Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
kewlOp zondag 10 maart 2002 22:00 schreef obsidian het volgende:
Ik heb dit weekend 18 maart als datum gekregen voor de Asus kaarten.
Reality beats fiction by far!
hoe kom je aaan die info dan???Op zondag 10 maart 2002 22:00 schreef obsidian het volgende:
Ik heb dit weekend 18 maart als datum gekregen voor de Asus kaarten.
van asus zelf of van een winkel ??
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Verwijderd
Maar ik zit nu met een opgeblazen R8500, en aangezien ik er niet op achteruit wil gaan ga ik voor de TI 4400/4600.
Bovendien vindt ik persoonlijk de FSAA preformance tegenvallen, maarja de GF kan weer beter Anistropic filtering, maar ik vind FSAA preformance belangrijker.
Reality beats fiction by far!
Verwijderd
tja als je een gesloopte radeon hebt, kan gebeuren, maarre hij was toch al heel? in iedergeval, tja dan maar een gf4
ken je net zo goed die ti4600 kaart kopen want de xbox is een pc in een doosje dat is pas zonde van je geld vind ikOp zondag 10 maart 2002 22:33 schreef WiXX het volgende:
Kut hey kopen jullie na een jaar alweer een nieuwe videokaart? en dan ook nog zon dure. Ik heb me in 2000 September ofzo een geforce 2 ultra aangeschafd (toen DE kaart) maar ik ben pas van plan om met kerst weer een nieuwe te kopen en die moet me dan ook weer 2 jaar meegaan. Ik vind om het jaar zon dure kaart kopen veels te duur dan zou ik eerder zon mx versie kopen ofzo, want ik speel toch alleen maar in 1024 want ik vind dit gewoon de relaxte resolutie (bv. bij cs vind ik het lettertype bij hogere kut en de verhoudingen kloppen dan voor geen reet meer) maarja ik koop me wel een geforce 5 TI (de snelste) en dan vind ik het goed. Ik krijg eigenlijk steeds meer de schijt van die zooi dat het allemaal steeds sneller moet dat ik me al een XboX heb besteld (en voor de mensen die denken dat dit toch hardstikke duur is WEHEHEHE ik krijg ze zonder BTW)
moet je ook niet klagen dat deze kaart te duur is en dat hij maar kort mee gaat.
want ik vind dat erg meevallen met vergeleken van vroegere prijzen.
en als je je pc goed vernieuwd is hij beter dan dat boxje van die microsoft.
Van een winkel. Nog eens de goedkoopste uit de pricewatch ookOp zondag 10 maart 2002 22:24 schreef danplo het volgende:
[..]
hoe kom je aaan die info dan???
van asus zelf of van een winkel ??
http://hunterspc.nl/
Niet op voorraad.
Waar heb je hem vandaan?Op maandag 11 maart 2002 17:17 schreef edward2 het volgende:
Zo, mijn visiontek is onderweg, als ik een beetje mazzel heb komt hij deze week nog.
Zo, da's niet zo duur:Op maandag 11 maart 2002 21:27 schreef edward2 het volgende:
http://www.e-bug.de
Stond nog op vooraad, ook amazoninternationel in de UK krijgt ze morgen binnen.
Gainward 128MB GeForce4 Ultra 750 XP GS
ArtNr. 841
PowerPack 524.57 EUR
Op http://www.gainward.de was ie 649 Euros!
Verwijderd
Dus wie weet, is de prijs zonder inruil toch 599,- euro
Niet op voorraad.
kreeg mail over deze kaart van een winkelOp maandag 11 maart 2002 22:11 schreef VinnieM het volgende:
[..]
Zo, da's niet zo duur:
Gainward 128MB GeForce4 Ultra 750 XP GS
ArtNr. 841
PowerPack 524.57 EUR
Op http://www.gainward.de was ie 649 Euros!
Hallo Danplo,
Op het moment is het nog onbekend wanneer deze videokaart exact komt.
De verwachte is begin april. De prijzen zullen dan ook bekand zijn.
Het is nog even afwachten dus.
