die pagina niet zo te zien.Op vrijdag 14 juni 2002 23:56 schreef Matty_ het volgende:
dit is vet !! hier komen een paar 1600*1200 screenshots (loopt echt super relaxed)
http://members.home.nl/nilwik/wc3/
Verwijderd
ja ik zag t toennet ook... verbeeterde t foutje... alleen had de naam van de url veranderd en niet de url zelfOp vrijdag 14 juni 2002 23:58 schreef Flexx het volgende:
[..]
die pagina niet zo te zien.

ziet er inderdaad erg gelikt uit. Dammit, nog 6 uur.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
ik heb een:Op zaterdag 15 juni 2002 00:09 schreef Aspi het volgende:
Hoe goed is jouw machine Matty??
ECS K7S5A
AMD Duron 900mhz
256 mb dane elec ram (van shop.tweakers.net natuurlijk
gainward Geforce 4 Ti-4200 64mb ddr
maxtor 60gb 7200rpm
Verwijderd
Aaah ff downloaden en woensdag na m'n toets maar ff spelen om te kijken of hij wel lekker loopt op m'n 500 met gf2 en dan kopen als hij er is 
/me is trouwe Blizzard fan
/me is trouwe Blizzard fan
Verwijderd
heel leuk hoor,... dit topic: fijne screenies enzo;
maarruh, wanneer kunnen we dit spel nu in de winkels verwachten? <en ik bedoel dan in Nederland>
maarruh, wanneer kunnen we dit spel nu in de winkels verwachten? <en ik bedoel dan in Nederland>
Verwijderd
bron: http://www.gamers.nl/nieuws/13485Het derde deel in de WarCraft serie ligt heel toepasselijk op 3 juli in de winkels. Het spel is nu al een zeer groot succes, want al vier en een half miljoen keer is WarCraft III besteld. The Reign of Chaos zal wereldwijd op hetzelfde moment released worden zodat iedereen ervan kan genieten.
Verwijderd
DANKU!... nu kan ik rustig gaan maffen (tot 3 juli)Op zaterdag 15 juni 2002 01:11 schreef DMaarten het volgende:
[..]
bron: http://www.gamers.nl/nieuws/13485
waarom releasen ze die game voor een toestweek 
* MaZe gaat pitten, en morgen heb ik hem binnen
w00i
* MaZe gaat pitten, en morgen heb ik hem binnen
Damn.. dit is vet
Supermooi en nog redelijk vernieuwend tov de oude delen ook. Dat worden weer veel late uurtjes de komende dagen
zo, ik ga hem NU spelen
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
pfff
heb um al lang gespeelt dus wat lul je, en gezien de status van diablo 2 dan kan je er al wel over nadenken dat online niet mogelijk is (duh)
heb um al lang gespeelt dus wat lul je, en gezien de status van diablo 2 dan kan je er al wel over nadenken dat online niet mogelijk is (duh)
Meta-Kool4:
Neem dan de Warcraft 3 Beta ding. Da's multiplayer only. Na wat gekloot kun je lekker spelen
Wel effe gudies lezen.
Neem dan de Warcraft 3 Beta ding. Da's multiplayer only. Na wat gekloot kun je lekker spelen
Heeft iemand al wat realistische systeemeisen gevonden? Die videotest slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik kan het GTA3 ventje zonder twijfel in net zoveel fps op mijn scherm krijgen, maar het spel zelf draait voor geen meter.
PIII 500
256 RAM
TNT2 M64 32MB
Iemand de beta al gedraaid met gelijksoortige systemen?
PIII 500
256 RAM
TNT2 M64 32MB
Iemand de beta al gedraaid met gelijksoortige systemen?
Verwijderd
Over online gamen, iemand met een snelle verbinding die een server wil draaien *zonder* verificatie? 
Zo ja add me ff op msn of icq, dan leg ik wel uit hoe
Zo ja add me ff op msn of icq, dan leg ik wel uit hoe
Verwijderd
eh GTA3?Op zaterdag 15 juni 2002 09:14 schreef Device het volgende:
Heeft iemand al wat realistische systeemeisen gevonden? Die videotest slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik kan het GTA3 ventje zonder twijfel in net zoveel fps op mijn scherm krijgen, maar het spel zelf draait voor geen meter.
Verwijderd
doe ff relaxed....Op zaterdag 15 juni 2002 09:02 schreef Smeezio het volgende:
pfff
jullie een toetsweek? lullig
WARCRAFT 3 KICKZ ASSSSS 
die game is echt geweldig..... Ziet er bruut uit, speelt echt geweldig (jah ik hebbum illegaal gedownd jah, but I don't care....
)
WARCRAFT 3 RULEZ DA SCENE
die game is echt geweldig..... Ziet er bruut uit, speelt echt geweldig (jah ik hebbum illegaal gedownd jah, but I don't care....
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Als die zo 'rulez' en 'kickz asss', dan koop je hem toch ook zeker wel origineel als hij uitkomt, he?Op zaterdag 15 juni 2002 10:10 schreef Ryceck het volgende:
WARCRAFT 3 KICKZ ASSSSS
die game is echt geweldig..... Ziet er bruut uit, speelt echt geweldig (jah ik hebbum illegaal gedownd jah, but I don't care....)
SUPPORT THE COMPANIES THAT PRODUCE QUALITY SOFTWARE!
IF YOU ENJOYED THIS PRODUCT, BUY IT! SOFTWARE AUTHORS DESERVE SUPPORT!!
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Verwijderd
ik denk dat dit het eerste spel gaat worden dat ik legaal ga kopen, aangezien ik hierbij zonder prob's online kan spelen (56k, maar dat maakt bij rts niet zoveel uit)Op zaterdag 15 juni 2002 10:17 schreef Armada het volgende:
[..]
Als die zo 'rulez' en 'kickz asss', dan koop je hem toch ook zeker wel origineel als hij uitkomt, he?
[..]
maar eerst zien, dan geloven
Volgens mij kunnen we een nieuwe topic openen voor de speelervaringen
.
Hij is echt zo mega-gaaf!! Ongeloofelijk! Ik heb btw een AMD 990, 512Mb RAM en een ATI Radeon onder Win2k. Hij loopt perfect op 1024x768 32bit en alles op max (hetzelfde kan je niet zeggen van GTA3
).
Ik kan nauwelijks wachten tot 3 juli dat ik eindelijk online kan spelen met het originele WC3!
Hij is echt zo mega-gaaf!! Ongeloofelijk! Ik heb btw een AMD 990, 512Mb RAM en een ATI Radeon onder Win2k. Hij loopt perfect op 1024x768 32bit en alles op max (hetzelfde kan je niet zeggen van GTA3
Ik kan nauwelijks wachten tot 3 juli dat ik eindelijk online kan spelen met het originele WC3!
Eindelijk is de game uit waar ik zolang op zit te wachten ben hem nu aan ut downloade nog maar 3 files
wooohooo en dan spelen maar
De beta draaide bij mij lekker op 1280x1024@32 bit
wooohooo en dan spelen maar
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Dit speel komt zeker legaal in mijn kast testaan
Maar nU eerst ff een "proefje" halen
Want ik helaas niet wachten tot hij uit komt .
Maar nU eerst ff een "proefje" halen
Want ik helaas niet wachten tot hij uit komt .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
jep hier ook nog 2 1/2 file en dan maar eens uitpakken => fikkenOp zaterdag 15 juni 2002 10:59 schreef Timocos het volgende:
Eindelijk is de game uit waar ik zolang op zit te wachten ben hem nu aan ut downloade nog maar 3 files![]()
wooohooo en dan spelen maarDe beta draaide bij mij lekker op 1280x1024@32 bit
hehe, ik zit al in level5Op zaterdag 15 juni 2002 11:01 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
jep hier ook nog 2 1/2 file en dan maar eens uitpakken => fikken
Een plaatje van de menu. Click erop voor de grote versie:

Hij is echt gaaf. Die meteorieten vliegen door het landschap, en bij impact krijg je een soort aardbeving
Wat ik me af vraag zitten er filmpjes tussen de spellen door en zo ja hoe zijn die .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik geloof dat Blizzard overstapte op Divx dus ik denk dat die filmpjes Divx kwaliteit zijnOp zaterdag 15 juni 2002 11:04 schreef Blackhole het volgende:
Wat ik me af vraag zitten er filmpjes tussen de spellen door en zo ja hoe zijn die .
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Dat zou helemaal lekker zijn ja ....Op zaterdag 15 juni 2002 11:06 schreef Timocos het volgende:
[..]
Ik geloof dat Blizzard overstapte op Divx dus ik denk dat die filmpjes Divx kwaliteit zijn![]()
Nee en JA ...Op zaterdag 15 juni 2002 11:56 schreef OrkBozz het volgende:
istie al uit?
Hij is nog niet te koop /
Maar wel tekrijgen via achter deurtjes.
(geloof ik )
Verwijderd
hey orkbozz, hoestie?? hij is nog niet uit officieel, ik heb hem bijna binnen dude, laat eens wat van je horen op msn!Op zaterdag 15 juni 2002 11:56 schreef OrkBozz het volgende:
istie al uit?
Nee, maar 1 CD.Op zaterdag 15 juni 2002 12:30 schreef SaSReCoiL het volgende:
zwaar spel
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
wtf 
Ik doe single player, campaign, dan kies ik voor die monsters, dan doe ik 2 levels, en als ik dan dat laatste level gedaan heb (dat ze met de boot weg gaan), dan ga ik weer terug naar het menu
Ik doe single player, campaign, dan kies ik voor die monsters, dan doe ik 2 levels, en als ik dan dat laatste level gedaan heb (dat ze met de boot weg gaan), dan ga ik weer terug naar het menu
Leef lekker in het nu, er is niks anders
zalig spelmy life for a whore
Verwijderd
oei, eerste foutOp zaterdag 15 juni 2002 12:58 schreef FireFoz het volgende:
wtf
ja daar heb ik dus ook last van......Op zaterdag 15 juni 2002 12:58 schreef FireFoz het volgende:
wtf
dacht dat ik hier het antwoord kon vinden
misschien moet je eerst verder spelen met de humans
echt vaag....
en ja er zitten begin filmpjes bij en tussen de levels zitten er ingame filmpjes en dialogen.
here you are:Op zaterdag 15 juni 2002 12:13 schreef The_FrankO het volgende:
Heeft iemand hem al? Ik wil wel graag wat pics zien

Verder klikken:
http://207.164.141.121:82/images/WC3ScrnShot_061502_125643.jpg
http://207.164.141.121:82/images/WC3ScrnShot_061502_131004.jpg
een perm IP BANOp zaterdag 15 juni 2002 11:54 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Als jullie op BAATLE.NET klikken.... wat krijgen jullie dan?
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
Kan je dit spel in software mode draaien? Ik ga tijdje weg en heb alleen laptopje tot mij beschikking.
Zit een crappy XX MB videokaartje op
Ziet er goed uit.Op zaterdag 15 juni 2002 13:19 schreef HertogJan het volgende:
[..]
here you are:
[afbeelding]
Verder klikken:
http://207.164.141.121:82/images/WC3ScrnShot_061502_125643.jpg
http://207.164.141.121:82/images/WC3ScrnShot_061502_131004.jpg
Ik neem aan dat het hetzelfde is als war craft 1 en 2. Is nu alles 3d ofzo?
Verwijderd
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee johOp zaterdag 15 juni 2002 13:38 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Ik neem aan dat het hetzelfde is als war craft 1 en 2. Is nu alles 3d ofzo?
veel uitgebreider dan deel 2 (vooral de heroes zijn een verslafende factor) om dan nog maar te zwijgen over de 2 nieuwe rassen
Verwijderd
Aye, warcraft III ruled inderdaad ik speel het al maanden
En als ie uit is koop ik hem meteen dan kan ik ook single player
Jullie snappen d'er niet zo veel van, he? De orc campaign is een "prologue" (staat erbij); het vertelt dus alleen maar de de prophet zegt dat ze weg moeten. Daarna ben je met de humans.Op zaterdag 15 juni 2002 12:58 schreef FireFoz het volgende:
wtf
jah, dat was het ookOp zaterdag 15 juni 2002 14:22 schreef SaSReCoiL het volgende:
ik vond het zelf meer een tuto?
Ik ben bang van niet...Op zaterdag 15 juni 2002 13:34 schreef BzrK het volgende:
Kan je dit spel in software mode draaien? Ik ga tijdje weg en heb alleen laptopje tot mij beschikking.
Ik speel WC3 op 1600x1200@32bit OMFG ziet er echt rete gaaf uit gewoon! Ben nu bezig met de single player compain @ lvl 5 ofzo... ben aan 't hakken tegen de undead
Aap!
Verwijderd
Op zaterdag 15 juni 2002 12:22 schreef bajo4life het volgende:
[..]
hey orkbozz, hoestie?? hij is nog niet uit officieel, ik heb hem bijna binnen dude, laat eens wat van je horen op msn!
offtopic:
heeej
je bent bijna nooit meer online
kom maar weer eens online dan lullen we verder
heeej
je bent bijna nooit meer online
kom maar weer eens online dan lullen we verder
ik koop deze wel
heb w1 en w2 ook legaal
heb w1 en w2 ook legaal
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
ff kijken of er iemand mee wilt betalen, anders koop ik de bundel van alle rassen ...
Aap!
kijk trouwens Hier voor wat nieuwe screenshots
ah dat verklaart allesOp zaterdag 15 juni 2002 14:25 schreef Darkvater het volgende:
[..]
jah, dat was het ook
ik ging er wel vanuit dat ik met de orcs kon spelen want dat kon ook met wc2
maar goed, dan maar door met de humans
Komt nu binnen 
mareh, heb ff geen zin om hele draadje te lezen.
Zit er gewoon ook weer single player in, met missions enzow ???
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Jawohl.Op zaterdag 15 juni 2002 15:09 schreef Damian het volgende:
Komt nu binnen
Verwijderd
allang... ergens rond de 500ste post stond mn linkjeOp zaterdag 15 juni 2002 12:13 schreef The_FrankO het volgende:
Heeft iemand hem al? Ik wil wel graag wat pics zien
http://members.home.nl/nilwik/wc3
Ik ben nu bij Chapter Four - Human (Kleine twee geleden begonnen). Erg vetz0r spel enzo.
Maar i kben vlieft op Orc dus speel veel Custom Games, echt waard dit spel in de winkels te koepn
Maar i kben vlieft op Orc dus speel veel Custom Games, echt waard dit spel in de winkels te koepn
Verwijderd
ag boeientOp zaterdag 15 juni 2002 15:51 schreef ds het volgende:
[afbeelding]
Lol, dat gezicht. Wat een monkey
Daar had blizzard wel wat meer tijd aan mogen besteden
damn moest hele dag werken. maar nu een link gevonden op een nogal bekende nederlandse gamers site, dus nu aan het downlaoden. nog 2.5 uur voor mij te gaan
Die stem van dat kreng is pas erg, krijg je schop neigingen vanOp zaterdag 15 juni 2002 15:51 schreef ds het volgende:
[afbeelding]
Anyways, dit spel is echt leuk om te spelen ^_^ Zeker een kopertje! (jaja).
Alleen zijn lopen de lippen niet synchroom aan de stemmen
check die hamer van die gast! die haal je echt niet bij de lokale verfboer!Op zaterdag 15 juni 2002 15:51 schreef ds het volgende:
[afbeelding]
ik had ook altijd een paladin in de frontlinie bij humans
Verwijderd
dat mannetje doet me denken aan jeanlucpicardOp zaterdag 15 juni 2002 15:51 schreef ds het volgende:
[afbeelding]

Verwijderd
Ik ben nu ook mee bezig.
Vet spel, ben nu bij die missie dat je 30 minuten moet surviven.
Soms vin ik het alleen een beetje chaotisch allemaal, maar dat is hopelijk alleen maar wennen...
Vet spel, ben nu bij die missie dat je 30 minuten moet surviven.
Soms vin ik het alleen een beetje chaotisch allemaal, maar dat is hopelijk alleen maar wennen...
Woon jij soms in de buurt van Blijdorp?Op zaterdag 15 juni 2002 16:06 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik ken genoeg kids die er zo uitzien hoor.
ik ben nu bij het artic gedeelte, weet niet wat voor chapter dat was.
Ik vind het jammer dat alles zo "groot" is. ik draai op 1280x960@32 (op een 19") maar nog vind ik dat ik niet duidelijk overzicht heb over de battleareas
Ik vind het jammer dat alles zo "groot" is. ik draai op 1280x960@32 (op een 19") maar nog vind ik dat ik niet duidelijk overzicht heb over de battleareas
Verwijderd
weet iemand trouwens of die limited edition ook hier in nl te koop word aangeboden
-wat zeg ik dat toch mooi he :D-
-wat zeg ik dat toch mooi he :D-
Flame, ban!Op zaterdag 15 juni 2002 17:02 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
dat mannetje doet me denken aan jeanlucpicard
Verwijderd
dat is geen flame, dat is een feitOp zaterdag 15 juni 2002 18:16 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Flame, ban!
Verwijderd
Damn, wat is die Prince Arthas een irritante *** gozer, ik erger mij zo aan hem.. Vind het ook totaal niet tof om met hem te spelen
Ben net begonnen met 't spel en het is ECHT bloedgeil. Het echte Warcraft: Orcs & Humans gevoel komt weer bij je op, al ben ik nog maar even aan 't spelen. Het ziet er wel een heel klein beetje uit als Battle Realms vind ik, maar dan met het Warcraft-gevoel! Top!!
Verwijderd
Jij bent nu zeker ook bij chapter6?Op zaterdag 15 juni 2002 18:45 schreef ds het volgende:
Damn, wat is die Prince Arthas een irritante *** gozer, ik erger mij zo aan hem.. Vind het ook totaal niet tof om met hem te spelen
Ik denk dat deze beslissing wel grote (en leuke) veranderingen in eht verhaal gaat geven, en dat ie waarschijnlijk later zijn fouten inziet, of dat die uther weer terug komt.
Ze zullen er wel goed over nagedacht hebben...
Einde van chapter5 was best piuttig, al mn troepen waren dood, ik weggerend, nog 5 secs, en toen kwam in een filmpje die uther. Wel geluk
Hij is echt zo gaaf!! HIj draait al constant sinds 8:02 vanmorgen, zonder uitgezet te worden (alhoewel, ik een heleboel uurtjes niet bij was, en gewoon op pauze dat ding had staan), maar nog geen crash
.
Plaatje van 30minuten survival (klik erop om hem groter te krijgen):

Die level daarop is echt 'hard'. Je zit in een town, en al die ventjes zijn geinfecteerd. Die Arthas dan weet dat ie al de village-folk moet afmaken, maar de andere snappen het niet, en laten hem achter
. Moet ik het helemaal alleen doen
.
Vinden jullie die Jainie ook zo'n lekker wijf?
Plaatje van 30minuten survival (klik erop om hem groter te krijgen):

Die level daarop is echt 'hard'. Je zit in een town, en al die ventjes zijn geinfecteerd. Die Arthas dan weet dat ie al de village-folk moet afmaken, maar de andere snappen het niet, en laten hem achter

Vinden jullie die Jainie ook zo'n lekker wijf?
Nou ik vindt het ook een super GEIL spel! Het ziet er ten eerste super gelikt uit
En die filmpjes zijn weer de bekende blizzardkwaliteit (had ik nodig nadat ik de filmps van diablo2 & d2 LoD 10x had gezien
) en het verhaal en de gameplay rulen ook!
Je wodt echt in het verhaal gezogen, helemaal klasse gedaan van blizz! Het geluid is ook van top kwaliteit! Denk dat dit wel een spel is dat de potentie heeft om gekocht te worden
Je wodt echt in het verhaal gezogen, helemaal klasse gedaan van blizz! Het geluid is ook van top kwaliteit! Denk dat dit wel een spel is dat de potentie heeft om gekocht te worden
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Het wordt nog erger..Op zaterdag 15 juni 2002 18:55 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
Jij bent nu zeker ook bij chapter6?
Ik denk dat deze beslissing wel grote (en leuke) veranderingen in eht verhaal gaat geven, en dat ie waarschijnlijk later zijn fouten inziet, of dat die uther weer terug komt.
Ze zullen er wel goed over nagedacht hebben...
Einde van chapter5 was best piuttig, al mn troepen waren dood, ik weggerend, nog 5 secs, en toen kwam in een filmpje die uther. Wel geluk.
Gaat tie z'n eigen boten kapot maken zodat zijn troepen niet meer weg kunnen..
En wanneer komt die stoere ridder die je ook in de laatste trailer ziet.. Die ziet er pas tof uit!
edit: Ok, en nu haat hem ik helemaal!

Verwijderd
is een vraag waar ik nog geen antwoord op heb gekregenOp zaterdag 15 juni 2002 11:03 schreef ReV3rEnD het volgende:
hebben alle 4 de rassen eigenlijk campaigns?
Volgens mij is er maar 1 campaign, maar speel je steeds met een ander ras gedurende de campaigne. (correct me if i'm wrong)Op zaterdag 15 juni 2002 19:17 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
is een vraag waar ik nog geen antwoord op heb gekregen
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
uizoomen?? Zo hoort hetOp zaterdag 15 juni 2002 18:05 schreef Headbanger het volgende:
Is er een manier om uit te zoomen ofzo? Ik draai het op 1600x1200 maar ik zie te weinig!
Inderdaad, als je overzicht wilt ga je maar Command & Conquer uit de kast trekken.Op zaterdag 15 juni 2002 19:32 schreef thekillerbean het volgende:
[..]
uizoomen?? Zo hoort hetzeker nooit WC 1&2 gespeelt, of Starcraft
Alles hoort lekker groot te zijn
guys, al gemultiplayed en wat is jullie fav civ??
I like the Orcs
(NightElves zijn ook RUIG!)
I like the Orcs
Verwijderd
Je kunt niet echt multiplayenOp zaterdag 15 juni 2002 19:37 schreef GandalfTheGrey het volgende:
I like the Orcs(NightElves zijn ook RUIG!)
Gaarne geen spoilers, 't verhaal is ook leuk
Ik ben nu vlieft op de Orc & The Prophet, hij's gewoon de 'bom'. Of volgel, whatever
Ik ben nu vlieft op de Orc & The Prophet, hij's gewoon de 'bom'. Of volgel, whatever
Verwijderd
Orks roeleren, always have, always will!Op zaterdag 15 juni 2002 19:37 schreef GandalfTheGrey het volgende:
I like the Orcs(NightElves zijn ook RUIG!)
Verwijderd
Hmmz, ik heb denk ik ff hulp nodig...
Mijn game hangt na ongeveer 10 minuten.. De hele pc freezed dan zeg maar...
Config
Amd Athlon XP 1800+
Ati Radeon 8500
512 MB DDR PC 2700 RAM
Gigabyte GA-7VRX moederbord
Maxisound muse geluidskaart
Overal nieuwste drivers voor, alle windows updates... Geen succes... Iemand een idee?
Mijn game hangt na ongeveer 10 minuten.. De hele pc freezed dan zeg maar...
Config
Amd Athlon XP 1800+
Ati Radeon 8500
512 MB DDR PC 2700 RAM
Gigabyte GA-7VRX moederbord
Maxisound muse geluidskaart
Overal nieuwste drivers voor, alle windows updates... Geen succes... Iemand een idee?
Verwijderd
Prologue is ORCS (tutorial)Op zaterdag 15 juni 2002 19:17 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
is een vraag waar ik nog geen antwoord op heb gekregen
Als je de campaign van de humans hebt gehaald dan unlock je de campaign van de 'Undead'. Zelfde principe als StarCraft dus
Verwijderd
Ik dacht dat er maar 3 campaign zijn (en dat de undead geen eigen campaign hadden , omdat ze TE sterk zouden zijn daarvoor...).
Dit topic is gesloten.