Aargh, ga ik die kaart van Soccubus bewerken, zie ik later dat er een nieuwere versie is... anyways ik heb ook wat met de kaart gedaan

niet dat het er uitziet maarja, ik wil ook best meehelpen als dat kan. Maar dit is dus alleen een voorbeeld en ik zeg niet dat het zo moet.
Hier dan een kaart van mij

De rode (onduidelijke) vierkantjes zijn steden en de rest begrijp je wel.
Het evil eiland stelde ik mij een beetje voor als Mordor, geen begroeiing, veel steen, bergen, heel donker, je kent het wel. De rode vlekjes zijn een soort lava rivieren, als je moet je daar zoiets bij voorstellen als de River of flame in Diablo 2.
Het elven eiland is een en al pracht en perfectie, mooie oerwouden (oude wouden dus, geen jungle) met in dat woud allerlei nederzettingen van verschillende stammen elven met prachtige bouwwerken in en om de bomen. Het is moeilijk om in het woud te komen als buitenstaander want de grenzen worden bewaakt door de beste boogschutters van Kul'El. Buiten het woud zijn grote stranden met hoge duinen die er voor zorgen dat de elven vijandelijke schepen van ver zien aankomen.
Dan het mainland, de gigantische lap grond waar tientallen rassen, bekend en onbekend bij de mens, wonen. De linkerkant van het land is verscheurt door de vele oorlogen en vijandelijkheid heerst overal. Er zijn ook een aantal grootmachten die hun kleine landje met hun collosale leger wisten uit te breiden tot een groot land. De grootmachten strijden tegen elkaar en onderdrukken de kleine staatjes die ook weer onderling oorlog voeren. Er is een ding belangrijk in die streken : macht. Er is geen respect voor de natuur en het enkele bos dat er nog is word in een hoog tempo vernield, het hout dient om wapens en forten van te bouwen.
Dan linksonder in het water de Drijvende Stad, zoals hij in de noordelijke mensentaal genoemd word (ik weet niet of jullie dit idee leuk vinden...) een groot eiland dat voornamelijk bestaat uit een enorme stad met miljoenen inwoners. Nog nooit is het iemand gelukt om deze stad te overwinnen. Torens met de hoogte van 5 cyclopen kijken ver uit over de zee en 20 boogsschutters per toren doden elke naderende vijand. De bewoners van dit eiland zijn niet goedaardig, maar ook niet kwaadaardig te noemen. Uitbreiding van macht is daar onbelangrijk, de mensen leven vreedzaam onder elkaar maar in 1000 jaar tijd heeft geen van de volkeren in oorlog met de Stedelingen het overleefd.
In het midden van het vaste land ligt een groot bos, er vele stammen bosmensen, orcs en andere rassen in. Er zijn vaak kleine conflicten tussen de verschillende stammen maar dat is vooral in het westen. Soms werken orcstammen samen om een mensendorp over te nemen maar omdat ze erg ongeorganiseerd en dom zijn worden de legers nog voordat ze bij de vijand zijn aangekomen door menseljke boogschutters gedood. De laatste jaren zijn er dan ook geen orclegers meer richting het oosten getrokken.
Dan de andere kant van het vaste land. Deze streek heeft een ongerepte natuur met volop bossen, rivieren, meren en heuvels met grote graslanden. De mensen hier zijn zeer goedaardig, oorlog is er niet hoewel de laatste jaren de volkeren daar een groot leger aan het bouwen zijn omdat er een grote dreiging uit het westen komt, de grootmachten hebben nu ook interesse in de grote bossen en steden van het westen.
Rechtsonder ligt het goede eiland, volgens velen nog mooier dan het elveneiland. Veel liederen over dit land vertellen over de eenhoorns die er leven en over de harmonie en goedheid die er heerst. Er wonen alleen een aantal sterke witte tovenaars die hun goedheid in de strijd hebben bewezen.
Dat was dan de hele kaart, alle credits gaan natuurlijk naar Soccubus voor het maken van die mooie kaart. Het enige dat ik een beetje kan is groene vlekjes en kronkelende lijntjes maken