Met vriendelijke groet,
Driebond Computers
baal er als de ziekte van wordt er ondertussen gewoon echt gek van ...zeker omdat ik met een kapotte kaart zit en geld heb voor een nieuwe kaart.
als dit door gaat zo dan wordt het echt afzien zo.
kan haast niks doen ....ja na zoveel minuten mijn computer aan en uit zetten omdat mijn beeld vast loopt door deze kaart ...raakt hij over hit.
die ti4600 kaart moet gewoon snel uit komen...maak mij nu niet eens meer uit welke als het maar geen visiontek is .
dit gaat ze veel klanten kosten voor gainward ...want als ze net zo snel uit zouden komen als asus en leadtek dan gaan er veel voor deze gainward maar goed het zal wel aan mij liggen ofzo.
en bestellen op die duitse shit site doe ik niet snap er de helft niet van en dan zit je aan een bestelling vast wat misschien even gaat duren .
hopenlijk heeft iemand meer info over dit alles ...
Verwijderd
Als je een Gainward wil. wordt het waarschijnlijk wel begin april voordat je hem in Nederland kunt kopen.
kan na deze 4 weken wel twee van deze kaarten kopen.
Voor het geval dat je nog ff wilde wachten met de dure GF4
Interesse?
Mail me maar
waarom zou hij 659 euro neertellen voor een kaart die pas over een paar weken te koop is terwijl die kaart in vergelijking met die GF3 mischien 3 tot 5 % sneller is.
Kijk, dat iemand eenbeetje geld teveel heeft kan altijd gebeuren:) maar zo ben je echt een dief van je eigen portomonee. zelf vind ik 380 euro voor een kaart die 2 maanden oud is (499 gekost) ten opzichte van die GF4 een mooi prijsje
Dude, 30 tot 50% sneller is een betere vergelijking.Op dinsdag 12 maart 2002 10:48 schreef AleXtc het volgende:
230 euro? grappig ben jij..... het was eigenlijk voor danplo bedoeld...
waarom zou hij 659 euro neertellen voor een kaart die pas over een paar weken te koop is terwijl die kaart in vergelijking met die GF3 mischien 3 tot 5 % sneller is.
Kijk, dat iemand eenbeetje geld teveel heeft kan altijd gebeuren:) maar zo ben je echt een dief van je eigen portomonee. zelf vind ik 380 euro voor een kaart die 2 maanden oud is (499 gekost) ten opzichte van die GF4 een mooi prijsje
Verwijderd
HAHA wat een grapjasOp dinsdag 12 maart 2002 10:48 schreef AleXtc het volgende:
230 euro? grappig ben jij..... het was eigenlijk voor danplo bedoeld...
voor 380 euro !!
voor 550 euro kan je al een geforce 4 halen die 50% sneller is dan jou geforce3. Slimpie .
BTW: Het is hier geen vraag&aanbod.
Niet op voorraad.
I know, sorry..Op dinsdag 12 maart 2002 11:02 schreef BitchSnitch het volgende:
[..]
HAHA wat een grapjas
voor 380 euro !!
voor 550 euro kan je al een geforce 4 halen die 50% sneller is dan jou geforce3. Slimpie .
BTW: Het is hier geen vraag&aanbod.
maarre, die Gainward 40 tot 50% langzamer???? dachutnie, lees de specs van dat ding maar es
ja ik heb een epox 8KHAL moederbord als je al kon merken in mijn info maar goed daar is het niet voor want ik heb op deze bord geen last van dit probleem .Op dinsdag 12 maart 2002 08:34 schreef obsidian het volgende:
Ej danplo, waarom geen visiontek? Heb je een Epox bord ofzo?
visiontek is een merk wat mij niks doet ..
ik wacht nu gewoon op een asus of leadtek of als het niet erg veel langer duurd de gainward.
