Op dinsdag 29 januari 2002 10:33 schreef SICdude het volgende:
Ik ben dus echt nooit racistisch geweest. Ik vond het allemaal wel prima dat er allochtonen in Nederland waren. En er zijn er ook echt wel genoeg die zich 'normaal' gedragen (dwz: naar onze mening normaal, naar hun mening is dat vreemd), maar er is ook een gedeelte dat zich geroepen voelt de Nederlandse veiligheid naar de hel te helpen.
Zo is gebleken dat 99% van de straatroven in Rotterdam werd gepleegd door allochtonen. Sorry hoor!!
Bovendien is een vriend van me van de week overvallen en ze hebben zijn 6210 en z'n portemonnee meegenomen na bedreigd te hebben met een mes.
Ik was echt geen racist, maar als die gasten zo door gaan wil ik het best worden!
Jullie mening?
Dus...jij las dat krantenbericht...en dacht:"Ik was geen rascist, maar nu wil ik het best worden!"
Sorry, maar omwille van een krantenbericht nou rascist te worden......tsssss
Volgens mij ben jij dan wel heel simpel van geest.
Vraag ff aan je opa(als ie nog leeft) hoe hard hij gevochten heeft voor bepaalde idealen met betrekking tot de gelijkheid van de mens.
Kijken of je hem dan nog in zijn ogen durft te vertellen dat jij rascist bent.
Hij zou van schrik een hartaanval krijgen.
Zoniet....dan was hij waarscheinlijk 1 van de honderduizenden Nederlanders die met rechterhand opgestoken stonden in amsterdam in 1940 bij de aankomst van de Nazi's en het begin van de bezetting.
Ik kreeg toen ik dat op tv zag een brok in mijn keel.
Ik wist dat er in Nederland veel NSB'ers waren.
Maar op die videobeelden stond zowat half Nederland de Hitlergroet uit te brengen voor de binnenkomende Nazi's.
Sorry maar toen ik dat zag schaamde ik me ff wel dat ik Nederlander was.....dat moeten veel buitenlanders gezien hebben.
Wat zouden die wel niet denken.....
Trouwens, 40% van de criminelen is allochtoon, maar dat betekent dat alsnog 60% van de criminelen in nederland autochtonen zijn.
Waarom hoor ik je daar niet over?
Oh ja, die hebben geen kleurtje he!
Weet je het wel waar je het hierover hebt?
Je bent dus bereid, na het lezen van dit krantenartikel, alle mensen met meer pigment in hun huid dan jijzelf rascistisch te benaderen?
Rascistisch....weet je wel wat dat inhoudt jongeman?
Weet je wel hoeveel kleurlingen er ooit zijn gedood door blanken?
Nederland was anders wel de grootste slavenhandelorganisatie ter wereld.
Wij konden 4 negers op 1 vierkante meter in een boot stouwen en met maar een sterfte percentage van 75%.
Dikke winst dus!
Wij intergreren geen buitenlanders, wij assimileren ze.
We zeggen dan wel "multiculturele samenleving", maar aan de andere kant zeggen wij ze wel ff dat ze nederlands moeten praten en voor het gemak maar ff hun cultuur heel diep weg moeten stoppen voor het gemak van nederlanders.
Ze moeten zich aanpassen!
Zo was het toch?
Hoe kunnen wij van andere culturen leren als wij die mensen assimileren, ze zo bewerken dat ze totaal "Hollandiseren".
Van cultuur blijft er dan niet veel over.
Indonesie hadden we ook maar ff voor het gemak ingericht als "blanken paradijs".
Je moet je voorstellen dat in die tijd 100miljoen zwarte indonesiers werkten voor 1 miljoen blanke nederlanders.
Door oorlog en afslachting zijn daar gehele gezinnen afgeslacht, of als zij perongeluk een kopje thee van "De Hollander" lieten vallen.....dan ging het nikkerkindje eraan.
Dan heb ik het nog niet eens over Zuid Afrika!
Jesus, daar lieten Nederlanders negers levend opeten door hun honden!
Ik heb het zelf op tv gezien!
Afschuwelijk!!!
Is dat wat jij je voelt?
Door 1 krantenbericht?
Wil je echt weer terug naar af?
Wat wij die mensen ooit hebben aangedaan valt nooit goed te praten.
We hebben ze zo lang onderdrukt en arm gemaakt, dat het nog generaties zal duren voordat ze een beetje mee kunnen komen.
Dat op een schaal van 650000 inwoners in Rotterdam per jaar 260 allochtonen een straatroof plegen om te overleven vind ik dan nog meevallen!
Hah!Heb jij eens moeten overleven jongen?!
Weet jij wat dat is?
Weet jij hoe het is om te moeten stelen om te kunnen leven?
Denk je dat ze dat voor hun plezier doen?
Denk je dat honger fijn voelt?
Jij weet niet eens 0,01%.
Ik heb veel buitenlandse vrienden, geen van allen heeft ooit maar ook iemand beroofd.
Maar ik weet wel van hun dat zij familieleden hebben die geen keus hebben.
Geen huis, geen uitkering, geen baan, geen voedsel, geen water, geen taal, geen nix.
Zullen we jou eens plaatsen in diezelfde situatie maar dan in Tokyo?
Eens kijken hoe jij het ervan afbrengt jongen.