• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 16:49

Jive

MooMooMastah

Op donderdag 21 februari 2002 17:13 schreef chrisstructor het volgende:
dan nog blijft het super.........
en volgens mij is static field ook irritant online.
(voor iemand anders dan...........)
is er eigenlijk resistance tegen op te bouwen?????
Is lightning ...
Dus zou wel te resisten zijn denkik ... kweet alleen nie ofut ook in PVP goed werkt ,dan zou een static-sorc aardig roelen dunkt me, gewoon van 2 schermen weg die barb staticen .. voordatie bij je is geWW'd een orb of 2 gooien et voila. Maar dat zal wel nie zo goed werken denkik.

Jive's Box
Jive @ DNET

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
@#$%^&*( battle.net ligt er weer af :(

• bachus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
voor de mensen die zin hebben: Act 2 tot 5 normal quests
/w *deathbeforedis

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

• RedHat
Op donderdag 21 februari 2002 18:06 schreef bachus het volgende:
voor de mensen die zin hebben: Act 2 tot 5 normal quests
/w *deathbeforedis
ikke wel :D heb alleen weinig WayPoints, kan die kleredingen nooit vinden :(

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 17:18 schreef Raz0r81 het volgende:

[..]

ga je niet dood als je daar 12uur met je orbje in 't niets staat te slaan? ik weet nog toen ik noob was en meteen alle Q's deed dat ik bij de hellforge ofzo (waar je de stone mot smashe) daar minstens 15x heb moeten slaan voordat die steen kapot was :P
heh, ach, 1 health mep je dr snel vanaf hoor :)

• Jive

Jive

MooMooMastah

Kwam net een leuke necro-build tegen .. waar ik de gear ook nog voor heb ...

Iemand die mij strakkies effe kan boosten voor Got-Cowruns ... Battle.Net permitting ofcorze.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:13

Tcq

Net bij het sjoppen een 263% cruel colossus blade/sword gevonden, lekker voor op je barb 8-)

Is dat nog iets waard of moet je dan nog meer % hebben?

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Ik heb een Cruel Giant Thresher van 276% a 427dmg met 2x Amn erin voor 14% LL.
Vind me merc wel lekker ... want hij doet er standaard al 1600 dmg mee ..

Kortom .. ze kunnen errug stoer zijn op merc's .

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

Ik denk ff lekker diablo spelen, tja, mag dus nog niet van chello :(

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:13

Tcq

'T is niet chello maar die klote dupers die de lag veroorzaken.
Blizzard zou iedereen die lange tijd teveel lag veroorzaakt een 24-uurs ban moeten geven

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Chello werkt ook niet echt mee :(

• RedHat
chello ligt te fokken ja
+ wat zijn dupers?

• bachus
Ik heb geen last van lag en ik zit ook bij chello (ben ook geloof ik de enige met veel snelheid :D 1.3 Mb D/l)

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

• RedHat
Op donderdag 21 februari 2002 20:15 schreef bachus het volgende:
Ik heb geen last van lag en ik zit ook bij chello (ben ook geloof ik de enige met veel snelheid :D 1.3 Mb D/l)
yeah, right...
ook al zit er een cap op 1,5 mbit (maximaal 160-180 kb/s)
en je haatl 1.3 MB. Zal wel MBit zijn.

• bachus
Ik heb die snelheid gehaald op bearshare (ik hoop dus dat er geen chello medewerkers meelezen). Ben hier ook geloof ik de enige in de buurt met chello.

• RedHat
Op donderdag 21 februari 2002 20:23 schreef bachus het volgende:
Ik heb die snelheid gehaald op bearshare (ik hoop dus dat er geen chello medewerkers meelezen). Ben hier ook geloof ik de enige in de buurt met chello.
zal wel 'bit' zijn ja, en byte is anders als bit.
hoger als 1,5 mbit kom je toch niet.

• Jive

Jive

MooMooMastah

Mb is ook Mbit ...
MB is namelijk MByte ....

:7

Jive's Box
Jive @ DNET

• RedHat
Op donderdag 21 februari 2002 20:26 schreef Jive het volgende:
Mb is ook Mbit ...
MB is namelijk MByte ....

