Echt grandioos hoor.
Dit is echt vet mooi gemaakt!
Dit is echt vet mooi gemaakt!
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
¯\_(ツ)_/¯
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Quod licet lovi, non licet bovi
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 10:53 ]
[ Voor 3% gewijzigd door HawVer op 21-02-2003 11:03 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Iemand doodmaken met een blije mus.....
Verwijderd
Verwijderd
Muziek.... van wie is dat liedje ook alweer?HawVer schreef op 21 February 2003 @ 11:52:
Nee. Daar is geen high res versie. Of die zou je zelf moeten renderen. En dan heb je er geen muziek bij.
Verwijderd
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
teveel zooi, te weinig tijd
hammond, albert - I'm A Train
Tim Schuhmacher schreef op 04 July 2002 @ 21:01:
That'll be: hammond, albert - I'm A Train
[ Voor 31% gewijzigd door StarLite op 21-02-2003 13:11 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door TumbleCow op 21-02-2003 17:15 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Adobe Premiere 6.0.inquestos schreef op 16 February 2003 @ 14:19:
- Oogst, met welk programma plak jij de filmpjes aan elkaar en de muziek/aftiteling erbij enzo?
Dat was een bewuste keuze om zo wat afwisseling in de animatie te bereiken, maar het resultaat is idd niet echt flitsend en vooral wat het is: shokkerig.E-Mile schreef op 20 februari 2003 @ 21:14:
Allen gefeliciteerd, van A tot Z een mooi filmpje, keurige render, kleine opmerking; camerabewegingen zijn bij de trein van Erikje een beetje schokkerig maar dat is een minimaal schoonheidsfoutje, I like it big it up voor 't hele team
Ik was toen de animatie af was echt te lui om Afterburn nog uit te zoeken en toe te passen hoor. Was oorspronkelijk wel de bedoeling.Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 21:44:
kleine opmerking: ik mis de stoom een beetje..
Maar goed dat je de ZIP opnieuw hebt gestuurd, XLerator.AngelDust schreef op 20 February 2003 @ 21:50:
Ook de details.. vliegtuigje, sopeedbootje.. VET COOL
anders weet ik niet te zeggen..
Omdat Oogst zelf aan de host gevraagd heeft om de link te posten zodra die hem had verplaatst?bolleh schreef op 20 February 2003 @ 22:21:
kzal wel een zeikerd zijn magoed:
waarom krijgt oogst niet de eer om de file te posten etc dat ie online staat? lijkt me toch wel terecht, hij heeft er zeer veel tijd ingestopt, maargoed kzal wel zeiken
Yes! Eindelijk erkenning! Zoveel mensen die me geen nerd vinden, maar nu eindelijk erkenning. Dat ik dat nog mee mag maken op mijn leeftijd...Vampier schreef op 21 February 2003 @ 08:17:
1 woord voor deze gozers allemaal NERDS(dikke thumbs up!!!)
Albert Hammond (damn, dat had natuurlijk eigenlijk bij de credits gemoeten! vergeten...)Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 11:10:
Van wie is dat nummer eigelijk.. zit nu de heletijd in me kop
Benieuwd of Mindconnect nog steeds zo blij is gehost te hebben. Mijn dank voor hun idioot grote bandbreedte.wHiTeRaZoR schreef op 21 February 2003 @ 17:14:
Woei, de downloads gaan hard!
30354494 Kbytes (= 30 GB en 354 MB) transfered.
Dus zou je zeggen dat het filmpje ongeveer 1150 keer gedownload is.
Ik zal wel eens posten op CGTalk, moet ik eerste ff zoeken hoe het daar allemaal werkt, want ik heb er nog nooit gepost en ik kom er zelden.Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 17:25:
Oh, ennehm wil iemand 'm ffkes posten op cgtalk?
Ik wil het wel doen, maar aangezien ik niet echt wat heb bijgedragen aan het project vin ik niet dat ik de eer mag hebben het daar te posten
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Verwijderd
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Bier, Whiskey en Metal!!
Stoer; Marduq
[ Voor 9% gewijzigd door Oogst op 21-02-2003 19:20 ]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Verwijderd
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Verwijderd
Weer een trein lijkt me geen goed idee, dat hebben we nu allemaal wel gezien, lijkt me zo. Ik ga in ieder geval niet nog zo'n trein maken hoor.handige_harrie schreef op 21 februari 2003 @ 19:15:
Het rotte is dat er mensen zijn die niet met max werken en daarom vrijwel uitgesloten zijn van deelname. Een model gaat nog, texturen is al lastig en animeren/belichten lijkt me vrijwel onmogelijk te converten.
En das jammer want ik had graag het camerawerk op me genomen.
Overigens lijkt het me het leukste om gewoon een nieuwe trein te maken, maar dan mooier.
De trein is erg leuk, want in principe kan iedereen maken wat ie wil, zolang het maar past op de wagon, je hebt dus veel vrijheid. En daar komt bij dat we weten welke problemen ons te wachten staan.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Mindconnect heeft daar nog geen spijt vanOogst schreef op 21 February 2003 @ 17:49:
Benieuwd of Mindconnect nog steeds zo blij is gehost te hebben. Mijn dank voor hun idioot grote bandbreedte.
Nou weet ik even niet hoeveel users men daar heeft die staan te trappelen om het filmpje te downloaden, maar het lijkt mij prettig om daar naast onze link ook wat mirrors te plaatsenIk zal wel eens posten op CGTalk, moet ik eerste ff zoeken hoe het daar allemaal werkt, want ik heb er nog nooit gepost en ik kom er zelden.
[ Voor 11% gewijzigd door Booster op 21-02-2003 19:59 ]
You can say that again!!Booster schreef op 21 februari 2003 @ 19:42:
[...]
We verheugen ons alweer op een mogelijk volgend project
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
[ Voor 9% gewijzigd door Linc op 21-02-2003 19:57 ]
Verwijderd
Vet idee!!!the_Emperor schreef op 21 februari 2003 @ 19:56:
ik heb ook wel een ideetje voor een nieuw project waarbij we de ouwe trein kunnen hergebruiken (dit hoeft niet persee).
iig hier is het idee:
we geven idereen een grote plaat/balk waarop hij een brug mag bouwen. deze bruggetjes gooien we dan op pillaren zodat je 1 lange brug krijgt eventueel kunnen we dan dus de trein erover laten rijden.
edit:
omgeving is ook vrij makkelijk gewoon 1 brede rivier
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Ik heb een mirror opgezet. Filmpje is nu ook te vinden op websmurfer.student.utwente.nl/de-trein-film.aviBooster schreef op 21 februari 2003 @ 19:42:
[...]
Nou weet ik even niet hoeveel users men daar heeft die staan te trappelen om het filmpje te downloaden, maar het lijkt mij prettig om daar naast onze link ook wat mirrors te plaatsen
- This line is intentionally left blank -
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Of denk eens aan het tweaktown projectje dat er ooit was, ieder krijgt een vlak van bepaalde afmetingen en mag daar een gebouw op maken. Voeg ze allemaal samen en je krijgt een stad.. Om de stad te laten leven zouden anderen nog spacecrafts etc. kunnen maken. Dit zou ook een 3d-project kunnen worden..we_are_borg schreef op 21 February 2003 @ 21:27:
Ik heb nog een sugestie voor een volgend project.
Wat dachten jullie van ruimte schepen ala Star Trek, Star Wars, Earth final conflict, Andromeda, enz, enz. Ik weet niet of het haalbaar is maar lijk me wel leuk.
Ik hoop dan ook mee te doen. Als ik ooit een gemakkelijk 3d progamma tegen kom.
das nogal hetzelfde idee als ik gaf een paar berichies trug... en ook op een paar pagina's trugdominic schreef op 21 February 2003 @ 21:34:
[...]
Of denk eens aan het tweaktown projectje dat er ooit was, ieder krijgt een vlak van bepaalde afmetingen en mag daar een gebouw op maken. Voeg ze allemaal samen en je krijgt een stad.. Om de stad te laten leven zouden anderen nog spacecrafts etc. kunnen maken. Dit zou ook een 3d-project kunnen worden..
hoewel er mooie bruggen uit kunnen komen is het maar:the_Emperor schreef op 21 February 2003 @ 19:56:
ik heb ook wel een ideetje voor een nieuw project waarbij we de ouwe trein kunnen hergebruiken (dit hoeft niet persee).
iig hier is het idee:
we geven idereen een grote plaat/balk waarop hij een brug mag bouwen. deze bruggetjes gooien we dan op pillaren zodat je 1 lange brug krijgt eventueel kunnen we dan dus de trein erover laten rijden.
edit:
omgeving is ook vrij makkelijk gewoon 1 brede rivier
15 Uur is uiteraard niet per week, das eerder per maand of zo. Ik bedoel ook niet specifiek 15 uur, ik bedoel gewoon dat je bereid bent een flinke berg tijd erin te steken. Dus niet voor de lol een beetje mee modellen om de paar weken, echt serieus er mee bezig (voor zover dat kan bij een vrijblijvend groepsproject als dit).wdekreij schreef op 21 February 2003 @ 20:18:
in die poll he, 15 uur of meer, is dat per week, per maand of hoe zit dat?
want 15 uur per week red ik niet
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
[ Voor 59% gewijzigd door Sport_Life op 22-02-2003 00:01 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
Ik heb hem Thuis gedowned, school en werkTD-er schreef op 22 februari 2003 @ 00:36:
staat dit topic en link mischien ergens anders ook nog gelinked?
wHiTeRaZoR gaf al aan dat het bij hem al zo'n 1150x gedownload is. Vanaf mijn mirror is 'ie ook al zo'n 790x gehaald.
Da's best veel mensen die 'm downloaden..... (totaal dus al zo'n 50+ GB van nog maar 2 mirrors)
Ik vind een veldslag uit WWII wel mooi:
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Soldaten lijkt me zoiezo voor velen te moeilijk. Oorlog is op zich best te doen, alleen jammer dat we dat in contest v4.0 ('t was toch 4 niet? ) al hebben gedaan.dominic schreef op 22 February 2003 @ 00:56:
Misschien een idee:
Maak een 'vreemdelingen-legioen', een leger van eigen ontworpen soldaten..
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
[ Voor 5% gewijzigd door Linc op 22-02-2003 01:17 ]
[ Voor 6% gewijzigd door handige_harrie op 22-02-2003 01:16 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 01:25 ]
oeh heel leuk idee. Moet je wel goed afspreken hoeveel mensen er meedoen zodat je alle tijdlagen kan verdelen. Je krijgt wel een probleem als iemand afvalt denk ik mist eropeens een tijdperkhandige_harrie schreef op 22 February 2003 @ 01:14:
Een idee wat ik een tijd geleden heb gehad:
Going up:
iedereen maakt één verdieping, waarbij het de bedoeling is dat je als het ware een reis door de tijd maakt, je begint in de oertijd waar je een rots/boom omhoog gaat, dan een bamboe-laddertje, romeinse trap, middeleeuwse trap, enz. enz. tot op het heden met snelle liften. Je zou uiteraard ook nog verder kunnen gaan in de toekomst (als laatste verdieping oid) waarin je een soort 'beam-me-up' apparaat hebt.
Vind ik een goed idee, maar:Verwijderd schreef op 22 februari 2003 @ 01:15:
Was er een hele tijd geleden in /14 niet eens een project gestart om een bepaalde bestaande 3D engine uit te breiden? (of te maken vanaf scratch, ik weet het niet meer).
Of misschien bestaat er een open source 3D engine waar een slimme programmeur dan weer wat mee kan?
Een groepsproject samen met /14 dus. De graphics worden hier gemaakt en de boel wordt door de heren van /14 in elkaar gezet.
Op die manier zou je dus een stad kunnen bouwen waar je doorheen kan lopen. Huizen in enzo. Aankleden met autootjes etc. Dan ben je van het animeren af.
Ik weet het niet, 't is maar een idee.
Luguber, klopt. Dat is het ook. Laat de mensen die het filmpje dan zien maar eens met de neuzen op de feiten worden gedrukt. Maar de reacties op dit voorstel zijn niet zo enthiousiast -> prullenbakde horror van oorlog vind ik niks ... beetje luguber. Dat fun mini filmpje zou zekers wel vet zijn maar wie verzint het verhaal het moet wel een begin en einde hebben schrijft iemand ff een storyboard (een goed storyboard graag)
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Let bij de hits wel op het volgende: Veel mensen gebruiken download accelerators en die downloaden de file in meerdere delen, daardoor krijg je veel meer 'hits' als dat het ding daadwerkelijk gedownload is. Ik kom tot deze aantallen door te kijken naar het totale dataverkeer van die file, en die te delen door het formaat van die file.TD-er schreef op 22 February 2003 @ 00:36:
staat dit topic en link mischien ergens anders ook nog gelinked?
wHiTeRaZoR gaf al aan dat het bij hem al zo'n 1150x gedownload is. Vanaf mijn mirror is 'ie ook al zo'n 790x gehaald.
Da's best veel mensen die 'm downloaden..... (totaal dus al zo'n 50+ GB van nog maar 2 mirrors)
Schuldig! Kon het niet laten om onze buren ook mee te laten genietenwHiTeRaZoR schreef op 22 February 2003 @ 01:55:
[...]
verder staat het filmpje ook op fokforum in general chat, en dat trekt ook wel mensen aan. Hoewel daar dacht ik alleen het mindconnect-linkje bij staat. verder misschien binnenkort op cgtalk.
Op vrijdag 21 februari 2003 09:09 schreef kikkerlikker het volgende:
heel mooi ik hoop dat de twaekers voor volgend jaar een projekt met 3d lesbies doen
Verwijderd
Helemaal mee eens..Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 11:08:
Ik snap niet waarom er mensen tegen nog een poging voor tweakstad zijn. je geeft iedereen gewoon een bepaald stuk grond, en dan lukt het toch wel.
desnoods staat er 10x een andere versie van de tutorial van oogst in, maar dan nog krijg je een leuke stad. ik bedoel iedereen kan een huisje maken. dus is ook realiseerbaar voor de wat mindere 3D'ers
ik hoor het wel!
Waarom is dit nu een probleem? Het houdt je toch niet tegen om evengoed weer een PvA neer te leggen van een idee van julliezelf? Je laat het nu overkomen alsof het nu ineens niet meer kan, iets dat ik een beetje overdreven vind.Atgast schreef op 22 February 2003 @ 12:26:
Over al deze ideeen heb ik nog wat minder leuks te vertellen...
Ik vond t dan ook jammer te zien dat oogst had geopperd om ideeen aan te dragen en wel om de volgende reden:
Er word niks gemaakt, tenzij er sprake is van dictatoriaal gedrag.
Oogst en ik hebben voor dit project ook meegedaan aan een 3d project. De rede dat je daar nooit meer iets van gehoord hebt is simpel: er was/waren geen leider(s).
Iedereen hed inspraak, alles werd door de groep bepaald. Op deze manier had niemand dan ook meer zin in het project, aangezien we na 2maanden pas bepaald hadden wat we nu gingen maken. Daarna waren er geen duidelijke richtlijnen ed. Chaos dus.
Het klinkt leuk, met z'n allen iets bedenken en uitvoeren, maar in de praktijk niet haalbaar.
Het liefste had ik dan ook gewoon over een week een nieuw topic geopend met richtlijnen, onderwerp en dat alles, net zoals de eerste post van dit topic. Dan kan iedereen meedoen die mee wil doen.
Nu zit je met het probleem dat mensen vinden dat hun idee beter is dan het project dat op het moment loopt, dat is niet goed voor de sfeer.
Ik heb helaas Oogst nog niet kunnen spreken sinds gister, maar my guess is dat hij hier in grote lijnen hetzelfde over denkt, al wil hij het misschien niet meer organiseren, gezien de tijd die hij heeft gestoken in dit project. Maar inmiddels ben ik vaardig genoeg om die rol van hem over te nemen (naar eigen inschatting)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq