wow, dopelos!Op zondag 07 juli 2002 21:13 schreef Clay het volgende:
woei!
[afbeelding]
100% bedacht, zal dus hier en daar niet echt kloppen, maar als ik um horizontaal flip klopt het nog aardigdus ik heb iig iets goedgedaan. wedermom wacom + painter, en nee, kleurtjes hebben het niet zo met mij
![]()
Anoniem: 27983
Heel mooi gedaan, maar... mensen hebben geen lijntjesOp zondag 07 juli 2002 21:13 schreef Clay het volgende:
woei!
[afbeelding]
100% bedacht, zal dus hier en daar niet echt kloppen, maar als ik um horizontaal flip klopt het nog aardigdus ik heb iig iets goedgedaan. wedermom wacom + painter, en nee, kleurtjes hebben het niet zo met mij
![]()
(mja, ik mag er niets over zeggen, 'mijn Lottes' hebben ze nml ook

Veel + gedetailleerd schaduw werk, wat ik bij jou zie, maakt lijntjes als het goed is overbodig.
Verder ziet ze er heel goed uit...
[edit]
dude, pervert
Het lijkt wel of ze een doorzichtig plasticen topje aanheeft man
mooi!Op zondag 07 juli 2002 21:13 schreef Clay het volgende:
woei!
[afbeelding]
![]()
ga je hem nog inkleuren????
[edit] Lezen sander...."kleurtjes hebben het niet zo met mij" [edit]
zou toch graag zien dat je hem inkleurt
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
* Clay is kleurenblind 
vandaar dus.
En over lijntjes
da's een beetje om dezelfde reden, doe ik ook mijn hele leven al. tekeningen/schetsen heeft gewoon mijn voorkeur, comic stijl ben ik helemaal weg van, maar die marvel achtige dingen zijn nog vrij moeilijk 
't is dus niet dat ik niet anders wil ik kan gewoon niet echt anders.

vandaar dus.
En over lijntjes
't is dus niet dat ik niet anders wil ik kan gewoon niet echt anders.
dan zie jij er meer in dan ikdude, pervert
Het lijkt wel of ze een doorzichtig plasticen topje aanheeft man![]()
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Anoniem: 28086
*kick* 
Ik heb gisteren voor het eerst wat geprobeerd in Illustrator, ik heb Alyson Hannigan (
)getekend en ik ben redelijk tevreden over het resultaat, ik zit nu helas op m'n werk, dus ik kan het niet laten zien.
Maar ik heb nu een vraagje aan de experts hier, op de een of andere manier lukt het me niet om het gezicht een uitdrukking te geven, Ze lacht nu wel, maar straalt verder weinig emotie uit.
Zijn er bepaalde truukjes om dit voor elkaar te krijgen?
Ik probeer vanavond of morgen wel even mijn tekeningentje te posten.
Ik heb gisteren voor het eerst wat geprobeerd in Illustrator, ik heb Alyson Hannigan (
Maar ik heb nu een vraagje aan de experts hier, op de een of andere manier lukt het me niet om het gezicht een uitdrukking te geven, Ze lacht nu wel, maar straalt verder weinig emotie uit.
Ik vind uitdrukkingen in illustrator sowieso een stuk moeilijker, maar het zit veelal in details. Glimmende ogen maken het al een stuk levendiger bijvoorbeeld. Bepaalde schaduwen rond de mond misschien. Het is vrij moeilijk te zeggen natuurlijk zonder je tekeningOp vrijdag 12 juli 2002 09:44 schreef El.Greco het volgende:
*kick*
Ik heb gisteren voor het eerst wat geprobeerd in Illustrator, ik heb Alyson Hannigan ()getekend en ik ben redelijk tevreden over het resultaat, ik zit nu helas op m'n werk, dus ik kan het niet laten zien.
//edit
Om eerlijk te zijn, ik had hetzelfde probleem, zeker bij de eerder hier geplaatste tekening. Om een of andere reden kreeg die pas de goeie beetje venijnige uitdrukking nadat ik er een hele zware schaduw overheen gooide. En nog ben ik niet tevreden, maar het lijkt tenminste ergens op

