Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 12:53
Juli 2001 Liddington Castle (460m in size)
Afbeeldingslocatie: http://home.clara.net/lucypringle/photos/2001/uk01ay2.jpg

Aug 2001 Milk Hill (1320m in size)
Afbeeldingslocatie: http://home.clara.net/lucypringle/photos/2001/uk01df.jpg

Juni 2002 Silbury Hill (500m in size)
Afbeeldingslocatie: http://home.clara.net/lucypringle/photos/2002/uk02ae.jpg

Juni 2002 Avebury (620 m in size)
Afbeeldingslocatie: http://home.clara.net/lucypringle/photos/2002/uk02ap.jpg

Juli 2002 Windmill Hill (540 m in size)
Afbeeldingslocatie: http://home.clara.net/lucypringle/photos/2002/uk02br.jpg

Mijn theorie: Voortbordurend op mijn Half-Goden verhaal. Deze waren naar Orion vertrokken. Om te kunnen blijven communiceren bouwden ze piramides, die in het centrum van een netwerk van Ley-lijnen (aardlijnen) staan. Dit netwerk omspant de aarde als een gigantische matrix. De graancirkels ontstaan altijd op kruispunten van deze lijnen. De coordinaten waar de graancirkel moet ontstaan is dus van afstand bepaalbaar. Er zit dus een soort kosmische verbinding hierin, ook de megalieten (Stonehenge e.d.) zijn hier opgebouwd (aantoonbaar met wichelroede). Nu dan, de piramides in Gizeh fungeren als antenne, en de geometrische figuren worden door de ex-aardbewoners vanaf Orion verzonden, en hebben een bepaalde boodschap als bedoeling.<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1722

en voor wie zijn die boodschappen bedoeld, wie heeft daar behoefte aan en voordeel bij?
Zijn het de afstammelingen van de buitenaardsen, zoals het beschreven is in het boek "Oorsprong van de Graalkoningen" van Sir Laurence Gardener?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3527

Iedereen communiceert op zijn eigen manier, u mag het zeggen. - UPC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-06 11:50
Eehhmm..

Graancircels worden gewoon door mensen gemaakt, hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
De simpele wel ja, maar de grote en complexe kunnen alleen gemaakt worden als er zicht is vanuit de lucht (zie voorbeelden boven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2020

Ik heb dan wel geen wiskundige opleiding, maar volgens mij kun je met een beetje planning en goede berekeningen ook hele complexe graancirkels maken zonder bovenaanzicht. Volgens mij zijn het gewoon mensen die dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

..jup... mijn theorie bevat plamken, touw, een paar mensen en een goede planning :)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-06 10:58
Jezus, nogal een zweverig figuur die Mastermind(?).

Kijk je ook nog wel eens naar de harde feiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-06 23:50

Jag

Dit is nog niets, volgens mij heeft medetweaker Mastermind ook wel eens gezegd dat hij in het monster van Lochness gelooft, hmmmmm.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bestaat dat niet dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Mastermind: kijk maar eens hier: http://home.wxs.nl/~skepsis/cirkelmakers.html

Is best wel groot en mooi en complex, maar gewoon door een groepje studenten gemaakt.
Wèl even het hele verhaal lezen, aub, er staan wel leuke dingen in over de zogenaamde 'graancirceldeskundigen'.

Eenneehh, mastermind, kijk ook maar eens gewoon op: www.skepsis.org .
Het is allemaal een stuk minder zweverig (zweterig), maar wel een stuk realistischer dan Half-Goden met Ley-lijnen in matrix een kosmische verbinding door wichelroede atenne via piramides naar ex-aardbewoners

Oh ja, en nog van harte beterschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6706

Gewoon wonderkoeien dat veld in sturen, grazen dat die beesten kunnen!!!!!

En gevoel voor orientatie dat ze hebben, net mannen, die volgen toch ook hun lul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6072

Ik heb ergens op een pagina gelezen, hoe ze van die ontzettend grote figuren kunnen maken MET precisie:
Eerst hebben ze de tekening in het KLEIN op papier gemaakt. Daarna een raster er over getekend. Hoe groter je het resultaat wilt hebben, des te kleiner moet het raster worden. (Dwz: lijnen dichter op elkaar). Daarna wordt dit raster in het groot uitgezet, op de grond. Dan wordt stukje voor stukje van het raster -uit de kleine tekening- overgetekend op het grote raster op de grond.
Zo is het ook mogelijk om bijvoorbeeld een RECHTE lijn te tekenen van enkele kilometers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2024

Unicorn

rogue soeper

Voortbordurend op mijn Half-Goden verhaal. Deze waren naar Orion vertrokken.
Late breaking news! Orion is niet een locatie.

(Maar, wel cool dat er nog steeds van die UFO-alien-New-Age-wichelaars bestaan, anders was graancirkels maken nooit zo leuk geweest :).)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon
  • Laatst online: 30-06 17:08

Theeboon

theebonen bestaan!

euh die foto's zijn zeker niet echt?
zien er wel gelikt uit en ik vind het knap als mensen dat hebben gemaakt.

"I sit in my room and imagine the future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

zetje01=> Precies, het is nog in verschillende programma's geweest, en hierin werd vertelt hoe het werd gedaan. Er worden gewoon laten onder de voeten van die mensen vast gemaakt. En dan zijn ze gewoon creatief

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

En creatief zijn is een kunst. Ik vind dan ook dat er heleboel oerlelijke graancircels zijn. bAH!

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 21:45

SiGNe

Ook hoi!

Ik heb wel een keer een maiscirkel gemaakt, dat was tijdens het introkamp van de SvC.
Er was geen graan in de buurt dus zijn we het maisveld maar ingelopen...van de 20 mensen waren we er in het begin al 3 kwijt, later nog 4...eentje hebben we pas de volgende dag in het veld gevonden...hij was de uitgang kwijt :)

Jorma, was jij ook meegegaan het veld in?

