Toon posts:

Medal of Honor - Zit je vast stel hier je vragen

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.555 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

[topic=437176/1/25] kijk hier eens A.U.B , iemand ook wel eens gehad :?

Verwijderd

hoe krijg je je gun in godsnaam zo voor je :?

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/rene.de.vries/Screenshots/09-02-2002-file32.jpg

Verwijderd

is dit topic uitgestorven :?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:25
Ja volledig dood :P

Ik dacht dat dat ergens in je opties staat, moet je even kijken naar show weapon ofzow, of used hand. Staat geloof ik standaard op right, maar kan ook op centered en left.

There is no magic.

Verwijderd

Danke B-)

Verwijderd

Ik zit nu vast bij die commando post, waar je info moet verzamelen over de tiger tank. Ik heb al die gebouwtjes al tig keren afgelopen in elke hoek en gaatje gekeken, maar kan geen info over de tiger-tank vinden!

help me out guys!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:48

FunkyTrip

Funky vidi vici!

De plannen liggen toch ergens op 1 van die tafels. Volgens mij in het laatste gebouw. Ik keek er in eerste instantie overheen maar vlak voordat ik de kamer wou verlaten zag ik iets knipperen in mijn ooghoek...scheelde me ongetwijfeld een hoop zoekwerk :)

Tip voor de lange weg naar de exit: Gewoon doorrennen en in de achterbak van de auto springen. De tegenstanders blijven komen (scripted). Op voorzichtige sniperwijze red je het niet.

Dit dus.

Verwijderd

Veld 4: Een piloot heb ik uit het vliegtuigje gehaald die neergestort is, maar ik heb geeeeen idee waar ik m heen moet brengen?!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:24
Op woensdag 13 maart 2002 13:37 schreef ·°|(V)ayDay|°· het volgende:
Veld 4: Een piloot heb ik uit het vliegtuigje gehaald die neergestort is, maar ik heb geeeeen idee waar ik m heen moet brengen?!
Pijltje volgen :?

[removed]

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:56
Op dinsdag 12 maart 2002 19:34 schreef DazZta het volgende:
hoe krijg je je gun in godsnaam zo voor je :?

[afbeelding]
Ergens bij instellingen of je je gun rechts, links of in het midden wil hebben :?

Verwijderd

Op de een of andere manier ben ik nummero zoveel die nog nooit zn kompas gebruikt heeft :)

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-11 16:22
hey, ik kon deze vraag nog niet vinden in het topic, duzzzz

eigenlijk schaam ik me een beetje.....
ik zit nu in 2e sneuuw level, als je 1 flak kanon moet kapot maken, in het midden staat op een berg een bunker en aan de zijkanten van het level staan her en der bunkers. Iedereen is dood (heb ik gedaan :) ) maar nu komt het!-->waar is het flak kanon?
:D
ik kan hem echt niet vinden, kan 1 van jullie ff route uitleggen....(zal wel moeilijk zijn, 2e boom rechts, 3e plant links :D:D)

Verwijderd

Op je compas staat toch aangegeven waar je heen moet? gewoon het pijltje volgen, kom je er vanzelf toch.

• mad_dog
  • Laatst online: 01-11 16:22
KOMPAS???
heb er wel overgehoord...maaar....sgoed, ik ga wel ff kijken welk knopje voor het kompas dient :D
thx

Verwijderd

Staat gewoon standaard op je beeld hoor. Kijk maar eens linksboven in je scherm :)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op donderdag 14 maart 2002 14:30 schreef mad_dog het volgende:
hey, ik kon deze vraag nog niet vinden in het topic, duzzzz

eigenlijk schaam ik me een beetje.....
ik zit nu in 2e sneuuw level, als je 1 flak kanon moet kapot maken, in het midden staat op een berg een bunker en aan de zijkanten van het level staan her en der bunkers. Iedereen is dood (heb ik gedaan :) ) maar nu komt het!-->waar is het flak kanon?
:D
ik kan hem echt niet vinden, kan 1 van jullie ff route uitleggen....(zal wel moeilijk zijn, 2e boom rechts, 3e plant links :D:D)
Het derde Flakcannon staat dacht ik op het dak van die bunker.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
he ik ben Multiplayer aan het spelen al lange tijd en ik zocht een hele goeie clan!! ik zit in DEF clan en ik zou is willen kijken of er een betere is :)