//edit//
ah, ik sta toch niet totale onzin te verkondigen, als ik type's reactie lees
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
schaduw en glimtrucjesOp vrijdag 12 juli 2002 09:44 schreef El.Greco het volgende:
*kick*
Ik heb gisteren voor het eerst wat geprobeerd in Illustrator, ik heb Alyson Hannigan ()getekend en ik ben redelijk tevreden over het resultaat, ik zit nu helas op m'n werk, dus ik kan het niet laten zien.
Het probleem is met vector tekeningen dat dat heel moeilijk is... Maar lichtval, kleine lijntjes om de mond, wat al gezegd werd glimlichtjes in de ogen, rimpeltjes, zulke dingen dragen allemaal bij...
Ik wacht iig af, misschien dat ik er straks meer van kan zeggen, wanneer ik haar gezien heb
Als je venijnig wil, dan denk ik dat je de mond een beetje meer horizontaal moet laten lopen.Op vrijdag 12 juli 2002 12:07 schreef DarkX het volgende:
//edit
Om eerlijk te zijn, ik had hetzelfde probleem, zeker bij de eerder hier geplaatste tekening. Om een of andere reden kreeg die pas de goeie beetje venijnige uitdrukking nadat ik er een hele zware schaduw overheen gooide. En nog ben ik niet tevreden, maar het lijkt tenminste ergens op
[afbeelding]
Iemand die venijnig kijkt, heeft schuine wenkbrauwen en een mond die niet vrolijk kijkt, dus NIET naar boven gebogen is. Naar boven illustreert lachen nml...
[wenkbrouwen een beetje devilish dus, in het midden beneden, en aan de zijkant boven]
wat je allemaal niet leert over gezichtsuitdrukkingen bij een cartoon tekencursus
Ze moet niet echt evil zijn, maar gewoon nèt dat beetje wat ze toch wel heeft. Die glimlach is bewust, je hebt zoiets als een venijnige glimlachOp vrijdag 12 juli 2002 13:47 schreef Type het volgende:
[..]
Als je venijnig wil, dan denk ik dat je de mond een beetje meer horizontaal moet laten lopen.
Iemand die venijnig kijkt, heeft schuine wenkbrauwen en een mond die niet vrolijk kijkt, dus NIET naar boven gebogen is. Naar boven illustreert lachen nml...
[wenkbrouwen een beetje devilish dus, in het midden beneden, en aan de zijkant boven]
[sub]wat je allemaal niet leert over gezichtsuitdrukkingen bij een cartoon tekencursus[/su]b
Kleine (en/of toegeknepen) ogen, kleine mond, smalle spitse neus, dunne schuine wenkbrauwen.Op vrijdag 12 juli 2002 13:50 schreef DarkX het volgende:
[..]
Ze moet niet echt evil zijn, maar gewoon nèt dat beetje wat ze toch wel heeft. Die glimlach is bewust, je hebt zoiets als een venijnige glimlachVenijnig is ook niet echt goede woord, beetje sarcastisch/cynisch is misschien beter.
Dit zijn een paar mensen die totaal tegenover de o zo schattige en lieflijke 'babyface' staan, en je karakter dus iets gemeens/geniepigs mee kunnen geven...
Ik zou zeggen, probeer het daar eens mee.
En ik kan je aanraden een cursus cartoon tekenen te gaan zoeken op internet. Die doen heel veel met gezichtsuitdrukkingen, en omdat het zo versimpeld is, zijn het die subtiele dingetjes (als bijv. wenkbrauwen NET iets schuiner/horizontaler, of die oogjes NET iets toegeknepen) die het hem doen. En daar wordt op gehamerd hoor...
Schetsen mag toch ook 
Deze heb ik ooit gemaakt een aantal jaren alweer geleden. Ben er nooit mee door gegaan m.a.w. nooit echt netjes afgemaakt en ook een beetje gestopt met tekenen. Ga maar weer een beginnen vond het altijd heel leuk om te doen.

[edit,1]oke iets groter mag wel :D[/edit]
[edit,2] k das beter [/edit]
Deze heb ik ooit gemaakt een aantal jaren alweer geleden. Ben er nooit mee door gegaan m.a.w. nooit echt netjes afgemaakt en ook een beetje gestopt met tekenen. Ga maar weer een beginnen vond het altijd heel leuk om te doen.

