hahhahahahahhahahaOp dinsdag 22 januari 2002 15:52 schreef D2k het volgende:
[..]
zie je wel
ik post daar gewoon niet genoeg
kan het niet
[..]
<op het randje mode>
tis hier te druk
</op het randje mode>
Dit was idd waar ik op zochtOp dinsdag 22 januari 2002 15:52 schreef Otis het volgende:
[..]
Hey, op die page sta ik ook!
Gaffer SoftwareOp dinsdag 22 januari 2002 15:52 schreef Otis het volgende:
[..]
Hey, op die page sta ik ook!
http://www.gaffer.org/
(Glenn Fiedler aka Gaffer)
verrek, Gayffer ook!
Verwijderd
Ik verwacht dat de uitslag niet schokkend zal zijn, ik schrijf er 3 op waarvan ik zeker ben dat ze het worden (hier op een papiertje), dan zien we binnekort wel of het klopt.
ICQ maarOp dinsdag 22 januari 2002 15:55 schreef Zef het volgende:
Ik verwacht dat de uitslag niet schokkend zal zijn, ik schrijf er 3 op waarvan ik zeker ben dat ze het worden (hier op een papiertje), dan zien we binnekort wel of het klopt.
heb ook wel een sterk vermoeden...Op dinsdag 22 januari 2002 15:55 schreef wasigh het volgende:
[..]
ICQ maarik ben benieuwd
Ik weet er iig 2. Als er een 3e zou komen, weet ik niet wie het zo worden.Op dinsdag 22 januari 2002 15:57 schreef Scorpion het volgende:
[..]
heb ook wel een sterk vermoeden...
/offtopic
Scorpion: "not to lame to read BitchX.doc" moet dat niet zijn "not TOO lame to read BitchX.doc"? Of heeft dat ene cultureel bepaalde achtergrond of zo??
Scorpion: "not to lame to read BitchX.doc" moet dat niet zijn "not TOO lame to read BitchX.doc"? Of heeft dat ene cultureel bepaalde achtergrond of zo??
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
Mail of ICQ maar 
degene die het goed heeft krijgt een VB boek van me!
is 1 letter te lang dacht ikOp dinsdag 22 januari 2002 15:58 schreef Nappa het volgende:
/offtopic
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Aaargh, ik heb niets gezegd!Op dinsdag 22 januari 2002 15:58 schreef wasigh het volgende:
Mail of ICQ maar
*Weg duikt* (doe ik ook even mee
Nee, ik wil een VBScript voor dummies boek!!wasigh:
Mail of ICQ maar
*kuch
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Wasigh heeft nog zo'n 150 VBBoeken over blijkbaarOp dinsdag 22 januari 2002 15:58 schreef wasigh het volgende:
Mail of ICQ maar
Want iedereen weet wel wie het worden
nee hij had problemen met het feit dat ik subsidie kreeg van de overheid (a la studifinanciering)Op dinsdag 22 januari 2002 15:46 schreef Otis het volgende:
[..]
Denk niet dat die subsidie nodig heeft
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
ja dat zeg ik ook net over ICQ tegen wasighOp dinsdag 22 januari 2002 16:01 schreef Zef het volgende:
Aaargh, ik heb niets gezegd!
*Weg duikt* (doe ik ook even mee)
das geen uitdaging
Nou ik heb iig een VB boek over, en wat webdesign boeken, CGI, 1of 2 java boeken.. dus prijzen zat 
(of zullen we een boekruilbeurs beginnen? )
Op dinsdag 22 januari 2002 15:58 schreef Nappa het volgende:
/offtopic
i rest my caseOp dinsdag 22 januari 2002 16:00 schreef D2k het volgende:
[..]
is 1 letter te lang dacht ik
Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd...Op dinsdag 22 januari 2002 16:03 schreef wasigh het volgende:
Nou ik heb iig een VB boek over, en wat webdesign boeken, CGI, 1of 2 java boeken.. dus prijzen zat
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
ojaOp dinsdag 22 januari 2002 16:02 schreef OiSyN het volgende:
[..]
nee hij had problemen met het feit dat ik subsidie kreeg van de overheid (a la studifinanciering)
Ik zag die thread op jouw forumpje later pas. Nooit Nixie aanspreken op DX vs OGL, want dan ontbrandt ie helemaal in eindeloze postings haha
Verwijderd
Ik heb hier nog een heel slecht PHP boek, en een nog slechter XML boek (moet ik nog eens wat quotes uit posten, je lacht je rot). Die ruilen voor wat mooie Java boeken?Op dinsdag 22 januari 2002 16:03 schreef wasigh het volgende:
Ik heb nog wat ruimte over in mn ondertitel. Die 'o' mag je ook wel bij mij stallen tegen een kleine vergoeding!Op dinsdag 22 januari 2002 16:04 schreef Scorpion het volgende:
i rest my case
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
HeheOp dinsdag 22 januari 2002 16:06 schreef drm het volgende:
[..]
Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd...
nou, je mag de boeken gratis op komen halen! ze staan echt in de weg
ik heb al genoeg boekenOp dinsdag 22 januari 2002 16:07 schreef Zef het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een heel slecht PHP boek, en een nog slechter XML boek (moet ik nog eens wat quotes uit posten, je lacht je rot). Die ruilen voor wat mooie Java boeken?
Juist jah.. zat al af te vragen welke nickOp dinsdag 22 januari 2002 15:50 schreef wasigh het volgende:
[..]
aka NIX:
http://www.scene.org/sponsors.php
Zelfs nog een foto van um gevonden:

Ben ondertussen weer vergeten in welke demogroep hij programmeerde.. *denkt* darn ik word oud..
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
hoeveel ga je vragen? is dat incl. of excl. btw?Op dinsdag 22 januari 2002 16:08 schreef Tsjipmanz het volgende:
[..]
Ik heb nog wat ruimte over in mn ondertitel. Die 'o' mag je ook wel bij mij stallen tegen een kleine vergoeding!
m'n mooie java boeken hou ik zelfOp dinsdag 22 januari 2002 16:07 schreef Zef het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een heel slecht PHP boek, en een nog slechter XML boek (moet ik nog eens wat quotes uit posten, je lacht je rot). Die ruilen voor wat mooie Java boeken?
ik heb ook nog een vaag php boek overigens
mobygames hmmm zie er geen foto in eigenlijkOp dinsdag 22 januari 2002 16:09 schreef dusty het volgende:
[..]
Juist jah.. zat al af te vragen welke nick
Zelfs nog een foto van um gevonden:[afbeelding]
Ben ondertussen weer vergeten in welke demogroep hij programmeerde.. *denkt* darn ik word oud..
tjezus, t is druk hier... lijkt wel een HK topic
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
niet normaal inderdaad...Op dinsdag 22 januari 2002 16:10 schreef OiSyN het volgende:
Geen geld. Je moet dan voortaan alle mods (en lite-mods) "Master" noemen wanneer je ze aanspreekt!Op dinsdag 22 januari 2002 16:09 schreef Scorpion het volgende:
[..]
hoeveel ga je vragen? is dat incl. of excl. btw?
Deal?
- Soulseek rulez -
Rent hard weg: * AAAH get it off get it off *Op dinsdag 22 januari 2002 16:10 schreef OiSyN het volgende:
Iedereen probeert zn aantal posts hier nog ff omhoog te krijgen voor het geval de stemming wel "gewogen" naar het aantal posts in /14 zal gebeuren!Op dinsdag 22 januari 2002 16:10 schreef OiSyN het volgende:
- Soulseek rulez -
voor in 'o' ?? nah, ik spuit em wel op de motorkap van mijn autoOp dinsdag 22 januari 2002 16:11 schreef Tsjipmanz het volgende:
[..]
Geen geld. Je moet dan voortaan alle mods (en lite-mods) "Master" noemen wanneer je ze aanspreekt!
Deal?
Denk niet dat ik hem zou herkennen als ik hem tegenkom 
(dusty: je mag blijkbaar niet naar die foto linken
zet hem ff op dusty.com )
(dusty: je mag blijkbaar niet naar die foto linken
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst!Op dinsdag 22 januari 2002 16:12 schreef Tsjipmanz het volgende:
[..]
Iedereen probeert zn aantal posts hier nog ff omhoog te krijgen voor het geval de stemming wel "gewogen" naar het aantal posts in /14 zal gebeuren!
je doet het verkeerd: * hard weg rent *Op dinsdag 22 januari 2002 16:12 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Rent hard weg: * AAAH get it off get it off *
hahahahaOp dinsdag 22 januari 2002 16:13 schreef OiSyN het volgende:
[..]
je doet het verkeerd: * hard weg rent *
* hard weg rent * get it off get it off * hard weg rent *
* hard STFU roep *Op dinsdag 22 januari 2002 16:13 schreef OiSyN het volgende:
[..]
je doet het verkeerd: * hard weg rent *
ik bedenk me trouwens dat topics als deze de sfeer hier aardig op weg helpen... Als je nou gewoon altijd 1 onzin-topic open houdt in /14, dan kan er in de andere topics serieus geantwoord blijven worden, en dan gaan topics ook niet zo snel meer offtopic 
ja ok, je zit dan nog steeds met het niveau, maar alle beetjes helpen
.edit: nee aan de andere kant ook weer slecht, want dan gaan mensen hier aan hun 150 techposts komen
.edit: nee aan de andere kant ook weer slecht, want dan gaan mensen hier aan hun 150 techposts komen
move.to/fok!
mmm werkt niet..
Maar niemand geinterresseerd in mijn boeken? (aangezien niemand zich nog gemeld heeft op ICQ
)
mmm werkt niet..
Maar niemand geinterresseerd in mijn boeken? (aangezien niemand zich nog gemeld heeft op ICQ
je houd 'het niveau' iig wel in 1 thread. en dan maar hopen dat er geen buffer-overflows komenOp dinsdag 22 januari 2002 16:16 schreef OiSyN het volgende:
ik bedenk me trouwens dat topics als deze de sfeer hier aardig op weg helpen... Als je nou gewoon altijd 1 onzin-topic open houdt in /14, dan kan er in de andere topics serieus geantwoord blijven worden, en dan gaan topics ook niet zo snel meer offtopic
Mwah, een XML-XSLT boek is nooit wegOp dinsdag 22 januari 2002 16:16 schreef wasigh het volgende:
move.to/fok!
mmm werkt niet..
Maar niemand geinterresseerd in mijn boeken? (aangezien niemand zich nog gemeld heeft op ICQ)
En een javaboek ook niet
VBboeken hebben we hier genoeg op de zaak
Verwijderd
The Black Lotus (TBL), daarvoor zat hij bij Massive.Op dinsdag 22 januari 2002 16:09 schreef dusty het volgende:
[..]
Juist jah.. zat al af te vragen welke nick
Zelfs nog een foto van um gevonden:[afbeelding]
Verwijderd
Alleen VB of ook andere dingetjes? (Op dat slechte PHP boek na dan)Op dinsdag 22 januari 2002 16:16 schreef wasigh het volgende:
Maar niemand geinterresseerd in mijn boeken? (aangezien niemand zich nog gemeld heeft op ICQ)
wannabee lite mod jahOp dinsdag 22 januari 2002 16:17 schreef Zef het volgende:
Zal ik dit topic als wannabe mod zijnde maar even in de SU posten dan
STFU dus
Ik dacht meer aan stiekum 2 P&W's maken, en dan per persoon instellen welke ze zienOp dinsdag 22 januari 2002 16:16 schreef OiSyN het volgende:
(maar dit is idd wel erg gezellig
Verkiezingskampagne OiSyN
Ik pleit vóór een aparte HK voor /14, stem op mij en we zullen samen zorgen voor een leefbaar /14
Ik pleit vóór een aparte HK voor /14, stem op mij en we zullen samen zorgen voor een leefbaar /14
lolOp dinsdag 22 januari 2002 16:18 schreef wasigh het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan stiekum 2 P&W's maken, en dan per persoon instellen welke ze zien
ja mag ook best es een keertje(maar dit is idd wel erg gezellig, zo gezellig dat ik niet aan mijn stage verslag toe kom, wat ik ook helemaal niet erg vindt
)
staat ook in de faq btw
zelf faq herschrijver geweest isOver offtopic-gedrag kunnen wij ook simpel zijn: probeer het gewoon gezellig te houden, een keer offtopic praten kan best (heel de dag lullen over variabelen is ook niet echt alles) maar ga niet met opzet serieuze threads offtopic helpen of kijken hoever je kunt gaan, dat gaat er bij ons niet in.
eej je steelt mijn idee!Op dinsdag 22 januari 2002 16:20 schreef Zef het volgende:
Het wordt tijd dat P&W onafhankelijk wordt... Met een P&W HK
Op dinsdag 22 januari 2002 16:21 schreef OiSyN het volgende:
Verkiezingskampagne OiSyN D2k
@your service
Verwijderd
Hey, heb je gejat uit mijn verkiezingsprogrammaOp dinsdag 22 januari 2002 16:21 schreef OiSyN het volgende:
edit:
Wie was nou eerderOp dinsdag 22 januari 2002 16:22 schreef OiSyN het volgende:
[..]
eej je steelt mijn idee!
Verkiezingskampagne Nielsz
Een verandering in mijn sig, dat je niet alleen voor mij koffie kan halen, maar voor jezelf!
Een verandering in mijn sig, dat je niet alleen voor mij koffie kan halen, maar voor jezelf!
Verwijderd
Als het net zo slecht werkt als nu doen we dat maar nietOp dinsdag 22 januari 2002 16:23 schreef Nielsz het volgende:
Verkiezingskampagne Nielsz
tsja...
eigenlijk zijn jullie allemaal niet geschikt..
niemand heeft er iets van gezegd dat D2k de faq quote!
btw: morgen middag op zijn vroegst zal er meer duidelijkheid zijn over de procedure en de kandidaten. Dus niet om 0:01 beginnen te miepen
btw: morgen middag op zijn vroegst zal er meer duidelijkheid zijn over de procedure en de kandidaten. Dus niet om 0:01 beginnen te miepen
Hoezo, ik krijg best vaak koffie hoorOp dinsdag 22 januari 2002 16:24 schreef Zef het volgende:
[..]
Als het net zo slecht werkt als nu doen we dat maar niet
* klok vooruit zet *Op dinsdag 22 januari 2002 16:24 schreef wasigh het volgende:
tsja...
Heej het is woensdag 23 januari, 0:01
wat is de uitslag?
Ik had lekker 0.1 hoger dan jijOp dinsdag 22 januari 2002 01:41 schreef OiSyN het volgende:
[..]
dan zit je weer met het probleem van het inbouwen van dat systeem in topix, wat dus weer niet gaat
een 7.7 voor 3sspr1? whaahahaha, pansy-ass(wij hebben datzelfde vak als 5sspr1)
I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!
Verwijderd
Had ik natuurlijk al lang opgemerkt, maar om daar dan wat van te gaan zeggen vond ik ook zo'n zwakke actieOp dinsdag 22 januari 2002 16:24 schreef wasigh het volgende:
wat zeggen ze dan?Op dinsdag 22 januari 2002 16:25 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Hoezo, ik krijg best vaak koffie hoor
Nee Nielsz je hoeft niet te coden, alsjeblieft niet, hier heb je koffie
en ik heb gemiddeld weer hoger dan jijOp dinsdag 22 januari 2002 16:26 schreef toraq het volgende:
[..]
Ik had lekker 0.1 hoger dan jij
Verkiezingscampagne OiSyN - vervolg
wederom een reden om voor mij te stemmen, ik sta 8.75 gemiddeld voor serverside programming
Verwijderd
"Ja ma.."Op dinsdag 22 januari 2002 16:27 schreef wasigh het volgende:
[..]
wat zeggen ze dan?
![]()
*Tosti in de bek ramt*
rotflolOp dinsdag 22 januari 2002 16:27 schreef wasigh het volgende:
wat zeggen ze dan?
![]()
*niet meer bij komt*
Op dinsdag 22 januari 2002 16:28 schreef Zef het volgende:
[..]
"Ja ma.."
*Tosti in de bek ramt*
* op zich zelf woont *
* toraq juichtOp dinsdag 22 januari 2002 16:21 schreef OiSyN het volgende:
I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!
Verwijderd
We gaan niet persoonlijk worden heOp dinsdag 22 januari 2002 16:30 schreef Nielsz het volgende:
[..]
* op zich zelf woont *
uhm zo ff tussendoor
iemand die mij ff BJT's ed kan uitleggen?
kom niet weg bij de PC en heb morgen tentamen
Ja, maar jij speelt vals want jij mocht dat eerste tentamen met boek erbij makenOp dinsdag 22 januari 2002 16:28 schreef OiSyN het volgende:
[..]
en ik heb gemiddeld weer hoger dan jij
Verkiezingscampagne OiSyN - vervolg
wederom een reden om voor mij te stemmen, ik sta 8.75 gemiddeld voor serverside programming
Hier, bij gebrek aan werkende links bij Nielsz (
) krijgen jullie deze gratis(!!) van mij: koffie en tosti.
Helaas heb ik geen boeken meer in de aanbieding...
Helaas heb ik geen boeken meer in de aanbieding...
Hmm, edit != quoteOp dinsdag 22 januari 2002 16:31 schreef toraq het volgende:
[..]
* toraq juicht
Verwijderd
Ik zie niet dat ik een typefoutje heb gemaakt in die post waar jou sig vandaan komtOp dinsdag 22 januari 2002 16:32 schreef D2k het volgende:
uhm zo ff tussendoor
Op dinsdag 22 januari 2002 16:31 schreef Zef het volgende:
[..]
We gaan niet persoonlijk worden he
Dit vrolijkt me helemaal op, ik heb namelijk een enorme kutdag. Ze hebben me vandaag 2000 pagina's handleiding gegeven, of ik het ff over wil zetten naar een helpfile. En ff elke pagina controleren of dat er wel instaat. Oftewel, elke pagina handmatig "doc > html > plaatjes zetten > helpfile > controleren ". Of het donderdag af kwam!
Dus ik heb de halve dag lekker lopen PHP'n
Verwijderd
Gokje Groningen. Maar ik kan ze wel voor je meenemen als ik bij de boeken kom halen (ik woon daar ookOp dinsdag 22 januari 2002 16:33 schreef wasigh het volgende:
[..]
Waar kan ik ze op komen halen?
idd, ik vroeg me al af wiens fout dat was,Op dinsdag 22 januari 2002 16:33 schreef Zef het volgende:
[..]
Ik zie niet dat ik een typefoutje heb gemaakt in die post waar jou sig vandaan komtDe haakjes staan verkeerd
overigens heeft van Gogh in het dorp gewoond, waar ik ook woon(de) dus niets slecht over van Gogh!
fix0r3dOp dinsdag 22 januari 2002 16:33 schreef Zef het volgende:
[..]
Ik zie niet dat ik een typefoutje heb gemaakt in die post waar jou sig vandaan komtDe haakjes staan verkeerd
Verwijderd
Er schoot mij zo geen andere schilder te binnenOp dinsdag 22 januari 2002 16:35 schreef wasigh het volgende:
overigens heeft van Gogh in het dorp gewoond, waar ik ook woon(de) dus niets slecht over van Gogh!
jaja slijmbalOp dinsdag 22 januari 2002 16:35 schreef Zef het volgende:
[..]
Er schoot mij zo geen andere schilder te binnen
Op dinsdag 22 januari 2002 16:37 schreef wasigh het volgende:
Ik zal dit topic morgen maar eens moven naar de HK, hebben jullie er iig geen techposts bij![]()
jij ook niet
ik moet over 20 min weer naar huisOp dinsdag 22 januari 2002 16:38 schreef Zef het volgende:
Jongens, animo voor een P&W chat kanaal op irc.tweakers.net?
Verwijderd
Oh je bent "aan het studeren" of "aan het werk"Op dinsdag 22 januari 2002 16:39 schreef wasigh het volgende:
[..]
ik moet over 20 min weer naar huis
Hehe, als ik dan maar fanatiek genoeg in dit draadje ga posten dan heb ik zometeen meer posts in de HK dan er buiten!Op dinsdag 22 januari 2002 16:37 schreef wasigh het volgende:
Ik zal dit topic morgen maar eens moven naar de HK, hebben jullie er iig geen techposts bij![]()
Nappa leest meer dan ie post en heeft ook nog geen Hk access
Kan niet IRC'n op me werkOp dinsdag 22 januari 2002 16:38 schreef Zef het volgende:
Jongens, animo voor een P&W chat kanaal op irc.tweakers.net?
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Verkiezingscampagne OiSyN - deel 3
Leefbaar /14, Binnenkort is er zeer veel informatie te vinden op de website van L/14: www.leefbaar14.tk
Leefbaar /14, Binnenkort is er zeer veel informatie te vinden op de website van L/14: www.leefbaar14.tk
hahahahahhahaahhhahhaOp dinsdag 22 januari 2002 16:45 schreef OiSyN het volgende:
Verwijderd
Dealtje sluitenOp dinsdag 22 januari 2002 16:45 schreef OiSyN het volgende:
Nee, dat is fijn ... Rij je rond in een PolooOp dinsdag 22 januari 2002 16:13 schreef Scorpion het volgende:
[..]
voor in 'o' ?? nah, ik spuit em wel op de motorkap van mijn auto
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
mmm gaan we er een politiek spel van maken?
dan ben ik de minister van omkooperij en chantage!
Verwijderd
Bestreidt die of moedigt die aan? (voor ik met java boeken ga schuiven)Op dinsdag 22 januari 2002 16:51 schreef wasigh het volgende:
Ik vindt dat je het nu wel een beetje aan het "pushen" bentOp dinsdag 22 januari 2002 16:45 schreef OiSyN het volgende:
ik denk dat je toch beter kunt "shoven"
Hoor ik daar Korthals?Op dinsdag 22 januari 2002 16:51 schreef wasigh het volgende:
- Soulseek rulez -
hahahaOp dinsdag 22 januari 2002 16:54 schreef wasigh het volgende:
[..]
Ik vindt dat je het nu wel een beetje aan het "pushen" bent![]()
ik denk dat je toch beter kunt "shoven"![]()
http://www.toiletduk.net/multimedia/flash/secretwebnew.swf
.edit: en het leuke is nog wel dat ik "nee, tenzij men mij echt wil" heb aangevinkt bij of ik lite-mod wilde worden
Hmm .. wordt tijd dat ik naar huis ga... Deze lijkt me leuker met geluidOp dinsdag 22 januari 2002 16:58 schreef OiSyN het volgende:
[..]
hahaha
http://www.toiletduk.net/multimedia/flash/secretwebnew.swf
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Daar mis je niks aanOp dinsdag 22 januari 2002 17:01 schreef Janoz het volgende:
[..]
Hmm .. wordt tijd dat ik naar huis ga... Deze lijkt me leuker met geluid
(als in mijn collega's werden gek
He 17:00 tijd om naar huis te gaan... Ik zal hier maar een slot op doen he?
hier als in [topic=386248/3/100] , of hier als in op je werk?
Hier als in dit topic, ik kan het niet uitstaan dat jullie lol hebben zonder mijOp dinsdag 22 januari 2002 17:04 schreef OiSyN het volgende:
hier als in [topic=386248/3/100] , of hier als in op je werk?