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoneZ
  • Laatst online: 25-05-2021

BoneZ

don't panic

reality is for people with no imagination

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1626

ik vind deze wel erg mooi overigens...

ze zijn naar mijn inziens veel te groot en complex om door een paar verveelde boeren te laten maken...

graancirkels gaan vaak gepaard met 'sightings' van witte energie bollen...

maarja ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6348

Die witte energie ballen zijn gewoon lichten. Het lijkt me namelijk wel handig als je wat ziet.
Die graancirkels zijn gewoon door mensen gemaakt, niks buitenaardse wezens of half-goden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4069

Wat een gezeik! Al je eens naar Discovery channel kijkt dan zie je gewoon een handje vol mensen die s'nachts (met lampen) die dingen maken. Moet je kijken hoe mensen er in trappen zeg. Aliens from outer space, yeah right! Waarom zouden die so called wezens hier op aarde van die circels gaan zitten maaien? Als ze dat doen kunnen ze toch ook circels op het strans of in de woestijn maken? Noordpool in het ijs? Wat een gelul...
Maar goed de media had weer wat om de tijd te doden voor de tv verslaafde alles gelovende mens. Want wat de tv zegt (in een enigzins serieus ogend tv programma) is waar.

NOT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Hey sommige zijn in 1 nacht ontstaan, en zulke complexe je echt niet in 1 nacht af, zonder meer sporen achter te laten als je met 100 man daar gaat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Huh, wat zeg je nou?

Lees eerst maar eens even die link van Skepsis in mijn vorige post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3652

mijn theorie: graancircels zijn ALLEMAAL, STUK VOOR STUK gemaakt door mensen.

"Ja, maar dat kan niet! die patronen kunnen niet door mensen gemaakt worden"

En waarom niet? met een beetje planning en wiskunde is best uit te vogelen hoe je zoiets moet maken.

"En die circels waar geen graan afgebroken was, maar alleen gebogen?"

1. Hebben ze IEDER stukje graan bekeken of die niet gebogen was?
2. Waarom zou dat dan niet kunnen? planten kunnen vrij flexibel zijn.

Dus: graancircels gemaakt door aliens == BULLSHIT. (een hele boel shit zelfs...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Zetje01--> Geweldige links! Ik heb me echt vermaakt met die verhalen over mensen die zelf die cirkels gaan maken, en dat dan de "experts" beweren dat het onwaarschijnlijk is dat ze door mensen zijn gemaakt, hehe. En ook die stukken over astrologie en homeopathie waren gaaf.
Mastermind--> erg waarschijnlijk dat UFO's in staat zijn om vele lichtjaren te vliegen en een bewoonde planeet vinden, maar dat ze niet in staat zijn om van dat graan af te blijven.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Jag --> Heb ik ooit gezegd dat ze door UFO's gemaakt zijn? NEE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1747

[img]'c:\graininvader.jpg'[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Volgens mij zijn ze gemaakt door een hoog-inteligente kikker kolonie, die door middel van aardstraal-concentraties, de langdurige onderdrukking door de tiranieke padden, omver willen werpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros
  • Laatst online: 15-05 16:29

Macros

I'm watching...

Nee, het zijn progresieve granen (of andere grassen) die niet langer ondrukt willen worden. En dus gaan staken! En buigen zodat ze niet gemaait worden.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefer
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

dan wil ik wel es weten wie de allereerste graancirkel heeft gemaakt en WAAROM??????

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6819

Hoe verklaren jullie dan de Witte bollen die gezien zijn. Dit waren geen zaklampen. Ik heb 't op discovery ofzo gezien. Dit waren originele beelden, van een felle lichtgevende bol die zweefde boven de grond en daarna met hoge snelheid de verdwenen in de atmosfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De eerste graancircels zijn gemaakt door 2 engelsen die dat voor de grap deden. Aangezien er toen een heleboel mensen gingen geloven dat het om aliens ging, hebben ze er een sport van gemaakt. Die circels worden van te voren goed uitgedacht, en er zit toch een boel wiskunde achter.

Een paar jaar geleden (ik geloof rond 1990) zijn ze er voor uitgekomen, maar toen waren er een heleboel mensen die hun niet geloofde.

Het is dus gewoon een uit de hand gelopen grap...

edit:

Die witte bollen waren trouwens balonnen gevuld met helium waar zo'n lichtgevend buisje in zat. (als je bepaalde chemicalien bij elkaar zet gaan ze licht geven). Dat hadden ze er ook bij gezegd.

Dus heeft niet veel met buitenaardsen te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom vlogen er dan 2/3 apaches bij in volle gevechtsstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
De kikkers willen juist dat je dat denkt. Ik heb regelmatig astraal contact met hun leider. Ze gaan zich pas bekend maken als de tekens alle daar zijn. Aangezien dat bijna het geval is mag ik hun bestaan al naar voren brengen. Let op, mensen die groen of bruine kleding dragen zouden zeer waarschijnlijk spionnen van de padden kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1. vlogen die erbij?
2. Als die erbij vlogen, is het dan per definitie gemaakt door aliens? waarom kan het dan niet om een grap gaan?
3. Als die dingen gemaakt zouden zijn door aliens, waarom zouden ze dat doen? Die dingen zijn veel te makkelijk door mensen na te maken, dus zouden we niet weten dat die dingen door aliens gemaakt zijn.
4. hoe kan een tweederde apaches in volle gevechtsstand nog vliegen? Andere vraag, hoe ziet dat ding er eigeniljk uit? (ok. die was erg flauw...)
5. hoe wist de organisatie die die dingen rond liet vliegen dat juist DAAR een graancircel kwam?
6. Waarom kun jij niet geloven dat die circels NIET door aliens gemaakt zijn? De bewijzen zijn zeer overtuigend. MOET jij soms geloven dat er aliens zijn ofzo? (en zo ja, van wie dan wel, en waarom?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4. hoe kan een tweederde apaches in volle gevechtsstand nog vliegen?

Ik bedoel natuurlijk 2 a 3.

Ik moet niets. Ik Denk alleen niet dat wij de enige intelligente wezens hier op aarde zijn. Waarom zou alleen op deze kleine planeet aarde intelligent leven zijn terwijl er zo'n groot universum om ons heen is. behoorlijk arrogant om dat te denken.

