ik ga echt huilen, ik ben al 3 avonden bezig nu, en ik heb al zo weinig vrij tijd... kan niet iemand hem dan ff mailen ofzo?
you've got mail
again 
't is dat het zo'n cool spel is anders had ik 't nooit gedaan
Maar heeft er nou eindelijk iemand een oplossing voor het niet werken van zelf games createn?
Maar heeft er nou eindelijk iemand een oplossing voor het niet werken van zelf games createn?
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Anoniem: 38358
wil je mij ook ff mailen die makkelijkere manier, aangezien de mijne moeilijk isOp donderdag 21 februari 2002 20:23 schreef Fr3aKER het volgende:
you've got mailagain
Dit is tweakers hoor en regedit is hier volgens mij dan best wel basicOp donderdag 21 februari 2002 20:12 schreef Raz0r81 het volgende:
ey ik heb de patch nu goed kunne doen enzow staat er dit in de readme van dat ding waarvan ik em heb gedowned,
-Install WarCraft III
-Apply official Blizzard update to version 1.03
-Connect to battle.net (this will tell you your key is incorrect, but is needed to create the regkeys)
Start regedt32.exe (or regedit for win98/me users)
Go to HKCU > Software > Blizz Entertainment > Battle.Net Gateways
Change uswest.battle.net to desired server
Apply WC3Patcher.exe patch
alles met een streepje ervoor is gedaan maar hoe kom ik nu aan "regedt32.exe" ik zie em nergens tussenstaan?
Anoniem: 26621
Zoek deze file: bnetreg.exe
Die is erg gebruiksvriendelijk, voor het toevoegen van servers etc
Die is erg gebruiksvriendelijk, voor het toevoegen van servers etc
graag.. mail? of mag dat hier niet?Op donderdag 21 februari 2002 20:49 schreef Shagura het volgende:
[..]
Dit is tweakers hoor en regedit is hier volgens mij dan best wel basic. Anyway je moet gewoon start -> run -> regedit doen. Maar er zijn ook progjes voor die de registry voor je editen (100x handiger)..... Mail me maar als je ze wilt.
me me!! jammergenoeg moet ik eerst een werkstuk makenOp donderdag 21 februari 2002 20:57 schreef LaptopDude het volgende:
Wie heeft er zin in om ff tegen een noob te warcraften?
Op war3.myip.org
zo nou heb ik et aangepast maar nou doet et patche et niet .. GRRR.. IK.. WORD.. HIER.. NIET.. GOED.. VAN...
Je kunt ook BnetConfig.eze zoeken, maar die doet het niet bij mij
edit lama, I MADE IT MYSELF!! grtz noobOp donderdag 21 februari 2002 21:25 schreef Shagura het volgende:
Je kunt ook BnetConfig.eze zoeken, maar die doet het niet bij mij
dat games joinen kan er ook aan liggen dat 9/10 van de games vol/begonnen/of van iemand is die net als mij achter een proxy zit
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Ik had het probleem dat die server adressen niet in me registry kwamen (waarschijnlijk omdat ik xp prof heb met meerdere profielen)
Maar als je ze er handamtig inzet werkt het ook prima
Gister ff een potje gedaan als orc, een potje van 2 uur ofzo! maar het is echt stoer!
Maar als je ze er handamtig inzet werkt het ook prima
Gister ff een potje gedaan als orc, een potje van 2 uur ofzo! maar het is echt stoer!
Hoe groot is die Beta eigenlijk ??
Wat zal het uiteindelijk worden in de winkel een cdtje of 2 ??
Wat zal het uiteindelijk worden in de winkel een cdtje of 2 ??
There is no art to find the minds construction in the face
wat is de release date nou eigenlijk?? het wordt denk ik maar 1 CD'tje..
Heej iedereen, gewoon bij gateway 212.124.87.8 invullen, die is meestal online en lekker drukjes 
misschien dat iemand em al heeft gezegd maar heb topic niet doorgelezen.
Vind het een vette game, vooral met die hero's die aanvallen net als in diablo kunnen leren als ze lvl's uppen!
Battle realms valt echt in het niet bij WC3!!!
GO BLIZZARD! (hierbij geef ik officieel Westwood op)
misschien dat iemand em al heeft gezegd maar heb topic niet doorgelezen.
Vind het een vette game, vooral met die hero's die aanvallen net als in diablo kunnen leren als ze lvl's uppen!
Battle realms valt echt in het niet bij WC3!!!
