hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Unox Powerbass 50w woofers
....
zijn deze echt zo plat als ze op de foto lijken?
In dat geval:
Verwijderd
meer infoOp vrijdag 01 februari 2002 14:26 schreef kazz1980 het volgende:
[..]
....
zijn deze echt zo plat als ze op de foto lijken?
In dat geval:
With a depth of only 9 and 7.6 cm respectively, these speakers epitomize less-is-more. They offer minimalist design that blends in with a wall, but doesn't compromise on sound. In the flat cabinet there is a 51/4" woofer/midrange and a 1" tweeter or a 4" woofer/midrange and a 2" tweeter.

Van de zijkant gezien..
Ja dus
Dit is de rechter. Maar de linker is ook wel mooi.

Ik vind ze nog steeds prachtig (Ze passen perfect bij m'n carpet), en over het geluid heb ik ook niet te klagen. Voor dat geld dan.
BTW : Mission's M73

hmmmjah .. komt wel aardig geluid uit .. ik ga ze nog een keer zwart spuiten ofzow ..
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
http://partner.consumerreview.com/reviews/showproduct.asp?partner=Excite&SiteID=2&CategoryID=84&ProductID=8684&partnerproduct=%Excite_ProductID%
B&W Matrix 805
Average Rating: 4.69 out of 5.0
Number of Reviews: 39
Ze zijn dus echt goed.

Dan heb ik nog 2 bass reflex boxjes van Aiwa die snoeihard gaan:

En als afwerking heb ik een klein 300 watt boxje staan

tsssk, wat is dat nou voor babyboxjeEn als afwerking heb ik een klein 300 watt boxje staan
Ik heb 2 van deze audiofiel verantwoorde schatjes staan

hahaha, lolOp vrijdag 01 februari 2002 14:25 schreef dominicbout het volgende:
[afbeelding]
Unox Powerbass 50w woofers
mijn boxen zien er niet uit, maar klinken wel lekker
en mijn subwoofer ziet er NOG minder uit, maar die houdt wel de buren wakker
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/74
Logitech SR-30 4.1 surround set.
heb er ff geen plaatje van, zodoende de link.

Hier heb ik er 2 van op mijn kamer.
Het klinkt echt goed, dat had ik zelf niet verwacht van die dingen.
Ach, ze kosten geen drol, en daar ging het mij om.Vermogen 200 Watt. 2-Weg speakersysteem. Frequentiebereik 45-20.000 Hz.
FPS1500

Nautilus 801
En ze klinken ook
staan in de studio..maar men sub niet egfotografeerd
http://www.gitaarwerk.net/studio
daarin staan men pics
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
En jij internet ook nog????Op vrijdag 01 februari 2002 15:13 schreef w00Dy het volgende:
[afbeelding]
Nautilus 801
En ze klinken ook
Ik zou de hele dag naar de speakers luisteren als ik die had.
2 x JBL LX 2001 Specs

Center: standaard Sony center speaker
Rear: standaard Sony rear speakers
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Quadral Aurum Vulkan, helaas amploos op het moment want mijn Denon PMA-2000R is de deur uit en ik wacht op het remboursgeld om mijn Vincent SV233 te kunnen betalen...
voor degene die webicons aan hebben kun je em zien in me webcam-icon.(lekker onduidelijk maargoed)
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Hawkaudio AMT's (ala John v/d Sluis)
Alleen dan zelfgebouwd en MDF plankje kersenhout gelakt,
en buis + voet glanszwart gelakt.....
GEEF EENS SPECS!
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Dit topic vraagt om plaatjes hoorOp vrijdag 01 februari 2002 15:31 schreef Clithopias het volgende:
ik heb twee grote zelfbouw boxen staan, zijn (nog) niet afgewerkt maar er komt zeer strak geluid uit. alleen nu nog een goeie versterker
geboortejaar 1982.. Rara, waarom geloof ik het niet.Op vrijdag 01 februari 2002 15:15 schreef bolke het volgende:
[..]
En jij internet ook nog????
Ik zou de hele dag naar de speakers luisteren als ik die had.
Ik heb ook 602's trouwens en dit is wel een geil plaatje
http://tweakers.net/~crew/JvS/pics/602cone.jpg
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Damn! Die ruleeren! Welk merk + type en wat koste ze?Op vrijdag 01 februari 2002 15:01 schreef NOFEAR iets over zijn uberheerschende speakers!![]()
:
zit wel een goed zwaar geluidje in
1x:
Alles bij elkaar:
Klipsch Promedia 4.1
Smash forehead on keyboard to continue
Jamo x3m toen ik ze kocht nu heten ze x870 ze kostten 453,33€ per stuk ik heb toen m'n hele set gekocht voor 2500,- cd speler, versterker, en boxen.Op vrijdag 01 februari 2002 15:44 schreef Plague het volgende:
[..]
Damn! Die ruleeren! Welk merk + type en wat koste ze?
die heb ik ookOp vrijdag 01 februari 2002 14:56 schreef -Fallout- het volgende:
[...]
Dan heb ik nog 2 bass reflex boxjes van Aiwa die snoeihard gaan:
[...]
hehe! die heb ik ook 1 maar ik wil er nog 3 eigenlijk. ik had hem van de gamma voor 50 pieken!Op vrijdag 01 februari 2002 15:08 schreef bazs2000 het volgende:
[afbeelding]
Hier heb ik er 2 van op mijn kamer.
Het klinkt echt goed, dat had ik zelf niet verwacht van die dingen.
[..]
Ach, ze kosten geen drol, en daar ging het mij om.
"Luie mensen worden ook moe!"

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Daar hebben we nu een schoonmaakster voorOp vrijdag 01 februari 2002 16:05 schreef Lampje het volgende:
Al eens aan zo'n ding gedacht?
Smash forehead on keyboard to continue
Deze boxjes hangen direct aan me pc:
2 van deze:

en 1 van dees.

aan me versterker zitten nog twee van deze schatjes verbonden:

Zo
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Verwijderd
Ik heb dezelfdeOp vrijdag 01 februari 2002 14:52 schreef Mannes het volgende:
hmmmjah .. komt wel aardig geluid uit .. ik ga ze nog een keer zwart spuiten ofzow ..
Op vrijdag 01 februari 2002 15:48 schreef cErEaL_KS het volgende:
4x:
[afbeelding]
1x:
[afbeelding]
Alles bij elkaar:
[afbeelding]
Klipsch Promedia 4.1
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Wat een eng apparaat.. Lijkt wel een kanon.Op vrijdag 01 februari 2002 16:05 schreef SH007 het volgende:
[..]
die heb ik ook, alleen dan net een ander type, maar je ziet het verschil bijna niet.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Die heb ik gehoord....en FUCK wat geven die dingen een hard geluid en FUCK wat geven die dingen een mooi geluid ne vooral FUCKERDEFUCK WAT EEN BAS !!!Op vrijdag 01 februari 2002 15:01 schreef NOFEAR het volgende:
[afbeelding]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Hoewel ik eigenlijk weinig heb gezien waarmee je kunt patseren moet ik zeggen, maargoed.
Helaas heb ik geen digicam, anders had ik wel even een zooi pics gemaakt. Heb alleen sterk verouderde 3d renders, wellicht maak ik nog nieuwe.
Verwijderd
mooie center! kom nog wel keertje langs om te luisterenOp vrijdag 01 februari 2002 16:45 schreef tbusquet het volgende:
Dan mag ik ook nog ff hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo
Post die maar, kunnen we toch iets zienOp vrijdag 01 februari 2002 16:57 schreef ShittyOldMan het volgende:
Lekker pats topic wordt dit
Hoewel ik eigenlijk weinig heb gezien waarmee je kunt patseren moet ik zeggen, maargoed.
Helaas heb ik geen digicam, anders had ik wel even een zooi pics gemaakt. Heb alleen sterk verouderde 3d renders, wellicht maak ik nog nieuwe.
[edit]
[url="http://www.endoria.net/upload/"]<a href="http://www.endoria.net/upload/" target="_blank">http://www.endoria.net/upload/[/url]</a>
[/edit]
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
ik heb nog "stofbeschermers" voor dat gat, dan lijkt het minder op een kanonOp vrijdag 01 februari 2002 16:52 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Wat een eng apparaat.. Lijkt wel een kanon.
Verwijderd

