Toon posts:

Medal of Honor - Zit je vast stel hier je vragen

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.553 views sinds 30-01-2008

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11 19:39
dat doe ik ook steeds mar steeds gaat mn tank stuk :( ik heb het al minstens 20x geprobeerd, vanuit vershillende posities, maar het wil echt niet...

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:45
Op zondag 28 juli 2002 16:51 schreef Breepee het volgende:
dat doe ik ook steeds mar steeds gaat mn tank stuk :( ik heb het al minstens 20x geprobeerd, vanuit vershillende posities, maar het wil echt niet...
Zit je ook in de toren, of probeer je het gewoon van de grond :?
Vanuit de toren is het nl. geen enkel probleem (De linkse wordt je geloof ik wel na een tijdje kapot geschoten), eerst de mennekes die naar de trigger toelopen, als je daarmee klaar bent om en om mennekes van achter neerschieten, en op tanks schieten dmv je verrekijker :)

[removed]

• Brent
Op zondag 28 juli 2002 21:23 schreef redwing het volgende:

[..]

Zit je ook in de toren, of probeer je het gewoon van de grond :?
Vanuit de toren is het nl. geen enkel probleem (De linkse wordt je geloof ik wel na een tijdje kapot geschoten), eerst de mennekes die naar de trigger toelopen, als je daarmee klaar bent om en om mennekes van achter neerschieten, en op tanks schieten dmv je verrekijker :)
ik zeg dus dat ik het uit verschillende posities heb geprobeerd :) dus vanuit alledrie de torens en vnafa de grond. ik weet dat de ene toren kapotgeschoten wordt, en ik weet heus wel dat de brug niet opgeblazen mag worden (lukt ze ook nooit). en weet gerust wel hoe ik de vijandelijke tanks moet aanvallen (ik spreek ook engels, you know) het punt is dus dat die tank van mij steeds stuk gaat, wat ik ook doe.

• redwing
Op maandag 29 juli 2002 08:51 schreef Breepee het volgende:

[..]

ik zeg dus dat ik het uit verschillende posities heb geprobeerd :)
Had ook wel verwacht dat je dat had geprobeerd, maar een vriend van mij kreeg het voor elkaar om het vanuit elke mogelijke plek op de grond te proberen :+
en weet gerust wel hoe ik de vijandelijke tanks moet aanvallen (ik spreek ook engels, you know) het punt is dus dat die tank van mij steeds stuk gaat, wat ik ook doe.
Dan heb ik geen flauw idee waarom het niet lukt, de enige reden waarom ik op dat stuk ooit ben dood gegaan was omdat ze me neerschoten, en niet omdat mijn tank kapot ging :)

[removed]

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik met dat stuk echt helemaal geen moeite had. De tank langs de wal laat ik lekker zijn gang gaan, maar die tanks op die T splitsing geef ik airsupport.

En af en toe eventjes omdraaien raggen met je thomson.

• Brent
Op maandag 29 juli 2002 09:03 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik moet zeggen dat ik met dat stuk echt helemaal geen moeite had. De tank langs de wal laat ik lekker zijn gang gaan, maar die tanks op die T splitsing geef ik airsupport.

En af en toe eventjes omdraaien raggen met je thomson.
dat is ook min of meer wat ik doe, allen me tank gaat er steeds aan. de vijandelijke tanks blijven maar aankomen, en de airsupport is niet genoeg blijkbaar. vervelend. nouja, ik heb nu ergens een savegamepje gehaald van het level erna, dus...

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:14

Fuelke

Forza Ferrari

Wat ik onlangs ondervonden heb is dat het soms bijna onmogelijk is om de laatste tank de vernietigen, je moet dan meerdere (zoniet ontelbare) keren klikken met je verrekijker eer je te horen krijgt "Target Acquired"

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11 13:38
ik heb de boel opgeblazen in fort schmerzen. En ik loop de gang uit, naar buiten waar de wagon staat maar wat ik ook doe ik ga steeds dood, of ik vlieg in brand of ik wordt doodgeschoten. Heeft iemand tips.

Verwijderd

Je moet even aan het eind van de gang blijven wachten, dus net niet naar buiten lopen, daar zitten nl snipers op je te wachten, of ga ff terug in het level en loop met wat meer leven naar buiten...
Dan even wachten en op de trein springen, end game......

Verwijderd

[..] SNIP URL [..]
<FONT COLOR=blue>ADMIN BREAK
Dit is illegaal en dit is spam... ook nog eens over vele topics verspreid. Je krijgt hier een Officiële Waarschuwing voor. Check je mail. </FONT>

[ Voor 0% gewijzigd door Jordi op 03-08-2002 21:41 . Reden: Admin break ]

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-11 13:17

Willybubba

Nut up or shut up.

:(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Verwijderd

Kan je dit spel trouwens ook online spelen als je het spel niet orig. gekocht hebt?

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
|:(
Alleen als je een unieke code hebt kun je het online spelen. En aan zo'n code kom je door het spel te kopen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 11:19:
Kan je dit spel trouwens ook online spelen als je het spel niet orig. gekocht hebt?
ja, gaat hier perfect :)

so dont listen to banaan-X 8)7

Verwijderd

Here too. mwuahahaha

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:12

Pubbert

random gestoord

ik zit vast in snipers last stand, ik heb na veel schieten en quicksaven :7 alle snipers in het het eerste gedeelte afgeschoten... maar dan kom ik aan een poort, en zegt hij dat ik eerst het vermiste bazooka team moet vinden, na ff zoeken vond ik 2 kerels, maar die mompelden wat en toen kon ik weer verder zoeken, want dat was blijkbaar niet het bazooka team, ze kwamen ook niet met mee.

Dat team wat je in het begin ziet als je aan die missie begint ben ik ook kwijt, heb zowat die hele *@*# stad al afgezocht maar ik vind helemaal nix... weet iemand waar die gasten zitten???

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/kwijt.jpg

hier zitten die 2.. achter links is die poort die dicht is en waar hij die melding geeft

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

volgens een kennis van mij moet dat team hier liggen, maar bij mij ligt er niets :S

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/huh.jpg

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Als je naar het hek loopt zou je normaal gezien de mededeling "Zoek een manier om het hek te openen krijgen" Deze krijg je denk ik enkel met de Use key. Loop daarna een beetje rond, loop eens door het huis waar je je bevindt en check ook eens de andere huizen om de tijd te verdrijven. Na een poosje zouden er achter het hek een drietal Duitse soldaten moeten opduiken die het heK openen, waarna je verder kan.

• redwing
Fuelke schreef op 07 augustus 2002 @ 21:32:
Als je naar het hek loopt zou je normaal gezien de mededeling "Zoek een manier om het hek te openen krijgen" Deze krijg je denk ik enkel met de Use key. Loop daarna een beetje rond, loop eens door het huis waar je je bevindt en check ook eens de andere huizen om de tijd te verdrijven. Na een poosje zouden er achter het hek een drietal Duitse soldaten moeten opduiken die het heK openen, waarna je verder kan.
Je moet dan wel de bazooka hebben. De plekken waar ik hem tegen ben gekomen, is vlak bij het hek die hode trap op (volgens mij is dat degene van je plaatje). De tweede plek is ergens aan het begin in dat huis waar je op de hoek onderdoor kunt lopen. Als je daar goed kijkt zie je dat in de hoek nog een trap ligt, die naar boven, en je komt bovenin het huis uit, waar die bazooka ook nog wel eens wil liggen :)
En over dat hek, je kunt inderdaad wachten, je kunt er ook een keertje met je bazooka op schieten. Gaat ie ook van open :)

[removed]

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

volgens een kennis moet er boven de poort in zo'n kamer het bazooka team liggen. En bij mij ligt er niets. Ik heb de missie al opnieuw gedaan.. zonder resultaat.. :'(

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• SPOXER
de kompas volgen simpel.