[edit,1]oke iets groter mag wel :D[/edit]
[edit,2] k das beter [/edit]
There is no art to find the minds construction in the face
wow, vette shit man, lijkt wel een beetje aquarel wat je doetOp zondag 07 juli 2002 21:13 schreef Clay het volgende:
woei!
[afbeelding]
![]()
ik vind dat wel koel zo die comic-stijl, dan maakt het ook niet zo heel erg uit of het wel of niet klopt
Stoer; Marduq
* Anoniem: 28086 heeft laatst een handig boek gekocht.
Het heet "Powerbabes tekenen" ofzo, daar staan allerlei tips en voorbeelden voor tekeningen zoals die van Muppet.
Het is verbazend hoeveel handig spul je nog kan vinden in die achterafwinkeltjes
Het heet "Powerbabes tekenen" ofzo, daar staan allerlei tips en voorbeelden voor tekeningen zoals die van Muppet.
Het is verbazend hoeveel handig spul je nog kan vinden in die achterafwinkeltjes
he! vet...Op vrijdag 12 juli 2002 16:30 schreef XangadiX het volgende:
xangadix in de bocht
[afbeelding]
[afbeelding]
nu nog in AI tekenen....
Heel erg mooi (en grappigOp vrijdag 12 juli 2002 16:30 schreef XangadiX het volgende:
xangadix in de bocht
[afbeelding]
[afbeelding]
en inderdaad een duidelijk geval van "tel-de-tieten"-pagina
?Op vrijdag 12 juli 2002 16:41 schreef krekrrr het volgende:
[..]
he! vet...
nu nog in AI tekenen....
* waxle volgt dat even niet.
"Aardig ding, die Nachtwacht, jammer dat die Rembrandt 'm niet getraced heeft"
Op vrijdag 12 juli 2002 16:56 schreef waxle het volgende:
[..]
?
* waxle volgt dat even niet.
"Aardig ding, die Nachtwacht, jammer dat die Rembrandt 'm niet getraced heeft"
Kamelenteen!
Eej, mag mannen ook? Of moet dat in het 2d topic?
Heb een poppetje getekent, en het lichaam is eigenlijk best mannelijker dan vrouwelijk...
Hey...een blote doos! Maarreh: lekkere losse schetsstijl. Maar ik vind zelf het mannetje rechtsonderin het coolst van allemaal.Op vrijdag 12 juli 2002 16:30 schreef XangadiX het volgende:
xangadix in de bocht
[afbeelding]
[afbeelding]
uhm... ik denk eigenlijk niet dat ik ze verder uit ga werken... misschien dat ik een paar van de eerste aquarel-style ga doen in Painter... gewoon omdat ik dat nog nooit gedaan heb 
die op dat bed vond ik ook goed gelukt, en die is nog wel helemaal zonder referentie ook
)
sommige houdingen komen uit luis royo's nieuwe boek conceptions 1 :: http://www.luisroyo.com/
en http://www.luisroyo.com/inliconcep1.htm
ik gebruik meestal zelfportretjes om commentaar te geven in mijn schetsboek
die op dat bed vond ik ook goed gelukt, en die is nog wel helemaal zonder referentie ook
sommige houdingen komen uit luis royo's nieuwe boek conceptions 1 :: http://www.luisroyo.com/
en http://www.luisroyo.com/inliconcep1.htm
zelfportretHey...een blote doos! Maarreh: lekkere losse schetsstijl. Maar ik vind zelf het mannetje rechtsonderin het coolst van allemaal.
Stoer; Marduq
dude, doe ook eens iets aan cartoon/striptekenen!
Dat mannetje op die 1e pic is nml meesterlijk, en met zulke texten kan je toch wel een plaatje of 10 vol krijgen.
Nog een paar karakters erbij verzinnen, en je hebt een stripje
Dat mannetje op die 1e pic is nml meesterlijk, en met zulke texten kan je toch wel een plaatje of 10 vol krijgen.
Op vrijdag 12 juli 2002 17:00 schreef XangadiX het volgende:
uhm... ik denk eigenlijk niet dat ik ze verder uit ga werken... misschien dat ik een paar van de eerste aquarel-style ga doen in Painter... gewoon omdat ik dat nog nooit gedaan heb
die op dat bed vond ik ook goed gelukt, en die is nog wel helemaal zonder referentie ook)
[..]
Nee, niet wacommen! Schilderen, kliederen, verf op die klauwen!! Los het analoog op zouk zeggen.
zelfportret
Dude!Op vrijdag 12 juli 2002 17:01 schreef Type het volgende:
dude, doe ook eens iets aan cartoon/striptekenen!
iedereen houdt van Beertje!
of zoiets?
Stoer; Marduq
Meer Beertje dan zoietsOp vrijdag 12 juli 2002 17:04 schreef XangadiX het volgende:
[..]
Dude!
of zoiets?
Idd, dat bedoel ik
of een beetje in de stijl van http://www.reallifecomics.com , zoiets is ook wel cool... (Hoewel dat met Illustrator is gedaan)
waarom reageer ik eigenlijk als deze vraag aan de experts is...Op vrijdag 12 juli 2002 09:44 schreef El.Greco het volgende:
Je moet goed letten op:
- de wenkbrauwen. als je in PS een foto van een meisje ofzo bewerkt en je haalt de wenkbrauwen weg, is meteen een heel stuk van het gezicht 'weg'. Wenkbrauwen horen bij een persoon, en ze bepalen je uitstraling heel sterk. Reclamemodellen hebben ook vaak wenkbrauwen die iets in een knik lopen, ong. 5 mm. dik en niet te borstelig.
- gootjes van neusvleugel naar mondhoek. Daaraan kun je de mate van glimlachen zien.
- de houding van het hoofd; blije mensen kijken altijd iets omhoog, verdrietige mensen naar beneden, geniepige mensen kijken lachend naar beneden, smekende mensen verdrietig omhoog. En ga zo nog maar even door met combineren.
Voor wenkbrauwen gebruik ik overigens altijd dit simpele:
Men neme een smiley, en let nu goed op de wenkbrauwen.
Als je de wenkbrauwen - - zo half op de ogen legt en debovenkant dus huidkleurig maakt (dicht) dan kijkt de figuur slaperig...

Verder voor gezichtsuitdrukkingen: misschien niet altijd even duidelijk omdat hij geen 'prototype' is maar toch wel handig:
http://www.emotioneric.com/
Succes ermee
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Ben ik ook weer
en nu tegen mijn natuur in in kleur. Deze is nagetekend van een jpg verzameling WitchBlades die ik hier heb liggen. wacom + painter in "aquarel style", en toen flink ge-mod in ps. Verslavend werk dit
ga ik meer van proberen.

klikkedieklik voor grotere
[edit]
hmz
er schijnt toch wat groen ingeslopen te zijn op plekken waar het niet hoort. Sorry

klikkedieklik voor grotere
[edit]
hmz

* Annie houdt idd van BeertjeOp vrijdag 12 juli 2002 17:04 schreef XangadiX het volgende:
* Annie vraagt zich wel af wie er eerder was, Fokke & Sukke of Beertje.
Today's subliminal thought is:
idd, een groene kogel, en daar onderaan, bij de schaduw die haar arm maakt, is er ook wat groenOp vrijdag 12 juli 2002 19:29 schreef Clay het volgende:
[edit]
hmzer schijnt toch wat groen ingeslopen te zijn op plekken waar het niet hoort. Sorry
Staat wel schattig
Dan maak je daar gewoon je trademark van, onnatuurlijk groen op foute plaatsen
Maar hij's wel supersmooth (op haar kin na
[edit]
En bijna zonder lijntjes!
*KNUP*Op vrijdag 12 juli 2002 19:56 schreef Type het volgende:
[..]
idd, een groene kogel, en daar onderaan, bij de schaduw die haar arm maakt, is er ook wat groen
Staat wel schattig
Dan maak je daar gewoon je trademark van, onnatuurlijk groen op foute plaatsen
Maar hij's wel supersmooth (op haar kin na)
[edit]
En bijna zonder lijntjes!
DAT HOORT ZO
lomp?Op vrijdag 12 juli 2002 20:05 schreef Clay het volgende:
Kogel en duim zijn gefixed, arm blijft lekker zo
pff. kleurenwelke eikel heeft dat ooit verzonnen
Iemand die ze goed kon zien
Maar, kan jij alleen geen groen zien, of alles vager, of gewoon alles zwart wit?
heh, met waterverf kun je ook schetsmatig inkleuren 
weinig origineel misschien, maar toch leuk (Painter 5.5 overigens)
weinig origineel misschien, maar toch leuk (Painter 5.5 overigens)

Stoer; Marduq
Veel respect voor clay
maarja. nu mijn favo onderwerp, IK 
Ik heb gisteren een nieuwe wacom binnen gekregen en tja toenet even mee zitten spelen, maar het ging van kwaad naar erger en ik heb d'r onthoofd. Nu is tekenen niet mijn sterkste kant (lang leve strips en sleepbare vectoren) ben ik na flink wat kliederen en daarna eigenlijk alles verpesten door het te smudgen tot deze headlessbitch gekomen

* Yellow|A nomineert xan tot de slet van /13
"maar hij rookt wel"
* Yellow|A blijft wel bij toons en 3d
fuck al dat babe tekenen
Ik heb gisteren een nieuwe wacom binnen gekregen en tja toenet even mee zitten spelen, maar het ging van kwaad naar erger en ik heb d'r onthoofd. Nu is tekenen niet mijn sterkste kant (lang leve strips en sleepbare vectoren) ben ik na flink wat kliederen en daarna eigenlijk alles verpesten door het te smudgen tot deze headlessbitch gekomen

* Yellow|A nomineert xan tot de slet van /13
"maar hij rookt wel"
* Yellow|A blijft wel bij toons en 3d
|{ brrr }] |
Kunnen we het hoofd ook zien - ik vind het onderlijf er namelijk wel goed uitzien hoor.
Ja dat kan, als ik het morgen heb afgemaakt
Ik heb iets teveel respect voor mezelf en jullie om iets te laten zien wat ik ben door blijven smudgen tot mijn history in PS ophield 
* Yellow|A vraagt zich af of die de enige is waarbij painter niet werkt onder win2k?
* Yellow|A vraagt zich af of die de enige is waarbij painter niet werkt onder win2k?
|{ brrr }] |
Anoniem: 60156
Yes Yes Yo!!!
Grove tekeningen hier zeg!
Ik wil de makers ervan iets vragen, nl:
Mag ik jullie tekeningen gebruiken voor wallpapers, 'k heb namelijk een wallpaper site *nospam* en daar wil ik sommigen graag opzetten...
Jullie krijgen natuurlijk de wallpaper opgestuurd naar jullie email adres!
PCWNetworks
Grove tekeningen hier zeg!
Ik wil de makers ervan iets vragen, nl:
Mag ik jullie tekeningen gebruiken voor wallpapers, 'k heb namelijk een wallpaper site *nospam* en daar wil ik sommigen graag opzetten...
Jullie krijgen natuurlijk de wallpaper opgestuurd naar jullie email adres!
PCWNetworks
De wallies zijn 2048x(2*768) en je moet ze uitrekken om goed uit te laten komen! 
De gemiddelde computeridee lezer weet hoe je dat doet!
De gemiddelde computeridee lezer weet hoe je dat doet!
Anoniem: 39808
Maybe moet dat effe duiderlijker vermeld worden en ik lees computer idee niet
Wij allemaal niet denk ik 
(en ja ik weet hoet het aangepast moet worden
)
(en ja ik weet hoet het aangepast moet worden
Jepz
i know zo bedoelde ik het niet
maar goed laat de kunsten maar zien mensen erg mooi gemaakt allemaal vind ik!
maar goed laat de kunsten maar zien mensen erg mooi gemaakt allemaal vind ik!
Hé willen de expert tekenaars en ook Dark Blue
http://home.hetnet.nl/~wimgotz/tvb/images/lucretia.jpg
http://home.hetnet.nl/~wimgotz/casta_top/02.jpg
http://home.hetnet.nl/~wimgotz/casta_top/03.jpg
http://home.hetnet.nl/~wimgotz/casta_top/04.jpg
Dan kan ik daar special wallpapers van maken met jullie naam erbij!
De leiding van Pure Celebrity Wallpapers wil jullie beeldende kunstenaars ook graag als member, dan kunnen jullie wallpapers maken die dan op PCW worden vertoond...
Ga naar *nospam* of mail naar *nospam* om je aan te melden als member.
edit:
(de nick klopt ja)
deze foto's natekenen, moet wel mooi worden, zijn namelijk mooie foto's!(de nick klopt ja)
http://home.hetnet.nl/~wimgotz/tvb/images/lucretia.jpg
http://home.hetnet.nl/~wimgotz/casta_top/02.jpg
http://home.hetnet.nl/~wimgotz/casta_top/03.jpg
http://home.hetnet.nl/~wimgotz/casta_top/04.jpg
Dan kan ik daar special wallpapers van maken met jullie naam erbij!
De leiding van Pure Celebrity Wallpapers wil jullie beeldende kunstenaars ook graag als member, dan kunnen jullie wallpapers maken die dan op PCW worden vertoond...
Ga naar *nospam* of mail naar *nospam* om je aan te melden als member.
Dat zijn mooie vrouwen

alleen wel jammer dat ik zelf niet zo goed ben met mijn tekenkunsten
maja alles kan je leren
alleen wel jammer dat ik zelf niet zo goed ben met mijn tekenkunsten
Gebruiken jullie voor deze digitale tekeningen een 'gewoon' tekenprogramma zoals Adobe Photoshop of speciale programma's (voor het tekentablet).
* Midas heeft wel zin om wat eens te experimenteren namelijk
Wie bedoel je moet die mooie vrouwen???Op zaterdag 13 juli 2002 10:02 schreef blueman het volgende:
Dat zijn mooie vrouwen![]()
De Celebs op PCW???
edit:
Ik snap het al! De links die ik zette!!
Ik snap het al! De links die ik zette!!
Anoniem: 18338
hee, ga ff iemand anders vervelen met deze vragen.
Pak zelf een boek en ga het proberen.
Pak zelf een boek en ga het proberen.
Anoniem: 9542
ook veel painter hiero, maar dat herken je zo. voornamelijk ps en wacom, maar ook muizers en Dark Blue zelfs psp, dus alles kan (zijn zelfs mensen die zweren bij paint, maar die heb ik in dit topic nog niet gezien)Op zaterdag 13 juli 2002 10:22 schreef Midas het volgende:
Gebruiken jullie voor deze digitale tekeningen een 'gewoon' tekenprogramma zoals Adobe Photoshop of speciale programma's (voor het tekentablet).
(gaap)Op zaterdag 13 juli 2002 11:02 schreef PCWNetworks het volgende:
Nog een vraagje, kunnen jullie ook vampieren (mensen met lange hoektanden) maken???
Dat lijkt me leuk als contest: Wie maakt de beste vampier!

geen zin om hem in te kleuren, ik doe dat eerste meisje wat je postte ook wel, die vinnik ik namelijk
wat zijn de prijzen eigenlijk in die contest, want misschien dat ik opeens enorm veel inspiratie krijg
Stoer; Marduq
Godzijdank niet zwart witType
lomp?
Iemand die ze goed kon zien
Maar, kan jij alleen geen groen zien, of alles vager, of gewoon alles zwart wit?
Paars = rood + blauw. vind ik vaak blauw
Bruin = rood + groen. vind ik vaak groen
enz.
Je zou dus kunnen zeggen dat ik huidskleur als groen zie. daarom zie ik dus ook niet dat er groen inzit. Waarom ik geen verschil zie tussen geel en knalgroen is mij een raadsel. Sappig gras vind ik ook vaak oranjig. 't is dus iig best ernstig
volgens mij wordt hij en zijn site er alleen maar beter vanOp zaterdag 13 juli 2002 13:18 schreef XangadiX het volgende:
wat zijn de prijzen eigenlijk in die contest, want misschien dat ik opeens enorm veel inspiratie krijg
Anoniem: 52620
Heeej Kunnen hullie niet es mooie MANNEN tekenen.. ik als Lady *kuch* wil graag MANNEN zien!!!
Anoniem: 9542
<onzin>
niet in dit topic iig. Alhoewel, je kan de topictitel ook anders opvatten, als "teken! mooie vrouwen".
Dus als jij een mooie vrouw bent, mag je tekenen wat je wilt
</onzin>
niet in dit topic iig. Alhoewel, je kan de topictitel ook anders opvatten, als "teken! mooie vrouwen".
Dus als jij een mooie vrouw bent, mag je tekenen wat je wilt
</onzin>
Dat meisje heet: Laetitia Casta, nog nooit gezien??? Ga dan naar http://laetitia-casta.startkabel.nl (tip)Op zaterdag 13 juli 2002 13:18 schreef XangadiX het volgende:
[..]
(gaap)
[afbeelding]
geen zin om hem in te kleuren, ik doe dat eerste meisje wat je postte ook wel, die vinnik ik namelijk
De prijs? Ik denk een link op PCW Networks en Pure Celebrity Wallpapers en als je er een van Laetitia Casta maakt ook op Laetitia Casta Startkabel...
Dan gaat het aantal bezoekers toch snel naar de 60 en dat is niet slechts als je er eerst 20-30 hebt...
En misschien meer......
Dan zou de titel van het topic eerst verandert moeten worden in [ tekentopic ] teken mooie aardlingen!Op zaterdag 13 juli 2002 13:27 schreef Navasis het volgende:
Heeej Kunnen hullie niet es mooie MANNEN tekenen.. ik als Lady *kuch* wil graag MANNEN zien!!!
|{ brrr }] |
huh? altijd gemeend dat dat hoorntjes warenOp vrijdag 12 juli 2002 18:12 schreef Dark Blue het volgende:
<-- is boos, de wenkbrauwen staan \/ .
Trouwens Xan, is zo'n chainmailshirtje nou echt praktisch?
dan zouden we weer geen vampieren en elfen mogen tekenen...Op zaterdag 13 juli 2002 14:04 schreef Yellow het volgende:
[..]
Dan zou de titel van het topic eerst verandert moeten worden in [ tekentopic ] teken mooie aardlingen!

Dat zou weer zonde zijn natuurlijk, maar misschien leven die ook wel weer op aarde en dan kunnen we ze er wel bij zetten!!!!Op zaterdag 13 juli 2002 15:02 schreef Type het volgende:
[..]
dan zouden we weer geen vampieren en elfen mogen tekenen...
Okay speciaal voor Type 
[tekentopic] teken mooie organische wezens of mecha wezens die lijken op organische wezens!
Man, vrouw, elf, vampier, robotbabe ..alles dan
Of we kunnen het gewoon zo laten
[tekentopic] teken mooie organische wezens of mecha wezens die lijken op organische wezens!
Man, vrouw, elf, vampier, robotbabe ..alles dan
Of we kunnen het gewoon zo laten
|{ brrr }] |
Ik had in dit topic ergens een link gezien naar een goede tutorial site (engels) met een zwarte achtergrond, waarop eerst uitgelegd werd hoe je een hoofd moest tekenen...
Ik kan hem alleen niet meer vinden weet iemand hem???
nee, maar wel geil!Op zaterdag 13 juli 2002 14:25 schreef DarkX het volgende:
[..]
Trouwens Xan, is zo'n chainmailshirtje nou echt praktisch?
owja, die weet ik wel, ik heb hem namelijk gemaaktIk had in dit topic ergens een link gezien naar een goede tutorial site (engels) met een zwarte achtergrond, waarop eerst uitgelegd werd hoe je een hoofd moest tekenen...

hierzo
* XangadiX mompelt iets over een vulpotlood* Type is potlood al bij aan het slijpen...
Stoer; Marduq
Ben jij dat in je usericon? In dat geval, HELLO NURSE, en ik pak dan meteen pen en papier erbij en teken mezelf wel even na *kuch*Op zaterdag 13 juli 2002 13:27 schreef Navasis het volgende:
Ik vind dat het gewoon het mooie vrouwen topic moet blijven!
Trouwens ook wel leuk om eens een teken mooie auto's topic te openen. Koplampen is weer eens wat anders dan borsten
Trouwens ook wel leuk om eens een teken mooie auto's topic te openen. Koplampen is weer eens wat anders dan borsten
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Goed ik start wel een teken mooi dingen topic!Op zaterdag 13 juli 2002 16:56 schreef sanderb het volgende:
Ik vind dat het gewoon het mooie vrouwen topic moet blijven!
Hmmm, een algemene tekentopic lijkt me beter dan.
Eerst even wachten tot er een mod onlijn is, om het te bespreken
Eentje van de Casta foto's op de vorige blz, die zijn best mooi namelijk 

klik vergroot
wacom + painter + ps en een flinke face lift gegeven in ps omdat het gezicht nergens op leek. Is nu nog niet optimaal maar iig beter dan het was
ook nog een retouch gedaan met tips van prototype

klik vergroot
wacom + painter + ps en een flinke face lift gegeven in ps omdat het gezicht nergens op leek. Is nu nog niet optimaal maar iig beter dan het was
set->as backgroundOp zaterdag 13 juli 2002 17:34 schreef Clay het volgende:
[afbeelding]
klik vergroot
wacom + painter + ps en een flinke face lift gegeven in ps omdat het gezicht nergens op leek. Is nu nog niet optimaal maar iig beter dan het wasook nog een retouch gedaan met tips van prototype
maar dat wist je al
Hehhe neej ik=dat niet!Op zaterdag 13 juli 2002 16:50 schreef prototype het volgende:
[..]
Ben jij dat in je usericon? In dat geval, HELLO NURSE, en ik pak dan meteen pen en papier erbij en teken mezelf wel even na *kuch*![]()
d'r zussen zijn ook zo mooi
Ohjah.. ik zei MOOIE mannen.. val je daaronder?
Nadat jij 15 liter br33z4hs hebt gedronken wel.Op zaterdag 13 juli 2002 17:59 schreef Navasis het volgende:
[..]
Hehhe neej ik=dat niet!
d'r zussen zijn ook zo mooi
Ohjah.. ik zei MOOIE mannen.. val je daaronder?
ik drink niet.. behalve cola en waterrrrrOp zaterdag 13 juli 2002 18:02 schreef prototype het volgende:
[..]
Nadat jij 15 liter br33z4hs hebt gedronken wel.
'tis maar waar je dronken om kan worden, als dat cola en waterrrrr bij jou is, is dat ook goed.Op zaterdag 13 juli 2002 18:03 schreef Navasis het volgende:
[..]
ik drink niet.. behalve cola en waterrrrr
btw, waar is iedereen? normaliter wordt er veel sneller gereageerd als er een meisje op het forum zit, allemaal op vakantie ofzo?
misschien kennen ze me en zijn ze weggeerent!Op zaterdag 13 juli 2002 18:06 schreef prototype het volgende:
[..]
'tis maar waar je dronken om kan worden, als dat cola en waterrrrr bij jou is, is dat ook goed.
btw, waar is iedereen? normaliter wordt er veel sneller gereageerd als er een meisje op het forum zit, allemaal op vakantie ofzo?
Ze zijn idd bang voor ongestelde vrouwenOp zaterdag 13 juli 2002 18:13 schreef Navasis het volgende:
[..]
misschien kennen ze me en zijn ze weggeerent!
Yep Casta Rulez!!! Mooie tekening!!!!! Kan ik hem gebruiken voor een wallpaper?
Laat die verpleegster ook maar bij mij langskomen met dat water en die cola, want ik viel bijna flauw toen ik haar zag, daarom was ik dus ook zo laat!
Laat die verpleegster ook maar bij mij langskomen met dat water en die cola, want ik viel bijna flauw toen ik haar zag, daarom was ik dus ook zo laat!
gna gna ik wordt dat nietOp zaterdag 13 juli 2002 18:16 schreef prototype het volgende:
[..]
Ze zijn idd bang voor ongestelde vrouwen![]()
JammerOp zaterdag 13 juli 2002 18:19 schreef Navasis het volgende:
[..]
gna gna ik wordt dat niet
Maar om even ontopic te blijven post ik zo even een tekeningetje ofzo
Ohke LEG UIT!!? ikke nie snappuuhOp zaterdag 13 juli 2002 18:22 schreef prototype het volgende:
[..]
Jammer*teleurgesteld is*
Maar om even ontopic te blijven post ik zo even een tekeningetje ofzo
<ontopic>

Sorry maar doe maar niet. Di's een tekentopic, geen wallpapers voor PCWNetworks topic. No offence.Op zaterdag 13 juli 2002 18:17 schreef PCWNetworks het volgende:
erm, heb je die zelf getekend? Dat is namelijk wel de bedoelingOp zaterdag 13 juli 2002 18:29 schreef Navasis het volgende:
[..]
Ohke LEG UIT!!? ikke nie snappuuh![]()
<ontopic>
[afbeelding]
Ongestelde vrouwen roeleren, hoe ze altijd katten en met hun stem doen, gewoon om wild van te worden.
oepszzz nie zelf gemaakt.. Kan het wel! maruuh scanner broke..Op zaterdag 13 juli 2002 18:31 schreef prototype het volgende:
[..]
erm, heb je die zelf getekend? Dat is namelijk wel de bedoeling, anders erg mooi gedaan.
Ongestelde vrouwen roeleren, hoe ze altijd katten en met hun stem doen, gewoon om wild van te worden.
BTW das het kleine zusje van mijn Ico!
Anoniem: 26306
Check je mail eens, want je hebt vandaag al 2 keer mail mogen ontvangen: van Exirion en van mij.Op zaterdag 13 juli 2002 18:17 schreef PCWNetworks het volgende:
<offtopic>Op zaterdag 13 juli 2002 18:37 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Check je mail eens, want je hebt vandaag al 2 keer mail mogen ontvangen: van Exirion en van mij.
wow!!! ikke ook mail willen.. maar dan ohne waarschuwing
</offtopic>
moet ik nou die ene tekening weghalen?
mensen
Het wordt een beetje een chat topic... Prototype: zoek een ongestelde vrouw om tegenop te geilen aub, of post tekeningen
)
Ennuh, probeer eens die lijntjes weg te gummen
aan jou, goede tutorial, ga ik eens goed doorlezen.
Jammer allen van dat kleine rotframepje, moet je zoveel scrollen
Het wordt een beetje een chat topic... Prototype: zoek een ongestelde vrouw om tegenop te geilen aub, of post tekeningen
Haar kin is iets te scherp imho, verder goed gedaan (zelfs geen groene huidOp zaterdag 13 juli 2002 17:34 schreef Clay het volgende:
[afbeelding]
klik vergroot
wacom + painter + ps en een flinke face lift gegeven in ps omdat het gezicht nergens op leek. Is nu nog niet optimaal maar iig beter dan het wasook nog een retouch gedaan met tips van prototype
Ennuh, probeer eens die lijntjes weg te gummen
Op zaterdag 13 juli 2002 16:26 schreef XangadiX het volgende:
owja, die weet ik wel, ik heb hem namelijk gemaakt
hierzo
Jammer allen van dat kleine rotframepje, moet je zoveel scrollen

Die zijn er niet zoveel in 2B, en dan nog, ik heb liever een gewoon houten ding in mijn hand dan zo'n wannabe-pen-die-niet-pen-is...* XangadiX mompelt iets over een vulpotlood
Anoniem: 37260
We zijn niet allemaal zo snel als jij he prototype met olijke popjes spotten.Op zaterdag 13 juli 2002 18:06 schreef prototype het volgende:
Maar nieuw vrouwelijk schoon op een forum is altijd goed voor de sfeer.
(sorry voor offtopic, tzal niet meer gebeuren)
Navasis, nog even wachten en dan mag je de HK in, echt, zeg 1x dat je vrouwelijk bent en het zal je niet aan aandacht (en icq contacts) ontbreken...
Goed, om maar weer on-topic te gaan:
Ik heb van mr. Spammert (die van ???Networks) alleen de bovenste plaat gezien, maar ik wil er na het weekend wel weerr eentje natekenen. En dit keer dus niet schetsstyle, zoals bij Lotte, maar ik ga ook eens met kleurvlakjes werken...
Overigens werk ik met Painter Classic... niet meer met Paint Shop Pro: ik heb alsnog uitgevonden hoe je daar in wel pressure enzo kunt instellen, maar laten we zeggen, de makers van PSP hebben het nou niet echt realistisch gemaakt...
Ik hoorde dat je in Painter wel met layers kunt werken, maar in Classic niet
en dat zuigt best vind ik.
Mijn moeder is trouwens nog geen stap verder met dr painterwerk... hoewel ze eerdaags wel een schildertutorial voor aquarels wil schrijven met pics...
Enfin, ik heb hier Ben & Jerry's caramel-choco nogwat ijs staan, ... /outta here
Goed, om maar weer on-topic te gaan:
Ik heb van mr. Spammert (die van ???Networks) alleen de bovenste plaat gezien, maar ik wil er na het weekend wel weerr eentje natekenen. En dit keer dus niet schetsstyle, zoals bij Lotte, maar ik ga ook eens met kleurvlakjes werken...
Overigens werk ik met Painter Classic... niet meer met Paint Shop Pro: ik heb alsnog uitgevonden hoe je daar in wel pressure enzo kunt instellen, maar laten we zeggen, de makers van PSP hebben het nou niet echt realistisch gemaakt...
Ik hoorde dat je in Painter wel met layers kunt werken, maar in Classic niet

Mijn moeder is trouwens nog geen stap verder met dr painterwerk... hoewel ze eerdaags wel een schildertutorial voor aquarels wil schrijven met pics...
Enfin, ik heb hier Ben & Jerry's caramel-choco nogwat ijs staan, ... /outta here
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
soz... got carried awayOp zaterdag 13 juli 2002 19:25 schreef Dark Blue het volgende:
Navasis, nog even wachten en dan mag je de HK in, echt, zeg 1x dat je vrouwelijk bent en het zal je niet aan aandacht (en icq contacts) ontbreken...
ontopic: ben druk bezig met photoshop en met m'n 2b'er
Same here, alleen kan ik geen puntenpijper meer vindenOp zaterdag 13 juli 2002 19:34 schreef Navasis het volgende:
[..]
soz... got carried away
ontopic: ben druk bezig met photoshop en met m'n 2b'er
Bovendien heb ik even wat inspiratie nodig, dus stuur je foto maar op
* Anoniem: 28086 post zo ff wat overtreksels van Allison Hennigan, Jennifer Lopez en Kate Moss
Voor mijn eerste vrouwen ben ik best tevreden
Voor mijn eerste vrouwen ben ik best tevreden
http://www.e-wallpapers.4players.de:1078/w_category.php?category=Babes&cleared_category=babesOp zaterdag 13 juli 2002 19:57 schreef prototype het volgende:
[..]
Same here, alleen kan ik geen puntenpijper meer vinden
Bovendien heb ik even wat inspiratie nodig, dus stuur je foto maar op
http://www.dotcomwolf.com/w_babe.htm
http://www.geocities.com/wazat.geo/wall/
Inspiratie
En zet je geflirt voort via ICQ
Hier zijn ze dan, ik heb de afgelopen twee dagen wat zitten proberen en dat heeft het volgende opgeleverd:
Dit was mijn eerste keer, please be gentle

Ik vind ze vett! nice work!Op zaterdag 13 juli 2002 20:37 schreef El.Greco het volgende:
Hier zijn ze dan, ik heb de afgelopen twee dagen wat zitten proberen en dat heeft het volgende opgeleverd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tnx! Ik heb ze simpel overgetrokken hoor, ik ben nog niet zo erg l33tOp zaterdag 13 juli 2002 20:44 schreef Navasis het volgende:
[..]
Ik vind ze vett! nice work!
Pf
Plaatje is nogal een tijdje oud geloof ik.
die vullinkjes kun je overal kopen hoorOp zaterdag 13 juli 2002 18:48 schreef Type het volgende:
mensen
Die zijn er niet zoveel in 2B, en dan nog, ik heb liever een gewoon houten ding in mijn hand dan zo'n wannabe-pen-die-niet-pen-is...![]()
wow, die royo komt er idd vandaan
cool... mooie plaat is het
Stoer; Marduq
Er komen weer net iets te veel themaleutertopics, deze gaat daarom dicht. Post je dames maar in het algemene 2d topic of in [topic=548978/1/100] als ze handgemaakt zijn.
Dit topic is gesloten.