Hunterspc heeft mij 18 maart als datum gegeven. En dat is voor de Asus kaarten.Op dinsdag 12 maart 2002 12:46 schreef danplo het volgende:
[..]
ja ik heb een epox 8KHAL moederbord als je al kon merken in mijn info maar goed daar is het niet voor want ik heb op deze bord geen last van dit probleem .
visiontek is een merk wat mij niks doet ..
ik wacht nu gewoon op een asus of leadtek of als het niet erg veel langer duurd de gainward.
erg leuk kaartje is dat ja.Op dinsdag 12 maart 2002 08:44 schreef AleXtc het volgende:
ik heb nog wel een Gainward GeForce3 Ti 500/550 64 MB 3.8 ns TV + DVI (Golden Sample)
Voor het geval dat je nog ff wilde wachten met de dure GF4
Interesse?
Mail me maar
als ik deze kaart al zou hebben had ik ook nog even gewacht.
maar goed ik ga echt geen gf3 kopen als ik dadelijk een gf4 heb.
en over wat je zegt 3% tot 5% ,moet ik je ook teleur stellen want maak daar maar 50% van,moet je maar die test lezen op deze kaarten met vergelijking van de gf4 ...url staat ergens in de topic.
maar toch bedankt voot je aan bod.
had liever gehoord van he danplo ik heb er nog 1tje over de ti4600 gainward :(~
ja dan wordt het toch een asus denk ik want ik kan niet veel langer meer wachten ...ik wordt ongeduldig.Op dinsdag 12 maart 2002 12:51 schreef obsidian het volgende:
[..]
Hunterspc heeft mij 18 maart als datum gegeven. En dat is voor de Asus kaarten.
ik ga zo even naar de stad(rotterdam) en ga even weer wat zaken af voor info.
als ik nieuws heb dan hoor je het wel.
maar bedankt voor je tip
In de week van de 18e, tenminste dat zei Hunterspc tegen mijOp dinsdag 12 maart 2002 12:51 schreef obsidian het volgende:
[..]
Hunterspc heeft mij 18 maart als datum gegeven. En dat is voor de Asus kaarten.
Ik denk dat hunterspc 1 van de eerste zal zijn die de asus kan gaan leveren. Heb hem daar in bestelling staan... v8440
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Verwijderd
Als iets te bestellen is, wil niet zeggen dat ie ook echt te koop is hoor.Op dinsdag 12 maart 2002 15:03 schreef ForMatPrO het volgende:
Deze is al te koop:
Leadtek GeForce4 Ultra Titanium 4600 128MB DDR
600€
http://www.3dgpu.com/reviews/xtasy4600_1.php
precies dat is waar wat je zegt .Op dinsdag 12 maart 2002 15:26 schreef obsidian het volgende:
[..]
Als iets te bestellen is, wil niet zeggen dat ie ook echt te koop is hoor.
ik heb ook al eens een paar mailtjes gestuurd naar bedrijven en dan staat het wel op hun site dat je kan bestellen maar dan krijg je een mailtje terug van nee we hebben het nog niet.
dus waarom dan een bestelling plaatsen als ze het toch niet hebben...zit je weer aan een bestelling vast als het niet nodig is want voor de zelfdegeld heeft een andere winkel het eerder zit jij nog te wachten.
ik heb nu weer een mailtje gestuurd naar een zaak op internet even kijken wat zei nu weer te zeggen hebben.
gaat om de zaak Perfect Systems daar zie ik dat ze de leadtek hebben dus even kijken wat zei zeggen.
hopenlijk wel maar vreest het ergste want kom net vanuit de stad rotterdam ben bijna alle zaken geweest in het centrum en allemaal weten ze helemaal niks te melden over deze kaarten ....fijn is dat he kon ze wel wat aandoen.
en ik zag ook dat er een topic was over de titel(welke drivers je het best kan gebruiken op een ti4600
tweaker max payne had deze kaart zei hij en zocht er de beste drivers voor...
---------------------------------------------------------
Vandaag heb ik mijn Geforce4 Ti4600 van GAINWARD ontvangen, en nu vraag ik mij af wat de beste en snelste driver voor deze kaart momenteel is onder Windows XP....
Iemand die dit weet of al ervaring heeft met een Geforce4 Ti4600?
Ik draai nu met de meegeleverde 27.50 driver en in Enhanced Performance Mode
maar goed er werd ook gevraagt van waar heb je deze kaart vandaan zo snel ...daar kon hij weer eens net geen antwoord op geven want sinterklaas kwam langs en sloot die topic ...dus nog geen antwoord nog
Ik vind ook dat er een beetje al te gretig met slotjes gegooid wordt, een ware slotjes terreur.Op dinsdag 12 maart 2002 16:39 schreef danplo het volgende:
[..]
Vandaag heb ik mijn Geforce4 Ti4600 van GAINWARD ontvangen, en nu vraag ik mij af wat de beste en snelste driver voor deze kaart momenteel is onder Windows XP....
Iemand die dit weet of al ervaring heeft met een Geforce4 Ti4600?
Ik draai nu met de meegeleverde 27.50 driver en in Enhanced Performance Mode
maar goed er werd ook gevraagt van waar heb je deze kaart vandaan zo snel ...daar kon hij weer eens net geen antwoord op geven want sinterklaas kwam langs en sloot die topic ...dus nog geen antwoord nog
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit komt de overzichtelijkheid juist helemaal niet ten goede.
Er is nu een situatie onstaan waardoor iemand eerst honderden postings moet gaan doorlezen om iets van z'n gading te vinden, of "bang" is om iets te posten vanwege de regen van "UTFS" die hij dan over zich heen krijgt.
Actuele topics over mensen die 1 van de 1e GF4Ti4600's ontvangen moeten zeker niet gesloten worden naar mijn idee, dat is juist zeer waardevolle info voor wie er ook eentje wil kopen en zo wat meer info mbt de verkrijgbaarheid, real gameperformance ect. te krijgen.
Als MaxPayne dit leest hoop ik dat hij z'n ervaringen hier wil melden, bv. hoe de kaart het met 2x aniso doet.
De 27.70 schijnen een behoorlijke boost te geven met de Gf4Ti4600 met aniso, maar helaas was de thread alweer gesloten toen ik dat wilde posten.
Dus Sinterklaas; overweeg deze topic te heropenen...daar zullen er een hoop baat bij hebben.
Niet op voorraad.
hopenlijk lees hij dit ja dan kan hij er antwoord op geven.Op dinsdag 12 maart 2002 20:21 schreef 3Clips het volgende:
hoe bevalt de kaart????? bench results please :P:P
maar ik ben bang dat we het voorlopig niet gaan horen.
ze hebben gewoon die topic te snel dicht gegooit en ik ga ook mee wat er net werd gezegt ....heropen die topic want dit is echt waardevolle info.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Lees dit topic nog eens door!Op woensdag 13 maart 2002 00:50 schreef CroitiX het volgende:
DE ASUS IS UIT !!!
check www.mycom.nl
590 €
Nee, hij is niet uit. Hij staat alleen bij hun op de site. Bel maar eens of ie ook echt leverbaar is.
MSI 4400---> €399,-
http://www.csd-computer.de
Deze schijnt wel wat kleine probs te hebben wat betreft koeling.
Ik heb hierdoor maar de Asus gereserveerd, welke een week later komt.
jaaaaaahaaa dat heb ik dus gedaanOp woensdag 13 maart 2002 08:56 schreef obsidian het volgende:
[..]
Lees dit topic nog eens door!
Nee, hij is niet uit. Hij staat alleen bij hun op de site. Bel maar eens of ie ook echt leverbaar is.
hij is leverbaar.........
d0h
Welk filiaal?!Op woensdag 13 maart 2002 13:49 schreef CroitiX het volgende:
[..]
jaaaaaahaaa dat heb ik dus gedaan
hij is leverbaar.........
d0h
Niet op voorraad.
DAN LEEEEEEEEES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(:(Op woensdag 13 maart 2002 15:45 schreef edward2 het volgende:
[..]
Welk filiaal?!
welk filiaal???....als je nou eens terug kijkt dan zie je dat croitix er een url bij gaf van die zaak...maar goed het liefst moet alles voorgeschoteld worden geloof ik.Op woensdag 13 maart 2002 15:45 schreef edward2 het volgende:
[..]
Welk filiaal?!
en even over dat die kaart uit is geloof ik niet zo echt de meeste bedrijven zeggen dat alles over 1 week uit komt
precies wat obsidian ook zegt.
hier een voorbeeldje van een mailtje van 1 zaak.
vandaag binnen gehad.
Geachte klant,
Helaas hebben we hem nog niet.
Hij komt volgende week bij ons binnen.
Met vriendelijke groet,
Perfect Systems
Danny Nijland
Perfect Systems Oldenzaal V.O.F.
Nijverheidsstraat 68A
7575 BK Oldenzaal
Email: info@perfect-systems.nl
Site: http://www.perfect-systems.nl
dus laten we dat maar hopen dan.
even ook wat obsidian zegt dat ze die topic open moeten doen ben ik helemaal mee eens want er is echt info vergaan.
misschien moeten we een nieuwe topic openen.
vb. wie heeft er ervaring met de ti kaarten??
maar goed zal dan ook wel weer dicht gegooit worden.
OMG, er komt echt geen concreet antwoord uit, nog maar weer even overnieuw;Op woensdag 13 maart 2002 17:44 schreef CroitiX het volgende:
[..]
DAN LEEEEEEEEES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(:(
voordat je met die rooie tomaten beginte te smijten:
-ik snap ook wel dat het Mycom is, maar Mycom heeft 5 filialen en volgens het hoofkantoor en R'dam zijn ze niet binnen, ik vraag toch duidelijk welk FILIAAL, dus waar is dat kreng te koop?!
Praat nou eens een volle zin met plaats en tijd ipv van die korte kreten, sjonge,.. ik ben benieuwd of hoelang het gaat duren voordat dat filiaal bekend is
Niet op voorraad.
Verwijderd
www.mpl.beOp dinsdag 12 maart 2002 15:26 schreef obsidian het volgende:
[..]
Als iets te bestellen is, wil niet zeggen dat ie ook echt te koop is hoor.
daar staat die GF4 TI al een paar dagen, en normaal gezien zetten ze die enkel bij NIEUW als hij echt binnen is, anders staat hij bij wordt verwacht.
Anyways, k'heb em zelf niet besteld dus kan het idd niet met 100% zekerheid zeggen.
BTW: Ik had hier m'n Geforce3 ook al een hele tijd voordat die in Nederland te krijgen was.
hier een review van de msi ti4600 kaart.
http://www.ocworkbench.com/2002/msi/gf4ti4600/gf4ti4600p0.htm
sim-pel, de kaart is nog niet is stores in NL
Ja hij wordt zekers duur (
Vraagjes aan mijn kant :
Hoe duur wordt de GF3Ti200 dan ??? (want die kan je mooi overclocken naar GF3 niveau en een GF4Ti is te duur)
Of zouden ze zoals de rumour zei de GF3Ti en de Classic verdwijnen omdat nvidia dat wil ??? (LAAT DIT NIET ZO ZIJN
mag ik antwoord
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Leadtek is een KEWL merk, waar hebbie die gehaald danOp woensdag 13 maart 2002 18:15 schreef ScaboO het volgende:
Ik kan aan een leadtek ti4600 komen maar mijn vraag is dus past die op een Epox 8KHA+ ?. Ik heb overal gesearched maar ze hebben t alleen maar over een visiontek 4600 die er niet op past so please answer.
Ik denk dat ook die niet op een 8KHA+ past, maar das mijn gok.
De meeste mensen deugen!
en dan kijk je op welke plek die condensator zit op die visiontek en even vergelijken of het op de zelfde plek zit.
er was eerst een stukje over welke kaarten er last van hadden maar kan ik even niet meer vinden voor je.
Niet op voorraad.
precies ik zou dat nu ook wel eens willen weten ...ze doen er allemaal zo geheimzinnig over.Op woensdag 13 maart 2002 18:22 schreef edward2 het volgende:
Mensen zeg nou eens waar die dingen vandaan komen, er zit hier een heel leger kooplustigden.
ze vragen dingen hier en wij geven antwoord maar zei geven niks door over hoe ze aan deze kaarten komen.
Ze spannen allemaal tegen ons samen, kijk uit voor het breedbeeld effectOp woensdag 13 maart 2002 18:32 schreef danplo het volgende:
wat ik dus zeg...toen was het weer stil.
ze vragen dingen hier en wij geven antwoord maar zei geven niks door over hoe ze aan deze kaarten komen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK heb die gasten uit Belgie een mailtje gestuurd, maar es afwachten.
Niet op voorraad.
hahahaOp woensdag 13 maart 2002 18:34 schreef edward2 het volgende:
[..]
Ze spannen allemaal tegen ons samen, kijk uit voor het breedbeeld effect
IK heb die gasten uit Belgie een mailtje gestuurd, maar es afwachten.
blijf dan lekker weg uit deze topic als je geen tip wil geven over deze kaarten.
en ja ik hoor het wel als je een mail heb gehad ben benieuwd.
Ik belde vandaag Leadtek NL, en vroeg naar hun model van de GF4Ti4600, waarop de reactie; "wat is dit" kwam.
Ik zei, jullie meest hotte product
Ze verwachten hem volgende week in NL.
Niet op voorraad.
niet echt netjes van ze als ze niet gelijk weten wat de ti4600 is.Op woensdag 13 maart 2002 18:39 schreef edward2 het volgende:
Ja, die reactie van de Belgen zet ik hier wel neer.
Ik belde vandaag Leadtek NL, en vroeg naar hun model van de GF4Ti4600, waarop de reactie; "wat is dit" kwam.
Ik zei, jullie meest hotte product
Ze verwachten hem volgende week in NL.
doen ze niet echt hun huiswerk dan.
maar goed het is opzeker de meest hotste produkt.
ik ben ook van plan om voor die leadtek te gaan.
wat ik wel erg lullig van ze vind is dat ik naar hun email adres 2 keer een bericht heb gestuurd en dat ze daar geen antwoord op geven niet echt klant vriendelijk.
maar goed het gaat er dus echt van komen nu ...zeg dus nog uiterlijk 1 weekje
kan niet wachten.
dit is een foto van Triplex Millennium Silver GeForce4 Series.
hier ook weer een url naar een stukje over deze kaartjes.
http://www.vr-zone.com/#2188
klote topix
Sorry dude, maar heel de GF3 serie zal verdwijnen op het moment dat de GF4 goed leverbaar is.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, verdwijnt de GF3 helemaal (de classic en de titaniums) serieus
Ik wou echt een nieuwe kopen als de GF3Ti200 onder de 180 € was gezakt. Hier baal ik echt van. Ben je hier heel zeker van, want dan ga ik es denken....
Stomme NVIDIA, moet je maar geen brakke 4MX uitbrengen en dan zeuren dat de goede GF3 weg moet, h*fters
*HUIL* --> ik wil een GF3
De meeste mensen deugen!
Op woensdag 13 maart 2002 20:02 schreef marzzman het volgende:
je had de verkeerde geqoute
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, verdwijnt de GF3 helemaal (de classic en de titaniums) serieus![]()
![]()
Ik wou echt een nieuwe kopen als de GF3Ti200 onder de 180 € was gezakt. Hier baal ik echt van. Ben je hier heel zeker van, want dan ga ik es denken....
Stomme NVIDIA, moet je maar geen brakke 4MX uitbrengen en dan zeuren dat de goede GF3 weg moet, h*fters
*HUIL* --> ik wil een GF3
ja maar je kan de ti500 of ti200 niet vergelijken met de gf4 mx want dat is geen eerlijke strijd.
je moet die met de gf2 mx vergelijken.
want de gf3 ti500 is gewoon een te goede kaart voor de mx versie.
Maar ik moet de GF3ti's en classic dus met de GF4Ti's vergelijken....
GF3Ti200-GF3Classic-GF3Ti500-GF4Ti4200-GF4Ti4400-GF4Ti4600
Maar waarom dumpen ze dan de GF3 serie
Thnx
De meeste mensen deugen!
1 groot verzamel topic ...Op woensdag 13 maart 2002 20:19 schreef marzzman het volgende:
BTW
Is het niet eens rap tijd voor
--Wanneer komt de Ti 4600 uit-- als tweede topic
Deze wordt wel heel erg groot
maar goed nog 1 week en deze topic is eigenlijk voorbij als hij uit komt ...dan kan je beter een topic plaatsen over" ervaringen van de ti4400 en 4600 kaarten"
hopenlijk komt er dan wel wat meer info over deze kaarten want elke keer als ze zeggen dat ze aan deze kaarten kunnen komen of dat ze ze hebben dan haken ze verder af voor meer info over dit.
ja en je merk al dat deze kaarten al moeilijker te krijgen zijn soms want de produktie is bijna gestopt.Op woensdag 13 maart 2002 20:17 schreef marzzman het volgende:
huh
Maar ik moet de GF3ti's en classic dus met de GF4Ti's vergelijken....
GF3Ti200-GF3Classic-GF3Ti500-GF4Ti4200-GF4Ti4400-GF4Ti4600
Maar waarom dumpen ze dan de GF3 serie![]()
, slaat nergens op, ze komen wel dichtbij de GF4Ti serie, maar winnen het nooit --> NVIDIA haalde de Geforce2Pro toch ook niet weg toen de Ultra kwam of de TNT toen de TNT2(Ultra) kwam. Ik vind het stom !!! weet je HEEL zeker dat de GF3 serie verdwijnt, dan maak ik namelijk HELE andere
plannen ??????
Thnx
erg jammer ja als het gaat verdwijnen want zijn zeker erg goede kaarten.
De GF3 serie weg, ben nog niet klaar met sparen, dan blijven er twee opries (voor MIJ over)
-- de GF4MX460
-- de GF4Ti4200
Grote vraag, wanneer komen beide kaarten uit... ZEER benieuwd.
==>> Ok dan, laat dit topic maar heel, je heb gelijk, is toch binnenkort over. (maar in een week kunnen er nog HEEL VEEL reply's komen hoor
De meeste mensen deugen!
als we door gaan zo wel ja hahaha.Op woensdag 13 maart 2002 20:33 schreef marzzman het volgende:
SH*T !!!
De GF3 serie weg, ben nog niet klaar met sparen, dan blijven er twee opries (voor MIJ over)
-- de GF4MX460
-- de GF4Ti4200
Grote vraag, wanneer komen beide kaarten uit... ZEER benieuwd.
==>> Ok dan, laat dit topic maar heel, je heb gelijk, is toch binnenkort over. (maar in een week kunnen er nog HEEL VEEL reply's komen hoor)
had ook zelf nooit gedacht dat deze topic zou gaan lopen hoor .
maar goed zo zie je maar dat er veel belangstelling voor is.
en als ik jou was zou ik dan even wachten op die ti4200 kaart kan je nog even verder sparen.
ik vind die mx versie erg tegenvallen om eerlijk te zijn en ze zijn ook niet eens directx 8.0 ondersteunend.
en over datum van die ti4200 kaart is nog niks over bekend...staat zelfs nog niks over op de nvidia site dus.
maar die ti4200 kaart zal zeker topper zijn...hopenlijk ook nog eens dx9.0 ondersteund ,maar dat zal wel niet nog .
Maar toch bedankt, mijn beslissing is zoeken naar een GF3 serie kaart (Nieuw, doe zeker niet aan tweedehands) voor leuk prijsje of wachten op GF4Ti4200.
De meeste mensen deugen!
Sim-Pel --> we wachten ... we zullen wel moeten
Dit topic is nu ver klaar met gespreksstof denk ik zo
Thats all folks
De meeste mensen deugen!
ik zal een gat in de lucht springen als ie binnen is!!!
