Da's lief van je

B. Volgens mij mag je net zoveel verschillende regels handhaven als je wil, zolang je mensen van te voren maar duidelijk maakt wat die regels zijn en zolang het niet verplicht is, bijvoorbeeld bij een actie waar je niet aan mee hoeft te doen.
<<KNIP>.
Dat mag dus niet, en aangezien je dat niet begrijpt, snap ik de minachting in je uitspraken.
Ieder bedrijf is aan een flink aantal regels gebonden. Afhankelijk van het soort product dat iemand op de markt brengt, hangen daar een aantal regels aan.
Deze regels worden vaak met voeten getreden, daar er een hoop wel mag om een consument te misleiden (bijvoorbeeld op je kassabon een kortere ruiltermijn dan 2 weken zetten voor een product dat niet aan een gebruikstermijn korter dan deze tijd onderhevig is en een aankoopbewijs eisen).
Het was overigens niet mijn bedoeling om je ergens mee te kwetsen, maar dan nog dien je je persoonlijke meningen lekker voor je te houden.
Je 2e stukje gaf blijk van nog minder inzicht dan je 1e, maar ik hoop dat je je wat meer in deze materie zult verdiepen. Je kunt er altijd wat van opsteken, nietwaar?
Terugbericht van de consumentenbond gaf mij alleen info over de 3 maanden opzegtermijn. Deze blijft dus ten aller tijden van kracht, ongeacht de periode waaraan je je verbindt.
Over de legaliteit van een contract van 2 jaar konden ze mij geen uitsluitsel geven.
En van blokkerig beeld is al helemaal geen sprake.

Zelf niet als ik het idee heb dat moeder natuur het dak van mn woning wil rukken, en op harde wijze de randjongeren van straat verjaagd.
[
Voor 10% gewijzigd door
dmace op 22-03-2004 16:33
]