Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit draadje moet toch maar naar de HK voordat ie op slot gaat
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Verwijderd
Litemods moeten zorgen dat de sfeer verbeterd en dit draagt daar niet aan bij, dat nemen we mee in de evaluatieOp donderdag 24 januari 2002 20:52 schreef mbravenboer het volgende:
Goh, alweer een pagina verder.
Dit draadje moet toch maar naar de HK voordat ie op slot gaat
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
jepzOp donderdag 24 januari 2002 20:53 schreef Zef het volgende:
Litemods moeten zorgen dat de sfeer verbeterd en dit draagt daar niet aan bij, dat nemen we mee in de evaluatie
gelijk maar een publieke evaluatie erbij
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Voorlopig bezorg ik jullie weer een reden voor een aantal onzin postsZef: Litemods moeten zorgen dat de sfeer verbeterd en dit draagt daar niet aan bij, dat nemen we mee in de evaluatie
Mijn wegen zijn ondoorgrondelijk
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
johOp donderdag 24 januari 2002 21:23 schreef mbravenboer het volgende:
Voorlopig bezorg ik jullie weer een reden voor een aantal onzin posts.
Mijn wegen zijn ondoorgrondelijk. Mijn doelstellingen zijn duidelijk
.
Als het goed is (en gaat
Wasigh en ik zullen de enquete "vereerlijken" (de dubbele stemmingen eruit vissen) en daarna de resultaten (in wat voor vorm ook, misschien dat we niet eens getallen geven) posten.
Hopelijk kunnen jullie daar een beetje mee leven...
Zoniet, dan ga je maar weg, scheelt ons ook weer bezoekers >:-) ;-) :-)
jippieOp donderdag 24 januari 2002 22:05 schreef ACM het volgende:
Wow, nog 1 uur en een paar minuten voor de enquete sluit
Als het goed is (en gaat) krijgen jullie van deze poll/enquete de uitslagen niet te zien.
uiteraardWasigh en ik zullen de enquete "vereerlijken" (de dubbele stemmingen eruit vissen) en daarna de resultaten (in wat voor vorm ook, misschien dat we niet eens getallen geven) posten.
Hopelijk kunnen jullie daar een beetje mee leven...
Ik bespeur een nieuwe trend: hoe voorkom je dat je veel bezoekers krijgtACM: Zoniet, dan ga je maar weg, scheelt ons ook weer bezoekers![]()
![]()
Is dat het nieuwe standpunt van GoT?Op donderdag 24 januari 2002 22:05 schreef ACM het volgende:
Maar hebben de lite-mods HTML-rechten?
Jij moest net niet servers sjouwen...Op donderdag 24 januari 2002 22:08 schreef elnino het volgende:
Is dat het nieuwe standpunt van GoT?
(nahja, ik ook niet echt, maar kwam wel op hetzelfde neer
Nu snap ik waarom ze tweakers.net een zware site noemen
Aangezien ik "gewone modrechten" voor ze ingesteld heb, betekend dat automatisch dat ze ook html-rechten hebben in het forum waar ze mogen modden...Maar hebben de lite-mods HTML-rechten?
<h3>Hum, dat wist ik geeneens</h3>ACM: Aangezien ik "gewone modrechten" voor ze ingesteld heb, betekend dat automatisch dat ze ook html-rechten hebben in het forum waar ze mogen modden...
hmmz.. spreek je nu al in meervoud? mbravenboer is toch maar in zijn eentje?Op donderdag 24 januari 2002 22:14 schreef ACM het volgende:
voor ze ingesteld
Kom je altijd pas achter als het niet uitkomtOp donderdag 24 januari 2002 22:22 schreef mbravenboer het volgende:
Ah, da's wel een goed punt denk ikOp donderdag 24 januari 2002 22:14 schreef ACM het volgende:
Aangezien ik "gewone modrechten" voor ze ingesteld heb, betekend dat automatisch dat ze ook html-rechten hebben in het forum waar ze mogen modden...
Wanneer krijgen we de uitslag? Een uurtje of 1 of wordt het morgenmiddag?
Ik heb een groep aan moeten maken voor lite-mods in P&W...Op donderdag 24 januari 2002 22:23 schreef PlayR het volgende:
hmmz.. spreek je nu al in meervoud? mbravenboer is toch maar in zijn eentje?
Groep vind ik meervoud
Bovendien hopen we er nog 2 geschikte bij te vinden
Hoezo? Heb je haast?Op donderdag 24 januari 2002 22:24 schreef Nielsz het volgende:
Ah, da's wel een goed punt denk ik
Wanneer krijgen we de uitslag? Een uurtje of 1 of wordt het morgenmiddag?
Veel van die "openbare" enquete's die je krijgt krijg je nooit de uitslag van
Dus ...
Mij lijkt het niet zo nuttig...Nielsz: Ah, da's wel een goed punt denk ik
Als je moet opvallen door je font-grootte of kleur doe je iets fout denk ik
<nitpick>Op donderdag 24 januari 2002 22:25 schreef ACM het volgende:
Ik heb een groep aan moeten maken voor lite-mods in P&W...
Groep vind ik meervoud
is enkelvoud
</nitpick>
moeten ze geschikt zijn??Bovendien hopen we er nog 2 geschikte bij te vinden
*weggaat*
Ahum, de mensen die tot een groep behoren, dat is meervoud, Groep is nimmer meervoud, van wie heb jij nederlands gehad?Op donderdag 24 januari 2002 22:25 schreef ACM het volgende:
Groep vind ik meervoud
Gewoon een herkenbaar webicon maken, een rode nick regelen en vervolgens altijd hele flauwe geintjes maken, lukt ook wel toch?Op donderdag 24 januari 2002 22:26 schreef mbravenboer het volgende:
Als je moet opvallen door je font-grootte of kleur doe je iets fout denk ik.
ja maar het enige wat jij wil is XML rechten, dusseeehOp donderdag 24 januari 2002 22:22 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
<h3>Hum, dat wist ik geeneens</h3>
k dit is wel een heftige open deur hoor ACMOp donderdag 24 januari 2002 22:27 schreef ACM het volgende:
Gewoon een herkenbaar webicon maken, een rode nick regelen en vervolgens altijd hele flauwe geintjes maken, lukt ook wel toch?
na afloop van de stemming (
*bookmarkt*
Je hebt toch wel in de regelementen gelezen dat het tegenspreken van een moderator in P&W kan leiden tot verliezen van stemmen... Delete From answered_questions enzo zijn heeeelee makkelijke queriesOp donderdag 24 januari 2002 22:26 schreef D2k het volgende:
<nitpick>
is enkelvoud
</nitpick>
Dat hopen we welmoeten ze geschikt zijn??
[serieus]
Iig willen we er 2 (bij) hebben, mocht er een niet geschikt blijken, dan zal die (helaas?) wel zsm moeten vertrekken op het moment dat wij geen verbetering meer verwachten.
[/serieus]
ja maar diegene waarvan ik van te voren weet dat ik de uitslag niet zal krijgen vul ik ook niet inOp donderdag 24 januari 2002 22:25 schreef ACM het volgende:
Veel van die "openbare" enquete's die je krijgt krijg je nooit de uitslag van
Dus ...
dan sta ik al in de min...............Op donderdag 24 januari 2002 22:29 schreef ACM het volgende:
Je hebt toch wel in de regelementen gelezen dat het tegenspreken van een moderator in P&W kan leiden tot verliezen van stemmen... Delete From answered_questions enzo zijn heeeelee makkelijke queries
<ook ff serieus>Dat hopen we wel
[serieus]
Iig willen we er 2 hebben, mocht er een niet geschikt blijken, dan zal die (helaas?) wel zsm moeten vertrekken op het moment dat wij geen verbetering meer verwachten.
[/serieus]
lijkt me duidelijk
</ook ff serieus>
oh kijk nou, er is dus nog hoop voor jullieOp donderdag 24 januari 2002 22:29 schreef ACM het volgende:
Iig willen we er 2 hebben, mocht er een niet geschikt blijken, dan zal die (helaas?) wel zsm moeten vertrekken op het moment dat wij geen verbetering meer verwachten.
Wat ook precies de reden is dat ik dat pas achteraf vertelOp donderdag 24 januari 2002 22:30 schreef OiSyN het volgende:
ja maar diegene waarvan ik van te voren weet dat ik de uitslag niet zal krijgen vul ik ook niet in
HahaOiSyN: ja maar het enige wat jij wil is XML rechten, dusseeeh
tsssk spammertOp donderdag 24 januari 2002 22:32 schreef mbravenboer het volgende:
Haha. Cool idee, kan ik eindelijk [spam] gaan gebruiken op GoT
.
trouwens, nu je html rechten hebt verwachten we natuurlijk wel dat je je posts voorziet van een mooi layout en dergelijkeOp donderdag 24 januari 2002 22:32 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Haha. Cool idee, kan ik eindelijk PostingML gaan gebruiken op GoT
.
Dat zie je verkeerd: ik ondersteun de IG-FPO-ATATD2k: tsssk spammert![]()
<!-- Dat is dus de International Group For Promotion Of Attractive Techniques And Tools
tssk hij heb zijn rechten en gelijk misbruikenOp donderdag 24 januari 2002 22:36 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd: ik ondersteun de IG-FPO-ATAT.
<!-- Dat is dus de International Group For Promotion Of Attractive Techniques And Tools-->
Ding Flop Bibs?Op donderdag 24 januari 2002 22:36 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd: ik ondersteun de IG-FPO-ATAT.
<!-- Dat is dus de International Group For Promotion Of Attractie Techniques And Tools-->
Whehe, htmluser!
Van mij mogen jullie het aantal best bekend maken zodat men kan zien dat er toch nog 5 mensen waren die mij wel als lite-mod wilden hebben.Op donderdag 24 januari 2002 22:05 schreef ACM het volgende:
[..]
Wasigh en ik zullen de enquete "vereerlijken" (de dubbele stemmingen eruit vissen) en daarna de resultaten (in wat voor vorm ook, misschien dat we niet eens getallen geven) posten.
[..]
Van mij mogen jullie ook best het aantal bekend maken van de gebruikers die mij eigenlijk helemaal absoluut niet als lite-mod zouden willen hebben
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
jen en ik das maar 2 hoorOp donderdag 24 januari 2002 22:50 schreef dusty het volgende:
Van mij mogen jullie het aantal best bekend maken zodat men kan zien dat er toch nog 5 mensen waren die mij wel als lite-mod wilden hebben.
dat zullen er wel wat zijnVan mij mogen jullie ook best het aantal bekend maken van de gebruikers die mij eigenlijk helemaal absoluut niet als lite-mod zouden willen hebben
op mij???Op donderdag 24 januari 2002 22:56 schreef Nielsz het volgende:
Ik kom er net achter dat ik op de verkeerde heb gestemd
Ik weet 3 andere personen die hebben gezegd dat ze op mij hebben gestemd. (of het waar is is natuurlijk een tweede)Op donderdag 24 januari 2002 22:51 schreef D2k het volgende:
[..]
jen en ik das maar 2 hoor
Meer dan die mij wel willen hebben waarschijnlijk[..]
dat zullen er wel wat zijn
Back In Black!
Verwijderd
ikke heb op jou gestemdOp donderdag 24 januari 2002 22:57 schreef dusty het volgende:
[..]
Ik weet 3 andere personen die hebben gezegd dat ze op mij hebben gestemd. (of het waar is is natuurlijk een tweede)
[..]
Meer dan die mij wel willen hebben waarschijnlijk
jij was 2e keus uiteraard, en ik hoef je natuurlijk niet te vertellen wie zijn eerste keus wasOp donderdag 24 januari 2002 22:57 schreef D2k het volgende:
[..]
op mij???
*bekijkt OiSyN's stem...*Op donderdag 24 januari 2002 23:02 schreef OiSyN het volgende:
jij was 2e keus uiteraard, en ik hoef je natuurlijk niet te vertellen wie zijn eerste keus was
het is: * OiSyN's stem bekijkt *
en dat is al veel eerder in deze thread voorgekomen, heb je m wel helemaal gelezen?
Nee, maar ik kan gewoon kijken wat je werkelijk gestemd hebtOp donderdag 24 januari 2002 23:10 schreef OiSyN het volgende:
en dat is al veel eerder in deze thread voorgekomen, heb je m wel helemaal gelezen?
Is veel sneller gedaan dan 845 (atm) postings door te kijken.
Doet er niets toe, maar ik wilde gewoon weten of je hier de waarheid sprakOp donderdag 24 januari 2002 23:33 schreef OiSyN het volgende:
(en wat doet dat er eigenlijk toe?)
Op donderdag 24 januari 2002 23:02 schreef OiSyN het volgende:
jij was 2e keus uiteraard, en ik hoef je natuurlijk niet te vertellen wie zijn eerste keus was
Zie je wel, ik zei net nog dat ik vandaag geen zin meer in nadenken had...Op donderdag 24 januari 2002 23:50 schreef OiSyN het volgende:
ja maar ik had het over de stem van Nielsz
En maar goed ook dat ik dat niet gedaan heb
* Glimi is j/k enzo
een mod die niet nadenkt... hmmm ik denk dat ik maar een topic in LA ga openenOp donderdag 24 januari 2002 23:59 schreef ACM het volgende:
[..]
Zie je wel, ik zei net nog dat ik vandaag geen zin meer in nadenken had...
En maar goed ook dat ik dat niet gedaan heb
Goedemorgen!Op vrijdag 25 januari 2002 07:01 schreef raymanontweakers het volgende:
edit : iedereen aan het pitten ofzo![]()
dat maak ik hier anders niet uit op:Op donderdag 24 januari 2002 22:56 schreef OiSyN het volgende:
en ik begrijp natuurlijk ook best dat jullie mijn aantallen niet bekend willen maken... dat zou lullig zijn voor de andere kandidaten
Tsss.. resulaten zouden niet bekent worden gemaakt....[b]Op vrijdag 25 januari 2002 07:01 schreef edit @ wasigh
BOvendien heb jij de eerste keus en tweede keus apart genomen, echter hoor je dan nog steeds gewoon alle votes bij elkaar op te tellen (immers zou er geen verschil in punten zijn voor de eerste en tweede keus) dus moet je alle stemmen optellen bij elkaar en dan de twee personen pakken die de meeste stemmen "overall" hebben.
Back In Black!
Dat was dus een gigantisch stomme fout van mij...Op vrijdag 25 januari 2002 08:21 schreef dusty het volgende:
Tsss.. resulaten zouden niet bekent worden gemaakt....
Magoed, ik verzoek een ieder die resultaten van raymontweakers te negeren, dit omdat daar de dubbele resultaten nog niet uitgehaald zijn.
Daar dit nog significant kan zijn voor de uitslag heeft bovenstaande resultatenoverzicht geen enkele waarde.
Je had 28 punten*!, uiteraard worden er 20 punten ongeldig verklaard, en van de overgebleven 8 zijn er 4 dubbelstemmen! dus eind totaal voor jou is 4 punten!Op vrijdag 25 januari 2002 09:43 schreef Nielsz het volgende:
Shit, heb ik het weer gemist![]()
* (disclaimer) Ik heb geen idee hoeveel punten het werkelijke aantal is/was/wordt
Back In Black!
Hmmm 4 - mijn stemmen op mezelf = 2 mensen die mij aardig vindenOp vrijdag 25 januari 2002 09:49 schreef dusty het volgende:
[..]
Je had 28 punten*!, uiteraard worden er 20 punten ongeldig verklaard, en van de overgebleven 8 zijn er 4 dubbelstemmen! dus eind totaal voor jou is 4 punten!
* (disclaimer) Ik heb geen idee hoeveel punten het werkelijke aantal is/was/wordt
Ik wilde even melden dat acm mail heeft
De nieuwe lite-mods hebben dat zelfde mailtje ook in hun box:ACM(09:48 AM) :
ik heb meerdere mails...
wasigh(09:48 AM) :
zal ik het op P&W posten?
ACM(09:48 AM) :
wat?
dat ik mail heb??
ja
dat **** en **** het zijn geworden
mag hoor... vinden ze niet zo interessant denk ik, maar ach
ow ok, dat ook
D2k en dusty gefeliciteerd en veel succes
oja Dusty ik heb niet op jou gestemd, maar ik mocht gisteren om half 12 mijn stem niet meer aanpassen van ACM
Spanks!Op vrijdag 25 januari 2002 09:56 schreef Webgoodie het volgende:
Congratz D2k en dusty
Edit: Ik heb dus spontaan voor Nielsz gevoted, leuke sig van je
Ik had dus op D2k, en ik wilde ook nog op Dusty stemmen, maar niet gedaan
-Eek- allemaal extra buttons en veldjes als ik een topic bekijk...Op vrijdag 25 januari 2002 09:52 schreef wasigh het volgende:
[..]
D2k en dusty gefeliciteerd en veel succes. Jullie status wordt zo spoedig mogelijk aangepast
Back In Black!
Congrats
Programmer - an organism that turns coffee into software.
bij deze meld ik jullie dat ik er alles aan zal doen om jullie taak zo moeilijk mogelijk te maken, en als ik een kans zie om je af te zeiken zal ik die met beide handen grijpen. Luisteren naar jullie is not an option!
Aldus het standaard verhaal wat ik altijd afsteek
Ehh mijn normale? De publieke die op tweakers staat? Een andere ? Ik heb de eerste twee gekeken, geen mail gezien.Op vrijdag 25 januari 2002 09:52 schreef wasigh het volgende:
De nieuwe lite-mods hebben dat zelfde mailtje ook in hun box:
Back In Black!
dusty@stupid.com als het goed is..Op vrijdag 25 januari 2002 10:05 schreef dusty het volgende:
[..]
Ehh mijn normale? De publieke die op tweakers staat? Een andere ? Ik heb de eerste twee gekeken, geen mail gezien.
ik wil hem nog wel een keer sturen hoor
scroll naar beneden en zie ineens een een extra vakje
en al die andere knopjes waren nieteens opgevallen
een goedenmorgen dus
en ik wil ook GEEN LA felicitatie thread hoor
move naar de HK uiteraardOp vrijdag 25 januari 2002 10:07 schreef Nielsz het volgende:
En nu maar wachten op het slotje
Verwijderd
Denk aan die evaluetieOp vrijdag 25 januari 2002 10:08 schreef D2k het volgende:
[..]
move naar de HK uiteraard
En D2k wou mij eergisteren niet geloven toen ik zei dat hij het zou worden
That reminds me:Op vrijdag 25 januari 2002 10:56 schreef D2k het volgende:
wasigh : ik krijg een boek van je
ik krijg nog geld van je, die 5.000 was maar een aanbetaling
Op vrijdag 25 januari 2002 10:57 schreef wasigh het volgende:
[..]
That reminds me:
ik krijg nog geld van je, die 5.000 was maar een aanbetaling
ik heb gisteren alles overgemaakt hoor
vraag maar aan ACM
die zou het doorsluizen via de Cayman Islands naar jullie (jij en chem)
We weten allebei dat ACM niet te vertrouwen is he! Als het niet binnen een dag binnen isOp vrijdag 25 januari 2002 10:59 schreef D2k het volgende:
[..]
![]()
ik heb gisteren alles overgemaakt hoor![]()
vraag maar aan ACM
die zou het doorsluizen via de Cayman Islands naar jullie (jij en chem)
which reminds me...........Op vrijdag 25 januari 2002 11:07 schreef wasigh het volgende:
We weten allebei dat ACM niet te vertrouwen is he! Als het niet binnen een dag binnen is
ik zou nog ff een open deur intrappen
k dit is wel een heftige open deur hoor ACMOp donderdag 24 januari 2002 22:27 schreef ACM het volgende:
Gewoon een herkenbaar webicon maken, een rode nick regelen en vervolgens altijd hele flauwe geintjes maken, lukt ook wel toch?
na afloop van de stemming (
*bookmarkt*
j/k :
Dat lukt jou wel goed ja
-plop!-psshshshshhhh!!
*glas heft*
* drm chapeau! *
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
ik wist echt niet dat ik perongeluk access had.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Whehe, je post 1 keer in /15 en meteen komen hier andere mensenOp vrijdag 25 januari 2002 11:17 schreef Merely het volgende:
Nielsz: -1 stem! Ik ben gewoon te oversexst
Waarom staat er nog geen Lite-mod bij D2K en dusty ??
Omdat we daar een Db-dude voor nodig hebben en die zijn ff drukOp vrijdag 25 januari 2002 11:30 schreef rwoudsma het volgende:
klein vraagje...
Hebben wij nog niet verdientOp vrijdag 25 januari 2002 11:30 schreef rwoudsma het volgende:
[..]
Back In Black!
Op vrijdag 25 januari 2002 11:31 schreef dusty het volgende:
[..]
Hebben wij nog niet verdient genoeg voor betaald
Als je tegen bent, heb je 3 minuten om te hier te zeggen dat je het niet wilt.
The clock is ticking
Tegen, mag nietOp vrijdag 25 januari 2002 11:37 schreef Nielsz het volgende:
Ik ga toch maar eens een felitopic starten
Als je tegen bent, heb je 3 minuten om te hier te zeggen dat je het niet wilt.
The clock is ticking
In dit topic mag je wel taarten neerzetten etc
Voor, mag welOp vrijdag 25 januari 2002 11:38 schreef wasigh het volgende:
[..]
Tegen, mag niet
Wordt anders ook altijd gedaan
Ja maar die mogen eigenlijk ook nietOp vrijdag 25 januari 2002 11:40 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Voor, mag wel
Wordt anders ook altijd gedaan
En ik denk dat ze er in LA niet blij mee zijn
(en jij blijkbaar ook anders had je het niet gevraagd
deze thread is al meerdere malen gebruikt om te feliciteren dus waarom niet hier?
Verder hebben ze al een mailtje van mij gehad en dat is al een feest op zich
Ik wil ze graag ten opzichte van heel GoT publiekelijk vernederen, en dat kan ik wel hier gaan doen, maar hier is weinig publiekOp vrijdag 25 januari 2002 11:43 schreef wasigh het volgende:
[..]
Ja maar die mogen eigenlijk ook niet
En ik denk dat ze er in LA niet blij mee zijn
En ik erger me altijd dood aan die topics
lol @ je sig btw
Komt uit het "nieuw brabants volkslied" zoek op bij kazaaOp vrijdag 25 januari 2002 11:48 schreef Nielsz het volgende:
lol @ je sig btw
bij deze!Op vrijdag 25 januari 2002 11:38 schreef wasigh het volgende:
[..]
Tegen, mag niet

van harte gefeliciteerd mbravenboer, d2k & dusty