Gimme gimme gimmeOp woensdag 06 februari 2002 14:10 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Ja da's een PSS!
Verwijderd
... all night long!Op woensdag 06 februari 2002 14:13 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Gimme gimme gimme

hey rateltje wat bedoel je met vatsim ??? of fatsim ???
is dat multiplayer ofzo ?
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Nee, dat is de FTPayware man (right kimble?)Op woensdag 06 februari 2002 14:22 schreef Rateltje het volgende:
Maar ik ben sinterklaas niet [afbeelding]
Verwijderd
VATSIM is een wereldwijd netwerk waar FS vliegers met het programma'tje SquawkBox en Controllers met het programma'tje Pro-Controller op kunnen inloggen. Er is real weather en je hebt dus echt contact met een controller aan de andere kant van de lijn. Vereiste is dus een headset met mike en het proggie Roger Wilco. Maar je kunt ook met text werken zoals in MP.Op woensdag 06 februari 2002 14:22 schreef jos_zwa het volgende:
hey rateltje wat bedoel je met vatsim ??? of fatsim ???
www.vatsim.net
is dat niet zo'n ABBA liedjeOp woensdag 06 februari 2002 14:13 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Gimme gimme gimme
tampert, kriminalpolizei
ja! gimme gimme gimme a man of the midnightOp woensdag 06 februari 2002 14:29 schreef Evilernie het volgende:
[..]
is dat niet zo'n ABBA liedje
gimme gimme gimme a man after midnightOp woensdag 06 februari 2002 14:32 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
ja! gimme gimme gimme a man of the midnightLOL
| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |
oke ook goed. ik ben geen abba fanOp woensdag 06 februari 2002 14:33 schreef DataCopy het volgende:
[..]
gimme gimme gimme a man after midnight
Yo, people. Ik lees hier de berichten over het aanpassen van de AI traffic. Erg wijs hoor als je dus bijv. ook de dreamfleet planes als AI kan laten vliegen en "echte" vluchten uit kan laten voeren.. 
*kwijl*
*kwijl*
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Zo wat zijn we allemaal behulpzaam zeg! petje af!!Op woensdag 06 februari 2002 13:41 schreef McFlipp het volgende:
Okeej een beetje offtopic maar ik ben bezig met een werkstuk over Artificial Intelligence en het moet vrijdag af zijn
Nu had ik ff een vraagje aangezien alle info die ik heb in het engels is en ik niet weet hoe ik dit moet vertalen/vertellen.
Het gaat over de Turing test:
"He argued that if the machine could successfully pretend to be human to a knowledgeable observer then you certainly should consider it intelligent. "
Ennuh als je nog info over AI hebt mail me of msn/icq me dan ff

vertaling (als je het nog nodig hebt)--> Hij beredeneerde dat als een machine succesvol zich als een mens kon voordoen aan een wetenschappelijke toeschouwer, je de machine intelligent zou kunnen noemen.
*KUCH*Op woensdag 06 februari 2002 14:48 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Zo wat zijn we allemaal behulpzaam zeg! petje af!!
vertaling (als je het nog nodig hebt)--> Hij beredeneerde dat als een machine succesvol zich als een mens kon voordoen aan een wetenschappelijke toeschouwer, je de machine intelligent zou kunnen noemen.
*KUCH*Op woensdag 06 februari 2002 13:48 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
"Hij voerde het argument, dat als de machine zich met succes als mens zou kunnen voordoen aan een getrainde waarnemer, deze dan zeker als intelligent beschouwd zou moeten worden."
Kijken voor je blaat.
Verwijderd
Hier weer even een actuele berichtgeving van vlucht KL741: we zijn op weg naar 4130N te passeren over een klein half uur: 14:24z.
Verwijderd
Sorry....las ik overheen...vegeef me!!!!Op woensdag 06 februari 2002 14:57 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
*KUCH*
[..]
*KUCH*
Kijken voor je blaat.
hey rateltje.. jij hebt die pss planes al werken onder fs2002 maar hoe krijg je dan b.v. de ATC window open ? er zit op die panel toch helemaal geen knopje daarvoor ? omdat die plane voor fs2000 bedoeld was ?
Verwijderd
---> `Op woensdag 06 februari 2002 15:05 schreef jos_zwa het volgende:
hey rateltje.. jij hebt die pss planes al werken onder fs2002 maar hoe krijg je dan b.v. de ATC window open ? er zit op die panel toch helemaal geen knopje daarvoor ? omdat die plane voor fs2000 bedoeld was ?
hehehe....Ik zit nu toch al elf delen in dit topic maar ik voel me nog zo'n amateur. Ik kan niet DME vliegen. Ik kan niet ADF vliegen (wat is het eignelijk), Ik kan niet VOR vliegen. Ik geen ILS vliegen icm met VOR. Ik kan alleen vliegen op die stomme standaard kisten met die stomme gps
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Je hebt geen idee hoe makkelijk het is....ik wil het je opzich wel uit leggen...Op woensdag 06 februari 2002 15:09 schreef Evilernie het volgende:
hehehe....Ik zit nu toch al elf delen in dit topic maar ik voel me nog zo'n amateur. Ik kan niet DME vliegen. Ik kan niet ADF vliegen (wat is het eignelijk), Ik kan niet VOR vliegen. Ik geen ILS vliegen icm met VOR. Ik kan alleen vliegen op die stomme standaard kisten met die stomme gps
Wie heeft ze/of waar kan ik real live foto's vinden van Schiphol EHAM 's nachts?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
www.airliners.netOp woensdag 06 februari 2002 15:22 schreef ND het volgende:
Wie heeft ze/of waar kan ik real live foto's vinden van Schiphol EHAM 's nachts?
Zo hier een nacht foto van Schiphol 

Nog een

Nog een

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
VETOp woensdag 06 februari 2002 15:28 schreef McFlipp het volgende:
Zo hier een nacht foto van Schiphol
[afbeelding]
Nog een
[afbeelding]
Dank je!
Met VOR heb ik dan wel een keer gevlogen, maar dat gaat dan eigenlijk ook niet echt van harte. Is het niet mogelijk om een route te doen (en die in de vorm van een tutorial ofzo te gieten) en die dmv VOR, ADF en DME te vliegen ofzo?Op woensdag 06 februari 2002 15:12 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe makkelijk het is....ik wil het je opzich wel uit leggen...
Ik vlieg nu meestal IFR wat toch eigenlijk wel de makkelijkste weg is......
graag...nog ff een mooi shot vanaf Montreal Dorval in mist:Op woensdag 06 februari 2002 15:12 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe makkelijk het is....ik wil het je opzich wel uit leggen...

tampert, kriminalpolizei
hoe hete dat progie ook al weeervan die screenshot's maken ?
Canon EOS 80D En wat glaswerk
fsscreenOp woensdag 06 februari 2002 15:40 schreef Firecow het volgende:
hoe hete dat progie ook al weeervan die screenshot's maken ?
IFR is VOR, DME, ADF enzo....Op woensdag 06 februari 2002 15:37 schreef DataCopy het volgende:
[..]
Ik vlieg nu meestal IFR wat toch eigenlijk wel de makkelijkste weg is......
Ik moet wel eeerlijk zeggen dat ik er nog niet echt veel tijd aan heb besteed
tampert, kriminalpolizei
OK, kloptOp woensdag 06 februari 2002 15:41 schreef Evilernie het volgende:
[..]
IFR is VOR, DME, ADF enzo....je zal wel die GPS bebruiken op die kisten....
Ik heb zoals gezegd wel een aantal keren met VOR gevlogen maar dan ging het vooral nog fout met de instelling van de naald, en het (snel) switchen tussen VOR's
Verwijderd
Hoe heb je die onder FS2002 aan de praat gekregen? Is daar ene patch voor???Op woensdag 06 februari 2002 14:10 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Ja da's een PSS!
nee je instaleert hem en je hoopt het beste ik heb hem hier ook geinstaldOp woensdag 06 februari 2002 15:54 schreef terwee het volgende:
[..]
Hoe heb je die onder FS2002 aan de praat gekregen? Is daar ene patch voor???
Verwijderd
Hoe werkt dat nou met die flight instructor?? zou ik het je daarmee kunnen lerenOp woensdag 06 februari 2002 15:41 schreef Evilernie het volgende:
[..]
IFR is VOR, DME, ADF enzo....je zal wel die GPS bebruiken op die kisten....
Kan, maar het beste is gewoon de .pdfs doorlezen en zelf aankloten. Spreekt allemaal voor zich verder.Op woensdag 06 februari 2002 15:56 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Hoe werkt dat nou met die flight instructor?? zou ik het je daarmee kunnen leren
Verwijderd
Ik denk dat dan maar eens probeer. Ik hang er in ieder geval het DF panel aan.. Heeft iemand op deze manier de PIC767 zo ook al aan de praat in 2002??Op woensdag 06 februari 2002 15:54 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
nee je instaleert hem en je hoopt het beste ik heb hem hier ook geinstald
Verwijderd
Jah dat moet je tegen evilernie zeggen hoorOp woensdag 06 februari 2002 16:01 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Kan, maar het beste is gewoon de .pdfs doorlezen en zelf aankloten. Spreekt allemaal voor zich verder.
ja en ik bedoel waar te downen ?Op woensdag 06 februari 2002 15:41 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
fsscreen
Canon EOS 80D En wat glaswerk
de pic767 werkt totaal niet toen ik hem geinstald had kon ik fs nie eens meer in (dit proggie heb een ngeldige bewerking bla die bla fout) en toen ik hem uninstalde deed fs het weerOp woensdag 06 februari 2002 16:01 schreef terwee het volgende:
[..]
Ik denk dat dan maar eens probeer. Ik hang er in ieder geval het DF panel aan.. Heeft iemand op deze manier de PIC767 zo ook al aan de praat in 2002??
www.avsim.comOp woensdag 06 februari 2002 16:02 schreef Firecow het volgende:
[..]
ja en ik bedoel waar te downen ?
www.flightsim.com
Zie pagina 1 van deze draad...Op woensdag 06 februari 2002 16:02 schreef Firecow het volgende:
[..]
ja en ik bedoel waar te downen ?
Verwijderd
Er is nog geen patch voor Terwee, maar je kunt op de PSS site een kleine handleiding vinden voor hoe je de zaak onder 2002 aan het draaien kunt krijgen. Maar zet wel een busje van het RIAGG standby want je kunt er helemaal gek van worden (gepriegel in allerlei bestandjes, directories etc).Op woensdag 06 februari 2002 15:54 schreef terwee het volgende:
[..]
Hoe heb je die onder FS2002 aan de praat gekregen? Is daar ene patch voor???
Helaas werkt VNAV niet optimaal, maar dat deed ie onder 2000 ook niet.
Verwijderd
Ook niet als je de DF panel erin hangt? Beter dan dat kaarslicht...Op woensdag 06 februari 2002 16:08 schreef Rateltje het volgende:
Helaas werkt VNAV niet optimaal, maar dat deed ie onder 2000 ook niet.
jawel , heb je wel de pro panel v2 dan?Op woensdag 06 februari 2002 16:10 schreef terwee het volgende:
[..]
Ook niet als je de DF panel erin hangt? Beter dan dat kaarslicht...
Verwijderd
JaOp woensdag 06 februari 2002 16:11 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
jawel , heb je wel de pro panel v2 dan?
hmm ik vind hem wel mooi alleen een beetje vastslaaner igOp woensdag 06 februari 2002 16:17 schreef terwee het volgende:
[..]
Ja
zooo
niels is ook wee van de partij, ik zal tussen het duits leren maar weer wat mee posten, en ff kijken of ik een andere server kan regelen want ik heb nog 60 pics liggen hiero
* nealzie haat school
niels is ook wee van de partij, ik zal tussen het duits leren maar weer wat mee posten, en ff kijken of ik een andere server kan regelen want ik heb nog 60 pics liggen hiero
* nealzie haat school
* KIMBLE tooOp woensdag 06 februari 2002 16:21 schreef nealzie het volgende:
* nealzie haat school
maar ik heb wel me rapport waar ik als het goed is 84 GULDEN voor vang 
dus als jij (kimble) die proc nou eens gaat verkopen
kan jij die prijze dan ff naar beneden kicke?Op woensdag 06 februari 2002 16:28 schreef nealzie het volgende:
maar ik heb wel me rapport waar ik als het goed is 84 GULDEN voor vang
ik zal ff mijn vader die baas van athlon is er op aan spreken
hehehe....niet echt ontopic

