Gigabyte-UD4P - X4 955 - 74 gb Raptor - Nvidia GTX 275 - Logitech Z5500
vcore heeft niks met de fsb te maken. ik kan op 1,75 best 6*170 draaien. tuurlijk kan je fsb wel hoger met de standaart multiplier maar alleen omdat de cpu dus meer voltage krijgt en hoger klokt.Op maandag 28 januari 2002 18:08 schreef epo het volgende:
nah, een collega van mij heeft ook een xp 1800+ en die kan unlocked tot 155 en dan met een vcore van 1.90v en een vdim van 2.6. De mod naar 2.05v heb je pas nodig als je een fsb van 170 wil en verder
dat heb ik geprobeert maar ook op 8* haalt hij die 170 niet stabiel bij mij.Op maandag 28 januari 2002 18:45 schreef salvador4 het volgende:
[..]
vcore heeft niks met de fsb te maken. ik kan op 1,75 best 6*170 draaien. tuurlijk kan je fsb wel hoger met de standaart multiplier maar alleen omdat de cpu dus meer voltage krijgt en hoger klokt.
zou die processor die hoge fsb wel aan kunnen zonder voltage mod?
ik zeg maar zo "zeg maar niks"
De hoogte van de fsb hangt niet van de cpu af maar van je mobo (die het dus aan kan) van je geheugen, van je pci en agp. En niet elk crucial geheugen haalt de 170. maar op 160 zou ie gewoon moeten booten op 3,1v. Probeer anders de 3/4 ram divider eens, kijken of ie dan wel boot op 170 (/4*3=128 mhz ram) dan weet je iig op je pci en de rest het trekken.Op maandag 28 januari 2002 18:50 schreef erikdeprik het volgende:
[..]
dat heb ik geprobeert maar ook op 8* haalt hij die 170 niet stabiel bij mij.
zou die processor die hoge fsb wel aan kunnen zonder voltage mod?
ik ben nog aan het testen draai nu 161fsb ,ff 30min quaken om te kijken of ie stabiel blijft ,daarna 162 enz.enz.Op maandag 28 januari 2002 18:56 schreef salvador4 het volgende:
[..]
De hoogte van de fsb hangt niet van de cpu af maar van je mobo (die het dus aan kan) van je geheugen, van je pci en agp. En niet elk crucial geheugen haalt de 170. maar op 160 zou ie gewoon moeten booten op 3,1v. Probeer anders de 3/4 ram divider eens, kijken of ie dan wel boot op 170 (/4*3=128 mhz ram) dan weet je iig op je pci en de rest het trekken.
ik heb net geprobeert dat 3/4 maar 170 doet ie niet.
mijn ram trek dus wel maar het zal mijn agptje wel zijn.
nu 162 prob.
162 trekt niet stabiel
160 is mooi
nu moet ik kiezen 9.5*160=1520 of 10*157=1570 hoger komt de cpu niet zonder voltage mod ...de vraag blijf hoe hoog komt
die cpu op 2 volt
die 1570 haalt ie op 1.75 v en als ik hem op 1,85 volt zet
komt ie net zo hoog ,het is een AGOGA core xp 1700+
Ikzelf heb 2 CRUCIAL modules en die doen het perfect op 166MHz met 2.8volt. Tot 170MHz gaat met 2.9volt en 175Mhz 3.0volt. Voor 180MHz heb ik 3.1volt nodig.
Dit is wel met 2 modules tegenlijkertijd.
Je VCORE moet je hoger zetten om een hogere totale clock snelheid te halen. Je vcore is niet afhankelijk van je vcore maar van je vddr voltage.
1.85volt is inderdaad te weinig om ver te kunnen komen met je processor. Je hebt in ieder geval een van de betere/nieuwere cores, de AGOGA.
Heb je wel een AGOGA Y stepping of een 4 ?
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB
shit moet die cooler er weer af....ga ik straks kijkenOp maandag 28 januari 2002 22:17 schreef Rick2001 het volgende:
Ik zou wel even proberen om die spanning van je memory wat lager te zetten. 3.1 of 3.2volt bij een FSB van 160MHz vind ikzelf wel erg veel.
Ikzelf heb 2 CRUCIAL modules en die doen het perfect op 166MHz met 2.8volt. Tot 170MHz gaat met 2.9volt en 175Mhz 3.0volt. Voor 180MHz heb ik 3.1volt nodig.
Dit is wel met 2 modules tegenlijkertijd.
Je VCORE moet je hoger zetten om een hogere totale clock snelheid te halen. Je vcore is niet afhankelijk van je vcore maar van je vddr voltage.
1.85volt is inderdaad te weinig om ver te kunnen komen met je processor. Je hebt in ieder geval een van de betere/nieuwere cores, de AGOGA.Heb je wel een AGOGA Y stepping of een 4 ?
ik heb die ram voltage idd op 2.8 volt gezet ,het was om ff te testen waar het voud ging
161 is de grens ...daarna geeft mijn agp .hdd of dvdrom het op
Waar kan ik sowie so die processor 1800+ op zetten.
Wat geeft de meeste winst?
Verwijderd
En jij je maar afvragen waarom je geen antwoord krijgt...Op maandag 28 januari 2002 15:45 schreef SALLY het volgende:
Ik kom met onderstaande config ook niet verder dan fsb 142 ongeveer. Al zet ik het voltage vh geheugen (Crucial) op 2,8 of 2,9V het maakt niets uit. Voltage vd CPU kan helaas niet verder dan een miezerige +0,10V meer, dus 1,85V waar ik het nu dus ook op heb staan.
Moet de CPU ook perse nog wel een extra 0,1 of 0,2V ofzo meer krijgen om verder te kunnen klokken? Daarvoor moet je alleen gaan solderen op die Epox 8KHA+ om dat te kunnen instellen, toch?

als je het topic helemaal doorleest kom je heel veel te weten ,heb ik ook gedaan.Op maandag 28 januari 2002 15:45 schreef SALLY het volgende:
Ik kom met onderstaande config ook niet verder dan fsb 142 ongeveer. Al zet ik het voltage vh geheugen (Crucial) op 2,8 of 2,9V het maakt niets uit. Voltage vd CPU kan helaas niet verder dan een miezerige +0,10V meer, dus 1,85V waar ik het nu dus ook op heb staan.
Moet de CPU ook perse nog wel een extra 0,1 of 0,2V ofzo meer krijgen om verder te kunnen klokken? Daarvoor moet je alleen gaan solderen op die Epox 8KHA+ om dat te kunnen instellen, toch?
je kan ook hier [topic=324186/1/25] ff kijken
Die AGOGA stepping van jouw moet zeker de 1700MHz kunnen halen, maar dan moet hij wel unlocked zijn.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB
`hij is unlocked hij draait ni 10*158 ipv.11*133Op dinsdag 29 januari 2002 23:20 schreef Rick2001 het volgende:
Je CRUCIAL geheugen mag gerust 2.9volt krijgen.
Die AGOGA stepping van jouw moet zeker de 1700MHz kunnen halen, maar dan moet hij wel unlocked zijn.
mischien een voltagemod!
Ja, nu de vcore omhoog en zorgen dat die temperaturen laag blijven.Op woensdag 30 januari 2002 00:09 schreef erikdeprik het volgende:
[..]
`hij is unlocked hij draait ni 10*158 ipv.11*133
mischien een voltagemod!
met de 266A via chipset al gelezen.
Weer is de 8KHA+ van epox voor prij/kwaliteit nr 1 geworden
Perfect toch
Verwijderd
512 DDR en Athlon 1900
op jullie aanraden vanuit de us meegekomen, verder wat spullen bijgekocht...
Verwijderd
Waar heb jij dat gezien dat??Op woensdag 30 januari 2002 08:46 schreef johnbjohn het volgende:
Hebben jullie de moederborden test onder 11 moederborden
met de 266A via chipset al gelezen.
Weer is de 8KHA+ van epox voor prij/kwaliteit nr 1 geworden
Perfect toch
Op HWI was de Soltek 75DRV4 nummer 1 en de Epox 8KHA+ nummer 2.
Zijn er hier soms mensen die een Soltek 75DRV4 hebben?? En wat vinden die ervan?
Verwijderd
Weinig getest?? Die wordt juist veel getest vooral omdat deze soltek bordjes zo goed presteren.Op zaterdag 16 februari 2002 19:01 schreef TheGuardian het volgende:
Het Epox bord wordt vaak goed beoordeelt. De Soltek weet ik niet echt, die wordt gewoon weinig getest.
De meeste tweakers willen een zo hoog mogelijke FSB snelheid hebben. Dat wil ik wel eens bij dat SOLTEK board zien dan.
Als het toch zo'n goed board is, waarom hebben zo weinig mensen dan dit board ?
ik heb nu een epox ep-8khal en dit is een nieuwere versie van die 8kha+ maar ik weet van een maat van die ok een 8kha+ heeft dat het goede moederborden zijn ...dus ik kocht deze nieuwere moederbord en ben ook zeker tevrede met epox ...er zouden meer mensen op deze moederbord over moeten gaan ....Op donderdag 17 januari 2002 10:29 schreef johnbjohn het volgende:
Ik heb na verschillende asus moederborden te hebben gebruikt voor het eerst een epox 8kha+.
Dit op mede advies van tweakers.
Ik moet zeggen het is echt een perfect moederbord.
Zeker de cijferleds op het moederbord is een uitkomst.
Bij de eerste keer opstarten kreeg ik C1 meteen gekeken in het boekje en deze gaf geheugen probleem.
Module eruit en erin en opgelost.
De snelheid is perfect, bios info ook heel goed.
En dan nog wel een stuk goedkoper dan de ASus.
Jongens bedankt voor jullie advies, dit is een perfect moederbord.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Verwijderd
Euh.... omdat jullie al die mensen ompraten dat ze een Epox moeten kopenOp zaterdag 16 februari 2002 19:21 schreef Rick2001 het volgende:
Maar in de meeste reviews is goed presteren niet ver overclocken.
De meeste tweakers willen een zo hoog mogelijke FSB snelheid hebben. Dat wil ik wel eens bij dat SOLTEK board zien dan.
Als het toch zo'n goed board is, waarom hebben zo weinig mensen dan dit board ?
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
LOL... Ik praat niemand om. Ik geef alleen mijn eigen ervaringen en uiteraard wat ik zie van anderen hier weer.Op zaterdag 16 februari 2002 19:40 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Euh.... omdat jullie al die mensen ompraten dat ze een Epox moeten kopen
Zie jij dan zoveel goeie resultaten van dit board of dat er zo ontzettend veel mensen een SOLTEK board hebben omdat het zo goed te tweaken is ? Juist.
Vandaar voor overclocken zijn er tot nu toe nog steeds alleen de EPOX en de ABIT boarden zeer goed geschikt.
Ieder ander board wat redelijk hoog kan komen, kan natuurlijk een kwestie van geluk zijn, netzoals het geluk blijft hoever je processor zal overclocken.
Bij het EPOX en ABIT is gebleken dat bijna alle boarden zover boven de standaard uitkomen, dus mag je ervanuit gaan dat deze boarden gewoon betere overclockers boarden zijn, en aangezien de meeste mensen die hier komen, en op andere forums ook natuurlijk, een ABIT of EPOX board aanschaffen omdat deze gewoon het beste met overclocken zijn.
Verwijderd
Was als grapje bedoeldOp zaterdag 16 februari 2002 20:18 schreef Rick2001 het volgende:
[..]
LOL... Ik praat niemand om. Ik geef alleen mijn eigen ervaringen en uiteraard wat ik zie van anderen hier weer.
Zie jij dan zoveel goeie resultaten van dit board of dat er zo ontzettend veel mensen een SOLTEK board hebben omdat het zo goed te tweaken is ? Juist.
Vandaar voor overclocken zijn er tot nu toe nog steeds alleen de EPOX en de ABIT boarden zeer goed geschikt.
Ieder ander board wat redelijk hoog kan komen, kan natuurlijk een kwestie van geluk zijn, netzoals het geluk blijft hoever je processor zal overclocken.
Bij het EPOX en ABIT is gebleken dat bijna alle boarden zover boven de standaard uitkomen, dus mag je ervanuit gaan dat deze boarden gewoon betere overclockers boarden zijn, en aangezien de meeste mensen die hier komen, en op andere forums ook natuurlijk, een ABIT of EPOX board aanschaffen omdat deze gewoon het beste met overclocken zijn.
Maar goed lees mijn post maar bij: Soltek 75DRV4 + koeler.
Ik geef je gelijk en beken dat het een miskoop was.
Perfect board is de 8kha+, super hoge FSB's en nog stabiel blijven.
Veel instellingen en tweaks die je kunt uitvoeren
39
Verwijderd
Epox leverde me geen enkel probleem op en was goedkoper en bleek nog relaxte tweak opties te hebben ook.
Verwijderd
Drink jij zelfs in je slaap?Op zaterdag 19 januari 2002 22:02 schreef Grub het volgende:
nou ik ga een biertje pakken, ik lees de reply's maandag wel. Truste.
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Ik ga verder met twijfelen en ik laat nog wel weten wat mijn keuze word. (Pc prive project is toch nog niet gestart..
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Verwijderd
oei wat moeilijk, een hoop tweakers hebben de Epox, maar daar lees je NAUWElijks problemen over, terwijl denk ik minder mensen de msi hebben, waar je dus gewoon veel meer over hoort. Verder is in veel revieuws de Epox het snelste, en ik zeg je, stabieler als dat zal je het niet vinden...Op zaterdag 16 februari 2002 22:39 schreef WorkForce het volgende:
mmm zit nou zelf te twijfelen. Ik zit te denken aan een MSI K7T266 Pro2-RU maar nu ik de goede verhalen van Epox hoor weet ik het effe niet meer.
Ik ga verder met twijfelen en ik laat nog wel weten wat mijn keuze word. (Pc prive project is toch nog niet gestart..)
Mijn systeempje is gewoon niet plat te krijgen , echt niet
ik zou het wel weten
kut hij hangt, heb me removable HD eruit gerukt omdat da ding een herrie maakte, en toen probeerde ik hem te accessen, naja, eigen schuld
Verwijderd
Verwijderd
Soyo Dragon Plus misschien iets voor meneer ?Op zaterdag 16 februari 2002 23:59 schreef AirTimeDMC-12 het volgende:
Je, die Epox lijkt niet verkeerd. Ik vindt hem alleen zo kaal. Ik denk dat ik liever een mobo met Raid, usb 2.0 en zelf ata133 ga zoeken... Eventueel onboard lan.
Verwijderd
echt overklokken heb ik nog nie gedaan omdat ik met samsung geheugen zit
maar loopt nu perfect stabiel op 155fsb en das net zo hoog als mijn epox ging
dus een epox en een soltek zit maar weinig verschil tussen
en dat is mijn ervaring.
Verwijderd
Heb geen zin aan epox,soltek strijd.
Verwijderd
Waarom vind je het een miskoop dan?Op zaterdag 16 februari 2002 20:28 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik geef je gelijk en beken dat het een miskoop was.
Verwijderd
Voor mij als tweaker is het een miskoop. Ik dacht dat je er lekker hoge fsb snelheden mee kon halen, niet dus!Op zondag 17 februari 2002 19:55 schreef Pjoeloe het volgende:
[..]
Waarom vind je het een miskoop dan?
Daarom vindt het ik het ook een miskoop.
Verwijderd
Het oc'en, de bios instellingen en als je te ver gaat een perfect diagnose systeem op het bord zelf.
Ik heb al veel computers gebouwd.
Asus, abit, msi.
Deze is het meest flexibel en de service van Epox is erg goed.
valt me zo maar op.
Toch denk ik niet dat et hierdoor komt het heeft volgens mij wel wat meer voeten in de aarde om in een bep. merk te gaan dealen.
Ik wilde er toen bij hen 1 bestellen, maar ze hadden hem nog niet in het programma.
Ze zijn dus zeker tevreden over de resultaten.
Juist
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Verwijderd
Draaid al twee weken dag en nacht, zonder problenen.
Is volgens mij een van de snelste plankjes.
Stabiel als een steen, en lekker overklokbaar
Zie jij hem wel eens ergens te koop??Op donderdag 21 februari 2002 12:24 schreef Rickets het volgende:
Ik snap dat de Epox goed is, maar waarom hoor ik (bijna) niemand een Soltek Soltek SL75DRV4 ????
Daarom dus
Verder sluit ik me aan: * AaroN loves Epox
Neem hem net niet mee naar bed
Er zijn toch 8 winkels die hem verkopen....volgens mij is het gewoon een ondergewaardeerd bordje.Op donderdag 21 februari 2002 16:57 schreef AaroN het volgende:
[..]
Zie jij hem wel eens ergens te koop??
Daarom dus
Verder sluit ik me aan: * AaroN loves Epox
Neem hem net niet mee naar bed
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Ook ik had altijd Asus of MSI
Toen ik dit bord Epox kocht was het gewoon fijn dat alles
goed in te stellen is en echt stabiel.
Ook de tweakers komen aan hun trekken bij dit bord.
Asus was vroeger beter, nu veel onnodige dipswitches en bios versies die te wensen over laten.
kort om lang leve epox :):):)
dSLR: Nikon D5300;
We hadden het over de SoltekOp donderdag 21 februari 2002 19:47 schreef johnbjohn het volgende:
Ja, dit bord is sterk onder gewaardeerd.
Ook ik had altijd Asus of MSI
Toen ik dit bord Epox kocht was het gewoon fijn dat alles
goed in te stellen is en echt stabiel.
Ook de tweakers komen aan hun trekken bij dit bord.
Asus was vroeger beter, nu veel onnodige dipswitches en bios versies die te wensen over laten.
Nu ook Alternate.
Mijn collega had een soltek en heeft er naast een pc gebouwd met het epox moederbord.
Op die epox is het overklokken gewoon beter en blijft goed stabiel.
Ga je te ver dan lees je de code op het moederbord af.
Verwijderd
Heeft de Epox 8KHA+ wel een 1/5 PCI divider???
Something that has popped up since our original review of the EP-8KHA+ is a new BIOS revision that incorporates a 1/5 PCI divider, which allows for insanely high FSB settings with the right set of components, such as the ones included with the Cobra 300GT. High bus speeds put a large strain on other components in a system. The overall success rate you can expect attempting to achieve a high bus speed will depend on other system components as well. That is where it comes in handy having a system manufactured with all the best in your box.
Verwijderd
ik heb hem vorige week gekregen en mijn pc is nog geen enkele keer vastgelopen en de ledjes zijn inderdaad een uitkomst
vrienden bedankt vvor julie hulp
die 8khal is volgens HardOCP een slap aftreksel van het super bord de 8KHA+. De hardware op de 8KHAL is dus van mindere kwaliteit dan de 8KHA+Op zaterdag 16 februari 2002 19:24 schreef danplo het volgende:
[..]
ik heb nu een epox ep-8khal en dit is een nieuwere versie van die 8kha+ maar ik weet van een maat van die ok een 8kha+ heeft dat het goede moederborden zijn ...dus ik kocht deze nieuwere moederbord en ben ook zeker tevrede met epox ...er zouden meer mensen op deze moederbord over moeten gaan ....
Geloof die verhalen maar als je wilt, maar er is dus GEEN divider boven de 133MHz. (1/4)
Het enige board momenteel nog wat wel deze divider heeft is het IWILL XP333 board. (Deze heeft het ook echt omdat het gebaseerd is op een ALI chipset)
De nieuwe VIA KT333 chipset heeft wel de nieuwe dividers.
Iemand die denkt dat dit niet waar is wat ik hier vertel, dan bewijs mij maar eens het tegendeel.
Er zijn namelijk genoeg mensen op andere fora wat verschillende boarden aan een occiloscope gehangen hebben en dus de PCI frequentie gemeten hebben. Er bestaat GEEN divider boven de 1/4 en ook geen hogere AGP dividers boven 1/2, tenminste niet op AMD chipsets en VIA chipsets momenteel. (Afgezien de nieuwe chipset dan)
Subliem!
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
maar na een bios flash was alles opgelost
prima bordje / super stabiel / en niet te duur
Dealers zelf hebben ze niet op voorraad en epox verwijst naar de dealers.
Dealers praten meteen over aanschaffen usb hub en dat is dus een beetje overbodig
ik kan het nergens vinden namelijk..
Verwijderd
Omdat dat bordje niet echt een bordje is om flink mee te gaan overclocken FSB van 150 en dan houdt het helemaal op. HelaasOp donderdag 21 februari 2002 12:24 schreef Rickets het volgende:
Ik snap dat de Epox goed is, maar waarom hoor ik (bijna) niemand een Soltek Soltek SL75DRV4 ????
Verwijderd
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 21 februari 2002 12:24 schreef Rickets het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
Omdat dat bordje niet echt een bordje is om flink mee te gaan overclocken FSB van 150 en dan houdt het helemaal op. Helaas.
-----------------------------------------------------------
Niets mis met de soltek 75DRV4 gewoon een perfect bord waar ook hele goeie resultaten mee gehaald kan worden.
Maar niet iedereen wil extreem overklokken, of zelfs helemaal niet.
Alleen wel jammer dat mijn eerste 8KHa+ brak was.
Ik heb er pas weer 1 geinstalleerd bij een kennis.
Let alleen op dat als je een kast gebruikt waar je het oude moederbord verwijderd en de niuewe epox moederbord in monteert, dat je goed kijkt dat er niet een afstaandsbusje onder het moederbord blijft zitten op een plek waar geen opening is in het epox moederbord.
Dit is n.l. het geval van asus over gaand naar epox.
Verwijderd
Zie ik het nu goed of is er geen modem poort aanwezig?
Ik gebruik ;t nog niet (intern) maar toch.
of mis ik wat en heb ik een nieuwe bril nodig??????
me
Daar moet je altijd op letten natuurlijk.Op maandag 25 maart 2002 19:05 schreef johnbjohn het volgende:
Over het algemeen niets dan goed over dit moederbord.
Ik heb er pas weer 1 geinstalleerd bij een kennis.
Let alleen op dat als je een kast gebruikt waar je het oude moederbord verwijderd en de niuewe epox moederbord in monteert, dat je goed kijkt dat er niet een afstaandsbusje onder het moederbord blijft zitten op een plek waar geen opening is in het epox moederbord.
Dit is n.l. het geval van asus over gaand naar epox.
En ik wacht nog steeds op me Epox 8kHA+
Duurt me veel te lang, moet maar eens naar alternate gaan kijken.
Ik kan alleen wat oudere topics vinden, ik kan ook alleen maar positive reviews vinden. Prombleem is dat ik een R8500 heb (is eigenlijk helemaal geen probleem
Is de Iwill alweer achterhaald ?
One of the animals has left its cage today.
In vergelijking met mijn epox 8KHA+ is hij maar weinig sneller in de test.
Mijn comp komt er aan!!!
-XP 1700+
-EpoX 8KHA+
-Gigabyte Radeon 8500
maar gaat die R8500 en die EpoX problemen opleveren?
Verwijderd
- Is er ergens een digitale Nederlandse (of Engelse) handleiding voor de Epox te vinden?
- De led geeft nu de code FF aan, ik neem aan dat dit betekent dat er niks aan de hand is, klopt dat?
Bedankt!
Verwijderd
Zal thuis eens even kijken wat er op de cd-rom staat, anders mail ik het wel even naar je. Maar ben bang dat er alleen een papieren boekje bij zat...
Dan zullen we wel eens zien hoever mijn TBird 1333 wil gaan. Wordt binnen een paar maanden toch vervangen voor een XP, maar toch.
Dat wordt van het weekend in ieder geval weer lekker knutselen.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
op epox.com?http://www.epox.com/html/english/support/motherboard/manuals/manuals_socketa.htmOp donderdag 23 mei 2002 16:56 schreef Ventje23 het volgende:
Iemand?
of ftp://ftp.epox.com/support/motherboard/manuals/KT266-KT266A/mu-8kha&8kha+11.pdf
Verwijderd
kan die moerderbord dus:
http://www.tweakers.net/pricewatch/26552
+ http://www.tweakers.net/pricewatch/22273 die procesor zonder problemen
Ja, dat kan.Op zondag 02 juni 2002 20:38 schreef Flappel het volgende:
vraagje
kan die moerderbord dus:
http://www.tweakers.net/pricewatch/26552
+ http://www.tweakers.net/pricewatch/22273 die procesor zonder problemen
Wie helpt mijn??
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Je kunt bij Epox Waddinxveen een nieuw chippie bestellen. Bel Epox ff, hun rekening nummer is van de site verdwenen. Hier is hun tel. nummer te vinden:Op woensdag 05 juni 2002 16:24 schreef burnhard het volgende:
Vraag: ik heb net de bIOS geflashed maar nu start m'n computer nie meer op. Geen beeld helemaal niks. Na het flashen, wat ik gedaan heb via de ALT+F2 methode, kreeg ik geen melding hij starte opnieuw op althans dat was de bedoeling. Is het mogelijk om de bios vanuit een ander mobo opnieuw te flashen en zoja wie kan dit voor me doen. Ik dacht wel eens gehoord te hebben dat je de PC kan opstarten en dan de BIOS Chip te verwijderen en een nieuwe BIOS chip erin kan plaatsen en deze dan ook kan flashen.
Wie helpt mijn??
http://www.epox.nl/dutch/company5.htm
bedankt voor info, heb gebeld en kan morgen waarschijnlijk een nieuwe ophalen in waddinxveen.
Er is trouwens een nieuw bios uit. voor de 8KHA+
Welke fabrikant doet dit na voor deze prijs, kwaliteit en service.
Verwijderd

Verwijderd