Toon posts:

-= Het Grote GF4 Benchmark Topic =-

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 771 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:30
Als ik de pricewatch goed lees is de goedkoopste Gainward 4600 586 euro (er staat niet bij of de 3d bril er bij zit) vs. 519 euro voor de Leadtek. Waar zie jij die prijsverschillen die je noemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

ik ga ze iig niet voor die prijs kopen, in duitsland zijn ze veel goedkoper. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 16:08

danplo

The Force is strong with me

nou even over het geluid van die twee fans.
ik heb ook die leadtek ti4600 kaart en wat die ene persoon al zei het geluid komt echt niet boven het geluid uit van die cooler van mijn amd.
ik heb een erge grote cooler op die amd zitten en maakt nog best wat geluid....niet zo erg dat ik er gek van wordt maar gewoon normaal...en die andere van leadtek zijn daarbij zowat geruisloos.
en ja ik vind het een heerlijk kaartje ...op klokken tot 250/745 mhz en een mooi coolingsysteem de ene blaast er lucht in en de andere eruit erg top.
van mijn kant ben ik erg tevree met deze kaart.
ik kan de mensen deze kaart echt aan raden.
al wilde ik eerst ook die gainward kopen...altijd een goed merk geweest.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a.s woensdag krijg ik mijn asus geforce ti 4400 binnen >:)
nu alleen nog wachten op mijn tualatin 1266mhz
en mijn pc is weer in orde :P

ben benieuwd wat voor score 3dmark 2k1 ik zal halen met een p3 1gig en een asus ti4400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, score >:) 12955 >:) 3Dmark 2001SE (default)

http://service.madonion.com/compare?2k1=3186447

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop alles behalve een Asus. Prima kaarten maar duurrrrrr en onzinnige dingen die je erbij krijgt. Neem de goedkoopste de Gainward dus, of een Leadtek, geen MSI..dat zijn geen top videokaarten vind ik. Heb er eentje gehad was niet best kaartje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 13:33 schreef CB het volgende:
Koop alles behalve een Asus. Prima kaarten maar duurrrrrr en onzinnige dingen die je erbij krijgt. Neem de goedkoopste de Gainward dus, of een Leadtek, geen MSI..dat zijn geen top videokaarten vind ik. Heb er eentje gehad was niet best kaartje..
Die score boven je is met een MSI GeF4 TI 4600, laat zich goed OC`n.Had eerst Asus(niet lekker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is een feit dat de LEADTEK en de GAINWARD het best zijn te overclocken...

Gainward en LEadtek blinken beiden uit in beeldkwaliteit...

Alleen krijg je bij die gainward voor het geld meer...

Wat hij bedoelde niet dat MSI geen hoge score haalt maar dat het beeldkwaliteit relatief van mindere kwaliteit is van de MSI kaartjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

MSI GeForce4 Ti4400 voor 339.- euro wel erg verleidelijk.

vandaag zou iemand komen en mijn Radeon kopen maar die komt denk ik niet, de seconden dat mijn Radeon verkocht is neem ik de MSI Ti4600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 14:02 schreef FMS het volgende:
MSI GeForce4 Ti4400 voor 339.- euro wel erg verleidelijk.

vandaag zou iemand komen en mijn Radeon kopen maar die komt denk ik niet, de seconden dat mijn Radeon verkocht is neem ik de MSI Ti4600.
Ik vind de 4200 64MB versie die je sneller kan clocken dan de 4400 voor ietsjes meer dan 200 PLeuro van Gainward toch wel interessanter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is asus dan slecht
ik bedoel de kwaliteit van de kaart en de prestaties
met msi heb ik zelf een slechte ervaring(sinds dien heeft msi afgedaan)
zeg niet dat msi slecht is in het algemeen
maar krijg de rillingen al als ik de naam msi hoor

gainward heb ik nog geen ervaringen mee

asus wel v6800 en de v7700 waren prima kaartjes
"Die score boven je is met een MSI GeF4 TI 4600, laat zich goed OC`n.Had eerst Asus(niet lekker)"
welke asus had je dan??

trouwens iemand hier met een asus ti 4400
hoe bevalt de kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 15:14 schreef 3Clips het volgende:
Is asus dan slecht
ik bedoel de kwaliteit van de kaart en de prestaties
met msi heb ik zelf een slechte ervaring(sinds dien heeft msi afgedaan)
zeg niet dat msi slecht is in het algemeen
maar krijg de rillingen al als ik de naam msi hoor

gainward heb ik nog geen ervaringen mee

asus wel v6800 en de v7700 waren prima kaartjes
[..]

