Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ik was geen racist. They make me!

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 798 views sinds 30-01-2008

• Gnoom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2024
Op woensdag 13 februari 2002 11:04 schreef achappey het volgende:

Yep, ik heb het artikel gelezen. Maar ik heb ook zijn persoonlijke toelichting daarna gehoord. Hij heeft daarin gezegd dat als artikel 1 ervoor zorgt dat de vrijheid van meningsuiting in het gedrang komt denkt hij: dat is niet goed. En ik denk daar hetzelfde over.
Ehm, met die toelichting erbij zegt ie nog steeds dat artikel afgeschaft moet worden, en jij deed eerst net alsof ie dat helemaal niet gezegd had. Hij heeft het dus wel gezegd.
Dus het mag dan zo in de krant hebben gestaan, ik kijk verder dan me neus lang is en heb ook naar zijn persoonlijke toelichting geluisterd die die daarna gegeven heeft. Bovendien valt er over de manier van schrijven in dat artikel nog wat te zeggen aangezien deze journalist in de denktank van de PvdA zit. Niet geheel onbevooroordeeld lijkt mij.
Is die toelichting zo belangrijk dan? Hij zegt alleen dat het een rare wet is, en dat ie weg kan als mensen er minder vrijheid van meningsuiting van krijgen. Het is idioot dat hij denk dat je zomaar de grondwet even moet veranderen zodat mensen weer mogen discrimineren, alleen maar voor dat kleine beetje extra vrijheid van meningsuiting.
Politie die je de tering in slaat als je kauwgom op straat gooit? Teveel Hollywood films gekeken? Ik ben voor een wat hardere aanpak van jeugdige delinquenten. Een jongere die oude dametjes van tasjes berooft hoort stevig aangepakt te worden. Daar bedoel ik dus geen bushokjes schoonmaken mee. Er moet heel wat gebeuren wil zo iemand weer normaal de samenleving in kunnen gaan want als je zulke dingen flikt op zo'n leeftijd zit er echt iets niet goed.
Je zegt dat het met iemand duielijk niet goed zit, en om zo iemand beter te maken ga je hem dus straffen? Word het vast een lief persoon van he :? En er worden inderdaad wel eens mensen bijna zomaar overhoop geschoten door de politie daar, en in Nederland gaat er tenminste nog een beetje netjes aan toe.

Iedereen is speciaal, behalve ik.

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Dat wat ik gezegd had over Pim en zijn toelichting en dingen had ik wat beter moeten formuleren, hebben jullie helemaal gelijk in. Hoop dat mijn standpunt nu wel duidelijk is.
Je zegt dat het met iemand duielijk niet goed zit, en om zo iemand beter te maken ga je hem dus straffen? Word het vast een lief persoon van he En er worden inderdaad wel eens mensen bijna zomaar overhoop geschoten door de politie daar, en in Nederland gaat er tenminste nog een beetje netjes aan toe.
Straffen? Waar haal je dat vandaan? Maar goed ik bedoelde dus een combinatie van straffen en geestlijke behandeling. Straffen voor het delict wat die gepleegd heeft en geestelijke behandeling omdat die niet helemaal goed is in zijn hoofd. Nu wordt het naar mijn mening te soft behandeld.

En het feit dat er in Amerika 'zomaar' mensen overhoop geschoten worden wil ik linea recta naar het land der fabelen sturen. Af en toe arriveren er hier weer wild west verhalen over dat soort praktijken in de USA. Dat soort verhalen doen hier de ronde, omdat ze spectaculair zijn en veel aandacht trekken. Dit wil niet zeggen dat het 1 grote bende is daar waar politie mensen in elkaar beukt en neer schiet om nix.

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• Gnoom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2024
Op woensdag 13 februari 2002 11:39 schreef achappey het volgende:

Straffen? Waar haal je dat vandaan?
Dat je het niet letterlijk zegt is toch geen probleem? Je zegt harder aanpakken, dus het leek me duidelijk dat je straffen bedoelde.
Maar goed ik bedoelde dus een combinatie van straffen en geestlijke behandeling.
AHA wel straffen dus :? :? :? :?, maar ook nog gestelijke behandeling.
Straffen voor het delict wat die gepleegd heeft en geestelijke behandeling omdat die niet helemaal goed is in zijn hoofd. Nu wordt het naar mijn mening te soft behandeld.
Kan je ze niet gewoon alleen die gedwongen psychiatrische opname geven? - TBS voor tasjesrovers: geweldig idee - Waar is die andere straf nog voor nodig?

Iedereen is speciaal, behalve ik.

• achappey

achappey

...

Kan je ze niet gewoon alleen die gedwongen psychiatrische opname geven? - TBS voor tasjesrovers: geweldig idee - Waar is die andere straf nog voor nodig?
Ik had het over psychische behandeling van jeugdige delinquenten. De straf is nodig voor de delicten die die gepleegd heeft. Hoeft niet zozeer permanente opname te zijn in een kliniek. En je hebt het over andere straf? TBS is geen straf in mijn ogen maar hulp. De straf blijft nodig voor de delicten die die gepleegd heeft.

Overigens was tasjesrovers maar een voorbeeld hoor, niet al te letterlijk nemen. Er zijn ook jeugdigen die mensen neersteken over doodschoppen trouwens, misschien was dat een beter voorbeeld.

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 17:35 schreef Jywansa het volgende:
Wat lopen er hier veel trieste gasten rond. Als ik 't niet met mijn eigen ogen had gezien had ik het niet geloofd. 368 reply's en niet 1 met een zinnig argument.

Van de slimme, witte bovenklasse van de maatschappij die nooit fraude pleegt, nooit straatroof pleegt, nooit moorden pleegt, nooit verkracht, nooit vecht in de kroeg, geen georganiseerde msidaad heeft, die zich altijd aan de wet houdt, die nooit te hard rijdt, een perfect binnenlands beleid voert, geen verleden heeft om zich voor te schamen, kortom de beste maatschappij van de wereld die natuurlijk geen uitkeringstrekkers kent,atijd stemt en op zondag naar de kerk gaat. Van die bovenklasse die beter is dan iedereen ter wereld van welk land of welke afkomst dan ook.

Van deze perfecte gemeenschap had ik minsten 1 goed argument verwacht om hun mening te onderbouwen...
Nee, jij hebt pas ècht gewèldige argumenten. Verder dan het afkraken van andermans argumenten en het vergelijken van totaal onvergelijkbare zaken (het doen van uitspraken in strijd met Artikel 1 <=> het stelen van fietsen) kom je zelf ook niet. Als je de volgende keer nog eens zo bijdehand doet, zorg er dan in elk geval wel voor dat je zelf iets fatsoenlijks te vertellen hebt.

Verwijderd

Mijn zusje is afgelopen carnaval aangevallen door een Marrokaan die haar probeerde te kussen. Hij liep op haar af en probeerde haar gewoon te kussen en mijn zusje gaf duidelijk aan dat niet te willen maar hij probeerde gewoon door te gaan, gelukkig kwam er toen een vriedin van haar aan die hem een keer sloeg (mijn zusje is niet sterk, die vriendin wel gelukkig).

Zoiets heb ik nog nooit van een Nederlander gehoord, maar dat Marrokanen het doen hoor ik vaker. (hij mag blij zijn dat ik niet in de buurt was, want van zoiets word ik echt ziek en behoorlijk boos).

Wat ik ook zo stom vind is dat veel Marrokaanse jongens een Nederlandse vriendin hebben terwijl hun zus niet uit mag en niks met andere jongens mogen doen etc. Ik vind dat gewoonweg belachelijk en diep triest.

ps. In de Discotheek waar ik regelmatig naar toe ga is een trap in de grote zaal die helemaal vol staat met Marrokaanse jongens en als je daar als Nederlander door heen wil wordt je een paar in je rug getikt/geslagen of zo en als Meidje zijnde wordt daar door elke (Marrokaanse)jongen wel een keer in je kont geknepen, elke keer weer!!?

Verwijderd

Dat willekeurig zoenen is toch verbonden met carnaval? Wellicht was die persoon verkeerd voorgelicht.

Verwijderd

[quote

Nee, jij hebt pas ècht gewèldige argumenten. Verder dan het afkraken van andermans argumenten en het vergelijken van totaal onvergelijkbare zaken (het doen van uitspraken in strijd met Artikel 1 <=> het stelen van fietsen) kom je zelf ook niet. Als je de volgende keer nog eens zo bijdehand doet, zorg er dan in elk geval wel voor dat je zelf iets fatsoenlijks te vertellen hebt.

[/quote]

Nee jij hebt een geweldige inbreng. Je zegt dat ik iedereen afkraak en in de post dat jij dat zegt kraak je mij ook nog 's af. Da's constructief!

En voor 't geval je 't niet begrepen hebt. De vergelijking tussen de grondwet en de fietsendiefstal is om aan te geven hoe belachelijk het is wat Fortuyn beweerd. Mischien dat er een rede is dat het artikel nummer 1 is...

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 18:52 schreef Jywansa het volgende:
Nee jij hebt een geweldige inbreng. Je zegt dat ik iedereen afkraak en in de post dat jij dat zegt kraak je mij ook nog 's af. Da's constructief!
Ik heb verder terug in deze draad al genoeg argumenten gegeven, dat ga ik niet allemaal herhalen. Jij beweert dat je alle 386 replies hebt doorgelezen, blijkbaar toch niet. Waarschijnlijk weet je niet eens wat m'n mening is, laat staan m'n argumenten daarvoor.
En voor 't geval je 't niet begrepen hebt. De vergelijking tussen de grondwet en de fietsendiefstal is om aan te geven hoe belachelijk het is wat Fortuyn beweerd. Mischien dat er een rede is dat het artikel nummer 1 is...
Jôh, meen je dat nou? Probeer je dat ermee aan te geven?

Ik ben het ook totaal niet eens met de plannen van Pim Fortuyn, maar jouw vergelijking slaat echt als een tang op een varken, dit zijn echt twee totaal verschillende zaken binnen het recht. Natuurlijk vindt iedereen dat het stelen van fietsen niet legaal mag worden, nogal logisch. Er is geen wet die het tegenovergestelde beweert, hierover is het Nederlands recht erg consistent: stelen mag niet, punt uit.

De consequenties van Artikel 1 staat soms echter lijnrecht tegenover die van Artikel 7, daar gaat het Fortuyn dus om. Hij wil ongestoord z'n kritiek op allochtonen en asielzoekers kunnen uiten (artikel 7), zonder dat hij continu beticht wordt van discriminatie (artikel 1). Artikel 1 wordt continu misbruikt voor dit doel. Als je beweert dat de meeste straatroven in Rotterdam door Marokkanen worden gepleegd, ben je in de ogen van sommige linkse rakkers al aan het discrimineren.

Verwijderd

Ik heb verder terug in deze draad al genoeg argumenten gegeven, dat ga ik niet allemaal herhalen. Jij beweert dat je alle 386 replies hebt doorgelezen, blijkbaar toch niet. Waarschijnlijk weet je niet eens wat m'n mening is, laat staan m'n argumenten daarvoor.
Jongen die schoon genoeg heeft van allochtone criminele jongeren, past perfect bij de topic. Argumenten: o.a. vaak lastig gevallen door Marokkanen, zusje heeft er ook last van.
Jôh, meen je dat nou? Probeer je dat ermee aan te geven?

Ik ben het ook totaal niet eens met de plannen van Pim Fortuyn, maar jouw vergelijking slaat echt als een tang op een varken, dit zijn echt twee totaal verschillende zaken binnen het recht. Natuurlijk vindt iedereen dat het stelen van fietsen niet legaal mag worden, nogal logisch. Er is geen wet die het tegenovergestelde beweert, hierover is het Nederlands recht erg consistent: stelen mag niet, punt uit.

De consequenties van Artikel 1 staat soms echter lijnrecht tegenover die van Artikel 7, daar gaat het Fortuyn dus om. Hij wil ongestoord z'n kritiek op allochtonen en asielzoekers kunnen uiten (artikel 7), zonder dat hij continu beticht wordt van discriminatie (artikel 1). Artikel 1 wordt continu misbruikt voor dit doel. Als je beweert dat de meeste straatroven in Rotterdam door Marokkanen worden gepleegd, ben je in de ogen van sommige linkse rakkers al aan het discrimineren.
Ik geef toe dat mijn vergelijking binnen het blikveld van het recht kant noch wal raakt, maar daar was de vergelijking niet voor bedoeld. De vergelijking was alleen om aan te geven hoe belachelijk en gevaarlijk zijn uitspraken zijn. Niks meer, en niks minder.
Het punt van Fortuyn is dat die man verdomd slim is. Alles wat hij doet is ingecalculeerd.

Maar da's 't topic niet.
Ik heb vanavond 't gros van de postings gelezen. Ook al val ik mijn goede vrind Madlive hiermee af, ik moet je in grote lijnen gelijk geven.

