Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Stem gewoon op 2 personen! Dan maak je ook nog iemand anders blij...Op woensdag 23 januari 2002 20:38 schreef ACM het volgende:
Voor de goede orde:
Bij de beoordeling van de stemmen haal ik de "dubbelstemmen" weg.
Het zijn er niet zoveel, maar als je maar 1 voorkeur hebt, hoeft die natuurlijk niet perse dubbel te tellen
Btw, gefeliciteerd mbravenboer met het l337-modschap!
waarom is er eigenlijk niet voor een solicitatie procedure gekozen zoals nu het geval is voor een nieuwe co-mod voor spielerij?
dan weet je tenminste zeker dat diegene die soliciteren er ook echt voor gaan ipv iemand die het maar doet omdat er nou eenmaal veel op hem gestemd is en na een weekje er de brui aan geeft omdat het toch wel allerlij verplichtingen met zich mee brengt waar die persoon eigenlijk geen tijd of zin voor/in heeft.
just a thought.
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Wie zegt dat een sollicitatie procedure de gewenste resulaten oplevert?Op woensdag 23 januari 2002 20:53 schreef GiLuX het volgende:
waarom is er eigenlijk niet voor een solicitatie procedure gekozen zoals nu het geval is voor een nieuwe co-mod voor spielerij?
Kan best zijn dat ook die persoon niet gemotiveerd is.
Daarbij kan je nog meerekenen dat je nu de mensen uit het forum zelf ook meeneemt.
de lite mod in /14 is voor en door de usersOp woensdag 23 januari 2002 20:53 schreef GiLuX het volgende:
just wondering (again),
en niet vanuit de crew
dat hoeft imho nietdan weet je tenminste zeker dat diegene die soliciteren er ook echt voor gaan ipv iemand die het maar doet omdat er nou eenmaal veel op hem gestemd is en na een weekje er de brui aan geeft omdat het toch wel allerlij verplichtingen met zich mee brengt waar die persoon eigenlijk geen tijd of zin voor/in heeft.
kan zo zijn van "ach laat ik het maar es proberen" oid
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
hmmm,Op woensdag 23 januari 2002 21:02 schreef D2k het volgende:
[..]
dat hoeft imho niet
kan zo zijn van "ach laat ik het maar es proberen" oid
ik weet niet of jij voor 'fun' solicitatie brieven schrijft?
ik iig niet.
ieder zijn kick
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
tja je weet niet wat voor kindersch hier allemaal rond huppelen natuurlijkOp woensdag 23 januari 2002 21:12 schreef GiLuX het volgende:
hmmm,
ik weet niet of jij voor 'fun' solicitatie brieven schrijft?
ik iig niet.
ieder zijn kick
</opa mode>
minderOiSyN:
iemand snapt het niet -> wordt daardoor n00b genoemd -> komt te weten wat n00b betekend -> voegt n00b toe aan z'n vocabulaire -> is een minder intelligent persoon en is bekend met de taal waarin n00b voorkomt
[sup]
* drm heeft het gevoel dat deze "discussie" nergens over gaat :D[/sup]
GiLuX >
Er blijft natuurlijk een evaluatie-periode, en wanneer mensen het verklooien zullen ze het lite-mod-schap niet lang behouden, gok ik
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
uhm ja het staat er een beetje krom, ik bedoel niet dat iemand die het niet snapt minder intelligent is, ik bedoelde dat iemand die toch al minder intelligent was het daardoor ook niet snapte, snappez vous?Op woensdag 23 januari 2002 22:19 schreef drm het volgende:
[..]
minder
[sup]
* drm heeft het gevoel dat deze "discussie" nergens over gaat :D[/sup]
Verder gaat het idd nergens over en was het alleen maar bedoeld om jouw vooral geen gelijk te geven
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
faithyOp woensdag 23 januari 2002 23:02 schreef dusty het volgende:
Na lang overwegen, Heb ik eindelijk een nieuw icoon aangezet, Nu kan iedereen eindelijk zien wie ze niet hebben gesteund. ( zie icon )
Nee, dat ben ik oliebol.Op woensdag 23 januari 2002 23:03 schreef D2k het volgende:
[..]
faithy
Back In Black!
je kijkt scheelOp woensdag 23 januari 2002 23:06 schreef dusty het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik oliebol.
heb nog ergens anders een foto waar ik met mijn rechter oog naar rechts kijk en met mijn linker oog recht vooruitOp woensdag 23 januari 2002 23:10 schreef Scorpion het volgende:
[..]
je kijkt scheel
Back In Black!
Dusty; pass me je icq nou eens man!Op woensdag 23 januari 2002 23:13 schreef dusty het volgende:
[..]
heb nog ergens anders een foto waar ik met mijn rechter oog naar rechts kijk en met mijn linker oog recht vooruit
zzzzzzzzzzzzzzzzOp woensdag 23 januari 2002 23:15 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Dusty; pass me je icq nou eens man!
Back In Black!
oh, ik dacht dat jij een man wasOp woensdag 23 januari 2002 23:06 schreef dusty het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik oliebol.
Thanks, dát is nou nog eens een compliment!Op woensdag 23 januari 2002 23:24 schreef OiSyN het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat jij een man was
Back In Black!
* RickN *Op woensdag 23 januari 2002 23:24 schreef OiSyN het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat jij een man was
ff voor de duidelijkheid, dat was het geluid van een klappende zweep
He who knows only his own side of the case knows little of that.
don't mention itOp woensdag 23 januari 2002 23:31 schreef dusty het volgende:
[..]
Thanks, dát is nou nog eens een compliment!
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
En dat allemaal voor een statusje achter je naam.
Today's subliminal thought is:
mbravenboer zit al zenuwachtig met zijn vinger op die knop,Op woensdag 23 januari 2002 23:58 schreef mbravenboer het volgende:
Gelukkig gaat het in dit topic tenminste nog ergens over![]()
.
ruim 500 onzinnige postst, het begint nu echt te jeuken
goh je bent pas de 3e die het zegtOp donderdag 24 januari 2002 00:01 schreef Annie het volgende:
Allemachtig wat een gedoe zeg.
Haha, het zou wel een heldendaad zijn als ik dit op slot zetGiLuX: ruim 500 onzinnige postst, het begint nu echt te jeuken
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Bluf!Op donderdag 24 januari 2002 00:06 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Haha, het zou wel een heldendaad zijn als ik dit op slot zet.
Back In Black!
reken maar op een hoop geklaag over jou in LAOp donderdag 24 januari 2002 00:06 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Haha, het zou wel een heldendaad zijn als ik dit op slot zet.
Daag me niet uitdusty: Bluf!![]()
*poke* *poke* *poke* *poke*Op donderdag 24 januari 2002 00:10 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Daag me niet uit.
Back In Black!
Het kan niet vaak genoeg gezegd wordenOp donderdag 24 januari 2002 00:04 schreef OiSyN het volgende:
[..]
goh je bent pas de 3e die het zegt
Today's subliminal thought is:
daar gaat het in deze thread al lang niet meer omOp donderdag 24 januari 2002 00:01 schreef Annie het volgende:
Allemachtig wat een gedoe zeg.
Ach, desnoods doe ik het voor jeOp donderdag 24 januari 2002 00:10 schreef mbravenboer het volgende:
Daag me niet uit.
Verwijderd
Ik had verwacht toch een baard te zienOp woensdag 23 januari 2002 23:02 schreef dusty het volgende:
Na lang overwegen, Heb ik eindelijk een nieuw icoon aangezet, Nu kan iedereen eindelijk zien wie ze niet hebben gesteund. ( zie icon )
Dat denk je er dan maar bijOp donderdag 24 januari 2002 08:47 schreef Zef het volgende:
[..]
Ik had verwacht toch een baard te zien
Back In Black!
Ik had verwacht toch een staart te zienOp donderdag 24 januari 2002 08:47 schreef Zef het volgende:
[..]
Ik had verwacht toch een baard te zien
Op donderdag 24 januari 2002 09:05 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Ik had verwacht toch een staart te zien
Back In Black!
Ook weer blij?Op donderdag 24 januari 2002 09:16 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Back In Black!
iemand recht in de ogen aankijken lokt agressie uit. denk je echt dat ik blij kan worden met die user-icon van je??Op donderdag 24 januari 2002 09:17 schreef dusty het volgende:
[..]
Ook weer blij?
En ik keek nog wel zo vriendelijkOp donderdag 24 januari 2002 09:18 schreef Scorpion het volgende:
[..]
iemand recht in de ogen aankijken lokt agressie uit. denk je echt dat ik blij kan worden met die user-icon van je??
Look deep into my eyes, you're getting sleepy, You will only obey the voice of your master [bla bla bla bla]
Back In Black!
Volgens mij zijn AL jouw posts in dit topic wel van een HK-niveau (dan heb je nog wel de mazzel dat dat niveau flink kan schommelen
Whehe Dusty heeft zo zijn eigen technieken om LM te worden; iedereen die zijn icoon ziet wordt gewoon gehypnotiseerd om op hem te stemmenOp donderdag 24 januari 2002 09:21 schreef dusty het volgende:
[..]
En ik keek nog wel zo vriendelijk
Look deep into my eyes, you're getting sleepy, You will only obey the voice of your master [bla bla bla bla]
ehhhhhm, nopeOiSyN:
uhm ja het staat er een beetje krom, ik bedoel niet dat iemand die het niet snapt minder intelligent is, ik bedoelde dat iemand die toch al minder intelligent was het daardoor ook niet snapte, snappez vous?
Ach, de wijste heeft nooit het laatste woord...Verder gaat het idd nergens over en was het alleen maar bedoeld om jouw vooral geen gelijk te geven
*cold shiver*dusty:
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Ik kom niet in de HK omdat niet alleen iedereen zijn niveau flink schommelt daar, maar ook hun psychologisch balans daar in een tropische storm zit.Op donderdag 24 januari 2002 09:24 schreef ACM het volgende:
dusty: waarom kom jij eigenlijk nooit in de HK?
Volgens mij zijn AL jouw posts in dit topic wel van een HK-niveau (dan heb je nog wel de mazzel dat dat niveau flink kan schommelen)
Ik hou het wel bij zo-nu-en-dan de threads die offtopic raken in P&W, die 1e thread in de week in de HK die wel interresant is wordt ik wel op gewezen door iemand via ICQ. Ik heb geen behoefte aan 40 onzinnige threads per dag.
Back In Black!
*kuch* 100 *kuch bedoel je?Op donderdag 24 januari 2002 09:29 schreef dusty het volgende:
Ik heb geen behoefte aan 40 onzinnige threads per dag.
dit vindt ik eng
Exact expert nodig?
Verwijderd
Hoe precies?Op donderdag 24 januari 2002 09:48 schreef Crazy_D het volgende:
Dat zou het stemgedrag nu weleens kunnen beïnvloeden![]()
Ehhh.. Maar waarom in hemelsnaam ?Op donderdag 24 januari 2002 09:43 schreef wasigh het volgende:
Dusty> ik wil wel een volledige foto van je
dit vindt ik eng
Back In Black!
hij wil zien naar wie hij een kaartje stuurt de feb. 14deOp donderdag 24 januari 2002 09:53 schreef dusty het volgende:
[..]
Ehhh.. Maar waarom in hemelsnaam ?
Your welcomeOp donderdag 24 januari 2002 09:29 schreef dusty het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij zo-nu-en-dan de threads die offtopic raken in P&W, die 1e thread in de week in de HK die wel interresant is wordt ik wel op gewezen door iemand via ICQ. Ik heb geen behoefte aan 40 onzinnige threads per dag.
Op donderdag 24 januari 2002 09:49 schreef Zef het volgende:
Hoe precies?![]()
Exact expert nodig?
* D2k heeft umOp donderdag 24 januari 2002 09:43 schreef wasigh het volgende:
Dusty> ik wil wel een volledige foto van je
dit vindt ik eng
*kuch* tweakermeatingD2k: * D2k heeft um
~ Gottfried Leibniz
ik ga ff kijkenOp donderdag 24 januari 2002 10:42 schreef drm het volgende:
*kuch* tweakermeating
maar ik ben iig vast psychisch voorbereid
~ Gottfried Leibniz
ik heb de recentere versie van gister
webcam shot wat nu zijn icon is
Slechte, slechte foto
Back In Black!
dusty:
Slechte, slechte foto
~ Gottfried Leibniz
Ondertussen is mijn conditie er op vooruit gegaan en het buikje is grotendeels verdwenenOp donderdag 24 januari 2002 11:13 schreef drm het volgende:
[..]
( oh, en natuurlijk waren mijn wallen onder mijn ogen compleet verdwenen, althans tot vorige week dan...)
Back In Black!
Die hele meeting is 2 mrt in r'dam.Op donderdag 24 januari 2002 11:21 schreef Scorpion het volgende:
wanneer was die hele meeting?
RTFT (read the fucking topic)
*SLAP*Op donderdag 24 januari 2002 11:21 schreef Scorpion het volgende:
wanneer was die hele meeting?
[topic=138053/1/25]
www.dusty.nl/progmeeting/
yeah right!Op donderdag 24 januari 2002 11:15 schreef dusty het volgende:
[..]
Ondertussen is mijn conditie er op vooruit gegaan en het buikje is grotendeels verdwenen
( oh, en natuurlijk waren mijn wallen onder mijn ogen compleet verdwenen, althans tot vorige week dan...)
ik ben 18 en een blonde bodybuilder!
Op donderdag 24 januari 2002 11:24 schreef wasigh het volgende:
yeah right!
ik ben 18 en een blonde bodybuilder!
iemand pics hebben??
Scorpion: Jij bedoelde die meeting van die foto, ofnie?
[topic=195656]
~ Gottfried Leibniz
waarOp donderdag 24 januari 2002 11:26 schreef drm het volgende:
Nielsz, D2k: niet zo aangebrand, joh
ik vin het gek dat je een topic van 300 + replys dat nog geen 2dagen oud is over het hoofd ziet
D2k waar heb je het over?
lolOp donderdag 24 januari 2002 11:31 schreef wasigh het volgende:
* wasigh is de draad kwijt (<-- woord speling)
D2k waar heb je het over?
ik heb het over scorpion die het meeting topic niet kon vinden
Maar de meeting komt er eindelijk na 11 maanden na het begin van die meeting threadOp donderdag 24 januari 2002 11:48 schreef Scorpion het volgende:
achja, dacht dat er niets meer kwam van die meetings hier... wordt altijd wel leuk een thread gestart, maar zag er nooit meer wat van komen, vandaar dat ik er niet meer op let
Back In Black!
Sommige dingen hebben nou eenmaal wat tijd nodigOp donderdag 24 januari 2002 12:38 schreef dusty het volgende:
Maar de meeting komt er eindelijk na 11 maanden na het begin van die meeting thread
Exact expert nodig?
ah ok... in rotterdam 24ste van feb. ofzo?Op donderdag 24 januari 2002 12:38 schreef dusty het volgende:
[..]
Maar de meeting komt er eindelijk na 11 maanden na het begin van die meeting thread
2 maartOp donderdag 24 januari 2002 15:36 schreef Scorpion het volgende:
ah ok... in rotterdam 24ste van feb. ofzo?
maar hebben we dus een andere thread voor
Verwijderd
Als je een lite-mod wilt worden moet je je ook zo gedragen, pas naar 24 uur schoppen a.u.b.Op donderdag 24 januari 2002 17:14 schreef OiSyN het volgende:
* schop *
En als een user dat doet, dan meld je dat in [SU] en niet in het topicOp donderdag 24 januari 2002 17:16 schreef Zef het volgende:
Als je een lite-mod wilt worden moet je je ook zo gedragen, pas naar 24 uur schoppen a.u.b.
Who is John Galt?
hier ben ik het niet mee eens, een user mag er best iets van zeggen zoals Zef dat doet, zolang ze maar niet RTFF gaan roepen en de FAQ gaan quoten enzoOp donderdag 24 januari 2002 17:33 schreef justmental het volgende:
[..]
En als een user dat doet, dan meld je dat in [SU] en niet in het topic
Lijkt mij
Bovendien, wat wil je bereiken door het in SU te melden? Moet de topic op slot? Lijkt me een beetje overdreven... En een (N)OW ook wel eigenlijk
foei Zef!
Volgens mij wil iedereen in dit topic tonen dat hij kan modden...Op donderdag 24 januari 2002 17:45 schreef PlayR het volgende:
mwoh.. van mij mag hij wel een OW krijgen hoor..
foei Zef!
vooral dat ene knopje waarop staat:
gathering.tweakers.net --shutdown -h now
maargoed, 3 kwartier later werkt het gelukkig allemaal weer
hmmm... wat ik een beetje raar vind is dat scorpion 600+ stemmen heeft en ik ken hem nauwelijks. Hij heeft ook maar 1600 messages ofzo. En andere mensen die veel meer hebben (en die ik te pas en te onpas zie staan
hoe veilig is dat stemmen eigelijk? Want volgens mij word er hier een potje vals gespeeld.
[/zeur mode]
ik neem aan dat je het over die htmlpoll hebt van een paar pages terug,Op donderdag 24 januari 2002 19:24 schreef Alarmnummer het volgende:
[zeur mode]
hmmm... wat ik een beetje raar vind is dat scorpion 600+ stemmen heeft en ik ken hem nauwelijks. Hij heeft ook maar 1600 messages ofzo. En andere mensen die veel meer hebben (en die ik te pas en te onpas zie staan) hebben nog niet een fractie van zijn hoeveelheid stemmen.
hoe veilig is dat stemmen eigelijk? Want volgens mij word er hier een potje vals gespeeld.
[/zeur mode]
dat zegt nix,
natuurlijk is dat met een scriptje makkelijk te vervalsen als je dat wil.
en als je met de officiele poll zou willen kloten dan zou je bv toch eerst een heleboel random email adresssen moeten maken en je daar mee registreren en dan stemmen.
lijkt me idioot veel moeite.
Ik bedoel die grafiek op pagina 12.Op donderdag 24 januari 2002 19:32 schreef GiLuX het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het over die htmlpoll hebt van een paar pages terug,
dat zegt nix,
natuurlijk is dat met een scriptje makkelijk te vervalsen als je dat wil.
pcies,Op donderdag 24 januari 2002 19:33 schreef Alarmnummer het volgende:
[..]
Ik bedoel die grafiek op pagina 12.
ik ook.
Maar daar moet je toch op voten? (sorry voor de voor de hand liggende vragen)Op donderdag 24 januari 2002 19:35 schreef GiLuX het volgende:
[..]
pcies,
ik ook.
Nope... dat waren de 'exit-polls'.. niet officieel.. Officiele is te vinden als je de link in het sticky topic volgt...Op donderdag 24 januari 2002 19:38 schreef Alarmnummer het volgende:
[..]
Maar daar moet je toch op voten? (sorry voor de voor de hand liggende vragen)
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
vond het alleen beetje gek dat er bijna 1000 /14`ers waren en 600 voor iemand die ik nauwelijks ken..
Verwijderd
Op donderdag 24 januari 2002 17:45 schreef PlayR het volgende:
mwoh.. van mij mag hij wel een OW krijgen hoor..
foei Zef!
als ik het word wordt het 1337-modOp donderdag 24 januari 2002 20:28 schreef OiSyN het volgende:
als ik het wordt (en daar twijfel ik niet aan) wordt het natuurlijk wel elite-mod
en jij wordt het niet, want ik werd het al
martin+ OiSyN+D2k = 3Op donderdag 24 januari 2002 20:35 schreef OiSyN het volgende:
1337 is l4m3
en jij wordt het niet, want ik werd het al
Verwijderd
You got it all figured out haven't youOp donderdag 24 januari 2002 20:37 schreef D2k het volgende:
[..]
martin+ OiSyN+D2k = 3
Op donderdag 24 januari 2002 20:42 schreef Zef het volgende:
[..]
You got it all figured out haven't you
* telebankiert nog ff snel een X bedrag naar ACM/chem/wasigh