mm ja ik vind het er op zich wel aardig uitzien. Ik zal je vertellen waarom ik dit dus 'net nix' vind (no offence to the author of the program):Op dinsdag 19 februari 2002 17:59 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Moet zeggen, dat FSTrafficEditor is een erg goed programma... niet multi-user georienteerd, maar dat is voor "persoonlijk gebruik" toch minder belangrijk. Goede interface, snelle algoritmes... there's work to do Delphi
1. ik zie eigenlijk alleen maar de txt files zoals die gegenereerd worden door TTools. Dat wilde ik dus niet, ik wilde een interface OVER de txts heen. Zo vond ik het behoorlijk naar dat ik iedere keer de naam van een airport moest onthouden bij de bijbehorende ICAO code; maakt de conversie van een real-world airline timetable naar AI files veel lastiger. Vandaar dat ik een veld toevoeg Airport Name.
2. multi-user is idd een keuze die je kunt maken... ik heb ervoor gekozen omdat ik niet zo'n zin had om alle planes te downloaden en dan alle txt files samen te voegen
3. de snelheid (traagheid?) van AIEditor wordt mede veroorzaakt door punt 2: doordat alles safe moet gebeuren. Sorry, ik ben bang dat er niet heel veel performance te winnen is.
Maar ik moet zeggen, het ziet er keurig verzorgd uit. Ik zal niemand dwingen om met AIEditor te werken, en als er goeie suggesties komen voor AIEditor nav 'concurrerende' proggies dan zie ik ze graag tegemoet. We kunnen altijd kijken wat er nog in kan