Tot mijn spijt ben ik 't zelfs met je politieke kleur eens, moet jij 's raden wat ik ga stemmen...

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 23:54 schreef Jywansa het volgende:
Jongen die schoon genoeg heeft van allochtone criminele jongeren, past perfect bij de topic. Argumenten: o.a. vaak lastig gevallen door Marokkanen, zusje heeft er ook last van.
Hmmjah, zo kun je het ook samenvatten, ja. Het is niet zo dat ìk me er elke dag over opwind. Als ik af en toe een beetje om me heen kijk en luister, kan ik me echter wel voorstellen, dat veel mensen zich er wel erg druk om maken.
Ik geef toe dat mijn vergelijking binnen het blikveld van het recht kant noch wal raakt, maar daar was de vergelijking niet voor bedoeld. De vergelijking was alleen om aan te geven hoe belachelijk en gevaarlijk zijn uitspraken zijn. Niks meer, en niks minder.
Het punt van Fortuyn is dat die man verdomd slim is. Alles wat hij doet is ingecalculeerd.
Daar heb je helemaal gelijk in ja, het is inderdaad een sluwe en intelligente vent. Maar toch denk/hoop ik dat hij zich door die breuk met LN enigszins verkijkt op het niveau van de kiezer en op zijn eigen populariteit en sluwheid. Ik zag hem zondag bij Netwerk, waar hij echt behoorlijk werd afgefakkeld door Fons, en hij dacht echt dat mensen voor hem de straat zouden opgaan (iets wat bij Hitler natuurlijk wel ooit gebeurde, ook al gaat die vergelijking misschien wat ver). Waarschijnlijk lijdt Pim toch ook een beetje aan grootheidswaan.
Maar da's 't topic niet.
Ik heb vanavond 't gros van de postings gelezen. Ook al val ik mijn goede vrind Madlive hiermee af, ik moet je in grote lijnen gelijk geven.

Tot mijn spijt ben ik 't zelfs met je politieke kleur eens, moet jij 's raden wat ik ga stemmen...
Uhhhh, SGP? ;)

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 18:41 schreef Otis het volgende:
Dat willekeurig zoenen is toch verbonden met carnaval? Wellicht was die persoon verkeerd voorgelicht.
Het was een vreemde jongen die ze helemaal niet kende.

Je gaat buurten/dansen met een meidje (of jongen) en als het dan klikt dan probeer/doe je het, en als zij/hij niet wil ga je verder naar de volgende.(komt zeker niet uit Brabant ;-))

En van dat voorlichten vindt ik onzin want ze zien zoveel (normale) jongens het anders doen, en ik weet zeker dat ze om zo'n redenen ook al wel klappen hebben gehad en daar leert een normaal persoon toch van!?

Ze komen hier om het beter te krijgen, maar ze maken er misbruik van (de Marrokaanse jongens, van andere etnische groepen heb ik geen of weinig last omdat hun respect tonen en normaler handelen)
Wij moeten ons niet aanpassen maar zij, als ik naar Marroko ga verhuizen pas ik me daar aan aan hun normen en waarden omdat ik dat normaal vindt dat te doen, dat is voor je zelf dan ook fijner en beter en je wordt dan ook sneller opgenomen in de maatschappij

Laat de Marrokaanse jongens eerst maar met Marrokaanse meiden kussen en verkering hebben etc. Of die meiden moeten ook de vrijheid krijgen net als hun broers om met een Nederlandse/of andere nationaliteit te kussen etc. (eerlijk is eerlijk, anders blijven er te weinig meiden over >:) :9)

ps. Waar ik (en bijna alle andere Carnaval vierders) ook een hekel aan heb is dat de Marrokaanse jongens wel 4 dagen uitgaan met Carnaval maar totaal niet verkleed zijn, verkleden hoort erbij, anders moet je geen carnaval vieren!
Het is echt heel veel gaver als je verkleed bent, geloof me(hint)!!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
ik wil hier niet racistisch overkomen he
maar mijn mening is, ik heb geen problemen met buitenlanders... zolang ze maar onze regels hier nastreven. ze mogen blij zijn dat ze het hier zo goed hebben, en die gasten wat dan een beetje de topcrimineel hier te spelen moeten ze gewoon terug sturen, dat is mijn mening.

hier in de buurt was het nu Carnaval, en je MOEST je verkleden anders kwam je de kroeg/discotheek niet binnen, nou een paar turken kwamen dus niet binnen ... wat doen ze?? ze slaan de ruiten in, ja sorry hoor maar aan zo'n mensen heb ik geen boodschap :r

• achappey

achappey

...

hier in de buurt was het nu Carnaval, en je MOEST je verkleden anders kwam je de kroeg/discotheek niet binnen, nou een paar turken kwamen dus niet binnen ... wat doen ze?? ze slaan de ruiten in, ja sorry hoor maar aan zo'n mensen heb ik geen boodschap :r
Misschien waren ze als Turk verkleed? :+

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 13:08 schreef achappey het volgende:

[..]

Misschien waren ze als Turk verkleed? :+
Ik had wel een aantal Turken verkleed gezien!! :-)

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Op donderdag 14 februari 2002 12:45 schreef Pappalekker het volgende:
Wij moeten ons niet aanpassen maar zij, als ik naar Marroko ga verhuizen pas ik me daar aan aan hun normen en waarden omdat ik dat normaal vindt dat te doen, dat is voor je zelf dan ook fijner en beter en je wordt dan ook sneller opgenomen in de maatschappij
O'ja ooit in Agadir geweest. Nou daar hebben ze zich toch aangepast de nederlanders (en vooral duitsers) die daar lopen. Ze lopen allemaal met een sluier om (not) drinken geen alcohol (wel veel).

Als er mensen zijn die zich NIET aanpassen in het buitenland zijn het wel westerlingen. Die vinden dat hun waarden en normen het beste zijn en dat andere die maar over moeten nemen (vooral amerikanen zijn erg).

:z :z

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Op donderdag 14 februari 2002 01:00 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Hmmjah, zo kun je het ook samenvatten, ja. Het is niet zo dat ìk me er elke dag over opwind. Als ik af en toe een beetje om me heen kijk en luister, kan ik me echter wel voorstellen, dat veel mensen zich er wel erg druk om maken.
[..]
Iedereen maakt zich er druk om zelfs ik, alleen de manieren om zulke problemen op te lossen verschillen heel erg. De een blaat dat ze keihard moeten worden aangepakt, de ander zegt dat ze het land moeten worden uitgeschopt, maar slechts enkelen kijken naar het probleem ipv. te Blaaten, ik denk dat juist het grootste probleem in de politiek is, en dat is jammer. Alles voor de stemmen-->zeg alles wat het volk wil horen maar niet over hoeft na te denken.
Daar heb je helemaal gelijk in ja, het is inderdaad een sluwe en intelligente vent. Maar toch denk/hoop ik dat hij zich door die breuk met LN enigszins verkijkt op het niveau van de kiezer en op zijn eigen populariteit en sluwheid. Ik zag hem zondag bij Netwerk, waar hij echt behoorlijk werd afgefakkeld door Fons, en hij dacht echt dat mensen voor hem de straat zouden opgaan (iets wat bij Hitler natuurlijk wel ooit gebeurde, ook al gaat die vergelijking misschien wat ver). Waarschijnlijk lijdt Pim toch ook een beetje aan grootheidswaan.
[..]
En terecht dat hij werd afgefakkeld (geef nou es antword op de vragen zonder eromheen te praten want zelfs Pim krijgt hier een handje van net als zijn), het enigste probleem blijven echter de opinie peilingen want volgens mij is Pim nou nog steeds vrij populair, terwijl zijn richting steeds onlogischer wordt. Weer een bewijs hoe goed het "volk" nou nadenkt. (ehm ik weet niet in hoeverre deze polls representatief zijn) -->net5-->sbs6-->hier kijkt toch het merendeel van de kiezers naar?
Uhhhh, SGP? ;)
Was er maar een ruimer assortiment aan politieke partijen :D
Iemand interesse :7

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 13:27 schreef MaDLiVe het volgende:

[..]

Iedereen maakt zich er druk om zelfs ik, alleen de manieren om zulke problemen op te lossen verschillen heel erg. De een blaat dat ze keihard moeten worden aangepakt, de ander zegt dat ze het land moeten worden uitgeschopt, maar slechts enkelen kijken naar het probleem ipv. te Blaaten, ik denk dat juist het grootste probleem in de politiek is, en dat is jammer. Alles voor de stemmen-->zeg alles wat het volk wil horen maar niet over hoeft na te denken.
Het probleem is dat we hier opgescheept zitten met een berg criminele allochtonen, waar onze huidige regering de ogen voor sluit, en er geen f*ck aan doet.
En terecht dat hij werd afgefakkeld (geef nou es antword op de vragen zonder eromheen te praten want zelfs Pim krijgt hier een handje van net als zijn), het enigste probleem blijven echter de opinie peilingen want volgens mij is Pim nou nog steeds vrij populair, terwijl zijn richting steeds onlogischer wordt. Weer een bewijs hoe goed het "volk" nou nadenkt. (ehm ik weet niet in hoeverre deze polls representatief zijn) -->net5-->sbs6-->hier kijkt toch het merendeel van de kiezers naar?
De opinie peilingen een probleem? :?

Hoe was de naam van dit topic ook alweer? "Ik was geen racist. They make me!"
Dit heeft niets met goed nadenken te maken, maar in 9 van de 10 gevallen met persoonlijke ervaringen.

Het is maar goed dat "het volk" niet net zo goed nadenkt als jij, en er gelukkig nog genoeg mensen zijn die ons land van de afgrond willen redden.
Was er maar een ruimer assortiment aan politieke partijen :D
Iemand interesse :7
Het wordt iig steeds interresanter, de kleur paars is voor de meeste allang verschoten. ;)

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 13:27 schreef MaDLiVe het volgende:
De oplossing van het probleem zal wel weer in een combinatie van maatregelen liggen. Voor de korte termijn is een politiemacht die wat meer respect afdwingt echt niet verkeeerd, denk ik. Tegenwoordig lacht toch iedereen, niet alleen allochtonen, om de politie, die mensen worden veelal op straat echt niet meer serieus genomen. Als dat respect afdwingen mede bereikt wordt door een harder optreden, jammer dan. Het land uitschoppen is sowieso geen optie, daar ga ik niet eens meer over discussiëren. En op langere termijn zal er toch echt een fundamentele oplossing moeten komen die het probleem direct bij de wortel aanpakt. Maar er gaan nu eenmaal wat jaartjes overheen tot een dergelijke oplossing echt effectief wordt, en er moet nú wat gebeuren.
Het is meestal terecht en leuk om te zien als politici afgefakkeld worden, ik vond het bij Pim echter toch wel extra vermakelijk >:)

Nu krijgt hij misschien in de polls nog wel een aantal zetels, maar hij zal toch snel met wat concrete woorden en daden moeten komen, anders lopen de mensen uiteindelijk toch weg.

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Nou Maxima in de NL familie is opgenomen kunnen we eens aan pappa vragen hoe ze in Argentinie omgingen met respect voor de politie. >:)

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 13:21 schreef Cyberpope het volgende:

[..]

O'ja ooit in Agadir geweest. Nou daar hebben ze zich toch aangepast de nederlanders (en vooral duitsers) die daar lopen. Ze lopen allemaal met een sluier om (not) drinken geen alcohol (wel veel).

Als er mensen zijn die zich NIET aanpassen in het buitenland zijn het wel westerlingen. Die vinden dat hun waarden en normen het beste zijn en dat andere die maar over moeten nemen (vooral amerikanen zijn erg).

:z :z
Ik pas me aan aan de maatschappelijk normen en waarden(dat is iets wat ik mezelf heb voorgenomen doordat ik me aan sommige buitenlander kan ergeren, en als ik in hun land kom snap ik ook dan hun zich aan ons gaan ergeren), wat bij mij thuis gebruikt hoeven ze dan ook niet te weten, ik vind die mensen zijn van dat land met hun cultuur laat ze hun cultuur zelf ontwikkelen en niet alle culturen vermengen, op sommige plaatsen maar niet overal, het kan ook mooi zijn ja. Anders hoef je ook niet meer op vakantie want het is toch overal hetzelfde.

En die Amerikanen denken dat ze alles kunnen maken tegenover de rest van de wereld(milieu, machts vertoon, en het denken dat ze alles beter kunnen als een ander. Ik daar zo'n hekel aan, ben blij dat ik in een vriendelijk en sociaal dorp woon :)

Verwijderd

Ik snap niet dat ze eens onderzoek gaan doen naar het IQ van criminelen enz.
Dan komen ze er toch achter dan hun IQ gemiddeld lager is dan 100.

Ik wordt er zo strontziek van altijd die lowbrains van 22 die met een 14 jarig hoertje in het poolcentrum lopen, dan krijg ik echt jeuk aan mijn vingers.
En dan al die mannetjes die zich voetbalsupporters noemen en vervolgens met hun zatte kop de boel kort en klein slaan en slachtpartijen aanrichten. Voetbalwedstrijden worden achter hekken gevolgd omdat er 1 op de 1000 mensen te dom is om te snappen dat ze niet het veld op moeten rennen.
Dat soort mensen kost de staat enorm veel geld. Zitten vaak zonder werk enz.

Dan moeten we maar een verbod doen op mensen met een laag IQ om kindertjes te gaan maken, om zo het landelijke IQ wat omhoog te krijgen, en vervolgens alle lowbrains het land uittrappen.

Verwijderd

Dan moeten we maar een verbod doen op mensen met een laag IQ om kindertjes te gaan maken, om zo het landelijke IQ wat omhoog te krijgen, en vervolgens alle lowbrains het land uittrappen.
Untermensch, Ubermensch
En die Amerikanen denken dat ze alles kunnen maken tegenover de rest van de wereld(milieu, machts vertoon, en het denken dat ze alles beter kunnen als een ander.
Helemaal met je eens. Ik ben blij dat het milieuvoorstel van de Ami's hard aangepakt wordt. Niet eens zijn met Kyoto maar wel je eigen shit erdoor willen drukken...

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 20:00 schreef Jywansa het volgende:

[..]

Untermensch, Ubermensch
[..]

Helemaal met je eens. Ik ben blij dat het milieuvoorstel van de Ami's hard aangepakt wordt. Niet eens zijn met Kyoto maar wel je eigen shit erdoor willen drukken...
Vanwege Economische belangen |:( :? En onze kinderen dan?

Verwijderd

Gaat er iemand nog op FORTYUN stemmen :)
Of zijn we nu allemaal veranderd???
Ik denk dat die gast veel kan veranderen in onze maatschappij.
Sommige dingen is hij te hardt in maar merendeels wat hij zegt heeft hij gelijk in.

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 18:03 schreef bopitje het volgende:
Gaat er iemand nog op FORTYUN stemmen :)
Of zijn we nu allemaal veranderd???
Ik denk dat die gast veel kan veranderen in onze maatschappij.
Sommige dingen is hij te hardt in maar merendeels wat hij zegt heeft hij gelijk in.
Let jij maar eens op als het zover is hoeveel er op Fortuyn stemmen, alleen komen de meeste er niet openlijk voor uit dat ze op hem stemmen.

Is denk ik toch nog de angst om voor racist uitgemaakt te worden, maar hij krijgt stemmen genoeg, daar hoef jij niet over in te zitten.

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 11:29
ik ga op Fortuyn stemmen.
Laat die suffe politiek maar eens wakker schudden. Of het een tegenstem is....
Vreemde wetten/voorstellen die hij indiend worden toch niet waar gemaakt, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
Ik vind het gewoon belangrijke dat onze huidige politiek eens wijzigd van mietjes naar daadkrachtig.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Verwijderd

Gisteren was Rob Oudkerk van de PvdA op TV in Den Haag vandaag, in debat met Pim Fortuyn. Wat een aanfluiting is die Oudkerk zeg! De manier waarop hij Fortuyn te lijf ging, getuigde echt van een simplisme en naïviteit die we zelden nog tegenkomen in de politiek. Weer een duidelijk voorbeeld van een politicus die met z'n ideeën in de jaren 80 is blijven hangen |:(.

Jammer, want dit was een goede mogelijkheid geweest om de zeepbel van Fortuyn eens even door te prikken. In plaats daarvan was Oudkerk te laf om op inhoudelijke zaken in te gaan en bleef hij er maar constant op hameren dat Pim Foruyn veel geschreeuw en weinig wol was, zonder daar enig fatsoenlijk argument voor te kunnnen aanvoeren. Dit werkte miscchien 10-15 jaar geleden met de CD en CP, maar daar hoef je tegenwoordig echt niet meer mee aan te komen :Z.

Waarschijnlijk realiseert Oudkerk zich dat de PvdA (inderdaad zoals Pim al zei) een groot deel van de verantwoordelijkheid draagt voor het ontsporen van de multikulti samenleving en dat, als hij op inhoudelijke zaken ingegaan was, hij pas echt was afgefakkeld door Fortuyn. Jammer hoor, ik denk dat dit debatje alleen maar kolen op het vuur van Pim Fortuyn was. Als ik zo'n Oudkerk (die ik op zich altijd wel één van de betere en betrouwbaarste politici vond, zeker binnen de PvdA) verkrampt bezig zie, snap ik best, dat steed meer mensen op Fortuyn stemmen. De PvdA graaft op deze manier haar eigen graf :'(.

Verwijderd

waarom zou je uberhaubt stemmen?? er wordt toch altijd een coalitie gevormd en binnen die coalitie moeten compromissen gesloten. dus de harde mening van ons aller vriend Fortuyn zal in de coalitie hard de kop in worden gedrukt omdat er een compromis moet worden gevonden waar de andere coalitieleden zich in kunnen vinden en ook omdat politiek den haag niet klaar is voor dit soort meningen

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 13:45 schreef Remc0 het volgende:
ik ga op Fortuyn stemmen.
Laat die suffe politiek maar eens wakker schudden. Of het een tegenstem is....
Vreemde wetten/voorstellen die hij indiend worden toch niet waar gemaakt, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
Ik vind het gewoon belangrijke dat onze huidige politiek eens wijzigd van mietjes naar daadkrachtig.
Daar sta ik volledig achter! :7

Hebben we nog meer kerels, of zitten we hier alleen met mietjes op GOT...

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op woensdag 27 februari 2002 10:53 schreef Bambo het volgende:

[..]

"KUCH!"

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Ik stem ook op Pim

Verwijderd

Dan ben ik liever een mietje!

Iedere vorm van generalisatie, op wat voor grond dan ook kan voor mij niet door de beugel.
Wie van ons Tweakers heeft niet een vriend of kennis van (misschien enkele generaties terug) buitenlandse afkomst?

Waarom is het mogelijk iemand te accepteren uit je naaste omgeving, en moet "de rest" het land uitgegooid worden. Toevallig is diegene in je naaste omgeving een van de weinige "goeie" turken/marokkanen/nederlanders/vul in...?

Laten we binnen de politiek de policy eens wat krachtiger op het individu afstemmen, in plaats van te spreken over bepaalde groeperingen.

Hoe kan het zijn dat in deze tijd de mensen nog steeds bang zijn voor wat ze niet kennen; de Nederlander die in een extreem rechtse optocht meeloopt omdat hij achterna is gezeten door een groep buitenlanders die dat zijn gaan doen omdat ze op hun beurt geen kansen hebben gekregen binnen de Nederlandse samenleving, die projecten voor integratie heeft stopgezet omdat er teveel problemen waren met die buitenlandse groepering, die juist niet naar dat project gingen omdat er leuzen op het gebouw staan tegen buitenlanders die erop zijn gekalkt door jongeren die van hun ouders hebben gehoord dat buitenlanders zo slecht zijn...

Dit alles vertoont in mijn ogen wel erg veel overeenkomsten met de perikelen die er nu zijn in het midden Oosten tussen de Israëliërs en de Palestijnen.

1 woord:
Tolerantie, begrip, samenwerking en duidelijkheid

500 jaar geleden woonde je in jou dorp.
200 jaar geleden woonde je in jou regio
50 jaar geleden woonde je in Nederland
Sinds kort wonen we in Europa;
wat maakt het uit,

We wonen met zijn allen op één wereld

Floppus ;( van dit soort discussies

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 10:53 schreef Bambo het volgende:

[..]

LOL mag jij al wel stemmen dan?

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 16:45 schreef eric_klaassens het volgende:
waarom zou je uberhaubt stemmen?? er wordt toch altijd een coalitie gevormd en binnen die coalitie moeten compromissen gesloten. dus de harde mening van ons aller vriend Fortuyn zal in de coalitie hard de kop in worden gedrukt omdat er een compromis moet worden gevonden waar de andere coalitieleden zich in kunnen vinden en ook omdat politiek den haag niet klaar is voor dit soort meningen
Dan wordt het toch de hoogste tijd dat ze zich er klaar voor maken, voordat we nog verder de afgrond in zakken...!

Verwijderd

Ik ben geen racist, en heb ook niks tegen buitenlanders het enigste wat ik vind is dat het in nederland wel de spuitgaten uitloopt met de criminaliteit gepleegd door buitenlanders. Dit probleem moet wel aangepakt worden en ik ben het niet eens met al de ideeen vanPim fortyun maar het is wel goed dat door zo iemand een discussie op gang komt en dat er word gekeken wat er moet veranderen, de overlast vast van buitenlanders is gewoon groot en daar moet wat aan gedaan worden.

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 15:32 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

LOL mag jij al wel stemmen dan?
Wou je m'n broek ff passen dan...???

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 10:33 schreef SICdude het volgende:
Ik ben dus echt nooit racistisch geweest. Ik vond het allemaal wel prima dat er allochtonen in Nederland waren. En er zijn er ook echt wel genoeg die zich 'normaal' gedragen (dwz: naar onze mening normaal, naar hun mening is dat vreemd), maar er is ook een gedeelte dat zich geroepen voelt de Nederlandse veiligheid naar de hel te helpen.

Zo is gebleken dat 99% van de straatroven in Rotterdam werd gepleegd door allochtonen. Sorry hoor!!

Bovendien is een vriend van me van de week overvallen en ze hebben zijn 6210 en z'n portemonnee meegenomen na bedreigd te hebben met een mes.

Ik was echt geen racist, maar als die gasten zo door gaan wil ik het best worden!

Jullie mening?
Dus...jij las dat krantenbericht...en dacht:"Ik was geen rascist, maar nu wil ik het best worden!"
Sorry, maar omwille van een krantenbericht nou rascist te worden......tsssss
Volgens mij ben jij dan wel heel simpel van geest.

Vraag ff aan je opa(als ie nog leeft) hoe hard hij gevochten heeft voor bepaalde idealen met betrekking tot de gelijkheid van de mens.
Kijken of je hem dan nog in zijn ogen durft te vertellen dat jij rascist bent.
Hij zou van schrik een hartaanval krijgen.
Zoniet....dan was hij waarscheinlijk 1 van de honderduizenden Nederlanders die met rechterhand opgestoken stonden in amsterdam in 1940 bij de aankomst van de Nazi's en het begin van de bezetting.
Ik kreeg toen ik dat op tv zag een brok in mijn keel.
Ik wist dat er in Nederland veel NSB'ers waren.
Maar op die videobeelden stond zowat half Nederland de Hitlergroet uit te brengen voor de binnenkomende Nazi's.
Sorry maar toen ik dat zag schaamde ik me ff wel dat ik Nederlander was.....dat moeten veel buitenlanders gezien hebben.
Wat zouden die wel niet denken.....

Trouwens, 40% van de criminelen is allochtoon, maar dat betekent dat alsnog 60% van de criminelen in nederland autochtonen zijn.
Waarom hoor ik je daar niet over?
Oh ja, die hebben geen kleurtje he!
Weet je het wel waar je het hierover hebt?
Je bent dus bereid, na het lezen van dit krantenartikel, alle mensen met meer pigment in hun huid dan jijzelf rascistisch te benaderen?
Rascistisch....weet je wel wat dat inhoudt jongeman?
Weet je wel hoeveel kleurlingen er ooit zijn gedood door blanken?

Nederland was anders wel de grootste slavenhandelorganisatie ter wereld.
Wij konden 4 negers op 1 vierkante meter in een boot stouwen en met maar een sterfte percentage van 75%.
Dikke winst dus!
Wij intergreren geen buitenlanders, wij assimileren ze.
We zeggen dan wel "multiculturele samenleving", maar aan de andere kant zeggen wij ze wel ff dat ze nederlands moeten praten en voor het gemak maar ff hun cultuur heel diep weg moeten stoppen voor het gemak van nederlanders.

Ze moeten zich aanpassen!
Zo was het toch?
Hoe kunnen wij van andere culturen leren als wij die mensen assimileren, ze zo bewerken dat ze totaal "Hollandiseren".
Van cultuur blijft er dan niet veel over.

Indonesie hadden we ook maar ff voor het gemak ingericht als "blanken paradijs".
Je moet je voorstellen dat in die tijd 100miljoen zwarte indonesiers werkten voor 1 miljoen blanke nederlanders.
Door oorlog en afslachting zijn daar gehele gezinnen afgeslacht, of als zij perongeluk een kopje thee van "De Hollander" lieten vallen.....dan ging het nikkerkindje eraan.
Dan heb ik het nog niet eens over Zuid Afrika!
Jesus, daar lieten Nederlanders negers levend opeten door hun honden!
Ik heb het zelf op tv gezien!
Afschuwelijk!!!
Is dat wat jij je voelt?
Door 1 krantenbericht?
Wil je echt weer terug naar af?

