Op woensdag 13 februari 2002 22:34 schreef Soccubus het volgende:
éh... vraagje... wordt er nog wat aan de mud gedaan of toch nietaangezien dit topic langzaam weg zakt ivm met het forum wat ik er voor heb opgezet (link ergens op de 9e pagina) anders gooi ik het forum er ook af.
Zou ik niet doen. Ik moet zeggen dat ik heelaas dit topic veel te laat heb mogen zien. Jou forum is prima Soc. Zit er goed en overzichtelijk uit.
Heb me al geregged.
GoT kan wel natuurlijk, maar bij een eigen forum is het natuurlijk vele malen makkelijker om dingen overzichtelijk te houden. Topics aanmaken, en ideeen posten zal dan veel makkelijker zijn.
Over het idee opzich.
Misschien is het nuttig om eerst duidelijk te stellen wat voor programma jullie precies verwachten. Wil je iets simpels zoals de GoT rpg's dus gewoon iemand die alleen in de gaten houdt. Of moet er een graphisch gedeelte inkomen. Momenteel weet ik maar matig veel van programmeren, maar ik leer snel op school. Als jullie het helemaal in flash zouden willen hebben, kan dat wel, maar wordt het wel een behoorlijke laadtijd de eerste keer. Niets voor modem-ers dus.
Er zijn opzich genoeg alternatieven.
Inhoudelijk:
Ik heb de topic nu bijna helemaal doorgelezen. Ik heb er zeker nog wel een kijk op, maar wil eerst alle posts goed hebben doorgelezen voor ik reageer.
Ik ben er i.i.g. voor om het forum van Soccubus te gaan gebruiken, in het kader van de overzichtelijkheid.
Hoe dan ook, het idee is leuk. En als het faalt, dan was het in ieder geval al geweldig er over te brainstormen lijkt me.
leuk idee RS