Doet het lekker...Op dinsdag 12 februari 2002 19:15 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Topic beter volgen
http://www.alliedfsgroup.com/aircraft.php?section=13
Derde van boven.
Ja dat je met 1,5kb/sec download is normaalOp dinsdag 12 februari 2002 21:18 schreef Ragonite het volgende:
[..]
Doet het lekker...
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
grmbl
Stond ik net klaar om te gaan taxien. krijg ik opeens een melding dat een bagagetransfer fout was gegaan. Had ik opeens een slang bij de bagage. De jongens bij cargo wisten daar wel raad mee, dus moesten we helemaal naar de cargo om daarna die slang eruit te halen...kostte me nog een uur
zucht 

tampert, kriminalpolizei
echt waar??Op dinsdag 12 februari 2002 21:40 schreef Evilernie het volgende:
grmblStond ik net klaar om te gaan taxien. krijg ik opeens een melding dat een bagagetransfer fout was gegaan. Had ik opeens een slang bij de bagage. De jongens bij cargo wisten daar wel raad mee, dus moesten we helemaal naar de cargo om daarna die slang eruit te halen...kostte me nog een uur
zucht
[afbeelding]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Harder bidden! Er staat nog geen "9"...Op dinsdag 12 februari 2002 20:56 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik ben alvast aan het bidde [afbeelding][afbeelding]
Ik denk toch dat het 10 dagen worden...

g*dverd*mmeOp dinsdag 12 februari 2002 21:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Harder bidden! Er staat nog geen "9"...
Ik denk toch dat het 10 dagen worden...
ben een beetje aan het tekenen geslagen, hier een picje:

Verwijderd
Ow okOp dinsdag 12 februari 2002 21:27 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ja dat je met 1,5kb/sec download is normaalDat is nou eenmaal zo bij die site, maar het is het wachten wel waard!
Sorry voor de botte opmerking
Hij is nu binnen.. nu maar w8en op FS 2002
Verwijderd
Zou het niet zo kunnen zijn dat iemand een willekeurige topictitel en een willekeurig getal heeft genomen?? Of haal ik jullie nu uit een droom
Nu worden het jaren vrees ik....Op dinsdag 12 februari 2002 21:51 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
g*dverd*mme
Woei!!!Op dinsdag 12 februari 2002 21:55 schreef nealzie het volgende:
[afbeelding]
Jij gaat door voor de "Mooiste Screenshot Award"!!!
ze worden ook steeds gekker die planes
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Mist ie niet nog een paar wielen??Op dinsdag 12 februari 2002 21:55 schreef nealzie het volgende:
[afbeelding]
hijs nog niet af hoor, dis maar ff een tussendoor tekening
jajaOp dinsdag 12 februari 2002 21:59 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Mist ie niet nog een paar wielen??.....wel mooie tekening.....een meisje bij mij in de klas kan ook zo mooi tekenen.....tekent wel eens op verzoek een vliegtuig in mn schrift.....maar mn scanner werrukt niet
dump die bitchOp dinsdag 12 februari 2002 21:59 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Mist ie niet nog een paar wielen??.....wel mooie tekening.....een meisje bij mij in de klas kan ook zo mooi tekenen.....tekent wel eens op verzoek een vliegtuig in mn schrift.....maar mn scanner werrukt niet
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
lol hahahahaOp dinsdag 12 februari 2002 22:01 schreef Evilernie het volgende:
[..]
dump die bitch
Duidelijk een foutje van de loadmasterOp dinsdag 12 februari 2002 21:59 schreef Blackhole het volgende:
[...]
[...]
Verwijderd
Nouhou!!!! Tis een heel aardig meisje.......ze geeft vrijdag een feest.....en raad is wie ook uitgenodigd is
sinterklaasOp dinsdag 12 februari 2002 22:12 schreef Aerodynamic het volgende:
Nouhou!!!! Tis een heel aardig meisje.......ze geeft vrijdag een feest.....en raad is wie ook uitgenodigd is
Verwijderd
Jah uiteraard......maar Aerodynamic is ook uitgenodigdOp dinsdag 12 februari 2002 22:13 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
sinterklaas
doe sinterklaas nog de groete als je bij hem op schoot gaat zitteOp dinsdag 12 februari 2002 22:14 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Jah uiteraard......maar Aerodynamic is ook uitgenodigd
Had er niet aan moeten denken wat er was gebeurd als die lading in de lucht was gaan schuiven .Op dinsdag 12 februari 2002 22:11 schreef bennierex het volgende:
[..]
Duidelijk een foutje van de loadmaster
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
I will...Op dinsdag 12 februari 2002 22:16 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
doe sinterklaas nog de groete als je bij hem op schoot gaat zitte,
boemOp dinsdag 12 februari 2002 22:16 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Had er niet aan moeten denken wat er was gebeurd als die lading in de lucht was gaan schuiven .
is ze knapOp dinsdag 12 februari 2002 22:12 schreef Aerodynamic het volgende:
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Wij zitten op dezelfde golflengteOp dinsdag 12 februari 2002 22:17 schreef Evilernie het volgende:
[..]
is ze knapwat is haar cupsize
wat is het nouOp dinsdag 12 februari 2002 22:18 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Wij zitten op dezelfde golflengte
zeker niet als de girls in mn icoon?
Verwijderd
Kzal ut 'r eens vragenOp dinsdag 12 februari 2002 22:19 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
wat is het nou
PICSOp dinsdag 12 februari 2002 22:18 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Wij zitten op dezelfde golflengte
tampert, kriminalpolizei
nou, ik heb nog zoon speciaal tekenaars potlootje gebruikt (grafiet ofzo? iniedergeval zijn ze helemaal zwart (net als mijn vingers nu) en een beetje houtskool. kep even een screenie van fs als voorbeeld genomen, zoals jullie wel kunnen zien heb ik ook de lijnen bijna helemaal weggegumd (ik had ze zoewiezo in fotosoep getraced anders zag je ze bijna niet):

