¯\_(ツ)_/¯
Tussen die twee kaarten..Op donderdag 02 mei 2002 14:27 schreef beschuitfluiter het volgende:
[..]
niet veel schelen tussen de 440 en 4200 of tussen de prijs van de 4400 nu en straks ???
Bij de aankomst van de Ti4200 zullen de verkoopcijfers van de 4400 dalen. en dus ook de prijs..
denk ik ..
Verwijderd
Idd hij zal wel gaan dalen, maar niet veel denk ik.Op donderdag 02 mei 2002 14:29 schreef DeX het volgende:
[..]
Tussen die twee kaarten..
Bij de aankomst van de Ti4200 zullen de verkoopcijfers van de 4400 dalen. en dus ook de prijs..
denk ik ..
als het bijv. maar 30 euro scheelt
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
Uhmmmmmm ja maar het zal ECHT geen € 30,- gaan schelen. Want dan zou de Geforce 4 TI 4400 de beste prijs/kwaliteit zijn.Op donderdag 02 mei 2002 14:40 schreef beschuitfluiter het volgende:
is het dan niet interessanter om dan straks een 4400 te halen of zeg ik nu iets heel geks
als het bijv. maar 30 euro scheelt
dan heb ik mijn lijstje denk ik wel compleet voor een nieuwe bak
Aopen H600A
Gigabyte GA-7VRXP of MSI KT3-ultra
XP1800+
512 MB samsung pc333
40gig maxtor 7200rpm
SB audigy
lite-on 32/12/40 brander
een hoop andere meuk erbij,
én een GeForce4 Ti4200 dan maar
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
Op donderdag 02 mei 2002 15:25 schreef beschuitfluiter het volgende:
hmmmkay...
dan heb ik mijn lijstje denk ik wel compleet voor een nieuwe bak
Aopen H600A
Gigabyte GA-7VRXP of MSI KT3-ultra
XP1800+
512 MB samsung pc333
40gig maxtor 7200rpm
SB audigy
lite-on 32/12/40 brander
een hoop andere meuk erbij,
én een GeForce4 Ti4200 dan maar
tja ik doe het nu met een p3-450 met 256mb en een viper v770...Op donderdag 02 mei 2002 15:48 schreef ThaBunny het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben wel toe aan iets nieuws
¯\_(ツ)_/¯
Die Demo is (nog ??) niet echt uit voor het publiek, maar wordt door een paar (grote) sites als test gebruikt. Kijk maar eens op www.anandtech.com
Verwijderd
Lees het topic AUB ff door voordat je zoiets postOp vrijdag 03 mei 2002 13:12 schreef TheCore het volgende:
Wanneer zal de Leadtek GeForce 4 Ti4200 verkrijgbaar zijn en hoeveel zal hij kosten?
Leadtek heeft nog niets aangekondigdOp vrijdag 03 mei 2002 13:12 schreef TheCore het volgende:
Wanneer zal de Leadtek GeForce 4 Ti4200 verkrijgbaar zijn en hoeveel zal hij kosten?
Maar de 64mb versie van Gainward gaat 200 euro kosten en moet over een week of 2 weken, wel beschikbaar zijn.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
/me wil die ookOp vrijdag 03 mei 2002 17:46 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Leadtek heeft nog niets aangekondigd
Maar de 64mb versie van Gainward gaat 200 euro kosten en moet over een week of 2 weken, wel beschikbaar zijn.
* Saekerhett tooOp vrijdag 03 mei 2002 17:54 schreef DumphuiZ het volgende:
[..]
/me wil die ook
Verwijderd
Helaas nog niet te bestellen, maar de 350 euro en 200 euro zijn bevestigd... Jammergenoeg is die 64mb GEEN gs en heeft dus ook geen enhanced clock settings...
Verwijderd
that it will ship the worlds best value for money 128MB 3D graphics processor first week of May 2002,
Wooooot!!! Eindeljk!!!Op vrijdag 03 mei 2002 18:37 schreef sniper het volgende:
de 64mb is inderdaad geen Golden Sample, maar de releasedate is vrijgegeven:
that it will ship the worlds best value for money 128MB 3D graphics processor first week of May 2002,![]()
![]()
(sorry, ik kwijl een beetje
Verwijderd
Wat houdt dat in? (sorry, ben een beetje een videokaart-noob!)Op vrijdag 03 mei 2002 18:02 schreef DumphuiZ het volgende:
Jammergenoeg is die 64mb GEEN gs en heeft dus ook geen enhanced clock settings...
Is ie dan nog wel over te klokken?
Verwijderd
ik ookOp vrijdag 03 mei 2002 17:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
* Saekerhett too
zit nu nog met een geforce 256 (de 1 dus)
een guillemot, de koeler draaid zelfs al niet meer, maar ik ga er geen tijd en geld meer in stoppen,
GS staat voor Golden Sample, die heeft wel enhanced (gevorderde) clock settings, als je die niet hebt, wordt overklokken een stuk moeilijker dacht ik.Op vrijdag 03 mei 2002 19:36 schreef Ventje23 het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? (sorry, ben een beetje een videokaart-noob!)
Maar boeie, die kaart is zonder overklokken ook retesnel
Verwijderd
Golden Sample wil zeggen dat er funky shit bij zit en extra goed overklokbare onderdelen enz... En enhanced settings is een overklokoptie bij de drivers van Gainward, zodat je met garantie overclocktOp vrijdag 03 mei 2002 19:36 schreef Ventje23 het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? (sorry, ben een beetje een videokaart-noob!)
ah... dat had m'n asus v7700 ook. maar who needs itOp vrijdag 03 mei 2002 20:04 schreef DumphuiZ het volgende:
[..]
enhanced settings is een overklokoptie bij de drivers van Gainward, zodat je met garantie overclockt.
Verwijderd
Ehhhhmmm pricewatch? En je ziet hier toch hoeveel de 4200 gaat kosten?Op vrijdag 03 mei 2002 21:21 schreef BlubberZwijn het volgende:
Scheelt de 4200 erg veel met de 4600?
Verwijderd
Niet heel erg veel, ik vind het niet de moeite waard om er € 200,- of € 250,- neer voor te leggen voor 20 fps meer.Op vrijdag 03 mei 2002 21:32 schreef BlubberZwijn het volgende:
Ik bedoel qua performance
zal ik dan een dure videokaart nemen of het geld aan iets anders uitgeven?
(heb nu dit vast bij elkaar gezocht: (hier kan je klikken ;p)
Verwijderd
Is prima!!Op vrijdag 03 mei 2002 21:49 schreef BlubberZwijn het volgende:
tsja ik zit een beetje te twijfelen ik betaal de pc niet zelf, maar ik mag ongeveer 2500 euro uitgeven (pc prive)...
1024 is een beetje overdreven heh?
Ik hoorde ook nog dat er een ander merk sneller was, weet iemand daar meer van? (geheugen)
Ik zou gewoon DDR geheugen nemen. Weenie of er een DDR333 p4 bord is, maar zo ja, kan je beter pc2700 Samsung nemen voor €200,-. Ook lekker te oc'en haalt stabiel @ cas 2 200mhzOp vrijdag 03 mei 2002 21:49 schreef BlubberZwijn het volgende:
tsja ik zit een beetje te twijfelen ik betaal de pc niet zelf, maar ik mag ongeveer 2500 euro uitgeven (pc prive)...
Ti4200, grotere HDDOp vrijdag 03 mei 2002 22:07 schreef ThaBunny het volgende:
[..]
Is prima!!Alleen zou ik een mindere proc nemen en dan 512 MB geheugen nemen. Of een TI 4400 en dan 512 MB (en dan ook nog een iets mindere proc)
veel suc6
Als je films op je HD wilt pleuren, of grote spellen gaat spelen enz... 60GB heeft een veel betere capaciteit/prijs nu, en in de toekomst wordt alles groter enz.Op vrijdag 03 mei 2002 22:19 schreef BlubberZwijn het volgende:
Ik zet toch nooit wat op mn HD, heb nu net niet genoeg eigenlijk aan 10 gig duzz
Dan neem je toch een andere? Volgens mij gaat Intel namelijk RDRam ook uit de markt halen. Dus lijkt me beter DDR333 geheugen te nemen.Op vrijdag 03 mei 2002 22:14 schreef BlubberZwijn het volgende:
hmmmmz mobo kan alleen rd op dacht ik
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Als ik het goed begrijp, heeft ie DVI, TVOUT, 64mb 4.0ns geheugen. Je krijgt er No one lifes for ever, Aquanox en Sacrfice bij en hij kost ook 200 euro? (laatste regel boven het plaatje)

Jummie leuke site die Japanse of Chinese
En er staat ook 64MB 4.0ns, DVI, VGA, en over TV-out ben ik niet zeker. Want eronder staat de GF4Ti4200 Gravivo = Graphics + Vidoe-In + Video-Out met ook 64MB.
