Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Verwijderd
Mbravenboer is als hij het wil doen in mijn opinie een juiste keuze, getuige zijn ellenlange en onvermoeibare uitleg en de moeite die hij er telkens voor doet om het zo duidelijk mogelijk te maken, aan zowel (om het zo maar even te zeggen) de n00bs als personen die wel bekend zijn met het onderwerp van de vraag.
Dat is wel een beetje een vreemde opmerking.Op woensdag 23 januari 2002 09:18 schreef Gordijnstok het volgende:
Ben blij dat als het mbravenboer is, het in ieder geval 1 persoon is die nu eindelijk is respect krijgt voor wat hij voor de rest van PW heeft gedaan
Mbravenboer wordt in veel topics netjes bedankt voor zijn hulp, DAT lijkt me wel een tonen van respect.
inderdaad, als je denkt dat je alleen maar respect krijgt door een litemod status is vrij vaag...Op woensdag 23 januari 2002 09:27 schreef ACM het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een vreemde opmerking.
Mbravenboer wordt in veel topics netjes bedankt voor zijn hulp, DAT lijkt me wel een tonen van respect.
Ik vermoed dat dat nou weer niet is wat Gordijnstok bedoeldeOp woensdag 23 januari 2002 09:30 schreef Scorpion het volgende:
inderdaad, als je denkt dat je alleen maar respect krijgt door een litemod status is vrij vaag...
waarom de moeite? ik denk toch dat mbravenboer en euhmz d2k het zullen zijn, dus geef ze de opties meteen maarOp woensdag 23 januari 2002 10:05 schreef wasigh het volgende:
We zijn druk bezig alles te verwerken en intern overleg aan het plegen. Verwacht de informatie over de volgende ronde niet voor 14:00
We doen het wel eerlijk!Op woensdag 23 januari 2002 10:34 schreef Scorpion het volgende:
[..]
waarom de moeite? ik denk toch dat mbravenboer en euhmz d2k het zullen zijn, dus geef ze de opties meteen maar
Daarom
Dit was alleen de nominatie ronde, de stemming komt nog
okOp woensdag 23 januari 2002 10:56 schreef wasigh het volgende:
[..]
We doen het wel eerlijk!
Daarom
Dit was alleen de nominatie ronde, de stemming komt nog
Is in mijn mening ook een duidelijk verschil tussen PHP-threads en andere threads, bij PHP threads verwachten veel mensen dat je direct de juiste oplossing geeft, de volledige oplossing, zodat ze het alleen hoeven te copy 'n pasten. Geef je geen volledige sleep en pleur oplossing krijg je iets anders dan een bedankje naar je hoofd gegooid.Op woensdag 23 januari 2002 09:27 schreef ACM het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een vreemde opmerking.
Back In Black!
Verwijderd
Als we PHP vragen zouden verbieden zou het niveau hier omhoog schietenOp woensdag 23 januari 2002 11:03 schreef dusty het volgende:
[..]
Is in mijn mening ook een duidelijk verschil tussen PHP-threads en andere threads, bij PHP threads verwachten veel mensen dat je direct de juiste oplossing geeft, de volledige oplossing, zodat ze het alleen hoeven te copy 'n pasten. Geef je geen volledige sleep en pleur oplossing krijg je iets anders dan een bedankje naar je hoofd gegooid.
Verwijderd
MI kun je in zo'n geval of de persoon in kwestie helpen of anders kun je beter geen reply plaatsen..Op woensdag 23 januari 2002 11:03 schreef dusty het volgende:
[..]
Is in mijn mening ook een duidelijk verschil tussen PHP-threads en andere threads, bij PHP threads verwachten veel mensen dat je direct de juiste oplossing geeft, de volledige oplossing, zodat ze het alleen hoeven te copy 'n pasten. Geef je geen volledige sleep en pleur oplossing krijg je iets anders dan een bedankje naar je hoofd gegooid.
zulke types moeten gewoon leren dat je zelf moet leren denken. jatochnietdan?Op woensdag 23 januari 2002 11:03 schreef dusty het volgende:
[..]
Tja, en dat is nou net het hele p&w probleemOp woensdag 23 januari 2002 11:21 schreef Scorpion het volgende:
[..]
zulke types moeten gewoon leren dat je zelf moet leren denken. jatochnietdan?
Het probleem is in die topics (zoals dusty al zei) dat ze een complete CnP oplossing verwachten. Een duw in de juiste richting wordt niet op prijs gesteld. Veel mensen hebben niet door dat het belangrijker is hoe je aan je oplossing komt ipv wat de oplossing is.Op woensdag 23 januari 2002 11:13 schreef mbitnl het volgende:
[..]
MI kun je in zo'n geval of de persoon in kwestie helpen of anders kun je beter geen reply plaatsen..
Pak er maar een paar willekeurige php topics bij en kijk hoe 'duwen in de juiste richting' vaak compleet wordt genegeerd.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
hmmz is me eigenlijk nooit opgevallen... zit dan ook vrijwel nooit in php. vrij zwakke instelling moet ik zeggen.Op woensdag 23 januari 2002 11:25 schreef Janoz het volgende:
[..]
Het probleem is in die topics (zoals dusty al zei) dat ze een complete CnP oplossing verwachten. Een duw in de juiste richting wordt niet op prijs gesteld. Veel mensen hebben niet door dat het belangrijker is hoe je aan je oplossing komt ipv wat de oplossing is.
Pak er maar een paar willekeurige php topics bij en kijk hoe 'duwen in de juiste richting' vaak compleet wordt genegeerd.
Verwijderd
Vooral bij php heb je van die 'he, hier antwoorden ze snel, ik ga altijd eerst hier vragen' types. Die openen dan zo ongeveer bij elke nieuw probleem dat ze tegen komen een nieuw topic. Die zijn trouwens heel goed te herkennen.. Als je op hun posts zoekt, zie je dat ze alleen maar zelf posts gestart zijn en allemaal binnen een redelijk kort tijdsbestek.. Neem bijvoorbeeld [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/45825]jeroen80[/url]. Niet dat ik specifiek iets tegen hem heb oid, maar het is een goed voorbeeld van wat ik net bedoel.Op woensdag 23 januari 2002 11:31 schreef Scorpion het volgende:
[..]
hmmz is me eigenlijk nooit opgevallen... zit dan ook vrijwel nooit in php. vrij zwakke instelling moet ik zeggen.
Verwijderd
Nouja hier gaat het misschien om een hardnekkige volhouder maar ik moet eerlijk bekennen dat ik in mijn "begindagen" met php ook wel een paar vrij nutteloze topics heb geopend..Op woensdag 23 januari 2002 11:35 schreef Janoz het volgende:
[..]
Vooral bij php heb je van die 'he, hier antwoorden ze snel, ik ga altijd eerst hier vragen' types. Die openen dan zo ongeveer bij elke nieuw probleem dat ze tegen komen een nieuw topic. Die zijn trouwens heel goed te herkennen.. Als je op hun posts zoekt, zie je dat ze alleen maar zelf posts gestart zijn en allemaal binnen een redelijk kort tijdsbestek.. Neem bijvoorbeeld [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/45825]jeroen80[/url]. Niet dat ik specifiek iets tegen hem heb oid, maar het is een goed voorbeeld van wat ik net bedoel.
Niet dat er nu veel vanaf weet, maar ik weet nu wel waar ik moet zoeken om een antwoord op mijn vragen te vinden, wat erin geresulteerd heeft dat ik zelden meer een P&W topic open..
Wat ik hiermee wil zeggen is dat er een verschil is tussen nieuwkomers en notoire volhouders die topics blijven openen
|_____vakje______|
Och ik niet zoOp woensdag 23 januari 2002 11:54 schreef CyberSnooP het volgende:
Ik ben toch wel heel nieuwsgierig hoeveel stemmen een ieder totaal heeft gekregen
maar even voor de goede orde, die getallen gaan we niet vrij geven..
Staafgrafiek is ook goed hoorOp woensdag 23 januari 2002 11:56 schreef wasigh het volgende:
[..]
Och ik niet zo![]()
reken er maar op dat het niet voor 14:00 gebeurd..Op woensdag 23 januari 2002 12:03 schreef ThaWout het volgende:
Zit er al schot inOf houden we het voorlopig nog steeds op "niet voor 14:00 uur" ... want anders blijf ik nog effe thuis
aangezien ACM de enquete moet maken, en pas om 13:00 op zijn vroegst weer online is
(en we moeten nog wat dingen doorspreken enzo
Okey, dan ga ik effe eten, boodschappen doen en sportenOp woensdag 23 januari 2002 12:21 schreef wasigh het volgende:
[..]
reken er maar op dat het niet voor 14:00 gebeurd..
aangezien ACM de enquete moet maken, en pas om 13:00 op zijn vroegst weer online is
(en we moeten nog wat dingen doorspreken enzo)
Succes ermee!
1. Waarom niet?Op woensdag 23 januari 2002 11:56 schreef wasigh het volgende:
[..]
Och ik niet zo![]()
2. Krijgen we wel te horen wie er allemaal >= 1 stemmen heeft gekregen?
He who knows only his own side of the case knows little of that.
omdat ik dat al weetOp woensdag 23 januari 2002 12:32 schreef RickN het volgende:
[..]
1. Waarom niet?
ff overleggen of we die info vrij geven.. moment..2. Krijgen we wel te horen wie er allemaal >= 1 stemmen heeft gekregen?
1
2
3
4
5
6
| while (newTopic=/14.getNewTopic()) {
if (newTopic.getTopicStarter() in ignorelist) {
reason = textBox("Geef een leuke reden:");
newTopic.putSlotje(reason);
}
} |
Maar wat is "helpen", hints geven of meteen de complete oplossing zodat ze het niet zelf leren, maar alleen hoeven te kopieren ?Op woensdag 23 januari 2002 11:13 schreef mbitnl het volgende:
[..]
MI kun je in zo'n geval of de persoon in kwestie helpen of anders kun je beter geen reply plaatsen..
Back In Black!
Het liefst natuurlijk het eerste, maar in sommige gevallen zijn de vragen zo specifiek dat je niet anders kan dan een volledig antwoord geven.Op woensdag 23 januari 2002 13:02 schreef dusty het volgende:
Maar wat is "helpen", hints geven of meteen de complete oplossing zodat ze het niet zelf leren, maar alleen hoeven te kopieren ?
In een ideale situatie, lijkt me, geef je eerst een korte uitleg en daarna, bij wijze van voorbeeld, de echte oplossing. Het liefst laat je mensen zelf de oplossing verzinnen natuurlijk, maar een simpel voorbeeld verduidelijkt je uitleg meestal enorm.
Neuh, ignore lijst zou ik netjes gescheiden houden, ik zou gewoon alle "domme" topics dicht gooien ongeacht wie de starter is.Op woensdag 23 januari 2002 12:56 schreef Janoz het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat Dusty met zijn ingore lijstje gaat doen... Mischien uitbreiding op dusty.dll
[..]
Back In Black!
Is ongeveer 1 keer voorgekomen dat het niet anders kon dan een volledig antwoord te geven op een PHP vraag.Op woensdag 23 januari 2002 13:07 schreef Soultaker het volgende:
Het liefst natuurlijk het eerste, maar in sommige gevallen zijn de vragen zo specifiek dat je niet anders kan dan een volledig antwoord geven.
[..]
Bij de rest wordt over het algemeen mogelijkheid 1 NIET gewaardeerd door de topic starter.
Back In Black!
Gevolg is echter dat de topicstarter dan ook niet meer word gewaardeerd door enkele "regular /14-ers"Op woensdag 23 januari 2002 13:09 schreef dusty het volgende:
Bij de rest wordt over het algemeen mogelijkheid 1 NIET gewaardeerd door de topic starter.
Ik heb weer wat gemist geloof ik.
[irritante uitprobeer mode]
bug
[/irritante uitprobeer mode]
Op woensdag 23 januari 2002 13:23 schreef Phantom_ het volgende:
Litemods? Stemmen? Huh?
Ik heb weer wat gemist geloof ik.
Speciaal voor jullie laat ik die bug erin zitten...Op woensdag 23 januari 2002 13:23 schreef Phantom_ het volgende:
[irritante uitprobeer mode]
bug
[/irritante uitprobeer mode]
Je bent slechts de 10e ofzo die hem meldt
Dat die lijst gesloten blijft...Op woensdag 23 januari 2002 13:25 schreef Nielsz het volgende:
en dat houdt in dat ...
Verwijderd
We krijen niks te horen.. over resultaten en statistiekenOp woensdag 23 januari 2002 13:25 schreef Nielsz het volgende:
[..]
en dat houdt in dat ...
Oeps.. ik heb ook nog niet het hele topic doorgelezen.Op woensdag 23 januari 2002 13:32 schreef ACM het volgende:
Je bent slechts de 10e ofzo die hem meldt
heb ik nog wat gemist?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
sorry je bent het niet gewordenOp woensdag 23 januari 2002 13:34 schreef D2k het volgende:
moge mannen
heb ik nog wat gemist?
Met goede redenen anders gaat men zeggen: Hey die faithy heeft toch al genoeg stemmen, mijn stem zal ze niet missen, waardoor iedereen op iemand anders stemt en zij maar 1 stem overhoudt. En uiteraard is dat NIET de bedoeling.Op woensdag 23 januari 2002 13:32 schreef raymanontweakers het volgende:
[..]
We krijen niks te horen.. over resultaten en statistieken
Back In Black!
Op woensdag 23 januari 2002 13:35 schreef raymanontweakers het volgende:
[..]
sorry je bent het niet geworden
heb de thread net al ff gelezen uiteraard, dus ik wacht rustig af op wat komen gaat
Verwijderd
aha ok... idd beterOp woensdag 23 januari 2002 13:36 schreef dusty het volgende:
[..]
Met goede redenen anders gaat men zeggen: Hey die faithy heeft toch al genoeg stemmen, mijn stem zal ze niet missen, waardoor iedereen op iemand anders stemt en zij maar 1 stem overhoudt. En uiteraard is dat NIET de bedoeling.
Zeg grapjas, hoe wil jij strax gaan stemmen op iemand als je niet eens op wie je mag stemmenOp woensdag 23 januari 2002 13:36 schreef dusty het volgende:
[..]
Met goede redenen anders gaat men zeggen: Hey die faithy heeft toch al genoeg stemmen, mijn stem zal ze niet missen, waardoor iedereen op iemand anders stemt en zij maar 1 stem overhoudt. En uiteraard is dat NIET de bedoeling.
ACM; ik was toch de eerste die de bug meldde toch
iddOp woensdag 23 januari 2002 13:36 schreef dusty het volgende:
[..]
beetje vervelend als iedereen nu zegt van "dusty wordt het toch, daar stem ik niet meer op"
Waarom zou men op mij stemmen?Op woensdag 23 januari 2002 13:39 schreef D2k het volgende:
[..]
idd
beetje vervelend als iedereen nu zegt van "dusty wordt het toch, daar stem ik niet meer op"
Hebben de mensen masochistische gevoelens hier ofzo?
Back In Black!
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Ze gaan je de keus geven van de mensen die de meeste kans maakt om mod te worden. De mensen die 1 stem hebben gekregen en die nogwel van hunzelf waren laten ze uiteraard niet zienOp woensdag 23 januari 2002 13:38 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Zeg grapjas, hoe wil jij strax gaan stemmen op iemand als je niet eens op wie je mag stemmen
Back In Black!
Eerder maoistische denk ikOp woensdag 23 januari 2002 13:53 schreef dusty het volgende:
[..]
Waarom zou men op mij stemmen?
Vind ik ook, maar ik vrees dat gezeur hier niet helpen zal. Een soort exit-poll wel: open je eigen 'stem hier voor je lite-mods'-topic en maak een nette polOp woensdag 23 januari 2002 13:54 schreef Tsjipmanz het volgende:
Ik wil getallen en statistieken zien! Dat is bij elke democratische stemming het geval!! Daar hebben wij recht op!
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
I'm on it!Op woensdag 23 januari 2002 14:09 schreef Bart Coppens het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ik vrees dat gezeur hier niet helpen zal. Een soort exit-poll wel: open je eigen 'stem hier voor je lite-mods'-topic en maak een nette pol
Verwijderd
Ge is OUDOp woensdag 23 januari 2002 13:53 schreef dusty het volgende:
[..]
Waarom zou men op mij stemmen?
Wie heeft het over democratie??Op woensdag 23 januari 2002 13:54 schreef Tsjipmanz het volgende:
Ik wil getallen en statistieken zien! Dat is bij elke democratische stemming het geval!! Daar hebben wij recht op!
anyway, negotiater heeft inzicht in de stemmen, als je het niet vertrouwd kun je hem om een recount vragen
It's all in the eye of the beholder.Op woensdag 23 januari 2002 14:12 schreef raymanontweakers het volgende:
[..]
Ge is OUD, ge is wijs
Back In Black!
• Nielsz
• D2k
• Mbravenboer
• Dusty
• Scorpion
• Faithy
• Janoz
• OiSyN
• LucarD / stomme poll
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Gewoon een geintje jongens, niet janken als je er niet bij staat.
edit: lucard erbij
Weeeeeeh Je bent mij vergetenGewoon een geintje jongens, niet janken als je er niet bij staat
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Bijna 135000 views in 2 minuten! Way to go!Op woensdag 23 januari 2002 14:16 schreef Nielsz het volgende:
- Soulseek rulez -
dat is bewust gedaanOp woensdag 23 januari 2002 14:18 schreef LuCarD het volgende:
Weeeeeeh Je bent mij vergeten
Als je het doorleest zie je dat 95% van de posts offtopic is. Dan valt het ook wel mee met de litemods. Dit is zeg maar het /14-DBZ-topicOp woensdag 23 januari 2002 14:22 schreef Gordijnstok het volgende:
Machtig lang topic. Oftewel, waarom zo'n ophef over lite-mods
- Soulseek rulez -
de 'ophef' over litemods is slechts een bijzaak gewordenOp woensdag 23 januari 2002 14:22 schreef Gordijnstok het volgende:
Machtig lang topic. Oftewel, waarom zo'n ophef over lite-mods
HahahahaOp woensdag 23 januari 2002 14:23 schreef Tsjipmanz het volgende:
[..]
Als je het doorleest zie je dat 95% van de posts offtopic is. Dan valt het ook wel mee met de litemods. Dit is zeg maar het /14-DBZ-topic
* Janoz 4 lite-mod!!!
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
Thx...Op woensdag 23 januari 2002 14:16 schreef Nielsz het volgende:
Poll: Wie is er geschikt voor Lite-mod?
• Nielsz
• D2k
• Mbravenboer
• Dusty
• Scorpion
• Faithy
• Janoz
• OiSyN
• LucarD / stomme poll
[afbeelding]
Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
edit: lucard erbij
LuCarD ook weer Happy....
Kan je het ook veranderen in het plaatje
Gaat goed zo
Wie danOp woensdag 23 januari 2002 14:35 schreef Zef het volgende:
Slim hoor, de echte kanshebbers weg laten
Ik ook en ik ben bang dat Dusty ook op Faithy heeft gestemdOp woensdag 23 januari 2002 14:26 schreef Nielsz het volgende:
Ik heb gestemt om Faithy
You can bet on that.Op woensdag 23 januari 2002 14:38 schreef joostbaksteen het volgende:
[..]
Ik ook en ik ben bang dat Dusty ook op Faithy heeft gestemd
Back In Black!
Verwijderd
Een vrouw die we hier ongeveer 1 keer voorbij hebben zien komenOp woensdag 23 januari 2002 14:46 schreef Scorpion het volgende:
wie is Faithy
hahahahaOp woensdag 23 januari 2002 14:46 schreef Nielsz het volgende:
Ik heb maar ff de harde middelen in moeten zetten,
zie mijn sig
Verwijderd
Dat is wel heel erg laag.Op woensdag 23 januari 2002 14:46 schreef Nielsz het volgende:
zie mijn sig
En de meeste mensen waren hard bezig om haar weer af te schrikken om terug te komen.Op woensdag 23 januari 2002 14:46 schreef Zef het volgende:
[..]
Een vrouw die we hier ongeveer 1 keer voorbij hebben zien komen
Back In Black!
Verwijderd
Zou kunnen, ik weet verder niet meer waar de draad over ging en wat er precies gebeurde...Op woensdag 23 januari 2002 14:50 schreef dusty het volgende:
[..]
En de meeste mensen waren hard bezig om haar weer af te schrikken om terug te komen.
Valsspeler.....Op woensdag 23 januari 2002 14:46 schreef Nielsz het volgende:
zie mijn sig
en trouwens
Dus het werkt nie....Er is al via het ip adres 213.239.154.12 gestemd.
Poll: Wie is er geschikt voor Lite-mod?
Hoezo, Lucard probeert het immers ook in zijn quote!Op woensdag 23 januari 2002 14:48 schreef Zef het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg laag.![]()
Back In Black!
conclusie: geen behoefte aan gratis stripteases? -> hardere maatregelenOp woensdag 23 januari 2002 14:51 schreef LuCarD het volgende:
Dus het werkt nie....![]()
Nee, maar bij de rest van GoT welOp woensdag 23 januari 2002 14:51 schreef LuCarD het volgende:
[..]
Valsspeler.....![]()
![]()
en trouwens
[..]
Dus het werkt nie....![]()
In een campagne is alles geoorloofd, vraag maar aan Bush
Ja maar bush is een .........Op woensdag 23 januari 2002 14:54 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Nee, maar bij de rest van GoT wel
ik zie eigenlijk maar 1 iemand er tussen die ik geschikt zie als lite-mod. waar is de rest? janoz had zich ook aangemeld? waarom staat die er niet tussen? (niet genoeg aanraders oid) ?Op woensdag 23 januari 2002 14:59 schreef wasigh het volgende:
zie med en sticky
Verwijderd
Amerikaanse methodenOp woensdag 23 januari 2002 14:54 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Nee, maar bij de rest van GoT wel
Iedereen die op mij stemt krijgt een gulden!
Kheb geen rooie cent maar dat weten jullie niet
Verder: jammer dat Janoz er niet in zat. Ik geloof niet dat ik op 'm gestemt heb, maar hij is toch 1 vd beste denk ik.
En mag je op jezelf stemmen?
ja dat mag, al is dat niet subtielOp woensdag 23 januari 2002 15:03 schreef Nielsz het volgende:
Martin: feli!
Verder: jammer dat Janoz er niet in zat. Ik geloof niet dat ik op 'm gestemt heb, maar hij is toch 1 vd beste denk ik.
En mag je op jezelf stemmen?
Ff een draadje beginnenOp woensdag 23 januari 2002 15:03 schreef Zef het volgende:
Gefeliciteerd mbravenboer!
nee, ik respecteer zijn mening
Geen gefeliciteerd draadjes aubOp woensdag 23 januari 2002 15:04 schreef joostbaksteen het volgende:
[..]
Ff een draadje beginnen
nee, ik respecteer zijn mening
feliciteer maar gewoon hier
Op woensdag 23 januari 2002 15:04 schreef wasigh het volgende:
[..]
ja dat mag, al is dat niet subtiel
Leuke enquete formulier btw; ik neem aan dat hij volledig dbbased is?
Verwijderd
Tja, als de anderen bagger zijn kan je niet anders heOp woensdag 23 januari 2002 15:04 schreef wasigh het volgende:
[..]
ja dat mag, al is dat niet subtiel
Aw, vuile slet!Op woensdag 23 januari 2002 15:06 schreef Zef het volgende:
[..]
Tja, als de anderen bagger zijn kan je niet anders he