Verwijderd
Ik weet het nietOp dinsdag 12 februari 2002 22:20 schreef nealzie het volgende:
nou, ik heb nog zoon speciaal tekenaars potlootje gebruikt (grafiet ofzo? iniedergeval zijn ze helemaal zwart (net als mijn vingers nu) en een beetje houtskool. kep even een screenie van fs als voorbeeld genomen, zoals jullie wel kunnen zien heb ik ook de lijnen bijna helemaal weggegumd (ik had ze zoewiezo in fotosoep getraced anders zag je ze bijna niet):
[afbeelding]
Verwijderd
Mooi heel mooiOp dinsdag 12 februari 2002 22:20 schreef nealzie het volgende:
[afbeelding]
post!Op dinsdag 12 februari 2002 22:20 schreef Evilernie het volgende:
[..]
PICS
misschien kan ik het nog overtreffe met een meisje uit mijn klas
wat weet je niet?Op dinsdag 12 februari 2002 22:21 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Verwijderd
<font color=red>ItSnows pic verwijderd.</font>Op dinsdag 12 februari 2002 22:20 schreef Evilernie het volgende:
[..]
PICS
Verwijderd
Ik weet wieOp dinsdag 12 februari 2002 22:21 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
post!
misschien kan ik het nog overtreffe met een meisje uit mijn klas
Smorgens, ben net wakker van mijn avondslaapje
die zit echt niet in je klas
das een algemeen over inet servend plaatje

