tampert, kriminalpolizei
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
hier staan we dan op Rotterdam ..
nu ff neusje optrekken en dan gaan we naar Denhaag ..
Maar eerst ff hoogte gaan maken
FF een mooi uitzicht op de havens van R dam .
EN daar heb je de pier al
nu op naar Adam
Zo iemand al herkend welk vliegveld dit is ??
Daar zien we EHAM al.
en hier komen we in de regen aan vliegen op EHAM.
zo daar zijn we weer geland.
Dit was dus in FS 2002 met DF 737 en met de nieuwe OPdate van NL2000 voor Fs 2002
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
nice shots, maar nu de vraag van de dag:Op zondag 27 januari 2002 16:26 schreef Blackhole het volgende:
Hier zijn de nieuwe shot van die update .. FF een vluchtje van EHRD naar EHAM .. via Denhaag
[afbeelding]
hier staan we dan op Rotterdam ..
[afbeelding]
nu ff neusje optrekken en dan gaan we naar Denhaag ..
[afbeelding]
FF een mooi uitzicht op de havens van R dam .
[afbeelding]
EN daar heb je de pier al
nu op naar Adam
[afbeelding]
Zo iemand al herkend welk vliegveld dit is ??
[afbeelding]
Daar zijn we EHAM al.
[afbeelding]
en hier komen we in de regen aan vliegen op EHAM.
[afbeelding]
zo daar zijn we weer geland.
Dit was dus in FS 2002 met DF 737 en met de nieuwe OPdate van NL2000 voor Fs 2002
wat was je fps?
Wil je niet wetenOp zondag 27 januari 2002 16:28 schreef bolk het volgende:
[..]
nice shots, maar nu de vraag van de dag:
wat was je fps?
soms zit ik wel aan 30 hoor.
maar hij is inderdaad heel erg een zuiger voor wat FPS aan gaat
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
ik had maar iets van 6fps ofzo! en landde met 4fps!! Gelukkig dat ik zo ervaren ben (
Ik vind het wel jammer dat ie niet een winterlandschap aankan zegmaar, ik deed zo topview en dan zie je een stukje wat door nl200v2 gerenderd word en de rest is dan nog van fs zelf, maar ik had dus winter gekozen het nl200v2-gerenderde stuk was gewoon zomer zegmaar, en daaromheen winter, best vervelend... ik zal zo ff wat screens posten.
Zo hier de pics

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Die flats is dat niet de BijlmerOp zondag 27 januari 2002 16:32 schreef McFlipp het volgende:
Damn wat is dat zwaar voor je pc zeg!! (zie specs in sig)
ik had maar iets van 6fps ofzo! en landde met 4fps!! Gelukkig dat ik zo ervaren ben (![]()
![]()
)
Ik vind het wel jammer dat ie niet een winterlandschap aankan zegmaar, ik deed zo topview en dan zie je een stukje wat door nl200v2 gerenderd word en de rest is dan nog van fs zelf, maar ik had dus winter gekozen het nl200v2-gerenderde stuk was gewoon zomer zegmaar, en daaromheen winter, best vervelend... ik zal zo ff wat screens posten.
Zo hier de pics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
want als ik het goed heb is dat het wel .. want het lijkt erverdacht veel op .
Verwijderd
écht niet uitzien..... dit ga ik dus niet downloaden...
• lage FPS
• geen winterlandschap
• geen dynamic scenery meer
• landschappen zijn niet "echt mooi"
Maar sommige shots zijn wel weer kewl

Check dat jetcenter daar
hee
tampert, kriminalpolizei
van schiphol naar heathrow
dit is dus de start niet echt veel bijzonders
en we verlaten Nederland al weer
en we zijn alweer halverwege, zie plaatje voor plaats, snelheid en hoogte
en deze vond ik ook wel leuk
en we zijn alweer boven Engeland
oeps ik ben er alweer bijna en ben nog veel te hoog
nou ja dan maar een rondje draaien
en nu kom ik een beetje te laag uit [het is nog best moeilijk ook
veel te laag

en een beetje bijsturen en dan word het nog wel een redelijkr landing
en krijg ik dit

ik vat er niks van geen crashmelding of iets dergelijks
is het bug ofzo
en weet iemand hier iets op
alvast bedankt!!
• tja.. hier met 11a16fpsOp zondag 27 januari 2002 16:49 schreef Evilernie het volgende:
wel lachuh hoor dat nl2000 maar er zittne wel wat nadelen aan zeg
• lage FPS
• geen winterlandschap
• geen dynamic scenery meer
• landschappen zijn niet "echt mooi"
• aghhh * KIMBLE vliegt liever in de zomer
• hier wel hoor
• ik vind ze
met dynamic scenery bedoel ik van die huisjes die overal worden neergepleurd. Autogen heet het geloof ik.......En een fps is duidelijk lager dan voorheen en dat is toch jammer maar wel logischOp zondag 27 januari 2002 16:57 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
• tja.. hier met 11a16fps
• aghhh * KIMBLE vliegt liever in de zomer
• hier wel hoor
• ik vind ze![]()
tampert, kriminalpolizei
Op zondag 27 januari 2002 17:55 schreef bolk het volgende:
Ik ga eens kijken wat voor proc ik ga aanschaffen.. waarschijnlijk een 1800+
Ik ben al aan het sparen voor een 2 gigOp zondag 27 januari 2002 17:55 schreef bolk het volgende:
De Nieuwe Waterweg
Zandvoort
A'dam CS
De Arena
RAI
Schiphol Oost
Op naar de GeForce4..
Verwijderd
Hebbie geld over??Op zondag 27 januari 2002 17:55 schreef bolk het volgende:
Ik zit er over te denken om een voetenstuur te kopen....die twisthandle van mn joystick werd voor geen meter....
Kep wel iets nieuws ondekt waardoor het landen opeens 10 keer makkelijker is geworden :P! De nullzone van je joystick zo klein mogelijk maken, je stuurt dan veel precieser....echt helemaal te gek
AMD maakt a.s. dinsdag de nieuwe prijzen bekend die wellicht lager zullen liggen.. Ik had een 1600+ in mjin bezit.. was kapot gegaan en heb ik geruild voor 256 MB DDR (omdat ik die nog niet had en de prijzen errug hard stijgen). Dus ik heb het best slim gedaan en als de prijzen een beetje meezitten dan hoop ik dat ik een redelijke proc kan kopen en op een degelijke manier FS kan spelenOp zondag 27 januari 2002 18:00 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ik ben al aan het sparen voor een 2 gigalleen moet nog een paar maanden wachten voor dat ik hem kan kopen ..
Verwijderd
Ik kan niet inzien hoe je dit mooi kan vinden...Op zondag 27 januari 2002 18:03 schreef KIMBLE het volgende:
ik vind die nl2000 zo mooi die fps maken me niet veel uit bij mij loopt het ook vloeiend (voor mij dan) met zo'n 10a15fps
Gewoon allemaal plat met hier en daar opeens een bekend gebouw....en dan nog heel kartelig...ik weet niet hoe ik het moet verwoorden maar ik vind het errrug lelijk

Pff, een AMD Tbird @ 1400 met Geforce kaart, en dan nog maar 15 FPSOp zondag 27 januari 2002 18:03 schreef KIMBLE het volgende:
ik vind die nl2000 zo mooi die fps maken me niet veel uit bij mij loopt het ook vloeiend (voor mij dan) met zo'n 10a15fps
Ik heb een AMD Tbird @ 1333 met Matrox G450 Dualhead, die trekt dat nooit

het is veel mooier dan het 'woestijnlandschap' wat er standaard inzitOp zondag 27 januari 2002 18:06 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ik kan niet inzien hoe je dit mooi kan vinden...
Gewoon allemaal plat met hier en daar opeens een bekend gebouw....en dan nog heel kartelig...ik weet niet hoe ik het moet verwoorden maar ik vind het errrug lelijk

jawel hoorOp zondag 27 januari 2002 18:07 schreef SanderHovestad het volgende:
[..]
Pff, een AMD Tbird @ 1400 met Geforce kaart, en dan nog maar 15 FPS
Ik heb een AMD Tbird @ 1333 met Matrox G450 Dualhead, die trekt dat nooit
en je videokaart heeft er niks mee te maken die zit te slapen tijdens fs
Verwijderd
Maar dan heb je nog een beetje FPSOp zondag 27 januari 2002 18:08 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
het is veel mooier dan het 'woestijnlandschap' wat er standaard inzit![]()
![]()
daar ben ik het mee eens. Ook EHRD ziet er super uit.. (laatst IRL van gevlogen).. alleen die FPS.. sja..Op zondag 27 januari 2002 18:08 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
het is veel mooier dan het 'woestijnlandschap' wat er standaard inzit![]()
![]()
ja ok , dan zou ik het ook niet draaienOp zondag 27 januari 2002 18:09 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog een beetje FPS....vooral met mijn 450Mhz
ja heOp zondag 27 januari 2002 18:09 schreef bolk het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens. Ook EHRD ziet er super uit.. (laatst IRL van gevlogen).. alleen die FPS.. sja..
Gelukkig, ik heb hier MS Train Simulator en die loopt alleen op 640x480 lekkerOp zondag 27 januari 2002 18:09 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
jawel hoorals ik die van mij op 1333 zet loopt die prima
op mijn 550 gaat ie op -1.. daarom speel ik ook FS op een trage 1,7 GHzOp zondag 27 januari 2002 18:10 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ja ok , dan zou ik het ook niet draaien
ehmmm dan zou ik wel een nieuwe videokaart aanschraffen want je cpu is primaOp zondag 27 januari 2002 18:10 schreef SanderHovestad het volgende:
[..]
Gelukkig, ik heb hier MS Train Simulator en die loopt alleen op 640x480 lekker
Dat is bij mij ook zoOp zondag 27 januari 2002 18:10 schreef SanderHovestad het volgende:
[..]
Gelukkig, ik heb hier MS Train Simulator en die loopt alleen op 640x480 lekker
Dacht je. Dat was misschien bij vorige versies zo, maar niet meer bij 2K2.Op zondag 27 januari 2002 18:09 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
Verwijderd
iedereen is nu nl2000 aan het dloade dus slowOp zondag 27 januari 2002 18:11 schreef Rateltje het volgende:
Kweenie wat er is maar ik ben al vanaf 15:30 aan het downloaden en hij zit nu op 86%Zal Chello wel zijn
check bolkOp zondag 27 januari 2002 18:11 schreef Nephilin het volgende:
[..]
Dacht je. Dat was misschien bij vorige versies zo, maar niet meer bij 2K2.
Ook bij fs 2k2.. Of het nu een Viper II, TNT 2 of een GTS is maakt hier niets uitOp zondag 27 januari 2002 18:11 schreef Nephilin het volgende:
[..]
Dacht je. Dat was misschien bij vorige versies zo, maar niet meer bij 2K2.
amenOp zondag 27 januari 2002 18:12 schreef Aerodynamic het volgende:
11 reply's in 3 minuten.....we overtreffen onszelf
Verwijderd
Ik ben over gestapt van een Voodoo 3 3000 naar een Gefoce 2 MX 400 64MB en ik merkte wel degelijk verschil hoor...Op zondag 27 januari 2002 18:12 schreef bolk het volgende:
[..]
Ook bij fs 2k2.. Of het nu een Viper II, TNT 2 of een GTS is maakt hier niets uit
Wat voor videokaart heb jeOp zondag 27 januari 2002 18:11 schreef bolk het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook zo
mwah voor AA en T&L en dat soort grafische prutsels is een GeForce 3/4 wel makkelijkOp zondag 27 januari 2002 18:12 schreef bolk het volgende:
[..]
Ook bij fs 2k2.. Of het nu een Viper II, TNT 2 of een GTS is maakt hier niets uit
Damn wat een lading posts in een keer zeg
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Op zondag 27 januari 2002 18:15 schreef McFlipp het volgende:
[..]
mwah voor AA en T&L en dat soort grafische prutsels is een GeForce 3/4 wel makkelijk
Dus. Wel.Op zondag 27 januari 2002 18:12 schreef bolk het volgende:
[..]
(Toevallig heb ik hier een oude bak met een Viper II staan, dus heb ik voor de gein die kaart in m'n andere PC gezet. "Videokaart ligt te slapen" my ass.)
Verwijderd
En op de 8e dag sprak God en zeide: "Er zij GoTSpeed"Op zondag 27 januari 2002 18:13 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
amen
Op zondag 27 januari 2002 18:15 schreef Rateltje het volgende:
[..]
En God zei: "Er zij GoTSpeed"
Verwijderd
Ik snap uhm echt nietOp zondag 27 januari 2002 18:15 schreef Rateltje het volgende:
[..]
En God zei: "Er zij GoTSpeed"
TNT 2, 64 MBOp zondag 27 januari 2002 18:14 schreef SanderHovestad het volgende:
[..]
Wat voor videokaart heb je
Ja maar dan hebben we het niet meer over standaard gevallenOp zondag 27 januari 2002 18:15 schreef McFlipp het volgende:
[..]
mwah voor AA en T&L en dat soort grafische prutsels is een GeForce 3/4 wel makkelijk
Ja, mijn prestaties liggen ook hoger met een snellere videokaart, maar dat is minimaal (omdat het vooral rekenkracht is)Op zondag 27 januari 2002 18:15 schreef Nephilin het volgende:
[..]
Dus. Wel.
(Toevallig heb ik hier een oude bak met een Viper II staan, dus heb ik voor de gein die kaart in m'n andere PC gezet. "Videokaart ligt te slapen" my ass.)
//edit: standaard is een kutwoord
Verwijderd
Typisch weer een opmerking van een gymnasiast die er trots op is dat ie dat isOp zondag 27 januari 2002 18:17 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
naja....kzal wel te slim zijn

Hmm, ik heb een Matrox G450 Dualhead 32Mb DDR ... welke zou beter zijn ?Op zondag 27 januari 2002 18:17 schreef bolk het volgende:
TNT 2, 64 MB
geen idee ik ken die van jou nieOp zondag 27 januari 2002 18:20 schreef SanderHovestad het volgende:
[..]
Hmm, ik heb een Matrox G450 Dualhead 32Mb DDR ... welke zou beter zijn ?
Op zondag 27 januari 2002 18:21 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
geen idee ik ken die van jou nie

Die is et
Verwijderd
Op zondag 27 januari 2002 18:20 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Typisch weer een opmerking van een gymnasiast die er trots op is dat ie dat is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
antwoorden met een " ;)" moet je opvatten als een "grapje"Op zondag 27 januari 2002 18:20 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Typisch weer een opmerking van een gymnasiast die er trots op is dat ie dat is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neh, videokaartOp zondag 27 januari 2002 18:23 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
een hamer?
Ontopic weer!
Verwijderd
Tnx Bolk....maar ik ga me er ook niet meer druk over maken...Op zondag 27 januari 2002 18:26 schreef bolk het volgende:
[..]
antwoorden met een " ;)" moet je opvatten als een "grapje"
ennuh, waar kon ik ook alweer makkelijk pics uploaden?
http://www.endoria.net/upload/ hieroOp zondag 27 januari 2002 18:49 schreef Schuey het volgende:
Delta waar blijven de screenies van vanmiddag?
ennuh, waar kon ik ook alweer makkelijk pics uploaden?
Verwijderd
Nu zit er een Geforce3 Ti200 in en dat vliegt echt veel beter hoor, believe me.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
lol je hebt spy-ware aanstaanOp zondag 27 januari 2002 18:53 schreef Schuey het volgende:
thx
hier is pic van vanmiddag
[afbeelding]
mwah, pechOp zondag 27 januari 2002 18:54 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
lol je hebt spy-ware aanstaan
als er zo'n heel groot scherm komt bij het surve met wilt u gator instaleren dan moet je het niet gaan instaleren heOp zondag 27 januari 2002 18:57 schreef Schuey het volgende:
[..]
mwah, pech
waar invulle?Op zondag 27 januari 2002 19:01 schreef Schuey het volgende:
vink wel makkelijk dat Gator, heof zelf niks meer in te vullen
Verwijderd
In formulieren...online....vult Gator allemaal voor je in..Op zondag 27 januari 2002 19:02 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
waar invulle?
oOp zondag 27 januari 2002 19:04 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
In formulieren...online....vult Gator allemaal voor je in..
maar ik heb toch liever niet dat ie al mn info doorspeeld aan bill ofzo
En nu genoeg off topic gelul.What is Gator?
Gator is your smart online companion that fills out forms and remembers passwords. Gator comes with the OfferCompanion application, the premier application for saving money on the web. Yet Gator and OfferCompanion are extremely polite, staying out of sight, popping up only when they can help you.
Although Gator isn't much of a nuisance, it does fall into a group of software known as spyware, sending information about buying habits, etc. for information purposes. For this reason, many people won't use it and want to remove it.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Wegens storm was onze eindbestemming Cyprus gesloten dus moesten we op Rome landen.
Verwijderd
Mooie picsOp zondag 27 januari 2002 19:10 schreef rdluca het volgende:
Vlucht van vanmiddag dan nog.
Wegens storm was onze eindbestemming Cyprus gesloten dus moesten we op Rome landen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Je icoon doet het wel hoor...Op zondag 27 januari 2002 20:31 schreef nealzie het volgende:
nijs hoor...
Wat voor 3dmark score had je met die geforce 2 MX 400 ?? ik heb die ook en ik denk dat het een beetje een trage kaart is.Op zondag 27 januari 2002 18:13 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ik ben over gestapt van een Voodoo 3 3000 naar een Gefoce 2 MX 400 64MB en ik merkte wel degelijk verschil hoor...
Verwijderd
Nog nooit gedaan....die test....waar kan je die ookal weer downen?? dan doe ik dat nu ff.....zit me toch te vervelenOp zondag 27 januari 2002 20:38 schreef emkedouwe het volgende:
[..]
Wat voor 3dmark score had je met die geforce 2 MX 400 ?? ik heb die ook en ik denk dat het een beetje een trage kaart is.

www.madonion.comOp zondag 27 januari 2002 20:39 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan....die test....waar kan je die ookal weer downen?? dan doe ik dat nu ff.....zit me toch te vervelen
Euhm, moet je ff kijken op http://www.download.comOp zondag 27 januari 2002 20:39 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan....die test....waar kan je die ookal weer downen?? dan doe ik dat nu ff.....zit me toch te vervelen
Departure Bremen
Lelystad
Bijlmer
A'dam haven
Door de wolken zien we schiphol liggen
Landing op de Aalsmeer baan
Taxi to the gate
Verwijderd
Verwijderd
Haha...jij wil anderen jouw leed besparen?? (dat niemand reageert op geposte pics)Op zondag 27 januari 2002 20:48 schreef nealzie het volgende:
nijs!
your wishOp zondag 27 januari 2002 20:48 schreef Aerodynamic het volgende:
Ff eem verzoek aan de volgende die NL2000 pics gaat posten....druk 2 keertjes Shift+Z.....
ch-47 op schiphol
wel een kewle kist....
tampert, kriminalpolizei
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
ehvb (valkenburg) danOp zondag 27 januari 2002 21:17 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ch-47 op schiphol
wel een kewle kist....
zeker +1400mhz (amd heOp zondag 27 januari 2002 21:19 schreef ND het volgende:
FF nog iets over NL2000. Ik heb op de beurs een nieuwe mobo + kast gekocht. (geld is op voor proc, kast was nodig) Ik wil ook NL2000 gaan gebruiken. Het is een ECS K7S5A. Welke AMD proc (snelheid) raden jullie me aan als ik NL2000 wil gaan gebruiken? Wat heb je nodig als je settings op low/medium/high zet?
kimbletje toch....
wacht nou tot je je vlieg brevet hebt!
ik vlieg niet een cessna 152's minimaal een 172Op zondag 27 januari 2002 21:29 schreef nealzie het volgende:
http://www.airliners.net/open.file?id=204465&WxsIERv=Q2Vzc25hIDE1Mg%3D%3D&WdsYXMg=UHJpdmF0ZQ%3D%3D&QtODMg=QW50d2VycCAtIERldXJuZSAoQU5SIC8gRUJBVyk%3D&ERDLTkt=QmVsZ2l1bQ%3D%3D&ktODMp=QXVndXN0IDgsIDIwMDE%3D&WNEb25u=SGFucyBFbmdlbHM%3D&xsIERvdWdsY=T08tUk9N&MgTUQtODMgKE=VGhpcyBhY2Z0IHN0YXJ0ZWQgdGF4aWluZyBhdCBoaXMgb3duIGFuZCBmaW5hbGx5IGNyYXNoZWQgaW50byAyIGNhcnMgc3RhbmRpbmcgb24gdGhlIGFwcm9u&YXMgTUQtODMgKERD=NDM2MQ%3D%3D&NEb25uZWxs=MjAwMS0xMi0wMw%3D%3D&static=yes
kimbletje toch....
wacht nou tot je je vlieg brevet hebt!
je hebt aardig de lay out verneukt heOp zondag 27 januari 2002 21:36 schreef KIMBLE het volgende:
nee
ik vlieg nooit in canada
Dit topic is gesloten.