100918465
heel nederlandOp zaterdag 09 februari 2002 23:27 schreef Ragonite het volgende:
Het lijkt me allemaal best moeilijk.. vriend van mij stond na 4 dagen nog op de grond
Maar ik heb nu dus die NL2000 add-on, zit daar Schiphol bij?
Ja maar Lago EHAM 2002 is toch wel wat netter. Maar aan de andere kant is nl2000 wel freeware en LAGO eham 2002 niet. Maar op mijn systeem vond ik nl2000 niet echt speelbaar dus heb het eraf gegooid.Op zaterdag 09 februari 2002 23:27 schreef Ragonite het volgende:
Het lijkt me allemaal best moeilijk.. vriend van mij stond na 4 dagen nog op de grond
Maar ik heb nu dus die NL2000 add-on, zit daar Schiphol bij?
Btw Jochem Uytdehaghe rules!!!!!!
World Record!
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
ff een bericht voor alle mensen die mij regelmatig vragen maar de AI traffic editor waar ik mee bezig ben, en iedereen die hierin geïnteresseerd mocht zijn.
1. De maker van TrafficTools heeft tijdens mijn werk aan mijn editor besloten ook weekly flights te gaan ondersteunen. Daar had ik dus niet op gerekend... Maar het kan inmiddels. Betekent dat je vluchtplannen kan opstellen die langer dan 24 uur duren. Een round-the-world trip is mogelijk, maar ook echte vluchten zoals amsterdam-singapore-sydney en terug.
2. ik heb alle functionaliteit erin zitten, maar ik word ziek van het testen. Eigenlijk moet ik bij elke test alle gegevens uit mn database verwijderen en weer opnieuw beginnen; dat is (relatief) veel werk. Ik zoek alfa/beta-testers!
3. de documentatie beperkt zich tot een minimum. De applicatie beschrijven gaat nog even duren, de alfa/beta-testers krijgen een installatie handleiding.
4. Alles kan met mijn tool (een cessna plannen op een overseas flight
) maar mijn bedoeling was: kennis kunnen delen!. Dus als iemand zijn 10x opgeblazen ai file wil inlezen in het systeem, hij ga zijn gang. In een multi-user situatie zal ik die vluchtplannen ook zien, maar kan ik zelf beslissen of ik die wel of niet wil gebruiken. Zo kunnen we met elkaar tot een zo realistisch mogelijke ai file komen.
[edit2]
Mensen die de tool willen testen, kunnen deze downloaden van www.schagens.nl/aieditor/AIEditor.zip. Er is nog niets aan documentatie maar voor de geoefende installer moet het te doen zijn. Heeft men hulp nodig dan gaarne een mail naar auteur dezes, dennis@schagens.nl
[/edit]
1. De maker van TrafficTools heeft tijdens mijn werk aan mijn editor besloten ook weekly flights te gaan ondersteunen. Daar had ik dus niet op gerekend... Maar het kan inmiddels. Betekent dat je vluchtplannen kan opstellen die langer dan 24 uur duren. Een round-the-world trip is mogelijk, maar ook echte vluchten zoals amsterdam-singapore-sydney en terug.
2. ik heb alle functionaliteit erin zitten, maar ik word ziek van het testen. Eigenlijk moet ik bij elke test alle gegevens uit mn database verwijderen en weer opnieuw beginnen; dat is (relatief) veel werk. Ik zoek alfa/beta-testers!
3. de documentatie beperkt zich tot een minimum. De applicatie beschrijven gaat nog even duren, de alfa/beta-testers krijgen een installatie handleiding.
4. Alles kan met mijn tool (een cessna plannen op een overseas flight
[edit2]
Mensen die de tool willen testen, kunnen deze downloaden van www.schagens.nl/aieditor/AIEditor.zip. Er is nog niets aan documentatie maar voor de geoefende installer moet het te doen zijn. Heeft men hulp nodig dan gaarne een mail naar auteur dezes, dennis@schagens.nl
[/edit]
Delphi32 --> Je hebt mail
Blender....
Hmmm kijk wat er staat op de PSS site onder Sales:

zouden ze soms de airbus aan het lijstje aan het toevoegen zijn?

zouden ze soms de airbus aan het lijstje aan het toevoegen zijn?
wat waren ze aan het maken dan ?Op zondag 10 februari 2002 01:21 schreef McFlipp het volgende:
[afbeelding]
zouden ze soms de airbus aan het lijstje aan het toevoegen zijn?![]()
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
http://www.phoenix-simulation.co.ukOp zondag 10 februari 2002 01:24 schreef Blackhole het volgende:
[..]
welke site is dat dan ?
Nope,Op zondag 10 februari 2002 01:21 schreef McFlipp het volgende:
[afbeelding]
zouden ze soms de airbus aan het lijstje aan het toevoegen zijn?![]()
I've had to lock the website sales area out today due to problems with Securetrading ..
Let me assure you all of 2 things .
#1 We will sort out this problem By Monday
#2 it is NOT BECAUSE we are loading the Airbus !
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
goddamnOp zondag 10 februari 2002 01:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nope,
[..]
*snik* *snik* *snik* *snik* *snik* *snik* *snik* *snik* *snik* *snik* *snik* *snik*Op zondag 10 februari 2002 01:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nope,
[..]
Goddamnit ze mogen nou wel opschieten met die airbus!!
Hey,
Ik heb dus nu Lago Schiphol2002, heel mooi enzoo, die gates enzo, perfect!
Alleen ik sta er in mn eentje! Er is geen plane te bekennen! Heb ik iets verkeerd, of niet, geinstalleerd?
Of hoort dit zo?
Alleen ik sta er in mn eentje! Er is geen plane te bekennen! Heb ik iets verkeerd, of niet, geinstalleerd?
Of hoort dit zo?
Blender....
jaOp zondag 10 februari 2002 01:37 schreef Andre21 het volgende:
Hey,
Of hoort dit zo?
Op het PSS forum was te lezen dat ze een paar dagen geleden nog op zoek waren naar TCAS alert geluiden.Op zondag 10 februari 2002 01:30 schreef McFlipp het volgende:
[..]
*snik* *snik* *snik* *snik* *snik* *snik* *snik* *snik* *snik* *snik* *snik* *snik*
Goddamnit ze mogen nou wel opschieten met die airbus!!
http://www.avsim.com/dcforum/DCForumID24/6357.html
Ik berust me er maar in dat hoe langer het duurt voor hij uitkomt, hoe beter hij moet worden
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
dat meen je?Op zondag 10 februari 2002 01:38 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ja
Blender....
ja of.. je moet scenery enhancer hebbe maar dat moet je ook weer kopenOp zondag 10 februari 2002 01:47 schreef Andre21 het volgende:
[..]
dat meen je?
Wat een onzin. Met de standaard AI van FS2002 kom je al hartsikke ver. Mij Schiphol staat nu ook vol met KLM's etc. etc.Op zondag 10 februari 2002 01:48 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ja of.. je moet scenery enhancer hebbe maar dat moet je ook weer kopen
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
ff nog gevlogen, tis stil hier! liggen jullie allemaal te slapen ofzo? 

ff met de sr71 op cruise snelheid
wanna race?

ff met de sr71 op cruise snelheid
De exe in de zipfile van mijn AI Editor bleek corrupt te zijn
, ik heb een update geplaatst in www.schagens.nl/aieditor/AIEditor_update1.zip
Thanx to Pizzaman voor het uitzoekwerk.

Thanx to Pizzaman voor het uitzoekwerk.
*geeuw*
zzmorgens allemaal

Rateltje is back.
* Hazel gaat vandaag de rest van de 737 Operations Manual uitprinten. Alle andere manuals van de 737 had hij al maar in het roze
de cartridge was bijna op.
zzmorgens allemaal

Rateltje is back.
* Hazel gaat vandaag de rest van de 737 Operations Manual uitprinten. Alle andere manuals van de 737 had hij al maar in het roze

