Waar kan ik die gpl rank zien zonder te moeten inloggen?Anoniem: 52261 schreef op 19 November 2002 @ 15:37:
das wel redelijk normaal ja vind ikzit ik nu ook ongeveer op, maar rij er niet zo vaak...
ach maar zo goed ben ik ook niet hoor dus misschien ist wel heel slechtal heb ik in 6 dagen mn gplrank van 398 naar 137 weten te verlagen
Anoniem: 52261
met de replay analyser kan je je GPLrank berekenen, maar je ziet dan alleen je score, niet hoeveel seconden je van de benchmark af zit enzo, das wel jammer, maar tis wel handig... ik zit nu op 110 btw, t gaat wel lekker
ik hoop snel onder de 100 uit te komen hehe
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 52261 op 24-11-2002 12:53 . Reden: gplrank verbeterd ;-) ]
Wie kan me een pagina geven met progjes of uitleg hoe ik nieuwe auto's in de game krijg
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Nou net even gekeken naar mijn GPL rank
Even snel een rondje gereden met de Eagle op Monza.
Mijn overall rank is: 79.33
Is dit een beetje netjes? Ik had 4 rondjes gereden, met standaard setup en met een rot stuur
Mijn overall rank is: 79.33
Is dit een beetje netjes? Ik had 4 rondjes gereden, met standaard setup en met een rot stuur
dat is best netjes ja vind ik
maar ik heb ook een hogere rank ;p duurt nog wel ff voor ik rond de 80 zit denk ik (naja 1 goed rondje nurburgring... maar dat gebeurt neit zo vaak
(De helft van mn gpl rank komt door de ring, 53 secs boven de benchmark zit ik daar :-/ )
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 52261 op 24-11-2002 18:21 ]
Waar is Grand Prix legends nog te koop...heb me rot gezocht..en die van de FRS kan ik denk ik wel vergeten..:s
Steam: McKluit
aha ik zie dat mijn BRM zijn weg al heeft gevonden naar dit forum (in pagina 9)
voor alle duidelijkheid dit is niet de historisch accurate P115, ik heb de oranje neus weggelaten en heb de kieuwen er op gedaan samen met een grille in de neus om hem wat mooier te maken, gebaseerd op de beruchte V16s uit de jaren 50...
voor alle duidelijkheid dit is niet de historisch accurate P115, ik heb de oranje neus weggelaten en heb de kieuwen er op gedaan samen met een grille in de neus om hem wat mooier te maken, gebaseerd op de beruchte V16s uit de jaren 50...
Graham Hill: 'I'm an artist, the track is my canvas, the car is my brush.'
Ik heb de demo gedownload, en daarna een update gedaan naar 1.2.0.1, maar hij komt steeds met de melding dat ik 'de cd erin moet stoppen'. Zonder de update naar 1.2.0.1 start het spel al helemaal niet op.
Iemand een idee waaraan het zou kunnen liggen? [Probeer ik het intussen op een andere pc]
Iemand een idee waaraan het zou kunnen liggen? [Probeer ik het intussen op een andere pc]
Siditamentis astuentis pactum.
Anoniem: 62349
Mail me even ik heb hem hier nog origineel liggen 2 mnd oud, met alle updates enzo..Kluit schreef op 25 november 2002 @ 15:21:
Waar is Grand Prix legends nog te koop...heb me rot gezocht..en die van de FRS kan ik denk ik wel vergeten..:s
joosth@home.nl
Ja hij is wel machtig moet ik zeggenPompy schreef op 25 November 2002 @ 18:58:
aha ik zie dat mijn BRM zijn weg al heeft gevonden naar dit forum (in pagina 9)
de demo werkt denk niet. Zo toch de echte moeten kopen. (dit is nog al lastig heb ik gehoordVarienaja schreef op 25 November 2002 @ 19:01:
Ik heb de demo gedownload, en daarna een update gedaan naar 1.2.0.1, maar hij komt steeds met de melding dat ik 'de cd erin moet stoppen'. Zonder de update naar 1.2.0.1 start het spel al helemaal niet op.
kort gezegd je kan hem nog niet downloaden
ik ben nog in ontwikkelingsfase
ik ben nu met kazaa de volledige versie aant downen zodat ik em kan testen 
weet iemand waar ik dit spel nog kan kopen ??
bij de FRS is ie niet meer te bestellen
weet iemand waar ik dit spel nog kan kopen ??
bij de FRS is ie niet meer te bestellen
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
hell, hij doet t niet
moet ik iets speciaals doen om hem te kunnen draaien in XP ?
(tried compatability modus = no-go)
patch instaleren dus, * Arjan gaat in hoekje zitten...
moet ik iets speciaals doen om hem te kunnen draaien in XP ?
(tried compatability modus = no-go)
patch instaleren dus, * Arjan gaat in hoekje zitten...
[ Voor 20% gewijzigd door Arjan op 26-11-2002 19:02 ]
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
kan niet iemand een copy op de post doen...
of is dat illi

of is dat illi
Ik heb vandaag een keer de NurnBurg Ring gereden, pfff wat een baan, iemand enige tips voor het onthouden van die bochten, want ik kan nooit geen 176 ofzo bochten onthouden:( Arrghhh!!
Kun je wel, maar kost tijd, alleen tijd aan de baan spenderen helpt echt
je kan de ringtrainer downloaden, moet je maar ff op google zoeken, dan hoef je geen rondje meer te rijden voordat je tijden neer kan zetten en kan je van verschillende punten op het circuit starten... heb het ook gebruikt, kan t circuit nu bijna dromen
(nu nog goed een rondje voltooien
)
Baan kun je best uit je hoofd leren (ik ben niet zover dat ik het zo na kan tekenen, maar ik weet wat er na elke bocht kom, wat ik kan verwachten enzo
). Veel rijden, heeeel veel rijden. Het is iets moeilijker te leren dan monza met z'n 6 bochten ofzo 
Gewoon rijden, komt vanzelf.
Als je sneller dan 8 minuten kunt gaan word het tijd om te stoppen, dan word je te snel
Als je sneller dan 8 minuten kunt gaan word het tijd om te stoppen, dan word je te snel
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nouja kzal me best dan maar is gaan doen heSpeedAddict schreef op 27 november 2002 @ 13:56:
Baan kun je best uit je hoofd leren (ik ben niet zover dat ik het zo na kan tekenen, maar ik weet wat er na elke bocht kom, wat ik kan verwachten enzo). Veel rijden, heeeel veel rijden. Het is iets moeilijker te leren dan monza met z'n 6 bochten ofzo
Ik ga lekker door
wat zijn jullie GPLRanks btw? kunnen we kijken wie de snelste got-gpl-rijder is 
mijne: +101.577
mijne: +101.577
De mijne is nu +150.xxx d8 ik zo uit me hoofd, weet het niet zeker, ben nl nu op school. Maja verreweg het grootste gedeelte zit hem bij mij in de NurnBurg Ring....
Kan beter vind ik
Standaard setup. Dit was mijn 2de ronde van de 5. op monaco

[edit]
Wat houd dat Usage in? Dat je de baan gebruikt ofzo?
Smoothness is zo hoog doordat ik een oud stuur heb die niet echt goed meer werkt

[edit]
Wat houd dat Usage in? Dat je de baan gebruikt ofzo?
Smoothness is zo hoog doordat ik een oud stuur heb die niet echt goed meer werkt
[ Voor 34% gewijzigd door The_FrankO op 27-11-2002 16:04 ]
De mijne is -59.93, maar -49.56 in de BRM (met sub8 in BRM
)
okok, traag is misschien anders, maar ik heb (op de ranglijst van Nederland) toch nog zo'n mannetje of 50 voor me staan, dus zo HEEL snel is het ook niet
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
We willen bewijs 
Zouden jullie (diegen die zo super snel zijn) een pic kunnen posten netzoals ik? Wil de rest van jullie cijfers ook wel eens zien
Zouden jullie (diegen die zo super snel zijn) een pic kunnen posten netzoals ik? Wil de rest van jullie cijfers ook wel eens zien
FrankO, zie http://dutch.simracingzon...choice=algemene_handicaps voor een overzicht van de handicaps van de (meeste, niet alle) actieve rijders van Nederland.
Assistant Professor New Media & Digital Culture
P36 is my place 
Das genoeg voor plaatsje in div2 trouwens, gister btw eerste podium gehaald, woei
Das genoeg voor plaatsje in div2 trouwens, gister btw eerste podium gehaald, woei
Xbox
rij nu al een 1.33 op Monza met een ferrari (nog wel met toetsenbord)...best snel d8 ik
morgen ff een stuur kopen, dan gaan er nog wel 3s af...:)
morgen ff een stuur kopen, dan gaan er nog wel 3s af...:)
ik ben op zoek naar een nieuw interieur voor de lotus...
kan iemand me een link geven..???
kan iemand me een link geven..???
Je kan nog even wachten tot die van de GPLEA uitkomt (http://gplea.racesimcentral.com/ en zie dan de Cars sectie), of je kan nu naar http://www.dixierunners.speedgeezers.com/treasure_chest.html surfen (zie bovenaan).
Ik heb deze game vanmiddag maar eens even gekocht toen ik m zag bij de Discovery in Den Haag
€ 6,99 !! 
Maaruh, nu heb ik dus die laatste patch, 1.2.0.1 erop staan, stond al op het cdtje.
Maar nu wil ik wel even wat mooiers zien dan 640x480 @ software mode
dus ik vraag me af, ik kan kiezen tussen Software / 3DFX of Rendition , welke kiezen jullie om mee te spelen?
ik ziet hier met een 21" monitor en Gf4 ti 4400 + win2k
hij doet het al wel na die patch @ win2k .. maar mijn vraag dus, hoe flik ik dat met die graphics?
Maaruh, nu heb ik dus die laatste patch, 1.2.0.1 erop staan, stond al op het cdtje.
Maar nu wil ik wel even wat mooiers zien dan 640x480 @ software mode
dus ik vraag me af, ik kan kiezen tussen Software / 3DFX of Rendition , welke kiezen jullie om mee te spelen?
ik ziet hier met een 21" monitor en Gf4 ti 4400 + win2k
hij doet het al wel na die patch @ win2k .. maar mijn vraag dus, hoe flik ik dat met die graphics?
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Ik doe 
en gevonden @ www.bhmotorsports.com
gaan we dan maar ff doen hè
oef, sweeeeeeeeeeeeeet
en gevonden @ www.bhmotorsports.com
oef, sweeeeeeeeeeeeeet
[ Voor 18% gewijzigd door Yonni op 05-12-2002 16:40 ]
Ben ook ff bezig ziens lange tijd 
Mara wat me opvalt is dat ik , nu ik een nieuwe videokaart heb (radeon 9700 pro)
nog steeds zodra ik 1x tegen de vangral rijd het spel verder gaat met schokken
Krijg het met geen mogelijkheid weg.
Draai nu 1074x768 , direct 3d
De resolutie maakt eigenlijk niet uit want het probleem doet zich voor alle.
Ik heb alle patches geinstalleerd (V1.2, d3d , opengl enz)
Mara wat me opvalt is dat ik , nu ik een nieuwe videokaart heb (radeon 9700 pro)
nog steeds zodra ik 1x tegen de vangral rijd het spel verder gaat met schokken
Krijg het met geen mogelijkheid weg.
Draai nu 1074x768 , direct 3d
De resolutie maakt eigenlijk niet uit want het probleem doet zich voor alle.
Ik heb alle patches geinstalleerd (V1.2, d3d , opengl enz)
Wacht maar tot je de auto´s geupdate hebtYonni schreef op 05 december 2002 @ 16:30:
Ik doe
en gevonden @ www.bhmotorsports.com![]()
oef, sweeeeeeeeeeeeeet
bij mij schokt GPL altijd...hij schokt elke 5s heel kort...
heb ook alle patches geinstalleerd en de resolutie ne detail maken nix uit..:(
zoiets heb ik nou ook... niet om de 5 sec maar af en toe hakkelt het geluid even en staat het beeld heel kort stil. Ik heb ook alle laatste patches, en Windows XP, sommigen zeggen dat het daar aan ligtKluit schreef op 07 december 2002 @ 10:42:
bij mij schokt GPL altijd...hij schokt elke 5s heel kort...
had ik ook gehoord...iemand zei ook als je het vaker speelde dat het dan vanzelf zou oplossen 
bij mij nog niet dus...maar hetw ordt wel minder (gelukkig)...
bij mij nog niet dus...maar hetw ordt wel minder (gelukkig)...
IK heb dat ook. Echter wel alleen de eerste ronde. Daarna gaat hij wel gewoon goed 
EN als je langs de muur rijd dan hapert hij ook
EN als je langs de muur rijd dan hapert hij ook

