Dat zijn "routebeschrijvingen" voor de AI (realistischere flights van de dynamic scenery.) Als je KLM liveries hebt kun je de plans editen zodat die ook worden gebruikt.Op dinsdag 05 februari 2002 16:42 schreef terwee het volgende:
wat kan je met AI Flight Plans??
Ik geloof dat je daarvoor TrafficTools v1.1 ofzo voor kunt gebruiken, wel al gedownd maar nog niet geprobeerd. Je kunt dan dus ook alle GA planes die je op schiphol vervelen weggooien......Op dinsdag 05 februari 2002 16:49 schreef terwee het volgende:
[..]
Welk programma kan ik daarvoor dan gebruiken in FS2002? En kan ik dan die Plans inladen ofzo? En dan zie ik dus meer vliegtuigen vliegen??? Dat zou cool zijn, want dan hoef je dus ook niet van die MS planes meer neer te zetten die op je add-on scenery midden in een gebouw staan.. toch?
| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |
TrafficTools.Op dinsdag 05 februari 2002 16:49 schreef terwee het volgende:
[..]
Welk programma kan ik daarvoor dan gebruiken in FS2002? En kan ik dan die Plans inladen ofzo? En dan zie ik dus meer vliegtuigen vliegen??? Dat zou cool zijn, want dan hoef je dus ook niet van die MS planes meer neer te zetten die op je add-on scenery midden in een gebouw staan.. toch?
Delphi32 is met een soortgelijk programma bezig d8 ik.
Misschien niet helemaal on-topic (maar dat zijn de berichten in dit topic soms toch ook niet), misschien een leuke vakantietip wanneer je (al dan niet in combinatie met een wintersportvakantie) door Duitsland rijdt.

In het Technik Museum kun je o.a. deze Russische Concorde bezoeken.
Sinds een week hebben ze daar (het zijn eigenlijk twee musea) tevens een Lufthansa Boeing 747-200 er bij gezet (naast de reeds aanwezige AN-24 (vier-motorig vrachttoestel) om maar een voorbeeld te geven).
Kilo-Uniform-Tango ... ze hebben er maar één Euro voor hoeven te betalen. Ik heb 75 keer zoveel voor FS2002 moeten dokken
. Voor dat bedrag hadden we bijna ons eigen échte GOT-plane kunnen painten
.

In het Technik Museum kun je o.a. deze Russische Concorde bezoeken.
Sinds een week hebben ze daar (het zijn eigenlijk twee musea) tevens een Lufthansa Boeing 747-200 er bij gezet (naast de reeds aanwezige AN-24 (vier-motorig vrachttoestel) om maar een voorbeeld te geven).
Kilo-Uniform-Tango ... ze hebben er maar één Euro voor hoeven te betalen. Ik heb 75 keer zoveel voor FS2002 moeten dokken
Ja idd Delphi32 wat is de status daarvan????Op dinsdag 05 februari 2002 16:52 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
TrafficTools.
avsim.com...... ttools10.zipOp dinsdag 05 februari 2002 16:57 schreef terwee het volgende:
en waar kan ik die programmatjes hiervoor downloaden/aanschaffen..
Verwijderd
Ok bedankt! Is er al iemand die deze heeft werken? En zo ja.. hoe bevalt het??Op dinsdag 05 februari 2002 16:58 schreef DataCopy het volgende:
[..]
avsim.com...... ttools10.zip
sorry moet denk ik flightsim.com zijn..... check het ffOp dinsdag 05 februari 2002 16:59 schreef terwee het volgende:
[..]
Ok bedankt! Is er al iemand die deze heeft werken? En zo ja.. hoe bevalt het??
AI flight planes kan je aan de AI van fs2002 toevoegen zodat je tijdens de vlucht veel meer verkeer om je heen hebt en je zelf kan aangeven welke planes welke routes vliegen.Op dinsdag 05 februari 2002 16:42 schreef terwee het volgende:
wat kan je met AI Flight Plans??
Daarvoor gebruik je TTools. alle AI gegevens staan in
..:\FS2002\SCENEDB\ATC\SCENERY\traffic.bgl
met Tdecompiler kan je van je traffic.bgl 3 bestanden maken
aircraft.txt
flightplans.txt
airports.txt
de AI flightplans kan je dan aan flightplans.txt toevoegen en in aircraft.txt kan je aangegeven welke planes fs2002 met AI moet gebruiken.
Met Tcompiler maak je van de 3 gewijzigde *.txt's weer een traffic.bgl file.
AI Manager doet bovenstaande dmv van een MS-Access bestand.
Klopt.Op dinsdag 05 februari 2002 16:52 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
TrafficTools.
Ik moet zo naar huis van mn werk, maar vanavond schrijf ik een wat langer stukje over AI traffic.
Verwijderd
En ook de aircrafts en ook de airports? Hoe implementeer ik die dan?? Moet ik ook nog andere instellingen maken in FS2002??Op dinsdag 05 februari 2002 17:03 schreef rdluca het volgende:
FSUntraffic (te vinden op flightsim.com of avsim.com) bevat een traffic.bgl met daarin al alle KLM AI flightplans verwerkt.
de traffic.bgl van fsuntraffic gewoon naarOp dinsdag 05 februari 2002 17:09 schreef terwee het volgende:
[..]
En ook de aircrafts en ook de airports? Hoe implementeer ik die dan?? Moet ik ook nog andere instellingen maken in FS2002??
..:\FS2002\SCENEDB\ATC\SCENERY\
kopieren en oude traffic.bgl overwriten
Verwijderd
Verder geen veranderingen? Cool, ik ben benieuwd of ik ook echt meer tegenkom. Heb jij meer kisten om je heen Rdluca?Op dinsdag 05 februari 2002 17:11 schreef rdluca het volgende:
[..]
de traffic.bgl van fsuntraffic gewoon naar
..:\FS2002\SCENEDB\ATC\SCENERY\
kopieren en oude traffic.bgl overwriten
Omdat je iedere keer de eer hebt gehad om een nieuw topic te openen, zei ik mod...was dus een grapje.Op dinsdag 05 februari 2002 16:46 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik ben geen mod
Verwijderd
Ik kan dit trouwens niet vinden.. iemand een directe link? Of iemand die het me kan mailen?? THANXOp dinsdag 05 februari 2002 17:03 schreef rdluca het volgende:
FSUntraffic (te vinden op flightsim.com of avsim.com) bevat een traffic.bgl met daarin al alle KLM AI flightplans verwerkt.
veel meer kisten om me heen, probeer is dusk/dark of dawn dan zie je overal in de lucht de strobes van andere planesOp dinsdag 05 februari 2002 17:13 schreef terwee het volgende:
[..]
Verder geen veranderingen? Cool, ik ben benieuwd of ik ook echt meer tegenkom. Heb jij meer kisten om je heen Rdluca?
In de standaard traffic.bgl staan trouwens zo'n 23000 (!) AI flightplans... nogal een werk om die allemaal handmatig aan te passen. Ben nu bezig met een batchtooltje om er meer tegelijk te wijzigen / deleten / toe te voegen.
ik ben snelOp dinsdag 05 februari 2002 17:13 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
Omdat je iedere keer de eer hebt gehad om een nieuw topic te openen, zei ik mod...was dus een grapje.
tooltje is er al: AI ManagerOp dinsdag 05 februari 2002 17:24 schreef DroogKloot het volgende:
In de standaard traffic.bgl staan trouwens zo'n 23000 (!) AI flightplans... nogal een werk om die allemaal handmatig aan te passen. Ben nu bezig met een batchtooltje om er meer tegelijk te wijzigen / deleten / toe te voegen.
werkt bij mij niet echt lekker dus wacht met smart op de creatie van Delphi32
Op dinsdag 05 februari 2002 17:45 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik ben snel
zoek op avsim naar fsuntraffic01.zipOp dinsdag 05 februari 2002 17:15 schreef terwee het volgende:
[..]
Ik kan dit trouwens niet vinden.. iemand een directe link? Of iemand die het me kan mailen?? THANX
http://205.252.89.41/library/sendfile.php?DownloadID=13117
moggeh mensen.....bijles is over
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Ik heb die traffic.bgl gekopieerd, maar ik zie helemaal niks extra... of moet dat fstraffic ook geinstalled zijn???
effe tussendoor....kent iemand Sabre vs. MiG? Is het de moeite waard?

Ziet er wel kicks uit, en speciaal voor FS2002. Ohja, is van de makers van Dreamfleet.
ik ga nog effe verder met MOHAA, nog steeds niet uitgespeeld
en dat is GOT zijn schuld

Ziet er wel kicks uit, en speciaal voor FS2002. Ohja, is van de makers van Dreamfleet.
ik ga nog effe verder met MOHAA, nog steeds niet uitgespeeld

(halve vluch voor mij
)Vlucht van vanavond
Gezelli

Beetje brakke shots mja, (dis het voorgerecht Robin
)
Gezelli
Beetje brakke shots mja, (dis het voorgerecht Robin
ik heb het al meedere keren op ftp's zien staan ik zal het wel ff een keertje dloadeOp dinsdag 05 februari 2002 19:39 schreef Robin Shrine het volgende:
effe tussendoor....kent iemand Sabre vs. MiG? Is het de moeite waard?
[afbeelding]
ik ga nog effe verder met MOHAA, nog steeds niet uitgespeelden dat is GOT zijn schuld
goezoOp dinsdag 05 februari 2002 20:43 schreef sinterklaasrulez het volgende:
WOOHOO, op ILS geland
gefeliOp dinsdag 05 februari 2002 20:43 schreef sinterklaasrulez het volgende:
WOOHOO, op ILS geland
Verwijderd
Hahahaha ik zal me dan ook maar effe voorstellen want de pagina's vliegen je zowat om je oren als je even niet bijblijft en moet werken 
Dit is een foto van 29,5 jaar geleden.
kijk eens hoe mooi!!!! 

Ben ik niet lief...
Dit is een foto van 29,5 jaar geleden.

Ben ik niet lief...
Vandaag nieuw uitgebracht:
Dreamfleet 737-400 Special Edition.
Zo op het oog weinig nieuws onder de zon. Het programma is nu volledig (zo te zien zonder patch) compatible met FS2002. Verder worden er 80 liveries meegeleverd.
Je kunt ook een 737-300 video er bij bestellen. Geregistreerde gebruikers van DF737 kunnen deze vernieuwde versie gratis toegestuurd krijgen, mits ze geregistreerd zijn. Zie http://www.justflight.com/
Ik kan me alleen niet herinneren dat ik een registratieformulier meegeleverd heb gekregen in de originele verpakking
.
Zo op het oog weinig nieuws onder de zon. Het programma is nu volledig (zo te zien zonder patch) compatible met FS2002. Verder worden er 80 liveries meegeleverd.
Je kunt ook een 737-300 video er bij bestellen. Geregistreerde gebruikers van DF737 kunnen deze vernieuwde versie gratis toegestuurd krijgen, mits ze geregistreerd zijn. Zie http://www.justflight.com/
Ik kan me alleen niet herinneren dat ik een registratieformulier meegeleverd heb gekregen in de originele verpakking
waar staat dat dan?Op dinsdag 05 februari 2002 21:09 schreef EdwinW het volgende:
Je kunt ook een 737-300 video er bij bestellen. Geregistreerde gebruikers van DF737 kunnen deze vernieuwde versie gratis toegestuurd krijgen, mits ze geregistreerd zijn.
Ik kan me alleen niet herinneren dat ik een registratieformulier meegeleverd heb gekregen in de originele verpakking.
netjesOp dinsdag 05 februari 2002 20:43 schreef sinterklaasrulez het volgende:
WOOHOO, op ILS geland
Oeps ... url was niet meegekomen. Te vinden op http://www.justflight.com/Op dinsdag 05 februari 2002 21:10 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
waar staat dat dan?
Op dinsdag 05 februari 2002 21:09 schreef EdwinW het volgende:
Ik kan me alleen niet herinneren dat ik een registratieformulier meegeleverd heb gekregen in de originele verpakking.
Op dinsdag 05 februari 2002 00:04 schreef Tourniquet het volgende:
Vanaf de avsim frontpage:
[Press Release] Flight One and Dreamfleet's Greatest Airliners: 737-400, a classic launched in the late summer of last year, garnered praise and awards from virtually every corner of the flight sim world. Now updated with Flight Simulator 2002 compatibility and new features such as TCAS plus some 80 airline liveries on CD-ROM Just Flight are shipping a unique Special Edition . Also included is a full 90-minute VHS video, made in co-operation with British airlines. Worth over £20 on its own, this superb video gives a Captain's eye view of a return leg to Lisbon with explanation of the key systems and procedures.
The whole package is shipping now from Just Flight at £34.99 (approx. 55 euros) and can be found in retailers across Europe shortly. More details and screenshots are at JustFlight. Note: Existing users of the European boxed edition are entitled to a free CD-ROM and manual upgrade by sending in the voucher enclosed within the original product. The video is available separately in PAL or NTSC formats from JustFlight TV at £21.95.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Dat heb ik nou altijd. Struin ik alle websites meerdere keren per dag af op zoek naar een nieuwtje, is iemand anders mij weer voor.Op dinsdag 05 februari 2002 21:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
By-the-airway, iemand weet of er een registratieformulier meegeleverd wordt in de verpakking? Kheb de envelop binnenstebuiten gekeerd en de dvd-doos ontmanteld, maar geen registratieformulier gevonden.
moe je je nie op de site regge ofzo?Op dinsdag 05 februari 2002 21:33 schreef EdwinW het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd. Struin ik alle websites meerdere keren per dag af op zoek naar een nieuwtje, is iemand anders mij weer voor.
By-the-airway, iemand weet of er een registratieformulier meegeleverd wordt in de verpakking? Kheb de envelop binnenstebuiten gekeerd en de dvd-doos ontmanteld, maar geen registratieformulier gevonden.
IK heb hier ook ff en mooie vliegtuig van de makers van Dreamfleet 
Voorwoordt
The screen shots below show the current state of the Archer's 3D aircraft model, which is still beta. The aircraft is approximately 75% complete, and the textures you see on the aircraft are not the final ones.

Voor meer schots
http://www.dreamfleet2000.com/Previews/Archer/scrn_shts_ac.html
Voorwoordt
The screen shots below show the current state of the Archer's 3D aircraft model, which is still beta. The aircraft is approximately 75% complete, and the textures you see on the aircraft are not the final ones.

Voor meer schots
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Volgens die website van o.a. http://www.justflight.com/ moet je een voucher (bonnetje/formuliertje) opsturen zodat je de CD toegestuurd kan krijgen. Of het moet zijn dat je automatisch geregistreerd wordt wanneer je de software rechtstreeks (in dvd-doos) koopt en een formulier op moet sturen wanneer je de software download. Maar ik meen dat je dan ook allerlei persoonsgegevens in moet vullen, dus snap ik die registratie niet helemaal. Wacht effe, je *kon* die software natuurlijk ook in de game-shop om de hoek kopen. Misschien dat daar wel een reg-formulier in zien.Op dinsdag 05 februari 2002 21:34 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
moe je je nie op de site regge ofzo?
'K pletter anders wel een berichtje op dat DroomVloot-forum hoe ik die cd kan krijgen (en als het kan ook de "bijbehorende" instructievideo).
Ik wil die nieuwe DF ook wel ORG hebben 
Dus als hij ergens tekoop is wil ik hetw el ff weten .
Want het lijkt me wel leuk om er een film van bij teheben met uitleg
Want ik weet nu wel tevliegen met dreamfleet .. alleeen weet nog niet waar alles voordiend.
En dat zou wel makkelijk zijn.
Dus als hij ergens tekoop is wil ik hetw el ff weten .
Want het lijkt me wel leuk om er een film van bij teheben met uitleg
Want ik weet nu wel tevliegen met dreamfleet .. alleeen weet nog niet waar alles voordiend.
En dat zou wel makkelijk zijn.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
damn...ziet er likOp dinsdag 05 februari 2002 21:48 schreef Blackhole het volgende:
IK heb hier ook ff en mooie vliegtuig van de makers van Dreamfleet
Voorwoordt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor meer schots
tampert, kriminalpolizei
Mwah. Niet geweldig. En je moet er nog voor gaan betalen ook. Ben blij dat er ook nog mooie freeware vliegtuigen gemaakt worden bijv. FFG Saab, FFG DC10-10 en twee L-1011's (jummie). Rond 15 feb komt er ook een AFG KLM 737 uit (nog meer jummie).Op dinsdag 05 februari 2002 21:58 schreef Evilernie het volgende:
[..]
damn...ziet er likuit
Even weer wat beeldvulling. Mooie sterrenhemel op pic 2.

ik vind alleen die kleure lelijkOp dinsdag 05 februari 2002 22:07 schreef Aerodynamic het volgende:
dit vind ik niet echt mooi hoor(maar kan ook aan mij liggen):
[afbeelding]
Glas van de cockpit is overigens we supermooi.Op dinsdag 05 februari 2002 22:09 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik vind alleen die kleure lelijk
Op dinsdag 05 februari 2002 22:10 schreef biobak het volgende:
[..]
Glas van de cockpit is overigens we supermooi.
Jezus kimble volgens mij is de helft van jouw posts een smiley ofzo, doe dan gewoon edit!Op dinsdag 05 februari 2002 22:12 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
smily's zijn ea-zy en zegge haast even veelOp dinsdag 05 februari 2002 22:14 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Jezus kimble volgens mij is de helft van jouw posts een smiley ofzo, doe dan gewoon edit!Ja sorry hoor maar dat valt me gewoon op
voor: je hebt gelijk, doe ik gewoon:
snappie?
Ja snap ik wel, maar doe dan gewoon edit want zo kom je wel heel snel aan de 2000posts.Op dinsdag 05 februari 2002 22:15 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
smily's zijn ea-zy en zegge haast even veel
voor: je hebt gelijk, doe ik gewoon:
snappie?
[edit]
Voorbeeld:
Kimble: "ik vind alleen die kleure lelijk"
Biobak: "Glas van de cockpit is overigens we supermooi."
Kimble: "
Dan had je makkelijk bij die daarboven ff op edit kunnen drukken en erbij zetten, "het glas is idd wel mooi"
Bedoel staat toch een stuk beter dan al die posts van alleen smiley.
waarom zou ik gaan edite , om iets neer te zette wat precies hetzelfde is ?Op dinsdag 05 februari 2002 22:16 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ja snap ik wel, maar doe dan gewoon edit want zo kom je wel heel snel aan de 2000posts.
en op deze manier kom ik erook snel aan
Dan klopt er toch geen drol meer van de volgorde van de discussieOp dinsdag 05 februari 2002 22:16 schreef McFlipp het volgende:
[..]
[edit]
Voorbeeld:
Kimble: "ik vind alleen die kleure lelijk"
Biobak: "Glas van de cockpit is overigens we supermooi."
Kimble: ""
Dan had je makkelijk bij die daarboven ff op edit kunnen drukken en erbij zetten, "het glas is idd wel mooi"
Bedoel staat toch een stuk beter dan al die posts van alleen smiley.
ik vind van welOp dinsdag 05 februari 2002 22:20 schreef biobak het volgende:
[..]
Dan klopt er toch geen drol meer van de volgorde van de discussie![]()
als ik een smily wil neerzette dan doe ik dat
nu ontopic
Op dinsdag 05 februari 2002 22:21 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik vind van wel
nu ontopic
wat een discussie

tampert, kriminalpolizei
dat d8 ik nou ookOp dinsdag 05 februari 2002 22:22 schreef Evilernie het volgende:
wat een discussie
Verwijderd
| Relaties gaan niet stuk als de ruzie begint, maar pas als het praten ophoudt. |
Ben lief voor mekaar.!!
Ben lief voor mekaar.!!
Biobak geeft jouw juist gelijk hoor.Op dinsdag 05 februari 2002 22:21 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik vind van wel
nu ontopic
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Damn wat ben ik weer laat. Zit ik ff op me gemak te lezen zijn we weer 10 posts verder.Op dinsdag 05 februari 2002 22:25 schreef achappey het volgende:
[..]
Biobak geeft jouw juist gelijk hoor.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
da was voor de editOp dinsdag 05 februari 2002 22:25 schreef achappey het volgende:
[..]
Biobak geeft jouw juist gelijk hoor.
OKe zal maar weer ff wat foto s plaatsen dan 
Hier ff een test bank voor een BMW PLANE motor

Dan hier ff een oldie

zo waren er weer een paar
Hier ff een test bank voor een BMW PLANE motor
Dan hier ff een oldie
zo waren er weer een paar
Ik ga ook maar eens pitten, sleep well my dear friends

Ok ben ik weer met mn AI flightplans verhaaltje.
Ik zal niet herhalen wat er in de voortreffelijke documentatie van de maker van TTools staat, maar het voor de lezer samenvatten.
De TTools zijn in staat om van de traffic.bgl, waarin alle vluchtplannen staan, leesbare txt files te maken. Die zijn dusdanig te editen, dat je elke plane die geïnstalleerd is op je systeem, een vlucht kan laten maken op elk gewenst tijdstip van de dag naar elke gewenste bestemming. Sterker nog, je kunt in principe een round the world trip voor 1 toestel inbouwen.
Dat is een nogal lastig werk en luistert zeer nauw; een foutje is zo gemaakt. Vandaar dat er al wat software te vinden is dat het bewerken van de txt files eenvoudiger maakt.
En wat ben ik dus aan het doen? Juist, ook zo'n tool maken. Ik wil alleen per se multi user en perfecte data-integriteit voordat ik een export maak. Mocht er een foutje in mn bestanden zitten dan moet ik dat gemakkelijk kunnen oplossen.
De status hiervan: ik ben in afrondende fase, zoals ik van het weekend al schreef. Op dit moment is het gros van de functionaliteit operationeel, ik moet nog een help-bestand schrijven.
En, mijn beste mede-GoTTers, u heeft mij weer aan het denken gezet. De batch-bewerkingen! Daar was ik dus nog niet aan begonnen... Verzoek: mail of pleur op het forum welke batch bewerkingen nodig kunnen zijn, dan bouw ik ze nog in. Mijn streven is om dit weekend een alfa versie online te hebben, u doet me een groot plezier met tips en suggesties.
Ik zal niet herhalen wat er in de voortreffelijke documentatie van de maker van TTools staat, maar het voor de lezer samenvatten.
De TTools zijn in staat om van de traffic.bgl, waarin alle vluchtplannen staan, leesbare txt files te maken. Die zijn dusdanig te editen, dat je elke plane die geïnstalleerd is op je systeem, een vlucht kan laten maken op elk gewenst tijdstip van de dag naar elke gewenste bestemming. Sterker nog, je kunt in principe een round the world trip voor 1 toestel inbouwen.
Dat is een nogal lastig werk en luistert zeer nauw; een foutje is zo gemaakt. Vandaar dat er al wat software te vinden is dat het bewerken van de txt files eenvoudiger maakt.
En wat ben ik dus aan het doen? Juist, ook zo'n tool maken. Ik wil alleen per se multi user en perfecte data-integriteit voordat ik een export maak. Mocht er een foutje in mn bestanden zitten dan moet ik dat gemakkelijk kunnen oplossen.
De status hiervan: ik ben in afrondende fase, zoals ik van het weekend al schreef. Op dit moment is het gros van de functionaliteit operationeel, ik moet nog een help-bestand schrijven.
En, mijn beste mede-GoTTers, u heeft mij weer aan het denken gezet. De batch-bewerkingen! Daar was ik dus nog niet aan begonnen... Verzoek: mail of pleur op het forum welke batch bewerkingen nodig kunnen zijn, dan bouw ik ze nog in. Mijn streven is om dit weekend een alfa versie online te hebben, u doet me een groot plezier met tips en suggesties.
YES!
Eerste flightplan geëxporteerd uit mn tool, er zou een plane vertrekken vanaf EHBK naar EHAM om 5:15 GMT, en keurig om 6:15:00 local time zie ik die 737 naast me z'n lichten aandoen en om clearance vragen... KICKUH
<edit>sjee wat gaat iedereen hier vroeg slapen vanavond
</edit>
Eerste flightplan geëxporteerd uit mn tool, er zou een plane vertrekken vanaf EHBK naar EHAM om 5:15 GMT, en keurig om 6:15:00 local time zie ik die 737 naast me z'n lichten aandoen en om clearance vragen... KICKUH
<edit>sjee wat gaat iedereen hier vroeg slapen vanavond

zzllapen? wazzzat?
maargoed, mooi dat je tool werkt
maargoed, mooi dat je tool werkt
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Het antwoord van Lou Betti (DreamFleet) himself op het DroomVloot-forum:Op dinsdag 05 februari 2002 21:09 schreef EdwinW het volgende:
The 2002 update CD offer is from Just Flight only, not from Flight One. Just Flight decided to do this, without consulting us, as they can, as they have a sub-license for the product, and can proceed as they wish in Europe. It is most likely that JF did the CD because they are UK-based, where the internet is slow and expensive, whereas throughout much of Europe and North America folks have access to low cost, and often high speed internet access, thus making the 2002 update easier to download.
One should not expect Flight One to be obligated to match what Just Flight does, as Flight One does not sell in Europe, only North America, and sets it own terms for sales. This is a fact of life in the software business. Flight One markets their way, and Just Flight Markets their way.
DreamFleet deals only with Flight One. We are the devlopers, not the publishers / distributors. In fact, this topic should be brought up with the publishers / distributors, not with the developers, and this forum is for the developers (DreamFleet).
As to the video, this will not be offered for free to anyone, and is part of a separate, new packaging that JF has come out with in Europe, and it is a more costly package (around $50). So, do not expect to get a free video for spending $29.95.
Smorgens allemaal. Ennuh, Delphi32 mooi werk
ook goedemorgen allemaal
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
mohge!
hmm, gisteren moeten werken, maar vandaag lekker vrij.. maar es ff een lang vluchtje maken..
hmm, gisteren moeten werken, maar vandaag lekker vrij.. maar es ff een lang vluchtje maken..
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
eindhoven - schipholOp woensdag 06 februari 2002 08:52 schreef weststar het volgende:
mohge!
Verwijderd
Hier ben ik weer ff... Het is haast niet te geloven maar ik had ik in dit deel nog niets gepost!!! Dus doe ik dat nu maar even. Niet dat ik wat nuttigs te zeggen heb, maar dat heeft niemand van ons al enkele weken, heb ik zo het idee.
Spelen jullie eigenlijk nog wel eens andere spelletjes? En zo ja, wat? Wat speelt de vaste GoT-FS-kern naast FS?
Ik zelf heb me uitstekend vermaakt met Mohaa, en dat was dan ook de hoofdreden dat ik hier wat minder te vinden was, naast het feit dat gewoon weinig vragen meer heb over FS. Ik mis de leertijd van de DF nu al... Als ik eenmaal iets onder de knie heb gaat de lol er toch wel wat vanaf. Alhoewel ik zowat elke dag nog wel ff vlieg, natuurlijk: het blijft prachtig.
Spelen jullie eigenlijk nog wel eens andere spelletjes? En zo ja, wat? Wat speelt de vaste GoT-FS-kern naast FS?
Ik zelf heb me uitstekend vermaakt met Mohaa, en dat was dan ook de hoofdreden dat ik hier wat minder te vinden was, naast het feit dat gewoon weinig vragen meer heb over FS. Ik mis de leertijd van de DF nu al... Als ik eenmaal iets onder de knie heb gaat de lol er toch wel wat vanaf. Alhoewel ik zowat elke dag nog wel ff vlieg, natuurlijk: het blijft prachtig.
maar de Airbus komt er aan dus weer wat te lerenOp woensdag 06 februari 2002 09:37 schreef hellogoodbye het volgende:
Hier ben ik weer ff... Het is haast niet te geloven maar ik had ik in dit deel nog niets gepost!!! Dus doe ik dat nu maar even. Niet dat ik wat nuttigs te zeggen heb, maar dat heeft niemand van ons al enkele weken, heb ik zo het idee.
Verwijderd
Jazeker! Maar ik begin de bodem van m'n portemonnee te zien... Volgens mij zit er een gat in...Op woensdag 06 februari 2002 09:42 schreef rdluca het volgende:
[..]
maar de Airbus komt er aan dus weer wat te leren
heej, dan hebben we dezelfdeOp woensdag 06 februari 2002 10:00 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Jazeker! Maar ik begin de bodem van m'n portemonnee te zien... Volgens mij zit er een gat in...
Hmmz, I'm afraid I have some bad news.
Ik heb vanacht om wazige redenen een ander ip adres gekregen. Daardoor was de Flightsim VA website en het forum totaal onbereikbaar. Nu heb ik in het begin alleen mijn ip adres verstrekt. Nu klopt dat IP niet meer. Iedereen die een link naar de site of het forum in zijn sig heeft staan verzoek ik die link te veranderen naar de DNS naam van de server. Deze heb ik zelf in de hand en kan die aanpassen wanneer ik wil.
Dus: 213.51.166.187 bestaat niet meer
Het is geworden: 217.122.9.40
DNS naam: http://discovery.homelinux.com/forum of /testsite
Ik hoop dat de schade beperkt kan blijven en ook dan jullie die linkjes veranderen.
Ik heb vanacht om wazige redenen een ander ip adres gekregen. Daardoor was de Flightsim VA website en het forum totaal onbereikbaar. Nu heb ik in het begin alleen mijn ip adres verstrekt. Nu klopt dat IP niet meer. Iedereen die een link naar de site of het forum in zijn sig heeft staan verzoek ik die link te veranderen naar de DNS naam van de server. Deze heb ik zelf in de hand en kan die aanpassen wanneer ik wil.
Dus: 213.51.166.187 bestaat niet meer
Het is geworden: 217.122.9.40
DNS naam: http://discovery.homelinux.com/forum of /testsite
Ik hoop dat de schade beperkt kan blijven en ook dan jullie die linkjes veranderen.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ik hou me nogal veel bezig met Counterstrike. In het begin vond ik mohaa wel leuk maar vond het na een tijdje alweer saai wordenOp woensdag 06 februari 2002 09:37 schreef hellogoodbye het volgende:
Verwijderd
Tsjakkaasmorgens allemaal!! Het kan nog net.
Ik doe naast FS: niets.
Verder vlieg ik vandaag voor Cathay Pacific en gaat deze jongen van Amsterdam naar Aruba in de 777. Als ik in de Atlantic flikker dan horen jullie het wel. Doeiii!!
Verder vlieg ik vandaag voor Cathay Pacific en gaat deze jongen van Amsterdam naar Aruba in de 777. Als ik in de Atlantic flikker dan horen jullie het wel. Doeiii!!
wanneer ga je....Op woensdag 06 februari 2002 11:30 schreef Rateltje het volgende:
tampert, kriminalpolizei
daar willen we wel pics vanOp woensdag 06 februari 2002 11:30 schreef Rateltje het volgende:
Kom eens op msnOp woensdag 06 februari 2002 11:49 schreef rdluca het volgende:
[..]
daar willen we wel pics van
Verwijderd
Ik doe nix behalve FS2002Op woensdag 06 februari 2002 09:37 schreef hellogoodbye het volgende:
Welkom in dit deel trouwens
Naast FS2002 speel ik geregeld MOHAA, vandaar dat ik nog steeds niet de FMC onder de knie heb
Hopelijk heb ik dat spel snel uitgespeeld, ben nu in sniperdorpje dus bijna op einde, zodat ik me volledig weer kan concentreren op [b]HET SPEL[/b]
Okeej een beetje offtopic maar ik ben bezig met een werkstuk over Artificial Intelligence en het moet vrijdag af zijn 
Nu had ik ff een vraagje aangezien alle info die ik heb in het engels is en ik niet weet hoe ik dit moet vertalen/vertellen.
Het gaat over de Turing test:
"He argued that if the machine could successfully pretend to be human to a knowledgeable observer then you certainly should consider it intelligent. "
Ennuh als je nog info over AI hebt mail me of msn/icq me dan ff
Nu had ik ff een vraagje aangezien alle info die ik heb in het engels is en ik niet weet hoe ik dit moet vertalen/vertellen.
Het gaat over de Turing test:
"He argued that if the machine could successfully pretend to be human to a knowledgeable observer then you certainly should consider it intelligent. "
Ennuh als je nog info over AI hebt mail me of msn/icq me dan ff
Verwijderd
KLM 741 onder Cathay Pacificaanse vlag: een reisverslag.
We waren airborne EHAM rwy 24 VALKO departure rond 12:10 local time. Zoals je kunt zien wint de kist moeizaam aan hoogte met haar bomvolle tanks:

Boven de Noordzee richting Engeland. Ik had graag laag (FL280) het eerste stuk willen afleggen om zoveel mogelijk fuel te burnen maar aangezien de instabiele lucht dit niet toeliet was ik genoodzaakt naar FL320 te klimmen:

Kust van Engeland:

Boven Southampton:

Het laatste stukje vasteland glijdt onder ons vandaan:

"Dames en heren, de gezagvoerder, wij verlaten op dit moment het Europese vasteland en beginnen aan de grote oversteek over de Atlantische oceaan."

We zijn begonnen!
De seatbelts kunnen nu pas uit want met het betreden van de oceanic airspace komen we ook eindelijk in stabiele lucht terecht. We zullen klimmen naar FL330, FL360 en op het laatst naar FL390.

Tot straks! ETA: 20:45Z
We waren airborne EHAM rwy 24 VALKO departure rond 12:10 local time. Zoals je kunt zien wint de kist moeizaam aan hoogte met haar bomvolle tanks:
Boven de Noordzee richting Engeland. Ik had graag laag (FL280) het eerste stuk willen afleggen om zoveel mogelijk fuel te burnen maar aangezien de instabiele lucht dit niet toeliet was ik genoodzaakt naar FL320 te klimmen:
Kust van Engeland:
Boven Southampton:
"Dames en heren, de gezagvoerder, wij verlaten op dit moment het Europese vasteland en beginnen aan de grote oversteek over de Atlantische oceaan."
We zijn begonnen!
De seatbelts kunnen nu pas uit want met het betreden van de oceanic airspace komen we ook eindelijk in stabiele lucht terecht. We zullen klimmen naar FL330, FL360 en op het laatst naar FL390.
"Hij voerde het argument, dat als de machine zich met succes als mens zou kunnen voordoen aan een getrainde waarnemer, deze dan zeker als intelligent beschouwd zou moeten worden."Op woensdag 06 februari 2002 13:41 schreef McFlipp het volgende:
"He argued that if the machine could successfully pretend to be human to a knowledgeable observer then you certainly should consider it intelligent."
ik neem aan dat dit een VFR vlucht is en geen IFR ? anders moet je tot 20:45 continue erbij blijven zitten om van frequentie te veranderen (ATC) das toch saai.. bij VFR kun je er vrolijk bij weg lopenOp woensdag 06 februari 2002 13:43 schreef Rateltje het volgende:
KLM 741 onder Cathay Pacificaanse vlag: een reisverslag.
[afbeelding]
[afbeelding]
Kust van Engeland:
[afbeelding]
Boven Southampton:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
We zijn begonnen!
[afbeelding]
Verwijderd
Zo, we zitten op FL330 en onderweg naar het 1e Oceanic WPT 4520N. Tijd voor een 2e bakkie koffie 
Verwijderd
Het is wel zeker een IFR vlucht. In real life gebruik je ATC voor zowel IFR als VFR hoorOp woensdag 06 februari 2002 13:58 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
ik neem aan dat dit een VFR vlucht is en geen IFR ? anders moet je tot 20:45 continue erbij blijven zitten om van frequentie te veranderen (ATC) das toch saai.. bij VFR kun je er vrolijk bij weg lopen
Maar ik gebruik geen ATC nu
En ik vlieg ook niet op VATSIM want daar zitten zelden mensen op oceanic posities. Bovendien vreet dat teveel RAM waarvan ik er maar 128 heb
Hmm... mooi schaakbord daar benedenOp woensdag 06 februari 2002 14:03 schreef Rateltje het volgende:
Zo, we zitten op FL330 en onderweg naar het 1e Oceanic WPT 4520N. Tijd voor een 2e bakkie koffie
[afbeelding]
Is dat trouwens een PSS?
Verwijderd
Ja da's een PSS!Op woensdag 06 februari 2002 14:08 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Hmm... mooi schaakbord daar beneden
Is dat trouwens een PSS?
Dit topic is gesloten.