mail mij ff hoe!?Op zaterdag 09 februari 2002 23:07 schreef DroogKloot het volgende:
Tenzij je kimble / Ratel / rdluca / terwee heet natuurlijk, dan hoef je ze niet te kopen
Re: iedereen die zit te klooien met traffic.bgl... op mijn Schiphol staan nu meer dan 100 grote kisten geparkeerd*afklop*
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
droogmongool, ik zou graag willen weten dat je vertelt hoe je aan deze onzin komt of dat je anders gewoon je bek erover houdt.Op zaterdag 09 februari 2002 23:07 schreef DroogKloot het volgende:
Tenzij je kimble / Ratel / rdluca / terwee heet natuurlijk, dan hoef je ze niet te kopen
Re: iedereen die zit te klooien met traffic.bgl... op mijn Schiphol staan nu meer dan 100 grote kisten geparkeerd*afklop*
Hahaa, ik heb net ook met bovenstaande gevlogen
Alleen een beetje snel overstressed moet ik zeggen
Anoniem: 31124
Jah dat viel mij ook op! Bij iedere bocht meteen overstressed....heel vreemdOp zondag 10 februari 2002 11:32 schreef Robin Shrine het volgende:
Hahaa, ik heb net ook met bovenstaande gevlogenAlleen een beetje snel overstressed moet ik zeggen
Ik dacht juist dat onze rdluca hier vrijwel de enige was die alles legaal kocht. Jaja, deze mensen bestaan dus nog en gelukkig maar, anders maakten ze geen fantistische DF, PSS, EHAM en de rest niet meerOp zondag 10 februari 2002 11:31 schreef rdluca het volgende:
[..]
droogmongool, ik zou graag willen weten dat je vertelt hoe je aan deze onzin komt of dat je anders gewoon je bek erover houdt.
binnenkort ben ik er ook weer bij, heb eindelijk me tentamens en 2 weken programmeren achter de rug (was voor school), en ik "krijg" over een paar dagen me nieuwe spullekes in huis als het goed is, een Athlon xp1700/ met Epox EP-8KHA+ moeder en DDr 2600 256mb geheugen.
Hopelijk draait het dan met wat meer frames en kan ik ook in wolken gaan vliegen enzo
Hopelijk draait het dan met wat meer frames en kan ik ook in wolken gaan vliegen enzo
BF1: Don-Panio
Hey Predje, al lang niet meer met je gevlogen
denk 't nieOp zondag 10 februari 2002 11:36 schreef Aerodynamic het volgende:
Gaat er nog gezamelijk de Airbus gekocht worden trouwens??
toch?
hahahah, dat kan wel kloppenOp zondag 10 februari 2002 11:37 schreef Robin Shrine het volgende:
Hey Predje, al lang niet meer met je gevlogen
BF1: Don-Panio
Ik d8 dat rdluca dat ging regelen, maar kweet niet of dat nog doorgaat.Op zondag 10 februari 2002 11:43 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
denk 't nie
toch?
oOp zondag 10 februari 2002 11:54 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ik d8 dat rdluca dat ging regelen, maar kweet niet of dat nog doorgaat.
okOp zondag 10 februari 2002 07:20 schreef nealzie het volgende:
ff nog gevlogen, tis stil hier! liggen jullie allemaal te slapen ofzo?
[afbeelding]
ff met de sr71 op cruise snelheidwanna race?

Beat mijn t-4
goeiesmorgens iedereen....
tampert, kriminalpolizei
Wordt er nog wel eens online gevlogen eigenlijk? met een grote groep.....ik hoor er nooit meer wat van...
Zo, om het forum hier niet te vervuilen met postings die met mn AI Editor te maken hebben: alle info staat op www.schagens.nl/aieditor
Hé nu jij dit project hebt afgerond hèOp zondag 10 februari 2002 12:13 schreef Delphi32 het volgende:
Zo, om het forum hier niet te vervuilen met postings die met mn AI Editor te maken hebben: alle info staat op www.schagens.nl/aieditor
Ik weet alleen niet hoe het moet, en jij kan blijkbaar wel programma's schrijven....dusse...je zou mij er een onwijs plezier mee doen
Anoniem: 37797
[..]
Het heeft even tijd gekost maar ze zijn wel de moeite waard om te laten zien.
Het zijn plaatjes uit het boek "Toekomst beelden" van "Robbert en Rudolf Das"
Het komt uit een boek, lastig scannen dus.

Niet gek bedacht van die manOp zondag 10 februari 2002 12:23 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou wat mij betreft gaat dat gewoon door hoor!Op zondag 10 februari 2002 11:55 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
o* KIMBLE heeft daar niks van gehoord
Op zondag 10 februari 2002 12:35 schreef Rateltje het volgende:
De hele DF737 mikmak uitgeprint!
[afbeelding]
Wat een papier verspillingOp zondag 10 februari 2002 12:35 schreef Rateltje het volgende:
[afbeelding]
LOLOp zondag 10 februari 2002 12:35 schreef Rateltje het volgende:
[afbeelding]
Maar waarom heb je dat uitgeprint? Je kan toch prima vliegen met de Dreamfleet??
Details details...Op zondag 10 februari 2002 12:37 schreef McFlipp het volgende:
[..]
LOL
Maar waarom heb je dat uitgeprint? Je kan toch prima vliegen met de Dreamfleet??
Dat scheelt weer een slok op een borrelOp zondag 10 februari 2002 12:39 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Nee hoor dubbelzijdig
Suc6 met lezen (my god)
Er zit toch wel een index bij???
Je kan toch een simpel batchbestandje schrijven?Op zondag 10 februari 2002 12:17 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Hé nu jij dit project hebt afgerond hè......zou jij een programma kunnen schrijven waardoor als ik FS 2002 start ik automatisch ook FSscreen.exe en FSchatscroll.exe start? nu vergeet ik dat altijd en dan moet ik weer gaan minimaliseren en zo....heel frustrerend.....
Ik weet alleen niet hoe het moet, en jij kan blijkbaar wel programma's schrijven....dusse...je zou mij er een onwijs plezier mee doenen meerdere op dit topic ook denk ik.....
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Niet echt maar het is wel duidelijk in hoofdstukken onderverdeeld.Op zondag 10 februari 2002 12:41 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Dat scheelt weer een slok op een borrel
Suc6 met lezen (my god)
Er zit toch wel een index bij???
Oh ja Delhpi32, je porggie start niet bij mij. Krijg gelijk een Windows XP error bij starten.
Nou dat kan ik ook niet hoorOp zondag 10 februari 2002 12:41 schreef achappey het volgende:
[..]
Je kan toch een simpel batchbestandje schrijven?![]()
Dan moet je ook de update gebruikenOp zondag 10 februari 2002 12:47 schreef achappey het volgende:
Oh ja Delhpi32, je porggie start niet bij mij. Krijg gelijk een Windows XP error bij starten.
bij mij ookOp zondag 10 februari 2002 12:47 schreef achappey het volgende:
Welke error, ik test het al sinds gister en hij doet het. (das ook alles)
Heb je wel de laatste update
Mijn kat dacht ook: hij is gek geworden dat ie dat heeft uitgeprint 
ja en werkt nog steeds nietOp zondag 10 februari 2002 12:50 schreef Pizzaman het volgende:
Welke error, ik test het al sinds gister en hij doet het. (das ook alles)
Mooie telefoonOp zondag 10 februari 2002 12:53 schreef Rateltje het volgende:
Mijn kat dacht ook: hij is gek geworden dat ie dat heeft uitgeprint
[afbeelding]
Ja he?Op zondag 10 februari 2002 12:53 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Mooie telefoon
Wie geeft mij een gele handsfree met nummermelding en geheugen voor minimaal 10 nummers?
Op zondag 10 februari 2002 12:53 schreef Pizzaman het volgende:
Welke melding krijg je
Anoniem: 37518
Bij mij werkt hij ook niet!! (ik neem aan dat het over die aieditor gaat van Delphi) WinXP geeft critical errors.Op zondag 10 februari 2002 12:53 schreef Pizzaman het volgende:
Welke melding krijg je
katten zijn gaaf
tampert, kriminalpolizei
Zeker!Op zondag 10 februari 2002 12:55 schreef Evilernie het volgende:
katten zijn gaaf
ff vraagje, kan je dreamfleet ook met meerderen kopen? of is het persoonsgebonden?
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
euuu voorbeeld:Op zondag 10 februari 2002 12:58 schreef weststar het volgende:
ff vraagje, kan je dreamfleet ook met meerderen kopen? of is het persoonsgebonden?
1gast koopt hem , en kopieert de cd, en stuurt hem door
aha, enneh als ik nou niet wil w88 op een cd, maar em wil downloaden?Op zondag 10 februari 2002 12:59 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
euuu voorbeeld:
1gast koopt hem , en kopieert de cd, en stuurt hem door
euhh volgens mij kan je hem bij flight1.com dload als je betaalt hebOp zondag 10 februari 2002 13:01 schreef weststar het volgende:
[..]
aha, enneh als ik nou niet wil w88 op een cd, maar em wil downloaden?
Ik heb met vrijwel alle Detonators het volgende probleem:

Kijk eens naar de cockpit...
Dit heb ik op 16 bits, op 32 bits niet, maar dan loopt ie minder soepel..
Ik gebruik nu de Detonator 27.30, maar met 23.11 en 23.12 etc had ik dat ook... Wie kent dit? Of wie wil zo vriendelijk zijn om te testen of je dat ook hebt?
Dus op 16 bits wel, en 32 bits niet...
Alvast bedankt
Ik gebruik nu de Detonator 27.30, maar met 23.11 en 23.12 etc had ik dat ook... Wie kent dit? Of wie wil zo vriendelijk zijn om te testen of je dat ook hebt?
Alvast bedankt
probeer eens 21.83Op zondag 10 februari 2002 13:03 schreef Saekerhett het volgende:
[afbeelding]
Alvast bedankt
Dat heb ik ook alleen bij 16 bits. Ik heb det. 23.11 met Geforce 2 MX 400Op zondag 10 februari 2002 13:03 schreef Saekerhett het volgende:
[afbeelding]
Alvast bedankt
Maar ik speel altijd 32 bits, dus ik heb eigenlijk geen last
Klopt, dat is de enige waarbij dat niet voorkomtOp zondag 10 februari 2002 13:14 schreef McFlipp het volgende:
[..]
probeer eens 21.83
Maar die loopt niet zo stabiel bij mij
Probeer anders eens de Nvidia drivers te verwijderen en alle verwijzingen in het register te verwijderen. Geldt ook voor al die tweak programmatjes. Misschien zit er een hardnekkige instelling in het register.
Wat is een batchbestandjeOp zondag 10 februari 2002 12:41 schreef achappey het volgende:
[..]
Je kan toch een simpel batchbestandje schrijven?![]()
hmmzz dat zijn bij mij de enige drivers die snel, stabiel en mooie beeldkwaliteit geven.Op zondag 10 februari 2002 13:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt, dat is de enige waarbij dat niet voorkomt
Maar die loopt niet zo stabiel bij mij
Jah bij mij ook.....(ik had ook dat probleem)Op zondag 10 februari 2002 13:28 schreef McFlipp het volgende:
[..]
hmmzz dat zijn bij mij de enige drivers die snel, stabiel en mooie beeldkwaliteit geven.
sorry dat ik het zeg maare:
dload een keer een panel
dload een keer een panel
Als jij me de link geeftOp zondag 10 februari 2002 13:30 schreef KIMBLE het volgende:
sorry dat ik het zeg maare:
dload een keer een panel
www.flightsim.comOp zondag 10 februari 2002 13:33 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Als jij me de link geeft
www.avsim.com
alles is beter dan een standaard panel
ene opzich kan ik je de link naar mn fs kanaal wel geven want alles zit nu op een private kanaal
Op zondag 10 februari 2002 12:47 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Nou dat kan ik ook niet hoorik weet niet eens wat het is!
code:
1
2
3
| @echo off c:\program files\fs2002\fsscreen.exe c:\program files\fs2002\fs2002.exe |
Zo kan een batchbestandje eruit zien. Zorg ff dat alle paden goed staan en sla het bestand met de extensie bat of cmd. Dan kan je hem runnen en voert die uit wat erin staat.
Waarom zeg je dat dan echtOp zondag 10 februari 2002 13:34 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
www.flightsim.com
www.avsim.com
alles is beter dan een standaard panel
ene opzich kan ik je de link naar mn fs kanaal wel geven want alles zit nu op een private kanaalmaare ik geef het toch niet
22.80 al eens geprobeerd? loopt bij mij prima...Op zondag 10 februari 2002 13:03 schreef Saekerhett het volgende:
[afbeelding]
Alvast bedankt
Tnx! ik ga het meteen proberenOp zondag 10 februari 2002 13:34 schreef achappey het volgende:
[..]
code:
1 2 3 @echo off c:\program files\fs2002\fsscreen.exe c:\program files\fs2002\fs2002.exe
Zo kan een batchbestandje eruit zien. Zorg ff dat alle paden goed staan en sla het bestand met de extensie bat of cmd. Dan kan je hem runnen en voert die uit wat erin staat.
onderstreepte klopt nietOp zondag 10 februari 2002 13:38 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan echt![]()
(we weten al lang dat jij beschikking hebt over alle add-ons ooit gemaakt voor FS 2002, en dat je te beroerd bent om die met anderen te delen...)
ehmmm sommige gasten hier hebbe meer dan 100mb stuff van me gehad dus zeur niet
Suc6! Voor de volledigheid: "@echo off" zorgt ervoor dat je de uitgevoerde commando's niet ziet in je dos boxje.Op zondag 10 februari 2002 13:39 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Tnx! ik ga het meteen proberen
Nou... dat heb ik dan gemistOp zondag 10 februari 2002 13:40 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
onderstreepte klopt niet
Zolang hoef je bij Flight1 nou ook niet te wachten, hoor. Precies 7 dagen na de online bestelling, lag de cd-rom in de bus. Je kan het sneller doen, door het programma (+manuals +liveries +updates) te downloaden vanaf de site van http://www.dreamfleet2000.com en dan het programma opstarten, gegevens invullen en na ontvangst van de serial-key kun je met de DroomVloot vliegen. Volgens mij kun je -als je een beetje in de buurt woont- deze cd-rom ook op Schiphol kopen in de vliegshop. Je kunt overigens ook op http://www.justflight.com de vernieuwde versie van DreamFleet bestellen. Dan krijg je nl. meteen de verbeterde versie voor FS2002 (incl. de patches) en 80 liveries.Op zondag 10 februari 2002 13:01 schreef weststar het volgende:
[..]
aha, enneh als ik nou niet wil w88 op een cd, maar em wil downloaden?
jaOp zondag 10 februari 2002 13:42 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Nou... dat heb ik dan gemist
als je nou bij de tussen de 1e en 3e deel erbij zat dan had je zeker londen airports al gehad
maar die staat nie meer op mn planet ftp, en ik heb geen zin om hem te uploade
Fraai is dat dan weer.Op zondag 10 februari 2002 13:43 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ja
als je nou bij de tussen de 1e en 3e deel erbij zat dan had je zeker londen airports al gehad
Maar als ik de 23e eindelijk 2002 pro heb dan is ie van harte welkom
Heeft iemand hier een KLM repaint van de default 747? Ik heb wel een xtra plane maar die zuigt FPS en das nie handig als Schiphol vol met die beestjes staat. Dus hoop dat iemand hem heeft. 
Op de bekende sites kon ik hem nie vinden.
Op zondag 10 februari 2002 13:45 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Fraai is dat dan weer.
Maar als ik de 23e eindelijk 2002 pro heb dan is ie van harte welkom
LOL daar is ie weer hoorOp zondag 10 februari 2002 13:47 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
Kan toch zelf een FTP draaien?Op zondag 10 februari 2002 13:43 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ja
kan maar ik heb maar 6kbps uploadOp zondag 10 februari 2002 13:48 schreef achappey het volgende:
[..]
Kan toch zelf een FTP draaien?
kijk hier maar eensOp zondag 10 februari 2002 13:46 schreef achappey het volgende:
Heeft iemand hier een KLM repaint van de default 747? Ik heb wel een xtra plane maar die zuigt FPS en das nie handig als Schiphol vol met die beestjes staat. Dus hoop dat iemand hem heeft.
http://www.geocities.com/aviation_holland/airlines1024.html
Dat was ook sarcastisch.....het gaat om het idee dat jij de hele tijd loopt op te scheppen met dat je allerlei FTP's weet, dat vind ik f*cking irritant.....niemand heeft daar behoeft aan hoorOp zondag 10 februari 2002 13:40 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
onderstreepte klopt niet

Tja ik ook.Op zondag 10 februari 2002 13:48 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
kan maar ik heb maar 6kbps upload
Flink balen, maarja shit happens. Er staat nu ook zooi op http://achappey.demon.nl
Als jullie nog wat willen wat ik heb en jullie niet (kan me niet voorstellen
Staan nu paar repaints op geloof ik
Dit topic is gesloten.