Ook als je kijkt naar de sphinx en de pyramides. Die zijn met zo'n precisie gebouwd, dat ze dat zelfs nu niet na kunnen bouwen. Idem dito met stone henge an nog meer van dat soort voorbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet niets.
ik neem aan dat je
6. Waarom kun jij niet geloven dat die circels NIET door aliens gemaakt zijn? De bewijzen zijn zeer overtuigend. MOET jij soms geloven dat er aliens zijn ofzo? (en zo ja, van wie dan wel, en waarom?)
bedoeld...
Ik Denk alleen niet dat wij de enige intelligente wezens hier op aarde zijn. Waarom zou alleen op deze kleine planeet aarde intelligent leven zijn terwijl er zo'n groot universum om ons heen is. behoorlijk arrogant om dat te denken.
Dat wij niet de enige intelligente wezens in dit heelal zijn, dat is iets anders dan dat wij de enigen op deze aarde zijn die zo'n graancircel kunnen en willen maken. Waarom zouden aliens geinteresseerd zijn in ons? wij kunnen niet eens verre ruimtereizen maken. waarom zouden ze die graancircels maken? en als ze hier op aarde komen: waarom maken ze dan niet gewoon first contact?

Your turn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie zegt dat ze het eerste contact nog niet gemaakt hebben. Misschien was het roswell-incident wel echt en was het 1 grote cover-up. En misschien zit er wel een diepere betekenis aan de graancirkels die wij nog niet kunnen begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens de "legende" is er in rosswel een UFO gecrashed. Dat is nou niet echt de ideale omstandigheid voor een first contact...

Maar over die graancircels:
- de mensen die ermee begonnen zijn hebben alles uitgelegd, onderandere waarom en hoe ze dat deden.
- al die circels kunnen door mensen gemaakt worden. Die patronen worden namelijk niet in een nacht bedacht en in diezelfde nacht gemaakt.
- Die vliegende bollen boven zo'n graancircel zijn verklaard (zie een paar posts hierboven)
- er is een expiriment geweest waarin een paar mensen zo'n graancircel maakten (opgenomen en al) en waarbij later de eigenaar van dat graanveld de media belde waardoor er een heleboel "kenners" *kuch* onderzoek kwamen doen naar de "echtheid" van die graancircels. De meesten kwamen tot de conclusie dat die door aliens gemaakt waren terwijl er op die videobeelden toch echt mensen te zien waren.

En NOG zeggen mensen dat die graancircels door aliens gemaakt zijn. Tja, in dat geval heb je de bewijzen die ik hierboven heb genoemd nog nooit gehoord, of je gelooft zo sterk in aliens dat je die bewijzen niet geloofd (compleet irrationeel) of je bent gewoon stom. Kies maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Stop er alstublieft mee mensen! Sceptici zijn niet van gedachten te brengen, noch de gelovers, dit heeft geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Ik moet niets. Ik Denk alleen niet dat wij de enige intelligente wezens hier op aarde zijn. Waarom zou alleen op deze kleine planeet aarde intelligent leven zijn terwijl er zo'n groot universum om ons heen is. behoorlijk arrogant om dat te denken.
Dar er geen ander leven zou zijn buiten ons lijkt mij ook nogal onwaarschijnlijk, maar al die zweverige theorien over alien abduction en zo. En dan die verzinsels over Orion en die piramides en zo, bah.
Als die aliens al contact gemaakt zouden hebben, dan zouden ze dat ECHT wel anders hebben gedaan. Dit is echt weer zo'n typisch voorbeeld van de onbedwingbare drang van mensen naar het mystieke.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kweenie hoor... maar ballonnen stijgen meestal gelijk op en blijven niet hangen op een lage hoogte.... terwijl ze wel vrij over het graanveld heen bewegen....

en die lichtbollen worden niet alleen bij graancirkels gezien...
btw.. ze lijken mij overigens te klein voor buitenaardse ruimteschepen...

de skeptici moeten maar eens de filmpiez bekijken.. vooral die ene die is gemaakt vanuit de spaceshuttle waarbij je een lichtbol door de aardse atmosfeer ziet gaan en daarna plots gevolgd word door 2 andere voorwerpen waarna de lichtbol met grote snelheid de atmosfeer verlaat en de ruimte inschiet...

'k zal effe kijken of ik 'm ergens ken vinden....

ah.. 'k heb 'm al...
shuttle sighting

en cropcircle met lichtbollen

voor meer filmpiez kijk hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
dat zijn nou de padden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn het ook de padden die die koeien in Amerika toetakellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetism
  • Laatst online: 04:59
Graancirkels worden gewoon gemaakt door mensen die van een uitkering leven omdat ze geen tijd meer overhebben om te werken. Daar betaal ik dus ook aan mee, dus het zijn ook een beetje mijn graancirkels. Leuk hoor

--<BR>Duh?<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flamez, erg vage filmpjes (ik kon amper zien wat het was). En heb je wel eens gehoord van touw? Kan eventueel ook aan een katrol zitten en later doorgeknipt worden. Trouwens, luchtdruk, het opstijgen van de lucht en de wind spelen ook mee.

Wat heeft die shuttle sighting trouwens met die graancircles te maken? En als het onweerd, dan krijg je ook leuke flitsen te ruimte in. nou DAT is pas vaag.

Maar ik daag jou uit om een goede rede te geven waarom aliens zoiets zouden willen doen.

o, en mag ik je er ook op wijzen dat de meeste ufo foto's nep zijn, en de meeste ufo filmpjes vaag of verklaarbaar zijn? je had trouwens die slowmotion video moeten pakken van het maken van die graancircels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

hoe verklaar je, dat alz die cirkels gemaakt worden door

a: domme boeren, of
b: uitkeringstrekkers

sommige cirkels een EXACTE representatie vormen van een wiskundige functie? Ik las laatst een stuk over een graancirkel, die in EEN nacht was ontstaan (er waren van de dag ervoor, en de dag erna satelietfoto's van het weiland) een functie voorsteldie waarvan het dagen duurt om hem uit te rekenen op een superpc, hoe snapt zo'n boer dat dan?

Laten we lekker link gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Nou, heel gewoon, omdat je dagen lang kan gaan rekenen en plannen, om daarna pas in 1 nachtje zo'n circel te maken...

Lees maar eens die links in m'n vorige post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Beide partijen zijn eigenwijs en niet over te halen.
Ik persoonlijk denk dat 30% het wel een bovennatuurlijke oorzaak heeft, maargoed ik kan het niet bewijzen, maarja, wat maakt het ook uit. Wat is het nut er ook van, om wel of niet gelijk te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Ja sorry, hoor.
JIJ begon met:

Half-Goden met Ley-lijnen in matrix een kosmische verbinding door wichelroede antenne via piramides naar ex-aardbewoners

en zo...
Vervolgens plaatsen wij links waar in staat hoe je die graancircels maakt en hoe de circeldeskundigen blunderen, en dan heeft het opeens geen zin meer volgens jou...
Zwak, hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

graancircels zijn meestal niet gemaakt door
a. domme boeren of
b. uitkeringstrekkers
maar door mensen die goed zijn in wiskunde en die zo'n circel van te voren zeer goed uitplannen. Nou kunnen dat wel
a. boeren (hoeven niet dom te zijn) of
b. uitkeringstrekkers
zijn, maar dat hoeft niet. Bovendien heb je een hele nacht de tijd voor zo'n circel, want NIEMAND merkt je op. Zelfs niet als je 2 meter van de weg af bezig bent, en er komt een groep fietsers langs.

Maar ik denk idd niet dat het nog veel zin heeft om hierover door te gaan, want de mensen die nu nog niet geloven dat die dingen niet door mensen zijn gemaakt zullen dat wel nooit geloven. Hoewel (bijna) ieder bewijs wat zij aandragen weerlegd kan worden. (en nee, videobeelden zijn geen bewijs omdat die zeer onduidelijk of ge-edit kunnen zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6305

8< KNIP >8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6305

De bedoeling was ook niet van dit forum om je er van te overtuigen dat ze door 'aliens' of 'wiskundeknobbels' gemaakt zijn maar om een aantal theorien te verzamelen.

Dat er een aantal figuren tussen zitten die menen dit (naar mijn mening) interesante onderwerp te moeten vergallen daar is helaas weinig tegen te doen.

Ik persoonlijk ben van mening dat een aantal graan cirkels gemaakt zijn als grap. Echter ben ook ik van mening dat dat een aantal van deze te complex zijn om die ff in 1 avondje rond te maaien.
Ook het verhaal van de piramides heb ik al eerder gehoord en ben van mening dat hier een grote kern van waarheid in zit.
Ik ben een vrij nuchter persoon maar vraag me af hoe de egyptenaren de EXACTE positie wisten om de piramide neer te zetten. In die tijd hadden ze nog geen sterrenkijkers en dergelijke. Zo ook de geheimzinnigheid die er rond hangt, mensen sterven aan de meest vreemde dingen.

Ik ben er dan ook van overtuigd dat we niet alleen zijn.

"The truth is out there"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

Over de cirkels die "te complex" of "te groot" zijn om in 1 nacht te maken, als je de verslagen van de mensen leest die ze maken, zul je zien dat ze het werk over meerdere nachten verdelen (hoekmetingen verrichten, haringen in de grond slaan, touwtjes spannen...)

En er is niet echt een limiet aan het aantal personen die mee kunnen werken aan het project. Ieders kan een eigen cirkel nemen, dan ben je in een mum van tijd klaar met het eigenlijke walswerk. Kwestie van planning, coordinatie, en teamwork.

De "sceptici" hier zijn heel makkelijk te overtuigen. Maar niet met mooie verhalen die een ontmoeting met Ockham's scheermes niet overleven. We weten dat graancirkels door mensen gemaakt worden. Iedere andere claim moet onderbouwd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Oeps, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Dan ga ik nog ff lekker door met dit zeer interessante topic te vergallen...

-Als ze te complex zijn om in één avondje te maken, dan maken ze ze gewoon in twéé nachten.
-Je hebt helemaal geen sterrenkijker nodig om het sterrenbeeld Orion te kunnen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aanvulling op zetje01:
als het te moeilijk is om in je eentje of met z'n tweeen te maken, dan nodig je toch wat mensen uit je stamkroeg of studentenvereniging of wat dan ook uit? vele handen maken licht/snel werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3969

Denk dat de echte graancirkels zich wel onderscheiden van de niet echte, die door mensen zijn gemaakt.

Een site met fotos van graancirkels is www.cropcircleconnector.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Huh, wat?
Echte en niet-echte graancircels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

Gerard_2:
Denk dat de echte graancirkels zich wel onderscheiden van de niet echte, die door mensen zijn gemaakt.
Hoe dan?

[edit]HTML

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 9942 op 02-08-2002 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Tsja, heel simpel.
De èchte zijn door aliens gemaakt, en de niet-echte door mensen.
Zo simpel is het.
En iedereen mag zelf weten wat hij/zij een echte vind, en welke een niet-echte.

Tsja, daar valt geen speld tussen te krijgen, ik ben uitgeluld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De gedachte zal dan wel zijn dat 'echte' graancirkel te ingewikkeld zijn om door mensen gemaakt te kunnen worden.

Trouwens wel een zinloze bezigheid van die Aliens, graancirkels maken? Hebben ze niet wat beters te doen?

Duidt overigens niet op erg veel technisch vernuft, laat ze cirkels van 5 meter diep en in zulke patronen maken, dat zou wel iets meer overtuigen en ook nog beter zichtbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Tsja, daar valt geen speld tussen te krijgen, ik ben uitgeluld...
Lol :)

Ik vind het trouwens echt een wereldgrap van diegene die de eerste graancirkel heeft gemaakt.
Over piramiden en Orion heb ik nog wel een link, alleen werkt het nu ff niet.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

>Trouwens wel een zinloze bezigheid van die >Aliens, graancirkels maken? Hebben ze niet >wat beters te doen?