vraag me wel af waar dat aan ligt....systeemeisen zijn het prbleem niet ...:p
XP gebruikers die schokken ondervinden moeten 'indexering' aanzetten voor de GPL map. Rechtermuisknop -> Eigenschappen -> Advanced -> Indexering aan. In het begin schokt dat nog een beetje, daarna zou het minder moeten worden.
Overigens zijn er bekende problemen met de XP - SB Live combinatie.
Overigens zijn er bekende problemen met de XP - SB Live combinatie.
vreemd...ik heb last van schokken...speel het alweer een tijdje...en heb indexering aanstaan....:S
Zie de GPL faq op de Dutch Simracing Zone. Er zijn nog wat meer opties om GPL met XP te kunnen laten werken.
Doet men hier allemaal mee an dsz?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Xbox
Even dit topic omhoog halen hoor.
Weten jullie inmiddels al van de 1965 en 1955 mods die gemaakt worden voor GPL? Wagens en graphics en physics worden volledig aangepast... Wacht nu al met spanning af!
Weten jullie inmiddels al van de 1965 en 1955 mods die gemaakt worden voor GPL? Wagens en graphics en physics worden volledig aangepast... Wacht nu al met spanning af!
Ow, vertel!
geef eens links
of moeten wij dat weten?
ik zit hier met smart te wachten op mn salaris.. kan ik mn momo force kopen
dan pak ik GPL weer op..met toetsen erg vermoeiend..
geef eens links
of moeten wij dat weten?
ik zit hier met smart te wachten op mn salaris.. kan ik mn momo force kopen
dan pak ik GPL weer op..met toetsen erg vermoeiend..
Hier is een FAQ te vinden waar binnenkort ook screenshots geplaatst zullen worden: http://forum.racesimcentr...ead.php?s=&threadid=57310

Ik vraag me wel eens af, is het met al die nieuwe videokaarten niet mogelijk om deze filters in-game toe te passen?
Prachtig werkelijk.
Anoniem: 49857
Om te zien ziet het er inderdaad heel mooi uit , maar als je zo moet rijden met die wazige effecten denk ik dat je gauw misselijk word.Lister_Storm schreef op 18 januari 2003 @ 19:17:
[afbeelding]
Ik vraag me wel eens af, is het met al die nieuwe videokaarten niet mogelijk om deze filters in-game toe te passen?
Prachtig werkelijk.
sweet!Lister_Storm schreef op 18 January 2003 @ 19:17:
[afbeelding]
Prachtig werkelijk.
dat filter lijkt me wel heel gaaf voor in de Replays, dat het net lijkt of je dus met je oude tvtje zit te kijken, in race lijkt het me zeker niet fijn, wat eerder al is gezegd..
Anoniem: 49857
stemming aan de gang voor GPL 2 bij Sierra Duitsland http://www.sierra.de/index.html
Kijk aan de linkerkant en scroll naar beneden.
Mischien dat papy toch nog wat gaat maken.
Kijk aan de linkerkant en scroll naar beneden.
Mischien dat papy toch nog wat gaat maken.
ook maar even mijn stem gegeven 
ik heb zonet mn Logitech MOMO Force wiel besteld
ben nu rete blij..ik verheug me er nu al helemaal op
ready 2 become a Grand Prix Legend
ik heb zonet mn Logitech MOMO Force wiel besteld
ben nu rete blij..ik verheug me er nu al helemaal op
ready 2 become a Grand Prix Legend
Anoniem: 39378
papy stopt met ontwikkelen van Nascar games voor een tijdje nar Nascar 2003.... dus dan komt GPL2 vast wel aan bod
Ja, zie je het voor je, GPL2 op een console 
Papy gaat commercieel

Papy gaat commercieel
Zie het al voor me, checkpoints halen op de Nurburgring 
De mod-scene lijkt ook eindelijk een beetje op gang te komen, hier een cockpit shot van de ford GT40:
De mod-scene lijkt ook eindelijk een beetje op gang te komen, hier een cockpit shot van de ford GT40:

Waar heb je die mod gescoord, en hoe rijd hij.kNarf schreef op 20 januari 2003 @ 11:18:
Zie het al voor me, checkpoints halen op de Nurburgring
Vincere Per Belli
Die is nog niet uit, is work in progress.peeth schreef op 20 januari 2003 @ 11:34:
Waar heb je die mod gescoord, en hoe rijd hij.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Nog meer screenshots van de 1955 en 1965 mods: http://forum.racesimcentr...&postid=593271#post593213
hehe mensen, GPL rally 2 is van start gegaan 
ik heb me er al voor ingeschreven, wat het kort inhoud is dat je 14 weken lang, iedere week een track moet downloaden en dan gedurende de week een zo snel mogelijke tijd moet neerzetten, die tijd uploaden en dan uiteindelijk wordt daaruit de winnaar berekend, 14 weken lang, iedere week een tijd neer zetten dus, het is niet direct online.
check *HIER* voor meer informatie
btw, het is geen wedstrijd, meer voor de lol en maakt niet uit of je noob bent of niet.. ik speel het nog niet eens zo lang, volgende week krijg ik pas mijn stuurtje binnen, dus dat wordt even toetsenborden...
ik heb me er al voor ingeschreven, wat het kort inhoud is dat je 14 weken lang, iedere week een track moet downloaden en dan gedurende de week een zo snel mogelijke tijd moet neerzetten, die tijd uploaden en dan uiteindelijk wordt daaruit de winnaar berekend, 14 weken lang, iedere week een tijd neer zetten dus, het is niet direct online.
check *HIER* voor meer informatie
btw, het is geen wedstrijd, meer voor de lol en maakt niet uit of je noob bent of niet.. ik speel het nog niet eens zo lang, volgende week krijg ik pas mijn stuurtje binnen, dus dat wordt even toetsenborden...
Anoniem: 30105
Kan het spel helaas niet meer spelen...
Op de een of andere wazige manier wil het spel ineens niet meer starten in een Win2k (AS) omgeving...
Heb dit al 4x gehad op 2 verschillende systemen... 
Ik ben volgens mij ook s'werelds enige die redelijke fatsoenlijke tijden neer kan zetten met het keyboard!

Op de een of andere wazige manier wil het spel ineens niet meer starten in een Win2k (AS) omgeving...

Ik ben volgens mij ook s'werelds enige die redelijke fatsoenlijke tijden neer kan zetten met het keyboard!
Wat si je rondetijd op Monza met toetsenbord dan...ik heb een lage 1.32 staan..:)
Binnenkort start het vierde Dutch.GPL.F1 seizoen weer op de Dutch Simracing Zone... Ik zou siggy's vraag in de eerste post van dit topic daarom haast willen herhalen, ben benieuwd wie hier 'nog' Grand Prix Legends speelt, en online op 's werelds mooiste circuits te vinden is
Speel nog steeds GPL. Vindt het nog steeds een topper, ik heb eigenlijk nog nooit on-line gespeeld. Zal nu ook even niet gaan ivm een gebroken been na een motorongeval.
Sturen lukt dus wel maar gassen wat minder.
Sturen lukt dus wel maar gassen wat minder.
Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH
Ik heb hem gister eindelijk maar eens besteld, was al tijden van plan om hem te kopen maar het kwam er steeds maar niet van. Ik kijk er al naar uit om lekker over de Nurbergring te gassen!!
maak je borst maar nat dan als je de ring in GPL nog niet kent
Ik speel het spel nog wel af en toe (als ik zin heb) maar niet online. Te bang om andere gebruikers te irriteren.
(and besides, I'm just not fast enough)
(and besides, I'm just not fast enough)
[ Voor 16% gewijzigd door Booster op 07-10-2003 20:54 ]
Wat voor ronden tijden worden er gemiddeld online gereden op Monza?
En hoe moet je eigelijk online racen? Gewoon voor de lol dus niet voor zo'n heel seizoen
En hoe moet je eigelijk online racen? Gewoon voor de lol dus niet voor zo'n heel seizoen
Jah!
ik speel het nog best wel eens, ik heb heel actief mee gedaan aan GPL Rally 2
hoop ook dat er snel weer een nieuwe van komt, mn rank is wat minder.. ik blijf steken op rond de +40 ... maar dat komt wel goed
ik speel het nog best wel eens, ik heb heel actief mee gedaan aan GPL Rally 2
hoop ook dat er snel weer een nieuwe van komt, mn rank is wat minder.. ik blijf steken op rond de +40 ... maar dat komt wel goed
Anoniem: 7516
is lang geleden dat ik GPL gespeeld heb... het werkt namelijk niet onder XP bij mij

ik heb trouwens ff gekeken bij GPLrank wat mijn beste tijd op monza is, en er staat 1.29.660... is niet heel erg slecht voor iemand met een toetsenbord toch?
die tijd is overigens gereden in de race zelf, dus niet tijdens trainingen ofzo
ik heb trouwens ff gekeken bij GPLrank wat mijn beste tijd op monza is, en er staat 1.29.660... is niet heel erg slecht voor iemand met een toetsenbord toch?
die tijd is overigens gereden in de race zelf, dus niet tijdens trainingen ofzo
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 7516 op 07-10-2003 21:34 ]
Dat is inderdaad geen slechte tijd GbM! Grand Prix Legends zou gewoon onder XP moeten werken, wat is je probleem? Zie http://dutch.simracingzon...ends/articlebb.php?t=4509 voor de GPL FAQ, en hoe je met XP toch GPL kan spelen.
Er zijn overigens nog 10 plekken over in de competitie, dus schrijf je snel in!
FrankO: Download en installeer WinVROC met behulp van http://www.vroc.net . Op Monza worden tijden gereden tussen de 1:26 (toppers divisie 1) en de 1:31 (divisie 3).
Booster: ook in divisie 3 zijn mensen die nog niet (vaak) online hebben gereden, juist door het te doen wordt je sneller en beter
Booster: ook in divisie 3 zijn mensen die nog niet (vaak) online hebben gereden, juist door het te doen wordt je sneller en beter
tja ik kan nergens meer m'n cd vindenSuperfly schreef op 08 October 2003 @ 02:56:
Dat is inderdaad geen slechte tijd GbM! Grand Prix Legends zou gewoon onder XP moeten werken, wat is je probleem? Zie http://dutch.simracingzon...ends/articlebb.php?t=4509 voor de GPL FAQ, en hoe je met XP toch GPL kan spelen.
die 1.29 is trouwens al een hele tijd terug, toen ik nog racete in de FGPLL (Forum GPL League) ofzoiets van het formule1.nl forum... daar zat jij toch ook al bij? we waren volgens mij zelfs nog teamgenoten in het ferrari team
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 7516 op 08-10-2003 12:18 ]
FGPLL is samen gegaan met NLGPLK, en daaruit is de DSZ gekomen 
Dus eigenlijk was FGPLL wat DSZ nu is
Xbox
weet ikSpeedAddict schreef op 08 October 2003 @ 14:59:
FGPLL is samen gegaan met NLGPLK, en daaruit is de DSZ gekomen
Kijk dit is nou leuk he, de oplkeving van een oude game........,ik moet snel ff een stuurtje kopen mn andere is overleden.
Welke sturen gebruiken jullie?
Logitech Momo Force 
bevalt prima
bevalt prima
Xbox
Dan ben jij Pieter de Rooijdie 1.29 is trouwens al een hele tijd terug, toen ik nog racete in de FGPLL (Forum GPL League) ofzoiets van het formule1.nl forum... daar zat jij toch ook al bij? we waren volgens mij zelfs nog teamgenoten in het ferrari team
In onze DSZ GPL FAQ is aangegeven waar je GPL altijd nog kan aanschaffen voor minder dan 8 euri, dus als je de cd niet meer kan vinden maar toch zou willen rijden... dan kan dat
Sterker nog... de game is nooit weggevallen uit de simaandacht.Erw schreef op 08 October 2003 @ 21:03:
Kijk dit is nou leuk he, de oplkeving van een oude game........,ik moet snel ff een stuurtje kopen mn andere is overleden.
Ik gebruik al zo'n drie jaar naar tevredenheid de Guillemot Ferrari FF Wheel (niet meer te krijgen, vervangen door andere (inmiddels Thrustmaster) Ferrari modellen).
Ik denk ook dat er voor geen enkel game meer tracks te verkrijgen zijn dan voor GPL. Neem maar eens een kijkje op http://magnust.d2g.com/
Het is voor mij al een tijdje dat ik nog GPL gespeeld heb, heb me de laatste maanden meer met NR2003 beziggehouden
Mijn tijden zijn ook maar aan de trage kant en nog allemaal met een gamepad gerealiseerd. Als ik mijn stuurtje terugheb dan ga ik er terug aan beginnen.
http://gplrank.schuerkamp....php?showDetail=1,1,13340
Kyalami - 1:29.909 (111.191%)
Mexico - 2:02.161 (110.575%)
Monaco - 1:39.099 (110.942%)
Monza - 1:34.281 (104.522%)
Mosport Park - 1:30.855 (109.287%)
Nürburgring - 9:55.481 (118.638%)
Rouen-les-Essarts - 2:10.860 (109.712%)
Silverstone Circuit - 1:37.555 (107.314%)
Spa Francorchamps - 3:46.923 (113.268%)
Watkins Glen Grand Prix Circuit - 1:11.043 (106.175%)
Zandvoort - 1:37.307 (112.043%)
Het is voor mij al een tijdje dat ik nog GPL gespeeld heb, heb me de laatste maanden meer met NR2003 beziggehouden
http://gplrank.schuerkamp....php?showDetail=1,1,13340
Kyalami - 1:29.909 (111.191%)
Mexico - 2:02.161 (110.575%)
Monaco - 1:39.099 (110.942%)
Monza - 1:34.281 (104.522%)
Mosport Park - 1:30.855 (109.287%)
Nürburgring - 9:55.481 (118.638%)
Rouen-les-Essarts - 2:10.860 (109.712%)
Silverstone Circuit - 1:37.555 (107.314%)
Spa Francorchamps - 3:46.923 (113.268%)
Watkins Glen Grand Prix Circuit - 1:11.043 (106.175%)
Zandvoort - 1:37.307 (112.043%)
[ Voor 28% gewijzigd door Fuelke op 09-10-2003 12:17 ]
dat ben ik jaSuperfly schreef op 09 October 2003 @ 11:35:
[...]
Dan ben jij Pieter de RooijYep, dat was de FGPLL (zie http://dutch.simracingzone.net/fgpll/ voor nostalgie).
In onze DSZ GPL FAQ is aangegeven waar je GPL altijd nog kan aanschaffen voor minder dan 8 euri, dus als je de cd niet meer kan vinden maar toch zou willen rijden... dan kan dat
en bedankt voor die link! ik was al op zoek naar de FGPLL site, maar ik kon em ff niet vinden
ik heb trouwens m'n cd weer gevonden maar ik moet toch nog ff er weer in komen merk ik wel... ik had nou iets van 1.33.nogwat, maar da's wel met de standaard setup met wat minder benzine....
Na aanleiding van het wederom kicken van dit draadje ook maar weer eens begonnen. Ben alleen (mag ook wel na een jaar of 4) vergeten hoe je force feedback aan zet. Kan iemand de regels die in de .ini moet worden gezet posten???
edit: Laat maar, reeds gevonden. Toch bedankt
edit: Laat maar, reeds gevonden. Toch bedankt
[ Voor 10% gewijzigd door peeth op 09-10-2003 20:23 ]
Vincere Per Belli
Thrustmaster GP1. Helaas al vele jaren niet meer te koop, maar wel een fantastisch stuurtje.Erw schreef op 08 October 2003 @ 21:03:
GPL vandaag binnen gekregen van sold-out.co.uk!
Ik heb hem de 6e besteld en vandaag werd ie bezorgd, best netjes dus!
Ik heb hem de 6e besteld en vandaag werd ie bezorgd, best netjes dus!
Ik heb de updates van http://gplea.racesimcentral.com/ gehaald maar nu als ik een race wil starten ,rijden de andere auto's niet weg,hoe kan dit?
Ook in practice blijven ze in de pit staan
Ook in practice blijven ze in de pit staan
[ Voor 16% gewijzigd door Erw op 11-10-2003 10:24 ]
Erw: ik neem aan dat je alleen car graphics updates hebt gehaald? Heb je dit probleem op elk circuit? Heb je al eens geprobeerd de practice te versnellen (kan als je in de pit staat, met de overzichten van tijden in beeld, en dan onder het tv-scherm)?
Heb je ze geinstalleerd met de installer van GPLEA ?
Alfisti: en, hoe bevalt het? Al wat graphics updates gedaan?
De kalender van het Dutch.GPL.F1 seizoen is inmiddels bekend:
23 oktober: Mosport
6 november: Watkins Glen
20 november: Laguna Seca 67
4 december: Juan-Manuel Fangio Trophy (Nurburgring, F1, vrije
chassiskeuze)
11 december: Rouen
25 december: Carel Godin de Beaufort Cup (Silverstone, F1, Cooper spec)
8 januari: Salzburgring '74
22 januari: Donington Park
5 februari: Ostereichring (Zeltweg)
19 februari: Spa
Er zijn nog 6 plaatsen over
De kalender van het Dutch.GPL.F1 seizoen is inmiddels bekend:
23 oktober: Mosport
6 november: Watkins Glen
20 november: Laguna Seca 67
4 december: Juan-Manuel Fangio Trophy (Nurburgring, F1, vrije
chassiskeuze)
11 december: Rouen
25 december: Carel Godin de Beaufort Cup (Silverstone, F1, Cooper spec)
8 januari: Salzburgring '74
22 januari: Donington Park
5 februari: Ostereichring (Zeltweg)
19 februari: Spa
Er zijn nog 6 plaatsen over
ik ben nog niet verder gekomen dan de verpakking openmaken
Sinds ik de Nordschleife op F1C 99-02 aan de gang heb gekregen speel ik bijna niets anders meer
Zal hem zo eens gaan instaleren
edit:
Na een uur kloten (eigen fout, eerst lezen wat er staat
) eindelijk aan de gang gekregen onder XP. Spel gestart > Grapichs op full > controls toegwezen, Norschleife geladen > Ik hoor het geluid *sidder* > rij weg naar de eerste bocht....... wat een wegliggeng! het lijkt wel een vaatdoek!
Kan ik eerst weer aan de gang omdat op orde te krijgen want on nou met 75 door Karrssell te gaan is dus echt niks!
Sinds ik de Nordschleife op F1C 99-02 aan de gang heb gekregen speel ik bijna niets anders meer