GO BLIZZARD! (hierbij geef ik officieel Westwood op)
Voor degene die een server draaien en em nie aan de praat krijgen poort 6112 tcp en udp moet openstaan in je firewall
Hopelijk lost dit wat probleempjes op, hier iig wel
ps. WCIII is VET!!!
ps. WCIII is VET!!!
Dat hoeft alleen als je zelf een game maakt, je kunt zonder die port te forwarden wel joinenOp vrijdag 22 februari 2002 11:29 schreef Apocca het volgende:
Voor degene die een server draaien en em nie aan de praat krijgen poort 6112 tcp en udp moet openstaan in je firewall
ps. WCIII is VET!!!
Heb zelf die poort wel openstaan btw....
ik kan niet op die server ?
The first casualty in war is always the truth...
moet je die bnet emulator downloaden en op 1 van je pc's in je lan laten draaienOp vrijdag 22 februari 2002 13:15 schreef LooneyD het volgende:
hey hoe kan ik via LAN gamen ??
mail icq of reply please !
ThnX
zou oppassen met die lanpatch...er zit een trojan virus in heb ik gehoord.
Ik heb hem zelf niet.
Ik heb hem zelf niet.
216.66.75.129 daar speel ik
ga naar #wc3 op EFnet, daar worden veel servers gepost. Oh en als je het niet aan de praat krijgt dan willen ze je daar ook nog wel es helpen
wie heeft hier die LAN patch oid? 
Mail me plz 0+
Mail me plz 0+
Je hebt helemaal geen LAN patch nodig om over het LAN te spelen, je moet gewoon op 1 computer een bnetd server installeren. Als je er niet uit komt, ICQ me maar
Ik heb zelf de beta nog niet, maar ik had wel al de kickstart van spelletjesgarnaal gezien. (aanrader!)
Maar nu vroeg ik me af of het ook zo is dat elk ras echt een compleet verschillende techtree heeft, net als bij starcraft zeg maar. Of is het zo dat alle rassen eigenlijk gewoon de zelfde units hebben, maar dan in een ander jasje, net zoals bij warcraft2?
Maar nu vroeg ik me af of het ook zo is dat elk ras echt een compleet verschillende techtree heeft, net als bij starcraft zeg maar. Of is het zo dat alle rassen eigenlijk gewoon de zelfde units hebben, maar dan in een ander jasje, net zoals bij warcraft2?
Gister nacht weer gespeelt en ik moet zeggen: The Night Elves zijn veels te sterk!!! Welke ras is nou goed tegen de elves?? Want The Undead is daar maar erg zwak voor...
ik krijg steeds een pak slaag met de night elves door de undead en door de humans
Anoniem: 16462
Die laat je een van je heroes oppakken. Dan zie je die ring verschijnen onderaan bij zijn inventory. Als je er dan rechts op klikt, zie je wat ie doet. Een ring bv die is altijd actief en geeft je hero dus wat intelligence erbij, zodat hij sneller mana regenereert ofzo. Maar als het geen ring maar een scroll is, dan zul je die eenmalig kunnen gebruiken door er met rechts op te klikken.
Anoniem: 32648
Ik w8 liever lang op een goed spel dan dat er 1 keer in het half jaar een slecht spel uikomt hoor!! Kweenie hoe het bij jouw zit maar bij ik w8 liever....Op dinsdag 12 februari 2002 15:35 schreef ·°|(V)ayDay|°· het volgende:
Nee Blizzrad zou eens een keer opschieten met hun games. Ik ga dus maar snel zoeken naar die Beta, die moet wel te vinden zijn.....
Ik vind het een beetje loos dat twee scroll of town portals ook twee inventory vakjes in beslag nemen... Of is hier een oplossing voor
Anoniem: 3528
Als je em van Morpheus/kazaa afhaald misschien wel, jah. Verder heb je helemaal geen LAN petsj nodig.Op vrijdag 22 februari 2002 16:02 schreef greatgonzo het volgende:
zou oppassen met die lanpatch...er zit een trojan virus in heb ik gehoord.
Ik heb hem zelf niet.
Tegen nightelves als orc:
(dit zijn mijn manieren, dus het kan anders, dusse nie gaan flamen
)
Trolls, heb je duidelijk niks aan, meeste nightelves nemen die hero op een tijger samen met alleen archers. Ze zijn errug sterk, dus wat ik doe is dit: Bouw 8 Wolf riders, en 4 katapulten, verder een zon Drum beest, en je hero natuurlijk. je laat je wolf riders meteen zijn hero aanvallen, en je katapulten mogen prijs schieten. Werkt 8/10 keer
als Humans, niet zo moeilijk gewoon 8 footman in defense mode, erop af sturen, en daarna je knights er achter aan.. je footman elven aardig lang tegen ranged in defense mode, en je knight komen (liefst in flank, of achterkant) om ze af te maken..
(natuurlijk zijn al je units helemaal geupgrade je?)
ook handig als orcs, je hoeft helemaal geen Trolls te maken voor antiair, gebruik je wolfriders, ensnare de Vliegende beesten, en sl8 ze met je riders.. (ook veel micromanagement, maar als je snel bent, lukt het best)
btw, als iemand een 1on1 wil spelen, ik speel op:
war3.myip.org en men nick is Wiebbe stuur me op die server maar een mailtje..
(dit zijn mijn manieren, dus het kan anders, dusse nie gaan flamen
Trolls, heb je duidelijk niks aan, meeste nightelves nemen die hero op een tijger samen met alleen archers. Ze zijn errug sterk, dus wat ik doe is dit: Bouw 8 Wolf riders, en 4 katapulten, verder een zon Drum beest, en je hero natuurlijk. je laat je wolf riders meteen zijn hero aanvallen, en je katapulten mogen prijs schieten. Werkt 8/10 keer
als Humans, niet zo moeilijk gewoon 8 footman in defense mode, erop af sturen, en daarna je knights er achter aan.. je footman elven aardig lang tegen ranged in defense mode, en je knight komen (liefst in flank, of achterkant) om ze af te maken..
(natuurlijk zijn al je units helemaal geupgrade je?)
ook handig als orcs, je hoeft helemaal geen Trolls te maken voor antiair, gebruik je wolfriders, ensnare de Vliegende beesten, en sl8 ze met je riders.. (ook veel micromanagement, maar als je snel bent, lukt het best)
btw, als iemand een 1on1 wil spelen, ik speel op:
war3.myip.org en men nick is Wiebbe stuur me op die server maar een mailtje..
Oh noes.. No more TreinTijden :(
ik heb m eindelijk en door alle tips in dit topic ook draaiende, ik speel altijd op war3.myip.org.. alleen
welk ras is nou echt goed?? Ik heb met de NightElves
gespeeld en die bevallen me opzich wel..
welk ras is nou echt goed?? Ik heb met de NightElves
gespeeld en die bevallen me opzich wel..
Anoniem: 17830
hee jongens ik heb gehoord dat er met XP + beta iets mis is 
ik kan iig wel joinen maar dan worden mijn knoppe grijs en doet hij niks meer
kan dus niet in de lobby zeg maar 
enig idee? oh ja ik heb SSDP oid uitgezet. geen resultaat
ik kan iig wel joinen maar dan worden mijn knoppe grijs en doet hij niks meer
Wie o wie weet waar ik die Bnetd server proggie vandaan kan halen?
Ik draai hier winxp + beta, geen problemen..
die grijze schermen met dat je joint komt niet door winxp, op win98 komen ze ook..
meestal komen ze omdat de Bnetd software (de server software) het join screen niet vaak genoeg update, games die dan al nie meer bestaan blijven staan, als je dan probeert je joinen is die eerst tijd grijs, en daarna komt er pas een message: Game could not be found. Xp en beta werken gewoon hoor
die grijze schermen met dat je joint komt niet door winxp, op win98 komen ze ook..
meestal komen ze omdat de Bnetd software (de server software) het join screen niet vaak genoeg update, games die dan al nie meer bestaan blijven staan, als je dan probeert je joinen is die eerst tijd grijs, en daarna komt er pas een message: Game could not be found. Xp en beta werken gewoon hoor
Aangezien de source ook gewoon op Sourceforge staat, denk ik de link hier wel mag posten:
http://otc.isu.edu/bnetd/sc/
Als iemand hier een probleem mee heeft, mag die het zeggen, haal ik meteen de link weg!
http://otc.isu.edu/bnetd/sc/
Als iemand hier een probleem mee heeft, mag die het zeggen, haal ik meteen de link weg!
gebeurt bij mij ook wel eens, gewoon nog een keer proberenOp zaterdag 23 februari 2002 18:26 schreef CrushieBoy het volgende:
hee jongens ik heb gehoord dat er met XP + beta iets mis is
ik kan iig wel joinen maar dan worden mijn knoppe grijs en doet hij niks meerkan dus niet in de lobby zeg maar
welk ras heeft de beste Hero?? ik vind die Wizards van de Human wel aardig..
Potm van de elves,
samen een team van archers, zeeer moeilijk te stoppen!
andere zijn aardig, maar potm is echt erg sterk met archers erbij!
samen een team van archers, zeeer moeilijk te stoppen!
andere zijn aardig, maar potm is echt erg sterk met archers erbij!
Er zijn er zoveel. Paladin kan op level 5 units raisen voor altijd en geeft leuke aura's en dat paard van de night-elves is denk ik de beste (beter dan die kat). Deze kan bomen raisen en dan kun je dus fucking snel mensen mee killen
. Maar echt beste heroes zijn er niet (Die van de undead vind ik behoorlijk slecht)
Undead is het kewlste ras. Je neemt gewoon een hoop necros en je creëert een enorm laggend leger skeleten
Undead is het kewlste ras. Je neemt gewoon een hoop necros en je creëert een enorm laggend leger skeleten
wat vinden jullie van die Tauren Hero van de Orcs, hij heeft wel leuke abilities moet ik zeggen, samen met een hoop Grunts en Wolf Riders kan je wel iemand aardig pijn bezorgen..
Wat dacht je van samen met 3-3 taurens met warstomp en bloodlust? Die strategie gebruik ik vaak en win er zowat altijd mee

haha inderdaad super, ook al moet ik zeggen dat de Archer + Tiger Hero van NightElves ook super is..
Woei! ik heb hem binnen en geinstallt. Ben nou een beetje aan het kloten. Voor zover ik nu kan zien: This game Rocks just like warcraft 2 !!
Anoniem: 38690
IK WIL OOK
btw daar ^ staat GVD
code:
1
2
3
4
5
6
7
| :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( |
btw daar ^ staat GVD
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
AlledrieOp zondag 24 februari 2002 14:40 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
issie in Beta ofzo, of al uit en loopt men 'm hier allemaal illegaal te verkrijgen
illigale beta die uit is
ah.. beta dus, okOp zondag 24 februari 2002 14:51 schreef Bloodclot het volgende:
[..]
Alledrie
illigale beta die uit is
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
waar?
ik wil ook warcraft III
warcraft 3 e de nieuwe zelda zijn de spellen die ik wil spelen
ik wil ook warcraft III
Hey geen warez vragen hieroOp zondag 24 februari 2002 15:58 schreef OrkBozz het volgende:
waar?
ik wil ook warcraft III
Zoeken en gij zult vinden

Ja en ga nu niet meer zeuren dat je hem hebt, praat over het spel zelf en niet dat je hem eindelijk ook hebt kunnen vinden en hoe fantastisch het wel niet is (dat kan toch iedereen raden
)
ok k w8 en koop het hele spel wel (dat spel koop ik wel want blizzard maakt goede games)
Anoniem: 13710
laat ze maar lullen.Op maandag 25 februari 2002 21:49 schreef Metal-Kool4 het volgende:
holy fuck, ze zeggen dat er een trojan in de warcraft3 beta zit.
zou mr norton dat dan niet hebbe gezien?
wat voor trojan dan??? Norton en McAfee vinden niks???
als een archers rush + potm mislukt kan je late age nog is proberen met mounted hippogryphs (met Archers) en wat Huntress + Potm wat vinden de NightElvers hier van?/ van de mounted hippogyrp vooral?
Ik vind Footman in Defence mode met Knight en de Mage ook trouwens een leuke combo in het begin..
Ik vind Footman in Defence mode met Knight en de Mage ook trouwens een leuke combo in het begin..
ik heb het ook in de nieuwsgroepen vorige week gezien, het was een van die "single" player patches geloof ikOp maandag 25 februari 2002 22:35 schreef GandalfTheGrey het volgende:
[..]
wie is "ze",van welke bron heb je dit??
...
Anoniem: 23005
Trojan Horse -> Crash -> Img terug zetten = Back online in 5 minutes
Ik neem dat risico wel, WarIII heerst
Ik neem dat risico wel, WarIII heerst
Anoniem: 29349
De Trojan zou de LAN patch betreffen: deze houd bij wie welke versie waarvandaan haalt en gebruikt 
Voor meer info mag men mij ICQ'en
ik speel alleen met de Multiplayer Patch.. en hoe zou ik de Horse kunnen removen als ik die wel had?? of voor anderen misschien handig??Op maandag 25 februari 2002 22:46 schreef AwesomE het volgende:
[..]
ik heb het ook in de nieuwsgroepen vorige week gezien, het was een van die "single" player patches geloof ik
mwa.. ik heb net 3 potjes gespeelds, 3 gewonnen.. Nightelf rusht gewoon zo hard.. 10 Archers en die Level 5 Hero.. en als dat niet lukt, mount je Hyppogryph's met Archers + paar Chimeara's en dan is het oook gebeurd..
Maar de Orcs zijn wel goed ja.. staan 2e bij mij.. je bouwt gewoon een hele handel Grunts fully geupgrade en je gaat keihard RAGGEN, paar Wolf Riders erbij en misschien wat Trollen om Air aant te pakken..
Maar de Orcs zijn wel goed ja.. staan 2e bij mij.. je bouwt gewoon een hele handel Grunts fully geupgrade en je gaat keihard RAGGEN, paar Wolf Riders erbij en misschien wat Trollen om Air aant te pakken..
haha, okee dan..
Het ruled alOp dinsdag 26 februari 2002 17:20 schreef OrkBozz het volgende:
wacraft III gaat gewoon rulen
moet je nagaan de beta ruled al superhard! 
<b>Edit:</b> kan iemand ff wat pics laten zien?
en warcraft 3 online word toch gratis i.t.v. WoW
Het klopt...nogmaals oppassen met de lanpatchOp dinsdag 26 februari 2002 11:53 schreef ItSnows het volgende:
De Trojan zou de LAN patch betreffen: deze houd bij wie welke versie waarvandaan haalt en gebruikt
als je nou gewoon is in dit topic gaat neuzenOp dinsdag 26 februari 2002 18:00 schreef OrkBozz het volgende:
moet je nagaan de beta ruled al superhard!

Anoniem: 47213
Warcraft 3
RULEzZZzZZzzZZz
echt een waanzinnig spel
als hij uit is ben ik weer een aantal uurtjes offline....
RULEzZZzZZzzZZz
echt een waanzinnig spel
als hij uit is ben ik weer een aantal uurtjes offline....
Voor de geïntreseerden, via morpheus, kazaa moet je de beta wel kunnen vinden.
Veel plezier ermee, ik moet nog een halfuurtje wachten
Veel plezier ermee, ik moet nog een halfuurtje wachten
welke gaat het precies op?? ik heb de multiplayer patch for battle.net alleen... lanpatch is voor over netwerk spelen?? plz ff wat infoOp dinsdag 26 februari 2002 18:52 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Het klopt...nogmaals oppassen met de lanpatch
Je hebt helemaal geen LAN patch nodig om over het netwerk te spelen. Gewoon bnetd installeren op 1 van de computers in het netwerk. Ik heb zelf ook bnetd geinstalleerd op m'n linux server. Je moet daarna gewoon met BnetConfig een nieuwe server aanmaken die je bijvoorbeeld LAN noemt ofzo. Daar vul je area code 8 en het IP adres van de computer waar bnetd op staat in. Vervolgens log je gewoon met alle compurs in het netwerk in op die server. De rest werkt net als op internet. Je kunt trouwens NIET bnetd installeren EN op die zelfde computer een game createn, omdat ze beiden poort 6112 gebruiken geloof ik.
Mensen.....lees nu eens dit topic eens helemaal door. Dan zijn al je antwoorden over patches enz. beantwoord!
Anoniem: 13958
De topic is veel te groot -_-
Ik heb wel een paar dingen opgepikt waar ik wel even op wil reageren
W3 is een RTS met RPG elementen
Het is een flink stuk anders dan StarCraft/Brood War
eigenlijk wel te weinig rts =[
Verder staat er nog helemaal niets vast dat StarCraft 2 uitkomt na WoW
Een van de woordvoerders van blizzard heeft 1x gezegd in een interview dat SC2 toch zeker wel eens zou komen. maar er is helemaal niets gezegd over een nieuw project na wow
naja ik post nog wel een andere keer want ik ga ete ^^
latur
Ik heb wel een paar dingen opgepikt waar ik wel even op wil reageren
W3 is een RTS met RPG elementen
Het is een flink stuk anders dan StarCraft/Brood War
eigenlijk wel te weinig rts =[
Verder staat er nog helemaal niets vast dat StarCraft 2 uitkomt na WoW
Een van de woordvoerders van blizzard heeft 1x gezegd in een interview dat SC2 toch zeker wel eens zou komen. maar er is helemaal niets gezegd over een nieuw project na wow
naja ik post nog wel een andere keer want ik ga ete ^^
latur
heb ik gedaan, is niet helemaal duidelijk..Op woensdag 27 februari 2002 10:06 schreef greatgonzo het volgende:
Mensen.....lees nu eens dit topic eens helemaal door. Dan zijn al je antwoorden over patches enz. beantwoord!
Zo, ik ga even heel wat kritiek geven op jullie posts 
gaaf he
met RPG elementen. Voor sommigen zal dit beter bevallen, maar ik denk voor de meeste
SC/BW'ders zal het tegenvallen. Er is een te groot RTS gedeelte uitgehaald denk ik.
Het echte units 'pompen', en de instant action is er eigenlijk mee uitgehaald. Niet dat
de nieuwe elementen zoals je hero levelen niet leuk is, maar het is gewoon anders.
gevallen. SC/BW heeft veel meer strategische opzichten dan WC1+2 en C&C/RA waar het eigenlijk alleen maar
gaat om het geld halen en zoveel mogelijk tanks/units te bakken.
Het is nieuw en ziet er goed uit. Maar ik vind zelf wel
dat SC veel botter was toen dat spel uitkwam. Alleen dat spel heb ik nu helemaal kapot gespeeld..
tijd voor iets nieuws :]
dat was ook erg tof spel.. de sfeer van diablo 1 was imo beter dan in d2..
maarja ;]
je black & white ofzo :] maar ik ga me verder niet uitlaten over de cracks en illegale zooi want blizzard heeft
bnetd al gemailed dat ze de mee moesten kappen of anders werden ze aangeklaagd..
Het is 3D? =[ naja je kunt er niet helemaal rond draaien, maar het is wel 3d. SC = 2d
Zo'n gesloten beta slaat echt nergens op.. Ze hadden hier ook gewoon op kunnen rekenen dat er
een simulatie van de blizz server zou worden gemaakt, aangezien die er ook al waren voor de andere
blizz games. Verder zijn er heel wat botte apen die de beta niet 'officieel' ontvangen hebben.. Mensen
die creatief zijn met het spel en veel beter zouden zijn als beta-tester.. Nu hebben zo'n 3500 van de
5000 personen en hebben 10/15 games gedaan en zijn ermee gestopt. En 75% van die andere 1500
zijn newbies =[
ik ownde je nog ~___~ hehe
daarom speelt iedereen ermee
en daarom speel ik er dus heel weinig mee.. wel jammer want vind het
opzich wel een kewl ras :] Maar...
Je kan veel te snel en makkelijk Huntresses bouwen, de Hero's hebben in het begin veel te goede spells
Dual hero PoM + KoG is echt tyfushard
Moon Well's dienen als mana recharge =[
Bomen kunnen opstaan en vechten en bomen eten om te healen... makkelijke defense dus
Je kunt veeeeeel te snel expen
whisps kunnen detonaten om magic weg halen
En je hoeft geen whisps te maken voor je goldmine
en het hout blijft altijd evensnel binnenkomen
oh en je kan te snel ballista's ^_^ ok dat was het
sterk.. En verder als je upkeep hoger wordt moet je ook meer expen.
patches.. Helaas zijn NE overpowered, maar niet onverslaanbaar.. je moet het maar zien
als ZvP op SC/BW (Zerg vs Protoss)
als inspiratiebron ?) ik geloof dat er wel op verschillende fan sites enzo uitgeschreven
verhalen zijn voor als je nieuw ben met wc3 en wc1,2 nooit hebt gespeeld.
Ok, ik ben uitgeblaat.. Er stonden hier nogal veel dingen waar ik wel op wilde reageren dus heb
ik ook maar even gedaan :] Als iemand een keer 1v1 wil ofzo.. ik zit altijd op Warforge.. laat
maar een bericht achter hier wat je nicks is en ik kijk zo regelmatig wel eens of je er bent ofzo
ohja.. geen newbies plz ^_^
Veel liefs,
Fingolfin~
gaaf he
Nee, Warcraft 3 is geen rpg maar een RTS, zoals Starcraft en Broodwar alleen danOp maandag 14 januari 2002 18:40 schreef Capitol_Gee het volgende:
war craft 3?
wordt dit eindelijk de game waar alle rps gamers op wachten??
en what about warcraft world??
meningz plzz
met RPG elementen. Voor sommigen zal dit beter bevallen, maar ik denk voor de meeste
SC/BW'ders zal het tegenvallen. Er is een te groot RTS gedeelte uitgehaald denk ik.
Het echte units 'pompen', en de instant action is er eigenlijk mee uitgehaald. Niet dat
de nieuwe elementen zoals je hero levelen niet leuk is, maar het is gewoon anders.
Vergeleken met SC/BW (StarCraft en Broodwar) is de playability van WC1, WC2 en C&C/RA serie in het nietsOp maandag 14 januari 2002 19:03 schreef tazzman het volgende:
ontlamed bedoel je?
Wat is eigenlijk een RPS? RTS bedoel je? Tja, het ziet er allemaal eerrrrug mooi uit. Ik hoop dat het ook de playability heeft van WC1 en WC2 want dat was gewoon helemaal top, nog leuker dan de C&C/RA serie. Vind ik dan.
Ik vind het wel erg jammer dat ze de Warcraft RPG/Adventure (wat dus eigenlijk WC3 zou worden) geschrapt hebben toen Sierra Blizzard overnam want de eerste screenies daarvan zagen er ook erg mooi uit - erg sfeervol.
gevallen. SC/BW heeft veel meer strategische opzichten dan WC1+2 en C&C/RA waar het eigenlijk alleen maar
gaat om het geld halen en zoveel mogelijk tanks/units te bakken.
WTF? ^_^ het is best wel een bot spel hoorOp maandag 11 februari 2002 23:40 schreef MarcR het volgende:
Ja ik heb de beta zitten spelen
maar euh.. tja hij viel me best tegen eigenlijk
Maarja het is een Beta
dat SC veel botter was toen dat spel uitkwam. Alleen dat spel heb ik nu helemaal kapot gespeeld..
tijd voor iets nieuws :]
Nooit Diablo1 gespeeldOp dinsdag 12 februari 2002 14:16 schreef Fr3aKER het volgende:
Sinds ik game op de computer leef ik van Blizzard naar Blizzard spel!! Warcraft I > Warcraft II > Starcraft > Diablo II > Warcraft III!! > World of Warcraft!!! > Diablo III!
maarja ;]
Hier vind je alleen maar neppe games.. de ISO moet zo ongeveer 270mb zijn of 240 gezipped. Meestal d/lOp zaterdag 16 februari 2002 16:46 schreef Usako het volgende:
over de beta: is te downloaden (try morpheus ofzo), en je hebt een single player patch (kun je tegen critters! Yay...). Binnenkort zal er wel een goeie battlenet emu komen, maar ik ga het zometeen toch maar ff met de bestaande proberen ^_^.
je black & white ofzo :] maar ik ga me verder niet uitlaten over de cracks en illegale zooi want blizzard heeft
bnetd al gemailed dat ze de mee moesten kappen of anders werden ze aangeklaagd..
HUK? TTOp zondag 17 februari 2002 01:02 schreef Dobie het volgende:
Ziet er lekker starcrafterig uit, niet zo lomp 3d.
Goed werk...
Het is 3D? =[ naja je kunt er niet helemaal rond draaien, maar het is wel 3d. SC = 2d
Waarschijnlijk over een maandje of 3-4Op zondag 17 februari 2002 13:47 schreef Justice het volgende:
is er al een release datum? misschien nog wel dit jaar
Blizzard bestaat uit een groepje vuile ketters. Ze hadden de beta gewoon public moeten maken.Op maandag 18 februari 2002 16:30 schreef DataBeest het volgende:
Het is toch niet voor niks een beta.
Gun ze de tijd om die fouten eruit te laten halen, en koop hem gewoon als ie uit is.
Zo'n gesloten beta slaat echt nergens op.. Ze hadden hier ook gewoon op kunnen rekenen dat er
een simulatie van de blizz server zou worden gemaakt, aangezien die er ook al waren voor de andere
blizz games. Verder zijn er heel wat botte apen die de beta niet 'officieel' ontvangen hebben.. Mensen
die creatief zijn met het spel en veel beter zouden zijn als beta-tester.. Nu hebben zo'n 3500 van de
5000 personen en hebben 10/15 games gedaan en zijn ermee gestopt. En 75% van die andere 1500
zijn newbies =[
Ik speel op Warforge. Daar zag ik jou ook eens ^_^ wel grappig.. vandaar dat ik het nog ff vermeldOp maandag 18 februari 2002 22:49 schreef Alpha-xp het volgende:
op welke server spele jullie die ik heb zijn een beetje leeg
ik ownde je nog ~___~ hehe
Ik vind Undead's het gaafts. Toch speel ik bijna alleen met human ^_~ en NE is OVERPOWERED! =[Op dinsdag 19 februari 2002 16:31 schreef Bloodclot het volgende:
K vraag aan jullie allemaal:
Wat is jullie Favo race?
Ik eerst humans om even de gameplay onder controle te krijgen en omdat er een dwarf mountain king hero bij zit.
Maar Night elfes lijken me echt cool.
zo maar even wat prutsen met die treehuggers
daarom speelt iedereen ermee
opzich wel een kewl ras :] Maar...
Je kan veel te snel en makkelijk Huntresses bouwen, de Hero's hebben in het begin veel te goede spells
Dual hero PoM + KoG is echt tyfushard
Moon Well's dienen als mana recharge =[
Bomen kunnen opstaan en vechten en bomen eten om te healen... makkelijke defense dus
Je kunt veeeeeel te snel expen
whisps kunnen detonaten om magic weg halen
En je hoeft geen whisps te maken voor je goldmine
en het hout blijft altijd evensnel binnenkomen
oh en je kan te snel ballista's ^_^ ok dat was het
Daarom is upgraden zo belangrijk. Je kunt je leger klein houden (dus low of no upkeep) en toch is hetOp woensdag 20 februari 2002 15:30 schreef oZy het volgende:
geniaal systeem trouwens met die upkeep.. ooit een RTS gezien waar je 'belasting' moet betalen?het is echt afwegen nu wat je aan troepen laat maken. In het begin van het spel zou ik het bijv zo doen: ~10 peons, 8 footman/rifleman en 1 hero. je kan daarmee aardig verdedigen/harvesten/scouten. Dan vooral resources sparen voor een gerichte aanval, en je daarna pas in een low upkeep situatie werken zodat je niet teveel goud verspilt. Pas als je zeker bent van een steady income.. dus zeg dat je dan ~3 >50% volle goldmines bezit.. dan kan je wel naar de high upkeep gaan.
genoeg om over te brainstormen tijdens een potje wc3 in ieder geval
sterk.. En verder als je upkeep hoger wordt moet je ook meer expen.
Water Elementals met Arch Mage[b]Op donderdag 21 februari 2002 17:47 schreef:
ik heb geen water units gezien bv.
Alleen in de singleplay, het is geen speelbaar ras. Misschien later in een uitbreiding.Op donderdag 21 februari 2002 17:47 schreef Alpha-xp het volgende:
komt die andere ras er niet meer in? burning legion?
Ja Blizzard spellen zijn in de final altijd balanced. En zijn ze dat niet dan komen er welOp dinsdag 26 februari 2002 14:53 schreef OrkBozz het volgende:
he zijn de orks een beetje goed in warcraft 3?
want orks vind ik kewl
patches.. Helaas zijn NE overpowered, maar niet onverslaanbaar.. je moet het maar zien
als ZvP op SC/BW (Zerg vs Protoss)
HUH? gewoon een verzonnen verhaal door blizzard? (met fantasywriters zoals tolkien etcOp woensdag 27 februari 2002 20:51 schreef OrkBozz het volgende:
waar was de warcraft serie nou op gebaseerd?
als inspiratiebron ?) ik geloof dat er wel op verschillende fan sites enzo uitgeschreven
verhalen zijn voor als je nieuw ben met wc3 en wc1,2 nooit hebt gespeeld.
Ok, ik ben uitgeblaat.. Er stonden hier nogal veel dingen waar ik wel op wilde reageren dus heb
ik ook maar even gedaan :] Als iemand een keer 1v1 wil ofzo.. ik zit altijd op Warforge.. laat
maar een bericht achter hier wat je nicks is en ik kijk zo regelmatig wel eens of je er bent ofzo
ohja.. geen newbies plz ^_^
Veel liefs,
Fingolfin~
Heh =[
Ik kan er toch niet aan doen dat er allemaal newbies rondlopen die geen verstand van het spel hebben? tt
en noem me geen wannabe 1337, maar gewoon een dikke owner ^^
Die status heb ik wel verdient na 5 jaar lang battle.net =[
(Diablo 1 = manner ^^;)
Echt lang geleden wel dat ik hier heb rondgedwarreld
opeens het onzin forum weg ;] bad mannerz
Ik kan er toch niet aan doen dat er allemaal newbies rondlopen die geen verstand van het spel hebben? tt
(Diablo 1 = manner ^^;)
Echt lang geleden wel dat ik hier heb rondgedwarreld
opeens het onzin forum weg ;] bad mannerz
BwahahahahahahhaOp woensdag 27 februari 2002 23:23 schreef Fingolfin het volgende:
(Diablo 1 = manner ^^;)
Ur da man
Ok, ik heb morgen en overmorgen lan party.. en ik wil dit spel echt MEGA graag spelen.
Kan iemand nog ff alle belangrijke dingen om een server op te zetten en te kunnen spelen met meerder spelers op een rijtje zetten??
Please
(niet alleen handig voor mezelf)
Kan iemand nog ff alle belangrijke dingen om een server op te zetten en te kunnen spelen met meerder spelers op een rijtje zetten??
Please
(niet alleen handig voor mezelf)
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Dit topic is gesloten.