Die meat wagons zijn echt gaaf. Je hoeft maar 3-4 te bouwen, en daarmee ga je van een afstandje al die towers afmaken. Als je niet aanvalt, laat ze bij de graveyard staan, verzamalen ze al die corpsjes. Als ze vol zitten, ga je aanvallen met je Hero en 3-4 necromancers (helemaal vol) (en natuurlijk een paar spiders voor luchtafweergeschut). Net voordat je aanvalt laat je die meatwagons legen, dan maken je necro's er sceletons van. Hiermee val je eerst aan. Gelijk hierna ga je achteraan met je army. Meatwagons slopen gebouwen, en hero/spidies/ghouls steeds het zwakste tegenstander (want als je bij de sterkste begint, duurt het een tijdje voor die dood is, en vaak doet ie ook nog heal, en in de tussentijd maken al die zwakken om hem heen je een beetje af.).
Hij's zoooo vet. Ik heb die necro weer leven gewekt (sungate ofzo, 4 fucking grote golems

), en moet nu de orc base innemen. Maar het is al laat, en ik ga maar slapen denk ik.
Ik vond wel de human Arthas stukken vetter. De undead kan alleen maar heal eigenlijk (de andere helpen niet zoveel in een gevecht), dus ik niet zoveel met hem eigenlijk. Een beetje mijn eigen ventjes healen. Maar de human Arthas had dan divine shield, die rox echt!