yah right...die komen uit die fjortis database
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Of dat wel echt getekent is.Op dinsdag 12 februari 2002 22:22 schreef nealzie het volgende:
[..]
wat weet je niet?
Kan me voorstellen dat je met behulp van een programma tot het zelfde komt.
Ik ga het ook eens proberen
en nu die griet van jou posteOp dinsdag 12 februari 2002 22:24 schreef Aerodynamic het volgende:
Jah weet ik.....maar ze blijft leuk 0+
eerst getekend, ingescanned, en toen een beetje gesharpened enzo...Op dinsdag 12 februari 2002 22:23 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Of dat wel echt getekent is.
Kan me voorstellen dat je met behulp van een programma tot het zelfde komt.
Ik ga het ook eens proberen
Verwijderd
Jêê zêg, wat ben jij nationalistisch vanaaf Kimb? (MSN)Op dinsdag 12 februari 2002 22:24 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
en nu die griet van jou poste
om der piecing te laten zien zekerOp dinsdag 12 februari 2002 22:27 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
speciaal voor evilernie heb ik ff gevraagd of ze zo op de foto wilde
[afbeelding]
Verwijderd
Jammer van dat liteken dat verraad dat ze nep zijnOp dinsdag 12 februari 2002 22:27 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
speciaal voor evilernie heb ik ff gevraagd of ze zo op de foto wilde
[afbeelding]
Verwijderd
LOLOp dinsdag 12 februari 2002 22:28 schreef nealzie het volgende:
[..]
om der piecing te laten zien zeker
Verwijderd
Dan zal ik mijn vrouw ook maar even laten zien 
<FONT COLOR=RED>[ItSnows: Officiele Waarschuwing voor posten pr0n. Mail volgt]</FONT>
Als het mag tenminste
<FONT COLOR=RED>[ItSnows: Officiele Waarschuwing voor posten pr0n. Mail volgt]</FONT>
Als het mag tenminste
<FONT COLOR=RED>[ItSnows: Pic verwijderd]</FONT>
Verwijderd
Als je ouder wordt ga je daarop letten.Op dinsdag 12 februari 2002 22:29 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
jij hebt ze goed bestudeerd....was mij nog niet opgevallen
Als je het in je handen hebt voelt het nep
En het valt op.
Verwijderd
Oei dit is kantje bord geloof ikOp dinsdag 12 februari 2002 22:31 schreef FlightFisH het volgende:
[afbeelding]
Als het mag tenminste
Verwijderd
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH! wat een monster!!!!! waar is dat gecreëerd? Hollywood?Op dinsdag 12 februari 2002 22:31 schreef FlightFisH het volgende:
[afbeelding]
Als het mag tenminste
Oh nee ... Snollywood natuurlijk
OEPS ik heb wat laten valleOp dinsdag 12 februari 2002 22:31 schreef FlightFisH het volgende:
[afbeelding]
Als het mag tenminste
Verwijderd
dat een topic zo snel van onderwerp kan veranderen hè
....
Over onderwerp verandering gesproken......heeft iemand hier een MP3-speler of Minidisc-speler?? ik wil er een kopen maar weer niet welke
Over onderwerp verandering gesproken......heeft iemand hier een MP3-speler of Minidisc-speler?? ik wil er een kopen maar weer niet welke
ja, ikOp dinsdag 12 februari 2002 22:32 schreef Aerodynamic het volgende:
Tis wel weer duidelijk wie hier de meeste smaak heeft![]()
volgens mij kunne we topic titel gaan veranderen in general chat ofzo
ik ga niks poste want dan heb ik zo een ow aan mn neus hangeOp dinsdag 12 februari 2002 22:34 schreef nealzie het volgende:
[..]
ja, iklaetitia casta is lekkkkerrrrr (jammer dat ik het niet aandurf wat leukere pics van der te posten
)
Verwijderd
convince meOp dinsdag 12 februari 2002 22:35 schreef Rateltje het volgende:
Mijn Ina overtreft al jullie ranzige neppics en -praat
Verwijderd
PICS PICS PICSOp dinsdag 12 februari 2002 22:35 schreef Rateltje het volgende:
waar doel jij opOp dinsdag 12 februari 2002 22:35 schreef Rateltje het volgende:
en oh ja....voor de laetitia Casta baampi's hier. Ik ben zelf ook een fan, ik ben dan ook bezig met een repaint...alleen moet ik nog wat beter materiaal hebben
tampert, kriminalpolizei
Op dinsdag 12 februari 2002 22:39 schreef Evilernie het volgende:
[..]
waar doel jij op
en oh ja....voor de laetitia Casta baampi's hier. Ik ben zelf ook een fan, ik ben dan ook bezig met een repaint...alleen moet ik nog wat beter materiaal hebben
Verwijderd
wat betekend dat baampi's toch?Op dinsdag 12 februari 2002 22:39 schreef Evilernie het volgende:
[..]
waar doel jij op
Verwijderd
Nee nee ik treed niet in finesses. Enige privacy is geheel gepast in deze.Op dinsdag 12 februari 2002 22:36 schreef FlightFisH het volgende:
[..]
PICS PICS PICS
Ik was niet stil ik was met kimble aan het praten, een hele klus
ik heb er genoeg in mijn background, alleen heb jij danook ietrs voor mij??Op dinsdag 12 februari 2002 22:39 schreef Evilernie het volgende:
[..]
waar doel jij op
ik ga pitten mzzl

Verwijderd
Om maar bij de les te blijven hier een Screenie vanuit de PSS United Airlines ( wingview ). 

Ik moest hem effe posten.

En ik ga ook slapen trusten allemaal

Ik moest hem effe posten.

WOW wat voor scenery is dat , ik meo dat ook hebbeOp dinsdag 12 februari 2002 22:46 schreef FlightFisH het volgende:
Om maar bij de les te blijven hier een Screenie vanuit de PSS United Airlines ( wingview ).
[afbeelding]
Ik moest hem effe posten.![]()
ik dacht dat jij INA hadOp dinsdag 12 februari 2002 22:44 schreef Rateltje het volgende:
in 1 ruk door tot morgenochtend hopelijk
Tot slaaps allemaal!
![]()
![]()
tampert, kriminalpolizei
Da's een preview van FS2010Op dinsdag 12 februari 2002 22:47 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
WOW wat voor scenery is dat , ik meo dat ook hebbe
* KIMBLE tooOp dinsdag 12 februari 2002 22:48 schreef Aerodynamic het volgende:
/me gaat ook slapûh en wenst iedereen een zeer goede nacht toe
Als je dat zo ziet dan besef je pas goed dat flightsims nog een laaaaaaaaaaaaaaaaaaange weg te gaan hebben...Op dinsdag 12 februari 2002 22:46 schreef FlightFisH het volgende:
[afbeelding]
Ik moest hem effe posten.![]()
damn gaan de heren alweer slapen? Ik moet nog 2 proefwerken leren
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Lijkt me goed om hier in dit topic ONTOPIC te blijven en geen blote meisjes te plaatsen!!!!!!!!!!!!! |:)
Alternatief: blote meisjes op vliegtuigenOp dinsdag 12 februari 2002 23:08 schreef terwee het volgende:
Lijkt me goed om hier in dit topic ONTOPIC te blijven en geen blote meisjes te plaatsen!!!!!!!!!!!!! |:)
* Pizzaman vindt FS toch wel een aantal lelijke bugs hebben 
Wil even lekker stukje tuffen met mijn prop-vliegtuigje. Taxi naar baan 6 staat er een vliegtuig te wachten op een Cessna, naja ok kan gebeuren.
Die Cessna land, rijdt richting de eerste taxi-way (waar wij al staan) en slaat links af... De piloot voor mij toetert nog maar het is te laat...
We staan helemaal muurvast... Erg vermoeiend

Wil even lekker stukje tuffen met mijn prop-vliegtuigje. Taxi naar baan 6 staat er een vliegtuig te wachten op een Cessna, naja ok kan gebeuren.
Die Cessna land, rijdt richting de eerste taxi-way (waar wij al staan) en slaat links af... De piloot voor mij toetert nog maar het is te laat...
We staan helemaal muurvast... Erg vermoeiend

Jullie zijn lekker off topic bezig geweest vanavond.
Niet vervelend om naar te kijken trouwens. Om toch weer beetje on topic te komen hiero wat screenies. Vluchtje Rotterdam - Amsterdam met een B737 repaint van LOT Polish Airlines. Volgens mij voldoet deze plane wel als AI aircraft. Goed getekend en trekt niet teveel FPS weg.

