat betekent dat dit wapen dus altijd double damage doet?, dan slaat ie toch wel vrij hard

127% deadly strike???, dat betekent dat dit wapen dus altijd double damage doet?, dan slaat ie toch wel vrij hard
ALS je raakt that is.Op vrijdag 22 februari 2002 20:34 schreef Sjawarmaman het volgende:
Ik heb echt een vaag wapen gevonden:
[afbeelding]
Life regen? Jij speelt nog niet lang heOp vrijdag 22 februari 2002 14:30 schreef TrailBlazer het volgende:
Wat is de skin of the flayed one ongeveer waard. (if anything) +24 life regenration
Verwijderd
LOOOOL is dat niet zo met elk wapen :PPPPPPOp vrijdag 22 februari 2002 20:46 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
[..]
ALS je raakt that is.
I have created gotkoe1//got 
And no king kill-Lamers-Item snatchers- enz enz
en vol=VOL
And no king kill-Lamers-Item snatchers- enz enz
en vol=VOL
Verwijderd
AARG mensen bieden ondals almighty aan voor chipped, onwetende zielen!! hoe kan ik nou mijn ondals kwijt raken voor nog een keer 9 soj
jij had hem ook weggedaan voor chippiesOp vrijdag 22 februari 2002 21:02 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
AARG mensen bieden ondals almighty aan voor chipped, onwetende zielen!! hoe kan ik nou mijn ondals kwijt raken voor nog een keer 9 soj
btw redhat ik hoop dat je blij bent met je equip nu
Uhh vraagje: vlgems mij heb ik iets gemist, wat bedoelen jullie met "chippeds" ??
ben altijd al blij geweest hoorOp vrijdag 22 februari 2002 22:07 schreef SaURoN het volgende:
[..]
jij had hem ook weggedaan voor chippiesals je mijn post niet gezien had
![]()
btw redhat ik hoop dat je blij bent met je equip nu
echt bedankt!
ok ik ben n's eerlijk, m'n paladin is dik verneukt, maar er komt nog wel n's een nieuwe char
Verwijderd
hoi, ik ben een level 14 druid, beginnertje dus, maar heeft iemand nog wat mooie items voor mij?
ik heb nu een wolf helm
, en zijn er ook balrog creatures?
ik heb nu een wolf helm
Verwijderd
Ik zou die Pala gelijk links late liggen.. begin een Amazon, en laat je een beetje helpen. Je moet alleen ff bepalen of je met bows of spears gaat vechten. Doe het nooit allebei.Op vrijdag 22 februari 2002 22:19 schreef RedHat het volgende:
[..]
ok ik ben n's eerlijk, m'n paladin is dik verneukt, maar er komt nog wel n's een nieuwe char
Een ama zonder top gear is niks .. als je begint met diabloII zijn perfecte chars om te beginnen necro's en barbarian's die kunnen evengoed zonder top gear kontschoppen
Verwijderd
Daarom zei ik er dus bij: Laat je een beetje helpenOp vrijdag 22 februari 2002 23:52 schreef barrel het volgende:
Een ama zonder top gear is niks .. als je begint met diabloII zijn perfecte chars om te beginnen necro's en barbarian's die kunnen evengoed zonder top gear kontschoppen
dat is juist niet leuk
in het begin moet je alles zelf een beetje ontdekken als ama er steeds bij lopen als nieuwe ling is niet leuk 
en hij heeft al wat wapens van mij voor pally, daar kan hij goed mee uit de voeten of hij moet een lance barb maken dat is ook lekker met die lance
en hij heeft al wat wapens van mij voor pally, daar kan hij goed mee uit de voeten of hij moet een lance barb maken dat is ook lekker met die lance
QUE ?Op vrijdag 22 februari 2002 23:52 schreef barrel het volgende:
Het enige wat je als ama echt nodig hebt in cow lvl is wat mana steal, en iets met faster run. 1 manald zou al genoeg moeten zijn
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Dus je slaat ze dood ??QUE ?
