wanneer komt de ti4600 uit?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 492 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:57

danplo

The Force is strong with me

Topicstarter
ik heb nu een geforce quadro kaart maar die begint het te begeven .
krijgt in windows xp elke keer na een paar minuten een blauw scherm van dat er een probleem optreed.
ik weet wat voor probleem het is hij wordt te heet en ik heb geen zin meer om er wat aan te gaan doen ...vb cooler erop zetten.
ik heb het geld om die ti4600 te gaan kopen maar het duurd nog al lang vind ik.
ik denk dat mijn kaart het niet nog eens 2 weken vol houd.
weet iemand misschien al iets wanneer die geforce4 ti4600 uit komt want ik krijg op de site's van de leveranciers ook geen antwoord.
want ik ga nu echt geen andere kaart kopen ,want ik wil gewoon deze ti4600 kopen en anders zit ik met een kaart die ik eigenlijk niet wil.
iemand dus een idee wanneer hij uit komt ?????tanxs

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ik verwacht eigenlijk al rond het einde van de maand de 1e exemplaren, de asusV8640Ultra was al in Japan gespot en meestal ligt dat enkele weken voor op de rest van de wereld.

Niet op voorraad.

• danplo

danplo

Topicstarter
Op zondag 17 februari 2002 22:39 schreef edward2 het volgende:
Ik verwacht eigenlijk al rond het einde van de maand de 1e exemplaren, de asusV8640Ultra was al in Japan gespot en meestal ligt dat enkele weken voor op de rest van de wereld.
laat het zo wezen ...hoop dat deze kaart het gaat volhouden tot die tijd

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-05 22:58

QuestGamer

Questje

Ik wil hem ook wel, maar ja je moet er een nieuw moederbord voor hebben he (AGP 8x) dus ik wacht nog wel ff :)

Kost toch zo'n €500 als ie uitkomt?
Zal dat snel gaan zakken? :?

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-08 21:30
Antwoord op QuestGamer's 3 vragen:

Niet nodig

Weet niet

Nee

• QuestGamer
  • Laatst online: 14-05 22:58

QuestGamer

Questje

Op maandag 18 februari 2002 22:00 schreef Sjah het volgende:
Niet nodig

Weet niet

Nee
Hehe lekker compact.

Maar eh je hebt dus niet per se een nieuw mobo nodig voor een APG 8x videokaart :?
Mooi!

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

• DeadPool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 22:02
waarschijnlijk gewoon downwards compatible, dat heb je nu ook, al gooi je je GF2 MXje bijvoorbeeld op een "oud K6 mobo" dan zal die naar alle waarschijnlijkheid (nix is zeker met compu's :P ) gewoon op AGP X2 draaien

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Op maandag 18 februari 2002 21:50 schreef QuestGamer het volgende:
Ik wil hem ook wel, maar ja je moet er een nieuw moederbord voor hebben he (AGP 8x) dus ik wacht nog wel ff :)

Kost toch zo'n €500 als ie uitkomt?
Zal dat snel gaan zakken? :?
Hij is AGP 2x en 4x Compatible hoor.. :? kijk zelf maar op de site van Gainward

• danplo

danplo

Topicstarter
ja klopt die ti4600 kaart heeft 2x en 4x agp ondersteuning kijk maar ook op www.leadtek.nl
maar voor de rest dacht ik dat het over 2 weken uit kwam die ti4600 kaarten.....laten we het hopen

• danplo

danplo

Topicstarter
maar weet er nog steeds niemand wanneer die geforce4 ti4600 uit komt in de winkel..?????

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Op zondag 24 februari 2002 12:16 schreef danplo het volgende:
maar weet er nog steeds niemand wanneer die geforce4 ti4600 uit komt in de winkel..?????
Wat dacht je ik haal dee topic weer es naar boven :P

[Ontopic]
Ik geef het een goede gok --> midden maart (rond de 20e ofzo) :D denk het wel
[/Ontopic]

succes dermee

De meeste mensen deugen!

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
voor de duidelijkheid
ti4600 ondersteund geen 8xagp

• danplo

danplo

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 12:26 schreef VeldKoe het volgende:
voor de duidelijkheid
ti4600 ondersteund geen 8xagp
nee daar waren we al over uit...eentje dacht dat die kaart dat ondersteunde maar dan moet je nog even geduld hebben voor die andere kaarten die uit gaan komen

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-10-2025
http://www.nvidia.com/view.asp?IO=IO_20020205_6195
SANTA CLARA, CA FEBRUARY 6, 2002 NVIDIA® Corporation

...

Availability
OEM systems featuring GeForce4 MX are already shipping, with retail board availability in the next two weeks. OEM systems featuring GeForce4 Ti will be available in 60 days, with retail boards available in 30 days. GeForce4-based notebook computers will be available in February.
Dus 8 maart ?!

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

• danplo

danplo

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 12:32 schreef [FrEEzEr] het volgende:
http://www.nvidia.com/view.asp?IO=IO_20020205_6195
[..]

Dus 8 maart ?!
dat zou mooi zijn als dit klopt...want ik moet nu echt opschieten want hij kapt er steeds vaker mee ...
is een oude kaart en draait al die tijd op volle toeren flink opgevoerd dus maar goed nog even geduld nog ...toch bedanktvoor de info

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Op zondag 24 februari 2002 12:35 schreef danplo het volgende:

[..]

dat zou mooi zijn als dit klopt...want ik moet nu echt opschieten want hij kapt er steeds vaker mee ...
is een oude kaart en draait al die tijd op volle toeren flink opgevoerd dus maar goed nog even geduld nog ...toch bedanktvoor de info
Clock hem dan ietsje naar beneden en zorg dat hij stabiel draait :? misschien iets betere koeler erop en je product blijft heel, kan je er misschien nog iets aan hebben ???
Never waste something that isn't broken yet ...

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Als je een 4600 wil hebben moet je wel effe checken of je mobo ook 1,5 Volt agp ondersteund, anders werkt ie nl niet :7

• danplo

danplo

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 12:38 schreef marzzman het volgende:

[..]

Clock hem dan ietsje naar beneden en zorg dat hij stabiel draait :? misschien iets betere koeler erop en je product blijft heel, kan je er misschien nog iets aan hebben ???
Never waste something that isn't broken yet ...
hij draait onder tussen alweer helemaal normaal ...maar hij wordt nog steeds veel te heet...weet ook niet wat er aan de hand is maar goed ik ga er echt niks meer aan doen verder want ik ga dan die ti4600 kopen en heb gewoon geen zin meer om iets aan deze kaart te doen....maar door dit ben je geneigd om een geforce4 mx kaart te kopen maar trap ik dus niet in want dat is een bagger kaart ...dus dan maar even geduld hebben en minder achter je computer zitten waar ik erg van baal ...ik kijk zelfs weer tv ...wat ik al maanden niet meer had gedaan ...erg vreemd dan hoor ...niet dat er veel op tv komt maar goed moet wat nu he...dadelijk als ik die andere kaart heb gaan er ook nog eens twee fannen in de computer om een beetje goed de lucht te laten serculeren want het is ook best warm in die kast...

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zondag 24 februari 2002 12:42 schreef xanaduY2k het volgende:
Als je een 4600 wil hebben moet je wel effe checken of je mobo ook 1,5 Volt agp ondersteund, anders werkt ie nl niet :7
Volgens mij mag je dan ook nog een sterke voeding gaan halen (350watt minimaal) als je ook nog een amd xp hebt :) Dat wordt heel erg sparen dus

iStockphoto

• danplo

danplo

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 12:57 schreef BlizzarD het volgende:

[..]

Volgens mij mag je dan ook nog een sterke voeding gaan halen (350watt minimaal) als je ook nog een amd xp hebt :) Dat wordt heel erg sparen dus
ja dat heb ik allemaal al geen punt ...het gaat alleen om die geforce4 ti4600 kaart....wanneer die uit komt...

• AMDFreak
  • Laatst online: 09:38

AMDFreak

Intel is zo..

Begin maart... :)

Ik had zelfs op die banners van t.net gezien dat http://www.informatique.nl uhm had :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• danplo

danplo

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 13:04 schreef InterFreak het volgende:
Begin maart... :)

Ik had zelfs op die banners van t.net gezien dat http://www.informatique.nl uhm had :)
toch bedankt voor je info interfreak

• danplo

danplo

Topicstarter
wat mij wel eriteerd is dat er al aardig wat mensen zijn die die ti4600 kaarten hebben want op www.madonion.com zie al de resultaten .
zijn trouwens mooi scores voor die kaart ...maar goed zullen wel mensen zijn die daar werken ofzo ..

• [FrEEzEr]
Damn ga deze week nieuwe pc halen (XP2000+), maar zit dan dus zonder videokaart :'(

Ach dan maar een oud 2 mb pci-videokaartje erin :D

Btw in de pricewatch staan al geforce4 kaarten
Asus V8440 GeForce4 Ti 4400 128MB DDR € 425,-
Asus V8460 Ultra DT, GeForce4 Ti 4600, 128MB DDR, TV-Out, AGP € 579,- :9~

Leadtek Geforce4 A250 TD TI4400 128Mb, Tv-Out, DVI € 415,-
Leadtek Geforce4 A250 Ultra TD TI4600 128Mb, Tv-Out, DVI € 560,-
En volgens deze winkel komen ze begin maart

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 26 februari 2002 10:31 schreef [FrEEzEr] het volgende:
Damn ga deze week nieuwe pc halen (XP2000+), maar zit dan dus zonder videokaart :'(

Ach dan maar een oud 2 mb pci-videokaartje erin :D

Btw in de pricewatch staan al geforce4 kaarten
[..]

En volgens deze winkel komen ze begin maart
Dat zijn vet aso prijzen zeg. Volgens welingelichte en betrouwbare bronnen zouden die kaarten 199 dollar (Ti4200) 299 dollar (Ti4400) en 399 dollar (Ti4600) gaan kosten.

En jij zegt dat de 4400 al 415 euro gaat kosten. Vuile afzetters zijn het.

• [FrEEzEr]
Op dinsdag 26 februari 2002 10:43 schreef obsidian het volgende:

[..]
Ja maar dat zijn de prijzen in amerika en dan komt er nog btw en importbelasting bij d8 ik :(

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 26 februari 2002 10:46 schreef [FrEEzEr] het volgende:

[..]

Ja maar dat zijn de prijzen in amerika en dan komt er nog btw en importbelasting bij d8 ik :(
Welnee, dat zijn adviesprijzen. En de echte prijzen liggen altijd lager. Dit is gewoon proberen hoeveel mensen er zoveel willen betalen om de nieuwste kaart in huis te hebben.

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 19:27
Vorige week gemaild met Gainward.

Volgen hen zou de (TI 4600) 750 XP/Ultra Golden Sample leverbaar zijn vanaf week 10/11.

Nou nog een shop vinden die hem voor de adviesprijs van
500 euro verkoopt.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Eigenlijk vallen me die prijzen nog enigszins mee...De Geforce 3 kostte bijna 2000 piek bij de introductie >:)
Ik ga iig. liever voor de 4400 dan de 4600, scheelt 150 Euro's en niet veel performance.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik wil de Ti4200 of de radeon R250

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Ze zijn al uit in NL, Salland Automatisering heeft ze! Althans ze staan op de prijslijst en in de pricewatch staan er ook verscheidene :P

..::System Specs::..

Verwijderd

hmm jammer dat ie voor mij zo duur is...
Hij zal best wel aardig presteren...
/me gaat bijna zijn Radeon8500 bestellen *D

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 26 februari 2002 11:21 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
Ze zijn al uit in NL, Salland Automatisering heeft ze! Althans ze staan op de prijslijst en in de pricewatch staan er ook verscheidene :P
Ze zijn nog niet uit. Iig niet leverbaar. Is gewoon een truc om mensen die kaarten te laten bestellen. Ze komen volgende maand pas naar NL.

• danplo

danplo

Topicstarter
nou het is nu maart de maand van de waarheid voor die ti4400 en de ti4600 kaarten.
ik zag ook al op site's dat je ze kon bestellen ...1 site op pricewatch zegt vanaf 5 maart te leveren en de 2e weer vanaf nu ...maar als je ze een mailtje stuur dan zeggen ze van nee hoor nog even geduld ...wordt de eerste twee weken van maart.
hopenlijk gaat het nu opschieten ...want ik begin het een beetje vervelend te vinden om maar naar de kleurtjes te kijken van mijn kapotte geforce2 kaart.
ik laat altijd mijn spullen door een maat van me bestellen dit doet hij via de groothandel ook en dat scheeld altijd wel een paar eurotjes.
maar mensen met site's of datum's laat het me weten ..want ik denk dat deze kaart het nu deze dagen echt gaat begeven...

• mvds

mvds

Totally awesome!

In de pricewatch staan er een aantal met 5 maart als begindatum. Maar dat moet ik nog zien...

• danplo

danplo

Topicstarter
ja precies dat moet ik ook nog eerst zien.
wat er hier al werd gezegt ...ze proberen je erin te luizen dat je iets besteld en dat je al die tijd moet wachten en dat je dan ook niet ergens anders wat gaat kopen omdat je daar al besteld heb.
erg slim van ze .

• toastingnow
  • Laatst online: 18-08 11:01
Op vrijdag 01 maart 2002 13:50 schreef obsidian het volgende:
In de pricewatch staan er een aantal met 5 maart als begindatum. Maar dat moet ik nog zien...
5 maart = goede datum = ikke jarig :9

Ik weet wat ik vraag....maar niet zal krijgen :(

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• danplo

danplo

Topicstarter
ja als je het niet vraag weet je het nooit.
ik heb het geld al een tijdje klaar liggen maar goed ik moet nog steeds met spanning wachten. :'(
maar voor jou als je het niet voor je verjaardag krijg heb je heb altijd die goed heilige man nog(sinterklaas) *D

• danplo

danplo

Topicstarter
mensen die een ti4400 of een ti4600 gaan kopen ...voor welk merk gaan jullie??
ik zelf ga voor de asus V8460 ULTRA geforce4 ti4600 :9~
maar kan me voor stellen dat jullie andere merken beter vinden ...zo ja welke en waarom.?

en als je een site weet waar je ze al kan kopen in nederland of wannneer deze kaarten uit komen ...vertel het ons.

Verwijderd

Ga zelf denk ik voor de Leadtek...
heb er zeer goede ervaringen mee en het behoord tot de beste merken op videokaarten gebied...

Afbeeldingslocatie: http://www.leadtek.nl/new/shared/images/a250utd_front-big.jpg

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 14:07 schreef toastingnow het volgende:

[..]

5 maart = goede datum = ikke jarig :9

Ik weet wat ik vraag....maar niet zal krijgen :(
heee ik ook op 5 maart *D

• toastingnow
  • Laatst online: 18-08 11:01
Op vrijdag 01 maart 2002 14:28 schreef Thund3rKn0L het volgende:

[..]

heee ik ook op 5 maart *D
Joh!!?? ;)
Veel plezier alvast dan!
Ikzelf heb al een Logitech Dual Mouseman en een Microsux Internet keyboardje gehad... Wist niks te bedenken dus mocht geld meenemen naar van zus en een vriend naar pcdumpdag :)

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• danplo

danplo

Topicstarter
ja die leadtek ziet er zeker erg bruut uit...en heeft ook een aardige cooler erop zitten ...
denk dat deze leadtek ook geen slechte kaart is.
hopenlijk komen ze snel uit kunnen we kijken of het allemaal wat scheeld welk merk je hebt..

• VinnieM
Ik ga denk ik ook voor Asus. De Asus V8440 GeForce4 Ti 4400 128MB DDR om precies te zijn. Een stuk goedkoper dan de 8460 en qua performance scheelt het niet zo veel. Asus heeft ook goede beeldkwaliteit. Bij een vriend die de Asus 8200 Deluxe icm Philips 109P heeft is het beeld superscherp (ook op 1600x1200@85hz) dus dat is dan hopelijk bij deze Geforce4 Ti's ook.

• danplo

danplo

Topicstarter
precies ...dat was mijn grote punt ook van asus ...erg goede beeld kwaliteit gewoon.
en de prijs is zeker ook niet verkeerd.
vergeleken wat je vroeger betaalde voor een top kaart is het nu best redelijker geworden.
en misschien zit er ook wel een mooi tweak programma bij om dit kaartje nog even op te krikken.

• danplo

danplo

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 14:33 schreef VinnieM het volgende:
Ik ga denk ik ook voor Asus. De Asus V8440 GeForce4 Ti 4400 128MB DDR om precies te zijn. Een stuk goedkoper dan de 8460 en qua performance scheelt het niet zo veel. Asus heeft ook goede beeldkwaliteit. Bij een vriend die de Asus 8200 Deluxe icm Philips 109P heeft is het beeld superscherp (ook op 1600x1200@85hz) dus dat is dan hopelijk bij deze Geforce4 Ti's ook.
trouwens las ik ergens als je dat dan zou willen kan je die ti 4400 kaarten om solderen naar een ti4600 kaart.
ik heb zo iets van nee ik koop hem gewoon maar een maat van me koopt ook die ti4400 maar gaat hem om zetten tot ti4600.
daarna gaan we op de zelde computer kijken of het echt werkt ...of hij dan de zelfde prestatie haalt als die van mij en misschien wel beter nog...
ben erg benieuwd gewoon.

Verwijderd

zou het zonde zijn om een 17 inch tft aan een geforce4 ti4400/4600 hangen of kan je erbeter een crt er aan hangen

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Op vrijdag 01 maart 2002 14:54 schreef johnnyknoxville het volgende:
zou het zonde zijn om een 17 inch tft aan een geforce4 ti4400/4600 hangen of kan je erbeter een crt er aan hangen
Als je voor fps gaat zou ik er een crt bij doen, ga je voor beeldkwaliteit en speel je bijna geen spellen dan is een tft aan te raden.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 14:57 schreef Taro het volgende:

[..]

Als je voor fps gaat zou ik er een crt bij doen, ga je voor beeldkwaliteit en speel je bijna geen spellen dan is een tft aan te raden.
Maar als je bijna geen spellen speeld , dan koop je ook geen ti4400 of 4600...

• danplo

danplo

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 15:00 schreef Shaggy het volgende:

[..]

Maar als je bijna geen spellen speeld , dan koop je ook geen ti4400 of 4600...
precies dan zou dat een duur geintje voor niks wezen.
kan je net zo goed een mx versie kopen...scheeld een poepie in euro's

• mvds

mvds

Totally awesome!

Valt me trouwens op dat ik nog geen foto's heb gezien van fabrikanten die gebruik maken van die (hele coole) reference koeler van nVidia.

• danplo

danplo

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 15:04 schreef obsidian het volgende:
Valt me trouwens op dat ik nog geen foto's heb gezien van fabrikanten die gebruik maken van die (hele coole) reference koeler van nVidia.
ja hoor de fabrikant ELSA had zo'n cooler erop gelaten.

hier een url van elsa site is wel een erg klein fototje maar kan je wel zien dat hun er 1 hadden .
http://194.175.18.166/international/europe/produkte/grafikkarten/gladiac925.htm

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ja maar Elsa is falliet, dus die zal niks meer uitbrengen.

• danplo

danplo

Topicstarter
ja klopt maar goed die zou anders wel die cooler hebben gehad....voor de rest hebben die andere kaarten hun eigen ontwerp erop zitten ...al vind ik die cooler van asus erg bruut hoor.

hier een kleine foto van die kaart en cooler.

http://www.tbreak.com/hard/grfx/asus_gf4ti4600/cardsize2.jpg

• VinnieM
Op vrijdag 01 maart 2002 14:46 schreef danplo het volgende:

[..]

trouwens las ik ergens als je dat dan zou willen kan je die ti 4400 kaarten om solderen naar een ti4600 kaart.
ik heb zo iets van nee ik koop hem gewoon maar een maat van me koopt ook die ti4400 maar gaat hem om zetten tot ti4600.
daarna gaan we op de zelde computer kijken of het echt werkt ...of hij dan de zelfde prestatie haalt als die van mij en misschien wel beter nog...
ben erg benieuwd gewoon.
En dan dus de bios van een ti4600 in de ti4400 flashen? Ik weet niet of het geheugen van een ti4400 dat wel haalt. Er zit immers wel 55MHz DDR (110 eff.) tussen, 550->660 dus. De core moet het wel kunnen halen denk ik (275->300?).

• Tijger
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

$299 (342 euro) is zonder belasting en invoerrechten of shipping & handling kosten..

Dus niks afzetters.

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

• danplo

danplo

Topicstarter
ja de core haalt het wel ...alleen hij moet extra gecoold worden....want dan kom je er niet met 1 cooler.
maar wij hebben ook twee coolers in de computer zitten voor de goede koele luchtstroom binnen in de computer.
maar goed ik zei ook hij gaat het doen ik niet ...ik hou er niet van om zo maar geld uit te geven voor een test.
vind ik een beetje te duren test.
maar goed hij gaat het proberen ...maar hij doet altijd dit soort dingen ...hij heeft er wel erg veel verstand van dus ik denk dat hij het wel voor elkaar krijgt...zo niet dan traantjes voor hem .

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Ik heb net iemand van LeadTek aan de lijn gehad, en deze meldde mij dat de GF4 kaartjes eind volgende week (rond 6-7-8 maart) te krijgen zijn in de winkels... Nog effe wachten dus ;)

Concrete Loop Watercooling

• danplo

danplo

Topicstarter
kijk dit is goed nieuws erg bedankt voor je tip.
kan ik eindelijk die kapotte kaart eruit halen.

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Op vrijdag 01 maart 2002 16:01 schreef FreeRider het volgende:
Ik heb net iemand van LeadTek aan de lijn gehad, en deze meldde mij dat de GF4 kaartjes eind volgende week (rond 6-7-8 maart) te krijgen zijn in de winkels... Nog effe wachten dus ;)
sw00000tt !!!
cant wait !! :D
past perfect in mn nieuw systeempie ! (msi pro2 raid, xp2000+, 512MB DDR, 120 gig... ah man... bij dit systeempje heb je een doekie nodig *D)

• danplo

danplo

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 16:15 schreef CroitiX het volgende:

[..]

sw00000tt !!!
cant wait !! :D
past perfect in mn nieuw systeempie ! (msi pro2 raid, xp2000+, 512MB DDR, 120 gig... ah man... bij dit systeempje heb je een doekie nodig *D)
ja is zeker een leuk nieuw systeempie als ik die asus ti4600 koop dan doe ik er ook nog even 256 ram bij dan ben ik ook helemaal klaar voor 1 jaartje.
volgend jaar koop ik weer gewoon wat het nieuwste is.
en wat dat doekje betreft ik heb nu van de speciale slurpdoekjes werkt goed hoor kan ik je vertellen.

