Epox 8KHA+ PERFECT

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 315 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 14:27

IvoB

Prutst er rustig op los

Op woensdag 05 juni 2002 16:24 schreef burnhard het volgende:
Vraag: ik heb net de bIOS geflashed maar nu start m'n computer nie meer op. Geen beeld helemaal niks. Na het flashen, wat ik gedaan heb via de ALT+F2 methode, kreeg ik geen melding hij starte opnieuw op althans dat was de bedoeling. Is het mogelijk om de bios vanuit een ander mobo opnieuw te flashen en zoja wie kan dit voor me doen. Ik dacht wel eens gehoord te hebben dat je de PC kan opstarten en dan de BIOS Chip te verwijderen en een nieuwe BIOS chip erin kan plaatsen en deze dan ook kan flashen.

Wie helpt mijn??
Je kunt bij Epox Waddinxveen een nieuw chippie bestellen. Bel Epox ff, hun rekening nummer is van de site verdwenen. Hier is hun tel. nummer te vinden:
http://www.epox.nl/dutch/company5.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 13:53
Maar is het mogelijk om hem te flashen via een ander mobo? Dus up and running de BIOS te verwijderen.

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

schijnt wel te kunnen, maar dan moet je een ander slachtoffer met een KHA+ vinden... Een nieuwe tjip is makkelijker, kost 15 euro of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 13:53
IvoB,

bedankt voor info, heb gebeld en kan morgen waarschijnlijk een nieuwe ophalen in waddinxveen.

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

@ your service :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je ziet de service is goed en snel.
Er is trouwens een nieuw bios uit. voor de 8KHA+
Welke fabrikant doet dit na voor deze prijs, kwaliteit en service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je de nieuwe bios hebt geflashed (2529) dan moet je met de jumper even de cmos clearen. Daarna eerst gewoon opstarten, weer afsluiten en na opstarten de BIOS settings weer aanpassen. Had het zelfde probleem en dacht dat ik de pineut was. Een eerdere versie had hetzelfde probleem. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net overgestapt van PIII naar AMD 2000+ met EPOX 8KHA+, ook op aanraden van een vriend, en het loopt als een zonnetje.
Pagina: 1 2 3 Laatste