:7
denk je nou echt dat hij dat er mee bedoelde? :D
tenminste, zou de 1e GoTer zijn die Mb als Mb opschrijft en MB als MB :P

• Jive

Jive

MooMooMastah

ookal zou ie de 1e zijn die het sgreifd zoalsut hoort ...
dan moetie langer geregged zijn asik ... want ik doe dat nml. wel sow ..

* Jive gebruikt altijd netjes MB & Mb zoalsut hoort .. en mischien bachus ookwel.

Jive's Box
Jive @ DNET

• RedHat
ja joh, wat maakt het nou uit, iedereen maakt wel n's een foutje joh, ik dacht dat ie 1,3 MB bedoelde, en misschien bedoelt ie dat ook wel, maak er niet zo'n probleem van.

• bachus
Nee ik bedoelde 1.3 Mb, 1.3 MB heb ik niet nodig (tenzij ik de rare behoefte krijg om op meerdere sites streaming video te kijken.) :P

/edit
Mocht chello mij voor dezelfde prijs 1.3 MB willen geven mogen ze hun gang gaan >:)

• RedHat
Op donderdag 21 februari 2002 20:38 schreef bachus het volgende:
Nee ik bedoelde 1.3 Mb, 1.3 MB heb ik niet nodig (tenzij ik de rare behoefte krijg om op meerdere sites streaming video te kijken.) :P

/edit
Mocht chello mij voor dezelfde prijs 1.3 MB willen geven mogen ze hun gang gaan >:)
:P

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 23:02 schreef Raz0r81 het volgende:

[..]

barrel
waarom noemt iedereen em rammie dan? :D

• Jive

Jive

MooMooMastah

barrel = GOT
rammie = LOD

Jive's Box
Jive @ DNET

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik ben een gelukkig mens
Na een crash van mijn comp een aantal maanden geleden dacht ik na ruim een maand ja ff diabloen op een andere comp. Ik tik mijn account naam in incorrect password. Ik na een paar keer proebren denk ik hmm ze hebben mijn account gewist. Kut ik had (voor mijn doen) een paar high lvl characters. Ik boot vandaag kapotte hd weer. in een andere comp. Ga naar battle.net zie ik dat ik al maanden een verkeerd accoutn gebruik |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( en wonder boven wonder mijn account bestond nog wel ik ben een gelukkig mens
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) vv

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Speelt er iemand SC en wilt er iemand me ff door normal/nm/hell leechen?

• SaURoN
  • Niet online
gotkoe1//got NU

• bachus
Laat mephisto wel eens wat leuks vallne? op normal?

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
nee

Verwijderd

hij kan toch wel een amu of ring ofzow droppe? of gaat ook dat niet? (unique dus) anders trouwens altijd z'n soulstone :P :)

• bachus
Z'n soulstonehad ik al wou alleen even wat questen afmaken dus ik dacht "ben nou toch in de buurt"

Verwijderd

Meph dropt nooi iets, als je je Sojs ofzo zoekt zou ik meph op nightmare doen.

• bachus
nee, ik hoopte op leuke armor ofzo, mephisto op nm wordt een beetje moeilijk ben pas lvl 21.

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:43

Soullie

Planeshift

Op donderdag 21 februari 2002 21:37 schreef bachus het volgende:
Laat mephisto wel eens wat leuks vallne? op normal?
als je nieuw bent wel ja

chance guards.. alibaba enzow.. leuk noob mf gear... op NM dropt meph al beter dus ik raad je om toch minimaal je doel op hem te zetten :)

meph hell dropt ook wel goed maar je hebt dan wel een goeie build en gear nodig... zodra je meph onder de 45 sec killed op NM zow ik hell gaan doen... :)

tja en pindle alleen als je de medium en exepts bij meph wel allemaal gezien hebt... :)

trouwens als je een leuk newbie armor zoekt ik heb een goldskin over... maar ben vandaag niet meer online... slaap........ :Z

/w *Soullie mocht je morgen online zijn :)

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 23:28 schreef Soullie het volgende:

[..]

als je nieuw bent wel ja

chance guards.. alibaba enzow.. leuk noob mf gear... op NM dropt meph al beter dus ik raad je om toch minimaal je doel op hem te zetten :)

meph hell dropt ook wel goed maar je hebt dan wel een goeie build en gear nodig... zodra je meph onder de 45 sec killed op NM zow ik hell gaan doen... :)

tja en pindle alleen als je de medium en exepts bij meph wel allemaal gezien hebt... :)
chance guards, noob MF items?

vind ik niet, toch leuke handschoentjes met een redelijk MF erop, ik heb nog geen andere leuke MF gloves gezien

• Soullie

Soullie

Planeshift

idd maar omdat meph normal ze kan droppen is het een noob item :P vind ik dan :)

trouwens rares kunnen ook redelijk wat mf hebben en nog leuke mods ook :P

heb een paar 24% mf gloves +2 java skill +3% leach :D

• bachus
Ik ben morgen wel online, wou vandaag even wat questen afmaken die ik gemist heb en wat exp winnen. Nu ook maar eens gaan slapen :).

/w *deathbeforedis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand gisteren nog leuke dingetjes gevonden? :)
Ik niet veel meer dan Tal Rasha Swirling Crystal die ik getrade heb voor 1 7% mf charm (na Sauron geconsulteerd te hebben hehe). Die crystal gebruik ik toch nooit, dus ben blij dat ik er vanaf ben. :)
Verder helaas nog geen black hades, maar wel een extra corpsemourn :P Jaja, dat was lachen ;)
De tweede getrade voor een ravenfrost, had ik nog een nodig.

ps: had gisteren iedereen zoveel lag? Bij mij werd het echt frustrerend (ookal nooit disconnections, bnet eruit of wat dan ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Net leuke meldingen van bnet, server shutting down vlak voor de WP LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
[topic=321554/2/25]

lees de laaste paar posts ff :o

owja shopbot users, itemgrabbers worden hier ook als cheats gezien
http://forum.diabloii.net/forumwww/showflat.php?Cat=&Board=comforum&Number=381239&page=0&view=expanded&sb=5&o=0&fpart=

duzze zou oppasen mocht je 1 van die dingen gebruiken, blizzard is dingen aan het deleten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat de goede kant op; alle lamers deleten :)
Wel een vreemde post van een kerel die zegt dat op europe de sojs niets meer waard zijn door dupes. Ik krijg het idee dat je voor een enkele soj bijna alles kan kopen. Zolang ik voor een soj met een item een Lightsabre kan krijgen vind ik een soj overrated.
Ik denk dat ik voortaan mijn spullen zoals lyc aim aan ga bieden voor mf charms (5-7%)
Sojs halen lukt toch alleen met de echt goede items (lijkt het)

Maar... GO BLIZZARD!!! :P B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08 15:36
Hehe dus iedereen die zegt dat zijn/haar account is geripped door een hacker is dus een cheater :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Das waar :D net zo als die mieesie ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op vrijdag 22 februari 2002 11:30 schreef Jaxe het volgende:
Gaat de goede kant op; alle lamers deleten :)
Wel een vreemde post van een kerel die zegt dat op europe de sojs niets meer waard zijn door dupes. Ik krijg het idee dat je voor een enkele soj bijna alles kan kopen. Zolang ik voor een soj met een item een Lightsabre kan krijgen vind ik een soj overrated.
Ik denk dat ik voortaan mijn spullen zoals lyc aim aan ga bieden voor mf charms (5-7%)
Sojs halen lukt toch alleen met de echt goede items (lijkt het)

Maar... GO BLIZZARD!!! :P B-)
hehe
heb al 1 lighstabre verkocht. maar 180%+ buriza is ook een soj. en ik vind buriza het ulitme wapen (op die 2 na) voor amazon. terwijl ik me barb met een 175% LS had uitgerust, en dat ging kut veel te weinig damage...

dus tis maar net he belangrijk jij iets vind.........

en probeer nu me hellslayer voor 3 7mf kwijt te raken, maar lult nog niet echt :(

en markt is kut
shako is gruwelijk lang 2 soj geweest, heb ik onderhand 2 soj bij elkaar................
wil iedereen er opeens 3 soj voor |:(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens een dezer dagen een nieuwe patch uitgekomen?
Zoja, wat isser in veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 12:28 schreef heuveltje het volgende:

[..]

hehe
heb al 1 lighstabre verkocht. maar 180%+ buriza is ook een soj. en ik vind buriza het ulitme wapen (op die 2 na) voor amazon. terwijl ik me barb met een 175% LS had uitgerust, en dat ging kut veel te weinig damage...

