Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Ik was het eerst! Mijn verkiezingsprogramma!!Op dinsdag 22 januari 2002 16:22 schreef Zef het volgende:
[..]
Hey, heb je gejat uit mijn verkiezingsprogramma
edit:
[..]
Wie was nou eerder
ga naar huis manOp dinsdag 22 januari 2002 17:08 schreef wasigh het volgende:
nananana!
Verwijderd
En wie ben jij dan wel?Op dinsdag 22 januari 2002 17:11 schreef mbitnl het volgende:
[..]
Ik was het eerst! Mijn verkiezingsprogramma!!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Hmm, er schort hier duidelijk iets aan mijn publiciteitsbeleid..Op dinsdag 22 januari 2002 17:12 schreef Zef het volgende:
[..]
En wie ben jij dan wel?
Mooi en lelijk is relatief, voor een stem op mij als Litemod is een icoontje snel veranderdOp dinsdag 22 januari 2002 17:13 schreef OiSyN het volgende:
idd, wie ben jijmet je vieze lelijke icoon (in de oorlog en politiek is alles geoorloofd
)
Je hebt btw wel mijn verkiezingsleus gestolen!
(Ik zelf heb hem alleen geleend van onze prof.)
tja sorry hoor, maar partijdige lite-mods kunnen we hier gewoon niet hebbenOp dinsdag 22 januari 2002 17:13 schreef OiSyN het volgende:
idd, wie ben jijmet je vieze lelijke icoon (in de oorlog en politiek is alles geoorloofd
)
je bent wel actief bezig he vandaag (vannacht)
denk het welOp dinsdag 22 januari 2002 17:15 schreef mbitnl het volgende:
[..]
Hmm, er schort hier duidelijk iets aan mijn publiciteitsbeleid..
D2k for lite mod
Beter dan leefbaar /14
wij hebben PIM

Mooi en lelijk is relatief, voor een stem op mij als Litemod is een icoontje snel veranderd
Verwijderd
Voor jou is het kat in het bakkie D2k, jij bent al zogoed als benoemd!Op dinsdag 22 januari 2002 17:17 schreef D2k het volgende:
[..]
denk het wel
D2k for lite mod
Beter dan leefbaar /14
wij hebben PIM
[afbeelding]
[..]
Het gaat er nu om om sympathieke en loyale collega's te vinden, dus mocht je nog een stem kwijtmoeten
mbitnl for lite mod
wij hebben HENK
Verwijderd
Pim!?Op dinsdag 22 januari 2002 17:17 schreef D2k het volgende:
[..]
denk het wel
D2k for lite mod
Beter dan leefbaar /14
wij hebben PIM
[afbeelding]
/me heeft wasigh net gevraagd die stem op D2K toch maar naar OiSyN te veranderen
dat zal wel eens tegen kunnen vallenOp dinsdag 22 januari 2002 17:19 schreef mbitnl het volgende:
Voor jou is het kat in het bakkie D2k, jij bent al zogoed als benoemd!
Het gaat er nu om om sympathieke en loyale collega's te vinden, dus mocht je nog een stem kwijtmoeten
ben nou niet echt popi bij een aantal mensen hier
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Op dinsdag 22 januari 2002 17:19 schreef Zef het volgende:
Pim!?
/me heeft wasigh net gevraagd die stem op D2K toch maar naar OiSyN te veranderen
tja hijs wel : @your service
en hij heb er zin an
(ik ook 2x)
Verwijderd
Jij wel?Op dinsdag 22 januari 2002 17:20 schreef OiSyN het volgende:
hah, pim suckt, die gast kan nog niet eens een hardeschijf van een platenspeler onderscheiden
laat die votes maar komenOp dinsdag 22 januari 2002 17:19 schreef Zef het volgende:
[..]
Pim!?
volgens mij heb je de woordjes 'echt' en 'niet' omgedraaidOp dinsdag 22 januari 2002 17:20 schreef D2k het volgende:
[..]
dat zal wel eens tegen kunnen vallen
ben nou niet echt popi bij een aantal mensen hier
zegt hij wiens naam is afgeleid van de party van pimOp dinsdag 22 januari 2002 17:20 schreef OiSyN het volgende:
hah, pim suckt, die gast kan nog niet eens een hardeschijf van een platenspeler onderscheiden
Op dinsdag 22 januari 2002 17:20 schreef OiSyN het volgende:
Gisteren of eergisteren, een of andere minister op tv (over microsoft en de prijzen voor scholen die opeens + 1000% zijn geworden): "Tja, ach, er is altijd nog keuze, je kan ook linux nemen"!
ja laat mij nou nog ff in die waanOp dinsdag 22 januari 2002 17:22 schreef OiSyN het volgende:
volgens mij heb je de woordjes 'echt' en 'niet' omgedraaid
dat zegt niets, de naam van de partij van pimmetje is afgeleid van de naam van de partij van Henk WestbroekOp dinsdag 22 januari 2002 17:22 schreef D2k het volgende:
[..]
zegt hij wiens naam is afgeleid van de party van pim
Op dinsdag 22 januari 2002 17:22 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Gisteren of eergisteren, een of andere minister op tv (over microsoft en de prijzen voor scholen die opeens + 1000% zijn geworden): "Tja, ach, er is altijd nog keuze, je kan ook linux nemen"!
Verwijderd
Uit dat hele slechte XML boek waar ik het over had:Op dinsdag 22 januari 2002 17:22 schreef Nielsz het volgende:
[..]
[..]
Dit maakt het ook overbodig voordurend te wijzen op de verschillen in ondersteuning van XML tusen Netscape en Internet Explorer. Ten slotte is Internet Explorere gratis vanaf internet te downloaden. Of iemand het wil gebruiken of niet is daarom een persoonlijke keuze een niet een economische
Verwijderd
Verder wordt XML met ActiveX gebruikt en weet ik niet wat. Nee, het boek is van Sams (op zich toch niet zo'n slechte uitgever)Op dinsdag 22 januari 2002 17:29 schreef OiSyN het volgende:
zeker van MS-Press
volgens mij stond dat er net nog niet...ondertitel: maakt geen kans
waar is iedereen trouwens
Verwijderd
Heb ik geconcludeerdOp dinsdag 22 januari 2002 17:34 schreef OiSyN het volgende:
[..]
volgens mij stond dat er net nog niet...
waar is iedereen trouwenshet wordt saai zo
Thuis? of onderweg naar huis!Op dinsdag 22 januari 2002 17:34 schreef OiSyN het volgende:
[..]
volgens mij stond dat er net nog niet...
waar is iedereen trouwenshet wordt saai zo
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Verwijderd
je mag wel voor mij komen werken, het enige wat je hoeft te doen is leefbaar/14 spam in je sig zetten. Als tegenprestatie zal ik dan jouw topics niet op slot gooien als ik lite-mod benOp dinsdag 22 januari 2002 17:35 schreef Zef het volgende:
[..]
Heb ik geconcludeerdAl m'n ideeën worden gejat en niemand stemt op mij
Verwijderd
Kun je beter naar mij....Op dinsdag 22 januari 2002 17:17 schreef D2k het volgende:
D2k for lite mod
Beter dan leefbaar /14
wij hebben PIM
[afbeelding]
Ik heb Roel Pieper

,tenminste wel iemand met verstand van zaken
Verwijderd
Dat vind ik een hele slappe tegenprestatieOp dinsdag 22 januari 2002 17:38 schreef OiSyN het volgende:
[..]
je mag wel voor mij komen werken, het enige wat je hoeft te doen is leefbaar/14 spam in je sig zetten. Als tegenprestatie zal ik dan jouw topics niet op slot gooien als ik lite-mod ben
Verwijderd
Uit respect heb ik mijn ondertitel veranderd, en mijn icon ook maar gelijk danOp dinsdag 22 januari 2002 17:35 schreef Zef het volgende:
[..]
Heb ik geconcludeerdAl m'n ideeën worden gejat en niemand stemt op mij
hah, jij promote disney, dat *helpt* niet echt bij het vergaren van stemmenOp dinsdag 22 januari 2002 17:40 schreef ml1 het volgende:
[..]
Kun je beter naar mij....
Ik heb Roel Pieper
[afbeelding]
,tenminste wel iemand met verstand van zaken
Verwijderd
Op dinsdag 22 januari 2002 17:42 schreef mbitnl het volgende:
[..]
Uit respect heb ik mijn ondertitel veranderd, en mijn icon ook maar gelijk dan
wat wil je dan? Wat het ook is, ik weet zeker dat we er wel uit zullen komenOp dinsdag 22 januari 2002 17:42 schreef Zef het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele slappe tegenprestatie
Verwijderd
Btw: wat een afzichtelijk logo heb jij!Op dinsdag 22 januari 2002 17:44 schreef OiSyN het volgende:
[..]
wat wil je dan? Wat het ook is, ik weet zeker dat we er wel uit zullen komen
Verwijderd
Heb je eerder al een icq bericht gestuurd, maar gkreeg geen antwoordOp dinsdag 22 januari 2002 17:44 schreef OiSyN het volgende:
[..]
wat wil je dan? Wat het ook is, ik weet zeker dat we er wel uit zullen komen
ja hij is een beetje donker, ik zal m eens aftertouchenOp dinsdag 22 januari 2002 17:45 schreef mbitnl het volgende:
[..]
Btw: wat een afzichtelijk logo heb jij!
zie ook: http://www.toiletduk.net/multimedia/flash/secretwebnew.swf (daar komt het vandaan
maar hier ben ik weer.
Ach we zullen het allemaal wel zien
sooner or later, time will tell
Verwijderd
*Nog een ICQ bericht naar wasigh zendt *Op dinsdag 22 januari 2002 17:50 schreef Nielsz het volgende:
Als ik het wordt, dan gooi ik in een keer de hele /14 op slot; wat zullen we het rustig krijgen![]()
Wat me nou opvalt, dat iedereen opeens weer heel aardig is in topics enzo. Ligt dat aan mij? en is dat morgen weer over; als de eerste nominatieronde voorbij is
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
hoeft niet eensOp dinsdag 22 januari 2002 17:50 schreef Nielsz het volgende:
Als ik het wordt, dan gooi ik in een keer de hele /14 op slot; wat zullen we het rustig krijgen![]()
gewoon readonly maken
Verwijderd
Alsof we het serieus menen...Op dinsdag 22 januari 2002 17:52 schreef mbravenboer het volgende:
* mbravenboer verbaast zich toch wat om alle opwinding.
Toch?
uiteraard, zo werkt het in de echte politiek toch ookOp dinsdag 22 januari 2002 17:51 schreef Nielsz het volgende:
Ontopic;
Wat me nou opvalt, dat iedereen opeens weer heel aardig is in topics enzo. Ligt dat aan mij? en is dat morgen weer over; als de eerste nominatieronde voorbij is
PS. GoT-genoten: ik ben altijd aardig, stem dus op mij
Verwijderd
Bij mij iig niet.Op dinsdag 22 januari 2002 17:51 schreef Nielsz het volgende:
Ontopic;
*ting*
jahOp dinsdag 22 januari 2002 17:53 schreef Zef het volgende:
Alsof we het serieus menen...
Toch?
nee tuurlijk niet, een keertje dollen mag best, ik word het toch
Verwijderd
Het zag er al zo raar uitOp dinsdag 22 januari 2002 17:51 schreef OiSyN het volgende:
zendt schrijf je met dt
Zou ik niet zo zeker van zijnD2k: nee tuurlijk niet, een keertje dollen mag best, ik word het toch
en weer een stem erbij, het gaat goed met mijOp dinsdag 22 januari 2002 17:59 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Zou ik niet zo zeker van zijn. Misschien dat ik na dit topic mijn stem nog maar even moet herzien
.
ik maak ACM/chem/wasigh helemaal gek.mbravenboer: Zou ik niet zo zeker van zijn. Misschien dat ik na dit topic mijn stem nog maar even moet herzien
.
Al krijg ik alleen maar tegenstemmen wordt ik het nog
toch??? ajb??
j/k
Kan ik daarmee "Windows voor senioren" winnen?
oh ik heb daar ACM, chem en wasigh ingevuldOp dinsdag 22 januari 2002 18:02 schreef Glimi_ie het volgende:
Kan er ook gegokt worden op wie bovenaanstaat in de 'die willen we echt niet'-lijst?
Glimi_ie: Kan er ook gegokt worden op wie bovenaanstaat in de 'die willen we echt niet'-lijst?
Ach, de vergelijking met Pim is opvallendOiSyN: en weer een stem erbij, het gaat goed met mij
* Pelle wil graag opmerken dat deze niet volgens het standaard tosti productie protocol is gemaakt en dus geen tosti isOp dinsdag 22 januari 2002 16:32 schreef Nappa het volgende:
tosti.
wahahhaahhahahahahhaaOp dinsdag 22 januari 2002 16:51 schreef Janoz het volgende:
[..]
Nee, dat is fijn ... Rij je rond in een Poloo
Moet je maar eens wachten tot hij er een foto van zichzelf bij postOp dinsdag 22 januari 2002 18:05 schreef mbravenboer het volgende:
Ach, de vergelijking met Pim is opvallend.
I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!
Ben je nu een lite-wm geworden ??Op dinsdag 22 januari 2002 17:54 schreef D2k het volgende:
[..]
jah
nee tuurlijk niet, een keertje dollen mag best, ik word het toch
Verwijderd
Dat zullen we nog wel eens zienOp dinsdag 22 januari 2002 18:02 schreef D2k het volgende:
Al krijg ik alleen maar tegenstemmen wordt ik het nog
minder erg dan een WMrazor-x: Ben je nu een lite-wm geworden ??
valt tegen mijn fansZef : Dat zullen we nog wel eens zient
frans schrijf je met een rOp dinsdag 22 januari 2002 18:58 schreef D2k het volgende:
[..]
valt tegen mijn fans
Op dinsdag 22 januari 2002 18:59 schreef Zef het volgende:
ja mijn aantallen fans valt tegen helaas
gezien
[topic=355410/1/25]
en
[topic=346272/1/25]
Verwijderd
Je achtervolging op HlpDsK met hoogste aantal posts wordt niet echt gewaardeerd neeOp dinsdag 22 januari 2002 19:05 schreef D2k het volgende:
[..]
ja mijn aantallen fans valt tegen helaas
gezien
[topic=355410/1/25]
en
[topic=346272/1/25]
mjah in tegenstelling tot hem slaap ik gewoon 's nachtsOp dinsdag 22 januari 2002 19:11 schreef robbinh het volgende:
Je achtervolging op HlpDsK met hoogste aantal posts wordt niet echt gewaardeerd nee
vandaar dat ik overdag zo scherp ben
Verwijderd
En op wie het geluk hebben om als eerste lightmod te worden rust de zware verantwoordelijkheid om het lightmod-experiment te laten slagen. Zodat na hun ook nog andere lightmod kunnen worden anders worden de eersten in vervolg kwaad aangekeken door de rest.
Verwijderd
Even voor de duidelijkheid: We're just kiddingOp dinsdag 22 januari 2002 19:14 schreef borganism het volgende:
Wat een gedoe alleen omdat een paar personen lightmod willen worden. Helaas heb ik al gestemd want anders had ik er een aantal op de absoluut niet lijst gezet.
Verwijderd
ik dan nietOp dinsdag 22 januari 2002 19:16 schreef Zef het volgende:
Even voor de duidelijkheid: We're just kidding
aangezien het nu wel duidelijk is dat iedereen litemod wil worden,
waarom deze positie niet per opbod veilen
ik bied 1 euro
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Een standaard tosti protocol op een ledenpagina van http://home.wanadoo.nl ?? Hahaha, dacht het dus nietOp dinsdag 22 januari 2002 18:06 schreef Pelle het volgende:
[..]
* Pelle wil graag opmerken dat deze niet volgens het standaard tosti productie protocol is gemaakt en dus geen tosti is
Ik had minstens een adres op www.tosti.com willen zien (of een leuk IEEE standaardje?
(het gaat trouwens om een verantwoorde Soja-Kaas-Tomaten-Tosti ... http://www.lekkerplantaardig.net/tom-tosti.htm )
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
Verwijderd
wanneer kan ik beginnen ? ik zie nog steeds geen slotje zet rechten
Verwijderd
Een wannabe coder als mod in P&W?Op dinsdag 22 januari 2002 19:25 schreef raymanontweakers het volgende:
Wannabe code
Neh, niet echte gepast
wat een gedoe een heel verhaaltje tiepen over mensen die een beetje lopen te dollenOp dinsdag 22 januari 2002 19:14 schreef borganism het volgende:
Wat een gedoe alleen omdat een paar personen lightmod willen worden. Helaas heb ik al gestemd want anders had ik er een aantal op de absoluut niet lijst gezet.
En op wie het geluk hebben om als eerste lightmod te worden rust de zware verantwoordelijkheid om het lightmod-experiment te laten slagen. Zodat na hun ook nog andere lightmod kunnen worden anders worden de eersten in vervolg kwaad aangekeken door de rest.
Op dinsdag 22 januari 2002 19:18 schreef razor-x het volgende:
Speciaal voor D2k :
http://www.123test.nl/index3.html - > Persoonlijkheid -> 123eigendunk test
Eigendunk uitslag
Er steekt meer in u dan u denkt... maar uw talenten zitten als het ware achter een vergrendelde deur. Veel mensen zoals u hebben vroeger 'iets te hoog gegrepen' of hadden in hun jonge jaren verplichtingen waaraan ze niet konden voldoen. Helaas geven ze niet de levensomstandigheden in die periode de schuld van wat ze verzuimden te doen, maar maken ze zichzelf verwijten en spiegelen zich aan de enkeling die ondanks véél grotere hindernissen toch bergen heeft verzet. Deze zelfverwijten zijn het slot op de deur van uw talenten en interesses. Maak de deur open!
Uit een vertrouwelijke persoonlijkheids-test van D2k waar mbravenboer beslag op heeft weten te leggen, is gebleken dat de kandidaat light-mod D2k in het verleden niet aan zijn verplichtingen kon voldoen! Het rapport vermeldt "Veel mensen zoals u ( .. ) hadden in hun jonge jaren verplichtingen waaraan ze niet konden voldoen.". Ook meldt het rapport dat D2k 'iets te hoog gegrepen' heeft! Het zal ons benieuwen wat dit voor gevolgen heeft voor de eind-uitslag van deze spannende verkiezingstijd.
Verwijderd
Op dinsdag 22 januari 2002 19:48 schreef D2k het volgende:
Zijn uitslag van de eigenduxtest
een opmerking op het foute moment
Op dinsdag 22 januari 2002 19:54 schreef mbravenboer een mooi stukje.
daar stond wat andersOp dinsdag 22 januari 2002 19:56 schreef robbinh het volgende:
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door robbinh op 22-01-2002 19:56]
edit ff mezelf ophemelen
communicatie test
Communicatiestijlen
Hieronder zie je welke vragen bij welke schalen meetellen.
Pragmatisch: 1, 5, 9, 13, 17, 21, 25, 29, 33, 38. Jouw score: 8
Analytisch: 2, 6, 10, 14, 18, 22, 27, 31, 35, 39. Jouw score: 3
Sociaal: 3, 7, 11, 15, 19, 23, 26, 28, 30, 32. Jouw score: 5
Creatief: 4, 8, 12, 16, 20, 24, 34, 36, 37, 40. Jouw score: 4
De uitslag is:
Je bent heel direct in je communicatie. Je houdt er niet van om de hete brei heen te draaien, maar geeft kort en bondig je mening. Je houdt van aanpakken, wat ook in je manier van communiceren terugkeert. Je vindt het resultaat belangrijker dan het proces. Je vindt het prettig wanneer ideeën gevisualiseerd worden. Dan kun jij dit als pragmaticus omzetten in acties. Je vindt het moeilijk om te communiceren met mensen die langdradig van stof en niet concreet zijn.
Mischien ben je wel goed in joga?Op dinsdag 22 januari 2002 19:48 schreef D2k het volgende:
[..]
[..]
Verwijderd
Net zo vaak maken totdat je een aardig resultaat hebt zekerOp dinsdag 22 januari 2002 19:57 schreef D2k het volgende:
[..]
daar stond wat anders
edit ff mezelf ophemelen
communicatie test
[..]
Kga maar eens een IQ test doen ofzo
Verwijderd
Op dinsdag 22 januari 2002 20:03 schreef Zef het volgende:
Litemods moeten ook herkenbaar zijn trouwens, niet allemaal met hetzelfde spam icoontje rondlopen
http://www.vrouwonline.nl/beauty/natuurlijkmooi/huidtypewijzer_droge_t25.htmlOp dinsdag 22 januari 2002 20:04 schreef razor-x het volgende:
Nu dat je toch bezig bent doe dan eventjes deze test![]()
http://www.vrouwonline.nl/beauty/natuurlijkmooi/huidtypewijzer_normalegemengde_t25.htmlOp dinsdag 22 januari 2002 20:08 schreef D2k het volgende:
[..]
http://www.vrouwonline.nl/beauty/natuurlijkmooi/huidtypewijzer_droge_t25.html
Nu weer ontopic
D2k heeft wel ervaring met zichzelf ophemelen:Op dinsdag 22 januari 2002 19:57 schreef D2k het volgende:
daar stond wat anders
edit ff mezelf ophemelen
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/223886
hahahahaOp dinsdag 22 januari 2002 20:11 schreef elnino het volgende:
[..]
D2k heeft wel ervaring met zichzelf ophemelen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/223886
das mooi om trug te lezen
ja da was toen rage
Verwijderd
uhm jah stond er nog van vroegerOp dinsdag 22 januari 2002 19:29 schreef robbinh het volgende:
[..]
Een wannabe coder als mod in P&W?
Neh, niet echte gepast