Op woensdag 13 februari 2002 11:02 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Hellogoodbye, ik kon het toch niet laten om heel ff'tjes dit 24 pagina lange topic door te scannen op
jouw naam, en wat bleek (zonder mij dat te verbazen) jij hebt -->
0<-- keer wat gepost in dit topic.
En toch heb jij het lef om te lopen zeuren hier in dit topic dat het topic zo off-topic wordt. Maar ok.....dat is opzich redelijk, daar heb je wel een beetje gelijk in natuurlijk, maar zoals je hebt gezien worden er nu al weer druk pic's gepost.
Wat ik echt heel dieptriest vind is dat jij (degene die hier NIX heeft gepost) ons bij SU gaat aangeven met dat het topic naar de klote gaat. Ik bedoel: als jij nou nix anders deed dan pics posten, en vragen zou beantwoorden of stellen (en dat die vragen misschien niet beantwoord zouden worden door het off-topic gedoe) Dan zou ik het misschien wat logischer vinden om naar SU te stappen, maar wat je ons/me nu flikt vind ik ronduit hypocriet.
(en je zal mij nu ook wel gaan aangeven, nou doe maar lekker, ik moest dit toch ff gezegd hebben, altijd dat gezeur

)
Ik volg dit topic al langer dan vandaag. En ik heb, al zeg ik het zelf, genoeg nuttige vragen gesteld en nuttige antwoorden gegeven. Degenen die hier al langer zitten weten dat wel. Jij bent toch ook niet nieuw hier?
En waarom denk je dat ik niets meer gepost heb ik dit topic? Omdat er niets nuttigs te posten viel. Je moet 300 stomme berichten doorlezen voordat je een lichtelijk nuttig vraagje of antwoord vind.
Alle nuttige vragen en antwoorden die wel zijn gepost (en dat zijn er dus niet veel, de laatste tijd) zijn zo ongeveer voor niets gepost: niemand gaat 800 flauwekul berichten doorlezen in de hoop nog wat nuttigs te vinden. Mensen voor wie FS 2002 nieuw is, hebben niets meer aan dit topic. Zoals ik al zei: je kunt een vraag beter apart in een nieuw topic stellen. Dit topic is verworden tot een ranzig chatkanaal, en daar is het GoT niet voor. Lijkt me duidelijk en simpel.
Okay, laten we er nu maar over op houden, want dat heen en weer gescheld lost ook niets op. zo wordt dit topic alleen nog maar meer off-topic...
Als je on-topic blijft (nuttige vragen en screenies) is er niets aan de hand en heeft dit topic nog nut. Zelfs totdat een nieuwe versie van FS uitkomt. Als je elkaar goedemorgen en welterusten wilt wensen, ga je maar bellen of ICQ'en. En pics van zogenaamde vriendinnen mag je onder je kussen houden.
P.S. Waarom zou ik jou aangeven? Helemaal geen reden, hoor. Wat mij betreft even goede vrienden!
Zo. Terug naar FS 2002, vragen en pics...