De meeste mensen deugen!
of het wat is dat is zeker!!! ....1 van de beste van deze tijd.
maar wat je zegt de score's en of het goed draait enzo ben erg benieuwd.
ja ik heb nog niks besteld ik wacht gewoon op mijn plaatselijke winkel in rotterdam.
dan koop ik de leadtek ti4600 kaart.
hopenlijk komen die mensen nog even langs hier die de gf4 ti kaarten al hebben om alvast een tip van de sluier te geven maar ik heb er een hard hoofd in.
----------------------------------------------------------
INFO OVER DE OFFICIELE DATUM VAN RELEASE IS ALTIJD WELKOM HIER EN OOK ALS JE ER NU AL 1TJE HEB DAN INFO GRAAG EN WAAR VANDAAN GEKOCHT.
TANXS.
maar wat je zegt de score's en of het goed draait enzo ben erg benieuwd.
ja ik heb nog niks besteld ik wacht gewoon op mijn plaatselijke winkel in rotterdam.
dan koop ik de leadtek ti4600 kaart.
hopenlijk komen die mensen nog even langs hier die de gf4 ti kaarten al hebben om alvast een tip van de sluier te geven maar ik heb er een hard hoofd in.
----------------------------------------------------------
INFO OVER DE OFFICIELE DATUM VAN RELEASE IS ALTIJD WELKOM HIER EN OOK ALS JE ER NU AL 1TJE HEB DAN INFO GRAAG EN WAAR VANDAAN GEKOCHT.
TANXS.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Reactie van die Belgische zaak is hetzelfde:
Beste,
Was mij eerder beloofd, maar zal pas in de loop van volgende week verkrijgbaar zijn.
Met vriendelijke groeten,
Geert Hermans
====================================
MPL [Multimedia Postorder Lijn]
Tel.: 03/326.11.11 [Int. : ++32-3-326.11.11]
Fax.: 03/326.22.22 [Int. : ++32-3-326.22.22]
e-mail: info@mpl.be
http://www.mpl.be
Meer dan volgende week zit er niet in, het lijkt wel of die dingen allemaal in dezelfde vrachtwagen/boot/trein/vliegtuig/ zitten
Beste,
Was mij eerder beloofd, maar zal pas in de loop van volgende week verkrijgbaar zijn.
Met vriendelijke groeten,
Geert Hermans
====================================
MPL [Multimedia Postorder Lijn]
Tel.: 03/326.11.11 [Int. : ++32-3-326.11.11]
Fax.: 03/326.22.22 [Int. : ++32-3-326.22.22]
e-mail: info@mpl.be
http://www.mpl.be
Meer dan volgende week zit er niet in, het lijkt wel of die dingen allemaal in dezelfde vrachtwagen/boot/trein/vliegtuig/ zitten
Niet op voorraad.
De Gainward Geforce4 Ti 4600 Ultra/750 XP "Golden Sample" is inmiddels al verkrijgbaar, althans ik heb hem al (besteld bij gainward.de in de Online shop!!). Kijk hier voor meer info van mijn kaart en wat benchmarkes die ik gedaan heb:
[topic=403481/6/25]
[topic=403481/6/25]
It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
zit net ff , op de pricewatch, te kijken

ABIT Siluro GF4 Ti4400 128MB TV-OUT/DVI 275/550 Rt € 399
hebbehebbehebbe.........
hebbehebbehebbe.........
Kopekopekopedan!Op donderdag 14 maart 2002 07:55 schreef You-Suk het volgende:
zit net ff , op de pricewatch, te kijken![]()
hebbehebbehebbe.........
LOL, heb de a.s. bezitter van mijn huidige kaart al een mailtje gestuurd dat ie 'm kan ophalen..Op donderdag 14 maart 2002 08:02 schreef obsidian het volgende:
[..]
Kopekopekopedan!
na betaling natuurlijk
hebbehebbehebbe..
Dit wordt het LoL topic

Nee, ff serieus, we moeten gewoon ff rlx wachten tot 22 maart ongeveer en dan verder blaten, ga een week verder met je ouwe kaartje, ga je niet dood aan en geil verder op de GF4Ti
$$$
Nee, ff serieus, we moeten gewoon ff rlx wachten tot 22 maart ongeveer en dan verder blaten, ga een week verder met je ouwe kaartje, ga je niet dood aan en geil verder op de GF4Ti
De meeste mensen deugen!
[ZEER offtopic vraagske]
Dit zijn de standaarden
GeForce3 Ti 500 240MHz 500MHz (core and mem)
GeForce3 200MHz 460MHz (core and mem)
GeForce3 Ti 200 175MHz 400MHz (core and mem)
Ik had gehoord dat de Asus GF3ti200 Pure makkelijk naar
core = 200 en mem = 460 kon
Dat zou wel heel gaaf zijn
Dan koop ik die gewoon en overclock ik hem met NVmax en heb ik een GF3Classic

[/ZEER offtopic vraagske]
Dit zijn de standaarden
GeForce3 Ti 500 240MHz 500MHz (core and mem)
GeForce3 200MHz 460MHz (core and mem)
GeForce3 Ti 200 175MHz 400MHz (core and mem)
Ik had gehoord dat de Asus GF3ti200 Pure makkelijk naar
core = 200 en mem = 460 kon
[/ZEER offtopic vraagske]
De meeste mensen deugen!
De ASUS GF3 Ti200 kan nog veel hoger. De Deluxe versie haalt vaak al Ti500 specs (240/500 dus) en soms nog hoger (250/550!). Of de Pure dat ook kan weet ik niet (misschien slechter geheugen) maar het kan ook hetzelfde zijn.
Verwijderd
die niet deluxe asus heeft idd geen geheugen dat de 500 Mhz zal halen zonder extreme koeling
OK DIT IS HEEL VREEMD --> in de pricewatch staat deze
--Asus V8200 GeForce3 Ti200 (Pure dus)= 252 € --
Maar de deluxe is goedkoper

--Asus V8200 GeForce3 Ti200 Deluxe = 234 € -- (bij winkel genaamd 'MindFactory' --> Duits bedrijfske
)
Foutje of dikke mazzels met goedkoop prijske
--Asus V8200 GeForce3 Ti200 (Pure dus)= 252 € --
Maar de deluxe is goedkoper
--Asus V8200 GeForce3 Ti200 Deluxe = 234 € -- (bij winkel genaamd 'MindFactory' --> Duits bedrijfske
Foutje of dikke mazzels met goedkoop prijske
De meeste mensen deugen!
[topic=439436/1/25]
hier is het begin van deel twee over dit onderwerp met als extra optie de prestatie's van deze kaarten.
want er is zo'n groot succes dat ik dacht dat het beter was om aan deze een eind te maken.
bedankt voor jullie reactie's
hier is het begin van deel twee over dit onderwerp met als extra optie de prestatie's van deze kaarten.
want er is zo'n groot succes dat ik dacht dat het beter was om aan deze een eind te maken.
bedankt voor jullie reactie's
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
ik hoor hier allemaa verhalen dat de ti46oo niet zal gaan passen waarschijnlijk maar hoe zit dat dan met een 4400 lijkt me toch dat er qua formaat niet zo veel verschil in moet zitten maar gelukkig hoef ik me daar geen zorgen over te maken mijn ABITje daar kunnen agp kaarten in tot aan mijn hdd brackets dus zon 3 cm langer dan dat het moederbord is
http://raptr.com/Doppert/about
Ga dan verder in die andere topicOp donderdag 21 maart 2002 11:24 schreef Doppert het volgende:
ik hoor hier allemaa verhalen dat de ti46oo niet zal gaan passen waarschijnlijk maar hoe zit dat dan met een 4400 lijkt me toch dat er qua formaat niet zo veel verschil in moet zitten maar gelukkig hoef ik me daar geen zorgen over te maken mijn ABITje daar kunnen agp kaarten in tot aan mijn hdd brackets dus zon 3 cm langer dan dat het moederbord is
en sluit deze maar sinterklaas
De meeste mensen deugen!
ga verder op deel twee van deze topic.
[topic=439436/1/25]
bedankt of anders zet hem maar op slot sinterklaas!!!
[topic=439436/1/25]
bedankt of anders zet hem maar op slot sinterklaas!!!