Wat wij die mensen ooit hebben aangedaan valt nooit goed te praten.
We hebben ze zo lang onderdrukt en arm gemaakt, dat het nog generaties zal duren voordat ze een beetje mee kunnen komen.
Dat op een schaal van 650000 inwoners in Rotterdam per jaar 260 allochtonen een straatroof plegen om te overleven vind ik dan nog meevallen!
Hah!Heb jij eens moeten overleven jongen?!
Weet jij wat dat is?
Weet jij hoe het is om te moeten stelen om te kunnen leven?
Denk je dat ze dat voor hun plezier doen?
Denk je dat honger fijn voelt?
Jij weet niet eens 0,01%.

Ik heb veel buitenlandse vrienden, geen van allen heeft ooit maar ook iemand beroofd.
Maar ik weet wel van hun dat zij familieleden hebben die geen keus hebben.
Geen huis, geen uitkering, geen baan, geen voedsel, geen water, geen taal, geen nix.
Zullen we jou eens plaatsen in diezelfde situatie maar dan in Tokyo?
Eens kijken hoe jij het ervan afbrengt jongen.

Verwijderd

TheRademaker, je hebt wel gelijk, maar van overdrijven ben je ook niet vies.
Op vrijdag 01 maart 2002 18:28 schreef TheRademaker het volgende:
Dit geloof je toch zeker zelf niet, hè, 'stelen om te kunnen leven'? Jahoor, eerder 'stelen om m'n nieuwe mobiel te kunnen bekostigen'.
Geen huis, geen uitkering, geen baan, geen voedsel, geen water, geen taal, geen nix.
Wat een tranentrekker :'(. Wat doen die mensen dan eigenlijk hier |:( |:(? Je gelooft toch zeker niet , dat ik daar medelijden mee heb hè?
Tsja, als je Tokyo al wil gaan vergelijken met de hollandse polder....

Verwijderd

.

Verwijderd

Nouja zo overdreven was het niet, er wonen in Rotterdam wel degelijk mensen die geen uitkering hebben of een dak boven hun hoofd.
Zij zijn echt genoodzaakt te stelen, om brood te kunnen kopen.
Je krijgt bij het leger des heils tegenwoordig geen gehele maaltijden meer, alleen een bed en een kop koffie, that's it.
kheb zelf een keer een tijdje als nachtbewaker in een zwervers tehuis gewerkt.
kweet precies hoe het daaraan toe ging.
Die mensen zijn te dom om een uitkering aan te vragen, krijgen van het leger des heils geen bord eten, alleen een bed en 1 bak koffie per dag.
Die mensen jatten dus echt mobieltjes om ze te verkopen om dan weer voor een aantal dagen brood te hebben.

Verwijderd

Kijk, nu praat je al heel anders. Dit gaat over het probleem van de zwervers en de junks, ook een ingewikkeld probleem trouwens. Maar dat is wel ff wat anders dan stelende Marokkaanse pubertjes, en daar gaat het in dit topic over.

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 18:28 schreef TheRademaker het volgende:

[..]

Dus...jij las dat krantenbericht...en dacht:"Ik was geen rascist, maar nu wil ik het best worden!"
Sorry, maar omwille van een krantenbericht nou rascist te worden......tsssss
Volgens mij ben jij dan wel heel simpel van geest.

Vraag ff aan je opa(als ie nog leeft) hoe hard hij gevochten heeft voor bepaalde idealen met betrekking tot de gelijkheid van de mens.
Kijken of je hem dan nog in zijn ogen durft te vertellen dat jij rascist bent.
Hij zou van schrik een hartaanval krijgen.
Zoniet....dan was hij waarscheinlijk 1 van de honderduizenden Nederlanders die met rechterhand opgestoken stonden in amsterdam in 1940 bij de aankomst van de Nazi's en het begin van de bezetting.
Ik kreeg toen ik dat op tv zag een brok in mijn keel.
Ik wist dat er in Nederland veel NSB'ers waren.
Maar op die videobeelden stond zowat half Nederland de Hitlergroet uit te brengen voor de binnenkomende Nazi's.
Sorry maar toen ik dat zag schaamde ik me ff wel dat ik Nederlander was.....dat moeten veel buitenlanders gezien hebben.
Wat zouden die wel niet denken.....
Ik denk dat wanneer zijn opa niet meer leeft, en hij te horen kreeg hoe veel buitenlanders zich misdragen in ons land, hij zich misschien wel eens in zijn graf zou kunnen omdraaien...
Trouwens, 40% van de criminelen is allochtoon, maar dat betekent dat alsnog 60% van de criminelen in nederland autochtonen zijn.
Waarom hoor ik je daar niet over?
Oh ja, die hebben geen kleurtje he!
Weet je het wel waar je het hierover hebt?
Je bent dus bereid, na het lezen van dit krantenartikel, alle mensen met meer pigment in hun huid dan jijzelf rascistisch te benaderen?
Rascistisch....weet je wel wat dat inhoudt jongeman?
Weet je wel hoeveel kleurlingen er ooit zijn gedood door blanken?
Misschien ben je er niet van op de hoogte, maar meer dan de helft van onze gevangenissen is gevuld met allochtonen, dus hoe jij aan die cijfers komt...
Nederland was anders wel de grootste slavenhandelorganisatie ter wereld.
Wij konden 4 negers op 1 vierkante meter in een boot stouwen en met maar een sterfte percentage van 75%.
Dikke winst dus!
Wij intergreren geen buitenlanders, wij assimileren ze.
We zeggen dan wel "multiculturele samenleving", maar aan de andere kant zeggen wij ze wel ff dat ze nederlands moeten praten en voor het gemak maar ff hun cultuur heel diep weg moeten stoppen voor het gemak van nederlanders.
Dat is niet alleen voor het gemak van de Nederlanders, een buitenlander die te beroerd is om onze taal te leren wordt nu eenmaal minder snel in onze samenleving opgenomen.
Die krijgen juist de laagste baantjes, t'is dus wel degelijk hun eigen belang.
Ze moeten zich aanpassen!
Zo was het toch?
Hoe kunnen wij van andere culturen leren als wij die mensen assimileren, ze zo bewerken dat ze totaal "Hollandiseren".
Van cultuur blijft er dan niet veel over.
Dus jij leeft in de veronderstelling dat die mensen hierheen komen om ons iets van hun cultuur bij te brengen? :?
Indonesie hadden we ook maar ff voor het gemak ingericht als "blanken paradijs".
Je moet je voorstellen dat in die tijd 100miljoen zwarte indonesiers werkten voor 1 miljoen blanke nederlanders.
Door oorlog en afslachting zijn daar gehele gezinnen afgeslacht, of als zij perongeluk een kopje thee van "De Hollander" lieten vallen.....dan ging het nikkerkindje eraan.
Dan heb ik het nog niet eens over Zuid Afrika!
Jesus, daar lieten Nederlanders negers levend opeten door hun honden!
Ik heb het zelf op tv gezien!
Afschuwelijk!!!
Is dat wat jij je voelt?
Door 1 krantenbericht?
Wil je echt weer terug naar af?
Ow, en daarom moeten wij alles wat de allochtonen ons hier flikken maar gewoon tolereren, omdat onze voorouders zich in het verleden hebben misdragen? :?
Wat wij die mensen ooit hebben aangedaan valt nooit goed te praten.
We hebben ze zo lang onderdrukt en arm gemaakt, dat het nog generaties zal duren voordat ze een beetje mee kunnen komen.
Dat op een schaal van 650000 inwoners in Rotterdam per jaar 260 allochtonen een straatroof plegen om te overleven vind ik dan nog meevallen!
Hah!Heb jij eens moeten overleven jongen?!
Weet jij wat dat is?
Jij weet niet eens 0,01%.

Ik heb veel buitenlandse vrienden, geen van allen heeft ooit maar ook iemand beroofd.
Maar ik weet wel van hun dat zij familieleden hebben die geen keus hebben.
De gemiddelde mens werkt gewoon om te overleven, en zeg nu niet dat allochtonen die hier komen geen kans krijgen, want jij weet net zo goed als ik dat die mensen alle hulp krijgen die mogelijk is.

Als ze dan toch in zo'n situatie terecht komen, dan hebben ze dat puur en alleen aan zichzelf te danken...

Verwijderd

Waar ik die cijfers vandaan heb?
Uit de krant vriend!
Stond met dikke letters gedrukt op de voorpagina;40% ALLE CRIMINELEN IN NEDERLAND ALLOCHTOON!
Ga me nou niet vertellen dat de kranten hierover hebben zitten liegen.
40% v/d criminelen mag dan wel allochtoon zijn, maar daarbij zegt men niets over die 60% autochtone criminelen.
Dat geeft wel een vertekend beeld.

Qua verhouding plegen wel meer allochtonen een crimineel delict.
99% van de tasjesdieven in Rotterdam is allochtoon.
Dat kan...
Maar 100% van de tasjesdieven in Leeuwarden is autochtoon, want in Friesland wonen nauwelijks of geen buitenlanders.
Dus het heeft ook te maken naar welke stad je kijkt.
Rotterdam is gewoon een dikke ghetto, dan vind ik het niet gek dat daar alle delicten gpleegd worden door allochtonen.
In een andere oud Hollandsche boerenstad zou dat juist helemaal omgedraaid kunnen zijn.

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 13:40 schreef TheRademaker het volgende:
Rotterdam is gewoon een dikke ghetto, dan vind ik het niet gek dat daar alle delicten gpleegd worden door allochtonen.
LOL zeker nog nooit in een echt ghetto geweest.
Dit is wat de stoere allochtoontjes mekaar wijsmaken, dat Rotterdam een ghetto zou zijn. Met de bijbehorende gangs etc :'(. Wat een grap |:(!

Verwijderd

Erm....ik ben geen allochtoon.
Ik ben zelf Nederlander en met Ghetto bedoelde ik niet Ghettos zoals in de USA, maar meer een stad waar veel allochtonen wonen.
Wat een onzin dat jij denkt dat allochtonen elkaar wijsmaken dat er in Rotterdam gangs zijn.
Jij hebt waarscheinlijk geen allochtone vrienden en bent daardoor zeker gelimiteerd tot je Nederlandse JP elite maatjes of niet?

|:(

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 13:40 schreef TheRademaker het volgende:
Waar ik die cijfers vandaan heb?
Uit de krant vriend!
Stond met dikke letters gedrukt op de voorpagina;40% ALLE CRIMINELEN IN NEDERLAND ALLOCHTOON!
Ga me nou niet vertellen dat de kranten hierover hebben zitten liegen.
40% v/d criminelen mag dan wel allochtoon zijn, maar daarbij zegt men niets over die 60% autochtone criminelen.
Dat geeft wel een vertekend beeld.
Sorry hoor, maar als je even op moeite neemt om op de site van het CBS te kijken zul je tot ontdekking komen dat het precies andersom is.

Maar goed, als je bedenkt dat we in Nederland zo'n 1,5 miljoen allochtonen hebben tegenover 14,5 miljoen autochtonen, dan zeggen zelfs jouw cijfers al voldoende over hoe de vork in de steel zit met de verhoudingen.

Of moet ik je soms ook nog leren rekenen...???
Qua verhouding plegen wel meer allochtonen een crimineel delict.
99% van de tasjesdieven in Rotterdam is allochtoon.
Dat kan...
Maar 100% van de tasjesdieven in Leeuwarden is autochtoon, want in Friesland wonen nauwelijks of geen buitenlanders.
Dus het heeft ook te maken naar welke stad je kijkt.
In een andere oud Hollandsche boerenstad zou dat juist helemaal omgedraaid kunnen zijn.
En hoe denk jij dat het komt dat het in Rotterdam volgens jouw een dikke ghetto is, en in een oud Hollands boerendorp niet...???

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 14:57 schreef TheRademaker het volgende:
Dat heb ik ook niet gezegd.
Ik ben zelf Nederlander en met Ghetto bedoelde ik niet Ghettos zoals in de USA, maar meer een stad waar veel allochtonen wonen.
Wat een onzin dat jij denkt dat allochtonen elkaar wijsmaken dat er in Rotterdam gangs zijn.
Jij hebt waarscheinlijk geen allochtone vrienden en bent daardoor zeker gelimiteerd tot je Nederlandse JP elite maatjes of niet?
Nee, ik heb inderdaad geen allochtonen onder m'n vrienden, wel allochtone kennissen. Dat jij niet weet dat er in Rotterdam allochtone jongeren rondlopen die denken dat ze in een gang zitten, zegt niets over mijn vriendenkring, maar meer over het elitaire kakclubje waar jij je in begeeft. Lees eens een krant man! (of neem een keer de metro naar Maashaven LOL)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op zaterdag 02 maart 2002 14:23 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

LOL zeker nog nooit in een echt ghetto geweest.
Dit is wat de stoere allochtoontjes mekaar wijsmaken, dat Rotterdam een ghetto zou zijn. Met de bijbehorende gangs etc :'(. Wat een grap |:(!
Het zijn niet de allochtoontjes die het elkaar wijsmaken, maar de autochtonen die graag er een extra laag bovenop gooien :)

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 15:55 schreef MaDLiVe het volgende:
Het zijn niet de allochtoontjes die het elkaar wijsmaken, maar de atochtonen die graag er een extra laag bovenop gooien :)
Zo serieus bedoelde ik het helemaal niet.

