ik weet het, lol ik zag het later pasOp zondag 27 januari 2002 21:39 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
je hebt aardig de lay out verneukt he
"Welcome to Schiphol Vintage Tours. This is a 1937 airship and it has not qualifications to be in the air. So Lets do some flying over Schiphol. The biggest airport in kaaskoppenland. HAHHAHAH.
Dus......."
We're taking off now:

"That is the main ramp of Schiphol:"

"That is one of our engines....which most of the time....doesn't work. You're lucky tourists"

"nice interior! IKEA :?"

"Say hello to my best friend. The air-Controller"
Dus......."
We're taking off now:

"That is the main ramp of Schiphol:"

"That is one of our engines....which most of the time....doesn't work. You're lucky tourists"

"nice interior! IKEA :?"

"Say hello to my best friend. The air-Controller"

tampert, kriminalpolizei
avsim.com what's new....Op zondag 27 januari 2002 21:52 schreef KIMBLE het volgende:
wow waar heb ie die vandaan?
tampert, kriminalpolizei
Hawaii in de morgen (Hilo intl. - Honolulu intl.)

Hier is hij dan nog 1 keer maar dan in Rotterdam 
DE Classic Goodyear Blimp.

zo hier ben ik net opgestegen van af EHRD.

Hier ga ik voor het eerst ff een landing maken met die BLIMP

Het blijft een mooi gezicht zon ding

zo daar zijn we dan geland...

zo dat is het dan weer .. nog ff een mooie shotje van een BLIMP snachts ..