edit:
Na een uur kloten (eigen fout, eerst lezen wat er staat
Kan ik eerst weer aan de gang omdat op orde te krijgen want on nou met 75 door Karrssell te gaan is dus echt niks!
[ Voor 52% gewijzigd door Alfisti op 15-10-2003 20:41 . Reden: aanvulling ]
Lol, ja, tis dan ook een F1 bak uit 1967, zonder vleugels of andere aerodynamische grappen, met 400 pk en koude banden... Dan trap je niet even het gas in 
Je kan het beste beginnen met de Cooper of Ferrari, en met setups van Alison Hine (via http://www.racesimcentral.com ). Het kost even wat tijd, maar als je ze onder controle krijgt is dat een machtig gevoel...
Je kan het beste beginnen met de Cooper of Ferrari, en met setups van Alison Hine (via http://www.racesimcentral.com ). Het kost even wat tijd, maar als je ze onder controle krijgt is dat een machtig gevoel...
Vandaag beschikbaar: hi-res graphics voor de GPL versie van Kyalami (6.0), Hier te downloaden, alsook andere graphics updates voor GPL tracks.

Gisteren de dark side betreed. 
Kyalami 1967: 1:20.830
Mexico 1967: 1:50.022
Monaco 1967: 1:29.058
Monza 1967: 1:28.531
Mosport Park 1967: 1:23.062
Nürburgring 1967: 8:24.896
Rouen-les-Essarts 1967: 1:58.429
Silverstone Circuit 1967: 1:30.455
Spa Francorchamps 1967: 3:19.929
Watkins Glen 1967: 1:05.793
Zandvoort 1967: 1:26.708
Rank -2.505
Kyalami 1967: 1:20.830
Mexico 1967: 1:50.022
Monaco 1967: 1:29.058
Monza 1967: 1:28.531
Mosport Park 1967: 1:23.062
Nürburgring 1967: 8:24.896
Rouen-les-Essarts 1967: 1:58.429
Silverstone Circuit 1967: 1:30.455
Spa Francorchamps 1967: 3:19.929
Watkins Glen 1967: 1:05.793
Zandvoort 1967: 1:26.708
Rank -2.505
Een grote schop!
De 1965 mod is al een tijdje uit en ik wilde weten of meer mensen het geprobeerd hebben. http://fp.gplegends.plus.com/65mod.htm
Een paar screenshotjes die ik even snel heb genomen
Ferrari cockpit:

Honda komt uit zijn vering:

Nog 2 maal Honda:

Circuit (monaco) is standaard.
Ik vind het zelf wel een aardige mod. Het zijn mooie modellen en mooie cockpits. Er zitten goede sounds files bij. Ik kan niet zeggen of het realistisch is het geluid aangezien ik deze auto's nooit in het echt heb gezien.
Deze auto's hebben een stuk minder vermogen dan die van 1967. Je kunt volgas weg rijden zonder wielspin. Lijkt mij niet kloppen.
De 1965 mod is al een tijdje uit en ik wilde weten of meer mensen het geprobeerd hebben. http://fp.gplegends.plus.com/65mod.htm
Ferrari cockpit:

Nog 2 maal Honda:

Ik vind het zelf wel een aardige mod. Het zijn mooie modellen en mooie cockpits. Er zitten goede sounds files bij. Ik kan niet zeggen of het realistisch is het geluid aangezien ik deze auto's nooit in het echt heb gezien.
Deze auto's hebben een stuk minder vermogen dan die van 1967. Je kunt volgas weg rijden zonder wielspin. Lijkt mij niet kloppen.
THX ga zo weer even kijken of ik hem er op gaat zetten ..The_FrankO schreef op 25 mei 2004 @ 19:14:
Een grote schop!
Ferrari cockpit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog 2 maal Honda:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is wel eens wat anders dan DTM of GTR bakken
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Het blijft een gaaf spel
weliswaar alleen bestuurbaar met racestuurtje en zijn de graphics erg 1999 maar met de mods en patch is er wel wat te van te maken. Hopelijk schiet Racing Legends een beetje op.
Die auto;s rijden nou eenmaal als een dweil, het is geen 2004 F1..je zit in een sigaar met 400pk en radiaalbanden.Alfisti schreef op 15 oktober 2003 @ 18:59:
ik ben nog niet verder gekomen dan de verpakking openmaken![]()
Sinds ik de Nordschleife op F1C 99-02 aan de gang heb gekregen speel ik bijna niets anders meer![]()
edit:
Na een uur kloten (eigen fout, eerst lezen wat er staat) eindelijk aan de gang gekregen onder XP. Spel gestart > Grapichs op full > controls toegwezen, Norschleife geladen > Ik hoor het geluid *sidder* > rij weg naar de eerste bocht....... wat een wegliggeng! het lijkt wel een vaatdoek!
![]()