Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ik ben een Turk en ben eens met Pim Fortuyn

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.347 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 17:52 schreef QUILIX het volgende:

Terrorisme vind ik ook crimineel. Neem bijvoorbeeld de PKK. Nederlanders zijn echt verkeerd voorgelicht over deze zaak. Er is een massa-leugen-campagne gaande. "Wij worden gemarteld, wij worden dit, wij worden dat". Verder zijn het engelen. Laat ik maar niet beginnen wat deze mensen doen.
Tuurlijk en de Turken hebben die mensen ook altijd goed behandeld he en foen nooit iets verkeerd?

Verkeerd voorgelicht of werkt de Turkse propaganda niet goed? |:(

Verder zeg je dat de Nederlanders generaliseren (helemaal waar trouwens), maar zelf die je ook niet anders. |:(

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 18:40 schreef Morgoth het volgende:

[..]

Verder snap ik niet dat je het eens kan zijn met iemand die puur wat stellingen deponeert zonder dat hij nog een partijprogramma heeft en dus oplossingen aanbied.
Dit is nu precies de flauwekul waarmee ze in Den Haag ook steeds op hem afgeven.

Ik denk dat wanneer hij zijn programma eenmaal klaar heeft, hij nog veel meer aanhangers krijgt.
Wat Pim zegt is: "sluit de grenzen!". Dat is natuurlijk een van de domste dingen die je kan doen, indien je een oplossing op _lange_termijn_ zoekt die zinvol is voor heel de wereld, ipv alleen nederland. De grenzen sluiten is alleen zinvol voor nederland, niet voor andere landen. Een internationaal probleem moet internationaal aangepakt worden.
Lange termijn...???

Waarom praat iedereen over dat lange termijn?
We zitten NU met de problemen, dus die moeten NU aangepakt worden.

We hebben in de _lange_termijn_ van 8 jaar paars een resultaat van 0,0 gezien, "pappen en nat houden politiek" daar heeft de Nederlandse burger zijn buik nu wel van vol!

Waarom denken sommige mensen toch dat wij hier de complete wereldproblemen moeten oplossen, terwijl politiek Den Haag nog niet eens in staat is de problemen in eigen land op te lossen. |:(
Verder heb ik pim nog geen een keer concreet horen zeggen wat hij nu wilt, alleen wat hij denkt, maar niet wat zijn oplossingen concreet inhouden.
Dan heb jij waarschijnlijk ook niet naar hem geluisterd...
Verder wil Pim de WAO afschaffen voor mensen die bijvoorbeeld kanker hebben. Dit vind ik te dwaas voor woorden, die mensen gaat toch al dood, dus laat ze de laatste dagen van hun leven maar lekker rotten? Kom op zeg, die mensen zou je _juist_ een wao moeten geven, laat die mensen nog een beetje van hun leven genieten (als dat nog kan), ipv dat ze zich ook nog is zorgen moeten gaan maken over hun primaire levensbehoeften.
Gisteren toevallig nog het nieuws gehoord?
Wat ze nu van plan zijn met de WAO is nog veel drastischer dan wat PF van plan is...
Verder weet ik eigenlijk weinig wat Pim wil. Oja nog iets wat ik weet, hij wil de zorg drastisch aanpakken. Op dit punt ben ik het met hem eens. Maar ja, iedereen moet het hier wel met hem eens zijn, want hij heeft verder nog totaal niet gezegd hoe hij dit wilt gaan aanpakken, in tegenstelling tot de andere partijen.

Verder vind ik Pim wel een mooie gast, in de zin van: "ik kan wel om hem lachen". En nu hoor je vaak van: "Ik vind pim wel een koele gast, ik ga op hem stemmen, ben het verder niet met hem eens hoor". Maar dat vind ik apart, ik stem op iemand waarvan ik denk dat hij het beste kan regeren, ik ga niet stemmen op iemand die ik wel koel vind, want koel zijn en regeren hebben niets van met elkaar van doen.
Vond jij in het debat na de gemeenteraadsverkiezingen het gedrag van Melkert dan zo volwassen overkomen?
Deed mij denken aan mijn dochter als ze haar zin niet krijgt...