Ik heb zelf 2x Jamo Classic 8 (kan geen pics vinden op het net

Ik heb hier meer mensen over gehoord dus pas op als je Jamo koopt de 1ne serie heeft het wel de ander niet.
Want ze hebben er ook zeer mooie tussen zitten
Wat kost zo'n luidspreker dan ?Op vrijdag 01 februari 2002 17:27 schreef gekkehekke het volgende:
Ik heb zelf 2x Jamo Classic 8 (kan geen pics vinden op het net) maar heb der SUPERS spijt van dat ik ze gekocht heb
die hoge tonen zijn in verhouding met de lage veel te hoog
Als je ze net hebt kan je ze maar beter terug brengen als ze niet bevallen. Want je hoort (als je in de winkel niet geluisterd hebt, FOEI! ) toch meteen of je het goed vind klinken of niet ?
Infinity Delta 30.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Sorry voor de slechte kwaliteit, heb de foto's met een goedkope digitale "Gamma" camera geschoten.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Verwijderd
Ej duuwt~! doe me is isiekjoe-en oid??Op vrijdag 01 februari 2002 15:48 schreef cErEaL_KS het volgende:
4x:
[afbeelding]
1x:
[afbeelding]
Alles bij elkaar:
[afbeelding]
Klipsch Promedia 4.1
ik wil je het een en ander vragen over de Klipsch.......
Thanks alvast
me 2Op vrijdag 01 februari 2002 14:20 schreef Blisterin_Bull het volgende:
4 kanaals Labtec speakertjes... De LCS 2514:
[afbeelding]
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Verwijderd
Das de meine!!!!!
Bi amped, 180 watt laag, 120 watt top. geen kleur in het kastje, what you pleur der in, pleurt him out again
WYPDIPHOA
Genelec... very niceOp vrijdag 01 februari 2002 18:03 schreef Sanka het volgende:
http://www.genelec.com/ht/products/b_images/ht210.jpg
Das de meine!!!!!
Bi amped, 180 watt laag, 120 watt top. geen kleur in het kastje, what you pleur der in, pleurt him out again
WYPDIPHOA
Verwijderd
Kheb zekers naar veel verschillende speakers geluisterd en vond deze SUPERS naar men zin klinken. Alleen na een tijdje hoorde ik dus andere:Op vrijdag 01 februari 2002 17:29 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Wat kost zo'n luidspreker dan ?
Als je ze net hebt kan je ze maar beter terug brengen als ze niet bevallen. Want je hoort (als je in de winkel niet geluisterd hebt, FOEI! ) toch meteen of je het goed vind klinken of niet ?

Ze hebben me fl 650,- de stuk gekost (Dec-1999)
En met mijn versterker zijn die tonen iets bij te stellen maar het zit em gewoon in de speaker zelf

Verwijderd
ow ja, en nog 4 van dezelfde en sub in m'n surround opstelling...
KLOPT en ik ben er ook ZWAAR blij meeOp vrijdag 01 februari 2002 16:57 schreef JT het volgende:
[..]
Die heb ik gehoord....en FUCK wat geven die dingen een hard geluid en FUCK wat geven die dingen een mooi geluid ne vooral FUCKERDEFUCK WAT EEN BAS !!!![]()
Verwijderd
Woooowww ziet er mooi uitOp vrijdag 01 februari 2002 18:30 schreef PF77 het volgende:
vandaag binnen gehad:
[afbeelding]
[afbeelding]
ow ja, en nog 4 van dezelfde en sub in m'n surround opstelling...moet kunnen
Wat kosten die per stuk/set
Enne heb je een URL van een site met die dingen
Iets té gelikte speakersOp vrijdag 01 februari 2002 15:01 schreef NOFEAR het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Dit zijn Minipods Fl 1100,- per set, sub is 2000,-
www.blueroom.nl

