poser?
had die niet zo'n scetch renderer?
had die niet zo'n scetch renderer?
Verwijderd
*PROEST*Op dinsdag 12 maart 2002 21:39 schreef waxle het volgende:
Wat is dat? Baldie-naturisten-Stijldansen voor beginners?
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Stoer; Marduq
ik ben niet dik, eerder dunOp woensdag 13 maart 2002 15:53 schreef XangadiX het volgende:
he dikke, het is dus niet te bedoeling om je kale poster madammen en heren hier te posten, alleen handgemaakte tekeningen dus
Verwijderd
Ik moest bijna even om je lachen...Op woensdag 13 maart 2002 17:47 schreef CroitiX het volgende:
en dan nog iets, die heb ik met de hand gemaakt, dacht je dat ik met mn dikke teen mn muis heb bestuurd ofzow ?!
duhCroitiX:
ik ben niet dik, eerder dun
enneuh, het is POSER niet POSTER
en dan nog iets, die heb ik met de hand gemaakt, dacht je dat ik met mn dikke teen mn muis heb bestuurd ofzow ?!
Verwijderd
Stoer; Marduq
ik vond die niet potlood versie toch mooierOp donderdag 14 maart 2002 01:29 schreef PyroDaan het volgende:
[afbeelding]
ik heb al een paar jaar geen potlood aangeraakt, laatste tijd wel in illustrator getekend en dit is dan ook een potlood versie van een eerder illustrator werk
\o/
Verwijderd
Ja idd, goed dat je het zegt, klinkt simpel maar daar heb ik wel wat aan... Hij is trouwens ook verrot ingescant...Op vrijdag 15 maart 2002 14:45 schreef Arshia het volgende:
en voortaan niet meer zow hard op je potloodje drukken dat je het niet uit kan gummen
Verwijderd
"Poser" en "met de hand gemaakt" kan volgens mij niet in 1 zin.Op woensdag 13 maart 2002 17:47 schreef CroitiX het volgende:
[..]
ik ben niet dik, eerder dun
enneuh, het is POSER niet POSTER
HAAAAAHHAAHAHHAA IEMAND DIE NIET KAN TELLEN !!!!Op zaterdag 16 maart 2002 00:50 schreef Zoepnek het volgende:
[..]
6 vingers dude
1) het staat niet in een zinOp zaterdag 16 maart 2002 03:35 schreef TheRademaker het volgende:
[..]
"Poser" en "met de hand gemaakt" kan volgens mij niet in 1 zin.
Met Poser maak je die figuren echt niet zelf hoor.
Je kiest gewoon uit een reeks voorgemodelde "poppen".
Heeft niets met 2D art te maken.
Dit is echt zo cliche, atltijd heb je wel van die lui die Posermodels als "zelfgemaakt" claimen.
Zucht.....
Hehehe, komt omdat pyrodaan al bekend is met de term "gummen is voor mietjes(c) JayAnzee", nu jij nogOp vrijdag 15 maart 2002 14:45 schreef Arshia het volgende:
[..]
ik vond die niet potlood versie toch mooier
en voortaan niet meer zow hard op je potloodje drukken dat je het niet uit kan gummen
*APPLAUSE* *APPLAUSE* *APPLAUSE*Op zaterdag 16 maart 2002 14:50 schreef DarkX het volgende:
Mensen, laten we niet met z'n allen overspannen worden, het is de discussie echt niet waard imo
Aangezien het een TEKEN mooie vrouwen topic is en geen modeleer mooie vrouwen oid lijkt het me beter om de 3D spullen uit dit topic te houden, maar dan hoeft er toch geen nutteloos gezever te ontstaan over wat poser wel en niet is en welke woordkeus er gebeurd isVolgens mij nam die gast het ook echt niet totaal serieus en weet ie goed wat ie wel had moeten posten, hij zit gewoon te fucken. Hap daar dan niet zo in
Verwijderd
Stoer; Marduq
Dit wel:Op dinsdag 12 maart 2002 08:16 schreef PyroDaan het volgende:
oei! die is echt heeeeel goed! heb je die gewoon in photoshop gemaakt? of is dit render van een 3D prog?
de betaler vervuilt
he wat roepen we nou de hele tijd, geen renders... dit is een promotie render van MayaOp maandag 18 maart 2002 17:30 schreef GA!S het volgende:
[..]
Dit wel:
[afbeelding]
http://www.optidigit.com/stevens/
Stoer; Marduq
Verwijderd
oi. ik wist niet dat je steven stahlberg was. iCE group ownedOp maandag 18 maart 2002 17:30 schreef GA!S het volgende:
[..]
Dit wel:
[afbeelding]
http://www.optidigit.com/stevens/
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Liege, liege, liegebeest!
Stoer; Marduq
Verwijderd
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Het belangrijkste van J to tha Lo ben je toch wel vergeten namelijk haar billenOp woensdag 20 maart 2002 14:54 schreef JayAnzee het volgende:
/me is ook maar es aan de slag gegaan met de alom bekende vectorize.de stylo.
en aangezien het ging om mooie vrouwen..
[afbeelding]
[moet nog veel meer detail in aangebracht worden, maar dat komt nog wel es]
Was ik maar rijk en niet zo knap...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Nogal groot hoofd is het niet?Op donderdag 28 maart 2002 15:12 schreef Sjeik het volgende:
Bwag de lamers van endoria hebben me plaatje gewist!
Dus nog een keer voor de liefhebber:
[afbeelding]
Verwijderd
welke van de 2?Op woensdag 13 februari 2002 14:44 schreef arie_kan het volgende:
deze had ik ooit es gemaakt voor mijn vriendin;
[afbeelding]
die kerel ben ik dus....
Oeh, 'k zag in een keer dat 't alyssa was opzich, alleen die lippen moet je nog fixenOp vrijdag 29 maart 2002 12:00 schreef izzii het volgende:
Ik heb ook maar eens een poging gewaagd
[afbeelding]
|{ brrr }] |
Stoer; Marduq
Stoer; Marduq
|{ brrr }] |
Stoer; Marduq
|{ brrr }] |
Damn heel gaaf!Op zondag 17 februari 2002 15:14 schreef XangadiX het volgende:
yeuh!
[afbeelding]
ik ga van deze overigens een tutorial maken
ow en het origineel:
[afbeelding]
Trying is the first step towards faillure...
Stoer; Marduq
Stoer; Marduq
Verwijderd
Noem me misschien gek, maar dat zou ik nou nooit doen alle layers mergen, zo kun je toch nooit meer je foto aanpassen/bewerkenOp zondag 03 maart 2002 15:08 schreef Ceyene het volgende:
Commentaar geven moet inderdaad kunnen, dat ben ik helemaal met je eens... maar niet op deze manier...
ik kan trouwens niets bewijzen door screenshots te laten zien. Op het moment dat ik klaar ben, merge ik alle layers samen naar de 'background', en hou ik dus alleen het eindresultaat over...
k hoop alleen dat er met mn vorige berichtje GENOEG duidelijk is gemaakt!
volgens mij kan je beter met een stuk linnen en verf aan de slag gaanOp zaterdag 01 juni 2002 12:04 schreef willem169 het volgende:
W.I.P.
Keri Russell
in Painter..
[afbeelding]
Verwijderd
Aiiiil, go go PyroDaan!Op zaterdag 01 juni 2002 11:34 schreef PyroDaan het volgende:
toevallig dat deze topic net komt bovendrijven:
[plaatje]
haar heb ik vanacht getekend, ik moet hier en daar nog wat schaduw aanbrengen en er eens een leuke achtergrond achter zetten maar met de opzet ben ik wel tevreden
Heej dat is het Oogst krukjeOp maandag schreef GA!S:
http://hawvie.deviantart.com/
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Maar dan Maya..XLerator:
Inderdaad man!
3DSMax
|{ brrr }] |
??Op donderdag 06 juni 2002 21:13 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A zit nog steeds te wachten op Xandadix zijn plaatje van het blonde persoon ... waarvan niemand de naam weet...
Stoer; Marduq
Verwijderd
eerst moest ik hier om lachen, maar nu ik het zelf probeer weet ik weer hoe moeilijk het is.Op zondag 17 februari 2002 20:06 schreef mophor het volgende:
[afbeelding]
net ontdekt dat jukbeenderen toch wel belangrijk zijn
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Stoer; Marduq
Stoer; Marduq
|{ brrr }] |
uhm.. heb geen idee wat het voor moet stellen, maar heeft da vroutje echt zo'n breed hoofd?Op vrijdag 07 juni 2002 16:13 schreef XangadiX het volgende:
och... en speciaal voor yellow:
[afbeelding]
Dawson's Sletje
Stoer; Marduq
Hmm. Dan is tekening wel ok, ogen lijken alleen wat groot. Ligt dat trouwens aan mij, ik vind haar eigenlijk niet echt mooi.Op vrijdag 07 juni 2002 17:21 schreef XangadiX het volgende:
ietwat overdreven, maar ja:
http://www.dawsonscreek.com/gallery/jen/season5_jen.html
(dit is overigens niet de foto die ik als referentie gebruikte)
nee ik ook niet, maar Yellow heeft geen smaakOp vrijdag 07 juni 2002 17:57 schreef DarkX het volgende:
[..]
Hmm. Dan is tekening wel ok, ogen lijken alleen wat groot. Ligt dat trouwens aan mij, ik vind haar eigenlijk niet echt mooi.
Stoer; Marduq
Tsk, waarom mag ie dan nog in het MOOIE vrouwen topic?Op vrijdag 07 juni 2002 18:05 schreef XangadiX het volgende:
[..]
nee ik ook niet, maar Yellow heeft geen smaak
Verwijderd
Verwijderd
Ik citeer nog ff het topic: "teken mooie vrouwen!"Op zaterdag 08 juni 2002 14:49 schreef erikotten het volgende:
Nou ook maar even bezig geweest in Painter met een wacom a6. Ik heb echt een groter tablet nodig
[afbeelding]
* Yellow|A omdat ik 'kijkt even is zijn phatte dope handboek van woorden'Op vrijdag 07 juni 2002 18:27 schreef DarkX het volgende:
[..]
Tsk, waarom mag ie dan nog in het MOOIE vrouwen topic?
|{ brrr }] |
* DarkX heeft zijn woordenboek niet bijOp zaterdag 08 juni 2002 15:36 schreef Yellow het volgende:
[..]
* Yellow|A omdat ik 'kijkt even is zijn phatte dope handboek van woorden'
da bomb ben?
Stoer; Marduq
Stoer; Marduq
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Verwijderd
Een liggende dame met enorme boobies?Op maandag 10 juni 2002 12:02 schreef mahjqa het volgende:
[afbeelding]
Dertig punten voor degene die weet te vertellen wie dit is.
Verwijderd
Verwijderd
|>
Whoa XangadiX, dat is een erg goede tekening... zou je mij ook eens willen proberen? Dan wel buiten dit topic ofkors... t blijft een mooie vrouwen topicOp maandag 10 juni 2002 03:44 plakte XangadiX hier een erg mooie dame neer
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq