2 crush your enemies, 2 win the Tournament

momenteel gebruik ik de bovenste boxen met andere speakers (pastte precies en waren beter dan de standaard) de onderste gebruik ik tegenwoordig nauwlijks omdat het geluid gewoon klote is van zo dichtbij (pu's zijn voor een testje

dit is me mengpaneel waar ik mee bezig ben, niet zoveel bijzonders maar dit is gewoon ff makkelijk om 2 signalen tegelijk te horen. moeten nog wel nieuwe potmeters inkomen want deze kraken.

Verwijderd

Nu heb ik nog el-cheapo flips fun powers staan
Verwijderd

2 close up foto's
Center Speaker
Rear Speakers (helaas zonder flits)
Meer foto's...
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2002 10:34 . Reden: typo ]

Binnenkort hoop ik de bijbehorende center en achter speakers te kunnen kopen.
Dit setje, samen met een Sony tv, heb ik vorig jaar van Radio 538 GEKREGEN
http://www.sony.nl/view.x...2859&prod=22519&loc=en_NL
Mijn excuzes, maar ik ben grotendeels Hardware tweaker

ook hardware tweakers moeten eigenlijk eerst de FAQ lezen en daar staat het in.Koudijs schreef op 12 september 2002 @ 11:11:
[...]
Mijn excuzes, maar ik ben grotendeels Hardware tweakeren heb dus zo snel ff geen flauw benul hoe ik een plaatje moet posten
![]()

Bouwpakket van speaker&co
Heb ze ook in het zwart. Niet moeilijk te maken, niet al te duur, redelijk neutraal geluid, alles klinkt er ok op.
En dit wordt m'n volgende:
http://www.speakerenco.nl/Reference%20Plus.htm

Met een GOEDE aansturing klinken ze geweldig( en heel laag een diepe bas, Klank dynamiek en volume)
Verwijderd
Woei, is de Trapezium heb ze niet beluisterd maar die ref+ ken ik wel. Die heeft wel een dikke versterker nodigSponz schreef op 12 september 2002 @ 19:01:
De mijne:
[afbeelding]
Bouwpakket van speaker&co
Heb ze ook in het zwart. Niet moeilijk te maken, niet al te duur, redelijk neutraal geluid, alles klinkt er ok op.
En dit wordt m'n volgende:
http://www.speakerenco.nl/Reference%20Plus.htm

Ook mijn van dehul kabel ingeruild voor monster en meteen gebiwired, het klinkt raar en ik geloof hetzelf ook niet maar het klinkt echt beter.
Ze spelen mijn nieuwere tannoys er in ieder geval wel uit (deze staan nu dan ook in de schuur).
Welke Tannoy's staan nu in de schuur(model,specz)?Jur schreef op 12 September 2002 @ 21:33:
Net een paar B&W matrix 804 gekocht![]()
[afbeelding]
Ook mijn van dehul kabel ingeruild voor monster en meteen gebiwired, het klinkt raar en ik geloof hetzelf ook niet maar het klinkt echt beter.
Ze spelen mijn nieuwere tannoys er in ieder geval wel uit (deze staan nu dan ook in de schuur).
Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
tannoy mercury mx-m speakers

......mx1........mx2.........mx3.........mx4.....mxrear..........mxcenter........mx sub-10m
2x mx2 als voorspeakers
2x mx1 als rear speakers
1x mxc als center speaker
met welke versterker stuur jij ze aan?Jur schreef op 12 september 2002 @ 21:33:
Net een paar B&W matrix 804 gekocht![]()
[afbeelding]
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
worden strax misschien door vocht aangeslagen en er gaat ongedierte in zitten.
of gebruik je ze met klussen?
geef ze dan aan mij
Verwijderd
en dan de image tags gebruiken:
[img]*web adres naar plaatje toe[/img]
Verwijderd
2X wharfedale diamond 8.2, aan een simpele aiwa versterker. (klinkt zeer goed voor iemand die een philips mini setje gewend was)
Verwijderd
hier is een pic te vinde: http://minidisc.amulation.com/images/sony_dhcmdx10.jpg
ik vind op deze pagina die b&w matrix 804 wel mooi
Zit hier nou nog veel "laag" in?Verwijderd schreef op 17 September 2002 @ 21:45:
[afbeelding]
2X wharfedale diamond 8.2, aan een simpele aiwa versterker. (klinkt zeer goed voor iemand die een philips mini setje gewend was)
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
ze lijken me een beetje plat (ondiep)
Dat zegt niet alles. Want als je ziet hoe "steil" die conus loopt kan die volgens mij best wat neer zetten.
Verwijderd
Je hebt niet zo'n zware amp nodig voor deze speakersVerwijderd schreef op 19 september 2002 @ 09:22:
Nou vooruit dan maar.
klipsch rf3.
inmiddels is de kamer passend gemaakt aan de speakers
[afbeelding]
Verwijderd

Een (zelfbouw) Ypsilon, en een Mission760i op (zelfbouw) standaard.
Zelfbouw is niet moeilijk, maar 'strak' schilderen lukt mij absoluut niet.
Achteraf had ik liever één gat voorin de Ypsilon gehad (='strakker').
Helaas is de rubberrand van de Ypsilon-woofer doorgerot.
Ik ben een zuinige Hollander.
De PVC-buizen kon ik redelijk goedkoop kopen; 'gebruikt'. Een gulden of 50.
De standaard kostte bijna nix:
De buis (gevuld met zand) is een stuk van een oude aluminium droogmolenpaal die bij het grofvuil lag. De buis steekt door een gat in de spaanplaat voetplaat. De buis heb ik gewoon met meubelhoeken (4 onder en 4 boven binnen in de buis) aan de box en de voetplaat vastgeschroefd.
Ik heb ook nog twee MiniMirakel zelfbouw speakers gehad (boem-boxen!
same here!duncanvdlinden schreef op 17 september 2002 @ 00:51:
ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van deze mooie speakers:
tannoy mercury mx-m speakers
afbeelding
......mx1........mx2.........mx3.........mx4.....mxrear..........mxcenter........mx sub-10m
2x mx2 als voorspeakers
2x mx1 als rear speakers
1x mxc als center speaker
Maar dan de MX3 ipv de MX2
Verwijderd
Nog niet, een sony suround versterker voor nu.Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 09:50:
[...]
Je hebt niet zo'n zware amp nodig voor deze speakers. Aangesloten op een buizenbak?
Met speakers en een versterker kon ik nog niet aankomen.
ik zie dat je veredere hifi ook niet mis is?
Hey da's een BD systeem he?Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 01:01:
Waarschijnlijk de vreemdst aandoende speaker; mijnes:
[afbeelding]
Vraag me toch eens af hoe die nu klinken....nog nooit een braadbandunit gehoord.
Verwijderd
Braadbandunithervaz schreef op 20 september 2002 @ 08:47:
[...]
Hey da's een BD systeem he?
Vraag me toch eens af hoe die nu klinken....nog nooit een braadbandunit gehoord.
Wel prijzig zo'n AER driver (1500 euro of zo).
Zou ook een kandidaat kunnen zijn voor mijn toekomstige SET (als Rikstoet ooit levert)

Op dit moment denk ik deze daarvoor te kopen.
[url="http://www.klipsch.com/images/productmedia/large/18_large.jpg"]

Mooi lelijk he.
Bedacht door deze meneer (rip) 45 jaar geleden

typoos
Verwijderd
Inderdaad
> ik zie dat je verdere hifi ook niet mis is?
Er gaat nog wel een andere versterker komen. De gainclone of een 300B buizenversterker.
Bron is een Philips CD850 als loopwerk met een losse zelfbouw non-oversampling DAC.
> Hey da's een BD systeem he?
Klopt.
> Vraag me toch eens af hoe die nu klinken....nog nooit een braadbandunit gehoord.
Tja, je weet niet wat je mist.
> Is de kast gesloten, hoorn of bas-reflex.
Geen van drieen

Hier zie je de achterkant (prototype versie).
> Op inet zie ik veel hoornbehuizingen voor die breedband units.
Klopt. Mbv een hoorn kun je het rendement nog een flink stuk opkrikken. Het afstraalgedrag wordt dan ook totaal anders. Ik heb/had er niet genoeg ruimte voor in mijn kamer (en zo'n hoorn is ook niet even gemakkelijk om te maken of even goedkoop om aan te schaffen, zie de thread over Jag's nieuwe speakers), maar ik denk dat als ik groter woon, ik mijn AER's in Bert's hoorn-systeem ga bouwen.

De Oris 150 van Bert (Doppenberg).
Is het laag gedeelte ook "open baffle" (in verband met opheffen voor/achter)? Bij welke frequentie zijn ze gescheiden?
Mooie sets zijn er zat. Amplimo komt met een nieuwe bouwkit en ook de Oliver van Triodedick is erg mooi. Die Stoetkit duurt een eeuwigheid (zou verleden jaar al "bijna klaar" zijn).
Verwijderd
Ze (de mk-I versie, per paar) kosten nieuw 1840 euro incl btw.
> Is het laag gedeelte ook "open baffle" (in verband met opheffen voor/achter)?
Jazeker. Dat zie je op de achterkant-foto van hierboven.
> Bij welke frequentie zijn ze gescheiden?
Ongeveer 400 hz, 1e orde.
> de Oliver van Triodedick is erg mooi
Je hebt hem dus gehoord? Wat kun je erover vertellen?
Oeh zie ik daar MyryadVerwijderd schreef op 20 september 2002 @ 01:01:
[afbeelding]
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Sry, nee. Ging meer op de reputatie van Dick van der Merwe af (okay beetje goedgelovigVerwijderd schreef op 20 september 2002 @ 10:51:
> de Oliver van Triodedick is erg mooi
Je hebt hem dus gehoord? Wat kun je erover vertellen?
Er zijn vast wel mensen te vinden die hem gebouwd hebben en waar je wel 1s kunt gaan luisteren (op forum.hifi was laatst een draadje).
edit. maar dat wist je al, want je hebt hem zelf gestart |:)
Mail gewoon met Triodedick, wellicht kan hij je helpen
Verwijderd
Goed gezien; de MI 120. Maar binnenkort wordt hij ontslagen.
> Sry, nee. Ging meer op de reputatie van Dick van der Merwe af (okay beetje goedgelovig).
k. Het is wel vrij gevaarlijk dingen aan te raden zonder ze gehoord te hebben.
> Er zijn vast wel mensen te vinden die hem gebouwd hebben en waar je wel 1s kunt gaan luisteren (op forum.hifi was laatst een draadje). <
&
> edit. maar dat wist je al, want je hebt hem zelf gestart |:) <
Hahaha
> Mail gewoon met Triodedick, wellicht kan hij je helpen
Al gedaan, en heb reeds een adres. Binnenkort luisteren dus.
mooi home cinema setje, om te zien iig.Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 11:59:
http://members.home.nl/djbas/DSC00996.JPG hou het wel bij me thuis bioscoopje
dit is mijn droom, zie ik nou net op avforums.com

deam on

Verwijderd
Tafeltje tegen de linkermuur weghalen please
Kleuren zijn wel aardig, ik zou het persoonlijk nog donkerder doen, want het ziet er niet uit als deze kamer als huiskamer wordt gebruikt (of juist wel vandaar het bankstel dat je kan verplaatsen/opdelen en het tafeltje dat je er eventueel bij kan zetten
Afijn

zie ik daar een myriad (ofzow) voorversterker staan? me oom heeft er zo een naar een buizenbak omgebouwtVerwijderd schreef op 20 september 2002 @ 01:01:
[afbeelding]
Verwijderd
me oom bouwt aan de lopende band buizenversterkers, hij heeft ook al een tijdje een accugevoerde voorversterker omdat de buizen die erop zitten zo oud en slecht afgeschermd zijn dat als je hem op een netvoeding hangt dat ie begint te brommen (en nee, geen ontwerp fout) maar het geluid is fenominaal.Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 18:19:
Zoals ik bovenaan deze pagina al gezegd had: dit is een Myryad MI 120. Een geintegreerde versterker. Ombouwen vind ik nogal gedurft. Logischer lijkt me van 0 af aan een buizenbak bouwen.

Kheb geen stereo set.. nooit behoefte aan gehad eigenlijk.
Zou ik eigenlijk voor 1100 euro iets redelijks kunnen krijgen voor op mijn kamer?
Ik zou dan nodig hebben: Versterker, 2 speakers, sub of niet? Zou alleen voor cd speler zijn dan.
nou..... mijne zien er niet uit
Goed genoeg
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Sjezus wat een typo van mijn kant, laten we heb op niet wakker houdenDuck-Twacy schreef op 20 september 2002 @ 10:12:
[...]
Braadbandunit
Wel prijzig zo'n AER driver (1500 euro of zo).
Zou ook een kandidaat kunnen zijn voor mijn toekomstige SET (als Rikstoet ooit levert)
[afbeelding]
Op dit moment denk ik deze daarvoor te kopen.
[url="http://www.klipsch.com/images/productmedia/large/18_large.jpg"][afbeelding][/url]
Mooi lelijk he.
Bedacht door deze meneer (rip) 45 jaar geleden
[afbeelding]
typoos
Een echte mooie buizenbak lijkt me de octave v40 a 2750 euro.
Die heresy 2 zou ik ook nog wel eens goed willen horen, hoewel ik dik en dik tevreden ben met mn tannoys. Echt wonderlijk wat ze kunnen, terwijl het ook al een oud systeem is.
Hierbij een plaatje van een echte kwijl amp, de octave dus

Met ledjes:)
PS. Jouw Tannoys zijn idd ook interressant voor buizenvoer. Hoe is het impedantieverloop?
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 01:01:
[afbeelding]
Anders maak je ze af
Waar ik ook wel benieuwd naar ben, is of je met het filter ontwerp rekening hebt gehouden met de rising response van de AER driver? Of heeft die driver daar geen "last" van? Ik weet dat die rising response voor in een hoorn juist prettig is (ik heb mijn driver daar ook op uitgezocht), maar zonder hoorn lijkt me dat wat minder.
4x El 34 (ruby/sino, vermogen zit met 31 watt op 8 ohm, 53 op 4 ohm wel snor, mn tannoys gaan niet zo laag qua impendantie, de pm 14 die er nu op staat is wel lichtelijk overkill (2x 100 op 8,2x200 op 4)Duck-Twacy schreef op 21 september 2002 @ 03:04:
Zijn dat KT88s?
Met ledjes:)
PS. Jouw Tannoys zijn idd ook interressant voor buizenvoer. Hoe is het impedantieverloop?
Verwijderd
Look who's talking

Maar er zijn wel plannen hoor. Frontjes voor de speakers, en afwerken met doek ipv verf!
> Wel een hele mooie (en ingewikkelde) constructie.
Het zaagwerk is niet zo makkelijk nee ; maar met goede tools kom je een eind.
> Helemaal zelf gemaakt? Of uitbesteed?
Ik heb dit prototype van Bert overgenomen.
> Jammer alleen dat je de speakers niet verzonken hebt gemaakt. Niet dat het zal uitmaken qua geluid, maar het ziet er wel mooi uit. <
Ik vraag me af of dat mooier geweest zou zijn: het is natuurlijk een groot recht frontoppervlak (in de volksmond: plank), als de speakers daar ook nog eens in verzonken zouden zijn, zou dat helemaal strijkplankerig zijn.
> Waar ik ook wel benieuwd naar ben, is of je met het filter ontwerp rekening hebt gehouden met de rising response van de AER driver? Of heeft die driver daar geen "last" van? <
Mijn mk-I's hebben een iets te sterke magneet (is een omgebouwde Lowther namelijk). Hierdoor hebben ze rising mid/highs. Oplossingen: extra weerstand in het filter voor lichte demping AER alsmede xover punt opgeschoven van 300 naar ~400 hz (?). Verder heb ik ook nog PVC buizen van 30 cm lengte (diameter ~ 9") achter de AER zitten. Dit zorgt voor nadruk op het mid/laag, zodat de nadruk op het mid/hoog wordt opgeheven.
Verder heb ik op dit moment nog een solid state versterker, en ik wil naar gainclone of buizen. Dit zal ook nog verschil uitmaken.
Verwijderd
Wat zit er in als fase-draaier/voorversterker buizen. ECC 88 oid?hervaz schreef op 21 september 2002 @ 09:01:
[...]
4x El 34 (ruby/sino, vermogen zit met 31 watt op 8 ohm, 53 op 4 ohm wel snor, mn tannoys gaan niet zo laag qua impendantie, de pm 14 die er nu op staat is wel lichtelijk overkill (2x 100 op 8,2x200 op 4)
Dat waren een paar Tannoys M4's zijn alweer weg trouwens.Audi_S2 schreef op 16 september 2002 @ 23:58:
[...]
Welke Tannoy's staan nu in de schuur(model,specz)?
Met een quad 306 eindversterker.
Ik blijf het toch raar vinden dat ik gewoon het verschil tussen de kabel denk te horen, hoe kan ik dat nou echt lekker testen......
Mijn speakers zuigen, geef ik eerlijk toe.
Ik heb 2x Magnat Project 4.1 (3weg zuilen) en 2x Magnat Viva (2x boekenplank)
Samen met een Sony STR-DB940, maar deze heb ik meer voor de functies en de gadgets dan het geluid. Misschien dat ik toch nog eens voor de Yamaha ga, die heeft ook goede digi i/o support, maar vetter geluid.
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Verwijderd
Dit komt volgens mij voornamelijk doordat mensen tevreden zijn met wat ze hebben / gehoord hebben totdat ze beter hebben / gehoord hebben. Verder is er al te genieten van een wekkerradio; en in vergelijking daarmee is alles top (~). Eigenlijk is het steeds een kwestie van de eisen bijstellen, naar mate men beter kent. Naarmate men ook een betere set heeft, leert men beter luisteren.
Ik durf wel te stellen dat het hier erg goed klinktDarkHelmet schreef op 22 september 2002 @ 11:12:
Goh, de speakers van iedereen klinken naar eigen zeggen stuk voor stuk "ERG goed", terwijl er nogal verschil in kwaliteit zit...
Verwijderd
Verwijderd
Zelf heb ik ook 70 literkastjes, die stevig beuken. Vergeleken met dit is dat echter kinderspel. Bassen uit de grafkelder en loepzuivere sweeps. Geen resonantie, geen hapering, niets..
Tijd voor mezelf om ook weer eens wat nieuws te maken
Sorry, foto's vergeten om te keren
Hoeveel stof kan een cdspeler hebben ?
Wekkel schreef op 22 september 2002 @ 16:39:
Woofer is een Visaton W170s, ongeveer 60-70 NLG per stuk. Tweeters zijn ook Visaton van rond de NLG 150 per stuk. MDF is 3 cm, achthoekige cilinder, twee verstevigingsplaten binnenin, filter is zelfbouw met MKT condensatoren, bass reflex constructie, 70 liter. Deze zijn gemaakt door een vriend met mijn advies erbij.
Hoe heb je dat filter ontworpen?
btw: netjes gebouwd, die speakers.
* Raymond moet ook maar weer eens smoes verzinnen om speakers te bouwen
zelfbouw specs:
woofer/ midden : 2x vifa 17-wp-200
tweeter : vifa HT275D2
filter: van vifa carat ontwerp (speakerland)
fotos:
hout onderdelen voor een speaker

voor/achterkant met grondverf gedaan

zwarte verf erop

af

helaas is de foto serie niet compleet, had niet altijd een digicam tot me beschikking
ik heb er nu 4 gebouwd en klinkt best lekker, heb toch nog iets te weinig bass dus ik bouw nog ff een sub erbij

Alle info over dit ding is welkom.
Er hangen 2 Jamo D165 luidsprekers aan, volume gaat van 0 t/m 10, harder dan 2 trekken ze niet
*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
alleen dan vloerstaand (80 cm) met 1 laag en 1 laag/mid unit in aparte kamers en in het zwart gefinisht.
maar die gaan binnenkort ruimte maken voor iets anders en waarschijnlijk deze:

de Audio Physic Yara. Audio Physic is een merk dat mij enorm aanspreekt (net als Totem, maar dat ligt net iets boven mijn budget) en ik moet ze nog eens goed vergelijken met wat andere kandidaten, maar mijn gevoel zegt dat het deze worden. het zijn alleen enorme sprietjes.....20 cm hoger dan mijn huidige en dan ook nog eens 5 cm smaller.
Je zou kunnen zeggen dat je per ongeluk je auto krik aan het uittesten was op je huidige speakerTJESLampje schreef op 22 september 2002 @ 16:47:
* Duck-Twacy moet ook maar weer eens smoes verzinnen om speakers te bouwen
proberen een leuk HT setje te maken.. wel volledig zelf ontwerpen uiteraard
Zou ik ook wel willen doen. Maar moet ik eerst mijn huidige zelfbouw Dynaudio's verkopen. Best wel een mooie speaker maar je gaat altijd weer voor beter en het is de hobby die 't 'm doet.Duck-Twacy schreef op 23 september 2002 @ 00:02:
[...]
Je zou kunnen zeggen dat je per ongeluk je auto krik aan het uittesten was op je huidige speakerTJES
Dus voor een goed bod. oja details staan op mijn home-page
Ik moet die speakers nog steeds een keer horen spelen.
Ik had ze al wel een keer gezien. toen zaten de twee helften nog niet aan elkaar.
Mega groot en zwaar
Duck-Twacy schreef op 23 september 2002 @ 00:02:
[...]
Je zou kunnen zeggen dat je per ongeluk je auto krik aan het uittesten was op je huidige speakerTJES
Dat geloven ze nooooit
Maar ik ben me ondertussen een beetje aan het inlezen in transmissielijn speakers (en dan met name de ML-tqwt variant).
Zie www.quarter-wave.com en www.t-linespeakers.org.
En het begint erg te jeuken. Ik had al plannen voor een stel gesloten pc speakertjes. Maar die plannen wijzigen zich langzaam in een stel hoge tl-zuiltjes
Binnenkort die vifa woofertjes die hier liggen eens goed doormeten en kijken of ze geschikt zijn voor een dergelijk projectje
Verwijderd
Was hier eerst heel sceptisch over
maar ben nu zeer tevreden.
blueroom minipods:
leuk voor Home TheathreVerwijderd schreef op 24 september 2002 @ 01:44:
Klein, maar zwaar goed geluid.
blueroom minipods:
[afbeelding]
Ronde vormen, dat is hemels voor je geluidVerwijderd schreef op 24 september 2002 @ 01:44:
Klein, maar zwaar goed geluid.
blueroom minipods:
[afbeelding]
Coenen, Al is gewoon thuis, je kan vast wel langskomen voor een kleine luistersessie..
interessante links, wat zij de criteria voor een goede driver voor een t.line?Lampje schreef op 23 september 2002 @ 22:29:
[...]
Maar ik ben me ondertussen een beetje aan het inlezen in transmissielijn speakers (en dan met name de ML-tqwt variant).
Zie www.quarter-wave.com en www.t-linespeakers.org.
...
Binnenkort die vifa woofertjes die hier liggen eens goed doormeten en kijken of ze geschikt zijn voor een dergelijk projectje
btw.. zijn er ook kevlar speakertjes? en.. die speakers (hoge tonen units) van peerless(was het geloof ik) met die rare puntjes erop.. zijn die al te krijgen? ben heel benieuwd naar die dingen eigenlijk...
ik zat wel naar breedband te kijken.. maar weet niet of dat zo een suc6 gaat worden.. aangezien de prijzen voor een goede unit..
of wat de KEF Q's hebben.. (tannoy met zijn dual concentric)

gaare dingen
achter aiwa boxjes ben nu aan het sparen voor b&w 303, 602 of andere.
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
de benaming.. niet geschikt voor real life
ik was niet erg te spreken over deze.. ik vond het niet bijzonder klinken.. mar dat was onder omstandig heden,..denk ik zo

kan zijn dat ze bij jou erg goed zijn
Verwijderd
Precies, ieder zijn smaak.gitaarwerk schreef op 25 september 2002 @ 13:36:
[...]
ik was niet erg te spreken over deze.. ik vond het niet bijzonder klinken.. mar dat was onder omstandig heden,..denk ik zo![]()
kan zijn dat ze bij jou erg goed zijn
Maar bij mij klinken ze als geen ander.
Fantastisch geluid met die Uni-Q driver.
Verwijderd
23 - 25000 Hz
120/215 W
4/8 Ohm
Maar nog geen digicam.
Volgende week wel
Dus foto's volgen.

En één sub (Klipsch KSW-12):

Ik krijg ze eind vd week...
Siditamentis astuentis pactum.
Dit topic is gesloten.