Daar zeg ik ook "€200???" Maar ik zie geloof ik wel 1420 Yen ofzo staan, ff omrekenen.Op zaterdag 04 mei 2002 00:14 schreef Jake het volgende:
In het Chinees kan daar net zo goed "200 MaandLoon" staan. Maar zonder dollen: waarom zouden ze het in € zeggen, zal wel dollar zijn (kan je er voor NL markt een een heleboel € bij op tellen).
Hmmzz 1420 Yen is 12 Euro
Ik denk dat alle tweakers het met me eens zijn als ik zeg dat die coolers en memheatsinks van Leadtek echt zwaar stoer en gaaf zijnOp zaterdag 04 mei 2002 00:17 schreef McFlipp het volgende:
*knip*
Ik heb nu de Leadtek Geforce2 Titanium en die klokt stabiel op 290 core en 475 mem ....
Leadtek en Asus zijn echt mijn favorieten --> goede ervaringen !!!
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
De euro wordt de wereldmunt, niet meer de dollar...Op zaterdag 04 mei 2002 00:14 schreef Jake het volgende:
In het Chinees kan daar net zo goed "200 MaandLoon" staan. Maar zonder dollen: waarom zouden ze het in € zeggen, zal wel dollar zijn (kan je er voor NL markt een een heleboel € bij op tellen).
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540

Als ik de juiste koersen heb gevonden is 22800 Yen gelijk aan 197,32 EUR
Dat vind ik best wel een interessante prijs voor de 64MB versie.
Het is 195,928 EuroOp zaterdag 04 mei 2002 09:41 schreef WimB het volgende:
In de Japanse winkels is hij natuurlijk alweer te vinden (kijk hier):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik de juiste koersen heb gevonden is 22800 Yen gelijk aan 197,32 EUR
Dat vind ik best wel een interessante prijs voor de 64MB versie.
Maar damn lekker dat ie daar al te koop is!! Ik ga NU op vakantie, hopelijk als ik terug ben is ie te koop in NL
Verwijderd
Waar ga je heen Japan?Op zaterdag 04 mei 2002 09:49 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Het is 195,928 Euro
Maar damn lekker dat ie daar al te koop is!! Ik ga NU op vakantie, hopelijk als ik terug ben is ie te koop in NL
Verwijderd
Was ook maar een geintje, je ziet toch al die smileysOp zaterdag 04 mei 2002 11:59 schreef Jake het volgende:
Ik geloof niet dat ie naar Japan op vakantie gaat hoor.
Verwijderd
Op zaterdag 04 mei 2002 11:59 schreef Jake het volgende:
Ik geloof niet dat ie naar Japan op vakantie gaat hoor.
Ik heb nou exact hetzelfde..Op vrijdag 03 mei 2002 19:49 schreef cyberbart het volgende:
[..]
ik ook![]()
![]()
zit nu nog met een geforce 256 (de 1 dus)
een guillemot, de koeler draaid zelfs al niet meer, maar ik ga er geen tijd en geld meer in stoppen,
ook een geforce 256 met een vervangen koelen.. Omdat die gullemot het begaf..
En ja ik ga ook de Ti4200 kopen.
KloptOp donderdag 02 mei 2002 10:26 schreef Jake het volgende:
[..]
Normaal moet je een half jaar wachten op een nieuwe chip, maar nu dus nog maar 3 maanden. Maar zoals altijd bij nVidia het loont dus totaal niet om videokaarten met de nieuwste features te kopen: koop een instapkaart, en tegen de tijd dat je wat beters nodig heb koop je een nieuwe instap kaart (die beter is dat state-of-the-art anderhalfjaar ervoor) voor minder geld dan het verschil.