Het enige wat je als ama echt nodig hebt in cow lvl is wat mana steal, en iets met faster run. 1 manald zou al genoeg moeten zijn
Verwijderd
nee een Ama gebruikt nog altijd een boog of spear. 1 Manald is al lang genoeg als je een piercing attack wep heb.Op zaterdag 23 februari 2002 00:39 schreef barrel het volgende:
[..]
Dus je slaat ze dood ??
Ik heb 2 ama's gebruiken allebij geen manhald .. manhald sucks zwaar
+dex ringen of +ar ringen en where the fuck heb je als ama faster run voor nodig ?? je staat toch stil als je schiet ?? en om weg te rennen schiet niet op want dan hoor je ook niet in cowhell thuis
Verwijderd
fast run is echt wel fijn als je javazon bent
lekker om zo'n kudde koeien heen rennen en tussen meerdere kuddes zodat je ze kan lokken. Hoe sneller je dan kan rennen hoe beter vinnik
Hoe sneller je rent des te eerder zijn die cows je uit het "oog" Dus volgen ze je niet meer en kan je ook geen mooi stapeltje makenfast run is echt wel fijn als je javazon bent lekker om zo'n kudde koeien heen rennen en tussen meerdere kuddes zodat je ze kan lokken. Hoe sneller je dan kan rennen hoe beter vinnik
huhOp vrijdag 22 februari 2002 22:15 schreef SaURoN het volgende:
Chipped Gems
3 Chippeds in cube + Sword = 3 Socket SwordOp zaterdag 23 februari 2002 08:29 schreef Lawtje.com het volgende:
[..]
huhwat kan je daarmee dan ? die zuigen toch ?
3 Chippeds in cube + Magic Sword = 3 Socket Magic Sword
Vooral die laatste kunnen erg goed zijn
Mijn MF ama gebruikt 1 dual leach, 7/4 das genoeg om mijn bolletje vol te houdenOp zaterdag 23 februari 2002 02:17 schreef barrel het volgende:
Ik heb 2 ama's gebruiken allebij geen manhald .. manhald sucks zwaar+dex ringen of +ar ringen en where the fuck heb je als ama faster run voor nodig ?? je staat toch stil als je schiet ?? en om weg te rennen schiet niet op want dan hoor je ook niet in cowhell thuis
nee maar tot je iets beters vind, kun je als javazn best vooruit met de stokjes die je gewoon kunt kopen....Op zaterdag 23 februari 2002 00:39 schreef barrel het volgende:
[..]
Dus je slaat ze dood ??
AHAOp zaterdag 23 februari 2002 10:01 schreef Soullie het volgende:
[..]
3 Chippeds in cube + Sword = 3 Socket Sword
3 Chippeds in cube + Magic Sword = 3 Socket Magic Sword
Vooral die laatste kunnen erg goed zijn
geld dat alleen in LoD ? of ook bij diablo2 classic ?
allebij, is met de horadric cube.Op zaterdag 23 februari 2002 10:18 schreef Lawtje.com het volgende:
[..]
AHA
geld dat alleen in LoD ? of ook bij diablo2 classic ?
kan je in d2 classic nu ook cruels krijgen dan?Op zaterdag 23 februari 2002 10:27 schreef RedHat het volgende:
[..]
allebij, is met de horadric cube.
dat ze dat niet eerder hebben gedaan
kaasz | specs | i kick ass for the lord
game: nl act 5 norm
low levels questen
/w *deathbefordis
low levels questen
/w *deathbefordis
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
FREE ITEMZ
ok nu ik julle aandacht heb
me mules uitgecleand. en heb weer eens een verzameling dingen gevonden zonder echte marktwaarde, waarvan ik er al (meerdere) heb. maar die toch te leuk zijn om weg te gooien
dus als iemand iets van het volgende moet hebben
zet ff neer, en je mag het zo hebben
butchers pupil 2X
venomgrip 3X
lavagout gloves
frostburn 2X
chanceguards 31%
rite of passage
rare io staff. (2 to all skils. 20 FC, 19 cr, 1 +ts, 1+hydra)
hand of blessed light 2X
armor 4 sockets + 70 life
233% cruel phase blade
manald 5%
nagelring 22 & 23%
IK helm
rockstopper
me mules uitgecleand. en heb weer eens een verzameling dingen gevonden zonder echte marktwaarde, waarvan ik er al (meerdere) heb. maar die toch te leuk zijn om weg te gooien
butchers pupil 2X
venomgrip 3X
lavagout gloves
frostburn 2X
chanceguards 31%
rite of passage
hand of blessed light 2X
233% cruel phase blade
manald 5%
nagelring 22 & 23%
IK helm
rockstopper
Mag ik Nagelring of Venom Grip ofzo? Of Mandald is ook welkomOp zaterdag 23 februari 2002 13:59 schreef heuveltje het volgende:
FREE ITEMZ
butchers pupil 2X
venomgrip 3X
lavagout gloves
frostburn 2X
chanceguards 31%
rite of passage
hand of blessed light 2X
233% cruel phase blade
manald 5%
nagelring 22 & 23%
IK helm
rockstopper
sc
Shit kan je alsjeblieft een paar dagen bewaren ? Dan krijg ik LoD en ik heb echt alleen maar zuig dingen. Plz plz plz plzOp zaterdag 23 februari 2002 13:59 schreef heuveltje het volgende:
FREE ITEMZ
butchers pupil 2X
venomgrip 3X
lavagout gloves
frostburn 2X
chanceguards 31%
rite of passage
hand of blessed light 2X
233% cruel phase blade
manald 5%
nagelring 22 & 23%
IK helm
rockstopper
JooeeepieeejOp zaterdag 23 februari 2002 14:13 schreef heuveltje het volgende:
sc
Nu spelen?
*Atrox-Taliban (tja, tis de naam van me clan, we zijn van naam veranderd en ik wou niet uit de clan (allemaal toffe gaste))
Ja, maar gewoon zonder die expesion.Op zaterdag 23 februari 2002 14:35 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
[..]
Speel je nu D2?
Op open of closed?Op zaterdag 23 februari 2002 14:48 schreef Lawtje.com het volgende:
[..]
Ja, maar gewoon zonder die expesion.
Heuveltje, is die creul blade te gebruiken voor low level chars?
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
waarom in hemels naam taliban als clan naam nemen?Op zaterdag 23 februari 2002 14:24 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
[..]
Jooeeepieeej
Nu spelen?
*Atrox-Taliban (tja, tis de naam van me clan, we zijn van naam veranderd en ik wou niet uit de clan (allemaal toffe gaste))
dat snap ik echt, niet. gewoon sick

I dunno, heb ik niet gepakt.Op zaterdag 23 februari 2002 15:31 schreef SaURoN het volgende:
[..]
waarom in hemels naam taliban als clan naam nemen?
Als ik me het goed herrinner: de oude baas is omgekomen (echt, autoongeval) en broer ervan is clanleader geworden. Vet irri gastje

Eerste goede clan die ik tegenkom join ik
phase blades zijn clvl 55, dus neeOp zaterdag 23 februari 2002 15:28 schreef bachus het volgende:
Heuveltje, is die creul blade te gebruiken voor low level chars?
(had je zelf in 5 sec kunnen zien op diabloii.net)
Omdat het waarschijnlijk irri kleuterjes zijn van 12 jaarwaarom in hemels naam taliban als clan naam nemen?
barrel er is net wat kut gebeurtOp zaterdag 23 februari 2002 15:38 schreef barrel het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk irri kleuterjes zijn van 12 jaar
Kom je online? I need Mandald enzowOp zaterdag 23 februari 2002 15:35 schreef heuveltje het volgende:
[..]
phase blades zijn clvl 55, dus nee
(had je zelf in 5 sec kunnen zien op diabloii.net)
Verwijderd
zou kunnen, ik kon er toenet ook niet in.... Maar ach dat is Battlenet.Op zaterdag 23 februari 2002 16:53 schreef NorthernLight79 het volgende:
Ehm.. Zijn er meer mensen die momenteel niet kunnen connecten met Battle.net?
ja..zit wel eens in de game 'holland'Op zaterdag 23 februari 2002 15:38 schreef barrel het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk irri kleuterjes zijn van 12 jaar
'zitten ook wel eens van die taliban gasten...
die zitten beetje ruzie zoeken en schelden

kaasz | specs | i kick ass for the lord
Ik vind ook irritant als ik mf games open een lvl 11 joined en begint te spammen dat ik moet helpen in akt2....
waarom zou ik ? ik heb vroeger wel eens mensen geholpen die mij dan ook wel zowden helpen... yea right klaar en weg mensen. Dan leer je het snel af he.
Ik vertrouw niemand die ik niet ken en help ook niemand sterker nog als zown idioot blijft zeiken kan ie een guided missle in zijn kont verw88.
waarom maak ik geen geclosde mf games ?? omdat ik altijd vergeet een pass in te vullen
Heuveltje Ik heb wel intresse in lava gout en hand of the blessed light
waarom zou ik ? ik heb vroeger wel eens mensen geholpen die mij dan ook wel zowden helpen... yea right klaar en weg mensen. Dan leer je het snel af he.
Ik vertrouw niemand die ik niet ken en help ook niemand sterker nog als zown idioot blijft zeiken kan ie een guided missle in zijn kont verw88.
waarom maak ik geen geclosde mf games ?? omdat ik altijd vergeet een pass in te vullen
Verwijderd
Ja idd, ik hielp ook iemand door Hell heen. Komen we bij Mephisto aan en ja hoor er dropt een groene death mask (Tal rasha's), die fucking lamer pakt om dus snel op en verlaat de game............ Dat was ook gelijk de laatste keer dat ik een onbekende help.
Heuveltje, mag ik die 2 nagelringen? PLZ 
Krijg je van mij een rare LL ring(7%)
Krijg je van mij een rare LL ring(7%)
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Zou ik die lava gout mogen hebben? tx!Op zaterdag 23 februari 2002 13:59 schreef heuveltje het volgende:
FREE ITEMZ
butchers pupil 2X
venomgrip 3X
lavagout gloves
frostburn 2X
chanceguards 31%
rite of passage
hand of blessed light 2X
233% cruel phase blade
manald 5%
nagelring 22 & 23%
IK helm
rockstopper

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"
Als je die chance guards nog hebt zou ik die wel willenOp zaterdag 23 februari 2002 13:59 schreef heuveltje het volgende:
FREE ITEMZ
butchers pupil 2X
venomgrip 3X
lavagout gloves
frostburn 2X
chanceguards 31%
rite of passage
hand of blessed light 2X
233% cruel phase blade
manald 5%
nagelring 22 & 23%
IK helm
rockstopper
/w *deathbeforedis
Verwijderd
Ik help eigenlijk de hele dag allerhande mensen act 3-4-5 Hell door. Wat ik alleen niet meer doe is van die mensen van lvl 11 helpen.Op zaterdag 23 februari 2002 17:27 schreef Sjawarmaman het volgende:
Ja idd, ik hielp ook iemand door Hell heen. Komen we bij Mephisto aan en ja hoor er dropt een groene death mask (Tal rasha's), die fucking lamer pakt om dus snel op en verlaat de game............ Dat was ook gelijk de laatste keer dat ik een onbekende help.
Ik wil best ff Diablo voor iemand slopen ofzo, maar ik vind dat ze dan wel ff lvl 40-50 mogen zijn, en niet zo'n ranzige lvl 1 leecher.
hehe paswoord vergeten, dat heb ik ook altijdOp zaterdag 23 februari 2002 17:23 schreef Soullie het volgende:
meest wazig is nog dat als ik een game maak met "KILL ancients" of "MF'ing" dan komt er nooit een hond
een game met als naam : "sdwaredas" en binnen 10 sec heb ik al 2 man

maar lavagout is weg
blessed dinges mag je hebben
maak gamenaam
FREE ITEMS
FREE ITEMZ
FREE STUFF
FREE UNIQUES
heb je binnen 5 sec vol game... leuk voor solo java game... gemeen jah maar wel effecties
Meestal drop ik ook echt wat troep in die games
FREE ITEMS
FREE ITEMZ
FREE STUFF
FREE UNIQUES
heb je binnen 5 sec vol game... leuk voor solo java game... gemeen jah maar wel effecties
Meestal drop ik ook echt wat troep in die games
ben een nieuwe char begonnen
iemand zin om mee te questen ?
(let wel niet boosten, questen)
ikke welOp zaterdag 23 februari 2002 20:26 schreef heuveltje het volgende:
ben een nieuwe char begonnen
Verwijderd
Ik heb net een +1 java skill charm gevonden met 1-29 lightning dmg.
Leuke charm, maar ook het enige wat ik van dead mephi kreeg
Leuke charm, maar ook het enige wat ik van dead mephi kreeg
jij kunt goed klagen of niet... die charm is zeker 1 soj waard en dan nog klagen.... verwacht je dat meph gf, wf en weet ik het dropt
dat doet hij dus niet
is er vanaaf nog een Cow run? als ik t niet vergeet zal ik meedoen
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
nee zag ik al, ik weet dat het een leuk item is, maar ik zit eigenlijk te hopen op een DMG reduce ietsOp zaterdag 23 februari 2002 20:57 schreef SaURoN het volgende:
jij kunt goed klagen of niet... die charm is zeker 1 soj waard en dan nog klagen.... verwacht je dat meph gf, wf en weet ik het droptdat doet hij dus niet
huh ik zie net in een chanel iemand naar een windforce vragen (ok das niet vreemd
) maar hij offerde 16 SOJ voor een unIDed en 10 voor een IDed
waarom is een unIDed meer waard? me not understands
waarom is een unIDed meer waard? me not understands
Bier, Whiskey en Metal!!
unided kan meer waardzijn:
1 kan hoog % zijn
2 is meestal niet geduped
dat zijn de redenen die ik weet
1 kan hoog % zijn
2 is meestal niet geduped
dat zijn de redenen die ik weet
Closed, duhOp zaterdag 23 februari 2002 14:56 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
[..]
Op open of closed?
Beste uitleg vindbaar over de CowKing ..
Ik heb met een maat regelmatig cowgame gedaan ... waar ik opende, en hij de cowking slachte ..
Zonder dat hij uit de party ging .
Hij had cowking al vaker geslacht, en ik opende voor hem.
Maakte niet uit ofik in hetzelfde scherm was, of in town of wat dan ook ..
Ik kon nog steeds openen ..
Totdat ik in een public-cowrun was, en een andere persoon de kign slachtte (na 3 runs ofzow) .. hij had waarschijnlijk nog nit eerder de king geslacht en de volgende game kon ik niet openen.
Conclusie : Het maakt niet uit of je in party zit of niet .. of je in het scherm bent of in town ...
Als de persoon die de king slacht hem reeds eerder geslacht heeft is er niets aan de hand.
Het maakt alleen maar uit of je de king slacht terwijl je hem nog niet eerder geslacht hebt, als dit het geval is .. dan zal deze persoon ervoor zorgen dat iedereen in de game die nog de mogelijkheid heeft om te openen het dus na deze game niet meer kan.
Deze info komt uit meerdere bronnen & forums ...
En allemaal hebben ze dezelfde conclusie.
Uit eigen ervaring weet ik het volgende.This is how cow king works:If you're in the cow level, and somebody who has never killed the king before with that char kills him, everyone in the game loses the ability to make the level, EVEN if the person killing king unparties first, and you're 5 screens away. If the person HAS killed the King before, they can kill him as many times as they want, without ever leaving the party, and it won't affect you at all. So the people that killed him in games before that didn't unparty had already killed him with that char, so it didn't matter. And today, someone DID kill him who hadn't killed him before, so you lost the ability.
Ik heb met een maat regelmatig cowgame gedaan ... waar ik opende, en hij de cowking slachte ..
Zonder dat hij uit de party ging .
Hij had cowking al vaker geslacht, en ik opende voor hem.
Maakte niet uit ofik in hetzelfde scherm was, of in town of wat dan ook ..
Ik kon nog steeds openen ..
Totdat ik in een public-cowrun was, en een andere persoon de kign slachtte (na 3 runs ofzow) .. hij had waarschijnlijk nog nit eerder de king geslacht en de volgende game kon ik niet openen.
Conclusie : Het maakt niet uit of je in party zit of niet .. of je in het scherm bent of in town ...
Als de persoon die de king slacht hem reeds eerder geslacht heeft is er niets aan de hand.
Het maakt alleen maar uit of je de king slacht terwijl je hem nog niet eerder geslacht hebt, als dit het geval is .. dan zal deze persoon ervoor zorgen dat iedereen in de game die nog de mogelijkheid heeft om te openen het dus na deze game niet meer kan.
Deze info komt uit meerdere bronnen & forums ...
En allemaal hebben ze dezelfde conclusie.
barrel er is net wat kut gebeurt Ik was met me Talrasha sorcje nova aan het doen dropt er een amulet, komt zon lvl 6 leecher en jat hem. wat blijkt is het een Maras 30% klote leechers en dan nog itemssnatchen ook

Zijn er hier mensen die veel spindle runs doen? En zo ja, heb je hier goede ervaring mee of niet? Ik vindt mephiruns wel relax, daar niet van, maar hij dropt nooit super items zoals wf, en ik wil ook weleens van die "5 soj items" vinden
. En alhoewel ik al zeer veel cowruns heb gedaan, heb nog nooit iets gevonden dat een grotere waarde had dan 2 soj's.
2 lui hebben hier al wf en gf uit pindle getrokken
zelf heb ik meer geluk gehad met koetjes wf en rasha armor gevonden
zelf heb ik meer geluk gehad met koetjes wf en rasha armor gevonden
Zelf doe ik de laatste dagen wel es pindle runs ... gistere vond ik sacred armor, vandaag hydra bow en colosus blade ... helaas allemaal blauwZijn er hier mensen die veel spindle runs doen? En zo ja, heb je hier goede ervaring mee of niet? Ik vindt mephiruns wel relax, daar niet van, maar hij dropt nooit super items zoals wf, en ik wil ook weleens van die "5 soj items" vinden . En alhoewel ik al zeer veel cowruns heb gedaan, heb nog nooit iets gevonden dat een grotere waarde had dan 2 soj's
ik zit nu op 1100 pindle runs en heb 3 uniques gehad die het waard waren te houden. 1100 klinkt btw veel.. maar als je rekent dat pindle zo gedaan is en ik 50 runs per dag doe (15 min tot 20 min) valt het wel mee.Op zaterdag 23 februari 2002 23:23 schreef Holy_Paladin het volgende:
Zijn er hier mensen die veel spindle runs doen? En zo ja, heb je hier goede ervaring mee of niet? Ik vindt mephiruns wel relax, daar niet van, maar hij dropt nooit super items zoals wf, en ik wil ook weleens van die "5 soj items" vinden. En alhoewel ik al zeer veel cowruns heb gedaan, heb nog nooit iets gevonden dat een grotere waarde had dan 2 soj's.
Wartravs.
Wf.
Trangs helm.
als je snel sojs wilt verdienen raad ik je aan met een java cowlvls solo te gaan doe en iedere jewel en charm op te rapen...
op te gaan mephen
heb jij die messerschmidt nog ?Op zondag 24 februari 2002 00:44 schreef barrel het volgende:
[..]
Zelf doe ik de laatste dagen wel es pindle runs ... gistere vond ik sacred armor, vandaag hydra bow en colosus blade ... helaas allemaal blauwalleen die hydra bow was cruel
229% dmg en 5% ll Maar ik heb wel es een meschersmith campion axe gevonden en een eaglehorn crusader bow
dus het kan wel
hij varzamelt items unknown
dus als hij um heeft trade hij um niet
Ik heb nog een 292% Cruel Thundermaul met 10% IAS liggen.
Clean, geen sockets (kun je zelf doen, 50% kans op 2 sockets). Iemand interesse?
Clean, geen sockets (kun je zelf doen, 50% kans op 2 sockets). Iemand interesse?
I want to live forever, so far.. so good.
Dit topic is gesloten.