MacBook Pro 14" 2021
FF reviewenOp maandag 04 maart 2002 21:11 schreef achappey het volgende:
Nieuwe musthave gesignaleerd voor AI fans binnen FS2k. Het proggie heet AI Traffic en weerkt redelijk aardig voor lokaal AI beheer.
En? Werkt best wel ok he. Maar ik ga toch ff verder met me eigen proggie.Op dinsdag 05 maart 2002 00:14 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
FF reviewen
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Ik heb geen zin gehad om het te installeren, maar ik heb wel de documentatie doorgelezen. Er zijn opvallend veel overeenkomsten in gedachtengangOp dinsdag 05 maart 2002 10:14 schreef achappey het volgende:
[..]
En? Werkt best wel ok he. Maar ik ga toch ff verder met me eigen proggie.
Maar ik heb natuurlijk wel gevlogen, en wat een verademing is het zeg, om veel minder propellors op de major airports te hebben
Ja Delphi32 je hebt gelijk. Het is echt super om lekker tussen allemaal bestaande airliners te vliegen. De realistische vluchttijden komen nog wel. Maar ik ben nu al supertevree met FS2002.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
ik heb nu aitraffic, maar volgens mij doe ik wat verkeerd, want ik zie helemaal geen extra vliegtuigen.
ik wil bijvoorbeeld dat er een c17 van eindhoven naar den helder vlieg, dit heb ik dan allemaal ingevuld:

dan ga ik naar import, ik wil 'probeersel'inporteren. Ik druk op de import knop en dan gaat die best lang laden.

dan krijg ik op het laatst dit, volgens mij is dit niet helemaal goed...............

als ik dan op enter klik krijg ik dit scherm:

dus je zou zeggen dat het wel goed is gegaan.......
Ik heb de tijd op 13.00GMT ingesteld, dus als ik flight sim opstart en ik begin op eindhoven op het tijdstip 13.00GMT dan moet ik toch die c17 zien? die zie ik dus niet, weten jullie wat ik fout doe??????????????
ik wil bijvoorbeeld dat er een c17 van eindhoven naar den helder vlieg, dit heb ik dan allemaal ingevuld:
dan ga ik naar import, ik wil 'probeersel'inporteren. Ik druk op de import knop en dan gaat die best lang laden.
dan krijg ik op het laatst dit, volgens mij is dit niet helemaal goed...............
als ik dan op enter klik krijg ik dit scherm:
dus je zou zeggen dat het wel goed is gegaan.......
Ik heb de tijd op 13.00GMT ingesteld, dus als ik flight sim opstart en ik begin op eindhoven op het tijdstip 13.00GMT dan moet ik toch die c17 zien? die zie ik dus niet, weten jullie wat ik fout doe??????????????
Welke tooltjes heb je hier voor nodig en van welke maker want ik heb iets waar ik niet veel van snap en het zijn hele ander tooltjes dan die ik bij jullie zie
Ok mensen! Hier is weer het topic waarom gevraagd werd... Zoals je ziet kan je veel info hier vinden gezien de vele reacties/posts