en probeer nu me hellslayer voor 3 7mf kwijt te raken, maar lult nog niet echt :(

en markt is kut
shako is gruwelijk lang 2 soj geweest, heb ik onderhand 2 soj bij elkaar................
das niet helemaal waar hij is nu al weer 3 weken 3 sojs ongeveer hoor... en btw hijs ook heeeel duur geweest, toen 2 sojs en na het dupe weekend zijn ze 3 sojs geworden :) stormshield is het zelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind zelf dat een barb met lightsaber genoeg damage doet op zich ...

niet in 8-player games alleen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net 20 runs op meph gedaan (hell uiteraard), nou dus geen ene ZAK gevonden met 250% mf. gggrrrrrrrrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:02

Canon23

>>MY<< world

Op vrijdag 22 februari 2002 10:27 schreef SaURoN het volgende:
[topic=321554/2/25]

lees de laaste paar posts ff :o

owja shopbot users, itemgrabbers worden hier ook als cheats gezien
http://forum.diabloii.net/forumwww/showflat.php?Cat=&Board=comforum&Number=381239&page=0&view=expanded&sb=5&o=0&fpart=

duzze zou oppasen mocht je 1 van die dingen gebruiken, blizzard is dingen aan het deleten :)
Mooi !!(MH is toch geen hack volgens hun he? :P)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

[..]

hehe

en markt is kut
Shako is idd zoals sauron zegt al een tijdje 3 soj (niet ID'ed vragen ze er 4 voor)

Stormshield word niet ID'ed zelfs al 5 soj voor gevraagd... ik denk dat dit komt doordat shako's en stormshields niet veel geduped zijn... alleen windforces arkaines en dat soort elite spul... en sojs wel...

dus zakt de waarde van de soj en stijgt de waarde van de weinige gedupte items...

Lightingskill charm was ook 2 soj net >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

hehe

Ik heb alleen 2 barbs, dus ik heb inderdaad iets andere prioriteiten. Maar de valuta is gewoon zeldzamer als de waar die je ervoor kan kopen. Misschien dat iets anders de soj kan replacen, maar ja, begin maar eens een global-community-revolution ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
7mf charms hebben in het begin zelfde waarde gehad als soj maar dat is ook anders geworden ... door koe game :) vielen/vallen er veel charms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 13:21 schreef SaURoN het volgende:
7mf charms hebben in het begin zelfde waarde gehad als soj maar dat is ook anders geworden ... door koe game :) vielen/vallen er veel charms :)
Oh, maar ik zeg niet dat charms de soj kunnen vervangen hoor :)
Misschien dat het wel beter zou werken; dan zie je tenminste nog eens prijsverschil tussen lightsabre / buriza / shaft / etc. Nu is het mij allemaal vrij vaag; alles een soj behalve verrry elite items.

Vraagje: De enige elite belt; Nosferatu's Coil (vette naam trouwens), is die wat waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
hmmz 1 soj ofzo, heb er ergens 1 liggen , klote belt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Laatst online: 09-09 12:33

anc

Waar kan je pindle precies vinden? Welke act en dan waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 13:31 schreef anc het volgende:
Act 5, eerst anja redden uit de Frozen River, dan praten, ze opend dan een portal (rood) en die leid meteen naar pindleskin.

Om portal open te houden moet je niet de WP aanzetten in de halls of the dead (of zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

thanks. maar ik dacht dat daar nanhuppeldepup zat ofzo die anja gefrozen had ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 13:28 schreef SaURoN het volgende:
was dat nou die belt waar je dagen om liep te zeiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 13:28 schreef SaURoN het volgende:
Hmm, klote is beetje groot woord. Vind hem nou niet zo slecht. 1 soj? Ik zal hem er vast niet voor kwijtraken.
Wie weet lyc aim + belt voor 1 soj.. (yeah right, when monkeys fly out of my butt) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 13:40 schreef anc het volgende:
thanks. maar ik dacht dat daar nanhuppeldepup zat ofzo die anja gefrozen had ofzoiets.
Nihlatak is de naam en pindle staat bij de ingang van de tempel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar is er nou een nieuwe patch uit of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 13:31 schreef anc het volgende:
ACT V

Je krijgt de portal naar Nihkaltak's temple als je die bitch red uit het ijs. Je komt dan buiten een soort gebouw met allemaal defiled warriors en 1 daarvan verderop is een special gast: Pindleskin.

------------------------------------------------

Anyway nog ff over die mephruns: ik heb er net 5 gedaan, check de laatste 3... Het zijn dan wel kut wapens maarrrr dat heeft nix met de MF % te maken:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/jeroen.vanberkel/magic1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/jeroen.vanberkel/magic2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/jeroen.vanberkel/magic3.jpg
---------------------------------------------------------

Dus de strekking van het verhaal, valt er echt nix (geen uniques), en soms krijg je er opeens 5 achterelkaar (beetje jammer dat er geen goeie tussenzat ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
nog mensen geinterreseerd om te spelen (low level) act 4 river of flame en act 5 (beide normal)

/w *deathbeforedis

game: nl act 4 norm //got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 13:45 schreef Sjawarmaman het volgende:

[..]

ACT V

Je krijgt de portal naar Nihkaltak's temple als je die bitch red uit het ijs. Je komt dan buiten een soort gebouw met allemaal defiled warriors en 1 daarvan verderop is een special gast: Pindleskin.

Anyway nog ff over die mephruns: ik heb er net 5 gedaan, check de laatste 3... Het zijn dan wel kut wapens maarrrr dat heeft nix met de MF % te maken:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
dit snap ik niet, het ligt toch wel degelijk aan % meer % heb je ook meer kans op uni is dus meer kans op hoge unis :)
het is gewoon een soort kans spel, met meer % heb je ook meer kans ;)
Op vrijdag 22 februari 2002 13:42 schreef tva_goku het volgende:

[..]

was dat nou die belt waar je dagen om liep te zeiken?
Ja :P miskoop van de maand , ligt ergens weg te roten :P Meer hebbeding
Op vrijdag 22 februari 2002 13:43 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Hmm, klote is beetje groot woord. Vind hem nou niet zo slecht. 1 soj? Ik zal hem er vast niet voor kwijtraken.
Wie weet lyc aim + belt voor 1 soj.. (yeah right, when monkeys fly out of my butt) :)
gisteren offerde 1 gast een soj voor die belt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 13:49 schreef SaURoN het volgende:

[..]

dit snap ik niet, het ligt toch wel degelijk aan % meer % heb je ook meer kans op uni is dus meer kans op hoge unis :)
het is gewoon een soort kans spel, met meer % heb je ook meer kans ;)
[..]
Nee ik bedoel dat als er een wapen valt er dan pas wordt bepaalt door je MF % of ie Rare, unique etc is. Kijk op Hell is de kans gewoon grote dat er een exceptional item valt, of een elite :9~. Ik had dus gewoon de 'pech' dat geen enkele van de wapens een hoge basis kwaliteit had (behalve misschien die sprinkler dan..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 13:52 schreef Sjawarmaman het volgende:

[..]

Nee ik bedoel dat als er een wapen valt er dan pas wordt bepaalt door je MF % of ie Rare, unique etc is. Kijk op Hell is de kans gewoon grote dat er een exceptional item valt, of een elite :9~. Ik had dus gewoon de 'pech' dat geen enkele van de wapens een hoge basis kwaliteit had (behalve misschien die sprinkler dan..)
Ook niet helemaal waar... t zit net ff anders, maar ik heb geen zin om dat op te zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Wat is de skin of the flayed one ongeveer waard. (if anything) +24 life regenration :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 14:23 schreef Pjemco het volgende:

[..]

Ook niet helemaal waar... t zit net ff anders, maar ik heb geen zin om dat op te zoeken :P
O ja? please enlighten me ;)... Nou ja dit is iig wat ik begreep uit het verhaal van Diablo2.net.. Mmm misschien moet ik het nog maar eens iets aandachtiger lezen :P.

Anyway, toch wel grappig dat je de eerste 20 runs maar 1 Unique vind, en de 5 daarna opeens 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

Er is een mf cheat te vinden op internet die samen werkt met een loader ofzoiets

Ik heb er es naar gekeken en daarin zie je boven je hoofd een getalletje van 0000 tot ffff

Wanneer deze op zo dicht mogelijk bij ffff zit is de kans het grootste wanneer je een uniq items vangt.

Dit getal is er eigenlijk ook wanneer je die cheat dus niet draait.

Ik heb er niet veel mee getest maar dit stond erbij.