Let niet op de afwerking aan de achter en binnen-kant, deze zie je nl. niet als hij gewoon op de grond staat.
Verwijderd
precies, ik ook. op de hcc zekerOp vrijdag 01 februari 2002 15:06 schreef Tom Weustink het volgende:
Ben ik dan de enige met wat meer "normalere PC speakers"?
http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/74
Logitech SR-30 4.1 surround set.
heb er ff geen plaatje van, zodoende de link.
[edit]
sorry, verkeerde, was op de reactie van Goos bedoelt, over die 4.1 set van creative voor 130 piek.
WHHHHHHHHEEEEEEEEE!!!!!!!!!Op vrijdag 01 februari 2002 19:05 schreef tbusquet het volgende:
Ok, nog ff mijn oude Karlson, kwasi PA speakers, op de kast in de keuken, krijg je het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Let niet op de afwerking aan de achter en binnen-kant, deze zie je nl. niet als hij gewoon op de grond staat.
die kennik
idd dew karlson... had dat nou niet gezegd
quote uit men boek (ouwe al)
Op de demodag van deze speaker, was er een acoustische rondzinging van een platenspeler en de karlson box. Deze frequentie was zo laag (8Hz!) dat je de vervorming niet kon horen, alleen maar kon voelen
Verwijderd

Verwijderd
Same hereOp vrijdag 01 februari 2002 14:20 schreef Blisterin_Bull het volgende:
4 kanaals Labtec speakertjes... De LCS 2514:
[afbeelding]

ok..dit is er dan een..sorry voor et brakke plaatje
100 watt rms / 200watt muziekvermogen @ 8 ohm
Tonsil "high-end" speakers : unit-laag : 100 watt rms - 20Hz tot (weet neit meer
hoge tonen unit : 130 watt rms dome-tweeter die ferrofluide is gekoeld
balblablal etc etc
kasten niet supergoed en strak gebwoud..moest et in 1 dagje doen..nu ligt de resonantie frequentie rond de 200 HZ

Op vrijdag 01 februari 2002 19:30 schreef Saekerhett het volgende:
Cambridge Soundworks FourPointSurround 1000:
Mooooi geluid

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Op vrijdag 01 februari 2002 19:33 schreef JT het volgende:
[..]
Verwijderd

Centre staat onder m'n tv, heb ik de lades uit de kast voor moeten slopen maar het ziet er wel cool uit...
Um.....tsjah, hoe zal ik het verwoorden.....als ik geld zou verdienen voor iedere vaste bezoeker van het AV forum die het met me eens zou zijn dat deze speakers op z'n zachst gezegd lang niet mooi klinken, dan was ik rijker dan ome Bill.Op vrijdag 01 februari 2002 19:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ach ja, als jij er maar tevree mee bent
Ecodan warmtepomp
Oooooooow ja, zo relaxedOp vrijdag 01 februari 2002 19:42 schreef yhtomit het volgende:
Niet echt close-up maar ze zijn te zien ...
[afbeelding]
Ecodan warmtepomp
Dat zijn (noname en trust meegerekend) zegmaar de allerslechtst klinkende en best verkochte PC speakers ooit... En dat is soms weleens moeilijk te begrijpen. Zeker als mensen ze mooi vinden klinken enzo!Op vrijdag 01 februari 2002 19:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Op vrijdag 01 februari 2002 19:44 schreef JvS het volgende:
[..]
Dat zijn (noname en trust meegerekend) zegmaar de allerslechtst klinkende en best verkochte PC speakers ooit... En dat is soms weleens moeilijk te begrijpen. Zeker als mensen ze mooi vinden klinken enzo!
Maar ikke geen geld hebben voor nieuwe 5.1 geluidskaart en 5.1 set
Het is iig een hele verbetering op die 5 Watt boxjes die bij mijn oude pc zaten
Ben het er wel mee eens.....Maar je moet het niet beluisteren naast 5.1 oid, dan is het best belabberd....Op vrijdag 01 februari 2002 19:30 schreef Saekerhett het volgende:
Cambridge Soundworks FourPointSurround 1000:
[afbeelding]
Mooooi geluid
Maar voor de prijs heeel vet geluid!!! Heb ze hier nog staan...Zijn nu net vervangen dus.....
ach kom...ik post ze nog wel een keer

Dit topic is gesloten.