Verwijderd

Misschien is deze vraag al gesteld, maar om 37 pagina's langs te kijken vind ik een beetje veel.
ik zit bij het (laatste level?) vast waar je die geweer moet jatten. Ik moet het beste een uniform jatten. Nou als het level begint (nog buiten) snipe ik het soldaat bij de gate en daarna de machine gun achterin, dus NIET in de toren) Ik ontwijk het licht en ga rechts de bunker in. Na bunker ingelopen te hebben krijg je direct een T-splitsing als je naar rechts gaat krijg je een soldaat en de uniform dus die op de tafel ligt. Soldaat neergeknald met een silencer, daarna uniform gepakt met "use" key. Krijg ook de melding dat ik een duits uni heb. Dus ik mijn wapen intrekken en dacht dus ff ongedeerd rond te kunnen lopen maar als ik dus een soldaat tegenkom begint ie spontaan te schieten op me! Heb al geprobeerd mezelf erdoor heen te knallen maar dat is best pittig. Heb het ook al aantal keren geprobeerd maar niet gelukt. Wat doe ik fout met het uniform?!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Gewoon ff opnieuw beginnen met een vorige save of zo, heb het ook wel eens gehad dat ik beneden de trappen kom en ze meteen op me beginnen te schieten ook al heb ik het uniform + papieren + wapen in holster.

Ow, wacht eens, als ik het goed lees mis je nog de papieren?

• redwing
Werkt helaas niet met het bazooka-team, die zul je toch echt zelf moeten vinden :+

[removed]

Verwijderd

Bij het uniform zit geen papieren verderop in het level zitten de papieren pas maar als ik die dan wel heb dan heeft het al geen zin meer en schieten ze sowieso op me. Of hebben jullie wel de papieren met uniform dan?

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 14:56

Bear

wench

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 20:21:
Bij het uniform zit geen papieren verderop in het level zitten de papieren pas maar als ik die dan wel heb dan heeft het al geen zin meer en schieten ze sowieso op me. Of hebben jullie wel de papieren met uniform dan?
Ik had die papieren ook pas later gevonden, maar dan heb je er al niks meer aan

gewoon je weg naar buiten schieten >:)

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Verwijderd

probeer ik ook.... maar best moeilijk. Maar jij hebt dus je weg zelf gemaakt? :)

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Je kunt helemaal tot in de boot komen zonder een schot te lossen als ik het me goed herinner. Of nee, je moet wel 1 officier vermoorden voor het uniform of papieren, maar verder niks.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• Zephyer
  • Laatst online: 24-10 10:49
Dond3r schreef op 08 augustus 2002 @ 11:26:
volgens een kennis moet er boven de poort in zo'n kamer het bazooka team liggen. En bij mij ligt er niets. Ik heb de missie al opnieuw gedaan.. zonder resultaat.. :'(
Ik hoorde dat ze telkens ergens anders kunnen liggen... :?
Bij mij lagen ze op de 1e verdieping van het gebouw waar je onderdoor kon lopen B)

MW | BF1 Stats

• Bear

Bear

wench

Dond3r schreef op 08 augustus 2002 @ 11:26:
Bij mij was dat bazooka team aan de andere kant van het hek en dan kan je links een trap op

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Griepzooi schreef op 09 augustus 2002 @ 14:14:
[...]

Bij mij was dat bazooka team aan de andere kant van het hek en dan kan je links een trap op
hij heeft me screenshots gestuurd waar het team ook ligt, en bij mij ligt het er gewoon niet.. er komt ook geen vinkje te staan. ik heb de missie helemaal opnieuw gedaan en toen lagen er wel 2 bazooka raketten, maar geen team, en er kwam ook geen vinkje te staan..

erg vaag :?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• redwing
Dond3r schreef op 09 augustus 2002 @ 19:48:
[...]

hij heeft me screenshots gestuurd waar het team ook ligt, en bij mij ligt het er gewoon niet.. er komt ook geen vinkje te staan. ik heb de missie helemaal opnieuw gedaan en toen lagen er wel 2 bazooka raketten, maar geen team, en er kwam ook geen vinkje te staan..

erg vaag :?
Dat van die screenshots heeft dus geen zin, aangezien dat bazookateam iedere keer ergens anders ligt. Ik ken nu b.v. al 3 plaatsen. Gewoon een kwestie van goed zoeken dus :)

[removed]

Verwijderd

Ik heb het! Je moet gewoon DE HELE TIJD "lopen" EN de silencer gebruiken. Toen had ik uniform en ze stopte met knallen. heheh

Verwijderd

hallo ik zit nu in het veld dat je die stroom in die stad (voorbij de sneeuwwerelden) moet afsnijden. Nu heb ik dat gedaanen moet ik een of ander radio bericht verzenden waar ken ik dat doen heb het hele veld al 3 keer doorlopen.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 18:34:
hallo ik zit nu in het veld dat je die stroom in die stad (voorbij de sneeuwwerelden) moet afsnijden. Nu heb ik dat gedaanen moet ik een of ander radio bericht verzenden waar ken ik dat doen heb het hele veld al 3 keer doorlopen.
Je bedoelt daar waar al die torenwachters met lichten zitten? ==> ga terug naar de spoorlijn, daar in de buurt is een huis waarvan de deur zal openstaan, als je daar naar binnen gaat kan je uiteindelijk in 1 van de kamers het radiobericht versturen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 18:34:
Gebruik je compas! Is makkelijk te vinden als je je compas maar gewoon volgt

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05-2024

SAiKO

Grote Smurf

Dond3r schreef op 07 augustus 2002 @ 19:25:
ik zit vast in snipers last stand, ik heb na veel schieten en quicksaven :7 alle snipers in het het eerste gedeelte afgeschoten... maar dan kom ik aan een poort, en zegt hij dat ik eerst het vermiste bazooka team moet vinden, na ff zoeken vond ik 2 kerels, maar die mompelden wat en toen kon ik weer verder zoeken, want dat was blijkbaar niet het bazooka team, ze kwamen ook niet met mee.

Dat team wat je in het begin ziet als je aan die missie begint ben ik ook kwijt, heb zowat die hele *@*# stad al afgezocht maar ik vind helemaal nix... weet iemand waar die gasten zitten???

[afbeelding]

hier zitten die 2.. achter links is die poort die dicht is en waar hij die melding geeft
was zeker teveel gevraagd om het plaatje ff te verkleinen?? :(

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05-2024

SAiKO

Grote Smurf

Hoe kun je overleven bij de aanval in normandie? Als ik daar aankom dan ben ik meteen dood.. :|

Verwijderd

Zo snel mogelijk dekking zoeken achter zo'n Spaanse Ruiter (roestig kruis wat in het water ligt) en daarvandaan de rush tot aan het prikkeldraad maken. Stay low, don't walk in a straight line!!

• Zephyer
SAiKO schreef op 19 augustus 2002 @ 19:50:
Hoe kun je overleven bij de aanval in normandie? Als ik daar aankom dan ben ik meteen dood.. :|
Zoals net al vermeld, maken dat je die boot uit bent en schuilen achter een "anti tank" ding... :+

Hierna is het de survival of the fittest ... :P
Let op... 't is niet blind rechtdoor rennen 8)7

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Je kunt trouwens het beste je wapen "holsteren" is als je keyboard layout normaal is de Q. Hierdoor ren je wat sneller.

• Zephyer
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 19:51:
Je kunt trouwens het beste je wapen "holsteren" is als je keyboard layout normaal is de Q. Hierdoor ren je wat sneller.
Hmmm... nooit gedaan... :?
Gaf me altijd een gevoel van "naaktheid" ... zonder geweer zo kwetsbaar ... :o

MW | BF1 Stats

• Bear

Bear

wench

zephyer schreef op 21 augustus 2002 @ 13:32:
[...]

Hmmm... nooit gedaan... :?
Gaf me altijd een gevoel van "naaktheid" ... zonder geweer zo kwetsbaar ... :o
op het strand hoef je toch niet te schieten,
tenzij je gaat cheaten en een sniper neemt ;)

Verwijderd

zijn mensen hier nog steeds mee bezig :? . lol :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 17:08:
zijn mensen hier nog steeds mee bezig :? . lol :)
Ik heb het nooit meer uitgespeeld ;( ;). Maar ben wel actief bij MP :P.

Verwijderd

Ik vind dit spel zeer roelen! Al uitgespeeld op easy :)
maar nu ook vrij actief op MP

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 17:51:
Ik vind dit spel zeer roelen! Al uitgespeeld op easy :)
maar nu ook vrij actief op MP
Same here.
De single player beschouw ik altijd maar als oefening voor MP

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11 15:39
ik beschouw mijzelf als een fultime MP Mohaa-er inclusief wat maps maken, en een add-on

Verwijderd

Joss schreef op 21 augustus 2002 @ 19:24:
ik beschouw mijzelf als een fultime MP Mohaa-er inclusief wat maps maken, en een add-on
Wat is je nick online?

• Zephyer
Zephyer [NL]

/me is voor de duidelijkheid ... :P

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Ik ga vanavond weer ff knallen...
maarre een add-on? Waar? :p

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 18:55:
Ik ga vanavond weer ff knallen...
maarre een add-on? Waar? :p
Heb je het over Team Assault? Die moet later dit jaar nog uitkomen dacht ik.

• Joss
en dan de 'Unnamed' expansion pack ook nog eens :9~

Verwijderd

Klopt het dat bij team assault de map ramelle er in voor komt ? ( saving private ryan )
Ik wou samen met een team die map gaan maken ... maar later kreeg ik bericht dat hij al in de add on kwam ... maar jah weet het dus nog steeds niet cker

Verwijderd

cool! wist k nog niet.. ff googlen

• Joss
weet niet :?
Zit jij in Journey for One Man dan SlayerM.?

Verwijderd

Nope ... Dat was al een heeeeeeeleeeee tijd terug hoor ... 3 maanden ofzo

Verwijderd

Weet iemand hoe je je missie "The Commando Post" moet voltooien?

Het laatste goal is: "Gather any information of the new Tiger tank", en ik weet niet hoe dat gaat.

Ik heb de andere goals voltooid en alle rondlopende duiters gemold (ook in de gebouwtjes). Ook heb ik alle tanks opgeblazen. Echter bij een hek (buiten) staat nog 1 duitser op wacht. Zodra ik die neernal komt er boven in beeld te staan:
"you have not completed all of the objectives"

Kortom ik heb het dan niet goed gedaan! Waar staat in hemelsnaam die grote tank dan? Wat moet ik doen?

bedankt.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Duw eens op TAB dan krijg je een lijst met je doelen, en daar zal tussenstaan wat je nog dient te doen.

Verwijderd

Fuelke schreef op 02 september 2002 @ 23:24:
Duw eens op TAB dan krijg je een lijst met je doelen, en daar zal tussenstaan wat je nog dient te doen.
Hehe dat zeg ik net! Dat wat ik nog moet doen is dus "Gather any information of the new Tiger tank"

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 23:15:
Weet iemand hoe je je missie "The Commando Post" moet voltooien?

Het laatste goal is: "Gather any information of the new Tiger tank", en ik weet niet hoe dat gaat.

Ik heb de andere goals voltooid en alle rondlopende duiters gemold (ook in de gebouwtjes). Ook heb ik alle tanks opgeblazen. Echter bij een hek (buiten) staat nog 1 duitser op wacht. Zodra ik die neernal komt er boven in beeld te staan:
"you have not completed all of the objectives"

Kortom ik heb het dan niet goed gedaan! Waar staat in hemelsnaam die grote tank dan? Wat moet ik doen?

bedankt.
Je moet al in alle gebouwen iets pakken/doen. Heb je dat gedaan? En geeft jou kompas iets aan waar je naar toe moet?

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 23:28:
[...]

Hehe dat zeg ik net! Dat wat ik nog moet doen is dus "Gather any information of the new Tiger tank"
Daar heb ik dus overheengelezen, sorry. Ik vermoed dat je nog de handleiding om met de tank om te gaan mist. Die zou als ik me niet vergis ergens in een kelder moeten liggen. Gebruik je kompas om in de buurt te komen en dan vind je het wel.

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Die grote tank staat in de tuin, de documente liggen in het tweede grote huis rechts van het 2de terrein.

Tippie: blaas ff die grote tanks op en je hebt een medaille...

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Ik kan niets meer vinden in die gebouwtjes.
Ik heb 2 tanks opgeblazen (die buiten in het gras staan), maar rechtsboven in het scherm staat nog steeds zo'n tijdbom (en een dokument, wat moet daarmee?).

Hoe kom ik in de kelder? Van buitenaf zie ik wel een kuil met een gesloten deur tegen de wand van een gebouw, daar kom ik niet in. En van binnen in de gebouwen zie ik niet hoe ik er moet komen!

Moet ik met het compas kijken wat die gele bolletjes doen?

• SPOXER
hoe dichter de gele bolletjes bij elkaar komen hoe dichter je bij het doel bent, of de opdracht die je moet vervullen.

Verwijderd

Nee helaas, de missie "The Commando Post" krijg ik niet voltooid.
Kan iemand mij vertellen hoe het laatste goal "gather any intellegence of the tiger tank" geschied? Of bevat dit game een bug?
Ik weet in ieder geval niet wat ik meot doen, en als ik het compas volg mij deze missie kom ik uit achter de openhaard in een gebouwtje (een halletje waar niks te beleven is).

Rechtsboven in beeld zweven een tijdbom (heb trouwens 2 tanks opgeblazen, nog niet genoeg blijkbaar) en een dokument. Allebij deze dingen moet ik blijkbaar nog gebruiken.

Iemand???
Dank is groot

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Is het mogelijk om screenshots te maken?

• Bear

Bear

wench

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 23:45:
Kan iemand mij vertellen hoe het laatste goal "gather any intellegence of the tiger tank" geschied? Of bevat dit game een bug?
Ik weet in ieder geval niet wat ik meot doen, en als ik het compas volg mij deze missie kom ik uit achter de openhaard in een gebouwtje (een halletje waar niks te beleven is).

Rechtsboven in beeld zweven een tijdbom (heb trouwens 2 tanks opgeblazen, nog niet genoeg blijkbaar) en een dokument. Allebij deze dingen moet ik blijkbaar nog gebruiken.

Iemand???
Dank is groot
Als het goed is staan er buiten 3 tanks (of doe tijdbommen verdwijnen niet)
Die documenten liggen dus in dat gebouw waar precies weet ik niet, tijd geleden :7 Of ze liggen boven Of ze liggen in een kelder

ik denk boven ff zoeken naar een trap

Verwijderd

is geen bug heb toevallig die missie gisteravond gedaan elke kame rin gebouw checken en je vind alles easy as that

• redwing
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 23:45:
Compass geeft niet aan of je hoger of lager moet zitten, hij zal dus wel een verdieping hoger of lager liggen.

[removed]

Verwijderd

redwing schreef op 05 september 2002 @ 11:34:
[...]

Compass geeft niet aan of je hoger of lager moet zitten, hij zal dus wel een verdieping hoger of lager liggen.
ligt in de kelder.

Verwijderd

RedHat schreef op 15 januari 2002 @ 17:01:
die oclohoma beach is echt ZWAAR Moeilijk
heb ik die staven word dat ding opgeblazen nou dan ben je de pineut :(
maak daar maar omaha beach van :*)

Verwijderd

:-)

Dat Bazooka-Med bonuslevel is echt heel cool...rolde er min of meer toevallig in wilde het niet eens halen maar hield door omstandigheden iedereen in leven.
Ik heb me kapot gelachen. Topper!

• Weezer-DC
  • Laatst online: 17-07 21:02
Ik zit vast bij die brug die met de tank moet verdedigen !
Die tank staat dan op de brug,
en er komen allemaal tanks aan die jouw tank kapot knallen,
nu moet ik met me verekijker de targets aanwijzen, en dat doen ik !
Ik weet hoe dat moet, moest een paar levels eerder ook,
please help

Verwijderd

Dat moet met je verrekijker

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-11 21:03

Booth

¯¯¯¯¯¯

.. ja, dan moet je met je verrekijker...? :)
Maarreeh, ik zit vast bij dat je @ die invasion naar die bunker moet rennen..
Die 2 poppetjes uitsgakelen lukt ook al niet :/

Verwijderd

Ik zit vast in mohaa ik kan de plannen niet vinden van de tiger tank.

• SPOXER
moet je het kompas volgen de twee bolletje erop. Hoe dichter ze bij elkaar komen hoe dichterbij je bent. Maar deze vraag is al vaker langsgekomen.

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 15:41:
Ik zit vast in mohaa ik kan de plannen niet vinden van de tiger tank.
Dit had ik ook, je moet idd eerst die balletjes volgen; die leidden je naar een huisje; maar als je daarin zit en de bolletjes zitten tegen elkaar zie je nog niets; je moet namelijk naar de kelder ;)

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Nog een klein vraagje: Hoeveel tanks moet je opblazen bij "The Command Post" om een medal te krijgen? (ik heb er 2 nu)

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:14
okeej dan, btje laat maargoed :) ik heb in de tijd dat jullie speelde ook gespeeld en kwam niet verder dan dat vernaggelde bos, siegfried dinges, maar nu die uitbreiding er is, d8 ik leuk ik ga mohaa weer spelen. enfin geinstalled, gamen gamen gamen... ben ik weer in siegfried, waar ik eindenlijk WEL mijn compas gebruik, nou gaat wel goed allemaal. beland ik in 2e stuk van bosje, en ik ben bij het eind, dus ik lopen lopen jep missie volbracht, laden volgende leven en pats sta ik ineens in windows :S nou had een quicksave, was er eerder al eens uitgegaan dus denk naja ff stukje over doen en we gaan weer, maar weer sprong ie er uit, dat was bij het laden van het volgende leven dus.

ik heb werkelijk geen id waar het aan kan liggen,, misschien omdat ik geen updates heb, maar als ik Spearhead installeer ben ik mijn oude saves kwijt, iig kan ik niet meer gebruiken. wat te doen wat te doen ?? iemand nog een patch ofzo voor v1.1 waarmee je dus Wel je saves kan gebruiken of moet ik met nieuwe versie helemaal overnieuw beginnen ??

• orange.x
da_rippah schreef op 11 november 2002 @ 14:50:
Nog een klein vraagje: Hoeveel tanks moet je opblazen bij "The Command Post" om een medal te krijgen? (ik heb er 2 nu)
3 in totaal, die 2 + tiger tank

• orange.x
ai, niemand een id ???

okeej dan, btje laat maargoed ik heb in de tijd dat jullie speelde ook gespeeld en kwam niet verder dan dat vernaggelde bos, siegfried dinges, maar nu die uitbreiding er is, d8 ik leuk ik ga mohaa weer spelen. enfin geinstalled, gamen gamen gamen... ben ik weer in siegfried, waar ik eindenlijk WEL mijn compas gebruik, nou gaat wel goed allemaal. beland ik in 2e stuk van bosje, en ik ben bij het eind, dus ik lopen lopen jep missie volbracht, laden volgende leven en pats sta ik ineens in windows :S nou had een quicksave, was er eerder al eens uitgegaan dus denk naja ff stukje over doen en we gaan weer, maar weer sprong ie er uit, dat was bij het laden van het volgende leven dus.

ik heb werkelijk geen id waar het aan kan liggen,, misschien omdat ik geen updates heb, maar als ik Spearhead installeer ben ik mijn oude saves kwijt, iig kan ik niet meer gebruiken. wat te doen wat te doen ?? iemand nog een patch ofzo voor v1.1 waarmee je dus Wel je saves kan gebruiken of moet ik met nieuwe versie helemaal overnieuw beginnen ??

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
jongens ik heb een vraagje ik weet dat als ik mischien al deze paginas langs loop wel een antwoord kan vinden maar toch vraag ik het :) , ik krijg de volgende foutmelding als ik mohaa multiplayer wil spelen met gamespy : dan start hij op en dan staat er connecting en dan SERVER TIMED OUT...

kan iemand mij pleaseeeee helpen ..?

en niet 1 keer ofzo maar heel vaak

[ Voor 6% gewijzigd door SC4RF4C3 op 19-12-2002 00:29 ]

• HimmelHund
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-06-2023
Hmmm, Al een oude vraag maar geef maar ff antwoord:
Meestal is het probleem dat je de patch nog moet draaien (www.mohaa.ea.com)
Kan ook je firewall zijn... En heb je het over Spear of Mohaa?

• HimmelHund
Heeft iemand ervaring met het draaien van een mohaa server (voor 16 man) en het gebruik van Maxx-Cistron? Kan deze verbinding het hosten goed aan ?

Zijn er ook mensen die Mohaa hosten en een router gebruiken (1 ipadres)?
Wat zijn je ervaringen m.b.t. bijv. Gamespy dan? :)

Verwijderd

hallo
weet iemand waar ik spearhead en allied assault het meest goedkoopst kan kopen/bestellen? bestaat er ook een spearhead die op zichzelf kan draaien? wat is het verschil tussen reload en expension?
groeten jeroen2003

Verwijderd

SC4RF4C3 schreef op 19 december 2002 @ 00:26:
jongens ik heb een vraagje ik weet dat als ik mischien al deze paginas langs loop wel een antwoord kan vinden maar toch vraag ik het :) , ik krijg de volgende foutmelding als ik mohaa multiplayer wil spelen met gamespy : dan start hij op en dan staat er connecting en dan SERVER TIMED OUT...

kan iemand mij pleaseeeee helpen ..?

en niet 1 keer ofzo maar heel vaak
He een veel makkelijkere server zoeker is all seing eye succes!!!

Verwijderd

er schijnt een manier te zijn om te vliegen,, iemand een id??

• HimmelHund
Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 21:17:
hallo
weet iemand waar ik spearhead en allied assault het meest goedkoopst kan kopen/bestellen? bestaat er ook een spearhead die op zichzelf kan draaien? wat is het verschil tussen reload en expension?
groeten jeroen2003
Weet niet waar het het goedkoopst is. Maar Reload is de oude naam voor de Spearhead. Expansionpack is gewoon de mohaa uitbreiding. Spearhead dus. Spearhead is geen standalone. Je moet Mohaa hebben om Spearhead te kunnen draaien.
Spearhead demo is wel een standalone. :)

• HimmelHund
Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 10:46:
er schijnt een manier te zijn om te vliegen,, iemand een id??
Kijk eens hier:
www.modtheater.com
www.alliedassault.com

Verwijderd

k zit vast bij het level waar je aan het eind achterna gezeten word door vuur
k kom daar nog wel doorheen maar aan het eind moet je een trein binnen komen waar je maatjes ook in zitten en daar kom ik nie in omdat daarbij 2 machiene gewerenstaan 2 snipers en nog wat andere lui. Elke keer word ik weer neer geschoten :(
Wie kom mij wat hints geven?

Verwijderd

kom = kan 8)7 |:(

sorry k heb dislexie

• HimmelHund
Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 18:39:
k zit vast bij het level waar je aan het eind achterna gezeten word door vuur
k kom daar nog wel doorheen maar aan het eind moet je een trein binnen komen waar je maatjes ook in zitten en daar kom ik nie in omdat daarbij 2 machiene gewerenstaan 2 snipers en nog wat andere lui. Elke keer word ik weer neer geschoten :(
Wie kom mij wat hints geven?
Tja das moeilijk. Ik heb eerst die snipers gepakt. Ben vervolgens zo snel als ik kon linksaanhoudend, schietend, richting Mgun gelopen en heb die Heinie neergeknald.
Daarna al schietend de trein binnen gekomen. Is een kwestie van timing en goed richten. Behendigheid is ook mooi meegenomen. Specifieke oplossing is er denk ik niet voor. Je moet een beetje mazzel hebben. :)

• SPOXER
je moet zorgen voor genoeg health en als je een paar van die mannetjes hebt neergemaaid ff saven. zo is het bij mij ook gelukt.

• greatgonzo
  • Laatst online: 21:24

greatgonzo

schit-te-rend!

ik kon zo snel niet een ander centraal topic vinden, dus hier maar:

Weet iemand of er nog goeie soundmods zijn? Dus niet alleen de mods die het geluid van je wapen veranderen, maar vooral mods die hele andere taunts geven

Verwijderd

Ik ken wel wat sounds mods, die vervangen je taunts door Mothy Phyton sounds, wel grappig maar niet erg on-topic wat MOHAA betreft.
En alleen jij zelf hoort die nieuwe taunts, anderen niet.

Al die audio-bestandjes staan in de folder X:\EA GAMES\MOHAA\MAIN\SOUND.
Zoals je kunt zien staan daar een hoop audio-files in die je allemaal kunt vervangen door je eigen bestandjes, alleen let op met het renamen van die dingen anders heb je een probleem dat het spel geen geluiden kan laden omdat het bestand niet bestaat.

En misschien is er wat in de MOHAA communities op het i-net te vinden over soundmods die je zo kunt kopieren.

• greatgonzo
  • Laatst online: 21:24

greatgonzo

schit-te-rend!

die zocht ik ook ja, heeft iemand toevallig nog goeie links?

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10 09:31
Niet in dit topic aub :)

edit:
Hm... 998 posts... kan ook wel dicht :)

[ Voor 54% gewijzigd door M@NIC op 26-02-2003 13:56 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.