Bovendien mis ik "Faithy" in de lijst
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Maar ik ben dus ook genomineerd
* drm moet weer gauw aan het werk
edit:
oh, btw, medekandidaten: gefeliciteerd, en mbravenboer ook gefeliciteerd. Ben benieuwd hoe je 't gaat doen
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Verwijderd
I give you...Op woensdag 23 januari 2002 15:07 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Aw, vuile slet!

("All the love in the world" mocht je het niet verstaan
Succes Nielsz
jah, jullie ookOp woensdag 23 januari 2002 15:08 schreef drm het volgende:
edit:
oh, btw, medekandidaten: gefeliciteerd, en mbravenboer ook gefeliciteerd. Ben benieuwd hoe je 't gaat doen
lol @ the poll btw, er zijn al 2 geile rukberen geweest die op mijn sig hebben gedrukt
Verwijderd
Waar staat de uitslag ergens dan ??
Maar goed, je hebt idd mijn zegen en mijn stem
Verwijderd
Sticky post lezenOp woensdag 23 januari 2002 15:11 schreef Tizzwat het volgende:
Is Mbravenboer de winnaar ??
Waar staat de uitslag ergens dan ??
Maar goed, je hebt idd mijn zegen en mijn stem
Uit welk principe als ik vragen mag?Op woensdag 23 januari 2002 15:08 schreef dusty het volgende:
Ik weiger uit principe op mijzelf te stemmen.
- Soulseek rulez -
Ik word wel een beetje bang van die mediahype rond de lightmods verkiezing, heb net weer een journalist naar buiten moeten trappen
kan me inderdaad niet iemand voorstellen die jou vanwege je kwaliteiten heeft aangeklikt.... tenzij ze dachten dat jij de striptease ging uitvoerenOp woensdag 23 januari 2002 15:10 schreef Nielsz het volgende:
[..]
jah, jullie ook
lol @ the poll btw, er zijn al 2 geile rukberen geweest die op mijn sig hebben gedrukt
Hehe... Is dat een van Nielsz' kwaliteiten dan? En hoe weet jij dat!?!Op woensdag 23 januari 2002 15:17 schreef Scorpion het volgende:
[..]
kan me inderdaad niet iemand voorstellen die jou vanwege je kwaliteiten heeft aangeklikt.... tenzij ze dachten dat jij de striptease ging uitvoeren![]()
![]()
edit: overbodige enters gewist
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
Allemaal bedankt voor de felicitaties
Ik heb het uiteindelijk toch maar gedaan omdat kennelijk zoveel mensen mij graag als light-mod willen zien. Ik zal mijn best doen om duidelijk, vriendelijk en behulpzaam te zijn omdat dat volgens mij een belangrijke stimulans is voor de sfeer in P&W
Uiteraard wens ik de andere light-mod kandidaten erg veel succes en laten we hopen dat de beste ook uiteindelijk verkozen worden en light-mod willen worden
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
wheheheOp woensdag 23 januari 2002 15:17 schreef Scorpion het volgende:
[..]
kan me inderdaad niet iemand voorstellen die jou vanwege je kwaliteiten heeft aangeklikt.... tenzij ze dachten dat jij de striptease ging uitvoeren![]()
![]()
Verwijderd
Klopt het dat ik jou heel lang niet gezien heb op GoT?Op woensdag 23 januari 2002 15:13 schreef tomato het volgende:
Nouja, alle medekandidaten dan ook maar gefeliciteerd en succes
Ik word wel een beetje bang van die mediahype rond de lightmods verkiezing, heb net weer een journalist naar buiten moeten trappen
Verwijderd
Hee lucard smerige dweilOp woensdag 23 januari 2002 14:25 schreef LuCarD het volgende:
[..]
Thx...![]()
LuCarD ook weer Happy....
Kan je het ook veranderen in het plaatje![]()
je hebt alle id's veranderd in de jouwe!!!!
id=9
Iemand die op zichzelf zou stemmen zou arrogant zijn, immers geeft hij aan dat hij denkt dat hij de enige juiste kandidaat is. Komt meteen bij te kijken wat men verstaat onder wat een goede lite-mod zou zijn, in iedergeval niet iemand die zo arrogant is dat hij denkt dat hij kan winnen door alleen maar op zichzelf te stemmen. Bovendien denk ik ook niet dat als iemand alleen maar op zichzelf stemt een goede lite-mod zal zijn. Dus heb ik op 2 andere personen dan mijzelf gestemd.Op woensdag 23 januari 2002 15:12 schreef Tsjipmanz het volgende:
[..]
Uit welk principe als ik vragen mag?
Back In Black!
Je lijkt wel een journalist!Op woensdag 23 januari 2002 15:21 schreef robbinh het volgende:
[..]
Klopt het dat ik jou heel lang niet gezien heb op GoT?
Verwijderd
• Standaard vraagjes die in een manual letter vermeld staan (RTFM manual vragen dus)
• Vragen die al meerdere malen eerder gesteld zijn
• "Los dit eens voor mij op" - vragen. Grote lappen code met als vraag "Waar zit de fout?". En vooral waarbij de topic starter niet van plan is naar hints te luisteren en eigenlijk alleen kant en klare oplossingen wil.
En ingrijpen is niet alleen een slotje zetten, maar ook laten merken dat wat ze doen twijfelachtig is en zich in het kritieke gebied bevindt.
Wat eventueel ook zou helpen is bij het slotjes zetten een standaard verhaal neer te zetten met een reden, wat de volgende keer beter kan etc. etc. Wat ook in de hardware forums gedaan wordt. Commentaar?
slechts een speculatie...Op woensdag 23 januari 2002 15:20 schreef Nappa het volgende:
[..]
Hehe... Is dat een van Nielsz' kwaliteiten dan? En hoe weet jij dat!?!![]()
edit: overbodige enters gewist
Whahahah lol @ lucarDOp woensdag 23 januari 2002 15:22 schreef mixologist het volgende:
[..]
Hee lucard smerige dweil
id=9
Idd, lite-mod blijft in principe user, om dat aan te geven krijgen de lite-mod's ook geen rode nick. Ze hebben wel een status achter hun naam om duidelijk te maken dat ze speciale rechten hebben.Op woensdag 23 januari 2002 15:21 schreef mbravenboer het volgende:
Dat vraagt om een speech.
Allemaal bedankt voor de felicitaties![]()
. Ik zie het niet echt als een overwinning of erkenning omdat ik een moderator nu niet bepaald zie als een evolutie van een normale P&W bezoeker. Ik heb simpelweg vrijwillig de taak op me genomen om 'ons forum' gezellig en netjes te houden, that's all
.
Ik heb het uiteindelijk toch maar gedaan omdat kennelijk zoveel mensen mij graag als light-mod willen zien. Ik zal mijn best doen om duidelijk, vriendelijk en behulpzaam te zijn omdat dat volgens mij een belangrijke stimulans is voor de sfeer in P&W. Ik wil verder graag een gewone bezoeker blijven zoals dat ook de bedoeling van het 'light-mod' idee was. Ik denk dus niet dat jullie nu nog meer van mijn geblaat moeten lezen
.
Uiteraard wens ik de andere light-mod kandidaten erg veel succes en laten we hopen dat de beste ook uiteindelijk verkozen worden en light-mod willen worden.
succes mbravenboer
helemaal mee eens.Op woensdag 23 januari 2002 15:24 schreef dusty het volgende:
[..]
Iemand die op zichzelf zou stemmen zou arrogant zijn, immers geeft hij aan dat hij denkt dat hij de enige juiste kandidaat is. Komt meteen bij te kijken wat men verstaat onder wat een goede lite-mod zou zijn, in iedergeval niet iemand die zo arrogant is dat hij denkt dat hij kan winnen door alleen maar op zichzelf te stemmen. Bovendien denk ik ook niet dat als iemand alleen maar op zichzelf stemt een goede lite-mod zal zijn. Dus heb ik op 2 andere personen dan mijzelf gestemd.
Erg nobel, bovendien goed beargumenteerd. Wil nog wel opmerken dat wanneer je jezelf kandidaat stelt, je zelf ook overtuigd moet zijn van het feit dat jij een goeie kandidaat bent. Als je dan op jezelf zou stemmen zou je misschien niet op de enige juiste kandidaat stemmen, maar wel op een goeie, en daar is in principe niks mis mee.Op woensdag 23 januari 2002 15:24 schreef dusty het volgende:
[..]
Iemand die op zichzelf zou stemmen zou arrogant zijn, immers geeft hij aan dat hij denkt dat hij de enige juiste kandidaat is.
[knip]
Bovendien denk ik ook niet dat als iemand alleen maar op zichzelf stemt een goede lite-mod zal zijn. Dus heb ik op 2 andere personen dan mijzelf gestemd.
- Soulseek rulez -
Ik denk dat de taak van de lite-mod is een topic te sturen; dus niet meteen op slot gooien, maar een mooi verhaaltje typen. Omdat de lite-mod een ander kleurtje heeft zal hij het daarvan wel aannemen.Op woensdag 23 januari 2002 15:25 schreef Zef een verhaaltje:
[..]
En ingrijpen is niet alleen een slotje zetten, maar ook laten merken dat wat ze doen twijfelachtig is en zich in het kritieke gebied bevindt.
Wat eventueel ook zou helpen is bij het slotjes zetten een standaard verhaal neer te zetten met een reden, wat de volgende keer beter kan etc. etc. Wat ook in de hardware forums gedaan wordt. Commentaar?
edit: wasigh: eerder was overeen gekomen dat LM een ander kleurtje krijgen. Het doel van een LM is voor een groot deel: aan de users laten zien dat de LM 'niet de eerste de beste is' (anders was hij geen LM), en dat hij er dus wel wat vanaf zal weten, en dus zal luisteren. imho.
je kan ook verkiesbaar worden gesteld omdat zoveel mensen dat wouden...Op woensdag 23 januari 2002 15:28 schreef Tsjipmanz het volgende:
[..]
Erg nobel, bovendien goed beargumenteerd. Wil nog wel opmerken dat wanneer je jezelf kandidaat stelt, je zelf ook overtuigd moet zijn van het feit dat jij een goeie kandidaat bent. Als je dan op jezelf zou stemmen zou je misschien niet op de enige juiste kandidaat stemmen, maar wel op een goeie, en daar is in principe niks mis mee.
Verwijderd
Het is een manierOp woensdag 23 januari 2002 15:22 schreef mixologist het volgende:
[..]
Hee lucard smerige dweil
id=9
dat kan jezelf altijd nog weigeren als je denkt dat je ongeschikt bentOp woensdag 23 januari 2002 15:29 schreef Scorpion het volgende:
[..]
je kan ook verkiesbaar worden gesteld omdat zoveel mensen dat wouden...
- Soulseek rulez -
Ik zal dit aankaarten bij de mensen die er iets over te zeggen hebben: de GoTraad.Op woensdag 23 januari 2002 15:32 schreef Nielsz het volgende:
wasigh: eerder was overeen gekomen dat LM een ander kleurtje krijgen. Het doel van een LM is voor een groot deel: aan de users laten zien dat de LM 'niet de eerste de beste is' (anders was hij geen LM), en dat hij er dus wel wat vanaf zal weten, en dus zal luisteren. imho.
kan ff duren
ik denk dat dat pas een optie is na de votes... in dit gevalOp woensdag 23 januari 2002 15:30 schreef Tsjipmanz het volgende:
[..]
dat kan jezelf altijd nog weigeren als je denkt dat je ongeschikt bent
Heeft geen ander kleurtje....Op woensdag 23 januari 2002 15:28 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Omdat de lite-mod een ander kleurtje heeft zal hij het daarvan wel aannemen.
/edit haalt ie zijn hela post weg
Da's twee keerOp woensdag 23 januari 2002 15:32 schreef Nielsz het volgende:
wasigh: eerder was overeen gekomen dat LM een ander kleurtje krijgen. Het doel van een LM is voor een groot deel: aan de users laten zien dat de LM 'niet de eerste de beste is' (anders was hij geen LM), en dat hij er dus wel wat vanaf zal weten, en dus zal luisteren. imho.
Maar is een LM nou ook 'verplicht' om in te grijpen, of gaan zij gewoon door met hun normale GoT gedrag en schaven de boel hier en daar wat bij??
Verwijderd
Verplicht ben je niet, maar het is in principe wel je taak. En als je die niet wilt uitvoeren moet je geen lite-mod wordenOp woensdag 23 januari 2002 15:37 schreef Nappa het volgende:
[..]
Da's twee keer
Maar is een LM nou ook 'verplicht' om in te grijpen, of gaan zij gewoon door met hun normale GoT gedrag en schaven de boel hier en daar wat bij??
lite-mod's zijn niets verplicht. ze gotten gewoon zoals ze normaal gotten en als ze tegen iets aanlopen kunnen ze het zelf aanpassen ipv mij de godganse dag te lopen icq-enOp woensdag 23 januari 2002 15:37 schreef Nappa het volgende:
[..]
Da's twee keer
Het is dus absoluut niet de bedoeling dat een lite-mod. online komt om te modden (wat ik wel doe). hij is online als user en gaat dan modden. Al is het een ongelofelijke bende in P&W dan hoeft een lite-mod nog niet te modden
icq kan men nu dus wel afschaffen?Op woensdag 23 januari 2002 15:40 schreef wasigh het volgende:
[..]
lite-mod's zijn niets verplicht. ze gotten gewoon zoals ze normaal gotten en als ze tegen iets aanlopen kunnen ze het zelf aanpassen ipv mij de godganse dag te lopen icq-en
Het is dus absoluut niet de bedoeling dat een lite-mod. online komt om te modden (wat ik wel doe). hij is online als user en gaat dan modden. Al is het een ongelofelijke bende in P&W dan hoeft een lite-mod nog niet te modden
Verwijderd
Als je icq alleen gebruikt om mods lastig te vallen wel jaOp woensdag 23 januari 2002 15:41 schreef Scorpion het volgende:
[..]
icq kan men nu dus wel afschaffen?
you've got fans
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
enjoy the silence!Op woensdag 23 januari 2002 15:57 schreef wasigh het volgende:
mm niemand die meer iets durft te zeggen?
Op woensdag 23 januari 2002 15:42 schreef Zef het volgende:
Als je icq alleen gebruikt om mods lastig te vallen wel ja
lite-mod=selecteer user uit posts met de minst aantalOp woensdag 23 januari 2002 15:57 schreef wasigh het volgende:
Who is John Galt?
Verwijderd
Je zal wel denken: Ben ik er eindelijk is de gezelligheid direct weer wegOp woensdag 23 januari 2002 15:57 schreef wasigh het volgende:
Een beetje topics omhoog kicken, dat kan niet heOp woensdag 23 januari 2002 15:57 schreef wasigh het volgende:
Ik wacht met spanning af wat de GR gaat zeggen over de kleurtjes.
Verwijderd
Op woensdag 23 januari 2002 15:59 schreef justmental het volgende:
[..]
[..]
lite-mod=selecteer user uit posts met de minst aantal![]()
![]()
![]()
in posts.
Na 15 minuten al een trap?? Foei!!Op woensdag 23 januari 2002 15:57 schreef wasigh het volgende:
Verwijderd
Ja idd, en vooral naar de kleur. Alle geschikte kleuren zijn al in gebruik. Misschien een iets andere kleur rood oid?Op woensdag 23 januari 2002 16:00 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Een beetje topics omhoog kicken, dat kan niet he
Wat mij betreft worden we niet al te opvallend in ieder gevalNielsz: Ik wacht met spanning af wat de GR gaat zeggen over de kleurtjes.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
woei! 17 votes!!Op woensdag 23 januari 2002 16:02 schreef Nielsz het volgende:
[afbeelding]
wheheik ga opeens heel snel vooruit
Waarom zou een lite-mod een kleurtje moeten hebben?? Om z'n ego op te poetsen? Zo ja, dan moet ie maar geen lite-mod worden IMO.Op woensdag 23 januari 2002 16:00 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Een beetje topics omhoog kicken, dat kan niet he
smiley-geel ookZef:
Ja idd, en vooral naar de kleur. Alle geschikte kleuren zijn al in gebruik. Misschien een iets andere kleur rood oid?
~ Gottfried Leibniz
ik verwacht dat de lite-mod's al opvallend genoeg van zichzelf zijn, mochten er na een aantal dagen blijken dat er problemen mee zijn dat zal ik het balletje nog eens opgooien
Het draait nu ff niet om wat jij wiltOp woensdag 23 januari 2002 16:02 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Wat mij betreft worden we niet al te opvallend in ieder geval.
Het gaat er om dat de mensen die 'domme' dingen posten, zien dat litemods hun topics lezen, ze kunnen modereren, en dat ze verstand hebben van hetgene waar ze over vragen waardoor ze luisteren
Door Janoz (Lite-mod P&W) - woensdag 23 januari 2002 16:xx
als header zegt ook wel genoeg, toch? (Janoz leidt nog steeds in de poll
Verwijderd
Nee, voor de herkenbaarheid. Users nemen een waarschuwing eerder serieus als ze zien dat hij van een lite-mod/mod komt.Op woensdag 23 januari 2002 16:04 schreef HGM het volgende:
[..]
Waarom zou een lite-mod een kleurtje moeten hebben?? Om z'n ego op te poetsen? Zo ja, dan moet ie maar geen lite-mod worden IMO.
Ah een beetje de manager cultuur dus: die heeft een mooi pak aan, dus zal wel verstandig sprekenNielsz over lite-mods en uitstraling
Ik ben blij met de beslissing dat we geen kleur krijgen: achter de naam staat duidelijk de functie van lite-mods. Ik vind de notie dat lite-mods users zijn die af en toe correcties kunnen aanbrengen uitstekend
ook niet een vrolijk roze kleurtje?Op woensdag 23 januari 2002 16:09 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Ah een beetje de manager cultuur dus: die heeft een mooi pak aan, dus zal wel verstandig spreken.
Ik ben blij met de beslissing dat we geen kleur krijgen: achter de naam staat duidelijk de functie van lite-mods. Ik vind de notie dat lite-mods users zijn die af en toe correcties kunnen aanbrengen uitstekend. Een kleurtje past daar niet bij: wordt dan volwaardig mod.
Nee, dan heb ik een nieuw icon nodig: This person is NOT gayScorpion: ook niet een vrolijk roze kleurtje?
He who knows only his own side of the case knows little of that.
Maar ja, ik sta niet op het officiele verkiezings formulier.. Dus dan kan ik wel 100% in die poll hebben...Op woensdag 23 januari 2002 16:08 schreef Nappa het volgende:
Een
Door Janoz (Lite-mod P&W) - woensdag 23 januari 2002 16:xx
als header zegt ook wel genoeg, toch? (Janoz leidt nog steeds in de poll)
Maarja, mischien had ik bij de vraag 'wil je lite-mod worden' toch maar het eerste rondje moeten aankruizen
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Zeker veel computers in de buurt?Op woensdag 23 januari 2002 16:02 schreef Nielsz het volgende:
[afbeelding]
wheheik ga opeens heel snel vooruit
Nee.Op woensdag 23 januari 2002 16:18 schreef Alarmnummer het volgende:
[..]
Zeker veel computers in de buurt?
Creatief met sig's
heheheOp woensdag 23 januari 2002 16:13 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik een nieuw icon nodig: This person is NOT gay.
Gaat je wel veel stripteases kostenOp woensdag 23 januari 2002 16:19 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Nee.
Creatief met sig's
Who is John Galt?
Nee het worden er 3, waarvan we mbravenboer al hebben aangesteld.Op woensdag 23 januari 2002 16:23 schreef Alarmnummer het volgende:
wat mij niet helemaal duidelijk is, is hoeveel litemods er worden aangesteld. Ik dacht dat het er meerdere zouden zijn, maar het wordt er een?
De overige 2 kunnen nog verkozen worden (zie sticky topic en mededelingen forum )
sticky topic zegt 3, waarvan er een dus MBravenfarmer isOp woensdag 23 januari 2002 16:23 schreef Alarmnummer het volgende:
wat mij niet helemaal duidelijk is, is hoeveel litemods er worden aangesteld. Ik dacht dat het er meerdere zouden zijn, maar het wordt er een?
Back In Black!
maar wat kost trouwens het omkopen van een mod of een litemod? of moeten we daar ook even over gaan stemmen?
Moet je de interessante threads lezenrobbinh: Klopt het dat ik jou heel lang niet gezien heb op GoT?
Nee, heb het een beetje druk gehad de laatste tijd. Meestal lees ik wel vrij veel, maar reageren komt er niet altijd van.
Maar maak je niet ongerust, ik ben vaak onzichtbaar aanwezig
zo ik ben ook weer wakker
heej waar zijn mijn BOFH knopjes? IK WIL MIJN BOFH KNOPJES!!!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
BewustOiSyN WIL ZIJN BOFH KNOPJES!!!
Onbeschonken
F.. euh
H... nee
wat wel
~ Gottfried Leibniz
just wondering,Op woensdag 23 januari 2002 15:40 schreef wasigh het volgende:
[..]
lite-mod's zijn niets verplicht. ze gotten gewoon zoals ze normaal gotten en als ze tegen iets aanlopen kunnen ze het zelf aanpassen ipv mij de godganse dag te lopen icq-en
hoeveel tijd zijn de heavy-mods eigenlijk kwijt per dag aan GoT?
werken jullie en zitten jullie stiekum de hele dag onder het werk met een oog naar GoT te loeren of hoe moet ik dat zien?
valt me wel op dat er meestal binnen een paar minuten gemod wordt als nodig.
heb je uberhaubt nog wel een prive leven of valt dat wel mee?
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
te veelOp woensdag 23 januari 2002 16:34 schreef GiLuX het volgende:
[..]
just wondering,
hoeveel tijd zijn de heavy-mods eigenlijk kwijt per dag aan GoT?
In mijn geval wel, maar dat zal minder worden aangezien mijn stage bijna afgelopen is.werken jullie en zitten jullie stiekum de hele dag onder het werk met een oog naar GoT te loeren of hoe moet ik dat zien?
Ik krijg veel threads door over ICQvalt me wel op dat er meestal binnen een paar minuten gemod wordt als nodig.
Ja hoorheb je uberhaubt nog wel een prive leven of valt dat wel mee?
verder heb ik nog genoeg te doen
Bastard Operator From HellOp woensdag 23 januari 2002 16:32 schreef drm het volgende:
[..]
Bewust
Onbeschonken
F.. euh
H... nee
wat wel
http://bofh.ntk.net/Bastard.html - moet je lezen, echt gruwelijke verhaaltjes
je bent trouwens wel een n00b als je dat niet weet, bovendien is het ook nog UTFS, want als je het intikt bij google dan weet je het direct
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Owkee, kwas al ongerustOp woensdag 23 januari 2002 16:29 schreef tomato het volgende:
[..]
Moet je de interessante threads lezen
Nee, heb het een beetje druk gehad de laatste tijd. Meestal lees ik wel vrij veel, maar reageren komt er niet altijd van.
Maar maak je niet ongerust, ik ben vaak onzichtbaar aanwezig
ennuh, wie ik ook al heeeel lang niet heb gezien is Arien.
Wat is daarmee?
Ik zoek naar interessante dingen en bezit alleen relevante informatieOiSyN:
Bastard Operator From Hell
http://bofh.ntk.net/Bastard.html - moet je lezen, echt gruwelijke verhaaltjes
je bent trouwens wel een n00b als je dat niet weet, bovendien is het ook nog UTFS, want als je het intikt bij google dan weet je het direct
~ Gottfried Leibniz
Arien kijkt eens per week de topiclist door en gaat dan weer verder met andere dingen geloof ikrobbinh:ennuh, wie ik ook al heeeel lang niet heb gezien is Arien.
Wat is daarmee?
mbravenboer: Nee, dan heb ik een nieuw icon nodig: This person is NOT gay.
hahaha
nee gratz dude
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ja, er was een grote voorkeur voor "onbeperkt, zolang ie maar goed functioneert".Op woensdag 23 januari 2002 17:18 schreef Zef het volgende:
Is trouwens al bekend voor welke periode de lite-mods aangesteld gaan worden?
Daarvan maken wij het volgende:
Een lite-mod is in principe onbeperkt lite-mod, maar er komt wel een verplichte evaluatie elke maand.
Of we de evaluatie publiek doen weet ik nog niet.
Yeah, kunnen we publiekelijk Martin afzeikenOp woensdag 23 januari 2002 17:44 schreef ACM het volgende:
[..]
Ja, er was een grote voorkeur voor "onbeperkt, zolang ie maar goed functioneert".
Daarvan maken wij het volgende:
Een lite-mod is in principe onbeperkt lite-mod, maar er komt wel een verplichte evaluatie elke maand.
Lijkt me verstandig als dit achter gesloten deuren blijft.
Verwijderd
Zonde, nou ja, hangt eigenlijk af van wat voor dingenOp woensdag 23 januari 2002 17:11 schreef tomato het volgende:
[..]
Arien kijkt eens per week de topiclist door en gaat dan weer verder met andere dingen geloof ik
Verwijderd
Lijkt mij ookOp woensdag 23 januari 2002 17:44 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Yeah, kunnen we publiekelijk Martin afzeiken![]()
Lijkt me verstandig als dit achter gesloten deuren blijft.
en ik verklaar het woord-gebruik 'noob' lameOp woensdag 23 januari 2002 16:40 schreef OiSyN het volgende:
[..]
n00bOp woensdag 23 januari 2002 18:13 schreef Scorpion het volgende:
[..]
en ik verklaar het woord-gebruik 'noob' lame
Scorpion; vuile hacker! je hebt 'opeens' 70 oid aanbevelingen op de poll
stfu!Op woensdag 23 januari 2002 18:15 schreef Nielsz het volgende:
[..]
n00b
ik ook, maar je moet de minder intelligenten aanspreken met de taal waarmee ze bekend zijn, dusseeehOp woensdag 23 januari 2002 18:13 schreef Scorpion het volgende:
[..]
en ik verklaar het woord-gebruik 'noob' lame
ach, noem ze gewoon lame, zoals dat altijd al gebeurde... nix mis met dat woord.Op woensdag 23 januari 2002 18:24 schreef OiSyN het volgende:
[..]
ik ook, maar je moet de minder intelligenten aanspreken met de taal waarmee ze bekend zijn, dusseeeh
OiSyN:
ik ook, maar je moet de minder intelligenten aanspreken met de taal waarmee ze bekend zijn, dusseeeh
1
| kennis != wijsheid != intelligentie |
puh
~ Gottfried Leibniz
das idd waar, maar mijn opmerking blijftOp woensdag 23 januari 2002 19:31 schreef drm het volgende:
[..]
code:
1 kennis != wijsheid != intelligentie
puh
iemand snapt het niet -> wordt daardoor n00b genoemd -> komt te weten wat n00b betekend -> voegt n00b toe aan z'n vocabulaire -> is een minder intelligent persoon en is bekend met de taal waarin n00b voorkomt
http://www.mycgiserver.com/~oisyn/blaat.jsp
-> ->
Er is al via het ip adres 213.93.89.112 gestemd.
Poll: Wie is er geschikt voor Lite-mod?
wat heeft dat te betekenen??
en je gaat me niet vertellen dat er regelmatig op jou gekozen wordt
welk geheim?? ik heb geen geheim!Op woensdag 23 januari 2002 19:41 schreef OiSyN het volgende:
en wat is jouw geheim?
je gaat me niet vertellen dat er regelmatig op jou gekozen wordt
Verwijderd
mua... ik denk niet dat dat nodig is gaat de users eigenlijk nie veel aan.... jullie beheren de forum....Op woensdag 23 januari 2002 17:44 schreef ACM het volgende:
[..]
....
maja het beslissen is toch aan jullie
Bij de beoordeling van de stemmen haal ik de "dubbelstemmen" weg.
Het zijn er niet zoveel, maar als je maar 1 voorkeur hebt, hoeft die natuurlijk niet perse dubbel te tellen