zo dit was het dan ..
Hier heb ik al jaren op zitten wachten om ook eens met zo n ding te kunnen vliegen .
Nu alleen nog en heteluchtballon
zo hier ben ik net opgestegen van af EHRD.
Hier ga ik voor het eerst ff een landing maken met die BLIMP
Het blijft een mooi gezicht zon ding
zo daar zijn we dan geland...
zo dat is het dan weer .. nog ff een mooie shotje van een BLIMP snachts ..
zo dit was het dan ..
Hier heb ik al jaren op zitten wachten om ook eens met zo n ding te kunnen vliegen .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
nice pics man, ik wil ook snellere processorOp zondag 27 januari 2002 21:55 schreef biobak het volgende:
Hawaii in de morgen (Hilo intl. - Honolulu intl.)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zit alleen nog steeds te twijfelen welke
BF1: Don-Panio
amd xp 2000+Op zondag 27 januari 2002 22:39 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
nice pics man, ik wil ook snellere processor
zit alleen nog steeds te twijfelen welke
Mieljaar, net een dag niet online en meteen al 4 pagina's moeten teruglezen...dit topic gaat echt snel 
Ohja, ik begrijp gewoon niet dat de fps zo laag is. Zo mooi en gedetailleerd is het spel niet. Check eens zo'n MOHAA of Wolvenstein. Grafisch veel mooier en toch veel sneller. Of zou dit verschil puur liggen in het rekenwerk van de pc dat dus ook doorwerkt op de snelheid van de graphics?
Ohja, ik begrijp gewoon niet dat de fps zo laag is. Zo mooi en gedetailleerd is het spel niet. Check eens zo'n MOHAA of Wolvenstein. Grafisch veel mooier en toch veel sneller. Of zou dit verschil puur liggen in het rekenwerk van de pc dat dus ook doorwerkt op de snelheid van de graphics?
Flightsims vereisen veel meer brute rekenkracht (waarvan een deel kan worden overgenomen door de GK) dan b.v. RTCW, vanwege het grote aantal formules (zowel middelbare school- als universiteitswis- en natuurkunde) dat wordt gehanteerd. Denk aan belichting, perspectief-parallax, aerodynamica, enz.
En daarom vind ik dat ECS een biosupdate moet uitbrengen waarmee je tenminste de FSB kan overklokkenOp zondag 27 januari 2002 23:22 schreef Nephilin het volgende:
Flightsims vereisen veel meer brute rekenkracht (waarvan een deel kan worden overgenomen door de GK) dan b.v. RTCW, vanwege het grote aantal formules (zowel middelbare school- als universiteitswis- en natuurkunde) dat wordt gehanteerd. Denk aan belichting, perspectief-parallax, aerodynamica, enz.
Want een 1600+ moet toch echt ff een 1800+/1900+ worden
* McFlipp houdt niet van die onofficiele biossen...
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Kan met FS2002 Pro. Daar zit een tool bij (GMax) waarmee je 3d wireframepjes kan maken. Het is in principe mogelijk om een verhuisdoos te tekenen in GMax, deze te exporteren naar FS2002, en dan de model file van de b747 te overschrijven. Volgende keer dat je de b747 kiest, heb je dus een verhuisdoos met de vlieg-eigenschappen van een 747Op zondag 27 januari 2002 13:41 schreef Bart Coppens het volgende:
Wat ik het meeste mis aan FS3 (of was het nu 4, straks ff checken) was dat je bestaande vliegtuigen kon veranderen ..
WHAHAHAHAAHAAAOp zondag 27 januari 2002 23:49 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Kan met FS2002 Pro. Daar zit een tool bij (GMax) waarmee je 3d wireframepjes kan maken. Het is in principe mogelijk om een verhuisdoos te tekenen in GMax, deze te exporteren naar FS2002, en dan de model file van de b747 te overschrijven. Volgende keer dat je de b747 kiest, heb je dus een verhuisdoos met de vlieg-eigenschappen van een 747
stoer: "verhuisdoos requesting clearance for takeoff at runway verhuiswagen"
maar ff serieus, die NL scenery waar jullie allemaal op zitten te
Kijk naar mijn signOp zondag 27 januari 2002 23:57 schreef Reley het volgende:
[..]
WHAHAHAHAAHAAA![]()
maar ff serieus, die NL scenery waar jullie allemaal op zitten tezou dat op mijn systeempje nog een redelijk FPS halen?? voor specs, zie sign.....
Als je het rustig houd dan gaat het wel goed hoor de grafX een beetje lager zetten en dan gaat het wel beter ..
ik heb hem nu op 1024 @16bits staan bijna vol open ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
kee thx, morgen es proberen, nu niet echt meer zin in
ja hoor, genoeg geheugen en een redelijke processorOp zondag 27 januari 2002 23:57 schreef Reley het volgende:
[..]
WHAHAHAHAAHAAA![]()
maar ff serieus, die NL scenery waar jullie allemaal op zitten tezou dat op mijn systeempje nog een redelijk FPS halen?? voor specs, zie sign.....
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Nou weet ik niet wat voor antwoord ik hier terug op verwacht want ik zou het zelf niet weten, maareh 'voelt' zo'n ding wel een beetje aan als blimp of is het flightmodel gewoon een veredelde cessna?Op zondag 27 januari 2002 22:38 schreef Blackhole het volgende:
Hier is hij dan nog 1 keer maar dan in Rotterdam
...
zo dit was het dan ..
| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |
Op welke settings staat die dan? (op high details?)Op zondag 27 januari 2002 21:21 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
zeker +1400mhz (amd he)
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Mijn eerste reactie na het zien van de NL2002 screenies:
De kleuren ziijn onecht: groen is te (knalk)groen en zo. Niet realistisch. De textures zijn ook erg strak en vlak, lijkt me. De standaard textures zijn veel realistischer gekleurd.
Volgens mij hadden de makers beter kunnen wachten op de sdk zodat ze autogen hadden kunnen gebruiken. Je ziet nu echt van die kale opgeplakte boompjes op strakke groene veldjes. Niet echt mooi. Lijkt FS 5 wel. Bovendien slurpen al die boompjes volgens mij ook veel fps. Met autogen krijg je ten eerste een veel mooier, voller, realistischer resultaat en ten tweede zal het vlotter lopen.
Maar... het is gratis en ik heb bewondering voor al die lui dit zomaar voor nop voor ons in elkaar hebben gezet! Ik ga hem natuurlijk alsnog downloaden en eens kijken hoe het er in real-life uit ziet. Mischien is het dan toch leuker.
Bovendien weet ik zeker dat m'n kids het hartstikke leuk vinden om al die snelwegen te volgen en ons huis op te zoeken (weinig kans, denk ik...): want standaard is Nederland toch wel errug simpel, natuurlijk...
De kleuren ziijn onecht: groen is te (knalk)groen en zo. Niet realistisch. De textures zijn ook erg strak en vlak, lijkt me. De standaard textures zijn veel realistischer gekleurd.
Volgens mij hadden de makers beter kunnen wachten op de sdk zodat ze autogen hadden kunnen gebruiken. Je ziet nu echt van die kale opgeplakte boompjes op strakke groene veldjes. Niet echt mooi. Lijkt FS 5 wel. Bovendien slurpen al die boompjes volgens mij ook veel fps. Met autogen krijg je ten eerste een veel mooier, voller, realistischer resultaat en ten tweede zal het vlotter lopen.
Maar... het is gratis en ik heb bewondering voor al die lui dit zomaar voor nop voor ons in elkaar hebben gezet! Ik ga hem natuurlijk alsnog downloaden en eens kijken hoe het er in real-life uit ziet. Mischien is het dan toch leuker.
Bovendien weet ik zeker dat m'n kids het hartstikke leuk vinden om al die snelwegen te volgen en ons huis op te zoeken (weinig kans, denk ik...): want standaard is Nederland toch wel errug simpel, natuurlijk...
Oh trouwens sheik heb je problemen met je MSN?
Verwijderd
Weet je wat me opgevallen is
.....we hebben nog helemaal geen vrouwelijke leden bij BleuBird Aviation!
....wie gaat daar ff voor zorgen??
Verwijderd
Dreamfleet Operations Manual uitbreiding!!!
Ik zag net op de Dreamfleet site dat er twee uitbreidingen zijn bijgekomen voor de Operations Manual: hoofdstuk 16 en 17. Speciaal leuk voor de realisme fanatici onder ons. Ze heten Limitations (10 pagina's met allerlei mini's en maxima's) en Planning & Performance (29 pagina's lijstjes met o.a. landing speeds, flap speeds, fuel verbruik, temperatuur en zelfs lijsten die laten zien hoe ver je kunt komen als je motoren zijn uitgevallen (afhankelijk van je hoogte, snelheid temperatuur!!!).
Je vindt ze hier.
Ik zag net op de Dreamfleet site dat er twee uitbreidingen zijn bijgekomen voor de Operations Manual: hoofdstuk 16 en 17. Speciaal leuk voor de realisme fanatici onder ons. Ze heten Limitations (10 pagina's met allerlei mini's en maxima's) en Planning & Performance (29 pagina's lijstjes met o.a. landing speeds, flap speeds, fuel verbruik, temperatuur en zelfs lijsten die laten zien hoe ver je kunt komen als je motoren zijn uitgevallen (afhankelijk van je hoogte, snelheid temperatuur!!!).
Je vindt ze hier.
Verwijderd
Morge allemaal!! Weet iemand of er ook een Dreamfleet livery is van Transavia? Ik kan namelijk nergens 1 vinden..
THANX!!
THANX!!
d'r is ook nog geen enkele reactie van een vrouw op deze thread (+ z'n voorgangers) geweest. Waarschijnlijk komt dat wel weer goed als we eenmaal up and running zijn......Op maandag 28 januari 2002 11:57 schreef Aerodynamic het volgende:
Weet je wat me opgevallen is.....we hebben nog helemaal geen vrouwelijke leden bij BleuBird Aviation!
(en de equal opportunity employer voordelen duidelijk worden
Die is er inderdaad... en wel hierOp maandag 28 januari 2002 12:39 schreef terwee het volgende:
Morge allemaal!! Weet iemand of er ook een Dreamfleet livery is van Transavia? Ik kan namelijk nergens 1 vinden..
THANX!!
alstublieft: Transavia liveryOp maandag 28 januari 2002 12:39 schreef terwee het volgende:
THANX!!
zo...die pta's waren niet eens zo heel moeilijk en dan te bedenken dat ik geen reet heb gedaan gisteren
tampert, kriminalpolizei
sommige mensen hoor ik nog wel eens over icq vragen waarom ik de laatste tijd zo weinig vlieg en niet meer veel op GoT post.
dat komt omdat ik dus tot 21 juni stage loop en geen tijd er meer voor heb. 's avonds ben ik meestal werken...
maar vanaf 21 juni ben ik er weer volop!
dat komt omdat ik dus tot 21 juni stage loop en geen tijd er meer voor heb. 's avonds ben ik meestal werken...
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
heey, ik zit ff op school te internetten
maarre, waar haal ik die sr71? want ik kan nooit binnenkomen op flightsim...
Van de SR-71 zijn verschillende versies (sommige met panel, sommige met sound, sommige met beiden, sommigen zonder - you get the idea).
FS2002 model van PSS; geen panel, geen sounds
FS2000 model van PSS; custom panel (1), custom sounds (1)
FS2000 model (1); custom panel (2), custom sounds (2)
FS2000 model (2); geen panel, geen sounds
FS98 model; geen panel, geen sounds
En de rest mag je zelf zoeken...
FS2002 model van PSS; geen panel, geen sounds
FS2000 model van PSS; custom panel (1), custom sounds (1)
FS2000 model (1); custom panel (2), custom sounds (2)
FS2000 model (2); geen panel, geen sounds
FS98 model; geen panel, geen sounds
En de rest mag je zelf zoeken...
check it:
SCHIPHOL - Door een storm hebben reizigers op Schiphol maandagochtend te maken met vertragingen die kunnen oplopen tot anderhalf uur. Door de harde westzuidwesten wind kan de luchthaven maar de helft van het gebruikelijke aantal landingen aan, aldus een woordvoerster van Schiphol.
SCHIPHOL - Door een storm hebben reizigers op Schiphol maandagochtend te maken met vertragingen die kunnen oplopen tot anderhalf uur. Door de harde westzuidwesten wind kan de luchthaven maar de helft van het gebruikelijke aantal landingen aan, aldus een woordvoerster van Schiphol.
Verwijderd
Ik bied me aan als vrijwilligster!Op maandag 28 januari 2002 11:57 schreef Aerodynamic het volgende:
Weet je wat me opgevallen is.....we hebben nog helemaal geen vrouwelijke leden bij BleuBird Aviation!
Hmm ik ga eens ff checken daarOp maandag 28 januari 2002 14:33 schreef jos_zwa het volgende:
check it:
Verwijderd
Eerste indrukken van NL2000: leuk, eindelijk weer eens wat leven in de toendra die Nederland was. Maar je moet wel onnauwkeurigheden en fouten ff door de ogen zien.
Over FPS (lees: FPH) niet te spreken helaas.
Rare fouten trof ik aan op het vliegveld Teuge wat ik ken als een spiegelglad grasoppervlak, waar opeens fiks reliëf naar boven komt:

Iemand enig idee hoe ik dit kan verwijderen? (deleten van bepaalde BGL's ofzo)
Rare fouten trof ik aan op het vliegveld Teuge wat ik ken als een spiegelglad grasoppervlak, waar opeens fiks reliëf naar boven komt:

Verwijderd
Hee zwager Jos, leuk je weer even te zien!Op maandag 28 januari 2002 13:10 schreef jos_zwa het volgende:
sommige mensen hoor ik nog wel eens over icq vragen waarom ik de laatste tijd zo weinig vlieg en niet meer veel op GoT post.
We zullen je helemaal moeten bijscholen in juni!
he lul...nog geneukt?Op maandag 28 januari 2002 14:51 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Hee zwager Jos, leuk je weer even te zien!
We zullen je helemaal moeten bijscholen in juni!
tampert, kriminalpolizei
stage sux echt! de heledag een beetje niksen enz...Op maandag 28 januari 2002 14:55 schreef Evilernie het volgende:
[..]
he lul...nog geneukt?
dat is iets met flattens en nog watOp maandag 28 januari 2002 14:46 schreef Rateltje het volgende:
Eerste indrukken van NL2000: leuk, eindelijk weer eens wat leven in de toendra die Nederland was. Maar je moet wel onnauwkeurigheden en fouten ff door de ogen zien.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
moe je ff kijke op nl2000 site
okeej mij heft net geprobeerd te landen op rwy 27 op schiphol 
Niet gelukt met die pokke wind daar zeg! Je word gewoon weg geblazen in je dreamfiletje
Niet gelukt met die pokke wind daar zeg! Je word gewoon weg geblazen in je dreamfiletje
Okeej hier de pics van de vlucht toen het nog goed ging 
alhoewel ik wel zoals je ziet met flink wat wind ben opgestegen

Dan volgen nu wat sfeer impressie's van nl2000

Okeej check m'n fps! En dit is in 1280x960x16 en zonder mipmapping...
alhoewel ik wel zoals je ziet met flink wat wind ben opgestegen

Dan volgen nu wat sfeer impressie's van nl2000

Okeej check m'n fps! En dit is in 1280x960x16 en zonder mipmapping...

he das mijn plane
* KIMBLE vliegt ook altijd met de dutchbird
* KIMBLE vliegt ook altijd met de dutchbird
hier mijn landing at Soesteberg AB

tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Hoe komt het dat jij Locked at 30 FPS hebt en ik maar 25?Op maandag 28 januari 2002 15:48 schreef Evilernie het volgende:
[afbeelding]
Omdat -ie dat anders heeft ingesteld?
kan je instellen bij options/settings/display/hardwareOp maandag 28 januari 2002 15:49 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij Locked at 30 FPS hebt en ik maar 25?
Verwijderd
OkayOp maandag 28 januari 2002 15:50 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
kan je instellen bij options/settings/display/hardware
tsss dat jij dat niet weetOp maandag 28 januari 2002 15:49 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij Locked at 30 FPS hebt en ik maar 25?

Hmmm lekkah, North Dakota ANG F-16's op de Bakermat! Nou daar neem ik wel een dagje voor vrij. Al hoewel, kan je niet beter naar Gilze komen? Kan je veel beter platen daarOp maandag 28 januari 2002 15:48 schreef Evilernie het volgende:
[afbeelding]
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Mooie pics McFlipp. Ik vind die FPH maar wazig hoor. Zelfs in de lucht is de framerate om te hui...zuigen. Komt ook nog eens een DF bij met een vette FPS drop.... 
Trouwens, waarom locken jullie eigenlijk de FPS? Ik heb hem gewoon op unlimited gezet.
Trouwens, waarom locken jullie eigenlijk de FPS? Ik heb hem gewoon op unlimited gezet.
Verwijderd
Van hardware en FS instellingen heb ik de ballen verstand. Ik vlieg alleen goedOp maandag 28 januari 2002 15:51 schreef McFlipp het volgende:
[..]
tsss dat jij dat niet weet![]()
(
![]()
)
Vraag 2. In World - Scenery Directory - NL2000 - Edit: wat kan ik het beste instellen ==> Cache this scenery of Use this scenery directly ? (voor zo hoog mogelijke FPH; ruimte op HD heb ik genoeg)
ik denk cache want dan zit het in je ram toch?Op maandag 28 januari 2002 16:03 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Van hardware en FS instellingen heb ik de ballen verstand. Ik vlieg alleen goed![]()
Vraag 2. In World - Scenery Directory - NL2000 - Edit: wat kan ik het beste instellen ==> Cache this scenery of Use this scenery directly ? (voor zo hoog mogelijke FPH; ruimte op HD heb ik genoeg)
Eigenlijk geen idee, tis lang geleden dat de FPS boven de 30 uitkwamOp maandag 28 januari 2002 15:58 schreef Robin Shrine het volgende:
Mooie pics McFlipp. Ik vind die FPH maar wazig hoor. Zelfs in de lucht is de framerate om te hui...zuigen. Komt ook nog eens een DF bij met een vette FPS drop....
ps heb je m'n mail nog ontvangen eigenlijk
Verwijderd
Als je em lockt, dan blijft de FPS een beetje constant rond dat getal, als je em op unlimited zet, dan kan je opeens 60 FPS hebben en dan weer 10fps.....dat speelt zo irritant....dus vandaar lockenOp maandag 28 januari 2002 15:58 schreef Robin Shrine het volgende:
ik zit nu op mijn werk en wil eigenlijk met GMax aan de slag vanavond en morgen, kan iemand de manual naar me mailen zodat ik hem kan printen aangezien ik vanmorgen vergeten ben hem naar me werk te mailen?
bedankt alvast..
bedankt alvast..
Verwijderd
Typisch een opmerking van een (naar zijn mening goede) piloot, die gymnasiasten uitscheldt, omdat ze te arrogant zijnOp maandag 28 januari 2002 16:03 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Van hardware en FS instellingen heb ik de ballen verstand. Ik vlieg alleen goed![]()

En bij een gelockte FPS wordt ook rekenkracht "uitbesteed" aan andere taken (b.v. gauge updating).
Een hoge framerate is mooi, maar een constante is nog fijner (schommelingen zijn funest).
Een hoge framerate is mooi, maar een constante is nog fijner (schommelingen zijn funest).
wat was je mail ook weer?? dan komt ie er zo aanOp maandag 28 januari 2002 16:08 schreef rdluca het volgende:
ik zit nu op mijn werk en wil eigenlijk met GMax aan de slag vanavond en morgen, kan iemand de manual naar me mailen zodat ik hem kan printen aangezien ik vanmorgen vergeten ben hem naar me werk te mailen?
bedankt alvast..
ik ken hem prive en het is een echte goeie piloot hij weet veel meer dan ikOp maandag 28 januari 2002 16:08 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Typisch een opmerking van een (naar zijn mening goede) piloot, die gymnasiasten uitscheldt, omdat ze te arrogant zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij heeft me ook de eerste fmc stapjes geleerd
dankjeOp maandag 28 januari 2002 16:08 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Typisch een opmerking van een (naar zijn mening goede) piloot, die gymnasiasten uitscheldt, omdat ze te arrogant zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Btw het was een grapje hoor
En ik ben totaal niet arrogant, ik schep alleen maar op over m'n 1,8fps met nl2000 scenery....
Verwijderd
Jah maar ik moest em ff terugpakkenOp maandag 28 januari 2002 16:10 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik ken hem prive en het is een echte goeie piloot hij weet veel meer dan ik
hij heeft me ook de eerste fmc stapjes geleerd
okOp maandag 28 januari 2002 16:11 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Jah maar ik moest em ff terugpakken
Verwijderd
Ik had het daarom ook niet tegen jouOp maandag 28 januari 2002 16:11 schreef McFlipp het volgende:
[..]
dankje
Btw het was een grapje hoor
En ik ben totaal niet arrogant, ik schep alleen maar op over m'n 1,8fps met nl2000 scenery....
Als je hem lockt dan lock je alleen je MAX fps hoor. Als je hem constant wilt hebben dan moet je ook je MIN fps aanpassen.Op maandag 28 januari 2002 16:06 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Als je em lockt, dan blijft de FPS een beetje constant rond dat getal, als je em op unlimited zet, dan kan je opeens 60 FPS hebben en dan weer 10fps.....dat speelt zo irritant....dus vandaar locken
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
rdluca@consumentenbond.nlOp maandag 28 januari 2002 16:09 schreef McFlipp het volgende:
[..]
wat was je mail ook weer?? dan komt ie er zo aan
Thanks!
De manual zit gewoon in de help in gmax zelf. Ik heb de turorials bijna af, alleen weet ik niet precies hoe je zo'n gamepack moet gebruikenOp maandag 28 januari 2002 16:08 schreef rdluca het volgende:
bedankt alvast..
(jaja, bennierex is weer even terug
Verwijderd
Jah maar je krijgt dus geen uitschieters...Op maandag 28 januari 2002 16:12 schreef achappey het volgende:
[..]
Als je hem lockt dan lock je alleen je MAX fps hoor. Als je hem constant wilt hebben dan moet je ook je MIN fps aanpassen.
Hoezo, hij kan toch naar beneden uitschieten? Je MIN fps kan je trouwens in een ini-file aanpassen.Op maandag 28 januari 2002 16:13 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Jah maar je krijgt dus geen uitschieters...
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
ik vind het hele fs2002 zwaar klote geprogrammeerd.. sommige flight sims zien er zo vet uit en draaien ze goed!! dit is gewoon niet normaal meer!
vind je het gek op je systeemOp maandag 28 januari 2002 16:15 schreef jos_zwa het volgende:
ik vind het hele fs2002 zwaar klote geprogrammeerd.. sommige flight sims zien er zo vet uit en draaien ze goed!! dit is gewoon niet normaal meer!
Verwijderd
Daar heb je een puntOp maandag 28 januari 2002 16:15 schreef jos_zwa het volgende:
hehehe... Operation clear hunter dit jaar in NederlandOp maandag 28 januari 2002 15:55 schreef tazzman het volgende:
[..]
Hmmm lekkah, North Dakota ANG F-16's op de Bakermat! Nou daar neem ik wel een dagje voor vrij. Al hoewel, kan je niet beter naar Gilze komen? Kan je veel beter platen daar

hehehe, het mag niet, maar daarom is het ook zo leuk
tampert, kriminalpolizei
ik speelde het ook op een athlon xp1700+ met DDR geheugen en een geforce.. moet je dan maar eens nl 2000 v2 installeren.. loopt nog nietOp maandag 28 januari 2002 16:16 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
vind je het gek op je systeem
Verwijderd
Hihi, je hebt geluk dat ik vandaag in een goede bui ben. We staan quitte, no hard feelingsOp maandag 28 januari 2002 16:08 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Thx Kimble
ik heb hier een 1400 staan en daar loopt hetOp maandag 28 januari 2002 16:34 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
ik speelde het ook op een athlon xp1700+ met DDR geheugen en een geforce.. moet je dan maar eens nl 2000 v2 installeren.. loopt nog niet
Verwijderd
Dat vermoeden had ik ook. En: het werkt! De FPH is een stuk gestegen. Ik ga niet zeggen naar hoe'hoog' want ik schaam me doodOp maandag 28 januari 2002 16:05 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik denk cache want dan zit het in je ram toch?
hoe hoog?Op maandag 28 januari 2002 16:37 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik ook. En: het werkt! De FPH is een stuk gestegen. Ik ga niet zeggen naar hoe'hoog' want ik schaam me dood
* KIMBLE gaat het ook proberen als die geland is op leibOp maandag 28 januari 2002 16:37 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik ook. En: het werkt! De FPH is een stuk gestegen. Ik ga niet zeggen naar hoe'hoog' want ik schaam me dood
Verwijderd
's nie Leip? ==> IpizzaOp maandag 28 januari 2002 16:39 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
* KIMBLE gaat het ook proberen als die geland is op leib
jaOp maandag 28 januari 2002 16:40 schreef Rateltje het volgende:
[..]
's nie Leib? ==> IBizza
Kun je FS2002 ook online spelen? Dat is wel erg
Uhm ja. Daar gingen al deze topics oorspronkelijk over (en over screenshots uiteraard)
Verwijderd
Is er iemand die al meer info kan geven over de release van EHAM van LAGO?? Is het nog steeds 29 januari? Er zouden ook screenies komen staat er.. maar er zit nog geen schot in. Lijkt me dat die LAGO geen FPS killer is
jaOp maandag 28 januari 2002 16:41 schreef SanderHovestad het volgende:
Euhmmm ik zou zeggen, kijk ff in het "plan hier je vluchten online topicOp maandag 28 januari 2002 16:41 schreef SanderHovestad het volgende:
Ja je kan het dus prima online spelen, je kan het zelfs op vatsim spelen
lago=juist ook een fp killerOp maandag 28 januari 2002 16:44 schreef terwee het volgende:
Is er iemand die al meer info kan geven over de release van EHAM van LAGO?? Is het nog steeds 29 januari? Er zouden ook screenies komen staat er.. maar er zit nog geen schot in. Lijkt me dat die LAGO geen FPS killer is
Maar mooi (kan ik van NL2000 nou niet bepaald zeggen)
heb ie het alleen over schiphol of heel nl2000?Op maandag 28 januari 2002 16:45 schreef Nephilin het volgende:
Maar mooi (kan ik van NL2000 nou niet bepaald zeggen)
ik denk heel nl2000Op maandag 28 januari 2002 16:47 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
heb ie het alleen over schiphol of heel nl2000?
* KIMBLE houd van nl2000Op maandag 28 januari 2002 16:47 schreef McFlipp het volgende:
[..]
ik denk heel nl2000Vind het nou ook niet echt denderend en al helemaal niet met die bagger fps
is nl2000 ook gewoon "netjes" te uninstallen ?
tuurlijk: in fs naar: world/scenery libery/ gaan en dan het vinkje bij nl2000 uitzetteOp maandag 28 januari 2002 16:50 schreef jos_zwa het volgende:
is nl2000 ook gewoon "netjes" te uninstallen ?
ik denk dat ik dat maar ga doen en dan gewoon de scenery settings nog maar wat opschroef, ben nu gewend aan een fps van 5Op maandag 28 januari 2002 16:52 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
tuurlijk: in fs naar: world/scenery libery/ gaan en dan het vinkje bij nl2000 uitzette
hehe damn wat posten jullie trouwens snel zegOp maandag 28 januari 2002 16:55 schreef McFlipp het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat maar ga doen en dan gewoon de scenery settings nog maar wat opschroef, ben nu gewend aan een fps van 5
hehe ik weet we zijn te snel met postenOp maandag 28 januari 2002 16:57 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
hehe damn wat posten jullie trouwens snel zegik ga nu naar huis. weer een dag stage erop.. nog 89 tegaan.. en dan weer FSen!
En je hebt er al 1 dag opzitten
Kan iemand zijn FPS posten met NL2000 met alle settings op LOW, 1024x768x16 Met het volgende systeem ? :
128MB geheugen
1GHZ proc (Intel/AMD --> iemand een duron 1GHZ?)
Btw, Hoeveel HD ruimte heb je nodig voor NL2000? (Alleen wat erbij komt dus, dus niet NL2000 en FS2002
)
128MB geheugen
Btw, Hoeveel HD ruimte heb je nodig voor NL2000? (Alleen wat erbij komt dus, dus niet NL2000 en FS2002
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
euhh er komt 322mb bij d8 ik, en ik heb geen zin om dat te testen, want ik heb hem er alweer helemaal compleet af gegooidOp maandag 28 januari 2002 17:18 schreef ND het volgende:
Kan iemand zijn FPS posten met NL2000 met alle settings op LOW, 1024x768x16 Met het volgende systeem ? :
128MB geheugen
Btw, Hoeveel HD ruimte heb je nodig voor NL2000? (Alleen wat erbij komt dus, dus niet NL2000 en FS2002)
Verwijderd
Mensen, slechte mededeling!!! IK KOM WEER NAAR NEDERlAND!
Het bedrijf waarvoor ik werkte is bijna failliet en er is geen ruimte meer voor mij. ENORM KUT DUS!!!!!
Geen mooite stranden, maar wel weer lekker vliegen. Maar goed, wel FLINK balen! Donderdag ben ik weer in het land, maar ik lees dat het bij jullie stormt.. dus hopelijk donderdag ook nog..
Het bedrijf waarvoor ik werkte is bijna failliet en er is geen ruimte meer voor mij. ENORM KUT DUS!!!!!
Geen mooite stranden, maar wel weer lekker vliegen. Maar goed, wel FLINK balen! Donderdag ben ik weer in het land, maar ik lees dat het bij jullie stormt.. dus hopelijk donderdag ook nog..
dat heet een vaginaOp maandag 28 januari 2002 17:56 schreef terwee het volgende:
Mensen, slechte mededeling!!! IK KOM WEER NAAR NEDERlAND!![]()
![]()
![]()
![]()
Dit topic is gesloten.