wanneer komt de ti4600 uit?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 492 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Veel zinvolle en vooral ook kritische info over de GF4 is hier te vinden: http://www.tech-report.com/etc/2002q1/geforce4/index.x?pg=1

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Op maandag 04 maart 2002 10:15 schreef obsidian het volgende:
allemaal dingen waar ik het mee eens ben :)
Hier ben ik het volledig mee eens :P
Ik denk ook niet dat het R250 chippie de GF4ti4600 zal inhalen, hij zal misschien dichtbij komen. Maar zoals je ziet is het echt een monster die ti4600 en ik denk niet dat ATI dat overtreft.

De meeste mensen deugen!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Wat ik me trouwens afvraag is waarom Asus de Ti4600 info nog niet op de site heeft staan. De kaart zou morgen leverbaar moeten zijn. Er staat helemaal niks over wat er bij de kaart zal zitten van software enzo. Is het een deluxe of pure. Spellen erbij of helemaal kaal? Het enige wat ik op de meeste sites kan vinden is dit:
Asus V8460 GeForce4 Ti 4600 128MB DDR
Brilletje erbij? HW Monitoring? Spellen?

Beetje vaag...

• danplo
  • Laatst online: 06:57

danplo

The Force is strong with me

Topicstarter
ik zal het nog een keertje even zeggen.
voor de mensen die een epox moederbord hebben moeten even opletten met deze ti4600 kaart.
als je de epox 8KHA en of de 8KHA+ hebt dan past deze kaart er niet in. :(
ik heb ook een epox moederbord maar i heb even gekeken en bij mij zou hij er wel inpassen ...ik heb een epox 8KHAL moederbord. :)
en ik las net dat ze er nog niet uit zijn wie hier de schuldige wordt...of de geforce4 kaart ti4600 of epox.
dus ik zal als ik jullie was even wachten wat er hieraan gaat gebeuren. :'(
foto is te zien hierboven (page 4 eerste foto )die ik al eerder heb geplaatst. :?

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 04 maart 2002 14:07 schreef danplo het volgende:
ik zal het nog een keertje even zeggen.
voor de mensen die een epox moederbord hebben moeten even opletten met deze ti4600 kaart.
als je de epox 8KHA en of de 8KHA+ hebt dan past deze kaart er niet in. :(
ik heb ook een epox moederbord maar i heb even gekeken en bij mij zou hij er wel inpassen ...ik heb een epox 8KHAL moederbord. :)
en ik las net dat ze er nog niet uit zijn wie hier de schuldige wordt...of de geforce4 kaart ti4600 of epox.
dus ik zal als ik jullie was even wachten wat er hieraan gaat gebeuren. :'(
foto is te zien hierboven (page 3 eerste foto )die ik al eerder heb geplaatst. :?
Ik dacht dat ze wel wisten wie daar schuldig aan was. Volgens de AGP 2.0 specs zouden er geen elco's aanwezig mogen zijn in de buurt van het AGP slot hoger dan 15 mm. En op Epox borden zitten er 19mm hoge elco rond het AGP slot.

Maar wat ik liever wil weten is welke winkel de Ti4600 ook echt kan leveren vanaf 5 maart. Er zijn er een aantal die het zeggen maar geen enkele winkel kan mij dat garanderen.

Ik wil die Asus Ti 4600 hebben, maar ja, wie o wie kan mij die kaart leveren. (voor een redelijke prijs)

• danplo

danplo

Topicstarter
Op maandag 04 maart 2002 14:31 schreef obsidian het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze wel wisten wie daar schuldig aan was. Volgens de AGP 2.0 specs zouden er geen elco's aanwezig mogen zijn in de buurt van het AGP slot hoger dan 15 mm. En op Epox borden zitten er 19mm hoge elco rond het AGP slot.

Maar wat ik liever wil weten is welke winkel de Ti4600 ook echt kan leveren vanaf 5 maart. Er zijn er een aantal die het zeggen maar geen enkele winkel kan mij dat garanderen.

Ik wil die Asus Ti 4600 hebben, maar ja, wie o wie kan mij die kaart leveren. (voor een redelijke prijs)
hier vraag ik ook al naar vanaf het begin dat ik aan deze forum begon...ik wil ook de asus ti4600 kopen maar wanneer en waar...iemand idee hierover.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 04 maart 2002 14:47 schreef danplo het volgende:

[..]

hier vraag ik ook al naar vanaf het begin dat ik aan deze forum begon...ik wil ook de asus ti4600 kopen maar wanneer en waar...iemand idee hierover.
Ik heb verschillende winkels gemailt. Maar geen enkele kan mij een datum geven. Altijd vage antwoorden van, "verwacht binnen 5 dagen". Oftewel het kan nog best een maand duren, maar bestel maar bij ons, dan vangen wij tenminste die 550 euro. :(

• danplo

danplo

Topicstarter

• danplo

danplo

Topicstarter
Op maandag 04 maart 2002 15:00 schreef obsidian het volgende:

[..]

Ik heb verschillende winkels gemailt. Maar geen enkele kan mij een datum geven. Altijd vage antwoorden van, "verwacht binnen 5 dagen". Oftewel het kan nog best een maand duren, maar bestel maar bij ons, dan vangen wij tenminste die 550 euro. :(
precies is gewoon een koop truc...maar goed ik ga niks bestellen tot ik die kaart gewoon ergens in mijn handen kan hebben...anders zit je dadelijk vast aan een bestelling dat veel langer gaat duren dan andere winkels.

• danplo

danplo

Topicstarter
Op maandag 04 maart 2002 11:59 schreef obsidian het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag is waarom Asus de Ti4600 info nog niet op de site heeft staan. De kaart zou morgen leverbaar moeten zijn. Er staat helemaal niks over wat er bij de kaart zal zitten van software enzo. Is het een deluxe of pure. Spellen erbij of helemaal kaal? Het enige wat ik op de meeste sites kan vinden is dit:
[..]

Brilletje erbij? HW Monitoring? Spellen?

Beetje vaag...
spellen als: Aquanox en Midnight GT.

en software DVD player Power DVD 4.0 XP.

ASUS SmartDoctor HW monitoring software (voor Deluxe modellen).

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Hoe groot is de ti4400 van Asus (ti8440) eigenlijk? Net zo groot als de 4600? Ik heb een MSI K7T Turbo bordje en volgens mij past dat wel :)

Verwijderd

`zou dat kunnen een ge_force 4 ti 4600 op een msi kt7 turbo (ms-6330)

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
jahoor
zolang je niks blokkerends achter je vga slot heb zitten (zoals een koeler) past ie overal in

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Morgen mogelijk de dag van de waarheid, volgens enkele winkels zullen de 1e GF4Ti kaarten leverbaar zijn :)

Niet op voorraad.

• VinnieM
Op maandag 04 maart 2002 16:40 schreef edward2 het volgende:
Morgen mogelijk de dag van de waarheid, volgens enkele winkels zullen de 1e GF4Ti kaarten leverbaar zijn :)
Is je Radeon nu al aan vervanging toe dan? >:)

• danplo

danplo

Topicstarter
dat zou niet gek wezen...
welke winkels bedoel jij nu.???

• VinnieM
Op maandag 04 maart 2002 15:02 schreef danplo het volgende:
...
http://www.hardwarezone.com/articles/articles.hwz?cid=3&aid=379
...
Aha, wel handig zo'n review met een wat mindere processor. Ik heb een TB1333@1460 en die's natuurlijk wel wat sneller dan een P4 1.4GHz, maar met de GF4ti's is mijn proc wel een beetje de bottleneck. Ik probeer hem nog wel wat verder te o/c'en >:) Met m'n huidige GF2MX400 merk ik weinig van die extra MHz'en, maar met een GF4ti zal het wel aardig wat uitmaken.

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op maandag 04 maart 2002 16:50 schreef danplo het volgende:

[..]

dat zou niet gek wezen...
welke winkels bedoel jij nu.???
Magicbytes en nog een paar anderen, zie pricewatch.

De R8500 verhuisd naar een ander systeem op m'n werk en de GF4 wordt voor thuis, de V8460Ultra.

Niet op voorraad.

• danplo

danplo

Topicstarter
Op maandag 04 maart 2002 17:43 schreef edward2 het volgende:

[..]

Magicbytes en nog een paar anderen, zie pricewatch.

De R8500 verhuisd naar een ander systeem op m'n werk en de GF4 wordt voor thuis, de V8460Ultra.
ja maar goed dat wist ik wel ...maar ik wil gewoon weten wanneer het in de winkel ligt want ik ga het echt niet via internet bestellen ...ik wil gewoon als ik het koop gelijk hebben...en niet nog eens moet gaan wachten tot het geleverd wordt

• danplo

danplo

Topicstarter
hier nog eens twee foto's van een ti4600 kaart maar ditmaal is het de visiontek kaart.
nu al te koop op internet .

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1015270772

en hier zie je een paar kaartjes die al een tijdje uit zijn maar dan het verschil van grote met de ti4600 kaart van visiontek. scheelt bijna 1/4 deel.

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1015270886

mensen die al weten wanneer het in de winkels ligt van nederland ...meld het in deze forum tanxs.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik zie er geen asus bijliggen

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07 14:18
Maar op de retail VisionTek zit dan weer niet die Blue Orb (thank god).

Verwijderd

peo wat ligt daar toch mooi spul op tafel ik moet er nie te lang naar kijken.
anders gooi ik mijn ge_force 2 mx uit het raam
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 04 maart 2002 21:06 schreef Meister het volgende:
Maar op de retail VisionTek zit dan weer niet die Blue Orb (thank god).
Die gaat er dan toch onmiddelijk af. En weer een 486 koeler erop..

Verwijderd

Woei!!
1337
[meer van dit soort uitroepen geskipt :)]
Laten we het hopen, des te eerder heb ik mijn Leadtek ti 4400 :P

• danplo

danplo

Topicstarter
Op maandag 04 maart 2002 21:06 schreef obsidian het volgende:
Ik zie er geen asus bijliggen
moet dit dan ..was een foto om alleen maar aan te geven hoe groot die kaart is ...maakt niet uit wat voor kaart er ligt.

• danplo

danplo

Topicstarter
ik vind het eigenlijk ook gewoon onzin dat geen enkel winkel een duidelijk antwoord geeft op wanneer ze nu uit komen die ti4400 en ti4600 kaarten.
en ik baal ervan dat de leveranciers bv. asus en leadtek geen antwoord geven op je mail en dat er op hun site niet gewoon staat wanneer het leverbaar is.
mensen worden ongeduldig net als ik .
zou veel fijner wezen ,kan je er naar uit kijken ,maar nu zit je als een jan lul te wachten tot je reclame ziet in de winkels van ja hoor ik heb ze vanaf vandaag leverbaar.
iemand daar mee eens?? of heb je daar een andere mening over.?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 05 maart 2002 00:53 schreef danplo het volgende:

[..]

moet dit dan ..was een foto om alleen maar aan te geven hoe groot die kaart is ...maakt niet uit wat voor kaart er ligt.
Moet niet, maar dat is de kaart die ik wil hebben. :)
Op dinsdag 05 maart 2002 00:58 schreef danplo het volgende:
ik vind het eigenlijk ook gewoon onzin dat geen enkel winkel een duidelijk antwoord geeft op wanneer ze nu uit komen die ti4400 en ti4600 kaarten.
en ik baal ervan dat de leveranciers bv. asus en leadtek geen antwoord geven op je mail en dat er op hun site niet gewoon staat wanneer het leverbaar is.
mensen worden ongeduldig net als ik .
zou veel fijner wezen ,kan je er naar uit kijken ,maar nu zit je als een jan lul te wachten tot je reclame ziet in de winkels van ja hoor ik heb ze vanaf vandaag leverbaar.
iemand daar mee eens?? of heb je daar een andere mening over.?
Dat niet alleen. Maar wat denk je van het feit dat de GF4 niet eens op de site staat van Asus? :? Wel een reclamepic van de doos. Maar niks over de kaart zelf.

• SmokeyTheBandit
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op dinsdag 05 maart 2002 07:31 schreef obsidian het volgende:

[..]

Moet niet, maar dat is de kaart die ik wil hebben. :)
[..]

Dat niet alleen. Maar wat denk je van het feit dat de GF4 niet eens op de site staat van Asus? :? Wel een reclamepic van de doos. Maar niks over de kaart zelf.
Die site van Asus is zo brak als een ...... kijk voor de gein eens naar support/forum nergens kan je dat vinden :(
Die is al zon 3-4 maanden under construction :(

Turn it off and on again.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Sjonge jonge... Ik begin toch sterk te twijfelen of ik die Asus Ti4600 wel zo graag wil hebben. Ik lees net op Ome Tom's pagina dat ze niet eens weten wat er met de kaart mee zal komen. DVI -> VGA adapter zit er misschien niet eens bij. Hardware monitoring zit alleen op de deluxe versie (en wanneer die komt weet niemand).

Ze weten nog helemaal geen drol van die kaarten. En ze horen vandaag al in de winkel te liggen. Wat is dit nou voor bullshit? Is het 1 april ofzo?

Dit is echt waardeloos. En dat van een producent zoals Asus. Ik wil wel weten wat ik voor mijn 550 euro krijg voordat ik die kaart bestel. Niet dat ik het pas zie op het moment dat ik die kaart van de postbode in ontvangst neem. Vind het niet gek dat de winkels geen exacte datum kunnen geven als de fabrikanten zelf op de dag dat die kaarten moeten uitkomen nog niet eens weten wat ze in de dozen gaan stoppen. Oftewel, die kaarten zijn de deur nog niet eens uit. :(

Verwijderd

/me wacht op zijn asus 4400
past die wel op zijn epox 8kha+ ?

magicbytes had me trouwens verteld dat ze vanaf 4 maart leverbaar zouden zijn. Heb er alleen nog niks van gehoord?

• danplo

danplo

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1015325797

hier de volgende foto over de gainward ti4600 kaart.
leuk kleurtje dat rood.
felle kleuren geven altijd aan dat hij gevaarlijk is toch???

• danplo

danplo

Topicstarter
Op dinsdag 05 maart 2002 11:46 schreef Juggernaut het volgende:
* danplo wacht op zijn asus 4400
past die wel op zijn epox 8kha+ ?

magicbytes had me trouwens verteld dat ze vanaf 4 maart leverbaar zouden zijn. Heb er alleen nog niks van gehoord?
daar zal je ook voorlopig nog geen antwoord over krijgen want dit zijn gewoon koop trucs.
nog niemand weet wat te vertellen.
ik ga vandaag even de stad in en even naar een paar zaken persoonlijk om te vragen wat er nu aan de hand is.

en even over dat die kaarten niet passen op de 8KHA en de 8KHA+ dit geld volgens mij alleen over de visiontek ti4600 kaart.
maar de ti4400 is net zo groot als die van ti4600.

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 12:23 schreef danplo het volgende:

[..]

daar zal je ook voorlopig nog geen antwoord over krijgen want dit zijn gewoon koop trucs.
nog niemand weet wat te vertellen.
ik ga vandaag even de stad in en even naar een paar zaken persoonlijk om te vragen wat er nu aan de hand is.

en even over dat die kaarten niet passen op de 8KHA en de 8KHA+ dit geld volgens mij alleen over de visiontek ti4600 kaart.
maar de ti4400 is net zo groot als die van ti4600.
anders sloop ik wel iets weg :P
ik wil ze allebei :P de 8kha+ en de 4400 :P

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 05 maart 2002 12:43 schreef Juggernaut het volgende:

[..]

Ach, je zaagt gewoon de achterkant van de kaart eraf. Met 64MB kan je het ook nog wel af hoor. :P

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 12:45 schreef obsidian het volgende:

[..]

Ach, je zaagt gewoon de achterkant van de kaart eraf. Met 64MB kan je het ook nog wel af hoor. :P
spoken like a true tweaker... of je soldeert gewoon wat draadjes en je legt de achterkant onderin je kast ofzow :P

• VinnieM

[..]

Gewoon de condensators op je mobo iets ombuigen >:)

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 13:50 schreef danplo het volgende:
[afbeelding]

hier zie je een foto met daaop dat de Epox 8kha+ en de nieuwe Visiontek GF4 Ti4600 die al te bestellen is.
alleen het probleem is dat deze kaart niet op dit moederbordje past erg lullig als je er al die tijd op wacht net als ik en vele andere mensen en het past niet....dan ga je geloof ik wel even uit je dak.
ik zou toch wel even die epox faxen of bellen.
Lekker %$#$^^ ik heb een 8kha+ en ben van plan een gf4 te kopen, maar dat gaat dus niet passen ? of is het mogelijk de condensatoren plat te leggen ?

Verwijderd

Natuurlijk is het mogelijk om de condensatoren plat te leggen.
Je moet alleen ff naar de winker gaan , nieuwe condesatoren halen (van dezelfde waarde) en de oude er uitsolderen en de nieuwe plat op het moederbord solderen.
Moet je wel oppassen dat je geen printbanen wegfikt.

PS. alle Geforce 4 ti 4600 en 4400 hebben deze condensatoren.

Succes. B-)

Verwijderd

aha apma probeer het dan maar ff met je 2200

Verwijderd

Danplo misschien leest je dan best even dit topic.

Verwijderd

Voor een BRUUT review moet u hier: http://www.tomshardware.com/graphic/02q1/020304/index.html wezen. Tomshardware heeft de TI4600 van asus, creative en leadtek getest!. (mjummie) Zoals gewoonlijk (flame, flame) is de leadtek het best over te clocken.. Naja, op 320,750 redt deze wel het meest aantal fps

Whaha, ze hebben er een gesloopt (geintje!!)

Afbeeldingslocatie: http://www.tomshardware.com/graphic/02q1/020304/images/asus2.jpg

I WANT ONE!!!
Afbeeldingslocatie: http://www.tomshardware.com/graphic/02q1/020304/images/leadt1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tomshardware.com/graphic/02q1/020304/images/leadt2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tomshardware.com/graphic/02q1/020304/images/leadt4.jpg

Verwijderd

Of de leadtek het beste is over te klokken is nog maar de vraag. Wil de vergelijking met een gainward nog wel even zien.
En jammer dat we nog een paar weken moeten wachten op deze kaart.

Verwijderd

Gainward zoekt speciale cores uit, en speciaal geheugen. Deze hoeven niet hoger te kunnen clocken. Toch betaal je voor een gainward meer. By the way, wat haalt jou Gainward 550?

Verwijderd

Ik wacht wel op de vergelijkende tests en dan zullen we het wel zien.
270/600 met een gelockte XP 1900, fsb 140

Verwijderd

By the way, wat haalt jou Gainward 550?

http://www.tbreak.com/hard/grfx/gainward_ti4600/page1.html de gainward, review...

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 23:46 schreef Pjoeloe het volgende:
By the way, wat haalt jou Gainward 550?

http://www.tbreak.com/hard/grfx/gainward_ti4600/page1.html de gainward, review...
270/600 met een gelockte XP 1900, fsb 140

Verwijderd

270 is netjes,600 ook, maar ik durf te zweren dat een ander merk Ti500 dat ook haalt.

zag net nog dit:
Now this is Gainward's territory- tweaking. We managed to take the Ultra 750/XP from it's default core and memory speed of 300/650 to 320/750- and this is at stock voltage and cooling. We're sure that hardcore overclockers will be able to take it much higher. What this means is that Gainward's model number of "750" sort of makes sense now- you should easily be able to overclock the memory to 750MHz. In comparison, the ASUS only overclocked to 305/690

Bij Tomshardware kregen ze de andere kaarten ook op deze snelheden, ben beniewd wat de andere reviews vertellen...

Verwijderd

Ik ook. Het aantrekkelijke van de gainwardkaarten vind ik dat ze er kwalitatief erg goed uitzien,een perfecte beeldkwaliteit hebben en qua snelheid in de top goed mee presteren.

Verwijderd

Als je dat nou zo goed vindt van gainward, waarom koop je dan geen asus, of nog beter vind ik, een leadtek?

Verwijderd

Heb een leadtek gehad (geforce 2 ultra) ook een prima kaart, niets mis mee. Verder een Elsa gladiac geforce 3, vond ik iets minder van beeldkwaliteit.
Asus heb ik geen ervaring mee.

• danplo

danplo

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2434434954

dit is een foto van de gisteren gepresenteerde ABIT Siluro GF4 Ti4400 and Ti4600 kaarten.

ook een url van een site over deze kaarten.
niet echt veel info maar leuk om even te kijken.
ik krijg nu steeds meer trek als ik deze kaarten zie ...duurd echt lang zeg.
http://www.tweaktown.com/news.php?nId=1475

• danplo

danplo

Topicstarter

[..]

als je nu slim bent koop je net als ik de 8KHAL versie van epox.
is de vernieuwde versie van die twee heb je nergens last van en hij is beter nog zelfs als die twee.
kost haast niks meer en je kan die kaart gewoon kopen zonder slopen en buigen.

• danplo

danplo

Topicstarter
Op dinsdag 05 maart 2002 14:25 schreef Stylzz het volgende:
Danplo misschien leest je dan best even dit topic.
waarom moet ik dat lezen ik heb nergens last van ...bij mij zitten ze niet op die plek...ik ben echt blij dat ik de vernieuwde versie heb gekocht van epox.
de 8KHAL is ook bijna de zelfde prijs en ik vind hem ook beter...maar ik gaf deze info alleen even aan de mensen die deze kaarten wel hebben....anders kopen ze dadelijk deze kaart en dan past hij niet zonder dat ze het wisten dat vind ik gewoon lullig en een duur geintje.

Verwijderd

De HAL is helemaal niet beter als de originele Epox 8kha+, minder oc features enzo en wat zit je je nou druk te maken om niks? Er zullen heus wel geforce 4 kaarten op de markt komen die deze dikke elco`s missen. Een een beetje tweaker ken solderen... :)

De iele HAL:
Afbeeldingslocatie: http://www.epox.nl/images/motherboard/ep-8khal.jpg

De BRUUTE legandarische 8kha+
Afbeeldingslocatie: http://www.epox.nl/images/motherboard/ep-8kha+.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/forum/images/smilies/whaha.gif

Als de Hal sneller of beter zou zijn, had iedereen wel een hal niet?

Verwijderd

Mocht niet meer editen.. :P maar de hal is helemaal geen verbeterde versie hoor wat jij zegt, het is dus een slankere versie

Verwijderd

Beste Hessel,

Wij hebben de videokaarten van Asus helaas nog niet binnen. De leveringsdatum
was 5 maart maar onze leveranciers kunnen de kaarten nog steeds niet leveren.

Volgens mij er is ook geen enkele winkel in Nederland die de Asus GeForce4
kaarten momenteel kan leveren.

Als u denkt dat het lang genoeg geduurd heeft kunt u uw bestelling annuleren.
Wij houden u toch op de hoogte als de kaarten binnen zijn zodat u uw bestelling
nog een keer plaatsen.

Onze excuses voor de ongewenste situatie.

Met vriendelijke groeten,

Sales, Magic Bytes.
godver.... dit gaat nog wel even duren jongens :(

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 06 maart 2002 08:24 schreef Juggernaut het volgende:

[..]

godver.... dit gaat nog wel even duren jongens :(
Mmm, daar was ik al bang voor. Als ATI binnen nu en een week de R250 uitbrengt ga ik daarvoor. Ik ga echt niet zitten wachten daarop. Dan zal de Ti4200 nog wel langer op zich laten wachten dan de geschatte 2 maanden. (inmiddels zou dat een maand zijn)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Dit ruikt trouwens verdacht veel naar een deal met de handelaren/winkels/groothandels. Die willen natuurlijk eerst hun zooi nog verkopen.

Lullige alleen voor hun is dat veel mensen dan voor de R8500 zullen gaan en dan maar geen GF3. Zo denk ik er iig wel over.

Verwijderd

echt een klotezooi... eerst alle mensen de kop gek maken en dan niet leveren die krengen :(

/me wil zijn gf4 GVD :( :(

• danplo

danplo

Topicstarter
Op woensdag 06 maart 2002 01:51 schreef Pjoeloe het volgende:
De HAL is helemaal niet beter als de originele Epox 8kha+, minder oc features enzo en wat zit je je nou druk te maken om niks? Er zullen heus wel geforce 4 kaarten op de markt komen die deze dikke elco`s missen. Een een beetje tweaker ken solderen... :)

De iele HAL:
[afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

ga jij dan maar lekker solderen hoor jongen.
ik maak me nergens druk om .
ik heb er geen last van dus maar goed heb jij ook weer even je zegje gehad he.
heel goed hoor jongen.
maar toch nog even voor de mensen die DEZE kaart wel hebben de visiontek ti4600 kaart past er niet in.
zo goed pjoeloeloe

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Het ziet er naar uit dat de bekende vertraging weer eens toeslaat, ik heb verschillende zaken aan de lijn gehad die zeggen dat het nog 10 dagen gaat duren (AsusV8460)

Ik weet zelf nog niet welke ik wil hebben, na de leugens van Asus over de kloksnelheid, zou ik het liefst een Gainward willen hebben.

Niet op voorraad.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Dat er een vertraging op zou treden was al bekend, maar de vraag is: Waarom?

Kan nVidia niet genoeg chips leveren? Zijn er problemen gevonden? Zit het probleem bij de fabrikanten van de kaarten?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb net van Hunters te horen gekregen dat de Asus V8460 vanaf 18 Maart geleverd kan worden. Nog 2 weken dus. :(

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Op woensdag 06 maart 2002 01:51 schreef Pjoeloe het volgende:

De iele HAL:
[afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

Welke idioot zet z'n powerconnector nou op het midden van het moederbord..

Dan ben je echt wel dom bezig.. |:(

Wanneer begrijpen ze nou eens dat rechtsboven de meest beste plaats is.

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 14:35 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:

[..]

Welke idioot zet z'n powerconnector nou op het midden van het moederbord..

Dan ben je echt wel dom bezig.. |:(

Wanneer begrijpen ze nou eens dat rechtsboven de meest beste plaats is.
jaah... het verplaatsen van zo'n is ook ong. 2 draadjes solderen. |:(

Verwijderd

ik heb ff gebeld met vriend van me(leverancier van 3d-kaarten) en die zij 1,5 week voor leadtek en 2,5 week voor de asus

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 11:55 schreef danplo het volgende:
zo goed pjoeloeloe
Ik ben tevree :D Denk ook niet dat mensen een Visiontek kopen... maarja, je weet het maar nooit hier in tweakerland waar alles mogelijk is.

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Op woensdag 06 maart 2002 12:24 schreef obsidian het volgende:
Dat er een vertraging op zou treden was al bekend, maar de vraag is: Waarom?

Kan nVidia niet genoeg chips leveren? Zijn er problemen gevonden? Zit het probleem bij de fabrikanten van de kaarten?
Aangezien elke fabrikant wel problemen heeft met het goed kunnen leveren van deze chipset, denk ik dat het ergens bij nVidia niet goed is gegaan. Ik hoorde van iemand anders dat hij dacht aan een probleem in de fabriek waar die kaarten (chipsets) worden gemaakt.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• danplo

danplo

Topicstarter
Op woensdag 06 maart 2002 12:04 schreef edward2 het volgende:
Het ziet er naar uit dat de bekende vertraging weer eens toeslaat, ik heb verschillende zaken aan de lijn gehad die zeggen dat het nog 10 dagen gaat duren (AsusV8460)

Ik weet zelf nog niet welke ik wil hebben, na de leugens van Asus over de kloksnelheid, zou ik het liefst een Gainward willen hebben.
lijkt me helemaal geen slecht plan wat je daar zegt,
ik zei ook toen ik met deze forum begon van ik wil een asus ti4600 kaart,maar ik denk dat ik ook voor die gainward ga.
ik heb een site gevonden waar ook eens de score staat van de kaart...en deze kaart is beter te tweaken dan die asus die standard geleverd gaat worden las ik.
en er is een zekere vertraging in gekomen en dit zal betekenen dat het niet echt goed gaat daar bij asus .
hier de url http://www.tbreak.com/hard/grfx/gainward_ti4600/page1.html
lees voor je zelf.

hier ook die site van die asus ti4600 kaart gaat over wat ze eerst schreven en wat er nu staat voor clock snelheid.
http://www.xbitlabs.com/news/story.html?id=1015332739

• danplo

danplo

Topicstarter
hier ook een url over dat ze het hebben over dat probleem met die moederborden van epox.
en eventuele oplossing.
http://www.warp2search.net/article.php?sid=3325&mode=thread&order=0

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 07 maart 2002 11:36 schreef danplo het volgende:
hier ook een url over dat ze het hebben over dat probleem met die moederborden van epox.
en eventuele oplossing.
Klopt ja, heb ik al meerdere nieuwssubmits over gedaan. Maar waarschijnlijk vinden de nieuwsposters dat niet interessant genoeg. Vaag aangezien die kaarten ook in NL uit gaan komen, en er heel veel Epox eigenaren rondlopen hier.

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 13:25
Op donderdag 07 maart 2002 11:40 schreef obsidian het volgende:

[..]

Klopt ja, heb ik al meerdere nieuwssubmits over gedaan. Maar waarschijnlijk vinden de nieuwsposters dat niet interessant genoeg. Vaag aangezien die kaarten ook in NL uit gaan komen, en er heel veel Epox eigenaren rondlopen hier.
krijgen we dat gezeik weer dat het niet interessant is :(

Reality beats fiction by far!

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 13:25
Op donderdag 07 maart 2002 11:36 schreef danplo het volgende:
en eventuele oplossing.
Wat denken jullie, HOAX of niet?

Reality beats fiction by far!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 07 maart 2002 17:35 schreef E-MANs het volgende:

[..]

krijgen we dat gezeik weer dat het niet interessant is :(
Tja, het zijn de nieuwsposters die uitmaken of het erop (de FP) komt of niet.

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 14:32 schreef obsidian het volgende:
Ik heb net van Hunters te horen gekregen dat de Asus V8460 vanaf 18 Maart geleverd kan worden. Nog 2 weken dus. :(
zucht nog 2 weken :(
Ik wil NU mijn ti 4400 :(

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op donderdag 07 maart 2002 17:59 schreef ByMeSDy het volgende:

[..]

lol, 2 weken is ook zoooooooooooo lang ;)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:34

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op donderdag 07 maart 2002 17:59 schreef ByMeSDy het volgende:

[..]

Hahaha, van mij mag hij er nu ook wel komen. Want hoe sneller hij er is, hoe minder hij zal gaan kosten over 3 maanden (nieuw systeem :P)

• danplo

danplo

Topicstarter
hier een url over een test met de ti4600 kaarten van nvidia en visiontek en gainward. :9~
de Gainward Ultra/750XP GeForce4 Ti4600 128MB wordt de kaart die ik op zeker ga kopen.. gainward clocken ze daar op tot 320 / 740 is weer eens wat anders dan die asus ti4600 kaart....asus sucks. :(
vertel eens wat je van deze kaart vind tot nu toe over de test enzo..en wat je van asus vind op dit moment enzov. :)

http://www.gamepc.com/reviews/hardware_review.asp?review=gwti4600&page=1&mscssid=&tp=

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 08 maart 2002 12:19 schreef danplo het volgende:
hier een url over een test met de ti4600 karten van nvidia en visiontek en gainward.
de Gainward Ultra/750XP GeForce4 Ti4600 128MB wordt de kaart die ik op zeker ga kopen ...asus sucks.

http://www.gamepc.com/reviews/hardware_review.asp?review=gwti4600&page=1&mscssid=&tp=
Kosda? En vooral ook... waar te koop?

• danplo

danplo

Topicstarter
Op vrijdag 08 maart 2002 12:21 schreef obsidian het volgende:

[..]

Kosda? En vooral ook... waar te koop?
deze kaart gaat ongeveer 599 eurotjes kosten zie ik op de gainward online shop site ...best een goede prijs lijkt me.
en wanneer hij uit komt weet ik niet misschien iemand anders die wel wat weet over deze kaart(datum) want ik ben druk aan het zoeken en navragen misschien dadelijk meer hierover anders.

• danplo

danplo

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1577994768

hier weer een andere kaart voor jullie de msi ti4600 128ddr kaart.
hier ook een url voor jullie met wat foto's van deze kaart en wat detail over wat je krijgt.

http://www.ocworkbench.com/2002/msi/gf4ti4600/gf4ti4600gallery1.htm

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op vrijdag 08 maart 2002 12:19 schreef danplo het volgende:
hier een url over een test met de ti4600 kaarten van nvidia en visiontek en gainward. :9~
de Gainward Ultra/750XP GeForce4 Ti4600 128MB wordt de kaart die ik op zeker ga kopen.. gainward clocken ze daar op tot 320 / 740 is weer eens wat anders dan die asus ti4600 kaart....asus sucks. :(
vertel eens wat je van deze kaart vind tot nu toe over de test enzo..en wat je van asus vind op dit moment enzov. :)

Ik ga hem bestellen via Gainward.de.

Machtige mooie kaart met veel features.

Niet op voorraad.

• danplo

danplo

Topicstarter
Op vrijdag 08 maart 2002 12:46 schreef edward2 het volgende:

[..]

gelijk heb je zou ik ook willen doen maar ik wacht toch gewoon tot hij te koop is in mijn regio rijnmond in een groothandel.
deze kaart rulezzz echt.

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-05 22:22
die dualonitor op die gf4 kaarten is dat beetje goeie shit ?

heb nml weinig ervaring daarmee en nvidia

iRacing Profiel

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 08 maart 2002 13:02 schreef ap0stah het volgende:
die dualonitor op die gf4 kaarten is dat beetje goeie shit ?

heb nml weinig ervaring daarmee en nvidia
Dat is zeer sterk verbeterd sinds de GF3 ja. Zoals ik gezien heb in reviews (jammer genoeg nog niet in het echt :( ) is er niets meer aan te merken op de multi monitor support van de GF4.

Verwijderd

Officiële distributeur voor Gainward is Hastec BV in Groningen, zie ook www. hastec.nl. Kun je in de gaten houden of ze binnen zijn.

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 12:46 schreef edward2 het volgende:

[..]

Ik ga die kaart ook denk ik kopen :9~
Maar hier is de kaart goedkoper http://www.watford.co.uk/products/search.asp?sku=28405&search=3 volgens mij want bij gainward.de staat in de shop gewoon €675 maar op sommige delen van site €500 :? Nah ja ik wacht nog een weekje af veel langer kan ik denk ik nie wachten O+

Verwijderd

Bij Gainward.de stond hij eerder voor 599,-, maar sinds de Elsa inruilactie voor 649,-
Verwacht dat het minstens tot eind maart, zo niet langer, duurt voordat hij in Nederland te koop is.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Brengen ze van die gainward nog een normale versie uit? Ik zie alleen dat powerpack verhaalstaan. Maar die bril enzo heb ik niet nodig.

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-10-2025
http://shop.fok.nl/index.fok?prodid=136

Issie uit?!?! staat nergens pre-order iig en de prijs valt ook super mee!

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11-2025
Op vrijdag 08 maart 2002 19:12 schreef [FrEEzEr] het volgende:

hmmm, prijs valt me echt mee :9 :9 :9

• VinnieM
Op vrijdag 08 maart 2002 19:12 schreef [FrEEzEr] het volgende:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Creative GeForce 4 Ti4400  
(artikelnr: 016.004.004)
VGA Kaart    

--------------------------------------------------------------------------------

BESCHRIJVING
Absoluut topmodel in de GeForce4 serie !
SPECIFICATIES:

* GeForce4 grafische processor 
* 128MB 400MHz DDR-geheugen 
* 125M driehoeken/sec 
* 8.8 GB/sec geheugenbandbreedte 
* 1,12 miljard texels per seconde 
* TV- en VGA-uitgang 
* Ondersteunt AGP 2X en 4X 
* Geheugenconfiguratie 128MB DDR-geheugen op 400MHz 
* Dubbele 350MHz RAMDAC

Volgens mij is het een GF4MX440 :(

edit: Op hoeveel MHz heeft de Ti4200 z'n geheugen draaien? 400??? Misschien is het dan een Ti4200 gezien de prijs...

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op vrijdag 08 maart 2002 19:32 schreef VinnieM het volgende:

[..]
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Creative GeForce 4 Ti4400  
(artikelnr: 016.004.004)
VGA Kaart    

--------------------------------------------------------------------------------

BESCHRIJVING
SPECIFICATIES:

* GeForce4 grafische processor 
* 128MB 400MHz DDR-geheugen 
* 125M driehoeken/sec 
* 8.8 GB/sec geheugenbandbreedte 
* 1,12 miljard texels per seconde 
* TV- en VGA-uitgang 
* Ondersteunt AGP 2X en 4X 
* Geheugenconfiguratie 128MB DDR-geheugen op 400MHz 
* Dubbele 350MHz RAMDAC

Volgens mij is het een GF4MX440 :(

edit: Op hoeveel MHz heeft de Ti4200 z'n geheugen draaien? 400??? Misschien is het dan een Ti4200 gezien de prijs...
128 mb dus sowieso een 'echte' geforce 4

Verwijderd

idd, sinds wanneer loopt het geheugen van een ti 4400 op 400 mhz?
Kijk, als het nou 400 mhz ddr = 800 mhz was, OK :9, maar 200 mhz vind ik toch minder.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Een Ti4400 hoort zijn geheugen op 550 te hebben draaien. En de Ti4600 op 650. Dus dit is wel een erg ondergeklokte Ti4400 dan.

En dan ook nog:
Hmm, een kaart op 400Mhz is dus sneller dan het echte topmodel met 650Mhz ram. :) Lijkt me leuk. En dan voor die prijs.

• danplo

danplo

Topicstarter
stukje uit een artikel van een site waar in staat welke kaarten wel op de epox 8KHA en de 8KHA+ passen.

Multi-Hardware has posted up a short list of Ti 4600-based cards which are compatible with the Epox 8KHA+ motherboard.

MSI Ti4600 8872
WINFAST Ti4600 A250 Ultra TD AGP card
Gainward Ti4600 ULTRA/750XP AGP card

Odd, I thought all these cards were built upon the reference design as is the Visiontek. So why aren't there any conflicts with these?

komt voor de meerdere mensen goed uit ,want de gainward is in trek bij de meeste.
en gelijk geef ik ze.

Verwijderd

geldt dat niet passen alleen voor de ti4600? ik heb namelijk een 8kha+ en wil graag een ti4400 kopen. Maar als dat niet past ben ik mooi fucked.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op zaterdag 09 maart 2002 12:29 schreef Juggernaut het volgende:
geldt dat niet passen alleen voor de ti4600? ik heb namelijk een 8kha+ en wil graag een ti4400 kopen. Maar als dat niet past ben ik mooi fucked.
Ik geloof dat de Ti4400 er geen last van heeft nee. Ik hoor alleen maar problemen met de Ti4600

• danplo

danplo

Topicstarter
ik had al een url eerder gegeven van de msi vanuit de doos tot op de tafel en wat er allemaal in zit ....nu de volgende..de Leadtek A250 Ultra TD (Geforce4 Ti 4600) Gallery.

geniet ze verder ...

http://www.ocworkbench.com/2002/leadtek/a250ultra/leadtek_a250_ultra_tdgallery1.htm

Pagina: 1 2 3 4 Laatste