Op vrijdag 08 maart 2002 18:40 schreef Morgoth het volgende:
[..]
Verder snap ik niet dat je het eens kan zijn met iemand die puur wat stellingen deponeert zonder dat hij nog een partijprogramma heeft en dus oplossingen aanbied.
Dit is nu precies de flauwekul waarmee ze in Den Haag ook steeds op hem afgeven.
Ik denk dat wanneer hij zijn programma eenmaal klaar heeft, hij nog veel meer aanhangers krijgt.
Wat Pim zegt is: "sluit de grenzen!". Dat is natuurlijk een van de domste dingen die je kan doen, indien je een oplossing op _lange_termijn_ zoekt die zinvol is voor heel de wereld, ipv alleen nederland. De grenzen sluiten is alleen zinvol voor nederland, niet voor andere landen. Een internationaal probleem moet internationaal aangepakt worden.
Lange termijn...???
Waarom praat iedereen over dat lange termijn?
We zitten
NU met de problemen, dus die moeten
NU aangepakt worden.
We hebben in de _lange_termijn_ van 8 jaar paars een resultaat van 0,0 gezien, "pappen en nat houden politiek" daar heeft de Nederlandse burger zijn buik nu wel van vol!
Waarom denken sommige mensen toch dat wij hier de complete wereldproblemen moeten oplossen, terwijl politiek Den Haag nog niet eens in staat is de problemen in eigen land op te lossen.

Verder heb ik pim nog geen een keer concreet horen zeggen wat hij nu wilt, alleen wat hij denkt, maar niet wat zijn oplossingen concreet inhouden.
Dan heb jij waarschijnlijk ook niet naar hem geluisterd...
Verder wil Pim de WAO afschaffen voor mensen die bijvoorbeeld kanker hebben. Dit vind ik te dwaas voor woorden, die mensen gaat toch al dood, dus laat ze de laatste dagen van hun leven maar lekker rotten? Kom op zeg, die mensen zou je _juist_ een wao moeten geven, laat die mensen nog een beetje van hun leven genieten (als dat nog kan), ipv dat ze zich ook nog is zorgen moeten gaan maken over hun primaire levensbehoeften.
Gisteren toevallig nog het nieuws gehoord?
Wat ze nu van plan zijn met de WAO is nog veel drastischer dan wat PF van plan is...
Verder weet ik eigenlijk weinig wat Pim wil. Oja nog iets wat ik weet, hij wil de zorg drastisch aanpakken. Op dit punt ben ik het met hem eens. Maar ja, iedereen moet het hier wel met hem eens zijn, want hij heeft verder nog totaal niet gezegd hoe hij dit wilt gaan aanpakken, in tegenstelling tot de andere partijen.
Verder vind ik Pim wel een mooie gast, in de zin van: "ik kan wel om hem lachen". En nu hoor je vaak van: "Ik vind pim wel een koele gast, ik ga op hem stemmen, ben het verder niet met hem eens hoor". Maar dat vind ik apart, ik stem op iemand waarvan ik denk dat hij het beste kan regeren, ik ga niet stemmen op iemand die ik wel koel vind, want koel zijn en regeren hebben niets van met elkaar van doen.
Vond jij in het debat na de gemeenteraadsverkiezingen het gedrag van Melkert dan zo volwassen overkomen?
Deed mij denken aan mijn dochter als ze haar zin niet krijgt...
Als jij denkt dat PF zo populair is omdat mensen hem een koele gast vinden, heb jij het toch niet helemaal goed begrepen.
Hij steekt n.l. met kop en schouders boven de hele politiek uit!
Kusje van de TheBird...