DISCLAIMER/FLAME-ALERT!!!
BOCmetalhead beledigde in zijn vorige post een vriend/collega van mij. Dat ga ik nu in een constructieve post rechtzetten. Maar er zouden weleens wat scherpe randjes aan mijn post kunnen zitten..... Niets persoonlijks! Zie ook beneden...
Op woensdag 06 februari 2002 12:57 schreef BOCmetalhead het volgende:
[..]
BOC staat voor Black Oak Clan (CS clan)
en ten 2de mag hij van zijn moslim geloof wel een nederlandse vrouw hebben...
krijgt ie vast problemen mee!
BOCmetalhead, trek je kop nou eens uit je aars en vraag eerst even informatie voordat je je conclusies trekt..... Mijn collega een moslim? Wat een CRAP! Hij is net zo'n atheist als jij en ik.
(Ter informatie, en om even een vooroordeel uit de weg te ruimen: 50 % van de inwoners van het midden-oosten is GEEN moslim. Je hebt heeeeeel veel christenen, joden (niet alleen in Israel!) en zoroastranisten in die regio.)
en waarom het nie te vertrouwens is ga bij je zelf na je zegt dat hij het zelfde verdient als jij... kan jij een nieuwe BMW veroorloven??? NEE want anders reed je er wel in 1 rond! en zeg niet dat je het niet zou doen want ik weet als iemand zich er 1 kan veroorloven doet ie het!!
Hmmmm.... Waarom rij ik geen BMW? Omdat ik het niet kan betalen natuurlijk! Fout..... Ik heb geeneens een rijbewijs, nergens voor nodig. En zelf al had ik er een, dan nog woont mijn collega bij zijn ouders en heb ik een huis met hypotheek, een vriendin die studeert en steek ik erg veel geld in zaken die ik interessanter vind als een mooie auto.
Life is all about priorities!
en wij nederlanders hebben (kans op) een goede baan! turken marrokanen en negers niet! simpelweg om het feit dat ze in die landen of een opleiding waardeloos vinden omdat je toch je vader z'n boerderij over neemt om geiten te fokken of omdat ze er geen geld voor hebben! sterker nog in sommige gebieden van turkije en marrokko zijn geen eens scholen! en dat terwijl er toch mensen wonen!
Hmmmmmmm..... Die collega van mij heeft anders wel de HTS gedaan. Net zoiets als Ethem, een Turkse vriend van me die inmiddels zijn studie rechten aan de Erasmus-universiteit heeft afgemaakt en nu bij het OM werkt. Of die 6000 marokkaanse vrouwen die dit jaar op de universiteit zijn begonnen (dat zijn dus procentueel gezien MEER mensen als onder de Nederlandse mannen EN vrouwen). Nogmaals:
- eerst onderzoeken
- dan de stront uit je oren peuteren
- dan weer onderzoeken
- DAN PAS die beerput die jij (en alleen jij) een mond noemt opentrekken.
BEGONE!
ik ben nog geen enkele turk of marrok tegen gekomen die een goede opleiding gevolgd heeft/een goede baan heeft! ze hebben allemaal laag opgeleid werk als schoonmaker of in een magazijn orderpikker!!!
Zie boven. I rest my case.
*Slaps BOCmetalhead with a trout*
en ik woon in omgeving amsterdam
moet ik nu onder de indruk zijn soms?

Ik woon in Rotterdam (niets "omgeving", HARTJE BINNENSTAD)
dus we hebben genoeg van die gasten hier!!!
IK OOK! And I love it!!!!!!
Gezellig toch? Shoarma, dondurma, lahmacun, doner, en cous-cous eten, "seni sevyorum" zeggen tegen mooie Turkse dames, samen met je Ethiopische buurman naar de marathon van Rotterdam gaan kijken......
teveel al eigenlijk! maar ja dat mag je dan weer nie zeggen want dan discrimineer je weer... BULL!!!!!!!!!
Ik ben blij dat je je eigen shit herkent, bullshitter.
kortom als er zo'n figuur in een dikke BMW of Audi of een andere dergelijke auto rond ziet rijden ga hem eerst maar eens na vragen wat hij in zijn vrije tijd doet want ergens klopt er dan toch iets niet!!!
BWAHAHAHAHAHAHA! LEES DAN EERST, OETLUL! Er zijn genoeg buitenlanders met een goede baan! (Oh, ik ben mijn buurman vergeten, een Surinamer die leraar op de Hogeschool Rotterdam & Omstreken is......)
ze behoren een brakke kadet te rijden ofzo waar ze dan met 20 man in proberen te komen!!
Misschien vindt je dat omdat je zelf in een ouwe kut-auto rijdt en dus gewoon jaloers bent?
Nog drie (meer persoonlijke) dingen, BOCmetalass:
- Het valt me overigens tegen dat je niets te zeggen had over mijn opmerking dat die collega van mij (die dus net 8 jaar in Nederland woont, ik dacht dat het langer was) beter Nederlands spreekt als jij. Je had toch zo'n grote waffel over "al die buitenlanders die geen woord Nederlands lullen"? Heb je zelf ook door dat je toch wel een behoorlijke hypocriete sufkut bent soms.....?
- Metalhead? OK, dus jij bent een "metalhead". Luister je ook wel eens naar Napalm Death? Of naar ouwe Metallica? Sepultura misschien? Stuck Mojo? Soulfly? Heerlijke anbti-discriminatie-songs hebben die gasten. Maar ja, jij kent Skullhead, SSquadron en Endlosung zeker beter.....
BELANGRIJK!
- Ik heb niets tegen je persoonlijk, BOCmetalhead. Maar die collega van mij is een toffe gozer, en als jij zo op hem gaat lopen schelden pak ik je terug, en bij deze. Don't flame me if you don't want to get your ass burnt....
No offense!