gna gna ik wordt dat nietOp zaterdag 13 juli 2002 18:16 schreef prototype het volgende:
[..]
Ze zijn idd bang voor ongestelde vrouwen![]()
JammerOp zaterdag 13 juli 2002 18:19 schreef Navasis het volgende:
[..]
gna gna ik wordt dat niet
Maar om even ontopic te blijven post ik zo even een tekeningetje ofzo
Anoniem: 52620
Ohke LEG UIT!!? ikke nie snappuuhOp zaterdag 13 juli 2002 18:22 schreef prototype het volgende:
[..]
Jammer*teleurgesteld is*
Maar om even ontopic te blijven post ik zo even een tekeningetje ofzo
<ontopic>

Sorry maar doe maar niet. Di's een tekentopic, geen wallpapers voor PCWNetworks topic. No offence.Op zaterdag 13 juli 2002 18:17 schreef PCWNetworks het volgende:
Yep Casta Rulez!!! Mooie tekening!!!!! Kan ik hem gebruiken voor een wallpaper?
Laat die verpleegster ook maar bij mij langskomen met dat water en die cola, want ik viel bijna flauw toen ik haar zag, daarom was ik dus ook zo laat!
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
erm, heb je die zelf getekend? Dat is namelijk wel de bedoelingOp zaterdag 13 juli 2002 18:29 schreef Navasis het volgende:
[..]
Ohke LEG UIT!!? ikke nie snappuuh![]()
<ontopic>
[afbeelding]
Ongestelde vrouwen roeleren, hoe ze altijd katten en met hun stem doen, gewoon om wild van te worden.
oepszzz nie zelf gemaakt.. Kan het wel! maruuh scanner broke..Op zaterdag 13 juli 2002 18:31 schreef prototype het volgende:
[..]
erm, heb je die zelf getekend? Dat is namelijk wel de bedoeling, anders erg mooi gedaan.
Ongestelde vrouwen roeleren, hoe ze altijd katten en met hun stem doen, gewoon om wild van te worden.
BTW das het kleine zusje van mijn Ico!
Anoniem: 26306
Check je mail eens, want je hebt vandaag al 2 keer mail mogen ontvangen: van Exirion en van mij.Op zaterdag 13 juli 2002 18:17 schreef PCWNetworks het volgende:
Yep Casta Rulez!!! Mooie tekening!!!!! Kan ik hem gebruiken voor een wallpaper?
<offtopic>Op zaterdag 13 juli 2002 18:37 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Check je mail eens, want je hebt vandaag al 2 keer mail mogen ontvangen: van Exirion en van mij.
wow!!! ikke ook mail willen.. maar dan ohne waarschuwing
</offtopic>
moet ik nou die ene tekening weghalen?
Anoniem: 27983
mensen
Het wordt een beetje een chat topic... Prototype: zoek een ongestelde vrouw om tegenop te geilen aub, of post tekeningen
)
Ennuh, probeer eens die lijntjes weg te gummen
aan jou, goede tutorial, ga ik eens goed doorlezen.
Jammer allen van dat kleine rotframepje, moet je zoveel scrollen
Het wordt een beetje een chat topic... Prototype: zoek een ongestelde vrouw om tegenop te geilen aub, of post tekeningen
Haar kin is iets te scherp imho, verder goed gedaan (zelfs geen groene huidOp zaterdag 13 juli 2002 17:34 schreef Clay het volgende:
Eentje van de Casta foto's op de vorige blz, die zijn best mooi namelijk
[afbeelding]
klik vergroot
wacom + painter + ps en een flinke face lift gegeven in ps omdat het gezicht nergens op leek. Is nu nog niet optimaal maar iig beter dan het wasook nog een retouch gedaan met tips van prototype
Ennuh, probeer eens die lijntjes weg te gummen
Op zaterdag 13 juli 2002 16:26 schreef XangadiX het volgende:
owja, die weet ik wel, ik heb hem namelijk gemaakt
hierzo
Jammer allen van dat kleine rotframepje, moet je zoveel scrollen

Die zijn er niet zoveel in 2B, en dan nog, ik heb liever een gewoon houten ding in mijn hand dan zo'n wannabe-pen-die-niet-pen-is...* XangadiX mompelt iets over een vulpotlood
Anoniem: 37260
We zijn niet allemaal zo snel als jij he prototype met olijke popjes spotten.Op zaterdag 13 juli 2002 18:06 schreef prototype het volgende:
btw, waar is iedereen? normaliter wordt er veel sneller gereageerd als er een meisje op het forum zit, allemaal op vakantie ofzo?
Maar nieuw vrouwelijk schoon op een forum is altijd goed voor de sfeer.
(sorry voor offtopic, tzal niet meer gebeuren)
Navasis, nog even wachten en dan mag je de HK in, echt, zeg 1x dat je vrouwelijk bent en het zal je niet aan aandacht (en icq contacts) ontbreken...
Goed, om maar weer on-topic te gaan:
Ik heb van mr. Spammert (die van ???Networks) alleen de bovenste plaat gezien, maar ik wil er na het weekend wel weerr eentje natekenen. En dit keer dus niet schetsstyle, zoals bij Lotte, maar ik ga ook eens met kleurvlakjes werken...
Overigens werk ik met Painter Classic... niet meer met Paint Shop Pro: ik heb alsnog uitgevonden hoe je daar in wel pressure enzo kunt instellen, maar laten we zeggen, de makers van PSP hebben het nou niet echt realistisch gemaakt...
Ik hoorde dat je in Painter wel met layers kunt werken, maar in Classic niet
en dat zuigt best vind ik.
Mijn moeder is trouwens nog geen stap verder met dr painterwerk... hoewel ze eerdaags wel een schildertutorial voor aquarels wil schrijven met pics...
Enfin, ik heb hier Ben & Jerry's caramel-choco nogwat ijs staan, ... /outta here
Goed, om maar weer on-topic te gaan:
Ik heb van mr. Spammert (die van ???Networks) alleen de bovenste plaat gezien, maar ik wil er na het weekend wel weerr eentje natekenen. En dit keer dus niet schetsstyle, zoals bij Lotte, maar ik ga ook eens met kleurvlakjes werken...
Overigens werk ik met Painter Classic... niet meer met Paint Shop Pro: ik heb alsnog uitgevonden hoe je daar in wel pressure enzo kunt instellen, maar laten we zeggen, de makers van PSP hebben het nou niet echt realistisch gemaakt...
Ik hoorde dat je in Painter wel met layers kunt werken, maar in Classic niet

Mijn moeder is trouwens nog geen stap verder met dr painterwerk... hoewel ze eerdaags wel een schildertutorial voor aquarels wil schrijven met pics...
Enfin, ik heb hier Ben & Jerry's caramel-choco nogwat ijs staan, ... /outta here
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
soz... got carried awayOp zaterdag 13 juli 2002 19:25 schreef Dark Blue het volgende:
Navasis, nog even wachten en dan mag je de HK in, echt, zeg 1x dat je vrouwelijk bent en het zal je niet aan aandacht (en icq contacts) ontbreken...
ontopic: ben druk bezig met photoshop en met m'n 2b'er
Same here, alleen kan ik geen puntenpijper meer vindenOp zaterdag 13 juli 2002 19:34 schreef Navasis het volgende:
[..]
soz... got carried away
ontopic: ben druk bezig met photoshop en met m'n 2b'er
Bovendien heb ik even wat inspiratie nodig, dus stuur je foto maar op
Anoniem: 28086
* Anoniem: 28086 post zo ff wat overtreksels van Allison Hennigan, Jennifer Lopez en Kate Moss
Voor mijn eerste vrouwen ben ik best tevreden
Voor mijn eerste vrouwen ben ik best tevreden
Anoniem: 27983
http://www.e-wallpapers.4players.de:1078/w_category.php?category=Babes&cleared_category=babesOp zaterdag 13 juli 2002 19:57 schreef prototype het volgende:
[..]
Same here, alleen kan ik geen puntenpijper meer vinden
Bovendien heb ik even wat inspiratie nodig, dus stuur je foto maar op
http://www.dotcomwolf.com/w_babe.htm
http://www.geocities.com/wazat.geo/wall/
Inspiratie
En zet je geflirt voort via ICQ
Hier zijn ze dan, ik heb de afgelopen twee dagen wat zitten proberen en dat heeft het volgende opgeleverd:
Dit was mijn eerste keer, please be gentle

Ik vind ze vett! nice work!Op zaterdag 13 juli 2002 20:37 schreef El.Greco het volgende:
Hier zijn ze dan, ik heb de afgelopen twee dagen wat zitten proberen en dat heeft het volgende opgeleverd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tnx! Ik heb ze simpel overgetrokken hoor, ik ben nog niet zo erg l33tOp zaterdag 13 juli 2002 20:44 schreef Navasis het volgende:
[..]
Ik vind ze vett! nice work!
Pf
Plaatje is nogal een tijdje oud geloof ik.
die vullinkjes kun je overal kopen hoorOp zaterdag 13 juli 2002 18:48 schreef Type het volgende:
mensen
Die zijn er niet zoveel in 2B, en dan nog, ik heb liever een gewoon houten ding in mijn hand dan zo'n wannabe-pen-die-niet-pen-is...![]()
wow, die royo komt er idd vandaan
cool... mooie plaat is het
Stoer; Marduq
Er komen weer net iets te veel themaleutertopics, deze gaat daarom dicht. Post je dames maar in het algemene 2d topic of in [topic=548978/1/100] als ze handgemaakt zijn.
Dit topic is gesloten.