welke asus had je dan??
De TI4600 versie .

trouwens iemand hier met een asus ti 4400
hoe bevalt de kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik heb vandaag mijn MSI TI4600 opgehaald, opzicht een mooi kaart, met een uitgebeid pakket, netjes koeler. maar software matig heb ik veel problemen.
ik heb ff 3Dmark gedraaid en wat opviel was dat het beeld steeds stotterde, voorral bij de Fillrate tests, maar ook bij de Matrix demo en Nature test. heel vaag...
als ik de MSI overclocking scherm wil openen krijg het volgende meldin: "an erro occourred while windows was working with the Control Panet file c:\WINNT\systeem32\desk.cpl" daar zet ik een dikke :? achter. Dit probleem had ik niet voor de driver update. Ik draai nu de 27.52 drivers er op zitten

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
YUb MSI terugbrengen naar de winkel... koop ontbinden... en een GAINWARD Halen...

GAINWARD is echt HET merk voor GForce Kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Op zaterdag 06 april 2002 19:29 schreef -KOD- het volgende:
YUb MSI terugbrengen naar de winkel... koop ontbinden... en een GAINWARD Halen...

Bedankt voor het advies, maar ik geef niet zo snel op. ik kan alles vast oplossen maar de stottrend beeld gedoe heeft niets te maken met de videokaart fabrikant. daar zit ik dus mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 19:29 schreef -KOD- het volgende:

Ik heb een asus gehad en gainward GeF4powerpac,nu MSI en die OC`d het hoogste en geeft het minste probs.
Ik heb een score van 12955 3Dmark 2001SE gehaald in win.XP,
met 98se moet het nog veel sneller kunnen.BTW ik wilde eigenlijk de Gainward houden omdat ik ook in mijn server een Gef2TI450 van Gainward heb zitten en hier was ik qwa OC zeer tevreden over. Maar nu heb ik de MSI TI4600 en dit is voor mij,alle 3 getest in mijn systeem, absoluut de snelste en beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

a.p.versteeg, dus jij hebt geen last van haperingen in het beeld? welke drivers gebruik je, heb je ze met MSI live gedownload of gewoon direct.

Het lijk er wel op dat het een High polygon bug is ofzo, het probleem komt voor alleen als er veel polygons moeten worden gegenereerd. zoals de Fillrate test van 3dmark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 14:27
Op zaterdag 06 april 2002 20:23 schreef FMS het volgende:
a.p.versteeg, dus jij hebt geen last van haperingen in het beeld? welke drivers gebruik je, heb je ze met MSI live gedownload of gewoon direct.

Het lijk er wel op dat het een High polygon bug is ofzo, het probleem komt voor alleen als er veel polygons moeten worden gegenereerd. zoals de Fillrate test van 3dmark.
Ik heb ook een Leadtek A250 , die zowel standaard als op 300/650 geen enkele hapering vertoont (mag ook wel voor zo'n kaart).

3Dmark 2000 scoort ongeveer 13000
3Dmark 2001 scoort ongeveer 11000

Ow ja, alles default benchmark.

Concrete Loop Watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

hij is helemaal gaan flippen toen ik de AA op 4 zetten in quake3-UT2.5

see for you self:
Pic 1
Pic 2
Pic 3
best grote pix, 56k pas op.

die lijntjes moeten de wireframe voorstellen lijkt me.
wtf er toch aan de hand. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:32

Snow_King

Konijn is stoer!

Ok ik heb nu ongeveer dit hele topic gelezen maar ben er niet helemaal zeker van!

Ik ga dit als systeem kopen

-AMD 1700+
-256DDR
-Radeon 8500/GF4 Ti4400/GF4 Ti4600

kan ik met al deze kaarten Medal of Honor Allied Assualt spelen met alle settings op High?

ik wil gewoon vet kunnen gamen!!!
Ik ben geen Quake fan BTW

Zeg AUB niet dat ik de duurste moet kopen, want ik moet de hele PC zelf dokken en ga me niet rot werken als het maar een klein beetje uit maakt!

zie je het verschil echt zo goed tussen die kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 21:34 schreef Snow_King het volgende:
Ok ik heb nu ongeveer dit hele topic gelezen maar ben er niet helemaal zeker van!

Ik ga dit als systeem kopen

-AMD 1700+
-256DDR
-Radeon 8500/GF4 Ti4400/GF4 Ti4600

kan ik met al deze kaarten Medal of Honor Allied Assualt spelen met alle settings op High?

ik wil gewoon vet kunnen gamen!!!
Ik ben geen Quake fan BTW

Zeg AUB niet dat ik de duurste moet kopen, want ik moet de hele PC zelf dokken en ga me niet rot werken als het maar een klein beetje uit maakt!

zie je het verschil echt zo goed tussen die kaarten?
Zie mijn sig. ik speel MOH op 1024 @ 32 bit, met alle settings op MAX behalve shadows uit, en Bi ipv TRI liniar filtering... en loopt in de meeste levels gewoon goed...

Dus met wat jij daar post gaat dat makkelijk lukken... toch zou ik als ik jou was, 512MB DDR erin doen... en dan een GF4ti4200 de 64MB versie kopen en die ver klokken... dan heb je een supersnel systeempje voor minder geld...

en die 512MB heb jhe echt wel nodig... of je wil lekker tijdens je game swappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GF4Ti 4200 Prestaties (Overclocked)

Afbeeldingslocatie: http://www.tech-report.com/reviews/2002q2/geforce4-ti4200/q3a-1280-oc.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.tech-report.com/reviews/2002q2/geforce4-ti4200/q3a-1600-oc.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op woensdag 10 april 2002 13:51 schreef -KOD- het volgende:
GF4Ti 4200 Prestaties (Overclocked)

[afbeelding]

[afbeelding]
Woei! Waar heb je dit vandaan? En staat er ook bij hoeveel ns geheugen de chippies waren?
Want ik denk dat 300/580, voor ons ook wel haalbaar is :)
Gewoon een crystalorbje op de core, en wat heatsinkjes op het geheugen en nog een of andere vorm van koeling voor je geheugen en gaan met die hap :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En staat er ook bij hoeveel ns geheugen de chippies waren?
ti4200 64mb 3,6ns
ti4200 128mb 4,0ns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op woensdag 10 april 2002 14:34 schreef Pino20 het volgende:

[..]

ti4200 64mb 3,6ns
ti4200 128mb 4,0ns
Dat is toch niet bij iedere ti4200 zo?
In een interview zei namelijk een gast van nvidia dat ze geen geheugen mee leverde zegmaar, maar dat ze een aantal partners hadden die chippies maakten en dan frabrikanten (asus, leadtek, msi, etc) zelf konden kiezen wat voor ram ze wouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 20:23 schreef FMS het volgende:

Nee absoluut helemaal top, driver is 28.35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3dmark 2001 1024*768*32
score= 7124 op een p3 1 gig en 256mb

mijn asus ti 4400 schopt kont :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister
Op woensdag 10 april 2002 14:34 schreef Pino20 het volgende:

[..]

ti4200 64mb 3,6ns
ti4200 128mb 4,0ns
Bron?

Hier staat een foto van 4,0 ns op de 64 MB kaart..de 128 zal dan waarschijnlijk eerder 4,5 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

ik heb een probleem met de 28.35 drivers. ik heb het zojuist geïnstalleerd maar na resetten krijg ik allerlei foutmeldingen: "this current driver can not be uses. It was written for a previous version of Windows"

lekker vaag, ik heb ze gewoon bij guru3d.com gehaald. Win2k.XP drivers.

wat kan het probleem zijn?

edit: toch maar ff de 27.70 erop gedaan, die zijn een stuk sneller. :) no probs dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slice1Ti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-05-2022
AMD 1900 XP
Abit KR7A-Raid
512 Mb DDR Samsung
Maxtor 40GB ATA 133
GeForce4 Ti 4400 (28.32)

alles origineel niets getweaked
benchmark 9706 , hehe 8-)

http://service.madonion.com/compare?2k1=3212910

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wbdsgnr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-09 09:07

Wbdsgnr

Discombobulated?

Hier soortgelijke resultaten met de Geforce 4 Ti4200 ge-overclocked:

http://firingsquad.gamers.com/hardware/ti4200oc/default.asp

dat word mijn kaartje dus B-)

i7 - GTX760 - triple boot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op donderdag 11 april 2002 13:00 schreef Meister het volgende:

[..]

Bron?

Hier staat een foto van 4,0 ns op de 64 MB kaart..de 128 zal dan waarschijnlijk eerder 4,5 zijn.
In dat zelfde stukje staat dit:
Steve: We do not currently plan to bundle memories for the 4200. We have a number of memory vendors lined up for qualification on the 64MB board.
Dusse lijkt me dat je kaarten met 3.6ns en 4.0ns gaat krijgen. Dan moet je dus zeker wel goed opletten welke ti4200 je gaat kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Woei een 4-way ti440 shootout. Die asus gebruikt 2.8ns chippies!! :9~
En de leadtek 3.6 en die halen 720mhz!!!! Damn als dat ook op ti4200 zit :9~
En wat moet je wel niet kunnen halen met die asus maar dan met de koeling van de leadtek :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/gf4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik al zei die asus schopt kont >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:51

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zaterdag 06 april 2002 13:33 schreef CB het volgende:
Ik ga toch een Asus kopen over een maandje voor 550 euro. Asus staat bekent om een goed merk en zoveel kost het niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, ik heb net een nieuw bordje, de nieuwste van Soltek ( soltek DRV5 DDR333 ATA133)

Ik had hiervoor duz een MSI K7T, met geforce 4Ti 4400, op de MSI bordje haalde ik een score van 8543 bij 3DMark 2001 SE, en met de nieuwe bord een score van 9889 :? vind ik toch tegenvalluh, maar ffies uitzoeken wat dat kan zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 14:53 schreef a.p.versteeg het volgende:

[..]

Nee absoluut helemaal top, driver is 28.35
Versteeg..gebruik de 27.70 drivers...die zijn sneller als de 28.35...zo kom je over de 13000 heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 01:45 schreef 3Clips het volgende:
3dmark 2001 1024*768*32
score= 7124 op een p3 1 gig en 256mb

mijn asus ti 4400 schopt kont :P
Eeeeeh, 7124 is vrij laag, haal je met een beetje opgefokte 4mx ook................. (wel flink oc'ed natuurlijk, maar voor een 4400 is het een vrij lage score)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Op vrijdag 12 april 2002 07:59 schreef D-Angel het volgende:
Hmmz, ik heb net een nieuw bordje, de nieuwste van Soltek ( soltek DRV5 DDR333 ATA133)

Ik had hiervoor duz een MSI K7T, met geforce 4Ti 4400, op de MSI bordje haalde ik een score van 8543 bij 3DMark 2001 SE, en met de nieuwe bord een score van 9889 :? vind ik toch tegenvalluh, maar ffies uitzoeken wat dat kan zijn..
Lijkt me ook niet dat een nieuwe mobo veel meer dan dat uitmaakt bij 3dmark, gaat vooral om je videoplank. Als je een sysmark had gedaan voor die tijd en na die tijd dan had je waarschijnlijk wel interessante verbeteringen gezien. Heb je alleen je mobo vervangen of ben je ook naar meer ram/snellere proc gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 09:37 schreef johnnyv.nl het volgende:

[..]

Eeeeeh, 7124 is vrij laag, haal je met een beetje opgefokte 4mx ook................. (wel flink oc'ed natuurlijk, maar voor een 4400 is het een vrij lage score)
Hij heeft een P3 1 ghz, score is gewoon in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 09:41 schreef johnnyv.nl het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet dat een nieuwe mobo veel meer dan dat uitmaakt bij 3dmark, gaat vooral om je videoplank. Als je een sysmark had gedaan voor die tijd en na die tijd dan had je waarschijnlijk wel interessante verbeteringen gezien. Heb je alleen je mobo vervangen of ben je ook naar meer ram/snellere proc gegaan?
Jah! alles is sneller, mijn MSI werkte op SD-Ram 133mhz, en deze werkt op DDR 333mhz...en deze is nog ATA133, MSI was ATA100...maar ik denk dat het komt omdat ik zo van moederbord ben gaan wisselen, zonder een schone installatie, duz zo ma ffies de boel formatteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister
Erm, bijna 1500 punten er bij alleen voor een nieuwere chipset en wat sneller ram vind ik bepaald niet slecht, of heb je toch ook een snellere CPU?

Die Asus in de test heeft inderdaad 2,8 ns geheugen, maar ze zeggen er zelf al bij dat ze denken dat de meeste retail 4400's dat niet zullen hebben. Zou die fantastische resultaten maar even met een flinke korrel zout nemen, dus. Hetzelfde geldt voor de Leadtek 4400, als ik op mijn kaart het geheugen hoger zet dan zo'n 640 Mhz begin ik foutjes te zien in texturen, in een zeer slecht geventileerde kast weliswaar, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 09:37 schreef johnnyv.nl het volgende:

[..]

http://service.madonion.com/compare?2k1=3237126
laag mijn score??
ik heb nog nix geOC
mijn pc specs zijn :
p3 1gig
256mb dane elec c222
asus tuls2-c
asus ti4400
wd 20 gig 7200
etc etc

als ik sommige mensen zie hier met een p4 en een athlon XP
wel met geforce 3 of radon 8500 halen een mindere score als mij dus wat is er slecht aan mijn score
en btw mijn tualatin 1266met 512 kb cache plus nog 256 mb dane elec staat in bestelling >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 april 2002 00:11 schreef McFlipp het volgende:
Woei een 4-way ti440 shootout. Die asus gebruikt 2.8ns chippies!! :9~
En de leadtek 3.6 en die halen 720mhz!!!! Damn als dat ook op ti4200 zit :9~
En wat moet je wel niet kunnen halen met die asus maar dan met de koeling van de leadtek :9~

[afbeelding]
Ik heb geen vertrouwen in deze grafiek...

Op meerdere sites waren GF4 kaarten getest en meestal kwam ANUS onderaan in overclockbaarheid... Overal was GAINWARD EN LEADTEK de snelste...

Dus dit lijkt me compleet BULL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:21

justifire

Shut up and squat !!

Als je van asus die standaard bassie &adriaan koeler en heatsinks vervangt is die net zo goed te océn als de leadtek of gainward...zo niet beter, maar ja is ook persoonlijk

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 22:05 schreef justifire het volgende:
Als je van asus die standaard bassie &adriaan koeler en heatsinks vervangt is die net zo goed te océn als de leadtek of gainward...zo niet beter, maar ja is ook persoonlijk
En hoeveel gaat dat dan extra kosten...

15 Euro voor een betere GPU koeler, 29 Euro voor warmtegeleidenden epoxy en 8 heatsinks. 5 Euro verzendkosten, komt al op zo een 50EUro extra... koop dan gewoon gelijk een Leadtek of Gainward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 17:21

justifire

Shut up and squat !!

Zoals ik al zei : het blijft persoonlijk :)
En een beetje tweaker heeft die cooler toch wel liggen, koop je ff een alu stripje bij de gamma van 1 euro en klaar is kees. (volgens mij heb ik een asus :))

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op zondag 14 april 2002 13:31 schreef -KOD- het volgende:

[..]

En hoeveel gaat dat dan extra kosten...

15 Euro voor een betere GPU koeler, 29 Euro voor warmtegeleidenden epoxy en 8 heatsinks. 5 Euro verzendkosten, komt al op zo een 50EUro extra... koop dan gewoon gelijk een Leadtek of Gainward
ik weet niet waar jij die epoxy koopt, maar dat zijn vette afzetters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/simhq3/hardware/features/8500levti4200/3dmark_10x7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/simhq3/hardware/features/8500levti4200/vulpine_10x7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/simhq3/hardware/features/8500levti4200/cfs2_12x10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/simhq3/hardware/features/8500levti4200/cfs2_4x.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/simhq3/hardware/features/8500levti4200/il2_4x.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/simhq3/hardware/features/8500levti4200/comanche_4x.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/simhq3/hardware/features/8500levti4200/fs2002_16x12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/simhq3/hardware/features/8500levti4200/gr_16x12.jpg

Dan nu als de kaartjes geoc'ed zijn:

• Hercules Prophet FDX 8500LE 64MB (260MHz Core and 520MHz Memory)
Driver version: WHQL 6043

• NVIDIA GF4 Ti4200 (275MHz Core and 575MHz Memory)
Driver version: WHQL 28.32

Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/simhq3/hardware/features/8500levti4200/oc_3dmark_10x7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/simhq3/hardware/features/8500levti4200/vulpine_16x12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/simhq3/hardware/features/8500levti4200/oc_cfs2_16x12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/simhq3/hardware/features/8500levti4200/oc_cfs2_4x.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/simhq3/hardware/features/8500levti4200/oc_il2_4x.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/simhq3/hardware/features/8500levti4200/oc_comanche_4x.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/simhq3/hardware/features/8500levti4200/oc_fs2002_4x.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/simhq3/hardware/features/8500levti4200/oc_gr_16x12.jpg

En dan nog ff van Codecreatures:

Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/simhq3/hardware/features/8500levti4200/oc_cc_bench.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/simhq3/hardware/features/8500levti4200/oc_cc_res.jpg

zo dat zijn ff een paar grafiekjes :)
En ik begin nu toch wel heel erg veel zin te krijgen in de ti4200!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Nouja als jullie deze keer weer niet reageren doe ik het niet meer hoor!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/benchjk2/jk2normal800.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/benchjk2/jk2normal1024.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/benchjk2/jk2normal1280.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/benchjk2/jk2normal1600.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/benchjk2/jk2high800.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/benchjk2/jk2high1024.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/benchjk2/jk2high1280.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/benchjk2/jk2high1600.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/benchjk2/jk28002xaa.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/benchjk2/jk210242xaa.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/benchjk2/jk212802xaa.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/benchjk2/jk216002xaa.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/benchjk2/jk28004xaa.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/benchjk2/jk210244xaa.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/benchjk2/jk212804xaa.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/benchjk2/jk216004xaa.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/benchjk2/jk2800qaa.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/benchjk2/jk21024qaa.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/benchjk2/jk21280qaa.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/benchjk2/jk21600qaa.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat jammer is aan deze grafieken... dat de Processor duidelijk op zijn MAX. capaciteit zit bij deze game...

Dus deze test is alleen representatief voor de zeer hoge resoluties... maar dan nog geeft het niet helemaal goed het beeld van de kunnen van de top kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 02:06 schreef -KOD- het volgende:
Wat jammer is aan deze grafieken... dat de Processor duidelijk op zijn MAX. capaciteit zit bij deze game...

Dus deze test is alleen representatief voor de zeer hoge resoluties... maar dan nog geeft het niet helemaal goed het beeld van de kunnen van de top kaarten
Mee eens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op donderdag 18 april 2002 02:06 schreef -KOD- het volgende:

Nee maar het gaat om het verschil tussen de kaarten, en dat is wél goed te zien in de hoge resoluties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 9237 met 3dmark 2001 se

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik haal 9749 3d mark puntjes in 3dmark2001SE systeem specs zie sig

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:30

MartNL

&nbsp;

Op zaterdag 20 april 2002 23:22 schreef BruceLee het volgende:
Dat haal ik ook met mijn radeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op zaterdag 20 april 2002 23:22 schreef BruceLee het volgende:
Das idd niet echt hoog je moet zeker tegen de 11 k zitten hikken :D

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik heb nog niks overcloked edit en ik heb nu nieuweste standaart drivers dus er gaat nog wel wat veranderen met 28.80 schijnt er ook nog puntjes bij te kome maar hij is snel genoeg nu :D

update: haal nu 9833 met 28.80

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja...
P4 2.0 GHz (wat zonder te overclocken op 2198 Mhz loopt :))
Abit Siluro GF4 Ti 4400 128 MB
Maxtor 80 GB 7200 rpm
512 RDRAM
Iiayama MA901U Vision Master Pro452
Abit TH7II-RAID
Creative Sound Audigy

3Dmark2001: 10053

(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Oke, dan mijn 3DMark2001 score: 8830

Dit is met de volgende hardware:

TB1333@1417 (149x9,5)
512MB SDRAM
MSI K7T TURBO
Asus GF4 Ti4400 (310/615)

SDRAM/CPU houdt m'n GF4 dus een beetje tegen...Maar altijd beter dan die GF2MX400 (3000 punten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal 7900 punten in 3dmark2001 met volgende systeem.

amd2000
leadtek4400ti
512Mb (266 Mhz) cas2 geheugen
ibm120 80Gb
asusa7v333

Via laatste drivers
det28.32

Dit terwijl ik ooit met precies dezelfde instellingen 9300 gehaald heb. Heeft iemand hier mischien een verklaring voor. Ik baal hier nl erg van.;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 16:49
Op zondag 21 april 2002 11:06 schreef Killer_Sam het volgende:
Tja...
P4 2.0 GHz (wat zonder te overclocken op 2198 Mhz loopt :))
Dan heb je toch ook geen 2,0 GHz, maar een 2,2 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 april 2002 12:56 schreef GTOL het volgende:
Ik haal 7900 punten in 3dmark2001 met volgende systeem.

amd2000
leadtek4400ti
512Mb (266 Mhz) cas2 geheugen
ibm120 80Gb
asusa7v333

Via laatste drivers
det28.32

Dit terwijl ik ooit met precies dezelfde instellingen 9300 gehaald heb. Heeft iemand hier mischien een verklaring voor. Ik baal hier nl erg van.;(
BIOS update gedaan laatst??? misschien dta je nu IRQ sharing hebt... loop ff al je BIOS settings af voor MAX. performance er is een goede online manual ervoor...
Is 28.80 driver niet sneller dan??? Install NVMAX en tune je kaart, VIA drivers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er al uit. In de instellingen stond AA op 2.

Nadat ik dit had ingesteld dat de applicatie zelf aa moet inschakelen had ik zelfs een score van 9350. Dit alles default en niks overclocked. Goed genoeg, voor nu dan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ordos20
  • Laatst online: 28-09 12:15
..... ca. 7300 met een pentium 4 1.4@1.57 en een opgevoerde ti-4400...... ligt dit aan mij of is dit te laag?

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op woensdag 24 april 2002 09:28 schreef Ordos20 het volgende:
..... ca. 7300 met een pentium 4 1.4@1.57 en een opgevoerde ti-4400...... ligt dit aan mij of is dit te laag?
Zelfde probleem als hier boven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Een p4 williamette opgevoerd naar 1600 mhz is niet sneller als een TB 1200 of zo hoor dus de score is netjes. ;)

No flame inteded !! :)

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ordos20
  • Laatst online: 28-09 12:15
None taken

ben aan het zoeken naar een 478 naar een 423 pins converter om een northwood op me mobo te prikken.... wil niet echt lukken...

maar dan moeten de scores wel omhoog gaan denk'

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg volgende week mijn ti4600 van asus. Geen gainward of leadtek maar ja ik kan hem dan ook krijgen voor de prijs van een ti4200... daar laat ik hem dan natuurlijk niet voor liggen =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 12:27 schreef BzrK het volgende:
ik krijg volgende week mijn ti4600 van asus. Geen gainward of leadtek maar ja ik kan hem dan ook krijgen voor de prijs van een ti4200... daar laat ik hem dan natuurlijk niet voor liggen =]
Ehm... can we all have 1 :* ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Laatst online: 26-09 16:19
hehehe.., vrijdag eindelijk m'n Asus V8460 Ultra :9~ binnengekregen...

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1932979533

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1039231372

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2828505862

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1899025335

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2298301643

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja die krijg ik dus ook =]

Alleen de deluxe versie geloof ik... kan die ook nog dual monitor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
Op woensdag 24 april 2002 19:03 schreef BzrK het volgende:
mja die krijg ik dus ook =]

Alleen de deluxe versie geloof ik... kan die ook nog dual monitor?
Wat is de meeroptie van de delux dan..?
Ik d8 dat je er alleen dan zo'n brilletje bijkreeg...!?

1x VGA uit.., 1x TV-Uit.., 1x DVI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet eigenlijk niet. Ik moet zeggen dat ik mijn kaart niet via de normale manier verkrijg dus ik weet ook niet precies de details ervan maar normaal krijg je bij asus deluxe kaarten ook tv-in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
Op woensdag 24 april 2002 19:08 schreef BzrK het volgende:
weet eigenlijk niet. Ik moet zeggen dat ik mijn kaart niet via de normale manier verkrijg dus ik weet ook niet precies de details ervan maar normaal krijg je bij asus deluxe kaarten ook tv-in?
Normaal gesproken wel ja.., maar ik heb nog nooit een Asus GF4 met TV-in gezien, ook niet op bv. de asus site dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan zal het wel alleen het brilletje zijn =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
volgens mij is dit de delux uitvoering...

Afbeeldingslocatie: http://www.asus.com.tw/vga/agpv8460/v8460u.jpg

En hij heeft zo te zien idd alleen maar een extra aansluiting voor die bril..,
Tenzij de TV-in "switchbaar" is naar TV-uit natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zal wel dan =]

Ik kan er dus goedkoper aan komen en dan maakt het mij niet uit of er nou zon (waardeloze) bril bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
Op woensdag 24 april 2002 19:31 schreef BzrK het volgende:
ja zal wel dan =]

Ik kan er dus goedkoper aan komen en dan maakt het mij niet uit of er nou zon (waardeloze) bril bij zit.
Wat is goedkoper..?

En idd die bril heb je niets aan, ik snap ook niet vaarvoor die er nog bij zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor 250 euro ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
wow.., da's dus de helft.., is dat ook nog legaal en met garantie of is die van de vr8wagen gevallen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via de "handel" het is dus semi illegaal =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
jaja.., maar dus wel met het risico van geen garantie...?

Maargoed ik gun het je van harte, het zijn echt beesten van kaarten... :)

Alleen SoF2 draait nog steeds niet soeppel met alle grafische opties aan... :(

('t kan er natuurlijk ook aan liggen dat het de 2CD Beta versie is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ons geen plezier doen? Ik wil je er wel wat extra voor betalen, als je nog zo'n kaart via de 'handel' regelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie niet? Ik denk dat iedereen dat wel wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1862346775

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2536723405

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2129806399

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1460029350

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2311602284

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1491535968

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1028390298

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2040441515

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noltha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-07 12:38

noltha

Hantam!

Op woensdag 24 april 2002 19:23 schreef digital8 het volgende:
volgens mij is dit de delux uitvoering...

[afbeelding]

En hij heeft zo te zien idd alleen maar een extra aansluiting voor die bril..,
Tenzij de TV-in "switchbaar" is naar TV-uit natuurlijk...
Is inderdaad zo, alleen bepaalde merken hebben een speciale dongle waarin ook een tv-in gebruikt kan worden. Ik zag het laatst in Wintelco, Marc van Wintelco liet me een paar gef4 tjes zien en toen zag ik ook dat dongle-tje!
Verder word er bij een Asus kaart altijd een capture driver gegeven dus het lijkt me eigenlijk stug dat er dan geen TV-in zou zitten nietwaar?

Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nu het verschil tussen:

Leadtek Geforce 4 Ti4200

Gainward Geforce 4 Ti4200 Golden sample

Omdat die Gainward stukke duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Op zaterdag 25 mei 2002 13:08 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat is nu het verschil tussen:

Leadtek Geforce 4 Ti4200

Gainward Geforce 4 Ti4200 Golden sample

Omdat die Gainward stukke duurder is.
Dat wil ook wel eens percies weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-09 19:39

star-saber

Ryzen

hiermaar eens proberen
krijg in ander topic geen respons

hoe is de beeldkwaliteit van de club3d 4600 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoei, net mn nieuwe Club3D GeForce4 Ti4200 (189 euro) erin gepropt en met onderstaand systeem met de volgende instellingen:

1024*768*32
Triple Buffering
24-bit Z-buffer
DXT1 texture compression
Geen FSAA
Full-hardware T&L

had ik een 3DMark-score van 8547 *D Das wel ff beter dan de Matrox G550 die ik hiervoor had :7

En de beeldkwaliteit is perfect, qua 2D zie ik geen achteruitgang tov mn Matrox en 3D is echt turbo-scherp en snel. Morgen mn TV-out even testen :) Die zal wel wat minder zijn, maar ach, zo vaak gebruik ik 'em toch niet.

[edit] Na het overklokken van mn core naar 266 MHz en memory naar 500 MHz (250 MHz DDR) heb ik nu 8733 3DMarks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 10:03 schreef minipolopikoler het volgende:

[..]

Hij heeft een P3 1 ghz, score is gewoon in orde
Vind van niet: mijn Ti4200 in de PC met Celeron 1Ghz van mijn broertje komt al op 7500 nog wat uit.... (OK, die draait wel op 1300Mhz, maar dan nog..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 20:36

Jack

MHz Matters

Op zaterdag 25 mei 2002 13:51 schreef Qorne het volgende:

[..]

Dat wil ook wel eens percies weten.
Over het algemeen is het zo dat Gainward er een heleboel spul bijleverd. Veel meer dan andere merken...
Zoals extra cd's, met software en spellen
en bij de 4600 een VR-brilletje 8-)

vandaar iets meer $$$

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 03-10 17:38
Ik kan voor een leuk prijsje deze kaart (128mn) overnemen en mijn huidige R8500LE64mb weer doorverkopen, kost me uiteindelijk iets van €35.
Is dit een beetje een leuke kaart onder GF4's, of moet ik rekening houden met moederborden waar hij niet in past, spellen die vast kunnen lopen of andere leuke dingen.
Als ik hier het forum doorspit, kom ik wel erg veel mensen tegen met problemen in combinatie met een GF4. Zijn er ook mensen die wel tevreden zijn?
De snelheid hoef ik het niet echt voor te doen, ik schat 15% verschil sneller bij moderne spellen.
Maar ik dacht misschien is hij wat meer toekomst gericht (128mb) en alle beetjes helpen.
En misschien werkt TVtool ook, dan kan ik hopelijk divxfilms zonder zwarte balken op de tv kijken.

Zijn er hier wat ervaringscijfers??

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:37

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Bij Nvidia kun je de test doen om te vergelijken met andere kaarten http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=entertainment en dat heb ik gedaan , het scheeld maar 2 % met de 4600 serie :P

en ik heb een MSI g4ti4200 128 mb

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Your Current
Graphics Processor 100%  

GeForce4 Ti 4600   103%  

CPU:            Intel Pentium III 702 MHz 
Graphics Processor:   NVIDIA GeForce4 Ti 4200 
Memory:        512 MB

Ik haal hiermee zo'n kleine 5000 3Dmarks in 3Dmark 2001

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Op zondag 14 juli 2002 12:27 schreef Phaerion het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Your Current
Graphics Processor 100%  

GeForce4 Ti 4600   103%  

Dat is laag! En je processor is de bottleneck :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Laatst online: 19-02-2024
Op zondag 14 juli 2002 12:27 schreef Phaerion het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Your Current
Graphics Processor 100%  

GeForce4 Ti 4600   103%  

ik haal met mijn GeForce 3ti 200 nog hoger, en dat vind ik al laag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze gaat ook dicht aangezien hij toch alleen maar wordt gekickt met offtopic replies. Er is al een tijd [topic=508275/1/100] :)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.