Dan zijn wij het niet echt eens, waarom zou een GF2MX (kostte destijds bij introductie 400 gulden, nog geen € 200) wel een budgetkaart zijn, maar een Geforce4 Ti4200 niet? De prijs is nml exact hetzelfde. OK, het is niet het kaartje wat je een officegebruiker aanraadt, maar daar gaat het hier niet om. De GF4 is gemaakt om mee te gamen, 3D is zijn sterke kant en onder de 3D videokaarten is het een budgetkaart: het kan nml nog veel duurder en een vergelijkbare kaart krijg je niet voor dat geld.Een Ti 4200 64 MB is dan een redelijke uitzondering: je houdt niet genoeg geld over om later een kaart van te kopen, maar daar komt bij dat ie door de 64 MB waarschijnlijk een korter nuttig leven heeft (als high-end kaart dan). Dus misschien telt een Ti 4200 wel als budget-kaart (wel een dure dan).
Wat wel zo is, is dat ik een paar jaar geleden mijn Asus V3400 TV in/out kocht voor 300 gulden, dat was toen echt een enorm snelle kaart: kon alles aan wat toen maar uitgebracht werd, zeg maar de GF4Ultra (ofzo) van nu. 300 gulden was toen al veel voor een videokaart, nu is het een schijntje. Maar dat maakt weer niet uit omdat een videokaart nu heel belangrijk is voor de snelheid in spellen en een processor niet echt meer (het verschil tussen een P3-1GHz en een P4-2,2GHz merk je echt amper.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik bedoelde: De 4200 Ti is een uitzondering als High-End kaart. Als je een 4200 Ti zou laten liggen voor een GF4MX440 (ofzo), dan houd je maar 40-60 € over, daar koop je over ~1.5 jaar geen betere kaart voor dan de 4200 nu.
Als je een 4600 Ti laat liggen, voor een 4200 Ti (64 MB) of een MX440, dan kan je dat wel (een veel betere kaart kopen voor het geld dat je over houdt), waarschijnlijk voordat je het verschil in features en snelheid 'nodig' hebt.
Ik bedoelde dus dat een GF4 4200 Ti als 'instapkaart' kan gelden, voor de iets meer eisende gebruiker. Je moet je alleen realiseren dat die kaart niet lang boven gemiddeld blijft, omdat ie maar 64 MB heeft. Maar ja een 4600 Ti is veel duurder en is nog maar 3 maanden High-End...
Verwijderd
Dan koop je toch gewoon de 128 mb versie van de Ti4200?Op zaterdag 04 mei 2002 15:00 schreef Jake het volgende:
.. Je moet je alleen realiseren dat die kaart niet lang boven gemiddeld blijft, omdat ie maar 64 MB heeft....
Die 444MHz memory-clock krijg je echt wel op minimaal 500 MHz.
zijn namelijk ook 4ns chippies
Verwijderd
Ja waarom koop je niet gewoon de 128mb van Gainward? Die is maar ongeveer 2x zo duurOp zaterdag 04 mei 2002 16:51 schreef (roh)violator het volgende:
[..]
Dan koop je toch gewoon de 128 mb versie van de Ti4200?
Die 444MHz memory-clock krijg je echt wel op minimaal 500 MHz.
zijn namelijk ook 4ns chippies
Dit gaat er gebeuren denk (in fps):
Stel je hebt de 64mb en je draait nu een game met b.v. 60 fps. De 128mb zal daar nu zo'n 55 inhalen ofzo.
Over 2 jaar is de 128mb idd nodig. De 64mb versie haalt dan zo'n 12 fps en de 128mb dan 18 ofzo.
Zoals je ziet zijn beide framerates niet goed speelbaar, dus waarom zou je dan nu zoveel meer neertellen voor een kaart als je er mee wilt GAMEN?! (btw voor cad en dergelijke is de extra 64mb nu al handig)...
Mijn punt is dus dat de 128mb voor gamers gewoon een MARKETING truuk is, tenzij je echt zeker weet dat je die 128mb echt nodig gaat hebben, koop hem dan. Maar als je erg twijfelt neem dan die 64mb, ik bedoel een fout kan je niet maken, gezien de lage kosten van die kaart...
De grote vraag is: vanaf wanneer heb je 128 MB nodig? Het antwoord is moeilijk, maar je weet in ieder geval: "nu nog niet".
Persoonlijk koop ik ze allebei niet, maar als ik zou kiezen zou ik zeker voor de 64 MB gaan, die €150 die je in je zak houdt kan je beter over ruim een jaar gebruiken (als aanbetaling) voor een nieuwe kaart (als je zo veeleisend bent). Ik vind €200 alleen best veel voor kaart die dan een jaar meegaat (maar ja als je veel gamed kan ik er wel in komen).
Als je een casual gamer bent is een Ti 4200 ook een optie, maar dan wel voor 2 jaar (of 3 jaar als je meerdere PC's hebt en aan schuiven doet). Maar dan kan je je ook af vragen of je geen MX wilt (als casual gamer).
Verwijderd
Ik durf dus te beweren dat ik ook twee jaar ga doen met de Ti4200 die ik ga aanschaffen voor 200 euros.
Iets zinnigs hierover kan je pas zeggen als allebij de kaarten goed verkrijgbaar zijn. Zoals het er nu uitziet krijgen de meeste kaarten, zowel 64MB als 128MB 4ns geheugen, en zijn dus even hoog te clocken. De 128MB heeft meer geheugen, wat je nu in sommige spellen al merkt, en ik denk over een jaartje wel aardig, maar daar valt ook weinig over te zeggen nu...Op zaterdag 04 mei 2002 17:15 schreef DumphuiZ het volgende:
[..]
Ja waarom koop je niet gewoon de 128mb van Gainward? Die is maar ongeveer 2x zo duur.
Dit gaat er gebeuren denk (in fps):
Stel je hebt de 64mb en je draait nu een game met b.v. 60 fps. De 128mb zal daar nu zo'n 55 inhalen ofzo.
Over 2 jaar is de 128mb idd nodig. De 64mb versie haalt dan zo'n 12 fps en de 128mb dan 18 ofzo.
Zoals je ziet zijn beide framerates niet goed speelbaar, dus waarom zou je dan nu zoveel meer neertellen voor een kaart als je er mee wilt GAMEN?! (btw voor cad en dergelijke is de extra 64mb nu al handig)...
Mijn punt is dus dat de 128mb voor gamers gewoon een MARKETING truuk is, tenzij je echt zeker weet dat je die 128mb echt nodig gaat hebben, koop hem dan. Maar als je erg twijfelt neem dan die 64mb, ik bedoel een fout kan je niet maken, gezien de lage kosten van die kaart...
Ikzelf zou wel 10 a 20% meer uit willen geven voor die 128MB zoals 't 'r nu uitziet.
De Gainward 128MB is zo duur omdat het een GS is, en die zijn altijd een stuk duurder.
Ja maar dat is dus precies het rare, als je NIET een high-end kaart koopt gaat ie langer mee. Mensen die high-end kaarten kopen, nemen eerder wat nieuws. Het wel of niet 'mee kunnen' van een kaart is relatief.Op zaterdag 04 mei 2002 19:00 schreef RoCK-iT het volgende:
Mmm, ik heb mijn 3D Prophet SE al zeker 2 jaar. Het was toen ik em kocht NIET de high end kaart (fl.400,--). Maar om nou te zeggen dat ie het niet meer trekt, nee. Okee, ik win de benchmark wedstrijd niet, maar dat zal mij een biet zijn. Zo lang ik nog >=40 fps heb is er nix aan het handje. Ik frag die highend jongens er nog steeds uit in SF:-)
Ik durf dus te beweren dat ik ook twee jaar ga doen met de Ti4200 die ik ga aanschaffen voor 200 euros.
Ik heb hier een GF2MX en sinds kort een GF4MX, voor mij is dat op dit moment allebei ruim voldoende (ik zit alleen achter de GF4MX, maar andersom zou niet zoveel uitmaken). Vooral als de detail in spellen een beetje aanpast gaat het gewoon nog goed. Die GF2MX kan alles draaien op 1024x768x32, met detail hoog (niet Full). UT2003 zal wat moeilijker worden; zal ie ook nog wel kunnen, maar dan moet je echt dingen laag zetten (lijkt mij).
Je kan op meerdere manieren een videokaart kopen (bijv):
• Je koopt de allersnelste en vervangt hem als er wat beters is; zeg elk jaar, kost dus €500 per jaar (Maar je kan je oude verkopen voor €200 à €300).
• Je koopt de allersnelste en wacht tot ie het helemaal niet meer trekt; kost €500 per 3 jaar, maar je krijgt er niets voor terug.
• Je koopt eentje ruim onder de top (nu dus een Ti 4200 64 MB of een GF4MX440) en vervangt hem na 1 jaar voor een nieuwe budgetkaart; kost €200 per jaar, en je kan je kaart voor zeker €50 verkopen. Ben je dus goedkoper uit dan met variant 2 (en je bent sneller als het telt: aan het eind van levensduur van de voorheen High-End kaart).
• Je koopt die zelfde budgetkaart, maar doet er gewoon 3 jaar mee (alleen voor casual gamers dus); €150-€200 per 3 jaar.
Voorbeelden even met nVidia, voor de huidige prijzen.
En zo nog ontelbaar meer varianten, vooral voor mensen met meer dan 1 PC zijn er natuurlijk heel veel mogelijkheden (als je met 3 PC's elk jaar een nieuwe kaart koopt, gaan ze alsnog 3 jaar mee).
Op zaterdag 04 mei 2002 14:05 schreef Grrrrrene het volgende:
(het verschil tussen een P3-1GHz en een P4-2,2GHz merk je echt amper.
Bron?Op zondag 05 mei 2002 09:28 schreef Agnostic het volgende:
Gainward ti4200 is uit!!!
![]()
This message was sent from a galaxy far, far away.
Verwijderd
Idd als je zoiets zegt willen we wel weten waar je dat vandaan hebt.Op zondag 05 mei 2002 09:28 schreef Agnostic het volgende:
![]()
Ik zie hem anders nog niet in de pricewatch staan.Op zondag 05 mei 2002 09:28 schreef Agnostic het volgende:
![]()
Verwijderd
In de Golden sample tabel van Gainward zie ik hem nog niet en trouwens als je naar de serie aanduiding kijkt, past hij er niet tussen
Verwijderd
en in de Amerikaanse pricewatch is ie ook te vinden...
www.pricewatch.com
In Nederland is ie helaas nog niet
Hoe lang gaat dat duren dan voor ie in NL beschikbaar is? Paar dagen? Of weken... maanden???Op zondag 05 mei 2002 12:23 schreef DumphuiZ het volgende:
www.gainward.de
en in de Amerikaanse pricewatch is ie ook te vinden...
www.pricewatch.com
In Nederland is ie helaas nog niet
Verwijderd
Denk dat ie over maximaal twee weken hier is...Op zondag 05 mei 2002 12:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe lang gaat dat duren dan voor ie in NL beschikbaar is? Paar dagen? Of weken... maanden???
maak daar maar 4 vanOp zondag 05 mei 2002 12:43 schreef DumphuiZ het volgende:
[..]
Denk dat ie over maximaal twee weken hier is...
Verwijderd
Ik denk ook 2....... Maar je kan hem al bestellen!! Dan verschepen ze hem via AmerikaOp zondag 05 mei 2002 13:02 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
maak daar maar 4 van
Verwijderd
Nauw, nou doe je het zelf ook! LINK US!@!!Op zondag 05 mei 2002 13:08 schreef ThaBunny het volgende:
[..]
Ik denk ook 2....... Maar je kan hem al bestellen!! Dan verschepen ze hem via Amerika![]()
222 Dollar is ie.
Verwijderd
En dan bij Multimedia>>Videocards>>Geforce 4 TI 4200 en dan zie je de beschikbare modellen
Verwijderd
\SÁÚ0=EjÛP©·&HŽ€ º íÙ±°H<ÖØøû,ZVQ2óüfíg§8ƶGãQ±¬æÄhc³l5«ú_?á ¶#ôÔ W¹uXä]Wj_W»98Õb \\DËì¡âQEá.È~SëϹKÈIõÃ!û ÂÛØwâZVaZLÁ0µgjä4æÏØ7äý ÛKª;*6w`, ^¬N°EcU -ñM"lCÎFâ.GäD#¡síÐã0Ê OÖ$§5ÑIJH<Ѫ¹OèOCQ6 ]ÅpöŸ±ÍÖõLÐʹ>C¶¢ û9íãU1N *wÝ5H]Mï]>ñxô©Ø³XÄ[Ŝk(³ïÓÏøA-"Sèy¯Ž,^àÍ|]ýzÙ,ªMéH4`Î"t§A`]fy$jjÅŒû&7Lu²_€€ÖóÍóêïëj±[?ެVÏË]9åGá 14Œ)·ÊöúÞ*ùÛ;äš³-1ßàIüF¹#pW »tªnÐ@LA.ò{×x"ïþÿ#[Wt6
Verwijderd
Ligt aan JOUOp zondag 05 mei 2002 14:08 schreef bwe het volgende:
weet je wat ik krijg bij www.pricewatch.com?
\SÁÚ0=EjÛP©·&HŽ€ º íÙ±°H<ÖØøû,ZVQ2óüfíg§8ƶGãQ±¬æÄhc³l5«ú_?á ¶#ôÔ W¹uXä]Wj_W»98Õb \\DËì¡âQEá.È~SëϹKÈIõÃ!û ÂÛØwâZVaZLÁ0µgjä4æÏØ7äý ÛKª;*6w`, ^¬N°EcU -ñM"lCÎFâ.GäD#¡síÐã0Ê OÖ$§5ÑIJH<Ѫ¹OèOCQ6 ]ÅpöŸ±ÍÖõLÐʹ>C¶¢ û9íãU1N *wÝ5H]Mï]>ñxô©Ø³XÄ[Ŝk(³ïÓÏøA-"Sèy¯Ž,^àÍ|]ýzÙ,ªMéH4`Î"t§A`]fy$jjÅŒû&7Lu²_€€ÖóÍóêïëj±[?ެVÏË]9åGá 14Œ)·ÊöúÞ*ùÛ;äš³-1ßàIüF¹#pW »tªnÐ@LA.ò{×x"ïþÿ#[Wt6
Verwijderd
(nog 600 mb te gaan..)
on topic
hier een 4200 preview!!
http://www.hardocp.com/reviews/vidcards/nvidia/gf4ti42/
/on topic
o shit, is van april, ik dacht mei...
Verwijderd
Ik heb nu nog een gf1 en zit op een 22" iiyama sinds een paar dagen, maar ben nou niet echt impressed door de 2d kwaliteiten van de gf1
hebben ze de 2d al wat verbeterd?
Verwijderd
je moet dit maar eens lezen...Op zondag 05 mei 2002 15:18 schreef IceFlame het volgende:
Hoe wordt eigenlijk de 2d kwaliteit van de 4200?
Ik heb nu nog een gf1 en zit op een 22" iiyama sinds een paar dagen, maar ben nou niet echt impressed door de 2d kwaliteiten van de gf1
hebben ze de 2d al wat verbeterd?
http://www.tweakers.net/nieuws/21613
Ehhmm, om je proxy uit te zetten, hoef je niet te rebooten hoor...Op zondag 05 mei 2002 14:32 schreef bwe het volgende:
het zal m'n proxy wel zijn, maar ik kan even niet booten!
(nog 600 mb te gaan..)
on topic
hier een 4200 preview!!
http://www.hardocp.com/reviews/vidcards/nvidia/gf4ti42/
/on topic
o shit, is van april, ik dacht mei...
Bij onze oosterburen is ie al te bestellen EUR. 229,-
http://www.world-of-pc.de/
info:
http://www.tweakers.de/
Cool!Op zondag 05 mei 2002 16:54 schreef You-Suk het volgende:
linkje
Bij onze oosterburen is ie al te bestellen EUR. 229,-
![]()
http://www.world-of-pc.de/
info:
http://www.tweakers.de/
Zou ie bij de Mediamarkt vlak over de grens al te verkrijgen zijn dan? Op die website staat geen info.
Bij de mediamarkt ???Op zondag 05 mei 2002 17:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Cool!
Zou ie bij de Mediamarkt vlak over de grens al te verkrijgen zijn dan? Op die website staat geen info.
Ik weet wel dat ze daar video kaarten verkopen , maar of ze de nieuwste kaarten (daar) al zo snel op voorraad hebben betwijfel ik.
Hier in Groningen, hebben ze de TI 4400/4600 nog maar net in de winkel liggen.
Verwijderd
zonder proxy heb ik geen internet...Op zondag 05 mei 2002 16:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ehhmm, om je proxy uit te zetten, hoef je niet te rebooten hoor...
wedden dat als ik mijn proxy boot ik wel pricewatch krijg?
Het merk...Op zondag 05 mei 2002 20:57 schreef DumphuiZ het volgende:
Wat is een procardex
Verwijderd
Daar was ik al achter |: ). Ik doelde eigenlijk op ns, features enz... Ik bedoel ik heb nog nooit van een procardex gehoordOp zondag 05 mei 2002 21:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het merk...
Nee ik ook niet, dus ik kan je er niet verder mee helpenOp zondag 05 mei 2002 21:26 schreef DumphuiZ het volgende:
[..]
Daar was ik al achter |: ). Ik doelde eigenlijk op ns, features enz... Ik bedoel ik heb nog nooit van een procardex gehoord, jij wel?
Verwijderd
Wat voor games nog meer? Wat zijn je eisen? Welke resolutie? Hoeveel fps? Wat is je budget? Etc. etc.Op zondag 05 mei 2002 22:00 schreef Ventje23 het volgende:
Ik ben van plan een AMD XP 1800+ te kopen icm een Epox KHA+ ViaKT266A moederbord en 256MB ddr. Is dan de Ti4200 wat ik zoek? :?(ik ben een casual gamer, vooral CS 1.4)
Verwijderd
Waarom niet ff wachten en een T-bred kopen? Die kan je relatief verder clocken...Op zondag 05 mei 2002 22:00 schreef Ventje23 het volgende:
Ik ben van plan een AMD XP 1800+ te kopen icm een Epox KHA+ ViaKT266A moederbord en 256MB ddr. Is dan de Ti4200 wat ik zoek? :?(ik ben een casual gamer, vooral CS 1.4)
Verwijderd
Beetje nieuwe games er mee spelen en weer een jaartje of 2 vooruit kunnen. Speel CS meestal op 800x600 en wil gewoon normaal kunnen spelen (lukt bij cs1.4 niet echt met huidige systeemOp zondag 05 mei 2002 22:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat voor games nog meer? Wat zijn je eisen? Welke resolutie? Hoeveel fps? Wat is je budget? Etc. etc.
Nou, je zal dan makkelijk 100+ fps krijgen met 1280x1024x32 en alles max in CSOp zondag 05 mei 2002 22:37 schreef Ventje23 het volgende:
[..]
Beetje nieuwe games er mee spelen en weer een jaartje of 2 vooruit kunnen. Speel CS meestal op 800x600 en wil gewoon normaal kunnen spelen (lukt bij cs1.4 niet echt met huidige systeem). Budget rond de 200 euro.
Jaartje of 2 moet je wel vooruit kunnen denk ik. Is wel een goede keus.
Verwijderd
Maakt het nou nog heel veel uit van welk merk je een Ti4200 videokaart koopt? En waar zit het verschil in?
(duidelijk in snelheid, alleen software???)
Met alle andere Geforce4 kaarten maakt het amper uit welk merkt je koopt. Pas als je gaat overclocken willen sommige merken je nog weleens tegemoet komen met beter geheugen e.d. Of dat aantrekkelijkker is dan een 'b-merk' is in combinatie met de meestal wat hogere prijs zul je voor jezelf moeten uitmaken.Op zondag 05 mei 2002 23:39 schreef Ventje23 het volgende:
Sorry voor de vraag, maar ik ben een beetje een videokaartnoob;
Maakt het nou nog heel veel uit van welk merk je een Ti4200 videokaart koopt? En waar zit het verschil in?
Qua driver support boeit het bar weinig, je gebruikt over het algemeen toch de reference Detonator Drivers.
Verwijderd
Software en features. Als je overclockt, dan kan het merk een behoorlijk verschil geven, want het ene merk is verder over te clocken dan de andere...Op zondag 05 mei 2002 23:39 schreef Ventje23 het volgende:
Sorry voor de vraag, maar ik ben een beetje een videokaartnoob;
Dit topic is gesloten.
![]()