Je weet toch ook wel dat er van die ventjes rondlopen met van die blauwe en rode petjes en whatever. Dat was op een gegeven moment helemaal in, de laatste tijd zie ik het overigens minder. Die gastjes stonden altijd heel stoer in de metro voor zich uit te kijken, was echt een giller LOL.

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 14:57 schreef TheRademaker het volgende:
:D LOL :D

Een ghetto is een stad waar veel allochtonen wonen... :+

Verwijderd

Nou, allemaal leuk en aardig! De nederlandse men is in het algemeen een beetje erg bang voor al die allechtonen.
Oorzaak is te weinig respect voor elkaar, neem een voorbeeld: Je gaat naar een verjaardagsfeest, eerst komen de kado's, het dansen, het eten, EN DAN KOMEN DE DE GESPREKKEN OVER BUITENLANDERS, ditdatditdat, het is gewoon je eigen zwakheden proberen over te schuiven naar buitenlanders! Ik vind het persoonlijk een kwalijk zaak dat normen en waarden zo snel wegzakken in deze maatschappij, IT's all about the money! uitleg: Steeds komen meer allechtonen in belangrijke posities in de maatschappij, en dat vertrouwt de atochtone volk niet echt. (Ik heb het hier over mensen die uit de 3# wereld komen). Meschien is het een goed idee om toch verder te kijken dan ons neus lang is, jullie weten niet dat een boek is samengesteld, met ongeveer 600 top opgeleide (Buitenlanders) mensen die in Nederland geen baan kunnen vinden! Waarom? deze mensen hebben echt de capaciteit om de nederlandse economie echt een boost te geven.
Maar het komt eropneer dat niemand ze vertrouwt.
en het blijft maar komen, al die slachte nieuws(de media is ook een groot duivel in dit gebeuren :r )
heb geen zin om verder te typen, maar hopelijk snappen jullie waar ik heen wil! iedereen is hier schuldig aan wat hier in de toekomst gaat gebeuren. De Nieuwe Nederlanders zijn hier en we moeten het beste van gaan maken. of je wil of niet.

{Ik kom op dit stukje wel een keer terug} :) PEACE 4 ALL

Verwijderd

Racisme betekend onderscheid maken

Dus onderscheid maken kan in sommige gevallen wel, en sommige gevallen niet?

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 21:17 schreef Telefoongids het volgende:
Nou, allemaal leuk en aardig! De nederlandse men is in het algemeen een beetje erg bang voor al die allechtonen.
Daar is wel een logische verklaring voor.
Iedereen die het wel eens met een allochtoon aan de stok heeft gehad weet dat deze mensen grote lafbekken zijn.
Als ze alleen zijn lopen ze n.l. hard weg, om even later met hun hele familie terug te komen.
Die vervolgens met messen en ander wapentuig de boel gaan lopen bedreigen.
En van de politie hoef je ook geen hulp te verwachten, die mogen n.l. ook niets doen.

Zo steekt een Hollander nu eenmaal niet in elkaar, als ik vroeger ruzie had en daarmee thuis aankwam dan zei mijn vader zoek het zelf maar uit.
En als die ruzie ook nog eens door mijn fout veroorzaakt was, dan kon ik thuis ook nog eens een pak slaag verwachten.

Zoiets schijnen allochtonen niet te kennen, als hun zoon thuiskomt omdat hij ruzie heeft dan wordt hij direct geholpen door de hele familie (ook al is hij zelf fout).

Zoiets heeft natuurlijk ook met normen en waarden te maken, op deze manier worden allochtonen kinderen natuurlijk niet bijgebracht wat normen en waarden zijn...
Oorzaak is te weinig respect voor elkaar, neem een voorbeeld: Je gaat naar een verjaardagsfeest, eerst komen de kado's, het dansen, het eten, EN DAN KOMEN DE DE GESPREKKEN OVER BUITENLANDERS, ditdatditdat, het is gewoon je eigen zwakheden proberen over te schuiven naar buitenlanders! Ik vind het persoonlijk een kwalijk zaak dat normen en waarden zo snel wegzakken in deze maatschappij.
Ik heb jouw net al een uitleg gegeven over hoe mensen met normen en waarden omgaan.

Waarom de gesprekken dan vaak over buitenlanders gaan?;
Dat heeft er mee te maken dat de meeste mensen last hebben van de allochtonen, en dat daar door onze regering niets aan gedaan wordt.

Als door onze allochtone gasten de normen en waarden van het land waar zij als gast worden opgenomen niet worden nageleefd, lijkt het mij vrij logisch dat bij de oorspronkelijke bewoners van zo'n land de sympathie voor dit soort mensen ook hard zakt...
IT's all about the money! uitleg: Steeds komen meer allechtonen in belangrijke posities in de maatschappij, en dat vertrouwt de atochtone volk niet echt. (Ik heb het hier over mensen die uit de 3# wereld komen). Meschien is het een goed idee om toch verder te kijken dan ons neus lang is, jullie weten niet dat een boek is samengesteld, met ongeveer 600 top opgeleide (Buitenlanders) mensen die in Nederland geen baan kunnen vinden! Waarom? deze mensen hebben echt de capaciteit om de nederlandse economie echt een boost te geven.
Maar het komt eropneer dat niemand ze vertrouwt.
Als dit zulke super topmensen zijn, dan vraag ik mij af wat ze dan in ons land doen.
en het blijft maar komen, al die slachte nieuws(de media is ook een groot duivel in dit gebeuren :r )
Voor jouw komt het misschien over als slecht nieuws, maar het is in feite gewoon realiteit.
Ik heb dan ook zo'n vermoeden dat die duivel heel ergens anders zit dan dat jij hier aangeeft...
heb geen zin om verder te typen, maar hopelijk snappen jullie waar ik heen wil! iedereen is hier schuldig aan wat hier in de toekomst gaat gebeuren. De Nieuwe Nederlanders zijn hier en we moeten het beste van gaan maken. of je wil of niet.

{Ik kom op dit stukje wel een keer terug} :) PEACE 4 ALL
Iedereen schuldig...??? :? |:(

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 04:12 schreef tweakhuis het volgende:
Racisme betekend onderscheid maken

Dus onderscheid maken kan in sommige gevallen wel, en sommige gevallen niet?
Nee nee nee!!! Racisme is een "rassenleer", een theorie waarbij bepaalde eigenschappen en waardeoordelen onterecht aan een bepaald ras worden toegkend.

Bijvoorbeeld: "Het negroide ras is inferieur."

Onderscheid maken is niet zo'n probleem (iedereen IS anders, natuurlijk!) zolang je GEOORLOOFD onderscheid maakt. Ongeoorloofd onderscheid noemen we "Discriminatie", bijvoorbeeld "Buitenlanders zijn crimineel".

Op die manier discrimineert een racist wel, maar hoeft iemand die discrimineert nog geen racist te zijn! Want "de buitenlanders" vormen geen ras maar een heterogene groep.

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 14:31 schreef Bambo het volgende:

[..]

Daar is wel een logische verklaring voor.
Iedereen die het wel eens met een allochtoon aan de stok heeft gehad weet dat deze mensen grote lafbekken zijn.
JA, alle buitenlanders zijn hetzelfde!!!
Als ze alleen zijn lopen ze n.l. hard weg, om even later met hun hele familie terug te komen.
Die vervolgens met messen en ander wapentuig de boel gaan lopen bedreigen.
Hmmm. Nederlanders doen dat niet he?
En van de politie hoef je ook geen hulp te verwachten, die mogen n.l. ook niets doen.
Hoorde ik jou eerder niet zeggen dat er meer buitenlanders in de cel zitten als Nederlanders? Hoe kan dat nou?!?! De politie mag immers niets doen!!!

Oh, ik snap het al! Die stoute buitenlanders hebben die cellen GEKRAAKT! De boefjes! En we zitten al met een cellentekort! :+
Zo steekt een Hollander nu eenmaal niet in elkaar, als ik vroeger ruzie had en daarmee thuis aankwam dan zei mijn vader zoek het zelf maar uit.
En als die ruzie ook nog eens door mijn fout veroorzaakt was, dan kon ik thuis ook nog eens een pak slaag verwachten.
Hmmmm, ik heb weleens eerder iemand zo horen praten over "Den Hollandsche mensch".... Die man heette Anton Mussert... :r
Zoiets schijnen allochtonen niet te kennen, als hun zoon thuiskomt omdat hij ruzie heeft dan wordt hij direct geholpen door de hele familie (ook al is hij zelf fout).
Oh ja? En mijn buurjongen Achmed dan, wiens vader erachter kwam dattie een oud vrouwtje (buurvrouw) niet zijn stoel had aangeboden in de tram? dat knulletje kon een paar dagen niet zitten hoor!
Zoiets heeft natuurlijk ook met normen en waarden te maken, op deze manier worden allochtonen kinderen natuurlijk niet bijgebracht wat normen en waarden zijn...
ik denk dat Nederlanders hetzelfde probleem veroorzaken met HUN kinderen....
Ik heb jouw net al een uitleg gegeven over hoe mensen met normen en waarden omgaan.
Oh, en JIJ hebt de wijsheid in pacht? Dat zou je niet zeggen, met al die drogredenen en waardeoordelen die je uitkraamt.
Waarom de gesprekken dan vaak over buitenlanders gaan?;
Dat heeft er mee te maken dat de meeste mensen last hebben van de allochtonen, en dat daar door onze regering niets aan gedaan wordt.
*AHEM!* Het afgelopen jaar 70% minder asielzoekers Nederland in gekomen, en van die 30% die wel binnenkwam heeft maar 10% een verblijfsvergunning gekregen... De regering doet heus wel wat! Bestudeer eerst de cijfers voordat je iets zegt, vriendje!
Als door onze allochtone gasten de normen en waarden van het land waar zij als gast worden opgenomen niet worden nageleefd, lijkt het mij vrij logisch dat bij de oorspronkelijke bewoners van zo'n land de sympathie voor dit soort mensen ook hard zakt...
Zeg dat eens tegen een Turk of Surinamer.... Die mensen hebben strengere normen en waarden als wij, hoor!
Als dit zulke super topmensen zijn, dan vraag ik mij af wat ze dan in ons land doen.
Voor jouw komt het misschien over als slecht nieuws, maar het is in feite gewoon realiteit.
Ik heb dan ook zo'n vermoeden dat die duivel heel ergens anders zit dan dat jij hier aangeeft...
Ughe, ughe *bullshit*
Iedereen schuldig...??? :? |:(
JA! IEDEREEN SCHULDIG! DUS IEDEREEN HELPEN MET OPLOSSEN EN NIET ROEPEN: "ERUIT!"...

Denk nou eens constructief, mensen!

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 14:55 schreef SAPman het volgende:

JA! IEDEREEN SCHULDIG! DUS IEDEREEN HELPEN MET OPLOSSEN EN NIET ROEPEN: "ERUIT!"...

Denk nou eens constructief, mensen!
Vertel dat mijn moeder maar eens, die in de zestig is, en ondertussen al zo vaak overvallen is (daar was geen enkele maal een blanke bij) dat zij amper de deur meer uit durft, en die zich zelfs thuis niet meer veilig voelt ondat er gem. 3x in de maand een poging tot inbraak bij haar wordt gedaan.

Vertel jij haar maar eens dat zij daar zelf schuldig aan is...

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 17:00 schreef Bambo het volgende:

[..]

Vertel dat mijn moeder maar eens, die in de zestig is, en ondertussen al zo vaak overvallen is (daar was geen enkele maal een blanke bij) dat zij amper de deur meer uit durft, en die zich zelfs thuis niet meer veilig voelt ondat er gem. 3x in de maand een poging tot inbraak bij haar wordt gedaan.

Vertel jij haar maar eens dat zij daar zelf schuldig aan is...
(klinkt misschien persoonlijk, Bambo, maar is niet zo bedoeld)

Dat is niet HAAR persoonlijke schuld, maar wel van haar generatie en de regeringen die haar generatie bij elkaar heeft gestemd.

Dan hadden zij en haar generatiegenoten maar moeten zorgen dat "die allochtonen" banen konden krijgen. Dan had de generatie van jouw moeder maar niet boos moeten worden als een NL meisje met een turkse/marrokaanse jongen thuis kwam. Dan had de generatie van jouw moeder maar niet alle buitenlanders in ghetto's moeten stoppen.

Wat onze generatie betreft: laten wij nou niet de fouten maken die onze ouders (mijn ouders net zo goed!) hebben gemaakt en gewoon respect blijven tonen. Dan komt de rest vanzelf!

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 08:28 schreef SAPman het volgende:

Dat is niet HAAR persoonlijke schuld, maar wel van haar generatie en de regeringen die haar generatie bij elkaar heeft gestemd.

Dan hadden zij en haar generatiegenoten maar moeten zorgen dat "die allochtonen" banen konden krijgen. Dan had de generatie van jouw moeder maar niet boos moeten worden als een NL meisje met een turkse/marrokaanse jongen thuis kwam. Dan had de generatie van jouw moeder maar niet alle buitenlanders in ghetto's moeten stoppen.
Of: dan hadden zij en haar generatiegenoten buitenlanders maar helemaal niet moeten binnenlaten! Trouwens, alsof dat vrouwtje hier verantwoordelijk voor kan worden gehouden :?. Er waren toen nu eenmaal zogenaamde 'knappe koppen' in de vorm van brandnetels etende en geitenharen truien dragende sociologen, die de bevolking konden wijsmaken dat het allemaal geweldig was om Nederland vol te pompen met mensen met een andere cultuur. De regering had zo slim moeten zijn dit gelul te doorzien, de bevolking kun je het echt niet kwalijk nemen. Maar ja, wat wil je, met mensen als Joop den Uyl |:( e.d. aan het stuur.
Wat onze generatie betreft: laten wij nou niet de fouten maken die onze ouders (mijn ouders net zo goed!) hebben gemaakt en gewoon respect blijven tonen. Dan komt de rest vanzelf!
Leuk geprobeerd, maar ik denk niet een dergelijke aanmoediging nog erg aanslaat bij de gemiddelde Nederlander, respect komt namelijk altijd van 2 kanten. En op dit moment is de algemene opinie, dat het tijd wordt voor allochtonen om eens wat respect te tonen voor ons en vooral voor onze taal en cultuur, daar lijkt het namelijk in de praktijk vooral aan te schorten.

Verwijderd

Bambo,

Volgens mij snap je een ding niet, door iedereen na te praten los je het probleem niet. Je vergeet een detail, de buitenlanders zijn hier te STAY. Als je dat niet ziet......
Kijk ik snap je frustraties volledig, echt waar. Ik wil eigelijk zeggen dat iedereen schuldig is die zijn rug terugkeert en van dit probleem wegloopt.

Voor diegene die uitroepen dat meneer Fortuyn zo geweldig is, ik heb hem persoonlijk ontmoet in zijn huis, heeft een heel mooi huis maar dat is ook alles. Ik heb een heleboel mensen ontmoet die veel belangrijker zijn, maar de arrogantie :r die hij heeft, is niet met woorden te beschrijven. Ik weet dat ie leuk kan praten, maar zeg eerlijk, die man is gewoon een relnicht, hij is media-geil en wil midden in de belangstelling staan, niet zo gek door zijn geaardheid.
Ga nou niet zeggen dat ik blaat want het is gewoon zo, homo's willen vaak aandacht!
Dat was het weer. *D >:)

Edit
Typo's :(

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 08:28 schreef SAPman het volgende:

[..]

Dat bedoel ik nu, weer wordt de schuld ergens anders heen geschoven...

Wie is hier nu eigenlijk de crimineel?, mijn moeder...???
Het mens heeft nog nooit iemand kwaad gedaan...

Waarom moet zij bloeden, en blijven de criminelen vrij rondlopen?
Dan komt de rest vanzelf...???
Slaap jij maarlekker verder... :Z

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Op dinsdag 29 januari 2002 10:39 schreef SICdude het volgende:

[..]
Werden GEPAKT! misschien kunnen alochtonen niet goed stelen :0

http://flickr.com/photos/itommy/

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 12:26 schreef Telefoongids het volgende:
Bambo,

Volgens mij snap je een ding niet, door iedereen na te praten los je het probleem niet. Je vergeet een detail, de buitenlanders zijn hier te STAY. Als je dat niet ziet......
Kijk ik snap je frustraties volledig, echt waar. Ik wil eigelijk zeggen dat iedereen schuldig is die zijn rug terugkeert en van dit probleem wegloopt.
Ik praat iedereen na...?, als jij dat zegt...

Ik weet zelf ook wel dat veel criminele allochtonen hier geboren zijn, maar is dat een excuus om ze niet te straffen wanneer ze worden gepakt?

We zitten nu in een situatie dat de kleine criminelen (straatrovers e.d.) zodra ze worden gepakt, binnen no time weer vrij op straat lopen, omdat justitie schijnbaar niet weet wat ze er mee aan moeten.
Op deze manier wordt er dus oogluikend toegestaan dat deze criminelen hun activitieten zonder zorgen kunnen voort zetten.

Zoiets kan er dus bij mij echt niet in, met dit beleid werk je er naar mijn mening steeds meer naar toe dat de mensen eigen rechter gaan spelen, dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn want dan krijgen we helemaal een zooitje.

Onze regering smijt met bakken geld, ze gaan alleen aan de verkeerde kant de balk over...
Ik bedoel, we hebben in de polder nog ruimte genoeg voor de mooie grote gevangenis, en dan hoeft de boel echt niet zo luxe te zijn, criminelen hebben naar mijn mening echt geen luxe verdient.

Iemand die zich misdragen heeft moet gestraft worden, anders krijgen zulke mensen niets mee van onze normen en waarden.

Het heeft naar mijn mening toch wel degelijk met een groot verschil in mentaliteit te maken.
Ik heb een tijd in de Domunicaanse republiek gewoond en gewerkt, en ik moet je zeggen dat mijn Sympathie voor dit soort mensen daar niet van gegroeid is.
De één is nog corrupter dan de ander, ze hebben een hekel aan werken, en ik heb daar geen "huis" gezien zonder tralie voor de ramen.
Stelen is daar n.l. de normaalste zaak van de wereld.

Als je mensen uit zulke landen hier loslaat, dan denken ze dat ze in het paradijs terecht zijn gekomen.
Hier ligt tenslotte alles voor het grijpen...

Ik heb zo'n vemoeden dat veel allochtonen die naar ons land komen deze mentaliteit ook hebben, en als ze hier dan ook nog niet eens gestraft worden voor hun daden, gaan ze natuurlijk vrolijk door...

Sorry, ik draaf een beetje door...
Voor diegene die uitroepen dat meneer Fortuyn zo geweldig is, ik heb hem persoonlijk ontmoet in zijn huis, heeft een heel mooi huis maar dat is ook alles. Ik heb een heleboel mensen ontmoet die veel belangrijker zijn, maar de arrogantie :r die hij heeft, is niet met woorden te beschrijven. Ik weet dat ie leuk kan praten, maar zeg eerlijk, die man is gewoon een relnicht, hij is media-geil en wil midden in de belangstelling staan, niet zo gek door zijn geaardheid.
Ga nou niet zeggen dat ik blaat want het is gewoon zo, homo's willen vaak aandacht!
Dat was het weer. *D >:)

Edit
Typo's :(
Je kunt de man noemen zoals je wilt, arrogant, relnicht, media-geil, maar je kunt hem niet dom noemen.
Hij heeft heel goed in de gaten waar de problemen liggen, en speelt daar duidelijk op in.
Ik denk dat veel mensen het vertrouwen in de politiek kwijt zijn, en nu op zoek zijn naar een partij die ze niet in de kou laat staan.
Er moet gewoon iets gaan veranderen, met of zonder Pim Fortuyn.

Ik weet niet of je alles erop kunt gooien omdat de man homo is, ik ken n.l. ook homo's die heel anders zijn...

Verwijderd

Maar wat zijn onze normen en waarden?

Srtaffen daar is geen twijvel over mogelijk, het zijn gewoon lachertje die rechters en agenten. Zwaarder straffen en geen luxe bieden.

Verder wilde ik je niet beledigen of zo, sorry als het zo overkomt. :)

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 18:32 schreef Bambo het volgende:

Je kunt de man noemen zoals je wilt, arrogant, relnicht, media-geil, maar je kunt hem niet dom noemen.
Hij heeft heel goed in de gaten waar de problemen liggen, en speelt daar duidelijk op in.
Ik denk dat veel mensen het vertrouwen in de politiek kwijt zijn, en nu op zoek zijn naar een partij die ze niet in de kou laat staan.
Er moet gewoon iets gaan veranderen, met of zonder Pim Fortuyn.
En hij heeft veel LEF voor een homo... ;)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op woensdag 06 maart 2002 09:13 schreef TheBird het volgende:

[..]

En hij heeft veel LEF voor een homo... ;)
Iets hebben is 1 ding, het op de juiste manier te benutten is het andere :7

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 18:50 schreef Telefoongids het volgende:
Wetboek van strafrecht... :7
Srtaffen daar is geen twijvel over mogelijk, het zijn gewoon lachertje die rechters en agenten. Zwaarder straffen en geen luxe bieden.
Yep, zo is't, en niet anders.
De criminelen lopen tegenwoordig fluitend de bajes in..., en uit... |:(

Verwijderd

HmmZ ik ben het hier wel een beetje mee eens als ik eerlijk moet zijn...

We hebben bij ons in de buurt een AZC gekregen en de Criminaliteit is hier gewoon zwaar gestogen, normaal konden we even snel de winkel binnen lopen zonder de fiets op slot te zetten, als je dat nu doet ben je hem dus kwijt, en bij ons op het werk was gister een vrouw haar portomoneej gestolen en op de camera was duidelijk te zien wat voor personen dat deden en ik kan je verzekeren dat ze niet nederlands waren...

Je hoort de regering altijd zeuren dat dit kleine landje al vol zat zit met 16 miljoen inwoners, stuur ze dan eens terug zou ik zeggen... |:(

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 09:15 schreef MaDLiVe het volgende:

[..]

Het is nog maar de vraag welke manier de "juiste" is. :7

Verwijderd

Waarom gaan mensen eigelijk meteen een heel volk haten.. dat snap ik nooit.. bijv 3 x word je overvallen door een turk.. en dan meteen de turken haten..
Waarom? Dan haat je toch alleen die turken die het gedaan hebben niet meteen het hele volk.. Het hadden net zo goed Nederlanders kunnen zijn..
Wie kan mij dat uitleggen??

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 18:50 schreef Telefoongids het volgende:

Verder wilde ik je niet beledigen of zo, sorry als het zo overkomt. :)
Onze normen en waarden (heeft iemand anders ook al beantwoord), zijn o.a. de regels waar elk mens zich hier aan heeft te houden.

Zwaardere straffen ben ik met je eens, onze huizen van bewaring zijn tegenwoordig net luilekkerland...

Sorry dat ik wat fel reageer, maar ik kan er nu eenmaal slecht tegen dat er mensen zijn die criminelen proberen te beschermen, en de schuld van iemands gedrag ergens anders op proberen te schuiven.

In vind dat er geen excuus bestaat voor criminaliteit, hoe slecht iemand het ook heeft (vind ik toch al onzin, de meeste buitenlanders hebben het in ons land zowiezo al veel beter dan dat ze in hun eigen land gewend zijn), dat geeft nog geen mens het recht om zijn medemens te beroven, of op welke manier dan ook kwaad te doen.
Ontoerekeningsvatbare daargelaten, die hebben het benul nu eenmaal niet.
En je kunt mij niet wijsmaken dat alle criminele allochtonen in ons land ontoerekeningsvatbaar zijn...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
Op zondag 03 maart 2002 21:17 schreef Telefoongids het volgende:
Steeds komen meer allechtonen in belangrijke posities in de maatschappij, en dat vertrouwt de atochtone volk niet echt. (Ik heb het hier over mensen die uit de 3# wereld komen).
Was het maar zo. Als elke allochtoon een eerlijke, werkende persoon was, al was het schoenpoetserof wethouder, had ik er vrede mee.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 16:18 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Was het maar zo. Als elke allochtoon een eerlijke, werkende persoon was, al was het schoenpoetserof wethouder, had ik er vrede mee.
Me too... ;)

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 09:15 schreef MaDLiVe het volgende:

[..]

Hij heeft temminste iets.

De huidige ministers hebben trouwens ook wel iets, oogkleppen voor hun kop! ;)

• Flapmo
  • Laatst online: 23:09

Flapmo

and back is gigi!

Hm, na gisser feessie te hebben gehad met threadstarter (:)) ff een postje neerkwakken.

"Ik was geen racist they make me" klinkt me helaas verektes bekend in de oren, word af en toe echt ziek van die kleutertjes die tegen je beginnen te schreeuwen om niets. Ze hebben hier nu een nieuwe sport, winkelwagentje in het winkelcentrum vanaf hun reling naar benee donderen op mensen. Huizen werd zelfs in de krant genoemt kan ik me herinneren. Hier slaat een gastje van 14 een poltie gozer neer zonder verder gepakt te worden ofzo, tis toch niet normaal dat de politie die stokken van ze niet mogen gebruiken als ze fokking op de grond worden geslagen!! Hij werd gewoon fucking gehoekt en het enige dat ze mochten doen is die gast vastpakken en zeggen dat ie op moest rotten, dan denk je toch ook pak die stok en mep em ff in z'n knieholte!

Naja, kwil nog ff melden dat ik het met sommige uitingen van Fortuyn totaal eens ben helaas heeft die kerel geen goede oplossingen maar hopelijk laat dit de mensen wel inzien hoe het ermee staat.

Tuurlijk zijn er ook toffe buitenlanders, slechts klein percentage is zo fokking irritant dat je ze het liefst meteen ophangt ofzo.

P.S. sommige mensen zeggen dat ze zo zijn omdat ze thuis gewend zijn op deze manier met elkaar om te gaan, niet gehoorzamen is slaan, (vader op kind) maar dan moeten ze zich maar aanpassen aan onze cultuur, verschillende culturen is leuk maar niet als het ten koste gaat van anderen (onze).

FlaPMo OUT
-----------------------------------------------------------
[Edit - je hoeft geen pics in je sig te zetten :{ - Lord Daemon]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 12:23 schreef Flapmo het volgende:
Hm, na gisser feessie te hebben gehad met threadstarter (:)) ff een postje neerkwakken.

"Ik was geen racist they make me" klinkt me helaas verektes bekend in de oren, word af en toe echt ziek van die kleutertjes die tegen je beginnen te schreeuwen om niets. Ze hebben hier nu een nieuwe sport, winkelwagentje in het winkelcentrum vanaf hun reling naar benee donderen op mensen. Huizen werd zelfs in de krant genoemt kan ik me herinneren. Hier slaat een gastje van 14 een poltie gozer neer zonder verder gepakt te worden ofzo, tis toch niet normaal dat de politie die stokken van ze niet mogen gebruiken als ze fokking op de grond worden geslagen!! Hij werd gewoon fucking gehoekt en het enige dat ze mochten doen is die gast vastpakken en zeggen dat ie op moest rotten, dan denk je toch ook pak die stok en mep em ff in z'n knieholte!

Naja, kwil nog ff melden dat ik het met sommige uitingen van Fortuyn totaal eens ben helaas heeft die kerel geen goede oplossingen maar hopelijk laat dit de mensen wel inzien hoe het ermee staat.

Tuurlijk zijn er ook toffe buitenlanders, slechts klein percentage is zo fokking irritant dat je ze het liefst meteen ophangt ofzo.

P.S. sommige mensen zeggen dat ze zo zijn omdat ze thuis gewend zijn op deze manier met elkaar om te gaan, niet gehoorzamen is slaan, (vader op kind) maar dan moeten ze zich maar aanpassen aan onze cultuur, verschillende culturen is leuk maar niet als het ten koste gaat van anderen (onze).

FlaPMo OUT
-----------------------------------------------------------
[afbeelding]
Jij moet vaker naar een feestje gaan, die hebben een goede invloed op jouw... ;)

Verwijderd

Jezus, best wel beetje schrikken van de 'racistische' neigingen hiero. Ik heb niet de moeite genomen *alle* posts te lezen, maar wat staat er veel generaliserend gelul in.

Heeft iemand hier toevallig American History X gezien? In deze film (die sterk tegen racisme gekant is) wordt niet ontkend dat er een probleem is met 'allochtone' mensen... Maar het laat ook zien dat haat geen opplossing is. In geen geval.

Ik ben het daar mee eens... Ook al is het zo dat allochtonen relatief gezien 'crimineler' zijn, heeft dat denk ik meer te maken met de sociale positie waarin zij (vaak) verkeren, dan met een 'commitment to crime'

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 17:14 schreef erjee het volgende:
Jezus, best wel beetje schrikken van de 'racistische' neigingen hiero. Ik heb niet de moeite genomen *alle* posts te lezen, maar wat staat er veel generaliserend gelul in.

Heeft iemand hier toevallig American History X gezien? In deze film (die sterk tegen racisme gekant is) wordt niet ontkend dat er een probleem is met 'allochtone' mensen... Maar het laat ook zien dat haat geen opplossing is. In geen geval.
Heb jij dan wel de titel van dit topic gelezen?

Niemand "haat" omdat het een oplossing is, maar om andere reden...
Ik ben het daar mee eens... Ook al is het zo dat allochtonen relatief gezien 'crimineler' zijn, heeft dat denk ik meer te maken met de sociale positie waarin zij (vaak) verkeren, dan met een 'commitment to crime'
persoonlijk denk ik dat veel "leed" had kunnen voorkomen, als de regering op de een of andere manier had ingegrepen...

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Dat haat geen oplossing is is misschien wel zo maar NIXDOEN is zeker weten ook geen oplossing...

Think about that my friend..

edit:
Ooit wel eens van "De vijand met gelijke middelen bestrijden" (naja ietsje anders ist maar kan me nu de exacte zin niet herinneren) gehoord?

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Helaas, je bericht is al gewijzigd door een moderator. Je kunt dit bericht niet meer wijzigen.
Hm zie alleen mijn naam, sinds wanneer ben ik mod? :P..

newayz, "de vijand met gelijke wapens bestrijden" wast et d8 ik toch? :P

Thx to Tripple J :P

• unclero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 18:14

unclero

MB EQA ftw \o/

Weten jullie waar ik me toch zo aan kan ergeren?
Dat als ik, bijna overal, waar ik in Nederland naartoe ga (ja, en ik reis nogal wat af), een tolk mee moet nemen.
In Amsterdam spreken ze Turks, in Rotterdam Marokkaans...
En dan kom weer in Limburg, waar ik studeer op een 90% autochtonen-opleiding, en ook daar, spreken ze (mijn studiegenoten), een uitzondering daargelaten, geen fatsoenlijk woord Nederlands...niet te geloven zeg.
"Ja, maar hier spreekt toch niemand Nederlands.." goh, waar heb ik dat eerder gehoord? de schilderswijk misschien?
Fijn voorbeeld is dat voor de allochtonen..
Voor de Friezen overigens van hetzelfde laken een pak, alleen in kom daar maar een paar keer per jaar.
Ik hoop dat Meneer Fortuyn daar toch iets aan gaat doen hoor.. Want, als je in Nederland woont, moet je nu eenmaal Nederlands spreken. punt.
En als je meerdere talen spreekt prima, doe ik zelf ook, maar op straat, met name als je moet communiceren met mensen wier talenknobbel minder geavanceerd is, spreek dan alsjeblieft Nederlands.

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!

• Lord Daemon
  • Laatst online: 29-11 13:38

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op zaterdag 09 maart 2002 21:18 schreef Flapmo het volgende:
edit:
Ooit wel eens van "De vijand met gelijke middelen bestrijden" (naja ietsje anders ist maar kan me nu de exacte zin niet herinneren) gehoord?
Ooit wel eens gehoord van 'als je de vijand met gelijke middelen bestrijdt, ben je niet beter dan hij'? :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op zaterdag 09 maart 2002 23:26 schreef Lord Daemon het volgende:

[..]

Ooit wel eens gehoord van 'als je de vijand met gelijke middelen bestrijdt, ben je niet beter dan hij'? :)
Voel de wijsheid, Goh! ik heb het gevoel dat we in herhaling vallen, maargoed dat had ik al vanaf pagina 14 :7

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Op zaterdag 09 maart 2002 23:26 schreef Lord Daemon het volgende:

[..]

Ja, maar als dat de enige weg is om ze hier weg te krijgen dan wil ik dat best, kun je nagaan hoe het me de keel uitkomt hier. Ze komen verdomme in ons land, krijgen asiel, we betalen zelfs voor HUN KINDEREN IN MAROKKO OF TURKIJE (ja dat doen we echt, we betalen een premie voor hun, ziek he?). Ik bedoel, zij mogen zich wel een beetje aanpassen aan onze cultuur!

We laten ons hier gewoon overlopen, ik ken zat mensen (misschien wel inclusief ik) die niks terug kunnen doen aangezien die buitenlanders vaak met een overmacht (dat wil zeggen man of 20) zijn, ga dan maar is in je eentje die lui aanpakken.

Verder is het inderdaad irritant dat die mensen gewoon hun eigen taal spreken, dat mogen ze thuis best doen maar in openbare gebouwen kunnen ze gewoon nederlands spreken. Heb wel eens iemand bij mijn werk gehad die vrolijk turks tegen mij sprak (naja iig marokkaans of turks of whatever) waarop ik in het nederlands antwoordde dat ik het niet verstond. Je moet niet van ons gaan verwachten dat wij hun taal ook nog gaan leren omdat wij ze anders niet kunnen verstaan.

Deze reply is niet 1 van de besten maar het is nog vroeg :P

FlaPMo gaat showeren

Verwijderd

Ja, maar als dat de enige weg is om ze hier weg te krijgen dan wil ik dat best, kun je nagaan hoe het me de keel uitkomt hier. Ze komen verdomme in ons land, krijgen asiel, we betalen zelfs voor HUN KINDEREN IN MAROKKO OF TURKIJE (ja dat doen we echt, we betalen een premie voor hun, ziek he?). Ik bedoel, zij mogen zich wel een beetje aanpassen aan onze cultuur!
Nou, ziek hoor. Vooral ook omdat ze daar gewoon recht op hebben, aangezien zij net zoals jij sociale lasten afdragen |:(
Voor nederlandse kinderen krijg je kinderbijslag, en voor marokkaanse DUS ook. Wat een onrechtvaardigheid toch weer...
We laten ons hier gewoon overlopen, ik ken zat mensen (misschien wel inclusief ik) die niks terug kunnen doen aangezien die buitenlanders vaak met een overmacht (dat wil zeggen man of 20) zijn, ga dan maar is in je eentje die lui aanpakken.
Het is ook niet jouw taak ze "aan te pakken". Dit is geen afghanistan, waar iedereen voor zn eigen belangen moet vechten... Het aanpakken is de taak van de politie, als er al een strafbaar feit gepleegd wordt.
Verder is het inderdaad irritant dat die mensen gewoon hun eigen taal spreken, dat mogen ze thuis best doen maar in openbare gebouwen kunnen ze gewoon nederlands spreken. Heb wel eens iemand bij mijn werk gehad die vrolijk turks tegen mij sprak (naja iig marokkaans of turks of whatever) waarop ik in het nederlands antwoordde dat ik het niet verstond. Je moet niet van ons gaan verwachten dat wij hun taal ook nog gaan leren omdat wij ze anders niet kunnen verstaan.
Het is wel praktisch als ze tegen jou nederlands spreken, maar onder elkaar moeten ze dat lekker zelf weten. Of wil je ze soms zo graag afluisteren ofzo? Laat ze commmuniceren in de taal die ze willen...

Verwijderd

Jezus mensen :(
Bessefen jullie eigelijk hoe gevaalrijk het is om zo te praten! mijn god, word een keer wakker zeg. Wees blij verdomme, wil je dezelfde shit als in Indonesie en de rest van de wereld. Ik hoop dat jullie een keer de hoofd zijn werk laten doen....... |:(
Wees voorzichtig dames en heren, zo ontstaat alleeen meer onbegrip en kan tot onverdraagbare situatie lijden.

Mijn god, ik hoop dat jullie alleeen maar zitten te JOKEN>

ik word hier echt nerveus van. ;(

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 11:55 schreef Captain Proton het volgende:

Nou, ziek hoor. Vooral ook omdat ze daar gewoon recht op hebben, aangezien zij net zoals jij sociale lasten afdragen |:(
Voor nederlandse kinderen krijg je kinderbijslag, en voor marokkaanse DUS ook. Wat een onrechtvaardigheid toch weer...
Toch niet voor kinderen die niet bestaan?
Zeker niet als de regering van die landen onze regering niet eens de mogelijkheid geeft dit te controleren.
Het is ook niet jouw taak ze "aan te pakken". Dit is geen afghanistan, waar iedereen voor zn eigen belangen moet vechten... Het aanpakken is de taak van de politie, als er al een strafbaar feit gepleegd wordt.
Ik denk dat hier ook het probleem is dat de politie beperkt wordt door de huidige regels in NL
Het is wel praktisch als ze tegen jou nederlands spreken, maar onder elkaar moeten ze dat lekker zelf weten. Of wil je ze soms zo graag afluisteren ofzo? Laat ze commmuniceren in de taal die ze willen...
Flapmo gaf aan dat er op zijn werk tegen hem een vreemde taal werd gesproken dit zou ik ook niet accepteren. Eerst goed lezen!

Ik wil er vooral op duiden dat ik niet WIL dicrimineren maar ik wil toch ook niet gediscrimineerd WORDEN.
En hier geef ik niet de turken of marrokanen of whatever de schuld van maar de nederlandse overheid.

Verwijderd

Hier wordt ik nou nerveus van.
Over een jaar of 18 als me zoontje mag stemmen is ali premmier van nederland, doet ie boodschappen bij Alihein en leert op school verschillende talen enz enz.
De allochtone doen vrijwel alleen zaken met hun eigen soort.

En dan dit. ( uit de telefraaf )
Allochtoon PvdA Rotterdam
moeite met coalitie LN

AMSTERDAM - De PvdA in de gemeenteraad van Rotterdam houdt de deur voor samenwerking met het Leefbaar Rotterdam van Pim Fortuyn voorlopig toch dicht.

Door de uitgebrachte voorkeurstemmen zijn vijf van de elf kandidaten van de Rotterdamse PvdA-fractie van allochtone afkomst.

Het zijn voornamelijk deze mensen die, vanwege hun grote allochtone achterban, flink in hun maag zitten met de vraag of ze met Fortuyn in zee willen. Lijsttrekker Els Kuijper boycotte Leefbaar Rotterdam voor de verkiezingen.

Zij zette afgelopen woensdag de deur op een kier. Maar zij wilde gisteren na afloop van een besloten bijeenkomst van alle lijsttrekkers en burgemeester Ivo Opstelten niet reageren.

Pim Fortuyn liet los al een "aftastend gesprek" met Kuijper te hebben gehad. "En binnenkort ga ik ook met VVD, CDA en D66 een informeel gesprek voeren", aldus Fortuyn. "Op dit moment zijn wat mensen nog te emotioneel. Het is voor alle partijen natuurlijk wennen aan de nieuwe politieke situatie in Rotterdam."

Overigens is Leefbaar Rotterdam momenteel in een 'gevecht' verwikkeld om haar bij de raadsverkiezingen gewonnen zeventien zetels te kunnen behouden. Kandidaat Nico Kok, die al aangaf niet met Fortuyn te willen samenwerken, neemt wellicht als 'onafhankelijke' zitting in de raad.

Gisteren werd duidelijk dat drie allochtone PvdA-kandidaten in Den Haag, die op een onverkiesbare plaats stonden, toch in de raad komen. Het gaat om Johan Chandoe, Murat Ersoy en Sharief Mohamed. Ook in Den Haag zijn nu de helft van de tien PvdA-raadsleden allochtoon. Binnen de partij is hierover onrust ontstaan. PvdA-fractievoorzitter Van Nimwegen verdenkt de allochtone kandidaten ervan een persoonlijke campagne te hebben gevoerd en dat druist in tegen de afspraken.

In Leiden werd een inwoner van Marokkaanse afkomst gekozen dankzij voorkeurstemmen. Mohammed Bouras (PvdA) was door de partij op een onverkiesbare achttiende plek gezet, maar kwam uiteindelijk op plaats vier.

In Amsterdam kreeg PvdA'er Zati Yurdakul 1658 voorkeursstemmen en klom van de negentiende naar de vijfde plaats. Fatima Elatik en Amma Asante, die voor de PvdA al wel op een verkiesbare plek stonden, werden door kiezers uit hun eigen achterban flink gesteund en kwamen nog hoger op de lijst. De Turkse Elatik verdrong zelfs wethouder Duco Stadig van de derde plaats.

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 12:22 schreef CheS het volgende:
Hier wordt ik nou nerveus van.
Over een jaar of 18 als me zoontje mag stemmen is ali premmier van nederland, doet ie boodschappen bij Alihein en leert op school verschillende talen enz enz.
De allochtone doen vrijwel alleen zaken met hun eigen soort.
zo, wat wil je ermee zeggen!
Lang leven de vrijheid, kijk je hebt de regels gesteld(de examens) die zijn allemaal gemaakt en met goed resultaat afgerond.

En daarom heet het democratie, je stemt op iemand die jou belangen behartigt. dus denk nogmaals ;)

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 12:28 schreef Telefoongids het volgende:

[..]

En daarom heet het democratie, je stemt op iemand die jou belangen behartigt. dus denk nogmaals ;)
Vervolgens behaald die partij 17 zetels en dan beslissen de andere partijen dat ze deze partij maar links laten liggen.
Mooie vorm van democratie.

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 12:28 schreef Telefoongids het volgende:

[..]

zo, wat wil je ermee zeggen!
Lang leven de vrijheid, kijk je hebt de regels gesteld(de examens) die zijn allemaal gemaakt en met goed resultaat afgerond.

Wat ik er mee zeggen wil is dat ze niet met een fortuyn in zee willen gaan maar als ze zelf de kans krijgen we hier een soort taliban regime krijgen.......

Ik denk niet ik geef mijn mening, democratie toch.
Maar het stemmen op de eigen allochtone medemens was nou juist iets wat niet mocht......, maar je hebt de moeite zeker niet genomen om het stukje uit de telegraaf door te lezen.

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik had het over de mensen die in hun geboorteland zitten. Dus die niet in Nederland wonen, waarom moeten wij voor hun zorgen? Ik ga toch ook niet naar Marokko om dan 2x een uitkering voor me kinderen (oke heb ik niet, ik ben pas 16) te krijgen?
Ik weet niet of je verkeerd gelezen hebt, ik heb niets tegen nederlandse of marokkaanse kinderen die bijslag krijgen, ik ben er tegen dat ze bijslag krijgen als ze in een ander land wonen. Dit is een groot verschil denk ik zo, dan moeten ze van dat land maar de bijslag krijgen?
Maar als mijn vriend of vriendin in mekaar gebeukt/lastig gevallen wordt is het opeens wel mijn probleem? Of laat jij ze lekker je vrienden afrossen//verkrachten op dat moment en ga je vrolijk w88 op de politie? (die vervolgens niets mag doen omdat die lui allang weg zijn en er weer eens geen bewijzen zijn ofzo..en al pakken ze ze op dan krijgen ze iets van 3 maanden?)
Jazzman zei het al, ik zei het al, tegen mij praten ze maar nederlands. Misschien is dat openbare gebouwen ietsje overdreven. Ben ik met je eens.

• unclero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 18:14

unclero

MB EQA ftw \o/

Op zondag 10 maart 2002 13:32 schreef Flapmo het volgende:
Ik had het over de mensen die in hun geboorteland zitten. Dus die niet in Nederland wonen, waarom moeten wij voor hun zorgen? Ik ga toch ook niet naar Marokko om dan 2x een uitkering voor me kinderen (oke heb ik niet, ik ben pas 16) te krijgen?
Hm,
Ga jij dat even vertellen tegen die KNIL-veteranen die tijdens de WO2 en erna zich voor jullie de pleuris hebben gevochten, en nu eindelijk, een pensioentje hebben gekregen. En nu wil jij me vertellen dat die eigenlijk weer naar Nederland moeten verhuizen om hier van dat pensioentje twee pakjes shag te kopen? terwijl ze er in Indonesie een hele maand van kunnen leven?
Natuurlijk begrijp ik je invalshoek wel, inderdaad moet je de oplichters aanpakken, maar met 1 kam scheren is een beetje moeilijk.
Of is het zo dat wanneer we een autochtoon horen vertellen hoe hij de reiskostenvergoeding van het GAK tilt (met de auto krijg je een Euro per km meer dan met de trein), we hem een 'slimme jongen' noemen. Maar wanneer een allochtoon zoiets doet, is hij zeker een 'uitbuiter'.

En nog iets, ik hoor jullie veelvuldig praten over 'aanpassen aan onze cultuur'. Welke cultuur bedoelen jullie daar dan mee?
Die van het wietroken en hasjeten? Nee dank je, doe ik liever niet aan mee.
Die van het klem-zuipen en meiden verleiden? Nee dank je, doe ik liever niet aan mee.
Die van het half-naakt over straat en vrouwen beoordelen op hun uiterlijk? Nee dank je, doe ik liever niet aan mee.
Die van kroketten en frikandellen? Nee dank je, ik eet geen vlees..
Hm, volgens mij ben ik nu een behoorlijk ongeintegreerde allochtoon.

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 21:18 schreef Flapmo het volgende:
Dat haat geen oplossing is is misschien wel zo maar NIXDOEN is zeker weten ook geen oplossing...

Think about that my friend..
Daar was paars idd hard mee bezig...
edit:
Een crimineel moet gestraft worden voor zijn daden, dat heeft niets met gelijke middelen te maken...

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 02:05 schreef MaDLiVe het volgende:

[..]

Voel de wijsheid, Goh! ik heb het gevoel dat we in herhaling vallen, maargoed dat had ik al vanaf pagina 14 :7
Als jij al 6pagina's in herhaling valt, ben je idd met veel "wijsheid" bezig... >:)

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 12:03 schreef Telefoongids het volgende:
Jezus mensen :(
Bessefen jullie eigelijk hoe gevaalrijk het is om zo te praten! mijn god, word een keer wakker zeg. Wees blij verdomme, wil je dezelfde shit als in Indonesie en de rest van de wereld. Ik hoop dat jullie een keer de hoofd zijn werk laten doen....... |:(
Wees voorzichtig dames en heren, zo ontstaat alleeen meer onbegrip en kan tot onverdraagbare situatie lijden.

Mijn god, ik hoop dat jullie alleeen maar zitten te JOKEN>

ik word hier echt nerveus van. ;(
Ik denk dat de meeste Nederlanders het zat zijn om te blijven slikken, en dan krijg je deze situaties.
De grootste schuldige hier is onze regering, die hebben vergeten in te grijpen.
Nu zijn mensen het vertrouwen in o.a. justitie kwijt omdat deze de "nette" burger in de kou laat staan, en de criminelen veel te veel in bescherming nemen...

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 16:00 schreef unclero het volgende:

[..]

Hm,
Ga jij dat even vertellen tegen die KNIL-veteranen die tijdens de WO2 en erna zich voor jullie de pleuris hebben gevochten, en nu eindelijk, een pensioentje hebben gekregen. En nu wil jij me vertellen dat die eigenlijk weer naar Nederland moeten verhuizen om hier van dat pensioentje twee pakjes shag te kopen? terwijl ze er in Indonesie een hele maand van kunnen leven?
Natuurlijk begrijp ik je invalshoek wel, inderdaad moet je de oplichters aanpakken, maar met 1 kam scheren is een beetje moeilijk.
Of is het zo dat wanneer we een autochtoon horen vertellen hoe hij de reiskostenvergoeding van het GAK tilt (met de auto krijg je een Euro per km meer dan met de trein), we hem een 'slimme jongen' noemen. Maar wanneer een allochtoon zoiets doet, is hij zeker een 'uitbuiter'.
Er gaat alleen al zo'n 130 mijloen "gulden" aan kinderbijslag naar Marokko vaarvan door de Marokkaanse regering elke medewerking aan een onderzoek wordt geweigerd.

Als het zo moet dan vind ik dat de regering daar die 130 mijloen zelf maar moet ophoesten...
En nog iets, ik hoor jullie veelvuldig praten over 'aanpassen aan onze cultuur'. Welke cultuur bedoelen jullie daar dan mee?
Die van het wietroken en hasjeten? Nee dank je, doe ik liever niet aan mee.
Die van het klem-zuipen en meiden verleiden? Nee dank je, doe ik liever niet aan mee.
Die van het half-naakt over straat en vrouwen beoordelen op hun uiterlijk? Nee dank je, doe ik liever niet aan mee.
Die van kroketten en frikandellen? Nee dank je, ik eet geen vlees..
Hm, volgens mij ben ik nu een behoorlijk ongeintegreerde allochtoon.
Dus jij ziet de Nederlander als wietrokende, hasjetende, klemzuipende meidenverleiders, die niets anders dan kroketten en frikandellen eten?

Misschien wordt het voor jouw tijd dat je een andere vriendenkring zoekt...

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Je hebt het over oorlogsveteranen? Wat is de connectie met marokkanen en turken? Hebben marokkanen en turken voor ons gevochten? NEE, ze "vochten" TEGEN ons, das wat anders..

Waarom zouden wij voor hun moeten betalen? Laat ze dan naar nederland komen en laat die vader een baan nemen..want geloof me, er zijn gewoon mensen die geen baan nemen en de uitkering willen zodat ze geld krijgen voor AL hun kinderen daar in marokko(!). En wie moeten dat ophoesten? Juist, jij en ik..

Nou geloof ik best dat dit me niet zo geirriteerd had als zij gewoon "normaal" (dwz. niet als vandalen en sexverslaafden door de straten gaan lopen rond middernacht) zouden doen.

NB. Zoals boven gezegd verziekt een klein percentage van deze mensen het beeld (voor mij) voor de rest.

Verwijderd

Mensen stop deze discussie!! :) de huidige (politieke)stand van zaken is een glashelder bewijs dat er iets groots staat te gebeuren in nederland,en dat mocht eens tijd worden ook.

Ik verspil van af nu geen tijd meer aan mensen die domweg niet in willen zien dat het op de paarse laat je maar leeg plunderen manier echt niet meer kan.

Feel the force... together where strong *D
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.