Maar misschien had je erg veel geluk dat je elke keer dat je dicht bij de ffff zat toen je meph neer mepte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MF is volgens mij alleen maar onzin, het ligt er gewoon aan hoe bnet zich voelt, oh die heeft al 20 runs niets droppen we een paar crap uni`s en ze zijn weer blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus ik zou 100+ runs moeten doen bij pindle voor hij iets dropt ?????
want dan zou bnet wel eens kunnen gaan denken ach hij is al 100+ keer langs geweest, laten we hem eens wat sponseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 15:04 schreef tva_goku het volgende:
MF is volgens mij alleen maar onzin, het ligt er gewoon aan hoe bnet zich voelt, oh die heeft al 20 runs niets droppen we een paar crap uni`s en ze zijn weer blij.
zegt iemand die ff niks meer vind.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Kut ik kan nie meer dupen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn persoonlijke ervaringen met mf runs zijn dat als je er net mee begint met nieuwe char dat je best leuke stuff vind de 1ste 2 weken. Maar daarna ook echt geen hol meer :)
Mijn ama vond in haar eerste 2 mfrun weken echt goeie dingen, maar nu niet meer, terwijl ik wel wat waarde kan gebruike naa me mislukte runeword :P Sinds vandaag toch weer 1 soj, nog 7 te gaan en ik ga proberen een perf. doombringer clean te kope en daar een ohm in te vrotten. Of mayb GF hoewel die meestal wat duurder zijn dan 8 soj en de 227% GF versie schijnt dupe te zijn, maarja eerst die sojs dan zie ik wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Op vrijdag 22 februari 2002 13:45 schreef Sjawarmaman het volgende:

[..]

ACT V

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
---------------------------------------------------------

Dus de strekking van het verhaal, valt er echt nix (geen uniques), en soms krijg je er opeens 5 achterelkaar (beetje jammer dat er geen goeie tussenzat ;))
dit stinkt naar een maphack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 15:10 schreef SaURoN het volgende:

[..]

zegt iemand die ff niks meer vind.....
:p

btw wel de hele sanders set compleet :D
(er was iemand die sets spaarde, meld je ff bij me kan je hem overnemen /w *Da-Borg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 15:26 schreef Shade het volgende:
Kut ik kan nie meer dupen :(
WAAAAAATTTTT!!??!!??
ben jij een duper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn deze 2 waard?

Spirit Forge:
439 def
+4 Light Radius
+1.25 Life per clvl
Adds 20-65 Fire Damage
+5% to Fire Resist
+120-160% Enhanced Defense
+15 to Strength

En

Grim's Burning Dead
79-183 dmg
+200-250 to Attack Rating
Adds 131-232 fire damage
50% Target's Armor Used in To-Hit
Requirements -50%
Fire Resist +45%
Attacker Takes Damage of 8
+20% Enhanced Defense
+3 to Necromancer Skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 15:31 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
Mijn persoonlijke ervaringen met mf runs zijn dat als je er net mee begint met nieuwe char dat je best leuke stuff vind de 1ste 2 weken. Maar daarna ook echt geen hol meer :)
Mijn ama vond in haar eerste 2 mfrun weken echt goeie dingen, maar nu niet meer, terwijl ik wel wat waarde kan gebruike naa me mislukte runeword :P Sinds vandaag toch weer 1 soj, nog 7 te gaan en ik ga proberen een perf. doombringer clean te kope en daar een ohm in te vrotten. Of mayb GF hoewel die meestal wat duurder zijn dan 8 soj en de 227% GF versie schijnt dupe te zijn, maarja eerst die sojs dan zie ik wel weer
je ondertitel klopt niet meer, vergeleken met jou is die JT , een einstein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
3e x: wat is een duper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op vrijdag 22 februari 2002 16:01 schreef Schizophreniac het volgende:

[..]

WAAAAAATTTTT!!??!!??
ben jij een duper?
ghehe lol :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 16:33 schreef RedHat het volgende:
3e x: wat is een duper?
iemand die items namaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Op vrijdag 22 februari 2002 16:36 schreef SaURoN het volgende:

[..]

iemand die items namaakt :)
dat snap ik niet helemaal?
kun je je eigen items maken?
dus ff een soj namaken geen probleem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand gooid net een 7 mf jewel weg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op vrijdag 22 februari 2002 17:12 schreef tva_goku het volgende:
iemand gooid net een 7 mf jewel weg :?
um ja, doe ik ook zo vaak
wat zou je der mee willen doen dan ?
Op vrijdag 22 februari 2002 16:37 schreef RedHat het volgende:

[..]

dat snap ik niet helemaal?
kun je je eigen items maken?
dus ff een soj namaken geen probleem :?
jep, en windforces 1.08 grandfather enzovoort .....

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 17:15 schreef heuveltje het volgende:

[..]

[..]

wil je ze voortaan opspare en aan mij geven? zou je me blij make :P :) enne.. IK WIL NOU DIE CRUEL WAR PIKE WEL ES.. :( maar jij bent d'r nooit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Op vrijdag 22 februari 2002 17:15 schreef heuveltje het volgende:

[..]

[..]

LAME
maaruh, kan ik niet m'n Eigen wapen maken?
RedHat's Sticky Ass Weapon :D
of is dat ook lame? of alleen het namaken ervan?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op vrijdag 22 februari 2002 17:39 schreef RedHat het volgende:

[..]

LAME
maaruh, kan ik niet m'n Eigen wapen maken?
RedHat's Sticky Ass Weapon :D
of is dat ook lame? of alleen het namaken ervan?:D
Zodra jij je "Ass" weapon gaat dupen en er sojs voor gaat vragen wel jah ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Op vrijdag 22 februari 2002 17:47 schreef Soullie het volgende:

[..]

Zodra jij je "Ass" weapon gaat dupen en er sojs voor gaat vragen wel jah ;)
klinkt me allemaal erg vaag dus doe ik het maar niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op vrijdag 22 februari 2002 17:32 schreef Raz0r81 het volgende:

[..]

wil je ze voortaan opspare en aan mij geven? zou je me blij make :P :) enne.. IK WIL NOU DIE CRUEL WAR PIKE WEL ES.. :( maar jij bent d'r nooit :|
ik ben online.......
jij warcraft aan het spelen,,,,,,,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
wat is dit waard?

Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~wesley/ss1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op vrijdag 22 februari 2002 18:27 schreef RedHat het volgende:
wat is dit waard?

[afbeelding]
Hmm 35000 gold bij een willekeurige npc op hell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08 15:36
Op vrijdag 22 februari 2002 18:27 schreef RedHat het volgende:
wat is dit waard?

[afbeelding]
Het is nix waard, maar het is altijd leuk voor een sorc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
klote
waarom vind ik nooit leuke items :( jullie lopen maar te pronken ik word hier niet goed van :( :(

Hoe komt het dat jullie mooie dingen vinden en ik maar steeds zuigstuff... :(

hebben jullie cheats ofzo ;)

bij mephisto runs op hell krijg ik een ring met *1 to mana
ja heb ik wat aan :(

alleen maar BOUT spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Need Tal armor (clean of with perf topaz) offer 6 soj /w *soullie

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
klote
waarom vind ik nooit leuke items jullie lopen maar te pronken ik word hier niet goed van
Hoe komt het dat jullie mooie dingen vinden en ik maar steeds zuigstuff...

hebben jullie cheats ofzo

ja heb ik wat aan

alleen maar BOUT spul
Hoe lang ben je al bezig ?? als je iets van een maand speelt met meer dan 500% mf en je vind dan niks .. hmm ja dan is er iets mis dan heb je waarschijnlijk een bril nodig, omdat je al die uniques niet ziet. Maar als je genoeg mephi runs doet ( denk dan aan 50 per keer) en flink cowruns doet (dus ook snel killed dus meer kans op een drop) dan vind je heus wel wat. En met 5 mephi per dag kom je er niet. Dan moet je heel veel geluk hebben
ja heb ik wat aan
een blauwe ring vinden bij mephisto hell ?? hehehe dan is er iets serieus mis met je mf >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op vrijdag 22 februari 2002 19:11 schreef barrel het volgende:
een blauwe ring vinden bij mephisto hell ?? hehehe dan is er iets serieus mis met je mf >:)
ik heb ook soms dat er een blauwe ring dropt samen met 3 uniques >:)

Neeeed tall armor pllllz =) :P... en bied er ook wat voor :P ... mja ik heb weinig hoop dat hier een heeft :P (for trade that is =))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 15:40 schreef RedHat het volgende:

[..]

Stinkt, volgens mij gebruikt bijna iedereen hier maphack...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 15:40 schreef RedHat het volgende:

[..]

Ik gebruik ook maphack, en I don`t care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat