...
Ik heb het hele topic gevolgdOp vrijdag 01 maart 2002 11:24 schreef AwesomE het volgende:
blader ff een paar topics terug
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
ook je mailOp vrijdag 01 maart 2002 11:27 schreef Loque het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic gevolgd
...
geweldig.. bedankt!Op vrijdag 01 maart 2002 13:24 schreef AwesomE het volgende:
[..]
ook je mail?
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
ik ben eruit. had een probleem met warcraft3 met mijn nieuwe computer, ging hele tijd rebooten tijdens het spelen. Op mijn oude computer ging het perfect alleen ziet het er lelijker uit. Ik eerst denken dat het aan mijn videokaart lag want, er waren een paar topics over crashende radeons op GOT. Na een paar forums doorgelezen te hebben ben ik erachter gekomen dat het aan warcraft3 ligt en dan om precies te zijn de geluidkaart instellingen.
Moet niet op creative zitten want dan crashed mijn systeem.
Nu een paar keer getest en het werkt perfect. Dus... iedereen die problemen hebben met reboots en crashes, check de geluidkaart instellingen.
Jij had zeker positional audio aanstaan in het spel?Op zaterdag 02 maart 2002 13:17 schreef coramoor het volgende:
yes!!!!!!!!!![]()
![]()
ik ben eruit. had een probleem met warcraft3 met mijn nieuwe computer, ging hele tijd rebooten tijdens het spelen. Op mijn oude computer ging het perfect alleen ziet het er lelijker uit. Ik eerst denken dat het aan mijn videokaart lag want, er waren een paar topics over crashende radeons op GOT. Na een paar forums doorgelezen te hebben ben ik erachter gekomen dat het aan warcraft3 ligt en dan om precies te zijn de geluidkaart instellingen.
Moet niet op creative zitten want dan crashed mijn systeem.
Nu een paar keer getest en het werkt perfect. Dus... iedereen die problemen hebben met reboots en crashes, check de geluidkaart instellingen.
Verwijderd
Totdat je proc/vid kaart het niet meer trekt.Op zaterdag 02 maart 2002 17:47 schreef badman het volgende:
Hoe hoog is de unit cap? Of verschilt dit per ras?
90 food kun je gebruiken, wel jammer. zo kun je geen super groot leger opbouwen. een knight op een paard kost al gauw 2food en een hero 5 food. een footman 2 foot, zo zit je al heel gauw op het limit.Op zaterdag 02 maart 2002 17:47 schreef badman het volgende:
Hoe hoog is de unit cap? Of verschilt dit per ras?
Hopen dat het in de full eruit gaat of je kunt het veranderen
Heel jammerOp woensdag 13 maart 2002 12:33 schreef Bloodclot het volgende:
[..]
90 food kun je gebruiken, wel jammer. zo kun je geen super groot leger opbouwen. een knight op een paard kost al gauw 2food en een hero 5 food. een footman 2 foot, zo zit je al heel gauw op het limit.
Hopen dat het in de full eruit gaat of je kunt het veranderen
Het moet er gewoon uit, bij StarCraft heb je ten minste een supply van 200. Is meer dan genoeg, maar met 90 duurt je game nooit langer dan een dik half uurtje? Zelf heb ik nog niet online gespeeld, alleen met mezelf, om te testen.
Het is juist nadeel om veel units te hebbenOp woensdag 13 maart 2002 12:42 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
Heel jammer
Het moet er gewoon uit, bij StarCraft heb je ten minste een supply van 200. Is meer dan genoeg, maar met 90 duurt je game nooit langer dan een dik half uurtje? Zelf heb ik nog niet online gespeeld, alleen met mezelf, om te testen.
En potjes bij Warcraft III duren volgens mij nooit zo oneindig lang als dat bij Starcraft kon
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Hoe kan ik dat veranderen? Dat het spel minder hertz trekt?
http://gamespot.com/gamespot/stories/news/0,10870,2859460,00.html
...
[POSTED: 04/01/02]Op dinsdag 02 april 2002 11:55 schreef AwesomE het volgende:
Orcs gaan eruit en spel is weer uitgesteld
http://gamespot.com/gamespot/stories/news/0,10870,2859460,00.html
ik zie wel....
=edit=
ik geloof er niets van, de orc staat zelfs op de doos van het spel. In Warcraft 1 en 2 waren de orcs hoofdrolspelers. Dus denk dat ze dan eerder andere rassen uit het spel zouden halen dan de ORC.
op http://www.warcraft3.com en http://www.blizzard.com vind ik ook niets.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Nee, niet 'ik zie wel' --> gewoon 1 april, niet moeilijk over doenOp dinsdag 02 april 2002 11:59 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
[POSTED: 04/01/02]
ik zie wel....
=edit=
ik geloof er niets van, de orc staat zelfs op de doos van het spel. In Warcraft 1 en 2 waren de orcs hoofdrolspelers. Dus denk dat ze dan eerder andere rassen uit het spel zouden halen dan de ORC.
op http://www.warcraft3.com en http://www.blizzard.com vind ik ook niets.
notOp dinsdag 02 april 2002 12:05 schreef ds het volgende:
[..]
Hehe, je bent erin getrapt
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
The first casualty in war is always the truth...
da ligt eraan op welke server je speelt op een 1.03? of de 1.13 serverOp donderdag 04 april 2002 20:00 schreef Alpha-xp het volgende:
euh welke patches heb ik nodig om te kunnen spelen? heb een tijdje niet gespeeld en nu is me game version bad ofzo so plz help me out here
neeOp donderdag 04 april 2002 20:33 schreef rblommers het volgende:
is het mogelijk om legaal aan de beta te komen ? (sorry als het al in het topic stond maar ik heb niet veel zin om de hele avond dit topic te zitten lezen)
Op donderdag 04 april 2002 20:41 schreef Shagura het volgende:
[..]
nee
Ik kan het spel zeer aanraden trouwens, het is al wel aardig gebalanceerd, helemaal co op komt de balans ten goede.
Verwijderd
stelletje martelaarsOp donderdag 04 april 2002 20:45 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
neej die manier is er idd niet
Ik kan het spel zeer aanraden trouwens, het is al wel aardig gebalanceerd, helemaal co op komt de balans ten goede.
van die maps die niet bij de beta zitten wil ik ook wel hebbenOp donderdag 04 april 2002 20:38 schreef OrkBozz het volgende:
ik d8 ik post ff wat screens van warcraft 3: ()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bron: http://www.blizzard.com/war3/screenshots/
zijn ze ergens te vinden???
euh niemand?Op donderdag 04 april 2002 20:00 schreef Alpha-xp het volgende:
euh welke patches heb ik nodig om te kunnen spelen? heb een tijdje niet gespeeld en nu is me game version bad ofzo so plz help me out here
hoe kan het dan dat er zo veel mensen zijn hier die de beta wel hebben en spelen (gokje: die hebben hem allemaal van een of ander filesharing programma af)Op donderdag 04 april 2002 20:45 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
neej die manier is er idd niet
Op donderdag 04 april 2002 20:38 schreef OrkBozz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
die krijg je gewoonOp maandag 08 april 2002 20:35 schreef Spaceman_Spiff het volgende:
Sukk...I wil'm ook!Vraagje..kan je de heroes zelf een naam geven, of krijgen ze die gewoon...of je die editen..kweenie?
Verwijderd
crapOp maandag 08 april 2002 20:37 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
die krijg je gewoon
zo zie thet er bij mij niet uitOp donderdag 04 april 2002 20:38 schreef OrkBozz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
met m'n p3 500 GF2 mx-400(32 mb) 256 ram en OS: XP...
640x480 16 bit kan alleen 2on2 spelen anders hapert het te veel
Aap!
Verwijderd
neem een amdOp maandag 22 april 2002 21:22 schreef --boothill-- het volgende:
[..]
zo zie thet er bij mij niet uit
met m'n p3 500 GF2 mx-400(32 mb) 256 ram en OS: XP...
640x480 16 bit kan alleen 2on2 spelen anders hapert het te veel
Aap!
www.war3pub.netOp donderdag 04 april 2002 22:46 schreef Alpha-xp het volgende:
[..]
euh niemand?
Verwijderd
Wordt?? Hij is allang uit hoor!!Op maandag 14 januari 2002 18:45 schreef Capitol_Gee het volgende:
[...]
MoH:aa wordt mischien wel leuk maar is zo weer vorrbij ik weet het zeker

Verwijderd
lees de datumOp dinsdag 23 april 2002 13:29 schreef JusticeFriends het volgende:
[..]
Wordt?? Hij is allang uit hoor!!

Op dinsdag 23 april 2002 13:32 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
lees de datum
w00t
Verwijderd
Tja, 140 fps in 1280x1024 met mijn systeemOp zondag 05 mei 2002 17:20 schreef Lingod het volgende:
Je kunt nu kijken of je, je videokaart moet vervangen om de game Warcraft 3 te kunnen spelen. Check DEZE link voor meer info..
Op 640x480x16 wel 500 fps!!
Direct3D 1600x1200 32 bpp 75 Hz 129 fps: OK
Jaja, erg realistisch, war3 is op die resoluties echt niet vooruit te branden hoor
hou rekening mee dat dit 1 footman is.Op zondag 05 mei 2002 20:21 schreef Timpie het volgende:
Direct3D 2048x1536 16 bpp 60 Hz 174 fps: OK
Direct3D 1600x1200 32 bpp 75 Hz 129 fps: OK
Jaja, erg realistisch, war3 is op die resoluties echt niet vooruit te branden hoor
als er 50 van die krengen in beeld staan
ik kreeg ook 700FPS met 1024 op 32bit
Ja, dat zei ik toch?Op zondag 05 mei 2002 21:07 schreef Bloodclot het volgende:
[..]
hou rekening mee dat dit 1 footman is.
als er 50 van die krengen in beeld staanwordt het wel anders
ik kreeg ook 700FPS met 1024 op 32bit
Daar vind ik het ook wat vaag: "Je kunt nu kijken of je, je videokaart moet vervangen om de game Warcraft 3 te kunnen spelen."
Verwijderd
Gebruik Google etc.
't is heel simpel.
Kan, maar is nog superbrak, probeer het niet eens.Op woensdag 08 mei 2002 16:58 schreef IamBernie het volgende:
Maar weet iemand ook mischien al, hoe je Warcraft 3 in Opengl kan laten draaien, of is dat niet mogelijk ?
Verwijderd
Die videocard tester geeft are FPSen als uitslag:
640x480x16 is 270 FPS
640x480x32 is 200 FPS
1024x768x16 is 83 FPS
1024x768x32 is 65 FPS
1280x1024x16 is 85 FPS
1600x1200x16 is 350 FPS
1600x1200x32 is 204 FPS
Bij de hogere resoluties is het scherm verneukt. De kleuren en de kwaliteit is nog wel goed maar het is zeg maar in stukken gehakt en door elkaar gehutselt.
Op 1920x1440x32 krijg is 108 FPS
Beetje rare uitslag.
Ik heb een Radeon 8500 TBW
Verwijderd
warcraft 3 is sinds vandaag te pre-orderen op www.proxis.nl (onder multimedia) voor bijna € 44,- !!!
andere topic iets te enthousiast geopend en weer gesloten
Zeker, maar ik heb nog geen pre-order geplaatst, zelf naar de winkel rennen is denk 'k sneller in verband met het opsturen enzoOp maandag 10 juni 2002 16:24 schreef Juustem het volgende:
Hee mensen... eh mede-tweakers,
warcraft 3 is sinds vandaag te pre-orderen op www.proxis.nl (onder multimedia) voor bijna € 44,- !!!
andere topic iets te enthousiast geopend en weer geslotennu maar hier.... mag dat wel
![]()
'k Kan nooit wachten op die gasten van TBG posten, veel te traag, ook al is het er in een dag
Zaterdag 29 juni sta ik voor het eerst sinds maanden weer vroeg op denk 'k
Super brakOp donderdag 09 mei 2002 15:49 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Kan, maar is nog superbrak, probeer het niet eens.
http://www.xbmcfreak.nl/
Officiele Release date: 5 Juli
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Verwijderd
Dact dat de officiele release 3 juli wasOp donderdag 13 juni 2002 21:13 schreef Yuri het volgende:
Ok nieuws update...
Officiele Release date: 5 Juli
Heb je gelezen waarop ik reageerde of niet?Op dinsdag 11 juni 2002 11:18 schreef Erhnam het volgende:
[..]
Super brakIk heb al een potje of 100 gespeeld hiero over lan ! Het is echt zwaar cool ! Met orc's op humans inrammen.. En het loopt nog best aardig!! www.war3info.com is een zeer goede site met veel info
Het ging over het spelen in OpenGL.
OFFICIAL PRESS RELEASEOp donderdag 13 juni 2002 21:19 schreef thekillerbean het volgende:
[..]
Dact dat de officiele release 3 juli was
WARCRAFT* III: REIGN OF CHAOS* GOES GOLD -- STREET DATE ANNOUNCED
Blizzard prepares for the biggest worldwide launch in PC gaming history with July 5th Street Date in Europe.
Vélizy - JUNE 13, 2002 - Blizzard Entertainment®, a studio of the games division of Vivendi Universal Publishing, announced today that Warcraft* III: Reign of Chaos*, the eagerly awaited sequel to the company's #1-selling series of games, has gone gold. With world record-breaking initial orders of 4.5 million copies, the game will be available at retail outlets in Europe on July 5th.
"We're very excited to announce that development of Warcraft III: Reign of Chaos has been completed and that gamer and retail demand will make this the largest launch in gaming history," said Mike Morhaime, Blizzard Entertainment president and co-founder. "When we set out to create the next installment of the Warcraft series, we wanted to design something both unique and fun to play. We're extremely proud of the game we've created and we believe gamers will be very pleased when they see what we have in store for them."
In Warcraft III: Reign of Chaos, players revisit the war-torn world of Azeroth a generation after the end of the Second War between the Orcs and the Humans. The fragile peace that had since settled over the land is now on the verge of being shattered, for a dark power has returned after thousands of years to carry out its nefarious plans. Two new races - the Undead Scourge and the Night Elves - emerge to join the fray, as players follow a single epic storyline through four successive campaigns. Players can also take the battle into their own hands in an enhanced multiplayer mode, playable on local area networks and exclusively over the Internet on Battle.net®, the largest online service of its kind in the world.
A focus on concentrated battles between groups of mighty warriors brings an exciting new blend of action to the franchise. In the single-player game, players follow the adventures of Legendary Heroes, who grow more formidable with experience. As the game progresses, these Heroes are able to learn spells and special abilities and acquire powerful magic items. Heroes advance even faster in multiplayer games, adding to the intensity of strategic combat between rival powers. Expanded multiplayer options include the ability to share units and resources with allies and to compete anonymously against other players of similar skill levels. Warcraft III: Reign of Chaos also includes the most powerful and full-featured World Editor ever released for a Blizzard game. The World Editor puts the same tools used by Blizzard's designers into the hands of players, enabling them to create 3D maps and unique missions, with scripts for units, spells, and action-packed events. Players will also be able to produce their own in-game cinematics, using flexible camera controls and incorporating .mp3-based sound files.
Since its debut in 1994, the #1-selling Warcraft series has won industry acclaim and has shattered sales records worldwide with over 5 million copies sold*. In 1995, Blizzard followed the well-received Warcraft: Orcs and Humans(tm) with the critically acclaimed Warcraft II: Tides of Darkness(tm), which won multiple Game of the Year awards and is still considered by many critics to be one of the best games ever made.
Warcraft III: Reign of Chaos will be available at retail chains across the UK for Windows® 98/ME/2000/XP and Macintosh® formats, at a price of approximately £39.99. The game will also be available directly from www.vivendi-universal-interactive.co.uk.
Warcraft III: Reign of Chaos has received an 11+ ELSPA rating.
Best known for blockbuster hits including the Warcraft* series, StarCraft*, and the Diablo* series, Blizzard Entertainment® (www.blizzard.com), a studio of the games division of Vivendi Universal Publishing, the world's third-largest publishing company, is a premier developer and publisher of entertainment software renowned for creating many of the industry's most critically acclaimed games. Blizzard's track record includes six #1-selling games and multiple Game of the Year awards. The company's free Internet gaming service Battle.net* reigns as the largest in the world, with millions of active users.
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
faach, ik kan hem de 28e op komen halen bij dynabyteOp donderdag 13 juni 2002 21:22 schreef Yuri het volgende:
[..]
[..]
OFFICIAL PRESS RELEASE
WARCRAFT* III: REIGN OF CHAOS* GOES GOLD -- STREET DATE ANNOUNCED
-knip-

Rot toch op man, da's meer dan 140 piek!!!at a price of approximately $55-$60.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Die reden dat gij bedoel, daarvoor heb ik een nieuw topic gestartOp vrijdag 14 juni 2002 21:04 schreef Flat© het volgende:
* Christoph dacht dat dit topic om 'n andere reden omhooggeschopt werd
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Je gaat toch niet zeggen dat je het vreemd vindt dat je topic is dicht gegaan? Maar ik kan iig niet wachtenOp vrijdag 14 juni 2002 21:10 schreef Thermo het volgende:
Hmm ander topic moest "blijkbaar" dicht.. hij is hier bijna binnen
Verwijderd
Deze topic moet wel OPEN blijven
Verwijderd
hearOp vrijdag 14 juni 2002 21:15 schreef Bloodclot het volgende:
WOEI! kdan! slapeloze nachten! here i come!
Denk dat ik m'n CD-R's maar even laat verstoppen..
paar dagen. weinig tijd dus...
ach, komt vanzelf. en dan tja, slapeloze nachten he?
nu moet neverwinternights niet gaan iso'en! anders nooit meer slaap!
wat zijn de multiplayer opties??
Wat me trouwens wel opvalt, dat WC3 maar 1 cd is. Een beetje vreemd imho, want Diablo2 was al 3 cd's, en aangezien er erg veel filmpjes in WC3 zitten, zou je ook minimaal 2 cd's verwachten. Iemand enig idee?
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
bij blizzard zullen ze wel erg hun best hebben gedaan de FMV's te comprimeren...Op vrijdag 14 juni 2002 22:35 schreef Darkvater het volgende:
Screenshots, die mogen toch wel?
Wat me trouwens wel opvalt, dat WC3 maar 1 cd is. Een beetje vreemd imho, want Diablo2 was al 3 cd's, en aangezien er erg veel filmpjes in WC3 zitten, zou je ook minimaal 2 cd's verwachten. Iemand enig idee?
Verwijderd
Divx heOp vrijdag 14 juni 2002 22:37 schreef IndigoDelFuego het volgende:
[..]
bij blizzard zullen ze wel erg hun best hebben gedaan de FMV's te comprimeren...
http://www1.internetwire.com/iwire/release_html_b1?release_id=042409
Verwijderd
FMV=Full Motion Video dus dat kan net zo goed DivX als Avi zijn. Of niet?? Imho: ik kan niet wachten tot ik mijn klauwtjes op WC3 kan leggen!Op vrijdag 14 juni 2002 22:38 schreef ds het volgende:
[..]
Divx he
http://www1.internetwire.com/iwire/release_html_b1?release_id=042409
Verwijderd
nog 1:45 te gaanOp vrijdag 14 juni 2002 23:05 schreef Darkvater het volgende:
speelt iemand hem al, hoest?
Humm, ik moet er nog minimaal 7 uur. Wordt pas morgen spelen.Op vrijdag 14 juni 2002 23:13 schreef WuKen het volgende:
nog 1:45 te gaan
Liever geen directe links, behalve als het jouw eigen site is.Op vrijdag 14 juni 2002 23:17 schreef ds het volgende:
Hier nog ff de trailers om je weer lekker te maken
urls
![]()
ik ga nu spelenOp vrijdag 14 juni 2002 23:05 schreef Darkvater het volgende:
speelt iemand hem al, hoest?
laat een plaatje zien van de autorun. Schijnt echt tof te zijnOp vrijdag 14 juni 2002 23:33 schreef Palm het volgende:
[..]
ik ga nu spelen
Verwijderd
daar geilt hij al opOp vrijdag 14 juni 2002 23:34 schreef Darkvater het volgende:
[..]
laat een plaatje zien van de autorun. Schijnt echt tof te zijn
Verwijderd
Zeg dat maar tegen Blizzard want die linken ook zoOp vrijdag 14 juni 2002 23:27 schreef Darkvater het volgende:
Liever geen directe links, behalve als het jouw eigen site is.
http://www.blizzard.com/war3/movies/
yeah, now we're talking baby
Verwijderd
http://members.home.nl/nilwik/wc3/

Dit topic is gesloten.