Geforce4 HERE WE COME
De meeste mensen deugen!
maar wat je zegt de score's en of het goed draait enzo ben erg benieuwd.
ja ik heb nog niks besteld ik wacht gewoon op mijn plaatselijke winkel in rotterdam.
dan koop ik de leadtek ti4600 kaart.
hopenlijk komen die mensen nog even langs hier die de gf4 ti kaarten al hebben om alvast een tip van de sluier te geven maar ik heb er een hard hoofd in.
----------------------------------------------------------
INFO OVER DE OFFICIELE DATUM VAN RELEASE IS ALTIJD WELKOM HIER EN OOK ALS JE ER NU AL 1TJE HEB DAN INFO GRAAG EN WAAR VANDAAN GEKOCHT.
TANXS.
Beste,
Was mij eerder beloofd, maar zal pas in de loop van volgende week verkrijgbaar zijn.
Met vriendelijke groeten,
Geert Hermans
====================================
MPL [Multimedia Postorder Lijn]
Tel.: 03/326.11.11 [Int. : ++32-3-326.11.11]
Fax.: 03/326.22.22 [Int. : ++32-3-326.22.22]
e-mail: info@mpl.be
http://www.mpl.be
Meer dan volgende week zit er niet in, het lijkt wel of die dingen allemaal in dezelfde vrachtwagen/boot/trein/vliegtuig/ zitten
Niet op voorraad.
[topic=403481/6/25]
It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
ABIT Siluro GF4 Ti4400 128MB TV-OUT/DVI 275/550 Rt € 399
hebbehebbehebbe.........
Kopekopekopedan!Op donderdag 14 maart 2002 07:55 schreef You-Suk het volgende:
zit net ff , op de pricewatch, te kijken![]()
ABIT Siluro GF4 Ti4400 128MB TV-OUT/DVI 275/550 Rt € 399
hebbehebbehebbe.........
LOL, heb de a.s. bezitter van mijn huidige kaart al een mailtje gestuurd dat ie 'm kan ophalen..Op donderdag 14 maart 2002 08:02 schreef obsidian het volgende:
[..]
Kopekopekopedan!
na betaling natuurlijk
hebbehebbehebbe..
Nee, ff serieus, we moeten gewoon ff rlx wachten tot 22 maart ongeveer en dan verder blaten, ga een week verder met je ouwe kaartje, ga je niet dood aan en geil verder op de GF4Ti
De meeste mensen deugen!
Dit zijn de standaarden
GeForce3 Ti 500 240MHz 500MHz (core and mem)
GeForce3 200MHz 460MHz (core and mem)
GeForce3 Ti 200 175MHz 400MHz (core and mem)
Ik had gehoord dat de Asus GF3ti200 Pure makkelijk naar
core = 200 en mem = 460 kon
[/ZEER offtopic vraagske]
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
--Asus V8200 GeForce3 Ti200 (Pure dus)= 252 € --
Maar de deluxe is goedkoper
--Asus V8200 GeForce3 Ti200 Deluxe = 234 € -- (bij winkel genaamd 'MindFactory' --> Duits bedrijfske
Foutje of dikke mazzels met goedkoop prijske
De meeste mensen deugen!
hier is het begin van deel twee over dit onderwerp met als extra optie de prestatie's van deze kaarten.
want er is zo'n groot succes dat ik dacht dat het beter was om aan deze een eind te maken.
bedankt voor jullie reactie's
http://raptr.com/Doppert/about
Ga dan verder in die andere topicOp donderdag 21 maart 2002 11:24 schreef Doppert het volgende:
ik hoor hier allemaa verhalen dat de ti46oo niet zal gaan passen waarschijnlijk maar hoe zit dat dan met een 4400 lijkt me toch dat er qua formaat niet zo veel verschil in moet zitten maar gelukkig hoef ik me daar geen zorgen over te maken mijn ABITje daar kunnen agp kaarten in tot aan mijn hdd brackets dus zon 3 cm langer dan dat het moederbord is
en sluit deze maar sinterklaas
De meeste mensen deugen!
[topic=439436/1/25]
bedankt of anders zet hem maar op slot sinterklaas!!!