mooie FSW clouds

mooie FSW clouds
tampert, kriminalpolizei
okOp woensdag 06 februari 2002 16:31 schreef nealzie het volgende:
ik zal ff mijn vader die baas van athlon is er op aan spreken
Verwijderd
hieg hieg, hoe snel zag je ze aan je voorbij trekken?Op woensdag 06 februari 2002 16:31 schreef Evilernie het volgende:
hehehe....niet echt ontopic
[afbeelding]
mooie FSW clouds
Verwijderd
DF in een 777?? come oooon, dat is toch een olifant met een mier fokken?Op woensdag 06 februari 2002 16:10 schreef terwee het volgende:
[..]
Ook niet als je de DF panel erin hangt? Beter dan dat kaarslicht...
En van kaarslicht heb je geen last als je maar zorgt dat je de hele vlucht in daglicht vliegt. Zoals ik op dit moment naar Aruba. Rond 12:00 vertrokken, aankomst rond 17:00 aldaar (waarschijnlijk tegen Dusk aan). Perfect toch?
heheheeOp woensdag 06 februari 2002 16:47 schreef Rateltje het volgende:
[..]
hieg hieg, hoe snel zag je ze aan je voorbij trekken?
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Hier weer even een actueel rapport van KL741. Het wordt wat saai natuurlijk zo boven de Atlantic. We naderen 3245N ETA 16:09z dus zo direct. De vlieghoogte is inmiddels FL360.

We zullen het Caribisch gebied binnen komen via het ons aller vermaarde St. Maarten. Als het niet bewolkt is uiteraard pics.
We zullen het Caribisch gebied binnen komen via het ons aller vermaarde St. Maarten. Als het niet bewolkt is uiteraard pics.
Ik heb hier ook weer wat nieuwe spul .. 

ZO en nu een klein vluchtje in NOOD weer met een Robin.

Zo dit was het dan weer ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Leuk vliegtuigje dat zeg!Op woensdag 06 februari 2002 17:29 schreef Blackhole het volgende:
Ik heb hier ook weer wat nieuwe spul ..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
De 741 vliegt vandaag onder Cathay Pacificaanse vlagOp woensdag 06 februari 2002 17:18 schreef Evilernie het volgende:
KL741
Hier een blik in de cockpit van zoëven:
We hebben dankzij de gunstige jetstream een half uur op schema ingelopen en de ETA is nu 20:15z, 21:15 Nederlandse tijd, 16:15 Arubaanse tijd.
ANP Persberichtje:
Panoramaterras Schiphol weer open
SCHIPHOL (ANP) - Dagjesmensen kunnen op de luchthaven Schiphol weer
komen kijken naar vliegtuigen. Het panoramaterras op de luchthaven
is sinds deze week open voor het publiek. Na de aanslagen van 11
september sloot Schiphol dit op last van het Openbaar Ministerie
wegens veiligheidsredenen. Het terras biedt een goed uitzicht op
aanvliegende en vertrekkende vliegtuigen.
,,Na de aanslagen van 11 september in de Verenigde Staten moest
de beveiliging geïntensiveerd worden. Nu is er voldoende
beveiliging om het terras weer open te stellen voor het publiek'',
zegt een woordvoerster van Schiphol. Continue camerabewaking en
meer surveillance van beveiligingsmensen moeten hiervoor zorgen,
aldus de woordvoerster.
Rond kwart over vier was dinsdag van die surveillance overigens
niets te merken. Er was geen controle op de route naar het terras
noch bij de ingang. Meegenomen weekendtassen werden niet gecontroleerd.
Jaarlijks komen meer dan een miljoen mensen vanaf het terras
vliegtuigen kijken en bekenden uitzwaaien. Voor Schiphol ook een
reden het terras te heropenen: ,,Vanuit het publiek was er grote
vraag naar. En de autoriteiten hadden geen bezwaren meer'', zegt de
woordvoerster. In februari 1998 ging het terras ook al eens dicht.
Destijds omdat er activisten van Milieudefensie op een vliegtuig waren
geklommen. Daarna zijn er hekken aangebracht.
Panoramaterras Schiphol weer open
SCHIPHOL (ANP) - Dagjesmensen kunnen op de luchthaven Schiphol weer
komen kijken naar vliegtuigen. Het panoramaterras op de luchthaven
is sinds deze week open voor het publiek. Na de aanslagen van 11
september sloot Schiphol dit op last van het Openbaar Ministerie
wegens veiligheidsredenen. Het terras biedt een goed uitzicht op
aanvliegende en vertrekkende vliegtuigen.
,,Na de aanslagen van 11 september in de Verenigde Staten moest
de beveiliging geïntensiveerd worden. Nu is er voldoende
beveiliging om het terras weer open te stellen voor het publiek'',
zegt een woordvoerster van Schiphol. Continue camerabewaking en
meer surveillance van beveiligingsmensen moeten hiervoor zorgen,
aldus de woordvoerster.
Rond kwart over vier was dinsdag van die surveillance overigens
niets te merken. Er was geen controle op de route naar het terras
noch bij de ingang. Meegenomen weekendtassen werden niet gecontroleerd.
Jaarlijks komen meer dan een miljoen mensen vanaf het terras
vliegtuigen kijken en bekenden uitzwaaien. Voor Schiphol ook een
reden het terras te heropenen: ,,Vanuit het publiek was er grote
vraag naar. En de autoriteiten hadden geen bezwaren meer'', zegt de
woordvoerster. In februari 1998 ging het terras ook al eens dicht.
Destijds omdat er activisten van Milieudefensie op een vliegtuig waren
geklommen. Daarna zijn er hekken aangebracht.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Dit is echt een leuk vliegtuigje
Op woensdag 06 februari 2002 18:14 schreef Aerodynamic het volgende:
[afbeelding]
Dit is echt een leuk vliegtuigje......het vliegen met dit ding is echt super!! Een aanrader voor iedereen, dit s niet zo'n mooie pic, zal binnenkort een betere schieten.
Dat vliegtuig heb ik zelf in Italië zien vliegen. Echt mooi ding is dat hoor. Waar heb je die vandaan?
Verwijderd
Vannuh...uhm...ik geloof FSplanet.com maar weet ik niet zeker.....hij zal ook ongetwijfeld op vatsim staan....ff zoeken op --> bombardierOp woensdag 06 februari 2002 18:25 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
![]()
Dat vliegtuig heb ik zelf in Italië zien vliegen. Echt mooi ding is dat hoor. Waar heb je die vandaan?
Dit is een helikopter voor de verandering....zie je hier bijna nooit
Vliegen met dit ding is helaas zo goed als onmogelijk
Verwijderd
Vind je?? ik vind ut er erg mooi uit zien hoor... (dat panelOp woensdag 06 februari 2002 18:32 schreef KIMBLE het volgende:
lelijk ding(dat panel
)
Daar ben ik weer.Op woensdag 06 februari 2002 11:55 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Kom eens op msn
Vanmiddag de begravenis van mijn opa
gecondoleerd.Op woensdag 06 februari 2002 18:43 schreef rdluca het volgende:
[..]
Daar ben ik weer.
Vanmiddag de begravenis van mijn opa![]()
![]()
en daarna met de rest van de familie ff napraten enz. Zodoende ben ik op dit moment nogal dronken en zal hooguit als observer aanwezig zijn vanavond.
Nu ben je dronken? Dan zal het niet alleen napraten zijn geweest denk ik...
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
in die kist heb ik nog eens op de captain's seat gezetenOp woensdag 06 februari 2002 18:14 schreef Aerodynamic het volgende:
[afbeelding]
Dit is echt een leuk vliegtuigje......het vliegen met dit ding is echt super!! Een aanrader voor iedereen, dit s niet zo'n mooie pic, zal binnenkort een betere schieten.
tampert, kriminalpolizei
Op woensdag 06 februari 2002 19:14 schreef terwee het volgende:
dalnet.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:?
![]()
![]()
![]()
![]()
:?
![]()
![]()
![]()
thnx...Op woensdag 06 februari 2002 19:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
gecondoleerd.
Nu ben je dronken? Dan zal het niet alleen napraten zijn geweest denk ik...
idd
wat een paar wite wijntjes op een lege maag niet kunnen doen (toen de wijn op was kwam de wishkey op tafel

Niettemin wil ik bij deze allen bedanken die via msn hun medeleven hebben getoond.
Ondanks dat we elkaar tot nog toe alleen via GoT kennen waren de reacties hartverwarmend en een hele opsteker voor me.
Degene die het aangaat: bedankt en ik vond het heel tof
beetje laat want ik was op drumles, maar ook ik leef met je mee.
Waar kan ik filpmjes vinden van vliegtuigen die landen, waarbij ze hebben gefilmd vanaf de grond, tower of cockpit?
die hebben ze weleens op avsim.com of flightsim.comOp woensdag 06 februari 2002 19:56 schreef ND het volgende:
Waar kan ik filpmjes vinden van vliegtuigen die landen, waarbij ze hebben gefilmd vanaf de grond, tower of cockpit?
tampert, kriminalpolizei
kan iemand ff uitproberen:
onderstaande switches aan de LAGO Schiphol scenery toevoegen in je scenery.cfg.
Dan moet de ILS weer goed werken. Bij mij is dit de oplossing wanneer je zowel NL2000 als de LAGO Schiphol scenery gebruikt en de ILS niet meer klopt.
Exclude=N52 20.22,E4 43,N52 16,E4 49,all
Flatten.0=-9.9,N52 20.22,E4 43,N52 20.22,E4 49,N52 16,E4 49,N52 6,E4 43
Flatten.1=-9.9,N52 26,E4 45,N52 26,E5 01,N52 17,E5 01,N52 17,E4 45
Dan moet de ILS weer goed werken. Bij mij is dit de oplossing wanneer je zowel NL2000 als de LAGO Schiphol scenery gebruikt en de ILS niet meer klopt.
Ik zat vandaag in Amsterdam bij een vestiging van m'n werkgever (ergens in de buurt van Osdorp, WFC 10e verdieping) en ik had uitzicht op de aanvliegroute van Schiphol. Best gaaf, alleen was het weer slecht en was het alleen in de ochtend druk.
Verwijderd
Hoe is het mannenbroeders? Lekker donker daar in Nederland? hier schijnt de zon op 360! Na uuuren van oceaan naderen we nu eindelijk Caribisch gebied:
Verwijderd
Lol! wat een fantasieOp woensdag 06 februari 2002 20:20 schreef Rateltje het volgende:
Hoe is het mannenbroeders? Lekker donker daar in Nederland? hier schijnt de zon op 360! Na uuuren van oceaan naderen we nu eindelijk Caribisch gebied:
[afbeelding]
"mannenbroeders"Op woensdag 06 februari 2002 20:20 schreef Rateltje het volgende:
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
ils nie getest maar nu werkt nl2000+eham perfectOp woensdag 06 februari 2002 20:17 schreef rdluca het volgende:
kan iemand ff uitproberen:
en nog gecondoleerd
* KIMBLE heeft net een vlucht van 11uur achter de rug
egll-ksfo (heathrow-san fransisco intl)
Verwijderd
En Saba waar ik met Kimble minder plezierige ervaringen heb opgedaan (ask him please
) Zometeen naar FL390.
Op woensdag 06 februari 2002 20:34 schreef Rateltje het volgende:
En Saba waar ik met Kimble minder plezierige ervaringen heb opgedaan (ask him please) Zometeen naar FL390.
[afbeelding]
Verwijderd
Dat jij dit leuk vindt zegOp woensdag 06 februari 2002 20:34 schreef Rateltje het volgende:
En Saba waar ik met Kimble minder plezierige ervaringen heb opgedaan (ask him please)
[afbeelding]

ik heb net een 11uur vlucht achter de rugOp woensdag 06 februari 2002 20:36 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Dat jij dit leuk vindt zeg.....landen is leuk.....opstijgen is leuk...maar zo uren lang vliegen, met zo'n brakke videokaart, dat snap ik niet helemaal....naja....ieder zo z'n voorkeuren
Whaaa! (
) ik kan op flightsim.com en avsim geen video's vinden
waarom welOp woensdag 06 februari 2002 20:47 schreef ND het volgende:
Whaaa! () ik kan op flightsim.com en avsim geen video's vinden
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 06 februari 2002 20:48 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
waarom wel
Je heb net gezegd dat ze weleens daar staan. Hmm dat is dit het moment dat niet "weleens" heet.
Iemand een linkje dan met real life video's?
Verwijderd
Dat zei evilernie hoorOp woensdag 06 februari 2002 20:51 schreef ND het volgende:
[..]
Kort geheugen Kimble?
Je heb net gezegd dat ze weleens daar staan. Hmm dat is dit het moment dat niet "weleens" heet.![]()
Iemand een linkje dan met real life video's?
Oeps!Op woensdag 06 februari 2002 20:52 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Dat zei evilernie hoor....beter kijken
Op woensdag 06 februari 2002 21:01 schreef ND het volgende:
[..]
Oeps!Sorry Kimble, mijn excuses voor deze misverstand
(Niet slaan a.u.b
, AU! ik zei.......
Sorry ben weer aan het ijlen
)
Verwijderd
Zo, het laatste stukje tuffen we nog even door met een ruime 900 km/h op FL390. De T/D ligt binnen 160nm range.
De weersomstandigheden zijn gunstig dus waarschijnlijk straks foto's van Curacao en uiteraard ook Aruba.

De weersomstandigheden zijn gunstig dus waarschijnlijk straks foto's van Curacao en uiteraard ook Aruba.

Dit topic is gesloten.