Als jij denkt dat PF zo populair is omdat mensen hem een koele gast vinden, heb jij het toch niet helemaal goed begrepen.

Hij steekt n.l. met kop en schouders boven de hele politiek uit! :7

Kusje van de TheBird... :* :)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Op zaterdag 09 maart 2002 10:40 schreef TheBird het volgende:

[..]

Dit is nu precies de flauwekul waarmee ze in Den Haag ook steeds op hem afgeven.

Ik denk dat wanneer hij zijn programma eenmaal klaar heeft, hij nog veel meer aanhangers krijgt.
Hij gaat geen partijprogramma maken, hij gaat een boek commercieel op de markt brengen. Dat is heel wat anders, ik vind het rond uit asociaal dat mensen die zich willen verdiepen in zijn standpunten moeten betalen om erachter te komen wat hij denkt. Verder ben ik erg benieuwd wat daar in gaat staan, en dan kunnen we eindelijk beginnen met hem concreet afmaken... daar zitten de gevestigde partijen ook op te wachten.
Lange termijn...???
Ja.
Waarom praat iedereen over dat lange termijn?

We zitten NU met de problemen, dus die moeten NU aangepakt worden.
Omdat lange termijn inhoud dat je een oplossing NU aandraagt die voor de komende (tientallen) jaren gaat werken ipv voor een paar jaar.
We hebben in de _lange_termijn_ van 8 jaar paars een resultaat van 0,0 gezien, "pappen en nat houden politiek" daar heeft de Nederlandse burger zijn buik nu wel van vol!
Heb je wel eens gezien hoe in deze 8 jaar de koopkracht omhoog is gegaan? Dat is niet misselijk, en verder zijn er zeker goede dingen gebeurt, en waarom ziet iedereen alleen maar de slechte dingen? Dat is altijd zo... zucht.
Waarom denken sommige mensen toch dat wij hier de complete wereldproblemen moeten oplossen, terwijl politiek Den Haag nog niet eens in staat is de problemen in eigen land op te lossen. |:(
Huh? Het probleem wat in ons eigen land zit is niet alleen een probleem van Nederland, je hebt 1 probleem die geld voor meerdere landen.
Dan heb jij waarschijnlijk ook niet naar hem geluisterd...
Dat hebben al meerdere tegen me gezegd, maar nog nooit heeft iemand mij verteld wat hij dan wel gezegd zou hebben wat ik gemist heb, probeer jij het nog eens: enlight me!
Gisteren toevallig nog het nieuws gehoord?
Wat ze nu van plan zijn met de WAO is nog veel drastischer dan wat PF van plan is...
Dat heb ik helaas gemist, wat hield dat precies in het kort in? En overigens zal mijn partij het daar wel niet mee eens zijn als het nog veel drastischer wordt.
Vond jij in het debat na de gemeenteraadsverkiezingen het gedrag van Melkert dan zo volwassen overkomen?
Deed mij denken aan mijn dochter als ze haar zin niet krijgt...
Zie jouw topic van de citaten van de telegraaf, laten we niet 2x een discussie gaan houden :)
Als jij denkt dat PF zo populair is omdat mensen hem een koele gast vinden, heb jij het toch niet helemaal goed begrepen.
Toch hoor ik die kreet vaak voorbij komen.
Hij steekt n.l. met kop en schouders boven de hele politiek uit! :7
Zie je eigen topic :)

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 10:40 schreef TheBird het volgende:
jaja.. om achter z'n 'programma' te komen moet je eerst z'n boek kopen.. hoe zal dat boek heten ? "Mijn Strijd" ??

toch te debiel voor woorden dat je als burger nog meer geld neer moet leggen om erachter te komen wat een door de burger betaalde politicus *kuch* nou eigenlijk van plan is..

politiek is een serieuze aangelegenheid als nederland dat wil overlaten aan een stelletje glamour boys met een partij van uitgerangeerde artiesten uit hilversum en gesponsord door geldwolven als harry mensch dan is het verstand toch echt ver te zoeken en kan men het spreekwoord 'hollandse nuchterheid' ook wel schrappen

en dan hebben we het nog niet eens over Mr. 'IRT affaire' Teeven

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 15:36 schreef Flamez het volgende:

[..]

jaja.. om achter z'n 'programma' te komen moet je eerst z'n boek kopen.. hoe zal dat boek heten ? "Mijn Strijd" ??

toch te debiel voor woorden dat je als burger nog meer geld neer moet leggen om erachter te komen wat een door de burger betaalde politicus *kuch* nou eigenlijk van plan is..

politiek is een serieuze aangelegenheid als nederland dat wil overlaten aan een stelletje glamour boys met een partij van uitgerangeerde artiesten uit hilversum en gesponsord door geldwolven als harry mensch dan is het verstand toch echt ver te zoeken en kan men het spreekwoord 'hollandse nuchterheid' ook wel schrappen

en dan hebben we het nog niet eens over Mr. 'IRT affaire' Teeven
Als paars dan ook serieus de problemen had aangepakt, i.p.v. een gedoogbeleid met een soort van pappen en nathouden politiek er op na te houden, waren de "nieuwe" partijen waarschijnlijk nooit zo populair geworden.

Je moet de fout dan ook hoofdzakelijk in Den Haag zoeken, i.p.v. je gal spuien over iemand die een kans probeert te grijpen in de politiek.

Het is juist de "Hollandse nuchterheid" die deze partijen groot maakt...

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

"Mijn strijd" ja ja :P ...ik zei laatst tegen een maat van mij dat het misschien zoiets werd als "dein kampf."

Maar zo te zien was ik niet de enige die op dat idee kwam.
Ik vind het ook maar vreemd....een programma is in mijn ogen toch iets anders dan een boek.

Maar ja met boeken kun je mensen manipuleren.
En aangezien hij hoogleraar is, beheerst hij waarschijnlijk ook wel een beetje de "kunst" van het schrijven.

Ik moet dat boek eerst nog maar eens zien.

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 17:56 schreef TheBird het volgende:

[..]

Als paars dan ook serieus de problemen had aangepakt, i.p.v. een gedoogbeleid met een soort van pappen en nathouden politiek er op na te houden, waren de "nieuwe" partijen waarschijnlijk nooit zo populair geworden.

Je moet de fout dan ook hoofdzakelijk in Den Haag zoeken, i.p.v. je gal spuien over iemand die een kans probeert te grijpen in de politiek.
Waarom mag je wel kritiek hebben op de huidige partijen en niet op LN en LPF? :?
Het is juist de "Hollandse nuchterheid" die deze partijen groot maakt...
Hollandse nuchterheid? |:(

Hollandse ontwetendheid/domheid/frustratie denk ik eerder. Stemmen op een partij zonder prograama is niet bepaald nuchter. :)

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 18:53 schreef Phaerion het volgende:

Maar ja met boeken kun je mensen manipuleren.
Idd, leuke ideeen zullen er vst wel instaan maar of ze financieel haalbaar zijn zal er vast niet instaan. Ook hou je zo een leuk bedrag over aan je politieke dagen. :)

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 22:26 schreef Tweaker het volgende:

[..]

Waarom mag je wel kritiek hebben op de huidige partijen en niet op LN en LPF? :?
Dat mag natuurlijk best, maar heeft weinig zin aangezien ze zich in de politiek nog moeten bewijzen.
Hollandse nuchterheid? |:(

Hollandse ontwetendheid/domheid/frustratie denk ik eerder. Stemmen op een partij zonder prograama is niet bepaald nuchter. :)
Ik bedoel daar eigenlijk mee dat de Hollander "nuchter" genoeg is om te zien dat de rest van de partijen in de verkiezingstijd van alles beloven, maar eenmaal op het stoeltje vrolijk verder gaan met hun gedoogbeleid.

Kijk maar eens hoe ze de argumenten van PF en LN opeens nablaten, toen bleek dat deze zo succesvol scoorden in de opiniepeilingen. :r

Paars heeft de arrogante fout gemaakt hun eigen gang te gaan, en niet naar de burger te luisteren.
Zoiets kost je nu eenmaal de kop in een democratie...

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:25

FCA

Op maandag 11 maart 2002 00:13 schreef TheBird het volgende:

[..]

Dat mag natuurlijk best, maar heeft weinig zin aangezien ze zich in de politiek nog moeten bewijzen.
[..]

Ik bedoel daar eigenlijk mee dat de Hollander "nuchter" genoeg is om te zien dat de rest van de partijen in de verkiezingstijd van alles beloven, maar eenmaal op het stoeltje vrolijk verder gaan met hun gedoogbeleid.
De rest? En LN en PF niet? Die zijn opeens eerlijk, en de rest liegt allemaal :? Ze hebben nog niks uitgevoerd van wat ze hebben beloofd (ze hebben dat ook nog niet kunnen doen, maar ze hebben uberhaupt geen geschiedenis van wel of niet liegen, dus lijkt het mij dat ze net zo goed kunnen liegen als anderen)
Kijk maar eens hoe ze de argumenten van PF en LN opeens nablaten, toen bleek dat deze zo succesvol scoorden in de opiniepeilingen. :r
Wat willen PF-stemmers toch. Eerst: de politiek opschrikken. Nou, dat is gebeurd...
Dan: De problemen onder de aandacht brengen. Is ook gebeurd. Uitgebreid. Ik krijg toch sterk het vermoeden dat PF gewoon de macht wil. En dat vind ik eng.
Paars heeft de arrogante fout gemaakt hun eigen gang te gaan, en niet naar de burger te luisteren.
Zoiets kost je nu eenmaal de kop in een democratie...
Het is hun ondergang geweest, maar misschien wel een juiste beslissing geweest. Zij hebben problemen die zij belangrijk vonden aangepakt, en de problemen die de burger (de PF en LN stemmers iig) belangrijk vonden niet aangepakt. Maar dat betekent niet dat zij foute beslissingen hebben genomen. Zo werkt het helaas niet in een democratie :(

Verandert z'n sig te weinig.

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 00:21 schreef FCA het volgende:

[..]

De rest? En LN en PF niet? Die zijn opeens eerlijk, en de rest liegt allemaal :? Ze hebben nog niks uitgevoerd van wat ze hebben beloofd (ze hebben dat ook nog niet kunnen doen, maar ze hebben uberhaupt geen geschiedenis van wel of niet liegen, dus lijkt het mij dat ze net zo goed kunnen liegen als anderen)
Natuurlijk, maar dan moeten ze wel eerst de kans daarvoor krijgen.
(Zag trouwens van de week op discovery dat liegen niet altijd per definitie slecht hoeft te zijn, dat geld natuurlijk niet voor de politiek omdat je daar een heel land (volk) mee beduvelt.)
Wat willen PF-stemmers toch. Eerst: de politiek opschrikken. Nou, dat is gebeurd...
Dan: De problemen onder de aandacht brengen. Is ook gebeurd. Uitgebreid. Ik krijg toch sterk het vermoeden dat PF gewoon de macht wil. En dat vind ik eng.
Dat idee krijg ik nu als ik Melkert zie...
Het is hun ondergang geweest, maar misschien wel een juiste beslissing geweest. Zij hebben problemen die zij belangrijk vonden aangepakt, en de problemen die de burger (de PF en LN stemmers iig) belangrijk vonden niet aangepakt. Maar dat betekent niet dat zij foute beslissingen hebben genomen. Zo werkt het helaas niet in een democratie :(
Wanneer je over bepaalde zaken geen beslissing neemt, kun je daarover natuurlijk ook geen foute beslissingen nemen...

Weet jij eigenlijk wel wat een democratie inhoud? :?

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

[dubbelpost]
w0000t mijn eerste :P
hij zou eigenlijk in het mijpalendraadje moeten :)
[/dubbelpost]

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

Men heeft het hier wel steeds over de wensen van de burger en zijn betrokkenheid in de politiek...
Maar wat weet een gemiddlede nederlander uit de "arbeidersklasse" van politiek?

Over het algemeeen hoor ik veel mensen klagen en verwensingen maken richting politiek en ministers.

Maar zoals altijd staan de beste stuurlui nog steeds aan de wal.

Iemand die een beetje geinterreseerd is in de politiek zal het wel opvallen dat veel mensen alleen maar simplistische oplossingen hebben voor problemen die zich inmiddels al diep verworteld hebben in de nederlandse samenleving.

Maar wat als de gevolgen van die oplossing terugslaat en nederland komt politiek gezien in conflict met omringende landen, omdat onze simplistische oplossing het probleem gewoon bij onze buren neerlegd.
Denk bijvoorbeeld aan een handelsembargo of zo....

Dan moeten diezelfde simpele zielen alle contacten met onze handelspartners weer goed praten?

[niet letterlijk nemen]
Misschien moet ik dan toch maar eens een keer naar de kerk of zo....misschien is er voor mij nog hoop :P
[/niet letterlijk nemen]

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 01:28 schreef Phaerion het volgende:
Men heeft het hier wel steeds over de wensen van de burger en zijn betrokkenheid in de politiek...
Maar wat weet een gemiddlede nederlander uit de "arbeidersklasse" van politiek?

Over het algemeeen hoor ik veel mensen klagen en verwensingen maken richting politiek en ministers.

Maar zoals altijd staan de beste stuurlui nog steeds aan de wal.

Iemand die een beetje geinterreseerd is in de politiek zal het wel opvallen dat veel mensen alleen maar simplistische oplossingen hebben voor problemen die zich inmiddels al diep verworteld hebben in de nederlandse samenleving.

Maar wat als de gevolgen van die oplossing terugslaat en nederland komt politiek gezien in conflict met omringende landen, omdat onze simplistische oplossing het probleem gewoon bij onze buren neerlegd.
Denk bijvoorbeeld aan een handelsembargo of zo....

Dan moeten diezelfde simpele zielen alle contacten met onze handelspartners weer goed praten?

[niet letterlijk nemen]
Misschien moet ik dan toch maar eens een keer naar de kerk of zo....misschien is er voor mij nog hoop :P
[/niet letterlijk nemen]
Een "simpele" oplossing is altijd nog beter dan geen oplossing...

Bovendien; wat hebben onze handelspartners er voor belang bij hoe wij onze criminelen behandelen?

(God om raad vragen zal ook weinig helpen vrees ik. ;))

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 00:13 schreef TheBird het volgende:

[..]

Politiek begint ook al voordat ze in de kamer zitten hoor. Programma's, debatten, campagne horen daar ook bij.
[..]

En jij denkt dat LPF wel alles gaat waarmaken? Dat doet niemand en kan ook niemand. Ook LPF zal dat niet lukken. Die Hollandse nuchterheid allen topassen op paars noem ik niet echt nuchter. :)

Verwijderd

't boeit mij niet veel welke partij er wint als ze maar zorgen dat de criminaliteit wat minder word. Wat ik wel weet ik dat paars :r daar niet ingeslaagt is. Het blijft voor deze partijen wel heeeel erg moeilijk om celstraffen wat hoger te maken,uitkeringen stoppen de doodstraf in te voeren en de cellen wat minder mooi te maken. Hadden ze dat gedaan was hier geen pim fortuyn met zijn mooie praatjes geweest ;) .

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 00:55 schreef TheBird het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar dan moeten ze wel eerst de kans daarvoor krijgen.
Eerst komen met plannen en dan een kans geven, niet andersom. :)
[..]

Dat idee krijg ik nu als ik Melkert zie...
Die kan er idd ook wat van. :)
[..]

Wanneer je over bepaalde zaken geen beslissing neemt, kun je daarover natuurlijk ook geen foute beslissingen nemen...
Als je plannen van te voren al niet uitvoerbaar zijn of daar niet eens op gecontroleerd kunnen worden dan weet ik wel welke kant het op zal gaan. :)

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

Op maandag 11 maart 2002 01:41 schreef TheBird het volgende:

Bovendien; wat hebben onze handelspartners er voor belang bij hoe wij onze criminelen behandelen?

(God om raad vragen zal ook weinig helpen vrees ik. ;))
Ik doelde meer op het dichtgooien van de grenzen.
Hoe denk je dat Duitsland, België en Frankrijk zullen reageren, als de stroom vluchtelingen die bij ons voor de deur staat wordt afgeschoven naar hun deur?

Dat zullen ze waarschijnlijk niet leuk vinden.
Dan zijn we eerst samen bezig de EU een beetje van de grond te krijgen, en vervolgens zadelen we onze buren op met ons probleem.
Een probleem waar ze overigens zelf ook de handen aan vol hebben.

Ik denk toch dat veel van de problemen, die Pim aanhaald, beter op europees niveau kunnen worden afgehandeld.
Omdat het niet echt alleen een nederlands probleem is maar een europees probleem.

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 20:49 schreef Phaerion het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het dichtgooien van de grenzen.
Hoe denk je dat Duitsland, België en Frankrijk zullen reageren, als de stroom vluchtelingen die bij ons voor de deur staat wordt afgeschoven naar hun deur?

Dat zullen ze waarschijnlijk niet leuk vinden.
Dan zijn we eerst samen bezig de EU een beetje van de grond te krijgen, en vervolgens zadelen we onze buren op met ons probleem.
Een probleem waar ze overigens zelf ook de handen aan vol hebben.

Ik denk toch dat veel van de problemen, die Pim aanhaald, beter op europees niveau kunnen worden afgehandeld.
Omdat het niet echt alleen een nederlands probleem is maar een europees probleem.
Kijk eens goed om je heen.., dan zul je zien dat in onze buurlanden de rechtse politiek ook de overhand gaat krijgen, die zullen dus heus wel begrijpen wat er in ons land speelt.

Bovendien hebben wij weinig asielzoekers uit onze buurlanden, "terug naar eigen land" heeft in mijn ogen een hele andere betekenis dan klakkeloos de grens over schoppen...

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 16:58 schreef Tweaker het volgende:

Politiek begint ook al voordat ze in de kamer zitten hoor. Programma's, debatten, campagne horen daar ook bij.
Ow, en dat doet Pim slecht?, daarom is hij zeker zo populair? :?
En jij denkt dat LPF wel alles gaat waarmaken? Dat doet niemand en kan ook niemand. Ook LPF zal dat niet lukken. Die Hollandse nuchterheid allen topassen op paars noem ik niet echt nuchter. :)
Iemand afkraken die zich nog moet bewijzen, puur en alleen op uitspraken die negen van de tien keer nog verdraaid zijn ook, moet ik dat "nuchterheid" noemen... |:(

Dat zijn in mijn ogen de zelfde vooroordelen die volgens jouw de Nederlanders tegen de asielzoekers hebben...

• QUILIX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

QUILIX

zZzZzZz.....

Topicstarter
Nu ik Pims programma heb gelezen verander ik mijn mening. Ik ga niet op hem stemmen.

Ik vind het raar dat hij met zulke belachelijke punten komt. Ik heb dan ook een rare vermoeden dat dit gewoon een spelletje is (voor zijn wetenschappelijk onderzoek?)

Mischien waar, anders ben ik buiten 1 of 2 punten nergens mee eens.

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 17:07 schreef Tweaker het volgende:

Eerst komen met plannen en dan een kans geven, niet andersom. :)
Als jij goed naar hem had geluisterd, dan had je geweten dat hij meer plannen heeft dan de rest van de tweede kamer bij elkaar.
Jij denkt toch niet dat het overgrote deel van onze bevolking achter eimand gaat staan die maar een beetje in de ruimte kletst?
Als je zo naief over de kiezer denkt, dan kun je jezelf aansluiten bij de rest van de ministers.
Die arrogante kwasten geven ook nog steeds de kiezer de schuld, zonder in te zien dat ze zelf de grootste oorzaak zijn van Pim's populariteit.
(zie mijn topic "twee mooie citaten uit De Telegraaf")
Als je plannen van te voren al niet uitvoerbaar zijn of daar niet eens op gecontroleerd kunnen worden dan weet ik wel welke kant het op zal gaan. :)
En net had hij nog geen plannen? :?

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 23:40 schreef QUILIX het volgende:
Nu ik Pims programma heb gelezen verander ik mijn mening. Ik ga niet op hem stemmen.

Ik vind het raar dat hij met zulke belachelijke punten komt. Ik heb dan ook een rare vermoeden dat dit gewoon een spelletje is (voor zijn wetenschappelijk onderzoek?)

Mischien waar, anders ben ik buiten 1 of 2 punten nergens mee eens.
Ik denk eerder een leuke bijverdienste via zijn boek. :)

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 23:39 schreef TheBird het volgende:

[..]

Ow, en dat doet Pim slecht?, daarom is hij zeker zo populair? :?
Dat ligt aan je definitie van slecht. :)

Ik vind hem zeker niet goed bezig nee.
[..]

Iemand afkraken die zich nog moet bewijzen, puur en alleen op uitspraken die negen van de tien keer nog verdraaid zijn ook, moet ik dat "nuchterheid" noemen... |:(

Dat zijn in mijn ogen de zelfde vooroordelen die volgens jouw de Nederlanders tegen de asielzoekers hebben...
Niet zozeer zijn uitspraken, maar het ontbreken van de financieel ondersteunde concrete plannen. Hij beweert vanalles, maar een concreet plan ho maar. Ook zijn boek zal dat niet hebben ben ik bang.

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 23:59 schreef TheBird het volgende:

[..]

Als jij goed naar hem had geluisterd, dan had je geweten dat hij meer plannen heeft dan de rest van de tweede kamer bij elkaar.
Haha, hij heeft geeneens een programma, een boek zal het voor hem moeten doen en dat noem ik geen concrete plannen.
Jij denkt toch niet dat het overgrote deel van onze bevolking achter eimand gaat staan die maar een beetje in de ruimte kletst?
Eerlijk gezegd wel want de gemiddelde burger heeft absoluut geen verstand van politek laat staan de ingewikkelde problemen. Meer dan hun politici napraten kunnen de meeste niet (geldt voor alle partijen). Degene die zijn ideeen het overtuigendse overbrengt heeft een groot voordeel.

Verwijderd

Maar volgens mij kunnen we beter in een van de andere topics doorgaan. De topicstarter stapt al van zijn stelling af dus dit topic lijtk me wel dicht kunnen.

Ik ben iig in de ander topics te vinden.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 21:09

Shunt

Boe

dit draatje kan gesloten worden HIJ IS DOOD

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 06 mei 2002 19:22 schreef Shunt het volgende:
Als jij dit topic niet had gekickt had niemand er last van gehad. :{
En waarom dicht? LPF bestaat nog gewoon hoor..

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Op maandag 06 mei 2002 19:22 schreef Shunt het volgende:
WTF??
Dit gaat over Pim's ideen.. Pim fortuyn is niet alleen een Persoon..

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

Voorlopig ook dicht dan.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.