Verwijderd

Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de leadtek gf4 ti 4400 en de asus gf4 ti4400

Verwijderd

*vergeet deze post* was nog op een vorige pagina ;)

• danplo

danplo

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 20:21 schreef johnnyknoxville het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de leadtek gf4 ti 4400 en de asus gf4 ti4400
haast niks ...bijna alles is het zelfde ...alleen de cooler is anders en de geheugen kan verschillen van snelheid en kracht maar de twee fabrikanten zullen wel wat gesleuteld hebben om het wat krachtiger naar voor te krijgen ...
kijken wanneer het uit komt wie het beste zijn huiswerk heeft gedaan daar.
maar 1 ding staat vast het wordt een wereld kaartje.
zeker vergeleken met die mx versie...zou liever net iets meer uit geven voor die ti4400 dan.
dan heb je ook wat.
maar goed geef mij toch maar die ti4600 :9~ kan niet wachten tot ik hem in mijn handen heb.

• danplo

danplo

Topicstarter
http://www.xbitlabs.com/news/images/2002-03/v8460.jpg
kijk dit is het kaartje die ik ga kopen de asus v8640 ultra.
hopenlijk nog 1 weekje.

• stylezzz
  • Laatst online: 11:30
Op dinsdag 26 februari 2002 10:43 schreef obsidian het volgende:

[..]
Vuile afzetters zijn het.
Ooit van marktwerking gehoord? Sim-pel, het aanbod is laag (bijna nihil in dit geval) en de vraag is hoog. Dus de prijzen zullen ook hoog zijn, die mensen daarzo zullen ook hun boterham moeten verdienen.....

• danplo

danplo

Topicstarter
en ja als iets net uit komt ..en je wilt het gelijk hebben dan moet je de produktie geld betalen.
ja het kost wat maar goed jij wil het beste van het beste hebben .
anders moet je maar wachten tot er weer wat anders komt dan zakt de prijs wel weer.
maar daar zal ik geen geduld voor hebben.
ik betaal maar wat meer ...maar dan heb je wel wat.

trouwens foto's en prijzen zijn van harte welkom.
om een beetje een beeld te krijgen van alles.
en natuurlijk ook waar je ze al kan kopen en of wanneer ze uit komen als je daar info over heb.

• danplo

danplo

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1015070164

wat dacht je van deze beeldschone kaart.
en die fantastice cooler.
dit is hun ti4600 kaartje

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

In de VS is van de week de Visiontek uitgekomen, een puur reference ontwerp, maar zo te lezen is men heel blij met dit kaartje.

Niet op voorraad.

• danplo

danplo

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1015116670

hier zie je twee kaarten in een computer systeem.
de bovenste kaart is een ti500 en die daar onder is de aankomende nieuwe ti4600 kaart.
met deze foto zie je het verschil van grote van deze kaarten...erg bizar groot verschil.

Verwijderd

Waarom starten we via tweakers niet een inkoopactie. Iedereen die bijvoorbeeld een Asus ti4600 wil hebben en het geld heeft klaarliggen schrijft zich in, wat zo te zien resulteert in een aardig aantal kaartjes en ongetwijfeld zijn invloed zal hebben op de uiteindelijke prijs.
Door er flink wat bekendheid aan te geven stijgt het aantal opdrachten en komt er vanzelf wel een aanbieder die de kaarten tegen een schappelijke prijs aanbiedt - het is immers een leuke reclame voor dat bedrijf, en wat minder omzetten per kaart is beter dan niets omzetten - of misschien kunnen we via iemand met een KvK inschrijving de kaarten wel direct via de groothandel betrekken. Criterium is in ieder geval dat de eerste aanbieder die de kaarten daadwerkelijk aan kan bieden de opdracht krijgt.

Mochr er iemand een idee hebben dat de prijs verder kan drukken is dat natuurlijk ook goed, als we de kaarten maar snel binnen hebben.

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 07:51 schreef ufrm het volgende:
Waarom starten we via tweakers niet een inkoopactie. Iedereen die bijvoorbeeld een Asus ti4600 wil hebben en het geld heeft klaarliggen schrijft zich in, wat zo te zien resulteert in een aardig aantal kaartjes en ongetwijfeld zijn invloed zal hebben op de uiteindelijke prijs.
Door er flink wat bekendheid aan te geven stijgt het aantal opdrachten en komt er vanzelf wel een aanbieder die de kaarten tegen een schappelijke prijs aanbiedt - het is immers een leuke reclame voor dat bedrijf, en wat minder omzetten per kaart is beter dan niets omzetten - of misschien kunnen we via iemand met een KvK inschrijving de kaarten wel direct via de groothandel betrekken. Criterium is in ieder geval dat de eerste aanbieder die de kaarten daadwerkelijk aan kan bieden de opdracht krijgt.

Mochr er iemand een idee hebben dat de prijs verder kan drukken is dat natuurlijk ook goed, als we de kaarten maar snel binnen hebben.
good job :P
Ik ben alleen helaas slechts in een ti 4400 geinteresseerd, liefst Leadtek, dit ivm budget ;)

Verwijderd

We kunnen de opdracht combineren. Het gaat erom dat wij in zijn totaliteit een zo goed mogelijke prijs kunnen bedingen, waardoor misschien ook voor jou een ti4600 haalbaar wordt; en last but not least - voor de aanbieders - welke zaak is nu daadwerkelijk in staat een nieuwe kaart als eerste aan te bieden? Degene die dat kan krijgt van ons de 'eerste' Tweakers Members Award (of zoiets). Het mag voor mij zelfs een Duitser of zelfs een Albanees zijn, of, what the hell, zelfs Pim Fortuyn of Balkenende mag hem leveren, hebben wij tenminste ook een reden om te stemmen, zolang als wij die kaarten maar hebben branden tegen een zo laag mogelijke prijs.... en snel!!!!!!!!!!

• danplo

danplo

Topicstarter
ik vind dit eigenlijk een sterk plan wat je daar heb bedacht.
alleen jammer dat je daar niet eerder mee gekomen bent dan hadden we dit voor elkaar kunnen brengen en ook reclame voor kunnen maken .
en wat je zegt als er dan zoveel mensen zich hebben aangemeld wordt dat een aardig groot party waar die bedrijf dan flink van profiteer en zijn naam van bedrijf komt in beeld .
dat er nog meer mensen daarna komen omdat ze weten dat het bij dat bedrijf al uit is.
maar goed alleen te laat bij mijn mening ...want nog een paar dagen en het is zover.

Verwijderd

www.yorcom.nl

Asus V8440 GeForce4 Ti 4400 128MB DDR Retail € 449,00 € 377,31 levertijd is 5 dgn
Asus V8460 GeForce4 Ti 4600 128MB DDR Retail € 569,00 € 478,15 levertijd is 5 dgn

• danplo

danplo

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1015159573

hier zie je een foto met daaop dat de Epox 8kha+ en de nieuwe Visiontek GF4 Ti4600 die al te bestellen is.
alleen het probleem is dat deze kaart niet op dit moederbordje past erg lullig als je er al die tijd op wacht net als ik en vele andere mensen en het past niet....dan ga je geloof ik wel even uit je dak.
ik zou toch wel even die epox faxen of bellen.

• Roberto
  • Laatst online: 20-08 15:39
Op zondag 03 maart 2002 13:42 schreef effex het volgende:
www.yorcom.nl

Asus V8440 GeForce4 Ti 4400 128MB DDR Retail € [ 449,00 ] :? € [ 377,31 ] :? levertijd is 5 dgn
Asus V8460 GeForce4 Ti 4600 128MB DDR Retail € 569,00 € 478,15 levertijd is 5 dgn
2 prijzen :? en welke kaart zal de bestuh filters hebben :? een leadtek, asus, hercules ( of deed die nu niet meer mee :? ) en natuurlijk msi want ik ga voor de 4400 en dan clok ik heb wel over >:) ( kheb toch 6 coolers in me case >:) )

• danplo

danplo

Topicstarter
Op zondag 03 maart 2002 13:52 schreef RS_003 het volgende:

[..]

2 prijzen :? en welke kaart zal de bestuh filters hebben :? een leadtek, asus, hercules ( of deed die nu niet meer mee :? ) en natuurlijk msi want ik ga voor de 4400 en dan clok ik heb wel over >:) ( kheb toch 6 coolers in me case >:) )
en vergeet visiontek niet erbij te vermelden.
maar ik ga voor de asus ti4600 en ik zou niet durfen zeggen wie er van deze kaarten wint ...eigenlijk zal er weinig verschil zijn ....bijna alles is het zelfde alleen er zijn wat dingetjes veranderd door de fabrikanten.

• Roberto
Op zondag 03 maart 2002 13:57 schreef danplo het volgende:

[..]

en vergeet visiontek niet erbij te vermelden.
maar ik ga voor de asus ti4600 en ik zou niet durfen zeggen wie er van deze kaarten wint ...eigenlijk zal er weinig verschil zijn ....bijna alles is het zelfde alleen er zijn wat dingetjes veranderd door de fabrikanten.
ach ja denkt dat ik leadtek dan neem = goedkoop en zij waaren toch de gene met de beste filters op die GF 3 TI 500 :?
en waarom de GF 4 TI 4400 :? : goedkooper ( een heel stuk ) en dan zou ik in Unreal 2 80 fps hebben ipv 86 ... ;)

• danplo

danplo

Topicstarter
Op zondag 03 maart 2002 13:42 schreef effex het volgende:
www.yorcom.nl

Asus V8440 GeForce4 Ti 4400 128MB DDR Retail € 449,00 € 377,31 levertijd is 5 dgn
heb je hun al een mailtje gestuurd om te vragen of ze al die kaarten leveren.
want als je dit doet naar deze bedrijven zeggen ze nee....de kaarten zijn te leveren in de 1e 2 weken van maart.
het is gewoon een koop truuk.
en dit geld ook van die berijven die ook in de pricewatch lijsje staan.

• Roberto
Op zondag 03 maart 2002 14:02 schreef danplo het volgende:

[..]

heb je hun al een mailtje gestuurd om te vragen of ze al die kaarten leveren.
want als je dit doet naar deze bedrijven zeggen ze nee....de kaarten zijn te leveren in de 1e 2 weken van maart.
het is gewoon een koop truuk.
en dit geld ook van die berijven die ook in de pricewatch lijsje staan.
ja helaas wel mja ff nog een vraagske : waneer komen dan die AGP 8x suported models ? want ik hoorde dat de eerste niet AGP 8x zouden suporten :?

• danplo

danplo

Topicstarter
Op zondag 03 maart 2002 14:02 schreef RS_003 het volgende:

[..]

ach ja denkt dat ik leadtek dan neem = goedkoop en zij waaren toch de gene met de beste filters op die GF 3 TI 500 :?
en waarom de GF 4 TI 4400 :? : goedkooper ( een heel stuk ) en dan zou ik in Unreal 2 80 fps hebben ipv 86 ... ;)
dat zijn er toch weer 6fps meer :9~
het is niet veel maar goed als ik de tabellen ziet van vergelijkingen van de ti4400 en de ti4600 dan is daar echt wel een groot verschil in.
maar goed ik heb het geld en koop gewoon het beste wat je kan krijgen.
al wil ik niet zeggen dat die ti4400 slecht is ....het is 3 keer beter dan die mx versie.....wat een bagger kaart is dat zeg.

• danplo

danplo

Topicstarter
Op zondag 03 maart 2002 14:05 schreef RS_003 het volgende:

[..]

ja helaas wel mja ff nog een vraagske : waneer komen dan die AGP 8x suported models ? want ik hoorde dat de eerste niet AGP 8x zouden suporten :?
dit gaat nog wel even duren...de eerste moederborden komen nu net uit met de suport van de 8x agp.
maar goed ik verwacht pas bij geforce5 denk ik.
dus ik zou als ik jou was gewoon al die ti4400 kopen of de ti4600 :9

• Roberto
Op zondag 03 maart 2002 14:10 schreef danplo het volgende:

[..]

dit gaat nog wel even duren...de eerste moederborden komen nu net uit met de suport van de 8x agp.
maar goed ik verwacht pas bij geforce5 denk ik.
dus ik zou als ik jou was gewoon al die ti4400 kopen of de ti4600 :9
sja het is zo moeilijk als je weet dat een halfjaar later je kaart nixx meer is ;(

• danplo

danplo

Topicstarter
Op zondag 03 maart 2002 14:18 schreef RS_003 het volgende:

[..]

sja het is zo moeilijk als je weet dat een halfjaar later je kaart nixx meer is ;(
dan koop je over een half jaar weer een andere...geen punt lijkt me :9
maar jij kan wel die kaart kopen waar je 8x agp op heb.
die zal dan ook over 1 half jaar verouderd zijn...dat is met elk pc produkt. :'(
maar goed als je geld heb dan kan je het beste van het beste blijven kopen. ;)

Verwijderd

ja idd kunnen ze die denk ik nog niet leveren
ze staan nog niet eens op de site van asus hehe >:)

ik ga denk gewoon voor de 4400 omdat ie toch een stuk goedkoper is en niet zo enorm veel scheelt idd
iig zul je het verschil niet zo snel echt zien in games lijkt me..

• Roberto
Op zondag 03 maart 2002 14:20 schreef danplo het volgende:

[..]

dan koop je over een half jaar weer een andere...geen punt lijkt me :9
maar jij kan wel die kaart kopen waar je 8x agp op heb.
die zal dan ook over 1 half jaar verouderd zijn...dat is met elk pc produkt. :'(
maar goed als je geld heb dan kan je het beste van het beste blijven kopen. ;)
maar ik heb bijna geen geld :'( daarom juist ike mag 1x in de 3 jaar een pc prive project PC ( die ik dus zelf bouw ) en sja ik kan maybe 1x upgraden en ik mag 2000 euro uitgeven voor me game sysje dus moet ik kiezen ( arg keuzes
;( ) want nu game ik op een 300 mhz celly A ( kan helaas niet oc'en ) 256 mb pc 133 @ 66 mhz en een Voodoo banshee 16 mb PCI :r :r 14 fps in CS ( ik sta nog wel in de top 100 :P >:) ) maar ik ben dus bang dat ik na 1 jaar weer zulke dingen zal meemaaken of denkje dat het niet zo snel zal gaan ?

Verwijderd

hehehehe ik hoor al een paar mensen die willen dat ding meeen al overclocken maar waarom.
zoon supper bakbeest hoef je nie overteclocken hij doet het zo toch ook al wel peima.
ik ik denk als je zoon kaart hebt dat dan al je spellen nie schokken hoor.

• Roberto
Op zondag 03 maart 2002 15:16 schreef redbullwaning het volgende:
hehehehe ik hoor al een paar mensen die willen dat ding meeen al overclocken maar waarom.
zoon supper bakbeest hoef je nie overteclocken hij doet het zo toch ook al wel peima.
ik ik denk als je zoon kaart hebt dat dan al je spellen nie schokken hoor.
|:( ... Dit is GoT snapje ? wij zijn tweakers wij willen meer dan deafult :D en wat is er nou mooier dan een VET overgeclokte kaart :? ( ja een vriendin :D >:) )

Verwijderd

Tja je kan natuurlijk ook nog ff wachten en voor zo'n €250 een geforce 4 ti 4200 kopen, vette OC. En... Cha,cha, ching!! Tenminste das mijn idee :P.

Verwijderd

En dan krijg je de radeon 8800 die half maart uitkomt en daar gaat weer een hele hoop winst van nvidia
als ati het net zo goed voor elkaar krijgt met nvidia met de drivers en de lerverbaarheid van de kaarten denk ik niet dat nvidia lang nmr 1 zal staan

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Op zondag 03 maart 2002 22:02 schreef Rottweiler het volgende:
En dan krijg je de radeon 8800 die half maart uitkomt en daar gaat weer een hele hoop winst van nvidia
als ati het net zo goed voor elkaar krijgt met nvidia met de drivers en de lerverbaarheid van de kaarten denk ik niet dat nvidia lang nmr 1 zal staan
Do NOT underestimate NVIDIA --> ze weten supergoed waar ze mee bezig zijn. Vergeet niet dat de Geforces een flinke reputatie ingebouwd hebben, grote compabiliteit en sterke drivers. De meeste leken hebben wel gehoord van Geforce, maar niet van Radeon. Ik zeg niet dat ATI niet dichtbij zal kruipen, maar om NVIDIA van de troon te stoten moeten ze ECHT het onderste uit de kan halen.

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Weet je waarom niemand er van gehoord heeft omdat de winkels in een stadje zoals waar ik woon niemand de radeon verkoopt omdat ze ze niet geleverd krijgen en inderdaad nvidia is zeer goed en zeer moeilijk van de troon te stoten maar als iedere pc winkel de radeon zou verkopen zou radeon 1 staan maar de winkels verkopen alleen de geforce omdat ze daar veel meer winst mee krijgen heb al verschillende winkels gehad waar ze me aanrade de radeon te pakken qua prijs/qualiteit maar niemand kan ze hier leveren :-(

• fordrwd4ever
  • Laatst online: 18-08 09:37

fordrwd4ever

Idiot Outside, but why?

Nu maar hopen dat de meeste moederbordfabrikanten nieuwe biossen uithebben die de GF4 Ti ondersteunt...

Ik heb na een dag klooien met een GF4 op een MSI K7T266 Pro2 moederbord het opgegeven.

Je krijgt of helemaal geen beeld of allemaal strepen in beeld.

En nu het rare:

Op een ECS K7S5A,ja die met de SIS chip,werkt het allemaal prima! :Y)

Alleen jammer dat de bios van de GF4 dusdanig groot is dat ik mijn Promise IDE controller niet meer kan gebruiken..
(ze hebben beiden hetzelfde geheugenbereik nodig :'(

Trouwens vreemd dat een VGA bios 60KB groot moet zijn..

Het Ford forum van Europa, www.fordpower.org.uk

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op zondag 03 maart 2002 22:02 schreef Rottweiler het volgende:
Tja, maar met ATI is het altijd hetzelfde verhaal. Ze lopen altijd achter. Eerst komt nVidia met iets nieuws en dan weken of zelfs maanden later komt ATI pas met een nieuwe kaart. En meestal is de ATI kaart maar net aan sneller (of net niet) dan de nVidia kaarten. Plus dat het een tijdje duurt voordat ze de drivers op orde hebben... Kijk de huidige situatie nou. Je hebt de 8500 die het maar net haalt bij de huidige Ti kaarten (de GF3 serie). nVidia heeft nu de GF4 en de r250 moet nog uitkomen. Lijkt me erg sterk dat ie de Ti4600 bij kan houden. Dus dan is het wachten op de R300 Wanneer komt ie uit? Over een half jaar. Tegen die tijd is de GF5 er alweer.

ATI had mazzel dat ze betere 2D kwaliteit hadden, maar met de GF4 is dat ook alweer verleden tijd. Die hebben zelf al geweldige 2D. Multimonitor heeft nVidia nu ook op orde, dus het lijkt mij dat ATI wel heel erg hun best moet doen om nVidia te kunnen bedreigen.

Verwijderd

De radeon 8500 haalt het inderdaad maar net met de ti 500 maar als je nou naar de prijs kijkt........ (en er is nog ruimte voor verbetering van de drivers natuurlijk.)
en ik denk dat de 8800 aardig in de buurt kan komen van de gf4 en oké ati loopt 8er maar ik vind dat ze het goed doen.

Verwijderd

Als ik zeker wist dat ik geen driverproblemen zou krijgen had ik al een radeon gehaald maar aangezien ze nog niet echt bepaald aan de detonators kunnen tippen wacht ik het nog maar ff af

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 04 maart 2002 09:31 schreef Rottweiler het volgende:
De radeon 8500 haalt het inderdaad maar net met de ti 500 maar als je nou naar de prijs kijkt........ (en er is nog ruimte voor verbetering van de drivers natuurlijk.)
en ik denk dat de 8800 aardig in de buurt kan komen van de gf4 en oké ati loopt 8er maar ik vind dat ze het goed doen.
Tja, maar ik heb liever meteen al goede drivers. En de 8800 is alleen maar een opgefokte 8500. Geen nieuwe features of extra pipelines of shaders ofzo. En ik geloof niet dat ze dezelfde winst kunnen halen als de Ti4600 boven de Ti500. In sommige gevallen 50% sneller. Dat betekend dat de 8800 minimaal 60% sneller moet zijn om op gelijke hoogte te komen.

Nee echt, ATI is gewoon veel te laat, hun R300 zou gelijk uit moeten komen met de GF4. Dan pas zouden ze een goede stap zetten.

Verwijderd

Oké de gf4 is snel heel snel en je hebt ook wel gelijk met die drivers.
Maar ik denk gewoon als veel mensen wisten dat Ati er was en overal te koop was (en dat de mensen een beetje opletten met prestaties en niet kant en klare pc's kopen bij dixons (no offence bij dixons maar heb nog nooit een ati in een dixons pc gezien.) dan denk ik dat Ati meer geld zou gaan verdienen en ook een betere concurent zou kunnen worden.
Maar nogmaals Nvidia is wel zo goed en alles maar waarom hebben ze dan nog een concurent?
Als ze echt zo goed waren (zoveel beter als Ati bedoel ik dan) waren er weinig/geen mensen die toch voor de ati kozen denk ik.
Maarre waar kan jij de specs vinden van de 8800? want op verschillende sites staat dat dat de gf4 killer wordt en dat vlak daarna de 9xxx (dx9) series uitkomen die de gf5 onder handen gaan nemen.

• mvds

mvds

Totally awesome!

De 8800 specs zijn nog niet bekend. Maar het is wel al duidelijk dat het een overgeklokte R200 chip zal zijn. Oftewel een Radeon 8500 Ultra. En juist omdat ATI er nog niks over zegt van wat de specs precies zullen zijn, geeft nVidia weer een boost. Als ATI echt een GF4 killer zou hebben (wat ik niet geloof) dan zouden ze dat echt niet stil houden.

Ik vind alzo dat ATI een erg slechte PR afdeling heeft. Je hoort pas 1 week voor de release zo'n beetje wat de specs zullen zijn. Net alsof ze maar iets ontwikkelen en vlak voor de release gaan uitproberen wat de kaart eigenlijk kan. Ik flame de R200 helemaal niet af, ik denk zeker dat het een erg goede kaart is met goede prijs/performance verhuodingen. Alleen had die kaart een half jaar eerder moeten komen. En hadden ze nu niet met de R250 moeten komen maar met de R300.

Het is leuk dat iedereen de R300 de hemel inprijst en zegt dat ze zoveel sneller zullen zijn dan de GF4. Maar feit is wel dat tegen de tijd dat de R300 eindelijk uitkomt, nVidia hun volgende generatie ook alweer klaar zal hebben.

En zoveel reclame is het niet als je opschept dat jouw kaart veel sneller is dan de vorige generatie van de concurrent en dat het de huidige generatie in sommige benchmarks bij kan houden. Het is zelfs bijna triest...

Het is jammer voor ATI, maar ik denk dat ze beter nog maar even kunnen trainen voor ze de ring instappen om nVidia uit te dagen.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste