Toon posts:

Medal of Honor - Zit je vast stel hier je vragen

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.556 views sinds 30-01-2008

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-11 22:33
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1015024322
ik zit daar vast en ik heb iedereen gekilled die ik heb gezien,wie wee hoe ik verder kom :?
* KIMBLE kan geen uitgang vinden ;(

Verwijderd

ff twee vraagjes: hoe ren je?

En ik zit vast bij een kerk in missie 4. Mijn kompas zegt dat ik door de kerk moet, maar er is geen uitgang, hoe kom ik veder?

Verwijderd

Bidden voor een uitweg...

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 00:15 schreef KIMBLE het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1015024322
ik zit daar vast en ik heb iedereen gekilled die ik heb gezien,wie wee hoe ik verder kom :?
* KIMBLE kan geen uitgang vinden ;(
Heb je de raketwerper uit het huis aan de rechterkant genomen? Daarna gaat het hekje open...

Verwijderd

Ik zoek een server om online te spelen kan iemand me opweg helpen.
Zoeken op Google met trefwoorden als:
Medal of honor servers of medal of honor online etc werkt niet echt.
Ik heb wel een kopie dus mischien kan ik wel geeneens online spelen met de kopie weet iemand dat?

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 00:32 schreef Baba het volgende:

En ik zit vast bij een kerk in missie 4. Mijn kompas zegt dat ik door de kerk moet, maar er is geen uitgang, hoe kom ik veder?
Aan het einde van de kerk heb je een groot altaar en daar moet je de action button op proberen (e). dan gaat dat altaar opzij en kan jij in een geheime gang. Dan ben je bijna bij het einde.

• Zephyer
  • Laatst online: 24-10 10:49
Op zaterdag 02 maart 2002 00:32 schreef Baba het volgende:

Bij het altaar heb je een tafel.... kniel ernaast en kijk onder de rand v.d. tafel... zit een knopke... ;)
Op zaterdag 02 maart 2002 01:42 schreef Capitol_Gee het volgende:
Ik zoek een server om online te spelen kan iemand me opweg helpen.
Zoeken op Google met trefwoorden als:
Medal of honor servers of medal of honor online etc werkt niet echt.
Ik heb wel een kopie dus mischien kan ik wel geeneens online spelen met de kopie weet iemand dat?
Ga eens naar http://www.udpsoft.com/eye/
Download hier "the all seeying eye" en start deze op....
+ 150 servers tot je beschikking (is hetzelfde als Game spy maar dan zonder reklame) :P

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Ik denk dat ik toch aardig ver ben alleen ik kom hier niet verder:
Ik moet documentatie vinden over een grote tank. Ik heb iedereen vermoordt maar ik kan de documentatie van de tank niet vinden bij MOHaa. Kan iemand mij vertellen waar dit ligt?

• Kwistnix
  • Laatst online: 07-11 11:16
In de kelder van het eerste huis geloof ik...

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 00:46 schreef FallenAngel666 het volgende:
In de kelder van het eerste huis geloof ik...
Ik kan me herinneren dat ik daar een mannetje heb vermoordt maar ik kom daar niets tegen. :'(

Verwijderd

Thanx fallen angel :))

Het lag daar :)

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 03 maart 2002 00:47 schreef MeKnowHow het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat ik daar een mannetje heb vermoordt maar ik kom daar niets tegen. :'(
gebruik je kompas. ;) volgens mij moet je trouwens in de kelder zijn.

Nog een tipje voor iedereen die het spel heeft gespreeld maar Saving Private Ryan nog niet heeft gezien: kijk die film eens!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
ik heb de detonator xp drivers geinstalleerd maar nog steeds start het spel in een venster op :?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

• Fuelke
  • Laatst online: 11:48

Fuelke

Forza Ferrari

Op zondag 03 maart 2002 12:46 schreef joostve het volgende:
ik heb de detonator xp drivers geinstalleerd maar nog steeds start het spel in een venster op :?
Als je gaat spelen ook? Want dat hij de console opstart in een venster is normaal hoor. Heb net ff gekeken in de opties en daar staat niks tssn om te schakelen naar window of fullscreen

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Ik kom weer niet verder .. Een grote tank die op ons afkomt en daarna mijn mannen neerschiet. Ik moet denk ik in de tank zien te komen maar ik weet niet hoe. Iemand een tip? :)

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11 18:25
Op zaterdag 02 maart 2002 01:47 schreef Capitol_Gee het volgende:

[..]

Aan het einde van de kerk heb je een groot altaar en daar moet je de action button op proberen (e). dan gaat dat altaar opzij en kan jij in een geheime gang. Dan ben je bijna bij het einde.
flauw hoor, dat je op dat altaar moet duwen, leuk
ongeveer het eerste dat ik probeerde was van alle kanten
met de use knop kijken of er iets gebeurde
dat altaar licht tenslotte niet voor niets op
het ding gaf echter geen krimp
dus ik overal gezocht, toen gelezen dat ik toch via dat altaar moest, en dan tig keer geprobeerd tot ie eindelijk
open ging
bah, maar ik kan weer verder in elk geval

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Klote Tank schiet ons ieder keer overhoop... Ik weet echt niet meer wat ik moet doen ... |:(

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 12:14 schreef MeKnowHow het volgende:
Klote Tank schiet ons ieder keer overhoop... Ik weet echt niet meer wat ik moet doen ... |:(
Ik weet niet welk level je bent (kheb het zelf al uitgespeeld :D). Maar als je met de bazokaa (of hoe heet dat ding, Panzerfaust ozzo) op die tank begint te raggen (keer of 5), is dat niet genoeg?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:58
Op maandag 04 maart 2002 12:56 schreef Berran het volgende:

[..]

Ik weet niet welk level je bent (kheb het zelf al uitgespeeld :D). Maar als je met de bazokaa (of hoe heet dat ding, Panzerfaust ozzo) op die tank begint te raggen (keer of 5), is dat niet genoeg?
Ik denk dat ie inderdaad dat level bedoelt. Zodra je de tank ziet met je panzerfaust erop schieten (De eerste keer kun je hem door het huis aan de linkerkant raken) 3* raken, ff schuilen, nog een keertje raken, weer schuilen en daarna heb je hem.
In het huis van waaruit je de tank als eerste ziet ligt trouwens een panzerfaust en een paar granaten.

[removed]

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Hoe kan dat nou? Ik heb hem net uisgespeeld zonder enige hulp of wat dan ook. Gewoon een beetje zoeken, en goed naar je kompas kijken. :z

Juist

• redwing
Op maandag 04 maart 2002 13:39 schreef Jeldert het volgende:
Hoe kan dat nou? Ik heb hem net uisgespeeld zonder enige hulp of wat dan ook. Gewoon een beetje zoeken, en goed naar je kompas kijken. :z
Yep, ik heb hem ook zonder problemen uitgespeeld, ben alleen dat bazooka-team 10* voorbijgerend :Z

[removed]

Verwijderd

Yepp thanx :) Ik dacht dat ik erin moest klimmen :)
Je moest het gewoon 3 keer raken :) Nu de snipers afmaken >:)

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 14:31 schreef redwing het volgende:

[..]

Yep, ik heb hem ook zonder problemen uitgespeeld, ben alleen dat bazooka-team 10* voorbijgerend :Z
Tis mij ook wel zonder hulp gelukt, op medium een paar daagjes niet zo intensief gamen...

Dat level met die sniper (Sniper's last stand ozzo) is :r, moeilijk!!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

snipers last stand is op HARD echt zoooooooo lastig.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op maandag 04 maart 2002 17:40 schreef Dionysos het volgende:
snipers last stand is op HARD echt zoooooooo lastig.
Daar vreesde ik al voor. Heb ondertssn MoHAA al 2x uitgespeeld op de vorige niveaus, ben er dan aan begonnen op hard en ondertssn al héél véél keer opnieuw moeten beginnen. Net de bunker op Omaha beach afgewerkt.

Verwijderd

ff een probleempie.....
Ik d8 gisteren ....krijg lekker de t*r!ng EA :r ik ga niet meer w8ten op die klotepatch en gebruik gewoon die file om de code ff om te zetten >:) ....degene die het gedaan hebben weten wel wat ik bedoel ...file 1,file 2 en file 3 allemaal ok 8-) ,maarja dan moet degene waar je bijna altijd mee speelt het natturlijk ook ff doen anders kan je niet meer tegen elkaar spelen
Maar daar ging het mis...het spel is nu keurig 1.1,maar hij kan geen axis meer kiezen bij mp .
Weet iemand wat dat kan wezen ....
alvast bedankt

Ps : sorry voor het taalgebruik ,maar ea verdient niet anders :(

• redwing
Op maandag 04 maart 2002 16:31 schreef Berran het volgende:

[..]

Tis mij ook wel zonder hulp gelukt, op medium een paar daagjes niet zo intensief gamen...

Dat level met die sniper (Sniper's last stand ozzo) is :r, moeilijk!!
Inderdaad, heb hem op medium gehaald, en dat was toch een van de lastigste stukken. Ik ben nu op hard bezig, en dat is toch nog een stukkie moeilijker :)

[removed]

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Gewoon rustig aan doen en veel saven.
sniper voor sniper.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op dinsdag 05 maart 2002 10:36 schreef Dinictus het volgende:
Gewoon rustig aan doen en veel saven.
sniper voor sniper.
Ja, dat probeer ik ook te doen, tot je argeloos een klein beetje vanachter een hoekje komt. Krijg je direct een kogel door je en als je hem dan niet meteen ziet mag je opnieuw beginnen.

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

ja als je echt heel de tijd gesniped wordt zonder dat je de sniper kan lokaliseren, moet je gewoon ff ergens anders naartoe rennen. Het is echt wel te doen hoor dat level.

Veel proberen.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op dinsdag 05 maart 2002 11:53 schreef Dinictus het volgende:
ja als je echt heel de tijd gesniped wordt zonder dat je de sniper kan lokaliseren, moet je gewoon ff ergens anders naartoe rennen. Het is echt wel te doen hoor dat level.

Veel proberen.
Al twee maal gedaan, ben nu aan het spelen op het moeilijkste niveau maar daar zit ik nog maar aan de Nebelwerfer hunt.

Verwijderd

Bij medal of honor:
inside the u529
Dit level lukt me niet, ik schiet al die ventjes neer en plaatst die 2 bommen, dan moet je binnen 75 tellen GONE zijn, maar waar moet ik in godsnaam heen??

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op dinsdag 05 maart 2002 16:12 schreef sjef het volgende:
Bij medal of honor:
inside the u529
Dit level lukt me niet, ik schiet al die ventjes neer en plaatst die 2 bommen, dan moet je binnen 75 tellen GONE zijn, maar waar moet ik in godsnaam heen??
Nogmaals dan maar: gewoon terug naar waar je de U-529 binnengekomen bent, op het dek springen en dan maken dat je op de kade staat.

Vergeet niet het manifest van de bemanning mee te nemen, dat ligt in een kamer achter die waar je 1 van de twee explosieven moet plaatsen. Neem het manifest en je verdient een extra medaille :)

Heb BTW bijna alle medailles, enkel de Gold Star nog (of zoiets als ik het game uit heb op het hoogste niveau :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:02

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nou ik mag het nu ook zeggen.

Wat een ontzettend maar dan ook een ontzettend brak einde zeg, tering zeg.

Totaal oordeel: 5.

Spel speelt echt brak naar mijn idee, lopen gaat traag en springen kan niet. Daarnaast kun je iemand 10x in zijn been schieten en slechts 1x in zijn hoofd (even voor de duidelijkheid, ben dan realistisch genoeg en laat iemand op de grond liggen oid).
Enige echte pluspunt naar mijn idee: De levels zijn wel echt kwijlend goed :P

Oftewel, budgetbakversie voor mij :P

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Heb vooral de indruk dat als je vanop verdere afstand schiet en je raakt hem onderin durven ze inderdaad nog wel eens rechtkrabbelen. Soms heb je net het omgekeerde: zo kan je op bepaalde momenten iemand met de Springfield of Kar snipergun neerschieten door enkel z'n arm of schouder te raken.

Het einde mocht idd wat beter, nog een extra woordje van kolonel Hargrove had wel gemogen. Hij heeft er zelf geen goed oog in lijkt het in de briefing van Mission 6: "Whatever happens, it was a pleasure working with you lieutenant Powell" (of zoiets)

Verwijderd

By the way voor een fps boost moet je gewoon SHADOWS uitzetten! >:) Dankzij dit gaat alles nu stukken sneller :)

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 23:19
[quote]Op woensdag 06 maart 2002 22:36 schreef Fuelke het volgende:
"Soms heb je net het omgekeerde: zo kan je op bepaalde momenten iemand met de Springfield of Kar snipergun neerschieten door enkel z'n arm of schouder te raken".

Zo werkt het ook! Als je een 7,92 of 30-03 kogel in bijv je arm krijgt is er normaliter niets mee van je arm over......Kan me best voorstellen dat je dan niet meer op wilt staan.....

Verwijderd

Hi

Ik heb een probleem met het opstarten van M.O.H 2!!!
Iedere keer als ik M.O.H 2 opstart krijg ik een OPENGL fout !!!
Volgens mijn vrienden moet ik gewoon de nieuwste driver van mijn grafische kaart downloaden... heb ik al gedaan en geinstallerd maar krijg het fout meding weer!!!
Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen...

Mij sys:
Pentuim3 550 Mhz
256 MB ram
Nvidia Gforce 2 MX 400 64MB DDR
60 GB Hardeschijf

zou zonder zijn als ik zo'n vette game niet kan spelen :'(

PLEASE help me

• Zephyer
Op donderdag 07 maart 2002 11:09 schreef Square het volgende:
Hi

Ik heb een probleem met het opstarten van M.O.H 2!!!
Iedere keer als ik M.O.H 2 opstart krijg ik een OPENGL fout !!!
:? :? :? :? Medal of Honer 2 :? :? :? :?
Eh..... ja :D

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Medal of Honer allied assult :P oke ...

