Ben je met het verkeerde been uit bed gestapt???Op zondag 10 februari 2002 13:49 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Dat was ook sarcastisch.....het gaat om het idee dat jij de hele tijd loopt op te scheppen met dat je allerlei FTP's weet, dat vind ik f*cking irritant.....niemand heeft daar behoeft aan hoor....ik iig niet...
alleen omdat jullie erover beginneOp zondag 10 februari 2002 13:49 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Dat was ook sarcastisch.....het gaat om het idee dat jij de hele tijd loopt op te scheppen met dat je allerlei FTP's weet, dat vind ik f*cking irritant.....niemand heeft daar behoeft aan hoor....ik iig niet...
en wat ik net zij van dload een panel ik bedoelde dload gewoon een panal van flightsim.com want die zuigen minder erg dan die van de standaard planes
en jij begon meteen over ftp's dusse: zeur niet
Kimble, wil je zeggen dat je lago en dreamfleet enzo geheel gratiz hebt mogen ontvangen?
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Anoniem: 31124
Ff terug lezen en je ziet dat JIJ er over begon...maar laat maar hangen, ik wilde het gewoon ff gezegd hebben....Op zondag 10 februari 2002 13:51 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
alleen omdat jullie erover beginne
en wat ik net zij van dload een panel ik bedoelde dload gewoon een panal van flightsim.com want die zuigen minder erg dan die van de standaard planes
en jij begon meteen over ftp's dusse: zeur niet
nee tegen 3 lege cd's heb ik hem ontvangen van een grote vriendOp zondag 10 februari 2002 13:52 schreef weststar het volgende:
Kimble, wil je zeggen dat je lago en dreamfleet enzo geheel gratiz hebt mogen ontvangen?
hmm, * weststar ziet mogelijkheden....Op zondag 10 februari 2002 13:53 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
nee tegen 3 lege cd's heb ik hem ontvangen van een grote vriend
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
He koel! Die site kon ik nog nie! Thx.Op zondag 10 februari 2002 13:49 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
kijk hier maar eens
http://www.geocities.com/aviation_holland/airlines1024.html
Alleen staat helaas geen repaint tussen en die is echt benodigd om te dienen als AI aircraft.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Hou het maar op puberaal gedrag. "Ik-heb-lekker-iets-dat-een-ander-niet-heeft" (en dat ook graag in stand wil houden).Op zondag 10 februari 2002 13:49 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
weer een nieuw plane erbijOp zondag 10 februari 2002 13:57 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Wel aardig om te lezen en te kijken.
http://www.airbus.com/media/article.asp?id=497
* KIMBLE hoopt dat er ooit een 787 uitkomt
Anoniem: 31124
Hmm....dat batchbestandje werkt niet...
Zo ziet ie er nu uit:
opgeslagen als .bat op mn desktop....maar als ik het start, zie ik wel een sec. zo'n MS-dos schermpje, maar gebeurt er verder nix (ik heb winXP)
Mischien dat ik wat fout doe??
Zo ziet ie er nu uit:
code:
1
2
3
4
| @echo off C:\Documents and Settings\Pietje Puk\Desktop\fsscreen.exe C:\Documents and Settings\Pietje Puk\Desktop\FSChatScroll15.exe C:\Program Files\Microsoft Games\FS2002\FS2002.exe |
opgeslagen als .bat op mn desktop....maar als ik het start, zie ik wel een sec. zo'n MS-dos schermpje, maar gebeurt er verder nix (ik heb winXP)
ja johOp zondag 10 februari 2002 14:00 schreef ItSnows het volgende:
Kimble: deel 12 por favor?
Anoniem: 37797
Wacht even, heb nog een vraagje.Op zondag 10 februari 2002 14:00 schreef ItSnows het volgende:
Kimble: deel 12 por favor?
is dit de nieuwe kleur van Air Holland???
Of is dit zelf gepaint.
heb het gedownload maar wil niet werken in FS 2000
adres staat in plaatje waar je het kan vinden.

Verander het programmaatje eens in:Op zondag 10 februari 2002 13:59 schreef Aerodynamic het volgende:
Hmm....dat batchbestandje werkt niet...
Zo ziet ie er nu uit:
code:
1 2 3 4 @echo off C:\Documents and Settings\Pietje Puk\Desktop\fsscreen.exe C:\Documents and Settings\Pietje Puk\Desktop\FSChatScroll15.exe C:\Program Files\Microsoft Games\FS2002\FS2002.exe
code:
1
2
3
4
5
| @echo off C:\Documents and Settings\Pietje Puk\Desktop\fsscreen.exe C:\Documents and Settings\Pietje Puk\Desktop\FSChatScroll15.exe C:\Program Files\Microsoft Games\FS2002\FS2002.exe Pause |
Welke meldingen verschijnen er dan nu in beeld ? Betanden misschien niet gevonden ? Volgens mij moet je e.e.a. tussen aanhalingstekens plaatsen (heeft met die spaties in de namen van de directories te maken).
code:
1
2
3
4
5
| @echo off "C:\Documents and Settings\Pietje Puk\Desktop\fsscreen.exe" "C:\Documents and Settings\Pietje Puk\Desktop\FSChatScroll15.exe" "C:\Program Files\Microsoft Games\FS2002\FS2002.exe" Pause |
nee (zover ik weet )Op zondag 10 februari 2002 14:03 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Wacht even, heb nog een vraagje.
is dit de nieuwe kleur van Air Holland???
Of is dit zelf gepaint.
heb het gedownload maar wil niet werken in FS 2000
adres staat in plaatje waar je het kan vinden.
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.