• bskibinski
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 21:51

bskibinski

Frontend Developer

Sorry als dit al is gevraagd in deze topic, maar ik zie hem
nu pas en wou hem niet helemaal doorlezen...
is er ergens een guide, of weet iemand waar je alle medals
kan halen? ik weet er een stuk of 5...
1ste - sneeuwlevel, in die u-boot als je helemaal achterin kijkt liggen er papieren, als je die pakt krijg je medal.
2de - tigertankslevel als je explosives pakt en die op de 2 tigerkingtanks plakt krijg je medal
3de - snipertown, je hele crew levend ervan brengen, krijg je medal (kreeg ik ook nog een tussenspelletje, hide&seek)
4de - omaha beach, ik weet niet, maar toen ik hem uitspeelde kreeg ik medal,
waarschijnlijk moet je in die bunker, die andere bunkers doodschieten.
5de - als je spel uitspeelt krijg je ook een medal.

waar zijn alle andere medals te krijgen als ik vragen mag?
weet iemand dit?
nogmaals sorry als dit al is gevraagd }:O

Accessibility first

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op donderdag 14 maart 2002 19:22 schreef MegaPool het volgende:
Sorry als dit al is gevraagd in deze topic, maar ik zie hem
nu pas en wou hem niet helemaal doorlezen...
is er ergens een guide, of weet iemand waar je alle medals
kan halen? ik weet er een stuk of 5...
Mission 1: red de Amerikaanse soldaat uit het fort waar de Britse SAS officier z'n papieren ophaald (op het binnenplein rechts als je met je neus naar de poort kijkt)

Mission 2: steel dat manifest

Mission 3: gewoon level uitspelen

Mission 4: Blaas de 2 Tiger tanks op die buiten die Commando post staan

Mission 5: breng de complete tankbemanning tot aan hun tank aan het gemeentehuis (of met maximaal 1 slachtoffer)

Mission 6: als de Rangers samen met je uit de trein springen en jij de wachters in de toren moet uitschakelen, hoe dan minstens 5 anderen in leven (of zorg voor niet meer dan 5 slachtoffers, dat ontgaat me nu ff)

Bronze Star: game uitspelen op Makkelijk niveau
Silver Star: game uitspelen op Gemiddeld niveau
Gold Star: game uitspelen op Moeilijkste niveau

* Fuelke mist enkel nog de Gold Star in z'n collectie

• Zephyer
  • Laatst online: 24-10 10:49
Op donderdag 14 maart 2002 14:54 schreef Offspringfan het volgende:
Staat gewoon standaard op je beeld hoor. Kijk maar eens linksboven in je scherm :)
:+

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 00:30 schreef surgeon het volgende:
Ik zit nu vast bij die commando post, waar je info moet verzamelen over de tiger tank. Ik heb al die gebouwtjes al tig keren afgelopen in elke hoek en gaatje gekeken, maar kan geen info over de tiger-tank vinden!

help me out guys!
Ergens bovenin een gebouw heb je een kamer die je betreedt door dubbele deuren te openen. Aan de linkerkant van die kamer (vanaf de deuren gezien) is ook nog een trap omhoog. Ik zag die in eerste instantie ook over het hoofd...

Verder is er ook nog in een wijnkelder onder een gebouw iets te rippen... :p

GRTZ

Verwijderd

Hoi,

Ik zit vast in het level van die snipers. Om precies te zijn bij sniping from high of iets in die richting. Het is das level dat je eerst die mannetjes dood moet schieten die de brug op willen blazen en daarna met je verrekijker die tanks 'spotten' zodat ze opgeblazen worden door de vliegtuigen tot zo ver ben ik nog gekomen maar dan komt er te staan "destroy enemy tiger tank" en dan is de tiger tank van mijzelf gelijk kapot. Zit er nu al zo'n twee dagen vast dus... HELP!!!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Iets sneller zijn dan bij het "aanduiden" van vijandelijke tanks met je verrekijker zodat de artillerie of luchtmacht er z'n bommen op kan gooien

Verwijderd

Ok tnx :) . Maar als ik dat dan wat sneller doe hoe moet ik dan die vijandelijke tiger tank kapot krijgen. Ook met de verrekijker aanduiden of moet dat anders.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op vrijdag 15 maart 2002 13:09 schreef reflexxxl het volgende:
Ok tnx :) . Maar als ik dat dan wat sneller doe hoe moet ik dan die vijandelijke tiger tank kapot krijgen. Ook met de verrekijker aanduiden of moet dat anders.
Ook met de verrekijker ja. Ik dacht niet dat je op dat moment nog een Bazooka of Panzershreck had.

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 13:09 schreef reflexxxl het volgende:
Moet idd met de verrekijker. Eerst gewoon die kereltjes met de sniperrifle uitschakelen, dan switchen naar verrekijker en daarmee een airforcestrike aanroepen. Houd er rekening mee dat er enemy soldiers naar boven komen om je af te knallen... Er komen ook tanks langs het kanaal aangereden, niet alleen uit de straat in het verlengde van de brug...

GRTZ

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11 13:38
vraagje. De Nederlandse patch zou gisteren komen weet iemand hier meer van.

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

sorry moet dit ff posten..
Afbeeldingslocatie: http://www.planetmedal.com/images/photo/big/3-15-02_big.jpg

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op zaterdag 16 maart 2002 12:39 schreef SPOXER het volgende:
vraagje. De Nederlandse patch zou gisteren komen weet iemand hier meer van.
Die komt pas volgende week, vrijdag 22 maart is beweerd door EA.

BTW, LOL @ screenshot :D :D

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 12:55 schreef DeX het volgende:
[afbeelding]
lol !

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

volgende week komt die patch uit

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Verwijderd

Bij mij werkt Mohaa voor geen meter in multiplayer mode. Ik werk met Gamespy maar ik heb het ook zonder Gamespy geprobeerd door eerst een IP te zoeken en dan in het spel zelf handmatig in te voeren bij "joinen op IP" maar toch blijft het irritant lopen. Bij AvP2 had ik daar online nooit last van, liep perfect. Mijn internetverbinding is in de ochtend ook wel redelijk. 's middags en in de avond erg klote maar goed rond deze tijd (1030h):
9.5Kbyte Download,
6.9Kbyte Upload,
ping van 48,0.

Wat kan ik hieraan doen? Zijn er nog bepaalde patches die ik moet downloaden?

Verwijderd

Halllo iedereen hierroo,
Ik heb een probleem.
Ik heb pas mohaa ge-uninstalled en nu wil ik hem weer opnieuw installeren. maar nu zegt mijn PC dat er nog wat opstaat :?, nou, allah, ik denk, uninstall, mar dat doet hij dan niet. Dus nu kan ik hem niet opnieuw installeren ;(.
Weten jullie een oplossing hiervoor?
Dank jullie wel,
Greetz, Uncle Sam

• redwing
Op donderdag 14 maart 2002 19:47 schreef Fuelke het volgende:

[..]

* redwing alleen de bronze star :)

[removed]

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 14:07 schreef Uncle-Sam het volgende:
Halllo iedereen hierroo,
Ik heb een probleem.
Ik heb pas mohaa ge-uninstalled en nu wil ik hem weer opnieuw installeren. maar nu zegt mijn PC dat er nog wat opstaat :?, nou, allah, ik denk, uninstall, mar dat doet hij dan niet. Dus nu kan ik hem niet opnieuw installeren ;(.
Weten jullie een oplossing hiervoor?
Dank jullie wel,
Greetz, Uncle Sam
Zoek in je Registry naar keys van MOHAA en delete ze (backup maken van je registry is mischien wel handig). Dat zou het probleem moeten verhelpen.

• redwing
Op donderdag 14 maart 2002 19:47 schreef Fuelke het volgende:

[..]

Je krijgt trouwens de distinguished service cross, en niet de gold star.
[edit]
Net ff via google zitten zoeken naar een uitleg van de medailles (kwam ergens iets tegen over dat er nog ergens een purple heart te vinden moest zijn) Hier staat een complete uitleg over de medailles : http://www.planetmedalofhonor.com/mohaa/sp/medals.shtml
(Oh ja, De purple heart zit dus wel ergens in een van de files, maar kan niet gewonnen worden omdat ie uit de game was geschrapt :) )

[removed]

• seninha
  • Laatst online: 04-11 16:05

seninha

god's right foot

Nou , ik heb deze vraag al ergens anders gesteld maar werd afgesloten en hier naartoe gelinkt daarom nog maar eens.

Ik heb hier MOHAA (origineel) en kan maar hoogstens5 minuten mee spelen voordat alles vastloopt :(
Zelfs als je in veilige modus speelt (alle instellingen op LOW) loopt alles vast. Alleen loopt het spel na ongeveer 30 sec weer verder om weer vast te lopen. :?

Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken. M'n CPU wordt maar 43gr dus daar moet het niet aan liggen. Hoe heet de videokaart wordt weet ik niet, maar aangezien die een eigen koeler heeft lijkt met dat dat wel goed moet zijn.

Dit zijn m'n specs:
AMD XP 1800+ (terug gezet van2000+ naar default)
MSI K7T pro2 266 RU
386 mb DDR
GeForce 2 GTS pro 64 mb
Windows XP Pro NL
Directx 8,1
Nvidia detonator 27,52 (23,11 gaf ook het zelfde probleem)
VIA 4in 1 4.37

iemand enig idee :?

iRacing Profile Flickr

Verwijderd

Erg slecht: op een gegeven moment moet ik aan het eind van een missie achterin een Opel Truck springen. Echter, op het moment dat ik er vlakbij kom, zak ik door de grond! Ik zie dan de map boven me verdwijnen en vervolgens rest mij niets dan een grijs scherm.. Heel irritant dus want ik kan nu niet verder.. Hellup! Misschien iemand met een Radeon in XP die hier ervaring mee heeft?

• Zephyer
Op zondag 17 maart 2002 11:55 schreef Clyde het volgende:
Bij mij werkt Mohaa voor geen meter in multiplayer mode. Ik werk met Gamespy maar ik heb het ook zonder Gamespy geprobeerd door eerst een IP te zoeken en dan in het spel zelf handmatig in te voeren bij "joinen op IP" maar toch blijft het irritant lopen. Bij AvP2 had ik daar online nooit last van, liep perfect. Mijn internetverbinding is in de ochtend ook wel redelijk. 's middags en in de avond erg klote maar goed rond deze tijd (1030h):
9.5Kbyte Download,
6.9Kbyte Upload,
ping van 48,0.

Wat kan ik hieraan doen? Zijn er nog bepaalde patches die ik moet downloaden?
Probeer "The All Seeing Eye".... :7

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 12:55 schreef DeX het volgende:
[afbeelding]
Wat een gruwelijk vette screener!! :D

Verwijderd

[topic=443881/1/150]

Kan iemand deze user even helpen? :)
Hij voelt zich door jullie genegeerd >:)

Svp hieronder even de antwoorden posten. Tx.

Verwijderd

ja help deze arme jongen eens :(

• grootw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10 23:02

grootw

groot, groter, grootw

Ik heb Mohaa geinstalleerd van een gekopieerde cd.
Werkt allemaal prima.

Maar nu wil ik upgraden naar versie 1.1. Ik heb daar de UK en de US patch voor gebruikt maar beiden werken niet, iemand die hier ook ervaring mee heeft en tevens een oplossing?

systeem

Verwijderd

moet je ff in de regedit kutten :P voeg me maar toe op msn of icq ofzo ;)

Verwijderd

Ik zit nu in het level (weet me god niet welke dat is) in dat dorp met sneeuw enzo...(komt na die levels met sneeuw en bomen waar je die luchtafweermachines moet mollen) nu moet je in het noord-oosten bommen plaatsen bij radiotroep. Ik ben nu bij dat hek in et NO maar dat hek krijg ik niet open is er ergens een hendel of iets dergelijks?

ik weet et et is vaag uitgelegd, maar oik hoop dat iemand me kan helpen

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 17:53 schreef BLuPPiE het volgende:
Ik zit nu in het level (weet me god niet welke dat is) in dat dorp met sneeuw enzo...(komt na die levels met sneeuw en bomen waar je die luchtafweermachines moet mollen) nu moet je in het noord-oosten bommen plaatsen bij radiotroep. Ik ben nu bij dat hek in et NO maar dat hek krijg ik niet open is er ergens een hendel of iets dergelijks?

ik weet et et is vaag uitgelegd, maar oik hoop dat iemand me kan helpen
Gewoon omlopen

• Zephyer
Op dinsdag 19 maart 2002 18:07 schreef Captain_Crais het volgende:

[..]

Gewoon omlopen
:+

MW | BF1 Stats

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ja en als je die bommen hebt geplaatst: hard wegrennen, want je wil nog wel eens geraakt worden door de explosie. :P

En op dat moment komen er allerlei ventjes, maar zaak is om door te sjouwen en ondertussen ze af te knallen (joh) ipv op 1 plek blijven staan, want dan blijven ze komen.

• grootw

grootw

groot, groter, grootw

Tot vorige week starte ik een dedicated server op en had in no time de server vol met spelers, als ik nu een server opstart is deze nergens zichtbaar, voor zover ik weet zijn er geen instellingen gewijzig.

Iemand een zelfde ervaring met oplossing??

systeem

• Zephyer
Op dinsdag 19 maart 2002 22:16 schreef Dionysos het volgende:
Ja en als je die bommen hebt geplaatst: hard wegrennen, want je wil nog wel eens geraakt worden door de explosie. :P
En ik maar niet snappen waarom ik dood ging.... :+

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Wat zijn de afkortingen van de levels van Medal of Honor zoals je ze dus in de Server zet of achter de snelkoppeling en dan zoek ik met name die van Objective en Team Match. Dus bijvoorbeeld DM/mohdm1 die ken ik dus wel.

Verwijderd

obj/obj_team1,obj/obj_team2,obj/obj_team3,obj/obj_team4. Dit waren ze dus.

• grootw

grootw

groot, groter, grootw

Hoe ik mijn dedicated server zichtbaar op het internet? :?
Ik heb Use Gamespy aangevinkt maar toch is mijn server niet zichtbaar. Via mijn intern netwerk kan ik wel gewoon spelen. Maar via externe compu's niet. Ik heb firewall uitstaan.

Help

systeem

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 01:49 schreef grootw het volgende:
Ik heb Use Gamespy aangevinkt maar toch is mijn server niet zichtbaar. Via mijn intern netwerk kan ik wel gewoon spelen. Maar via externe compu's niet. Ik heb firewall uitstaan.

Help
Ze moeten gewoon je ip invullen? Vrienden ofzo. En anders wat meer info?

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10 19:22

t3q

Say yes to teq

Ik zit vast in het level dat je met die tank gaat rijden. Het 1e deel is simpel maar ik ga kapot bij die toren met die tonnen. Hoe haal je dit?

Life goes as it goes.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op donderdag 21 maart 2002 10:03 schreef Brilson666 het volgende:
Ik zit vast in het level dat je met die tank gaat rijden. Het 1e deel is simpel maar ik ga kapot bij die toren met die tonnen. Hoe haal je dit?
Ik hoop dat ik het goed heb qua locatie, maar het zijn toch tonnen met benzine in. De weg is idd afgesloten door de vijandige tank en deie toren, maar je moet gewoon vuren op de brandstoftonnen (of op de toren zelf) waardoor deze valt en jij verder kan rijden.

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 04-11 18:25
en vergeet niet het kanon dat recht voor je staat en je beter eerst kunt uitschakelen alvorens je op de toren te richten

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Wie kan mij helpen? Ik ben nogal nieuw op deze pagina, dus vergeef me.
Ik zit vast in level 6 van MOHAA, ik zit in het stadje met een zooi bruggen en een hoop deuren. Ik moet daar de communicatie apparatuur opblazen in de bunkers, eitje.

Maar nu moet ik ontsnappen via de zuidkant van het stadje. Maar die vind ik niet! Ik heb gisteren anderhalf uur lopen zoeken. Munitie bijna op en ik werd gek van dat alarm, dat blijf ik uitzetten. Wie help mij de uitgang vinden?!

• Zephyer
Op donderdag 21 maart 2002 01:49 schreef grootw het volgende:

Help
Je moet je IP door geven en een poort aanwijzen geloof ik... :?

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 10:53 schreef morpewes het volgende:
Ik zit vast in level 6 van MOHAA, ik zit in het stadje met een zooi bruggen en een hoop deuren. Ik moet daar de communicatie apparatuur opblazen in de bunkers, eitje.

Maar nu moet ik ontsnappen via de zuidkant van het stadje. Maar die vind ik niet! Ik heb gisteren anderhalf uur lopen zoeken. Munitie bijna op en ik werd gek van dat alarm, dat blijf ik uitzetten. Wie help mij de uitgang vinden?!
Je moet gewoon vanaf het kamp de weg volgen richten het zuiden (zie je compas), over een grote brug heen, doorlopen en Duitsers neerschieten, en dan een huisje in aan het eind en door het raam springen. Dan heb je hem gehaald.

• redwing
Op donderdag 21 maart 2002 10:53 schreef morpewes het volgende:

Pijltje volgen en uit het raam springen :)

[removed]

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11 13:38
wanneer ik mijn geforce 2mx vervang door een asus geforce4 4400 zullen de fps en verbeteren en zal het spel dan beter draaien.

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
OMG, vet spel zeg :)

Ik moet nu vanuit de boot het strand op rennen, maar elke keer wordt ik neergemaaid zodra ik uit het water kom. :( Wat is de beste route, en hoe hebben jullie dat gedaan?

Ik heb het halve toopic al doorzocht, maar kon het niet vinden, behalve iemand die het dan wel gelukt was, maar niet zei hoe. ;( :P

Verwijderd

Je moet gewoon rennen van kruis tot kruis en w88 met rennen tot er niet meer op je geschoten wordt. Zoek ook de Medic op die geeft je weer health.

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op donderdag 21 maart 2002 21:20 schreef BreadFan het volgende:
OMG, vet spel zeg :)

Ik moet nu vanuit de boot het strand op rennen, maar elke keer wordt ik neergemaaid zodra ik uit het water kom. :( Wat is de beste route, en hoe hebben jullie dat gedaan?

Ik heb het halve toopic al doorzocht, maar kon het niet vinden, behalve iemand die het dan wel gelukt was, maar niet zei hoe. ;( :P
eerst naar het houten obstakel, dan van kruis naar kruis, op een gegevn moment een karater induiken en dan rennen naar de shingle.

Verwijderd

Ik rende op een gegeven moment die krater in. Ik w88 tot er niet meer geknald werd, word ik in die krater geraakt door een bom. |:(

• BreadFan
  • Niet online
Op donderdag 21 maart 2002 21:23 schreef Masterplay het volgende:
Je moet gewoon rennen van kruis tot kruis en w88 met rennen tot er niet meer op je geschoten wordt. Zoek ook de Medic op die geeft je weer health.
Euhj, een medic was ik nog niet tegen gekomen :)

Die kraters liggen ergens op het strand? Daar ben ik nog niet geweest namelijk :)

Verwijderd

als ik het me goed herinner heb je 1 medic in het water 1 op het strand en 1 bij de shingle. Maar die in het water ben ik niet zeker van.

• BreadFan
  • Niet online
OK, ik ben er nu door, en ben 100% gezond, dankzij de medic.

Maar nu krijg ik de opdracht om bangalores te pakken. WTF zijn dat? :?

En waar vind ik ze?

• redwing
Op donderdag 21 maart 2002 21:40 schreef Masterplay het volgende:
als ik het me goed herinner heb je 1 medic in het water 1 op het strand en 1 bij de shingle. Maar die in het water ben ik niet zeker van.
Er zit er eentje halverwege het strand.
Verder is het wel handig om te weten dat je ook voor die lage kruizen kunt schuilen als je net de boot uitkomt. Ze lijken aan de lage kant, maar ze houden wel de kogels tegen :)
Die bangalores liggen in een krater vlak achter je (als je richting de bunkers kijkt links achter je). Het zijn een soort explosieven.

[removed]

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 22:11 schreef BreadFan het volgende:
OK, ik ben er nu door, en ben 100% gezond, dankzij de medic.

Maar nu krijg ik de opdracht om bangalores te pakken. WTF zijn dat? :?

En waar vind ik ze?
volg het pijltje boven je kompas, blijf langs de rand (shingle) lopen totdat het pijltje loodrecht t.o.v. jou naar het strand wijst. Daar ligt een doodventje met een paar lange staven die rood opgloeien. Dat zijn de bangalores. Pak ze op en loop zo snel mogelijk weer tergu naar je oude plek via de shingle.

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
even een vraagje over de besturing: is het ook mogelijk wanneer je de muis naar voren beweegt dat je dan omhoog kijkt ? ?

Normaal is dat zo, het is nu zo'n onlogische manier.

Als ik de muis naar me toe beweeg kijkt ie omhoog en als ik hem naar voren beweeg naar beneden en dat speelt zo lastig en onnauwkeurig.

Wie kan me helpen hiermee ?

Specs

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 23:19 schreef Le_Freak ! het volgende:
even een vraagje over de besturing: is het ook mogelijk wanneer je de muis naar voren beweegt dat je dan omhoog kijkt ? ?

Normaal is dat zo, het is nu zo'n onlogische manier.

Als ik de muis naar me toe beweeg kijkt ie omhoog en als ik hem naar voren beweeg naar beneden en dat speelt zo lastig en onnauwkeurig.

Wie kan me helpen hiermee ?
je moet bij controls invert mouse uit zetten ;)

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10 19:22

t3q

Say yes to teq

Op donderdag 21 maart 2002 10:26 schreef Fuelke het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik het goed heb qua locatie, maar het zijn toch tonnen met benzine in. De weg is idd afgesloten door de vijandige tank en deie toren, maar je moet gewoon vuren op de brandstoftonnen (of op de toren zelf) waardoor deze valt en jij verder kan rijden.
Ja snap ik ook wel maar dan komen er nog 2 daarna en daar kom ik echt niet langs

Life goes as it goes.

• redwing
Op vrijdag 22 maart 2002 00:29 schreef Brilson666 het volgende:

[..]

Ja snap ik ook wel maar dan komen er nog 2 daarna en daar kom ik echt niet langs
Voorzichtig naar voren rijden. Als je op een gegeven moment de eerste tank ziet hem gelijk raken. Hierdoor schiet ie ff niet meer op jou, tussendoor achteruitrijden om buiten bereik van de andere te blijven, nog een paar keer die ene tank raken, en daarna voor de andere gaan. Als je ze allebei hebt weer voorzichtig naar voren rijden, want om het hoekje staat weer zo'n 88 mm kanon.

[removed]

• Le_Freak !
Op donderdag 21 maart 2002 23:21 schreef DazZta het volgende:

[..]

je moet bij controls invert mouse uit zetten ;)
Hey thankx man ! :)

Weet je toevallig ook wat smooth mouse doet ? ?
Moet je die aanvinken of niet.

Specs

• Zephyer
Op donderdag 21 maart 2002 21:26 schreef Masterplay het volgende:
Ik rende op een gegeven moment die krater in. Ik w88 tot er niet meer geknald werd, word ik in die krater geraakt door een bom. |:(
Da's inderdaad een kratertje waar eens in de zoveel seconden een mortiertje neer komt.... :D :+

P.s. Heb jij niet ff op de toco gezeten waar ik ook werk? :7

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Thanx, eitje! het was ff zoeken, maar ik ben er!:)
Op donderdag 21 maart 2002 11:32 schreef Offspringfan het volgende:

[..]

Je moet gewoon vanaf het kamp de weg volgen richten het zuiden (zie je compas), over een grote brug heen, doorlopen en Duitsers neerschieten, en dan een huisje in aan het eind en door het raam springen. Dan heb je hem gehaald.

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 07:28 schreef zephyer het volgende:

[..]

Da's inderdaad een kratertje waar eens in de zoveel seconden een mortiertje neer komt.... :D :+

P.s. Heb jij niet ff op de toco gezeten waar ik ook werk? :7
Yep that's me ;)

Alles OK bij de KMAR?

Verwijderd

Ik zit nu in het stuk dat je met de lift naar boven kom vanuit de gaskamers en dan moet je rennen, ik zie wel een trap naar beneden maar daar ben ik net te laat en dan ga ik telkens dood.
Heeft iemand tips om het uit te spelen ?

Ik speel al op easy !

Alvast bedankt

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op vrijdag 22 maart 2002 16:08 schreef jack_brand het volgende:
Ik zit nu in het stuk dat je met de lift naar boven kom vanuit de gaskamers en dan moet je rennen, ik zie wel een trap naar beneden maar daar ben ik net te laat en dan ga ik telkens dood.
Heeft iemand tips om het uit te spelen ?

Ik speel al op easy !

Alvast bedankt
Je moet die trap naar beneden niet meer nemen toch, of vergis ik me nu?

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

de trap niet nemen d8 ik
naar links oid

Verwijderd

ARG!!! Het stuk met die snipers in dat stadje is onhaalbaar!
De eerste paar lukken nog wel, maar na een tijdje wordt ik gefragd (:P) door een onzichtbare. Volgens mij zit ie op het dak ofzo, maar met granaten kreeg ik hem niet weg.

• Saekerhett
Op vrijdag 22 maart 2002 19:15 schreef Cyberneer het volgende:
ARG!!! Het stuk met die snipers in dat stadje is onhaalbaar!
De eerste paar lukken nog wel, maar na een tijdje wordt ik gefragd (:P) door een onzichtbare. Volgens mij zit ie op het dak ofzo, maar met granaten kreeg ik hem niet weg.
Snipe hem dan...

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Je kijkt misschien naar de verkeerde plek. Had ik namelijk ook toen ik beschoten wordt door die Duitser in de kerktoren. Of hij zit net achetr een blad weg.

Verwijderd

De snipers staan voornamelijk op het dak in raamposten en achter stukken kapotgeschoten huis. De best manier is om te kijken op je kompass waarvan je geschoten word en dan vind je ze wel. Verder goed vaak saven dan kom je erwel ik vond hem niet echt heel moeilijk.
SUC6

• Le_Freak !
Wie weet wat smooth mouse doet ?

Specs

Verwijderd

is dat niet dat als je met je muis links gaat je beeld rechts. En andersom idem met boven en onder dacht het wel maar weet het niet helemaal zeker.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op vrijdag 22 maart 2002 21:40 schreef reflexxxl het volgende:
is dat niet dat als je met je muis links gaat je beeld rechts. En andersom idem met boven en onder dacht het wel maar weet het niet helemaal zeker.
Da's invert mouse denk ik

Verwijderd

Jah dat kan ook wel... het is in ieder geval zwaar irritant. Gewoon uitproberen denk ik dan maar.

• redwing
Op vrijdag 22 maart 2002 18:20 schreef Firestone het volgende:
de trap niet nemen d8 ik
naar links oid
Yep, links erlangs rennen. verder kun je op de meeste plaatsen waar veel duitsers staan ze rustig afschieten, en hoef je niet per se overal keihard door te rennen, en hopen dat je erlangs komt :)

[removed]

• Le_Freak !
Tjezus te gek spel zeg :9~

Specs

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Op vrijdag 22 maart 2002 21:40 schreef reflexxxl het volgende:
Nou volgens mij werkt invert mouse alleen met boven en onder. :)

Links is echt wel links en rechts is echt wel rechts :D

• BreadFan
  • Niet online
Ik zit nu in dat stadje waar je die 4 Neubelwerfers (oid) moet vernietigen, maar Waar de hek zijn die dingen? :?

Iedereen is dood, behalve ik, ik loop al een kwartier rond te sjouwen terwijl er niks gebeurd, en ik heb geen idee waar ik heen moet. Ik heb met mijn Panzershreck die Tiger tank en nog twee dingen vernietigd, maar waar moet ik heen? :?

Wel een ontzettend vet spel zeg :9

Verwijderd

Volg je kompas !!!!:+

• Le_Freak !
Waar zit in godsnaam op het strand een gat waar je kunt schuilen ? ?

Ik wordt steeds afgeknald en kom nauwelijks op het strand.

Help ! :)

Specs

• redwing
Op zaterdag 23 maart 2002 14:12 schreef Le_Freak ! het volgende:
Waar zit in godsnaam op het strand een gat waar je kunt schuilen ? ?

Ik wordt steeds afgeknald en kom nauwelijks op het strand.

Help ! :)
Zoals ik al zei, naar het eerste het beste houten hekje rennen, ook al lijkt ie veels te laag om achter te schuilen. Vandaar uit ga je iedere keer een hekje naar voren. Tussendoor wel steeds ff wachten totdat ze uit zijn geschoten (mitrailleur, het spoor zie je ook op je af komen als je aan het rennen bent naar de volgende beschutting :)

[removed]

• BreadFan
  • Niet online
Op zaterdag 23 maart 2002 13:05 schreef SlaX het volgende:
Volg je kompas !!!!:+
Doh :+

Maar ik kan niet door muurtjes, struikjes en prikkeldraad heen he. :P

• Le_Freak !
Hmmm, ik zit nu in die rechter krater voor die twee bunkers (op het strand) maar die twee gasten die boven me blijven me onder vuur nemen.

Ik heb wel die sniper maar daar heb ik ook maar daar kom ik ook niet verder mee.

Hoe kom je nou in die trench :?

Specs

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 18:07 schreef Le_Freak ! het volgende:
Hmmm, ik zit nu in die rechter krater voor die twee bunkers (op het strand) maar die twee gasten die boven me blijven me onder vuur nemen.

Ik heb wel die sniper maar daar heb ik ook maar daar kom ik ook niet verder mee.

Hoe kom je nou in die trench :?
van gat naar gat gaan.
1e gat is met die sniper. Schiet dan die 2 gasten af, zodat dat je tijd geeft om naar degene voor je te lopen.
Dan is er een rechtsachter je, schiet eerst de gunner rechtsboven je af, de linker kan niet. Als je in het nieuwe gat komt schiet dan meteen de gunner linksboven af, je zal waarschijnlijk geraakt worden door deze gunner.
Loop dan niet meteen naar rechts, daar ligt een mijn, maar ga langs de duin.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.