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 23:19
Wat is die melding dan? Kan je geen screenie plaatsen oid :?

• Saekerhett
  • Laatst online: 12:53
Op donderdag 07 maart 2002 14:04 schreef Square het volgende:
Medal of Honer allied assult :P oke ...
Eh nee...

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
M.O.H. 2! Vaag dit, maargoed. :?

Spel vond ik een dikke 7 waard. Het einde vond ik tering spannend en was met flink veel vocht in de bilnaad wel te doen.

Op een paar kleine punten na ben ik zeer te spreken over deze game. Vooral de sceneries en realistische dialogen en characters hebben dit spel naar mijns inziens naar een hoger niveau getild. Alleen het outro filmpje viel natuurlijk wel tegen ja. Na zo'n inspanningen verwacht je een mooie film, maargoed dat heeft mijn oordeel maar met 0.1 punt beinvloed.

Dit was effe mijn mening :)

• CyberTijn
  • Laatst online: 19-09 15:56
Ik zit in dat level dat je die informatie over die tank moet vinden.

Die heb ik dus gevonden, maar daarna moet je dus via een klein weggetje weer foetsie. Probleem is dat ik daar gruwelijk wordt afgeknald, en ik heb ook niet genoeg munitie.
Ik vind het zooooo verschrikkelijk triest heh. Je kijkt eerst over dat hele veld heen, en geen ventje te bekennen. Je loopt dan een klein stukje door en vervolgens lopen er 2 achter je, en dat gaat oneindig lang door!!! OHHH EA WAT ZIJN JULLIE GRUWELIJK TRIESTE TERING LEIERS!

anyway, wie weet de GOD mode cheat ? want ik kom niet verder zo, jammer maar helaas.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op donderdag 07 maart 2002 19:43 schreef CyberTijn_ het volgende:
Ik zit in dat level dat je die informatie over die tank moet vinden.

Die heb ik dus gevonden, maar daarna moet je dus via een klein weggetje weer foetsie. Probleem is dat ik daar gruwelijk wordt afgeknald, en ik heb ook niet genoeg munitie.
Ik vind het zooooo verschrikkelijk triest heh. Je kijkt eerst over dat hele veld heen, en geen ventje te bekennen. Je loopt dan een klein stukje door en vervolgens lopen er 2 achter je, en dat gaat oneindig lang door!!! OHHH EA WAT ZIJN JULLIE GRUWELIJK TRIESTE TERING LEIERS!

anyway, wie weet de GOD mode cheat ? want ik kom niet verder zo, jammer maar helaas.
Je moet blijven gaan idd omdat de honden blijven komen. Zelf heb ik wel atijd munitie genoeg over om wat in het rond te schieten en ze een beetje te raken. Probeer echter niet te mikken, daardoor verlies je teveel tijd. Anyway als je het echt niet meer ziet zitten typ je DOG in in de console (= god mode). BTW, heb je die 2 KoningsTiger tanks rond het landgoed ook opgeblazen?

Verwijderd

Hoeveel van mijn kornuiten moet ik in leven houden om in die tank te kunnen rondrijden? Ik kom dus bij die tank aan met 1 hospik en 1 gewone GI, plus mezelf natuurlijk maar ik kom die tank niet in. Heb ik misschien 1 menneke teveel verloren onderweg??

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op donderdag 07 maart 2002 21:19 schreef Pureoptical het volgende:
Hoeveel van mijn kornuiten moet ik in leven houden om in die tank te kunnen rondrijden? Ik kom dus bij die tank aan met 1 hospik en 1 gewone GI, plus mezelf natuurlijk maar ik kom die tank niet in. Heb ik misschien 1 menneke teveel verloren onderweg??
Ga gewoon naar de tank toe, een van de anderen zal zeggen "Lets get into this tank and get out of here" (of iets dergelijks) Heb al een paar keer gehad dat ik al aan de tank stond en dat zij nog kwamen aangehinkt :) Als je tijdens het level teveel man kwijtgeraakt verschijnt dat meteen in beeld en krijg je ook het scherm "Missie mislukt".

Verwijderd

Allied Assault:

Ik zit vast bij missie/level "The Command Post". Daar heb ik dus bijna al me taken verricht op 1 na..stealing the battle plans. Ik kan ze niet vinden en heb al die 2 of 3 huisjes doorgekamd en de bijliggende grond eromheen.

Weet iemand waar ze te vinden zijn. Misschien kijk ik er gewoon 100 keer overheen ofzo.. :?

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op vrijdag 08 maart 2002 11:17 schreef Clyde het volgende:
Allied Assault:

Ik zit vast bij missie/level "The Command Post". Daar heb ik dus bijna al me taken verricht op 1 na..stealing the battle plans. Ik kan ze niet vinden en heb al die 2 of 3 huisjes doorgekamd en de bijliggende grond eromheen.

Weet iemand waar ze te vinden zijn. Misschien kijk ik er gewoon 100 keer overheen ofzo.. :?
Hmm, liggen ze niet ergens in de buurt van de bibliotheek, tweede verdieping, en dan nog ergens de trap op. Zal het zometeen eens gaan spelen, dan vis ik wel ff uit waar ze liggen.

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 07:57

creative8500

freedom.

Ik kan Ohmaha Beach niet vinden :?

ik dacht bij het derde lijk links, of was het nu rechts?

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op vrijdag 08 maart 2002 15:12 schreef cREATiVe8500 het volgende:

Doorgaan in de richting vanwaar je beschoten wordt dan kom je vanzelf bij het kiezelstrand.

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 15:04 schreef Fuelke het volgende:

[..]

Hmm, liggen ze niet ergens in de buurt van de bibliotheek, tweede verdieping, en dan nog ergens de trap op. Zal het zometeen eens gaan spelen, dan vis ik wel ff uit waar ze liggen.
Thanx, dat zou leuk zijn :)

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 15:12 schreef cREATiVe8500 het volgende:

Je moet je eigen manschappen gebruiken als loopbrug om droog op het strand te komen BTW...er liggen er toch zat :)

En dan in een rush naar de greppel lopen :?

Suc6 >:)

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Op vrijdag 08 maart 2002 11:17 schreef Clyde het volgende:
Allied Assault:

gebruik gewoon even je compas (ding linksbovenin)
Dan loop je er zo naar toe.

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 17:04 schreef Dionysos het volgende:

[..]

gebruik gewoon even je compas (ding linksbovenin)
Dan loop je er zo naar toe.
Uhm..jah dat had ik ook al door ;) ..alleen helpt dat jammer genoeg niet erg veel. Ik vind the battle plans daardoor nog niet. Ik moet echt een exacte locatie hebben.

• redwing
Op vrijdag 08 maart 2002 17:12 schreef Clyde het volgende:

[..]

Uhm..jah dat had ik ook al door ;) ..alleen helpt dat jammer genoeg niet erg veel. Ik vind the battle plans daardoor nog niet. Ik moet echt een exacte locatie hebben.
Normaal gesproken sta je er dan toch recht voor. Als dat niet het geval is ff kijken of je niet een verdieping lager/hoiger kunt komen :)

[removed]

Verwijderd

Ik heb het al gevonden ;)
Kwam het per toeval tegen. In iedergeval thanx voor het (eventuele) zoeken.

Verwijderd

bij dat sniperlevel moet je gewoon op een open plek gaan staan. dan wordt je neer geschoten maar je mmoet gewoon naar je kompas kijken. er komt een rode vlek van welke kant je geraakt wordt. je load e game weer en schiet die sniper neer. je weet immers waar die dan zit.schiet em neer, saven en het begoint weer van voren 8-)

Verwijderd

Ik zit nu ondergronds bij de Duitsers. Ik heb een gasmasker op en heb het gas vrijgelaten. Iedereen is dus bij deze dood >:) Maar nu komt het: ik moet ergens een bom platsen. Ik zie dat ik geen bommen bij me heb en ik kan ook nergens een spot vinden waar ik de bom moet plaatsen. Er is wel een deur maar die wil niet open gaan. Wat doe ik verkeerd? :?

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op zaterdag 09 maart 2002 10:22 schreef MeKnowHow het volgende:
Ik zit nu ondergronds bij de Duitsers. Ik heb een gasmasker op en heb het gas vrijgelaten. Iedereen is dus bij deze dood >:) Maar nu komt het: ik moet ergens een bom platsen. Ik zie dat ik geen bommen bij me heb en ik kan ook nergens een spot vinden waar ik de bom moet plaatsen. Er is wel een deur maar die wil niet open gaan. Wat doe ik verkeerd? :?
Je hebt wellicht dat ventieltje opengedraait of heb je gewoon de tank lek geschoten? Indien het eerste het geval is, dan kan je aan de overkant een bom plaatsen, maar dat je geen explosieven meehebt dat klopt niet echt volgens mij, want die heb je normaal gezien al van bij het begin van de missie. Heb je wel explosieven kunnen plaatsen op de benzine-leidingen eerder in de missie?

• redwing
Op vrijdag 08 maart 2002 20:10 schreef starmania het volgende:
bij dat sniperlevel moet je gewoon op een open plek gaan staan. dan wordt je neer geschoten maar je mmoet gewoon naar je kompas kijken. er komt een rode vlek van welke kant je geraakt wordt. je load e game weer en schiet die sniper neer. je weet immers waar die dan zit.schiet em neer, saven en het begoint weer van voren 8-)
Tja, dan wordt ie wel heel saai hoor :)
Verder viel me in dat level op dat het bazooka team dus niet per se in dat huis aan het begin zit. Ik kwam ze net tegen in een huis bijna bij het eind (waar je die buitentrap omhoog hebt net voor het hek). Verder is dat hek wel heel massief. Ik om het hoekje wachten totdat die duitsers het hek open maken, kan ik alleen dat hek raken :( Je krijgt trouwens ook kogelgaten als je tussen de spijlen door probeert te schieten , maar dan wel in de ruimte tussen de spijlen :?

[removed]

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 15:36 schreef redwing het volgende:

[..]

Verder viel me in dat level op dat het bazooka team dus niet per se in dat huis aan het begin zit. Ik kwam ze net tegen in een huis bijna bij het eind (waar je die buitentrap omhoog hebt net voor het hek). Verder is dat hek wel heel massief. Ik om het hoekje wachten totdat die duitsers het hek open maken, kan ik alleen dat hek raken :( Je krijgt trouwens ook kogelgaten als je tussen de spijlen door probeert te schieten , maar dan wel in de ruimte tussen de spijlen :?
probeer eens met de bewuste bazooka op het hek te schieten :Y)

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 15:36 schreef redwing het volgende:

[..]

Wanneer die Duitsers het hek komen openmaken moet je toch doorkunnen?

Verwijderd

ik ben na saving private ryan( >:) )maar weer gaan moh:AA'en en ik heb nu heel vaak "connection server timed out" wat is dit en heb ik hiervoor de patch nodig zo ja waar zo nee ik wil de patch any way
en hoe doe ik dit

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 11:06 schreef Fuelke het volgende:

[..]

Je hebt wellicht dat ventieltje opengedraait of heb je gewoon de tank lek geschoten? Indien het eerste het geval is, dan kan je aan de overkant een bom plaatsen, maar dat je geen explosieven meehebt dat klopt niet echt volgens mij, want die heb je normaal gezien al van bij het begin van de missie. Heb je wel explosieven kunnen plaatsen op de benzine-leidingen eerder in de missie?
Ik heb eerst het ventieltje opengedraaid aan beide kanten. Toen iedereen doodging kwam ik maar niet verder. Even kijken of ik nu de bom wel ergens kwijt kan.

Verwijderd

ik zit met een schuld gevoel , is een andere cross-hair nou wel eerlijk of niet eerlijk (eigelijk cheaten dus)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2153570913

het is een mod , dus standaart is het niet :? jullie mening

• redwing
Op zaterdag 09 maart 2002 17:20 schreef TweakFreaker het volgende:

[..]

Wanneer die Duitsers het hek komen openmaken moet je toch doorkunnen?
Kom er ook wel zonder problemen voorbij, maar viel me op dat je niet door het hek heen kon schieten, en dat je kogelgaten tussende spijlen kunt krijgen :)

Dat het met die bazooka ook kan had ik ook al door, maar da's zo zonde van die granaat ;)

[removed]

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
hey menzen ik speel al de hele tijd omaha beach en ik zit te piekeren kan je ook in een andere boot zitten dan de hele tijd dezelfde??? :?

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 20:02 schreef DazZta het volgende:
ik zit met een schuld gevoel , is een andere cross-hair nou wel eerlijk of niet eerlijk (eigelijk cheaten dus)

[afbeelding]

het is een mod , dus standaart is het niet :? jullie mening
mijn mening is standaard >:)

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 22:19 schreef ADMK het volgende:
hey menzen ik speel al de hele tijd omaha beach en ik zit te piekeren kan je ook in een andere boot zitten dan de hele tijd dezelfde??? :?
driewerf neen :)

• ADMK
das is echt klote :'(

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 22:20 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

mijn mening is standaard >:)
watevar >:) , maar kan iemand me nou zeggen of dit cheaten is of niet ?

• redwing
Op zaterdag 09 maart 2002 22:38 schreef DazZta het volgende:

[..]

watevar >:) , maar kan iemand me nou zeggen of dit cheaten is of niet ?
Lijkt me niet. Lijkt me nl. niet echt een voordeel tov. de anderen, ziet er hooguit leuk uit :)

[removed]

• ADMK
yeah er komt op de officele site van mohaa een level editor dan ga ik utah beach maken >:)

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:15
Jezus, wat is dit spel makkelijk zeg. :Z
Ik spel hem in 4 avondjes op level hard uit.

Alleen die snipertown was een beetje rot om door te komen maar voor de rest issie veeeeeel te makkelijk ! :(

• redwing
Probeer maar eens een keertje te spelen op hard en dan natuurlijk wel zonder constant te saven >:)

[removed]

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 23:06 schreef redwing het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Lijkt me nl. niet echt een voordeel tov. de anderen, ziet er hooguit leuk uit :)
mwa , die stip is zo precies dat ik met een machine geweer iemand vanuit de kerktoren dood schoot , en probeer dat maar eens met de standaart icoon :r dat icoon is dan groter dan de vijand zelf ! :o

• redwing
Op zondag 10 maart 2002 10:24 schreef DazZta het volgende:

[..]

mwa , die stip is zo precies dat ik met een machine geweer iemand vanuit de kerktoren dood schoot , en probeer dat maar eens met de standaart icoon :r dat icoon is dan groter dan de vijand zelf ! :o
Nooit problemen mee eigenlijk. Heb gisteren Sniper Town met alleen gebruik maken van mijn machinegeweer gehaald :)

[removed]

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 13:56 schreef redwing het volgende:

[..]

Nooit problemen mee eigenlijk. Heb gisteren Sniper Town met alleen gebruik maken van mijn machinegeweer gehaald :)
ik bedoel multiplayer , ik had iemand vanuit de kerktoren dood geschoten niet iemand der uit geschoten ;)

• redwing
:z Maar ook daarbij lukt me dat regelmatig :) Maar inderdaad kan ik me voorstellen dat je er dan iets profijt van kunt hebben. Ik vind het iig wel kunnen, maar er zullen er ook zijn die dat niet vinden :)

[removed]

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:56
ik ben echt erg, ik zit vast in de basic training!

bij die granaten gooien kom ik niet verder!
ik gooi met de rechterknop, w8 meer dan 10 seconde, en gooi, hij haalt nooit het achterste gebouwtje, ik heb iedere hoe al geprobeerd, maar hij komt hoogstens tegen de onderkant, kan ik de training skippen??

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Heeft iemand iets van een walkthrough voor dat snipertown gedoe, ik heb gewoon niet eens zin om uit te gaan zoeken waar al die eikels zitten... het is gewoon te irritant, voor met mijn grafische instellingen moet ik echt aan 1 roze pixel tussen de bladeren door zien dat daar een kereltje zit.

Heeft iemand screenshots met die locaties van die snipers? Het is gewoont irritant, en echt het slechtste level ooit gemaakt...

• redwing
Op zondag 10 maart 2002 17:27 schreef Maverick het volgende:

ik gooi met de rechterknop, w8 meer dan 10 seconde, en gooi, hij haalt nooit het achterste gebouwtje, ik heb iedere hoe al geprobeerd, maar hij komt hoogstens tegen de onderkant, kan ik de training skippen??
Andere muisknop :? Rechter is onderhands gooien, linkerknop is bovenhands -> verder gooien.

[removed]

• Maverick
Op zondag 10 maart 2002 17:36 schreef redwing het volgende:

[..]

Andere muisknop :? Rechter is onderhands gooien, linkerknop is bovnhands -> verder gooien.
meen je dat?? ik dacht dat links kort was, en rechts variabel! :?

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11 13:38
Ik zit al in de 4e missie maar ik heb nog niet veel duitse wapens gehad. Ik kan alleen wapens pakken met de actie knop e. Ik heb de mp40, mg42, pantzerschreck alleen nog maar gehad.Of komen de andere wapens nog.

• Maverick
Op zondag 10 maart 2002 17:37 schreef Maverick het volgende:

[..]

gelukt tnx!

• redwing
Op zondag 10 maart 2002 17:37 schreef Maverick het volgende:

[..]

Zijn beide variabel, alleen is links bovenhands en rechts onderhands. Maar bij beid geldt dat hoe langer je de muis ingedrukt houdt hoe verder ie gooit.
Op zondag 10 maart 2002 17:31 schreef Vipertje het volgende:
Heeft iemand iets van een walkthrough voor dat snipertown gedoe, ik heb gewoon niet eens zin om uit te gaan zoeken waar al die eikels zitten... het is gewoon te irritant, voor met mijn grafische instellingen moet ik echt aan 1 roze pixel tussen de bladeren door zien dat daar een kereltje zit.

Heeft iemand screenshots met die locaties van die snipers? Het is gewoont irritant, en echt het slechtste level ooit gemaakt...
Dus omdat je PCtje eigenlijk dit spel niet aankan vindt je het maar een slecht level :?
Maar als je het simpel wilt halen, kun je doen wat ik hier al vaker heb gehoord, nl saven, open plek oprennen, je wordt neergeschoten, op je kompas kun je zien van waaraf je werd geraakt. Je laadt het spel weer, en schiet die vent neer. Zo ga je door tot het hele level leeg is :) Wel opletten dat snipers niet alleen in huizen zitten, maar soms ook op de daken.

[removed]

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 17:27 schreef Maverick het volgende:

Die training moet je niet doen. Je kan op je mapje (kaart van Europa) direct beginnen spelen in Noord-Afrika (op sterretje klikken)

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Nou als je de training niet eens doorkomt....

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 09:23 schreef Dinictus het volgende:
Nou als je de training niet eens doorkomt....
Ik zat ook vast in de training, 'k vond de zoom niet van m'n sniper (ook nogal een idee om dat onder 'secondary attack' te laten vallen...) Nu al uitgespeeld, was redelijk goed.

• Zephyer
Op maandag 11 maart 2002 09:35 schreef TweakFreaker het volgende:

[..]

Ik zat ook vast in de training, 'k vond de zoom niet van m'n sniper (ook nogal een idee om dat onder 'secondary attack' te laten vallen...) Nu al uitgespeeld, was redelijk goed.
:P

MW | BF1 Stats

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-11 12:48

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik kon dat sterretje voor de 1e missie eerst niet vinden. Ik dacht WTF :? heb de training 3x gedaan en nog kan ik niet beginnen |:(

Nu zit op 3/4 denk ik van het spel. Alleen jammer dat de omgeving zo statisch is. Je kunt geen kast openmaken of fles kapotschieten. Da's echt een tegenvaller.

Zelfs bij Duke Nukem uit '95 ofzo kon je biljarten en glazen kapot schieten.

Verder durf ik eigenlijk niet te vragen wat je nodig hebt om alles op max met 1024x768 vloeiend te laten gaan (zelfs bij 'trigger' momenten). Met mijn 128mb intern, 32mb video en 1Ghz PC mag ik blij zijn als het een beetje vloeiend loopt met alle settings op medium en enkele effecten uit (800x600).

Weet iemand welke effecten heel erg veel invloed hebben op de snelheid?

Dit dus.

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Op maandag 11 maart 2002 09:49 schreef FunkyTrip het volgende:
...

Weet iemand welke effecten heel erg veel invloed hebben op de snelheid?
Volgens mij was schaduw er een.

Verwijderd

ik heb alle opties op maximaal staan en het spel speelt gewoon soepel
ik heb een amd 1700, 512 mb werkgeheugen, geforce 3ti200

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Op maandag 11 maart 2002 11:49 schreef J-063 het volgende:
ik heb alle opties op maximaal staan en het spel speelt gewoon soepel
ik heb een amd 1700, 512 mb werkgeheugen, geforce 3ti200
jah, dat is wel een snellll systeem he...

schaduw uit geeft inderdaad goede performancewinst.

Verwijderd

jammer dat het maar zo weinig missies zijn, speel nu op hard, das wel een leuk tussendoortje, kijken hoe lang je leeft op het strand...

• Maverick
ik ben nu op omeha aan gekomen, maar ben nog niet aan de kust geweest :)

Verwijderd

Hey!!

Momenteel zit ik bij een invasie (zucht) richting het strand maar nu zit een gast aan de rand van het strand vaag te lullen dat ik iets moet oppikken, bangolas of was het ban.... ik weet t niet meer... Iemand weet wat ie bedoeld?
Het duurde wel even voor ik aan de kant stond want ze schieten je maar al te graag neer

• Zephyer
Op dinsdag 12 maart 2002 09:27 schreef ·°|(V)ayDay|°· het volgende:
Hey!!

Momenteel zit ik bij een invasie (zucht) richting het strand maar nu zit een gast aan de rand van het strand vaag te lullen dat ik iets moet oppikken, bangolas of was het ban.... ik weet t niet meer... Iemand weet wat ie bedoeld?
Het duurde wel even voor ik aan de kant stond want ze schieten je maar al te graag neer
Als je voor die knakker zit...dan moet je links achter je kijken... richting het open deel van de strand... :)
Dan moet je die dingen pakken zodat die m#ffen weer kunnen kleiduif schieten... :+

MW | BF1 Stats

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Op dinsdag 12 maart 2002 09:27 schreef ·°|(V)ayDay|°· het volgende:
Hey!!

ze heten bangolords,geloof ik. Paar van die lange staven. Gberuik je kompas. Er ligt ook een medicbusje, maar als je ff rent dan heb je die niet nodig.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.