Toon posts:

Medal of Honor - Zit je vast stel hier je vragen

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.553 views sinds 30-01-2008

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Hmmm gaat wel moelijk met nog 9 health.

Specs

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 20:52 schreef Le_Freak ! het volgende:
Hmmm gaat wel moelijk met nog 9 health.
tsja, dan moet je een save terug gaan, of het level opnieuw beginnen...

(practice makes perfect ;))

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:45
Maar je kunt het vanaf daar wel halen met 5 health :) Is mij een keertje gelukt toen ik geen save daar in de buurt had, en net met moeite het strand had gehaald ;)

[removed]

Verwijderd

Ik wil een poort door maar dan zegt het spel dat ik eerst het bazooka-team moet vinden. Er zitten nog wel 2 mannetjes in de level en drie anderen zijn doodgegaan, maar ik kan geen bazooka team vinden. Hoe kom ik verder dudes?

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 00:43 schreef Baba het volgende:
Ik wil een poort door maar dan zegt het spel dat ik eerst het bazooka-team moet vinden. Er zitten nog wel 2 mannetjes in de level en drie anderen zijn doodgegaan, maar ik kan geen bazooka team vinden. Hoe kom ik verder dudes?
Ergens in een huisje ligt een bazooka die moet je pakken

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 22:51 schreef DjeV het volgende:

[..]

tsja, dan moet je een save terug gaan, of het level opnieuw beginnen...

(practice makes perfect ;))
Ik ben het level ook een paar keer overnieuw begonnen, je houdt steeds meer levens over :)

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op zaterdag 23 maart 2002 13:01 schreef BreadFan het volgende:
Ik zit nu in dat stadje waar je die 4 Neubelwerfers (oid) moet vernietigen, maar Waar de hek zijn die dingen? :?

Iedereen is dood, behalve ik, ik loop al een kwartier rond te sjouwen terwijl er niks gebeurd, en ik heb geen idee waar ik heen moet. Ik heb met mijn Panzershreck die Tiger tank en nog twee dingen vernietigd, maar waar moet ik heen? :?

Wel een ontzettend vet spel zeg :9
O-)

Verwijderd

KOMPAS links boven in de hoek pijltje volgen :z

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:14

Fuelke

Forza Ferrari

Op zondag 24 maart 2002 12:57 schreef BreadFan het volgende:

Ik zit nu in dat stadje waar je die 4 Neubelwerfers (oid) moet vernietigen, maar Waar de hek zijn die dingen?
Iedereen is dood, behalve ik, ik loop al een kwartier rond te sjouwen terwijl er niks gebeurd, en ik heb geen idee waar ik heen moet. Ik heb met mijn Panzershreck die Tiger tank en nog twee dingen vernietigd, maar waar moet ik heen?

Wel een ontzettend vet spel zeg
Je moet door een van de huisjes gaan, dan kom je op het veld achter de kerk, langs de kerk gaan en dan een weg volgen. Als je aan het eiinde van de weg aarde in het rond ziet vliegen en gedonder hoort dan heb je de Nebelwerfers gevonden :)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• BreadFan
  • Niet online
Huhmmmm... :D

Bovenop m'n maat gesprongen :+

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1954661437

• Zephyer
  • Laatst online: 24-10 10:49
Op maandag 25 maart 2002 19:23 schreef BreadFan het volgende:
Huhmmmm... :D

Bovenop m'n maat gesprongen :+

[afbeelding]
Idereen heeft zo zijn kick... ;)

MW | BF1 Stats

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-11 15:14

Barreljan

...Zoom-Zoom...

hmmm... aardig wat pagina's, geen zin aan om te zoeken

ik zit nu in een onderzeer die ik moet opblazen... wat aardig lukt!
MAAR hoe kom ik er knap uit zonder afgeslacht te worden als ik me kop laat zien in de commando toren?? Of moet ik ergens anders uit stappen?

plz helpme, ben al honderden keren dood gegaan en nu verveelt het erg :'(

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• Barreljan
  • Laatst online: 06-11 15:14

Barreljan

...Zoom-Zoom...

niemand??? ben al weer 4x dood gegaan en de hele onderzeer doorgelopen....

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• redwing
Op dinsdag 26 maart 2002 22:48 schreef Voodoo_man het volgende:
niemand??? ben al weer 4x dood gegaan en de hele onderzeer doorgelopen....
Vantevoren zorgen dat je ze allemaal al hebt neergeschoten, daarna als je uit de duikboot komt gelijk naar de zijkant gaan (ik spring meestal over de railing naar het dek) Als je eenmaal langs de muur staat iedereen neerknallen die je ziet. Moet toch aardig te doen zijn :)

Heb je trouwens wel de kaart of iets uit de voorste kamer van de onderzeeer gepakt, levert nl. weer een medaille op.

[removed]

Verwijderd

Help, ik kom weer eens niet verder!

Ik heb net de mosterdgasfabriek uitgeschakeld, maar dat kom ik daarna uit dat liftje en dan gaat de hele zooi als een gek ontploffen, ik kan geen stap verzetten of al mijn leven is in 1 klap weg, en intussen moet ik ook nog es op die moffen knallen.

Wie kan mij helpen?! hoe kom ik hieruit?

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 15:14
Het enige wat je kunt doen is blijven rennen en ondertussen met je zwaarste wapen schieten anders kom je er niet uit.

• Le_Freak !
Ik heb een probleempje :) het spel zegt "locate the bazooka team" maar volgens mij heb ik dat al gedaan.

Het zijn toch die twee achter het muurtje als je al iets verder het stadje binnen bent ? ? :?

Specs

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 00:30 schreef Le_Freak ! het volgende:
Ik heb een probleempje :) het spel zegt "locate the bazooka team" maar volgens mij heb ik dat al gedaan.

Het zijn toch die twee achter het muurtje als je al iets verder het stadje binnen bent ? ? :?
Nee die zijn het niet. Je moet nog een stukje verder de stad in. Komt ze vanzelf wel tegen verderop.

• redwing

Je vind ergens een bazooka met een paar dode ventjes erlangs. Meestal of ergens in het begin in dat huis waar je in de hoek onder door kunt lopen, daar zit een trap omhoog, en dan in dir kamer, of in het laatste huis waar je die hoge trap buitenom omhoog hebt.

[removed]

• Zephyer
Op woensdag 27 maart 2002 13:51 schreef CrusaderNoRemorse het volgende:
Het enige wat je kunt doen is blijven rennen en ondertussen met je zwaarste wapen schieten anders kom je er niet uit.
Gewoon rennen idd, als een blinde rennen... >:)

MW | BF1 Stats

• Le_Freak !

Okee ik ben nu die poort door en heb ook al die tank kapot geschoten en hier en daar wat gesniperd maar nu krijg ik de melding "you lost too many of your tank crew"
en daarvoor ook nog wat meldingen dat ik bv. mijn medic verloren ben etc.

maar ik sta op die splitsing en of ik nou de linker of de rechterkant neem zodra ik ga lopen in 1 van die krijg ik niet lang daarna die meldingen, dus hoe kan ik ze nou helpen :? :?

Specs

• SPOXER
  • Laatst online: 05-11 13:38
weet iemand al wat meer van de nederlands patch. Ik heb overal gekeken maar kan alleen de uk en us patch vinden.

• redwing
Op vrijdag 29 maart 2002 10:18 schreef Le_Freak ! het volgende:

[..]

Okee ik ben nu die poort door en heb ook al die tank kapot geschoten en hier en daar wat gesniperd maar nu krijg ik de melding "you lost too many of your tank crew"
en daarvoor ook nog wat meldingen dat ik bv. mijn medic verloren ben etc.

maar ik sta op die splitsing en of ik nou de linker of de rechterkant neem zodra ik ga lopen in 1 van die krijg ik niet lang daarna die meldingen, dus hoe kan ik ze nou helpen :? :?
Bij het begin (waar je ook de tank kapot schiet), moet je ze achter je ff ophalen. Ze staan in zo'n gebouwtje, en als je ze niet ophaalt gaan ze inderdaad om de een of andere vage reden plotseling dood. Ben er nog niet achter waardoor eigenlij, omdat ik nog nooit daar iets in debuurt heb kunnen vinden.
Maar je moet ze daar dus ophalen, en daarna dus zorgen dat ze het overleven.

[removed]

• Le_Freak !
yep :) dat was het inderdaad, thankx.

(zit nu in de tank de boel te vernietigen)

Specs

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 10:58 schreef SPOXER het volgende:
weet iemand al wat meer van de nederlands patch. Ik heb overal gekeken maar kan alleen de uk en us patch vinden.
ja , je moet ff in de regedit kloten , start/uitvoeren/regedit in typen/HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/EAGAMES/MEDALOFHONOR , en dan die datum die je ziet veranderen naar 1.1.12.200 :) als je de illegale hebt moet je een crack hebben maar die zoek je zelf maar >:)

Verwijderd

Moet je de multiplayer mappen zelf ergens ophalen bij een site of hoort ie die automatisch te downloaden tijdens het joinen van een game?

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 19:49 schreef Lighteye het volgende:
Moet je de multiplayer mappen zelf ergens ophalen bij een site of hoort ie die automatisch te downloaden tijdens het joinen van een game?
die moet je zelf ergens ophalen :)

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
damn kan me topic niet meer vinden duz vraag ik het nog een keer:

zal er een Add-on uitkomen voor mohaa dus met nieuwe levels,beaches,wapens enz

zoja kan je me dan een url geven waar ik wat info kan vinden.

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 21:20 schreef ADMK het volgende:

Dacht het wel, ergens in augustus of september ofzo. Had ik d8 ik gelezen op gamers ooit een keer.

Lijkt mij een beetje achterhaald die update want als alles volgens plan gaat lopen dan is Unreal Tournament 2003 er ook al 8-) en SOF 2

Verwijderd

Wat moet ik doen bij die kerk?? kan niks meer beetje vreemd..

• ADMK
Op donderdag 11 april 2002 22:45 schreef normal888 het volgende:
Wat moet ik doen bij die kerk?? kan niks meer beetje vreemd..
er staat aan het einde van de kerk een altaar.

daar moet je met je actie button drukken en dan schuif de luik oprn en dan kan je erin en ga je naar de volgende level :)

• Zephyer
Op vrijdag 12 april 2002 07:42 schreef ADMK het volgende:

[..]

er staat aan het einde van de kerk een altaar.

daar moet je met je actie button drukken en dan schuif de luik oprn en dan kan je erin en ga je naar de volgende level :)
*hint* Je moet wel zoeken naar de knop :+

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 21:20 schreef ADMK het volgende:

Het enige wat ik verder weet is dat hij Medal of Honor: Team Assault gaat heten.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op vrijdag 12 april 2002 11:08 schreef Offspringfan het volgende:

[..]

Het enige wat ik verder weet is dat hij Medal of Honor: Team Assault gaat heten.
6 nieuwe singleplayer maps (of missies?) waaronder het Ardennenoffensief + 6 nieuwe multiplayer maps dacht ik.

• Masterdam
  • Laatst online: 27-10 18:29

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Ik zit vast bij de training mission :P
Als ik deze heb afgemaakt staat er in de briefing room alleen maar training mission, en na 3x de training mission doen werd ik 't een beetje zat, hoe kom ik verder? :P
Bij Multiplayer kan ik ook nix doen trouwens, alleen een skin uitkiezen. Verder kan ik alleen terug naar de map room, geen server starten of een game joinen...

Specs

Verwijderd

Als je ff onderaan in Afrika kijkt zie je een stipje (ofzo) waar je op kunt klikken :)

• Masterdam
  • Laatst online: 27-10 18:29

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op maandag 22 april 2002 13:40 schreef Offspringfan het volgende:
Als je ff onderaan in Afrika kijkt zie je een stipje (ofzo) waar je op kunt klikken :)
Oooh, ff goed kijken dan :)
Als ik niet snel deze post edit ben ik mensen aan 't neerschieten :)

Specs

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 18:47

JT

VETAK y0

Sorry voor de kick, maar ik ben naast RtCW toch ook maar weer is een andere game gaan spelen :P :D Maar ik ben nou bij de nebelwerfers. Heb alle mannetjes uitgeschakeld. Maar zodra je richting die dingen loopt dan word je opgeblazen door die mijnen en als je langs de weg loopt dan blazen die nebelwerfers je op...hoe kom je daar doorheen ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 17:32 schreef JT het volgende:
Sorry voor de kick, maar ik ben naast RtCW toch ook maar weer is een andere game gaan spelen :P :D Maar ik ben nou bij de nebelwerfers. Heb alle mannetjes uitgeschakeld. Maar zodra je richting die dingen loopt dan word je opgeblazen door die mijnen en als je langs de weg loopt dan blazen die nebelwerfers je op...hoe kom je daar doorheen ?
waar was dat ookalweer? wat moest je precies doen ?

(sorry, alweer een tijdje geleden :P )

• JT

JT

VETAK y0

Zijn die dingen op wielen met 6 lopen met raketten erin die je moet vernietigen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op zaterdag 18 mei 2002 17:32 schreef JT het volgende:
Als je op het veld komt moet je rechts van je de gracht nemen, door sluip je doorheen tot je helemaal aan de rechtekant van het veld bent. Via een paar putten kom je uiterst rechts achteraan bij een bunker waar je dan inkan om zo achter de Nebelwerfers uit te komen en deze op te blazen :)

• JT

JT

VETAK y0

Thanx :)

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

weet iemand hoe ik op de commandline van medal of honor kan komen.
Hij gaat bij in een keer door as ik hem opstart.
Voor de mensen die niet weten wat ik daarmee bedoel. dat is dat schermpie wat je zo heel snel voorbij ziet komen as je het spel opstart

OK BEDANKT ALLEMAAL HIJ DOET HET

• Saekerhett
  • Laatst online: 01:23
Op zondag 19 mei 2002 20:28 schreef gekkenhuis23 het volgende:
Hij gaat bij in een keer door as ik hem opstart
:? :? :?

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 20:29 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

:? :? :?
.

Voor de mensen die niet weten wat ik daarmee bedoel. dat is dat schermpie wat je zo heel snel voorbij ziet komen as je het spel opstart

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 20:42 schreef gekkenhuis23 het volgende:

[..]

.

ik snap het nog steeds niet :?

Verwijderd

oh dat, je bedoelt dat grijze scherm met codetjes als je het spel opstart (dus het eerste wat je te zien krijgt).

lijkt me niet dat je daar bij kan komen, misschien helpt '~' :?

Verwijderd

Ik heb een level uitgespeeld en dan gaat ie hem saven maar hij zegt dan dit

FS_ReadFile with empty name

Wat ken ik daar aan doen dat ie hem wel saved

Verwijderd

he weet iemand of er een cheat is die je automatisch naar het volgende level brengt want anders ken ik niet verder

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Je moet eerst opstarten met parameters achter de snelkoppeling "D:\Electronic Arts\MoHAA\MOHAA.exe" +set ui_console 1 daarna kan je met een welbepaalde toets de console oproepen (weet niet meer welke).

• Zephyer
Op maandag 20 mei 2002 09:44 schreef gekkenhuis23 het volgende:
he weet iemand of er een cheat is die je automatisch naar het volgende level brengt want anders ken ik niet verder
Leg eens uit waar je ergens zit dan.... :?
Cheating is no fun...

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 09:57 schreef zephyer het volgende:

[..]

Leg eens uit waar je ergens zit dan.... :?
Cheating is no fun...
nee fijn dat je dat ook vind. maar ik ken nu helemaal niets meer
ik zit in dat level dat je die 2 kanonnen moet laten bombarderen. als ik dat level uit heb gaat ie hem opslaan en dan gaat ie terug naar windows en dan zegt ie in de console

• Zephyer
Op maandag 20 mei 2002 10:17 schreef gekkenhuis23 het volgende:

[..]

nee fijn dat je dat ook vind. maar ik ken nu helemaal niets meer
ik zit in dat level dat je die 2 kanonnen moet laten bombarderen. als ik dat level uit heb gaat ie hem opslaan en dan gaat ie terug naar windows en dan zegt ie in de console

Dat heeft zeker te maken met :
|:( oke dan....
Eh.... heeft er iemand toevallig een save file voor de jongen... :? Zover ik weet zijn er nl. geen level skipping cheats...
Helaas pindakaas zit ik op m'n werk. Werken met Pinksteren... :(

MW | BF1 Stats

Verwijderd

in iedergeval bedankt alvast

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:57
Ik zit hier in missie 4.
Ik moet nu dus die verkenningspiloot begeleiden naar de verzetsruimte.

Op het einde heb je die kerk enzo maar kan de verzetsplaats niet vinden.

• Animal
Op maandag 20 mei 2002 13:41 schreef dave01 het volgende:
Ik zit hier in missie 4.
Ik moet nu dus die verkenningspiloot begeleiden naar de verzetsruimte.

Op het einde heb je die kerk enzo maar kan de verzetsplaats niet vinden.
Oops ik heb hem al.

Pagina 34 geloof ik bij die kerk
Thnxs

Verwijderd

ik zit in dat level dat je die 2 kanonnen moet laten bombarderen door dat vliegtuig dat is dat level na normandie
als ik dat level uit heb gaat ie hem opslaan en dan gaat ie terug naar windows en dan zegt ie in de console

heeft iemand voor mij een save file van het level erna want ik kan nu niet meer verder. iedere keer gaat ie eruit

• Zephyer
Op maandag 20 mei 2002 13:43 schreef dave01 het volgende:

[..]

Oops ik heb hem al.

Pagina 34 geloof ik bij die kerk
Thnxs
:+
ff zoeken, maar je hebt het gevonden!!! :)

MW | BF1 Stats

• Animal
Ik ben nu bij missie 5 en ik moet dat bazooka team vinde.
WAAR?????

(zal wel eerder voorbij zijn gekomen maar ik kan het dus niet vinden)

• ADMK
Op dinsdag 21 mei 2002 19:02 schreef dave01 het volgende:
Ik ben nu bij missie 5 en ik moet dat bazooka team vinde.
WAAR?????

(zal wel eerder voorbij zijn gekomen maar ik kan het dus niet vinden)
in een van de kapotte gebouwen liggen een paar mensen dood en een bazooka op de grond pak die en je kan weg :)

• Animal
Op dinsdag 21 mei 2002 19:28 schreef ADMK het volgende:

[..]

in een van de kapotte gebouwen liggen een paar mensen dood en een bazooka op de grond pak die en je kan weg :)
Daar boven??

Verwijderd

Dan moet je zeg maar links in die stad en dan het huis op de rechter hoek naar boven. Daar ligt dat bazooka team (dood) met een bazooka :).

Verwijderd

Was wel vreemd, toen ik hem voor de tweede keer ging spelen (dit maal op hard) was het bazooka team ineens in een ander gebouw :?

• redwing
Op dinsdag 21 mei 2002 20:38 schreef Offspringfan het volgende:
Was wel vreemd, toen ik hem voor de tweede keer ging spelen (dit maal op hard) was het bazooka team ineens in een ander gebouw :?
Yep, die zitten ergens in het level, maar hij kan in verschillende gebouwen liggen (meestal aan het begin in dat overhangende gebouw, of aan het eind bij die lange buitentrap.

[removed]

• Animal
Waarom heb ik maar drie medailes???

Ik heb er veel meer verdiend?

iemand hier een verklaring voor?

• ADMK
je moet bepaalde objecten spelen die in de missies moet doen waarvoor je medals krijg die moet je doen en krijg je een medal

• redwing
Op donderdag 23 mei 2002 20:10 schreef dave01 het volgende:
Waarom heb ik maar drie medailes???

Ik heb er veel meer verdiend?

iemand hier een verklaring voor?
Medailles krijg je voor het uitspelen van het spel op elke moeilijkheid, en voor speciale dingen zoals inde duikboot de papieren helemaal achterin meenemen, je tankcrew compleet levend houden etc.

[removed]

• Zephyer
Op vrijdag 24 mei 2002 06:57 schreef redwing het volgende:

[..]

Medailles krijg je voor het uitspelen van het spel op elke moeilijkheid, en voor speciale dingen zoals inde duikboot de papieren helemaal achterin meenemen, je tankcrew compleet levend houden etc.
Ja...maar ik had er een aantal (niet allemaal hoor ;) )
waarvan een aantal plots zomaar verdwenen waren :(
Had de minister van defensie zich bedacht ofzo |:(
(niemand f*cks met Frank de Grave... :P )

MW | BF1 Stats

• Saekerhett
Op maandag 20 mei 2002 10:29 schreef gekkenhuis23 het volgende:
in iedergeval bedankt alvast
Typ eens in de console:
code:
1
maplist

Dan krijg je een lijst met alle maps die je kunt kiezen en spelen, dus ook de volgende waar jij vastzit :)

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 17:19 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

ik denk dat dat het is.... ik heb er geen last van
Gelul is geen bug. Je moet gewoon sneller van die boot af zodra hij namelijk ontploft is dat bruggetje ook weg dus vandaar. Zorg eerst dat je van die boot af bent en schiet dan al die gastjes dood!!!!

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 17:12 schreef DMaarten het volgende:

[..]

Ik kom er niet af, ik kan dat ene bruggetje niet meer vinden waarmee ik er OP ben gegaan de vorige missie :( Ik plant de explosieven, ga naar buiten, vermoord de mannetjes maar ik kom gewoon niet van die duikboot af. Ik heb zelfs al met godmode gekeken zodat ik eens rustig kon kijken zonder dat ik een extra navel in m'n voorhoofd kreeg, maar hij is er gewoon niet ;( bug :?
Je moet gewoon sneller van die boot af zodra hij namelijk ontploft is dat bruggetje ook weg dus vandaar. Zorg eerst dat je van die boot af bent en schiet dan al die gastjes dood!!!!

• NoXiT
  • Laatst online: 03-05 07:33
ik snap er niks van,
tijdens de installatie van mohaa krijg ik op 41% (Amb_M6_TownExt.mp3) de vraag of ik cd2 in de drive wil doen. Doe ik, alleen dan zegt ie dat ie het bestand niet op de specified path kan vinden. Bij een vriend van mij werkt het wel. Het is overigens de legale versie voor de bijdehandjes.....

Specs: Dual WinXp Win98, 700MHzDuron, 288Mb DDRAM, NVidiaTNT2 32 Mb.

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:05

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik zit vast..

Ik moet zo'n G3 piloot naar zo'n hide out brengen van de Maquis ofzo.

Waar is die hide out, ik ben al bij die kerk geweest, maar daar kan ik ook niets vinden.
Bij het laden zie je iets onder gronds, waar is dat?

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op woensdag 03 juli 2002 10:17 schreef Snow_King het volgende:
Ik zit vast..

Ik moet zo'n G3 piloot naar zo'n hide out brengen van de Maquis ofzo.

Waar is die hide out, ik ben al bij die kerk geweest, maar daar kan ik ook niets vinden.
Bij het laden zie je iets onder gronds, waar is dat?
hmm dis best lang geleden ;) , moest je niet aan het einde van die kerk op zo'n knop of iets indrukken zodat er een gang open ging ?

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

ik moet zeggen, op de hoogste moeilijkheidsgraad is het het spel BEST pittig >:)

• SyphOn
  • Laatst online: 06-11 14:10
Op woensdag 03 juli 2002 10:48 schreef SiQDiZ het volgende:
ik moet zeggen, op de hoogste moeilijkheidsgraad is het het spel BEST pittig >:)
Alleen sniper town het laatste level heb ik jammer genoeg lang over gedaan. Ik denk dat er nog wel een optie bij kon met nog een tikkeltje moeilijker.

• redwing
Op woensdag 03 juli 2002 10:22 schreef aftermath het volgende:

[..]

hmm dis best lang geleden ;) , moest je niet aan het einde van die kerk op zo'n knop of iets indrukken zodat er een gang open ging ?
Jep, bij het altaar aan het eind aan de linkerkant zit een knop (licht ook op) :)

[removed]

• PLAE
  • Laatst online: 05-11 09:07
Ik zit in dat level met die Tiger tank waarin je er voor moet zorgen dat de brug niet wordt opgeblazen enzovoort.

Nou zit ik daar mooi hoog en droog(met af en toe wat mannetjes die me van achteren aanvallen). Maar het lukt mij maar niet om telkens de luchtmach op tijd op te roepen. Ik versta er ook niks van wat er allemaal gezegd wordt over de radio (veel herrie).

Is het wel mogelijk om met je verrekijker op alle tanks te mikken want ik heb idee dat ze telkens alleen die tanks die vooraan de brug verschijnen bombarderen.

iemand tips voor die missie ?

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op maandag 08 juli 2002 17:42 schreef PLAE het volgende:
Ik zit in dat level met die Tiger tank waarin je er voor moet zorgen dat de brug niet wordt opgeblazen enzovoort.

Nou zit ik daar mooi hoog en droog(met af en toe wat mannetjes die me van achteren aanvallen). Maar het lukt mij maar niet om telkens de luchtmach op tijd op te roepen. Ik versta er ook niks van wat er allemaal gezegd wordt over de radio (veel herrie).

Is het wel mogelijk om met je verrekijker op alle tanks te mikken want ik heb idee dat ze telkens alleen die tanks die vooraan de brug verschijnen bombarderen.

Je kan er altijd op mikken ja. Kijk met de verrekijker naar de tank, klik met de muis en je hoort "Target Aquired" Ze komen soms wel pas na een tijdje overvliegen.

• Rickyboy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-10 09:50

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Op maandag 08 juli 2002 17:42 schreef PLAE het volgende:

eerst moet je dus die rennende mannetjes knalle, daarna komen de tanks als ik et goed heb en die laat je knallen door de luchtmacht, toen was ik klaar met dat stuk

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

en zorg dat je je tommy-gun vol hebt, want na een tijdje hebben ze er genoeg van en komen ze je halen :) (terwijl je nog steeds tanks moet laten afknallen, was nog best vervelend om 2 kanten tegelijk te moeten bijhouden)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Verwijderd

Ik zit nu in een bos midden in de winter. [censuur]Wat een kutlevel[/censuur]. Er hangt zo'n zware mist, dat ik de snipers niet eens kan zien. En elke stap die ik zet heb ik weer een kogel in me lijf.

Echt zwaar frustrerend. Je kunt ook niet ff hoppa rennen, want dan wordt je zowiezo helemaal aan gort geschoten door de snipers, en tevens loopt mijn opa nog harder dan een getrainde soldaat in Mohaa :P

Verwijderd

ik vond de singleplayer van mohaa niet echt moeilijk maar wel cool er zaten een 2 K*T stukies in de ene was dat sniper level(was eerst 5 minuten waar die gasten nou zaten :9) en dat met die tanks omdat als je met je verekijker aan kijken was ineens een een paarkogel gaten in je rug zaten maar voor de rest was het niet echt super moeilijk

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:24

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik stel hier maar ff de volgende vraag, aangezien ik in diverse topics niet het antwoord heb kunnen vinden op de volgende vraag:

Hoe kun je precies een vote casten?

Bijvoorbeeld kickplayer, mapvote of "stop camping" message.

Ik weet dat je dit in de console moet doen, maar wat moet je dan precies intypen?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Ik zit niet vast maar toch ff een vraag in dit topic :P

Ik heb morgen een kleine LAN thuis met 3/4 mensen.
En nu zoek ik een paar leuke maps daar voor.
Iemand een goede site :?
Ik kom over dezelfde tegen, stuk of 4...

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Op woensdag 17 juli 2002 22:45 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik zit nu in een bos midden in de winter. [censuur]Wat een kutlevel[/censuur]. Er hangt zo'n zware mist, dat ik de snipers niet eens kan zien. En elke stap die ik zet heb ik weer een kogel in me lijf.

Echt zwaar frustrerend. Je kunt ook niet ff hoppa rennen, want dan wordt je zowiezo helemaal aan gort geschoten door de snipers, en tevens loopt mijn opa nog harder dan een getrainde soldaat in Mohaa :P
Is inderdaad een vervelend stukje. Maar volgens mij is het in MOHAA ook zo dat als je rennen uitzet je sluipend kan lopen met CTRL ofzo. DUs je moet rennen uitzetten en heel stiekem op ze aflopen. Vaak is het een keerjte lopen... Boem... 2e keer boem. Derde keer zie je hem en de vierde keer heb je hem :D

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:24

Sagat

Is pappa x2!

Niet echt inhoudelijk deze vraag, maar goed. Is het mogelijk om met de nederlandse versie engelse schermteksten te krijgen? En zo nee, weet iemand waar de uk/us versie te koop is? Liefst in regio A'foort.

10 second ninja DONE

Verwijderd

hallo,

Heb het spel nu ook (leuk spel trouwens!!)
Nu wil ik gaan multiplayeren. Op ons thus netwerkje gaat het allemaal goed. Maar als ik op een server wil komen lukt dat maar niet. Heb ook de nieuwe patch.

Weet iemand hoe dit komt?

bedank

• THPSrulez
  • Laatst online: 31-10 10:10

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

Op dinsdag 23 juli 2002 22:09 schreef Promo het volgende:
hallo,

Heb het spel nu ook (leuk spel trouwens!!)
Nu wil ik gaan multiplayeren. Op ons thus netwerkje gaat het allemaal goed. Maar als ik op een server wil komen lukt dat maar niet. Heb ook de nieuwe patch.

Weet iemand hoe dit komt?

bedank
Welke melding krijg je dan?

Verwijderd

deze melding krijg ik: Server connection timed out

Verwijderd

Op mijn computer doet internet het wel met v1.1

Maar op mijn broertjes computer niet, v1.0 (maar zonder ingebouwde browser)wel, gebruik hier de "no cd" bij.

Ik denk dat ik dan ook de "no cd"moet gaan vinden voor v1.1 voor mijn broertjes computer

Zal dit het zijn?

• Zephyer
Op donderdag 25 juli 2002 12:43 schreef Promo het volgende:
Op mijn computer doet internet het wel met v1.1

Maar op mijn broertjes computer niet, v1.0 (maar zonder ingebouwde browser)wel, gebruik hier de "no cd" bij.

Ik denk dat ik dan ook de "no cd"moet gaan vinden voor v1.1 voor mijn broertjes computer

Zal dit het zijn?
Hoe vindt je je servers ??
Via Gamespy of voor The All Seeying Eye ??
Bij de laatste kan je nl. aangeven dat hij moet filteren op alle servers met bep. versies (bijv. 1.1 )

(Bij gamespy weet ik dit niet, gebruik ik nooit :) )

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 23:01 schreef Tuxus het volgende:
Met welke toets maak je screen zonder dat je ze in paint hoeft te plakken?
volgens mij was dit de F11 of F12 toets

:)

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 12:57 schreef zephyer het volgende:

[..]

Hoe vindt je je servers ??
Via Gamespy of voor The All Seeying Eye ??
Bij de laatste kan je nl. aangeven dat hij moet filteren op alle servers met bep. versies (bijv. 1.1 )

(Bij gamespy weet ik dit niet, gebruik ik nooit :) )
Geen van deze 2, ik wil gewoon die in frame browser gebruiken.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11 19:39
ik zit nu in dat level met de tiger tank en die brug, maar daar kom ik maar niet voorbij. heeft iemand effe een savegame vlak nadat het gelukt is al de vijandelijk tanks uit te schakelen?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Op zondag 28 juli 2002 11:46 schreef Breepee het volgende:
ik zit nu in dat level met de tiger tank en die brug, maar daar kom ik maar niet voorbij. heeft iemand effe een savegame vlak nadat het gelukt is al de vijandelijk tanks uit te schakelen?
Dat stukje is niet moeilijk door die tanks, maar door die soldaten die naar de brug lopen om hem op te blazen. Gewoon eerst die ventjes dood dan de tanks. Dan wat ventjes achter je molle en dan weer de soldaten en weer de tanks. IS te doen hoor.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

• Brent
Op zondag 28 juli 2002 12:02 schreef _Xenad_ het volgende:

[..]

Dat stukje is niet moeilijk door die tanks, maar door die soldaten die naar de brug lopen om hem op te blazen. Gewoon eerst die ventjes dood dan de tanks. Dan wat ventjes achter je molle en dan weer de soldaten en weer de tanks. IS te doen hoor.
die ventjes zijn juist het makkelijke, daar hebbik geen problemen mee. allen die tanks opblazen lukt me niet snel genoeg. ik heb het al een keer of 20 geprobeerd en steeds wordt mijn tank stukgeschoten. de airsupport komt niet snel genoeg ofzow, maar ik kom er dus niet door. dus als iemand een savegame heeft, graag.

• Saekerhett
Op donderdag 25 juli 2002 18:37 schreef Promo het volgende:

[..]

Geen van deze 2, ik wil gewoon die in frame browser gebruiken.
Jah kopen het spel, dan kan je zonder problemen met 1.11 multiplayer doen...

• Brent
heeft dan niemand een savegame van het level na de tiger tank en de brug? ik kan namelijk echt niet verder zo. bvd (oh, en ik spel met de gewone 1.0 versie.

Verwijderd

zo moeilijk is dat veldje toch nie joh?

gewoon verrekijkertje pakken, zorgen dat je een radio hebt, tanks in het vizier en vragen om een luchtaanval en klaar ben je
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.