Wat als ze die graancirkels gebruiken om ons iets duidelijks te maken. Er zit toch bijna altijd een bepaald patroon de graancirkels. Grote cirkels kleine cirkels etc.
http://www.zetatalk.com/awaken/a22.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat als ze die graancirkels gebruiken om ons iets duidelijks te maken. Er zit toch bijna altijd een bepaald patroon de graancirkels. Grote cirkels kleine cirkels etc.
Hebben ze daar graancirkels voor nodig? Kunnen ze dan niet op een wat geavanceerdere manier met ons communiceren?

ik bedoel, zelfs ik kan in een nachtje ook wel een graancirkeltje maken. Als het echt door aliens gemaakt zou zijn, zou ik er toch wat meer van verwachten en als ze ons wat willen vertellen, kunnen ze dat ook wel op een andere manier doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Dank je, Angel-eyes,
Ik wilde een soortgelijke reply doen maar ik kon het gewoon niet meer opbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

Gerard_2:
Wat als ze die graancirkels gebruiken om ons iets duidelijks te maken. Er zit toch bijna altijd een bepaald patroon de graancirkels.
Wel jammer dat die aliens dan één klein detail over het hoofd hebben gezien. Ze zijn het boekje "How To Decode Our Circles" vergeten achter te laten. Dom dom dom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

(wat een verassing, nog een keer gequote...)
Wat als ze die graancirkels gebruiken om ons iets duidelijks te maken. Er zit toch bijna altijd een bepaald patroon de graancirkels.
Ik weet niet hoor, maar ben je bekend met het seti project? er is ooit één keer in de dertig jaar (of hoe lang dat project dan ook bestaat) een signaal opgevangen wat niet verklaard was.

Intussen is het seti@home project ook al weer een jaar aan de gang, en daar zit ook al weer voor 260.000 jaar aan processortijd in. En nog steeds is er niks gevonden.

Hoe krijgen ze het voor elkaar om niet met radio signalen op te vallen, maar wel lekker leuk hier op aarde die graancircels te maken?

Sorry, maar het hele verhaal van aliens hier op aarde rammelt nogal. Bovendien zijn die circels allemaal te verklaren. Wijs maar ÉÉN ding aan (naast het geloof dat deze door aliens gemaakt zouden zijn) wat niet te verklaren is in die graancircels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Ik geloof ook niet dat ze met radiosignalen data zouden versturen... Veel te traag. Het wordt verzonden via de piramides, via een nog onbekende transmissiemogelijkheid. Het is wel toevallig dat de (echte) graancirkels altijd precies op zo'n knooppunt liggen. De neppers niet. En er zijn veel meer gemaakt dan je denkt, vele honderden per jaar. Ze worden ook gedetecteerd in het woestijnzand van steppes en in het ijs. Wat dacht je van die figuren in Naszca? Denk je dat die imboorlingen dat gemaakt hadden. Dacht het niet. Ikzelf kan wichelroedelopen. Een vriend van me die daar absoluut niet in geloofde heb ik het bewezen. Ik had een blinddoek op, en kon zondermeer een riolering opsporen, die stok wordt dan omlaag geduwd, geen gelul. Kom maar hier dan bewijs ik het je. Diezelfde kracht kan best graanstengels naar beneden doen gaan of zandkorrels doen verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
Mastermind:Kom maar hier dan bewijs ik het je.
Waar woon je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Groningen doordeweeks, Borger 's weekends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

Mastermind:
Ik had een blinddoek op, en kon zondermeer een riolering opsporen, die stok wordt dan omlaag geduwd, geen gelul.
Raar. Ik heb dat ook een keer op TV gezien, en bij die gast ging de wichelroede juist omhoog.

Voordat we aan het experimenteren gaan, twee vragen:

Werkt de wichelroede puur op de kracht van buitenaf? Als dat zo is hoef je hem niet zelf vast te houden maar kun je hem ook in een vrije ophanging plaatsen met een contragewicht.

Werkt de wichelroede ook op iets dat beter hanteerbaar is dat rioolbuizen? Ik denk dan bijv. aan blokjes metaal, potten met water, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 958

Als er een kracht zou zijn die zo sterk is dat hij stokjes kan laten bewegen, of zelf hele graancirkels kan vormen, waarom hebben
we deze kracht dan na eeuwen lang natuurkunde nog steeds niet ontdekt? (En denk nou niet dat je zo'n kracht vind met een paar stokjes en emmertjes water.)

Verder nog ff iets over dat 'veel te traag'. Om sneller te gaan dan het licht moet je echt verschrikkelijk moeilijk doen (ik denk dan aan 't openen van zwarte gaten en zo)
In ieder geval niet iets dat je kunt verbergen in de piramides en dat zomaar, dat soort signalen, ongemerkt uitzendt of opvangt.

Als er ander intelligent leven op aarde aanwezig zou zijn, waarom is dat dan niet veel duidelijker en uit het zich in vage dingen als graancirkels?

Het zou natuurlijk wel geweldig zijn als er echt een andere vorm van intelligentie op aarde aanwezig zou zijn, maar daar zit 'em dan ook 't probleem: mensen geloven veel te vaak wat ze willen geloven. Juist door het feit dat mensen zo goed zijn in het ontdekken van systemen en regelmatigheden worden dit soort toevalligheden gevonden (van die kruispunten van lijnen en zo).

En dan nog wat over die piramides. Waarom is het zo moeilijk aan te nemen dat de Egyptenaren, die hun hele beschaving in dienst hadden gesteld van het bouwen van de pyramides (dus alle wiskundigen, sterrekundigen, bouwkundigen, mankracht), iets konden bereiken waar we nu absoluut geen zin meer in hebben (hooguit een klein groepje wetenschappers met beperkte tijd en geld)? Hen lukt het niet en dan zeggen we meteen dat 't onmogelijk is.

Sorry Mastermind, ik vind het een leuke theorie, maar hij rammelt van alle kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Raar. Ik heb dat ook een keer op TV gezien, en bij die gast ging de wichelroede juist omhoog
Klopt hij gaat omhoog and je je vingers naar boven gewezen houdt en als je je vingers naar onder gewezen houdt naar onderen.
Je voelt de meeste kracht als je ze naar boven wijst.
Ik durf te wedden dat zelfs jij het kan, een paar vrienden van mij vonden het onzin, maar toen deed ik het voor, en enkelen stonden absoluut verbaast te kijken dat het ding daadwerkelijk met kracht omhoog geduwd werd boven een riolering tussen 2 sloten. Nu denk je: Psychisch, maar doe het zelf maar eens, het is echt een kracht.
Werkt de wichelroede puur op de kracht van buitenaf? Als dat zo is hoef je hem niet zelf vast te houden maar kun je hem ook in een vrije ophanging plaatsen met een contragewicht.
Ik weet het niet. Misschien als je een opstelling maakt identiek zoals je de roede met je handen hanteert, en een dergelijk spiersysteem m.b.v veren gelijk als in je handen implementeert, dat deze dan OOK omhoog gaat. Maar ik denk dat het een kosmische verbinding tussen geest en hetgeen je op wilt sporen is. Ook dieren hebben dit: Ze weten waar het water zit, al zijn ze er honderden kilometers vandaan. Een pinguin kan tussen die duizenden nesten en precies hetzelfde uitziende door elkaar krioelende beesten zijn eigen nest terug vinden.
Werkt de wichelroede ook op iets dat beter hanteerbaar is dat rioolbuizen? Ik denk dan bijv. aan blokjes metaal, potten met water, enz.
Zekers. Op een zaterdagnacht toen niemand meer op straat was (anders sta je voor lul), deed ik met Jan Naaijer een experiment met een sleutel. Hij gooide hem random op straat. Het was donker dus ik weet niet waar die lag, en ik mocht alleen vooruit kijken. Toen ik over sleutel heen liep ging hij omhoog. (Trouwens ook toen ik over rioleringen liep, want dat signaal is te sterk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sandalf
Als er een kracht zou zijn die zo sterk is dat hij stokjes kan laten bewegen, of zelf hele graancirkels kan vormen, waarom hebben
we deze kracht dan na eeuwen lang natuurkunde nog steeds niet ontdekt?
we hebben het wel ontdekt maar de wetenschappers kunnen het niet plaatsen (maw ze begrijpen het niet) dus bestaat het volgens hen niet..

veel (middeleeuwse) kerken zijn gebouwd op energie centra..(aardstralen)
okk andere belangrijke gebouwen zijn op zulke plekken gebouwd, zoals het vredespaleis

ghost
Wat heeft die shuttle sighting trouwens met die graancircles te maken?
bij de meeste ufo sightings word melding gemaakt van lichtgevende bollen..
en bij graancirkels worden ook vaak lichtgevende bollen gezien...
en die shuttle sighting is een officieel nasa filmpie.. en die heb ik erbij gezet om te laten zien dat ze wel degelijk bestaan..

maar nogmaals... veel van die 'bollen'zijn te klein voor ruimtevaartuigen..
dus vermoed ik dat het een soort van intelligente energievormen zijn...
(of heb ik te veel startrek gekeken ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op het internet heeft enige tijd terug een keer een stukje film gestaan over hoe een soort van 'licht' (ufo) over een graangebied ging en zo die graancirkel in een vrij korte tijd maakte.
http://www.zetatalk.com/awaken/a79.htm (dit is niet het filmpje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3885

Je bind een koe aan een touw, laat het een paar dagen grazen, en voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Ja hoor, de wetenschappers komen wel op quantum mechanica, met tunnels van 30 km lang. Maar ze kunnen zoiets obvious als een wichelroede die omhoog gaat niet bergrijpen en daarom ontkennen ze het maar!?
Ik hoop dat LD dit leest.

Hier een stukje van wat skepsis over wichelroedes te zeggen heeft:
Wat er gebeurt als een wichelroedeloper een onderzoek doet is het volgende. De wichelroede wordt op zo'n manier vastgehouden dat een kleine verandering van de stand van de handen of een kleine beweging de wichelroede kan doen omslaan of verdraaien. Vaak hebben de handen dan ook een stand die niet lang kan worden volgehouden, wat kleine oncontroleerbare bewegingen extra bevordert. Hetzelfde kan gebeuren met een zogeheten pendel: een slingertje dat men in de hand houdt en dat gaat slingeren onder de invloed van geringe bewegingen. Het is een zogeheten metastabiel systeem.

Wat veroorzaakt die bewegingen nu? De wat dommere wichelaar denkt dat de stralen of wat dan ook zelf de roede in beweging brengen, maar de enigszins verstandige wichelaar zal zeggen hij- of zijzelf uiterst gevoelig is, en dat het systeem niets anders doet dan de onbewuste reacties van de wichelaar versterken. Het idee is dus kennelijk dat de onbewuste reacties van de wichelaar feilloze aanwijzingen versterkt. In tal van contexten komt men de opvatting tegen dat alles wat onbewust is (en dus onberedeneerd) is, daardoor ook bijzonder betrouwbaar en onweerstaanbaar is.

In feite is het veel aannemelijker dat de wichelaar reageert op eigen overtuigingen en geloof. Een schijnbaar onaanzienlijke scheur of barst of andere onregelmatigheid in het terrein die hij ziet kan invloed uitoefenen op dat geloof, evenals de reacties van een klant als het bed wordt genaderd waarin de persoon met klachten meestal slaapt. De klant zal trouwens vaak gewoon vertellen wat er aan de hand is, dat maakt het raden een stuk makkelijker. De wichelaar heeft door oefening het vermogen verworven om zonder erbij na te denken de bewegingen te maken die passen bij zijn of haar geloof.

En hier de link (het is een lang stuk): http://home.wxs.nl/~skepsis/aard.html

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
Net was een stukje op discovery over graancirkels. Twee man gingen een graancirkel maken, en later moesten 2 "kenners" die niet wisten dat ze door die 2 mensen gemaakt waren, de plek onderzoeken. Nou ze wisten het zeker hoor, hij was ECHT. de ene vent zei nog :"There's no way this one is made by humans, it's impossible" (of iets in die trend). Wat een lachertje. Dat iemand hier nog in kan geloven. (mastermind)

Ook die "lichtbollen" lieten ze zien; dat waren gewoon ballonen met helium en een gewone lamp erin. Niks bovennatuurlijks aan.

Zo, dit ook weer definitief opgelost.
(or so i hope).
Voor zover dat al niet gebeurd was hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Ingehuurd door de overheid om de waarheid in de doofpot te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

Mastermind:
Misschien als je een opstelling maakt identiek zoals je de roede met je handen hanteert, en een dergelijk spiersysteem m.b.v veren gelijk als in je handen implementeert, dat deze dan OOK omhoog gaat.
Als er een kracht op de wichelroede wordt uitgeoefend, waar is dan een spiersysteem voor nodig? Met een vrije ophanging zou hij al bewegen als je er zachtjes tegenaan blaast.
Maar ik denk dat het een kosmische verbinding tussen geest en hetgeen je op wilt sporen is.
Als het iets geestelijks is, kan het dus ook zonder wichelroede.
Op een zaterdagnacht toen niemand meer op straat was (anders sta je voor lul), deed ik met Jan Naaijer een experiment met een sleutel.
Begrijp ik het nu goed... Ik neem zes iedentieke schaaltjes, leg onder 1 van die schaaltjes een sleutel (of een massief blokje metaal om het makkelijker te maken), en dan kun jij het juiste schaaltje aanwijzen? Zeg dat we het 6 keer herhalen, dan kun je er bijvoorbeeld 4 goed raden?

(Je snapt al waar ik naar toe wil :).)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Ingehuurd door de overheid om de waarheid in de doofpot te stoppen
Ik neem maar aan dat dit als grap bedoelt is, zet er voortaan wel een smile achter, je hebt me nog aan het twijfelen gebracht.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

Mastermind:
Ingehuurd door de overheid om de waarheid in de doofpot te stoppen.
Geef het maar toe, jij bent door de Jomanda ingehuurd om mensen hiertoe te misleiden zodat ze meer aanhangers ( = geld) krijgt.

Of zit hier die New Age Dogon Sirius World Order achter, die de grote massa manipuleert met in scene gezette alien abductions?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6644

Oke ,om Mastermind ff te ondersteunen.
Die graancircels zijn wel heel complex en misschien zijn ze wel door mensen gemaakt ,maar dat weet ik niet zo zeker. Want die circels zijn ook aangetroffen op heel dun ijs ,waar echt geen mensen op kunnen lopen . Hoe verklaar je die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
Plaatjes? Bewijs? Wat dan ook.
Laat het toch zitten. Er is op het moment geen enkele reden om te geloven dat die cirkels niet door mensen gemaakt zijn.

Ik mag ook hopen dat je dat als grap bedoeld M*st*rm*nd (eerst die naam verdienen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

Tillie:
Want die circels zijn ook aangetroffen op heel dun ijs ,waar echt geen mensen op kunnen lopen. Hoe verklaar je die
Geen idee, want ik heb er nog nooit van gehoord. Hoe zien ze eruit, hoe groot zijn ze, waar gezien, foto's?

Als ik zelf zoiets zou maken, zou ik denken aan een constructie met balken of stangen vanaf de waterkant voor echt flinterdun ijs. Voor iets dikker ijs kun je met ladders en houten platen een heel eind uit de voeten.

Dr_Frickin_Evil:
Plaatjes? Bewijs? Wat dan ook. Laat het toch zitten.
Ik heb Mastermind al aangegeven hoe hij aan kan tonen dat er een wichelroede-kracht bestaat. Weet hij 4 of meer van de 6 keer de juiste plaats aan te wijzen, dan is dat afdoende bewijs (toch?) voor het bestaan van een kracht die wij nog niet kennen, en kan dan als ondersteuning van zijn hypothese dienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Dat haal ik wel.
Waarom er een spiersysteem nodig is? Omdat de kracht te zwak is iets direct te laten bewegen. Echter de krachtbronnen onder de graancirkels worden getriggerd door iets intelligents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

Mastermind:
Dat haal ik wel.
Maar heb je het al eens echt zo geprobeerd?
Waarom er een spiersysteem nodig is? Omdat de kracht te zwak is iets direct te laten bewegen.
Voor zover ik weet hebben granen geen spiersysteem aan boord, en moet het dus een andere kracht zijn die een graancirkel maakt.

Ook is het dan niet zo dat een wichelroede naar boven (of beneden) getrokken wordt. Dat doe je dan gewoon zelf. (Niet dat ik hierdoor verrast ben, overigens ;).)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25177

'k heb niet alles gelezen mijn excuses daarvoor.

Graancirkels worden gewoon door mensen aangelegd, je zou als Alien wel vreselijk debiel zijn als je elke keer weer sporen achterlaat. en nee ze willen niet bekend worden anders landen ze wel in parijs of zo.
laatst was er één onder een hoogspanningskabel gevonden.. hoe zijn ze daar geland dan?

Nee graancirkels zijn niet van ruimteschepen, das onzin en al helemaaaal niet van die halfgoden figuren van Mastermind

Mastermind, ga weg bij die sekte man, red jezelf, en geef de rest aan bij de politie :P

Ik ben toch is alles gaan lezen, en M*st*rm*nd (ja dr evil ik ben het met je eens), ik ben echt heel trots op je dat je de riolering kan aanwijzen. en dan is er een soort kracht, laat ik me nou ffkes 3 minuten inbeelden dat dat zo is. waarom zou diezelfde kracht (die water vind!!!) ineens een graancircel platdrukken erger nog, is die kracht zo groot dat het die zogenaamde ijscircel maakt.. in ijs enig idee hoe hard je moet douwen? op zand wat op zich nog het moeilijkst is omdat dat geen kant op kan..

masterfool ik hoop echt dat je hier een gigantische grap hebt neergezet en ons allemaal voor de gek houd, anders ben je echt zo ontiegelijk gek.

o en als laatst, want dan ga ik iets nuttigs doen.
"ingehuurd door de overheid" :( kijk alsjeblieft niet zoveel naar Dark Skies man DAT IS NIET ECHT. de Overheid weet het wel, maar wetenschapper all over de wereld zeggen van niet, en ga me niet vertellen dat die voor de overheid werken of worden gechanteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28158

* Anoniem: 28158 vond het als kind al leuk om figuurtjes te maken in een graanveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6317

Op donderdag 05 juli 2001 11:29 schreef dword het volgende:
* Anoniem: 28158 vond het als kind al leuk om figuurtjes te maken in een graanveld.
en tapijt? Als je dan erover heen veegt dan draaien de draadjes zeg maar de andere kant op en dan zie je een lichtere/donkerdere kleur. kan je ook zo leuk figuurtjes in maken en dan weer glad strijken :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als tie nou NOG niet door heeft hoe we er over denken, wij onwetenden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6927

:) we hadden vannacht bijna een graanvierkant gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Op donderdag 05 juli 2001 10:03 schreef Childsplay het volgende:
'k heb niet alles gelezen mijn excuses daarvoor.

Graancirkels worden gewoon door mensen aangelegd, je zou als Alien wel vreselijk debiel zijn als je elke keer weer sporen achterlaat. en nee ze willen niet bekend worden anders landen ze wel in parijs of zo.
laatst was er één onder een hoogspanningskabel gevonden.. hoe zijn ze daar geland dan?
|:(

Als je het gelezen zou hebben zou je weten dat ik niet denk dat het door UFO's gedaan wordt.
Nee graancirkels zijn niet van ruimteschepen, das onzin en al helemaaaal niet van die halfgoden figuren van Mastermind
Nee die zijn niet van ruimteschepen nee, heb ik dat ooit gezegd? Dombo.

Mastermind, ga weg bij die sekte man, red jezelf, en geef de rest aan bij de politie :P
Ik ben toch is alles gaan lezen, en M*st*rm*nd (ja dr evil ik ben het met je eens), ik ben echt heel trots op je dat je de riolering kan aanwijzen.
Dankje, geblinddoekt zelfs in een onbekende buurt.
en dan is er een soort kracht, laat ik me nou ffkes 3 minuten inbeelden dat dat zo is. waarom zou diezelfde kracht (die water vind!!!) ineens een graancircel platdrukken erger nog, is die kracht zo groot dat het die zogenaamde ijscircel maakt.. in ijs enig idee hoe hard je moet douwen? op zand wat op zich nog het moeilijkst is omdat dat geen kant op kan..
masterfool ik hoop echt dat je hier een gigantische grap hebt neergezet en ons allemaal voor de gek houd, anders ben je echt zo ontiegelijk gek.
Nee het was een theorie.
Ja en ik ben wel zo gek jongen, ik zou zelfs nog denken dat er een 100GHz computer zal gaan bestaan of nieuwe energiebronnen gevonden worden. Nee, ik ben een ongelovelijke sukkel. Haha, en ik geloof ook nog dat er in de toekomst mensen op Mars zullen gaan staan! Haha i'm crazy! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je me nou afzeikt moet je zelf wel goed lezen masteridiot

er staat EN AL HELEMAAL NIET DIE HALFGODEN VAN MASTERMIND die ruimteschepen sloegen op andere dwazen, iets minder dan jij

en vul dan meteen bij het halfgoden die knooppunten wazige krachten en communicatie systemen maar zelf in waar ze volgens jou thuis horen, dat maakt me nix, het blijft toch onzin
Ja en ik ben wel zo gek jongen, ik zou zelfs nog denken dat er een 100GHz computer zal gaan bestaan of nieuwe energiebronnen gevonden worden. Haha, en ik geloof ook nog dat er in de toekomst mensen op Mars zullen gaan staan!
Ja dat weet ik wel zeker, maar daar gaat heel de discussie niet over
Haha i'm crazy!
Nee, ik ben een ongelovelijke sukkel.
Yes... you are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Op donderdag 05 juli 2001 22:13 schreef Childsplay het volgende:
Als je me nou afzeikt moet je zelf wel goed lezen masteridiot

er staat EN AL HELEMAAL NIET DIE HALFGODEN VAN MASTERMIND die ruimteschepen sloegen op andere dwazen, iets minder dan jij

en vul dan meteen bij het halfgoden die knooppunten wazige krachten en communicatie systemen maar zelf in waar ze volgens jou thuis horen, dat maakt me nix, het blijft toch onzin
[..]

Ja dat weet ik wel zeker, maar daar gaat heel de discussie niet over
[..]

Yes... you are
Wie begon er nou met afzeiken, ik moet toch zelf denken wat mijn ideeën over de wereld zijn, is nix mis mee zoals ik er over denk. Dan kun jij me niet meteen voor gek verklaren.

Case closed.

p.s. het doet me niks dat je me loopt uit te schelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 05 juli 2001 22:29 schreef Mastermind het volgende:

[..]

p.s. het doet me niks dat je me loopt uit te schelden.
nee mij ook niet, dus komen we nerrugus, zullen we maar stoppen met deze ondertussen-bijna-flame ik geloof dat ik al drieëntertig waarschuwingen heb, dus ik kan er niet echt veel meer hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Op donderdag 05 juli 2001 22:40 schreef Childsplay het volgende:

[..]

nee mij ook niet, dus komen we nerrugus, zullen we maar stoppen met deze ondertussen-bijna-flame ik geloof dat ik al drieëntertig waarschuwingen heb, dus ik kan er niet echt veel meer hebben
Jah... ik vroeg me al af waarom je deze topic omhoog haalde... het enige wat je reactie was is dat ik een Masteridiot ben.
Nou, dan vind je dat, so what? :)

Enne relax he... als je vriendelijk bent tegen anderen zijn ze dat meestal ook voor jou! :)
Pagina: 1 2 3 Laatste