Net na take off vanaf Rotterdam.

Onderweg, op de achtergrond de Europoort.

Nog eentje onderweg vlakbij Den Haag.

Richting Schiphol.

Over de snelweg. Wel geinig, heb vroeger veel bij de Kaagbaan staan spotten. Zie het nu eens vanaf de andere zijde.

Enkele seconden voor touchdown.

En ik heb hem even naast mijn Canadese vriend neergezet die zich aan het klaarmaken is voor een vluchtje naar Montreal.
Welerusten.
Niet vervelend om naar te kijken trouwens. Om toch weer beetje on topic te komen hiero wat screenies. Vluchtje Rotterdam - Amsterdam met een B737 repaint van LOT Polish Airlines. Volgens mij voldoet deze plane wel als AI aircraft. Goed getekend en trekt niet teveel FPS weg.

Net na take off vanaf Rotterdam.

Onderweg, op de achtergrond de Europoort.

Nog eentje onderweg vlakbij Den Haag.

Richting Schiphol.

Over de snelweg. Wel geinig, heb vroeger veel bij de Kaagbaan staan spotten. Zie het nu eens vanaf de andere zijde.

Enkele seconden voor touchdown.

En ik heb hem even naast mijn Canadese vriend neergezet die zich aan het klaarmaken is voor een vluchtje naar Montreal.
Welerusten.

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Mooie pics hierboven!
Ben net terug van een dagje Center Parcs in Peer (Belgie). Veel gemis zie ik, heb weer de gebruikelijke 10+ pagina's moeten doorspitten....soms leuke plaatjes tussen
Ik merk dat iedereen nu pitten is en dat ga ik dan ook maar eens doen. Ik zal morgen wat leuke plaatjes schieten en posten.
Toedels en slaap lekker he flightnerds
Ben net terug van een dagje Center Parcs in Peer (Belgie). Veel gemis zie ik, heb weer de gebruikelijke 10+ pagina's moeten doorspitten....soms leuke plaatjes tussen
Ik merk dat iedereen nu pitten is en dat ga ik dan ook maar eens doen. Ik zal morgen wat leuke plaatjes schieten en posten.
Toedels en slaap lekker he flightnerds

Ohja nog wat pics (offtopic) van carnaval in Maastricht. Geen boerekielen, klompen en verkeerde clownspakken in de enige echte carnavalsstad waar het pas echt feest is.
Ohja, zuipen en wijven (effe plat gezegd)is hier niet de reden om carnaval te vieren,
Straatcarnaval in Maastricht, de enige echte dus!
(hoezo chauvinistisch
)
Zowel op gebied van gezelligheid (straatcarnaval), muziek en de zorg aan kostuums.
Helaas is er vandaag een einde aan gekomen
[<FONT COLOR=RED>[ItSnows: off topic pics verwijderd]</FONT>
Straatcarnaval in Maastricht, de enige echte dus!
Zowel op gebied van gezelligheid (straatcarnaval), muziek en de zorg aan kostuums.
Helaas is er vandaag een einde aan gekomen
[<FONT COLOR=RED>[ItSnows: off topic pics verwijderd]</FONT>
smorgens
na al dit carnaval geweld weer wat FS2002 nieuws:
de PIC FS2002 patch is naar WILCOPUB en die zullen nog een weekje nodig hebben deze in een installer te verwerken als het goed is.
de PIC FS2002 patch is naar WILCOPUB en die zullen nog een weekje nodig hebben deze in een installer te verwerken als het goed is.
morguh!
heb weer even heel wat terug moeten lezen
heb weer even heel wat terug moeten lezen
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
Kijk, dat is nou pas goed ONTOPIC nieuws!! Thanx rdluca!Op woensdag 13 februari 2002 08:33 schreef rdluca het volgende:
smorgens
Volg je het AI topic een beetje? Wordt een goede applicatie van Delphi!!
Verwijderd
Het spijt me zeer, maar van mij mag hier een slotje op. Wat een waardeloos topic is dit geworden, zeg... Als iemand een serieuze vraag heeft over FS 2002 kan 'ie beter een nieuw topic starten: dit wordt nooit meer wat. Compleet nutteloos.
Dit was het, wat mij betreft.
Over en uit.
Over en uit.
Idd, ik stelde wel vaker een serieuze vraag, en omdat er telkens off topic word gereageerd (zoals : Smorgens, Babes etc) word er geen antwoord gegeven op mijn vraag, waarschijnelijk omdat men mijn vraag niet meer "ziet"Op woensdag 13 februari 2002 10:17 schreef hellogoodbye het volgende:
Het spijt me zeer, maar van mij mag hier een slotje op. Wat een waardeloos topic is dit geworden, zeg... Als iemand een serieuze vraag heeft over FS 2002 kan 'ie beter een nieuw topic starten: dit wordt nooit meer wat. Compleet nutteloos.
Over en uit.
De volgende deel (als die komt) moet je zo'n titel geven :
"[FS2002]SERIEUZE vragen en VEEL On Topic Screenshots Deel 13. (En gedraag je)"
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Zo, ik geef jullie precies 1 kans om je weer op FS 2002 te storten en anders gaat ie dicht.
Verwijderd
Jezus wat een aanstellerij allemaal zeg....is toch leuk ffOp woensdag 13 februari 2002 10:32 schreef ND het volgende:
[..]
Idd, ik stelde wel vaker een serieuze vraag, en omdat er telkens off topic word gereageerd (zoals : Smorgens, Babes etc) word er geen antwoord gegeven op mijn vraag, waarschijnelijk omdat men mijn vraag niet meer "ziet"
De volgende deel (als die komt) moet je zo'n titel geven :
"[FS2002]SERIEUZE vragen en VEEL On Topic Screenshots Deel 13. (En gedraag je)"
Hahaa, dit is ook maf zeg. Ik kies voor Gate Heavy om te vertrekken en sta ineens met mijn snufferd tegen de toren en helemaal ingesloten tussen de gebouwen in

kan AI Editor nog niet gebruiken omdat die de legs en weekly flights niet kan inlezen maar volg het op de voet.Op woensdag 13 februari 2002 09:38 schreef terwee het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou pas goed ONTOPIC nieuws!! Thanx rdluca!
Volg je het AI topic een beetje? Wordt een goede applicatie van Delphi!!
Dit topic is volgens mij op sterven na dood.
Verwijderd
Hellogoodbye, ik kon het toch niet laten om heel ff'tjes dit 24 pagina lange topic door te scannen op jouw naam, en wat bleek (zonder mij dat te verbazen) jij hebt -->0<-- keer wat gepost in dit topic.Op woensdag 13 februari 2002 10:17 schreef hellogoodbye het volgende:
Over en uit.
En toch heb jij het lef om te lopen zeuren hier in dit topic dat het topic zo off-topic wordt. Maar ok.....dat is opzich redelijk, daar heb je wel een beetje gelijk in natuurlijk, maar zoals je hebt gezien worden er nu al weer druk pic's gepost.
Wat ik echt heel dieptriest vind is dat jij (degene die hier NIX heeft gepost) ons bij SU gaat aangeven met dat het topic naar de klote gaat. Ik bedoel: als jij nou nix anders deed dan pics posten, en vragen zou beantwoorden of stellen (en dat die vragen misschien niet beantwoord zouden worden door het off-topic gedoe) Dan zou ik het misschien wat logischer vinden om naar SU te stappen, maar wat je ons/me nu flikt vind ik ronduit hypocriet.
(en je zal mij nu ook wel gaan aangeven, nou doe maar lekker, ik moest dit toch ff gezegd hebben, altijd dat gezeur
Dit topic is gesloten.