Toon posts:

Medal of Honor - Zit je vast stel hier je vragen

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.556 views sinds 30-01-2008

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

err lama :) kheb al..

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Verwijderd

Ik zit vast bij dat level dat je moet ontsnappen met die King Tiger Tank, die is echt vervelend.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:04
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :(, al me savegames vernietigt door dat MOHAA vastliep :'(.... Ik kan weer helemaal overnieuw beginnen :(. Ik was al bij die Tank missie :)

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:38
Op donderdag 21 februari 2002 21:34 schreef SlaX het volgende:
Ik zit vast bij dat level dat je moet ontsnappen met die King Tiger Tank, die is echt vervelend.
Euhmm bedoel je nou je weg schieten met de king tiger tank level of dat je met de documenten moet wegsluipen level :P

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 18:10
Mission 4: Tiger Tank
Daar zit ik ook nu! :)

Net die twee tanks opgeblazen en de Duitse lectuur uit elk huisje vol met alarmerende Duitsers heb gejat, loop ik door die poort en snipe ik die gast achter die mounted machinegun. Daarna wordt ik ofwel van voor gesniped door twee op de grond liggende Duitsers die je haast niet ziet, of er komen er plots twee van achteren! |:(

Erg vervelend aangezien ik alle objectives op één na (rendevouz met een ally) hebt gehaald, hoe weet ik waar ik moet schieten, die Duitsers voor me kan ik (haast) niet zien en zij zien me al als ik zodra door die poort ben. :(

Maar het spel is verder errug super, vooral ook de muziek is mooi gedaan en de Duitsers spreken gelukkig Duits en niet Engels met een Duits accent! *D
Du arrogante Amerikaner! :P

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 21:47 schreef Just_a_Gamer het volgende:

[..]

Euhmm bedoel je nou je weg schieten met de king tiger tank level of dat je met de documenten moet wegsluipen level :P
Ik zit in dat level dat je met de King Tiger Tank moet ontsnappen, dus je weg schieten, maar je schiet heel sloom en overal zitten Panzerschrek troopers :(

• Just_a_Gamer
Wat je moet doen is gewoon bij elke huis een raket inschieten met de tiger tank van een afstand. Als je een huis ziet instorten dan zal er hoogst waarschijnlijk een paar duitsers inzitten.

Je hoeft eigenlijk niet te vrezen voor de duitsers die schieten met guns maar wel voor de mensen met bazooka.

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:13

boesOne

meuh

neh hij [Epitome]zit bij dat lvl waar je op een truck moet springen aan het eind..
als je door die poort komt: pak je machinegun. of smb.. volle clip en renne maar.. quake style. je krijgt een paar hits.. knal die 2 snipers af.. draai je om, knal een hond.. en ren verder.. als je op de brug bent, draai je om.. loop achteruit.. knal nog een hond.. spring op de truck.. en gaan.

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ja dat escape stuk richting manon op die brug is echt duf.Ik dacht vlak voor die poort zet ik het alarm af zodat all moffen op me af komen en dat schiet ik ze neer. (op die manier pakken ze je niet van achter als je door de poort loopt: en vooral die hond) En inderdaad: er komen wat moffen, die schiet ik dus neer.

Loop door de poort, komen er doodgewoon nog 4 moffen en een hond uit de richting waar ik net heb lopen schieten.

Gewoon een trigger als je langs punt X loopt, verschijnen er 2 moffen en een hond, dan wat verder weer 2. Het verhaal is echt zo lineair als een eeeeehhh, lineaal.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-11 14:53
Aarg, ik heb een ander probleem, namelijk een Matrox G400 32 MB :(

Dit is het probleem om precies te zijn:
recursive error after: Z_Free: memory block wrote past end
Hij vliegt er dus steeds uit na een korte tijd spelen (5-15 minuten).

Heb nieuwste drivers van Matrox (5.82.014). Moet ik bepaalde opties af of aan zetten in het spel zelf of bij de opties van de videokaart?

Please, somebody help me.

PS: Precies hetzelfde probleem had ik met RtCW, alleen die gaf geen foutmelding, dus daar ben ik nooit achtergekomen wat het was. Verder nooit last van gehad. En nee, formateren helpt niet :P (Misschien heeft mijn computer wel een voorkeur voor Moffen, en heeft ie er een hekel aan als je ze afknalt >:), dan zal ik mijn pc eens gauw het raam uitgooien ;))

PPS:
Precieze specs:
Pentium 3 750
256 MB SD-RAM
Matrox G400
Windows XP NL Professional
Rest lijkt me niet van belang...

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 10:49
Op vrijdag 22 februari 2002 03:46 schreef Epitome het volgende:
Mission 4: Tiger Tank
.....
Erg vervelend aangezien ik alle objectives op één na (rendevouz met een ally) hebt gehaald, hoe weet ik waar ik moet schieten, die Duitsers voor me kan ik (haast) niet zien en zij zien me al als ik zodra door die poort ben. :(
.....
Eh.... juist erop af rennen..... neerknallen en een huis induiken.... hier rechtdoor, dan rechts de deur door...zet het alarm uit. Dat scheelt een hoop manschappen.... ;)
Tevens moet je niet te lang op 1 plek blijen staan (vandaar dat je erop af moet rennen... :P ) Anders blijven ze komen :(

P.s. Ik heb hem met heeeel veeeel moeite uitgespeeld >:)
Dit houd voor mij in dat het spel echt roeleert!!

MW | BF1 Stats

• TrehT

TrehT

koelle

Op vrijdag 22 februari 2002 15:27 schreef zephyer het volgende:

[..]

Eh.... juist erop af rennen..... neerknallen en een huis induiken.... hier rechtdoor, dan rechts de deur door...zet het alarm uit. Dat scheelt een hoop manschappen.... ;)
Tevens moet je niet te lang op 1 plek blijen staan (vandaar dat je erop af moet rennen... :P ) Anders blijven ze komen :(

P.s. Ik heb hem met heeeel veeeel moeite uitgespeeld >:)
Dit houd voor mij in dat het spel echt roeleert!!
mjah daar zit ik ook vast... als ik erop afren wordt ik van alle kanten neergeknald en die ventjes zijn helemaal in kevlar ingewikkeld kost 10 kogels in vest om ze te killen...... kheb pas 2 of 3 keer geprobeerd maar erg vervelend :)

[edit] en sniperen werkt ook niet omdat ze retegoed kunnen zien in de mist.[\edit]

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Verwijderd

Mohaa wilt niet uninstallen en installen!
ik heb al van alles geprobeert: in het register mohaa verwijderen, handmatig alle bastanden weg halen.
bij software (win xp) staat ie nogsteeds in het rijtje.
als ik opnieuw wil installeren kan ik alleen kiezen uit: uninstall, repair, of modify. maar geen van alle wil werken zodat ik het weer kan spelen.

help

• Epitome
Op vrijdag 22 februari 2002 18:16 schreef TrehT het volgende:

[edit] en sniperen werkt ook niet omdat ze retegoed kunnen zien in de mist.[\edit]
Het zijn niet voor niks übermenschen! :P

Maar ik ben er voorbij, dit is echt zo'n spel waarbij je na enkele uren spelen op de moeilijkste setting niet meer scherp genoeg bent. Je moet dan een andere keer verder.

Verwijderd

ik zit nu in het level dat de tiger tank die brug over moet en dat je alle duitsers van de plunger moet afhouden..
dat lukt me wel.. maar dan komen die tanks.. die knallen of mijn tank af.. (mission failed) of ik word uit de toren geschoten door een tank, ook failed. maar ik krijg ook via de radio te horen dat ik die toren uit moet.. doe ik dat.. maar dan schieten ze toch mijn tank kapot..

hoe kan ik verder komen???

Help me..

P.S. Best game i've played ever!!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

kzit een beetje vast: in missie 5, savegame heet: Snipers Last Stand - Outskirts.

kzit in een huis en heb ik die 2 snipers afgeknalt, en dan komt er nog een mannetje op me af, knal ik die af, maar als ik over de straat loop dan wordt er op me geschoten, maar ik weet niet waarvandaan

wie helpt me?

Elect a clown, expect a circus.

• Epitome
Op zaterdag 23 februari 2002 14:06 schreef Slasher het volgende:
kzit een beetje vast: in missie 5, savegame heet: Snipers Last Stand - Outskirts.

kzit in een huis en heb ik die 2 snipers afgeknalt, en dan komt er nog een mannetje op me af, knal ik die af, maar als ik over de straat loop dan wordt er op me geschoten, maar ik weet niet waarvandaan

wie helpt me?
Let op die hoge torens (in het kleine raampje) of tussen de daken, snipers kunnen overal zitten dat maakt dit level zo cool! >:)

Tip: Kijk naar je compas waar vandaan de damage/death komt, dat is rood gekleurd en ga met je scope langzaam over dat gebied totdat je een gemene Duitse sniper ziet die jou het leven niet gunt! :Y)

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06-2023
Ik heb een vraagje over de multi player. Ik wil servers joinen maar ze zeggen constant connection timed out hoe komt dat? Het ligt niet aan mn connectie :P

• CyberTijn
  • Laatst online: 19-09 15:56
nieuwste update downloaden, en join dan alleen servers die versie 1.1 draaien. (dat zijn nagenoeg alle servers)

controleer verder je instellingen voor multiplayer

Verwijderd

Nou heb ik net die patches gedownload , maar ze werken geen van de drie ;( , de US niet en de UK ook niet :? , wie weet er meer vanaf , BVD !!

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 00:41 schreef RvanHolt het volgende:
Nou heb ik net die patches gedownload , maar ze werken geen van de drie ;( , de US niet en de UK ook niet :? , wie weet er meer vanaf , BVD !!
Jongens , laat maar !! , is opgelost ;)

Verwijderd

YES, ik ben voorbij het King Tiger Tank level, ver voorbij eigenlijk, mijn tank had nog 20 health ofzo :7

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Wanneer komt de patch voor medal of honor euro versie eens uit.

Verwijderd

Ok, ik heb dus ff de demo geladen, kijken of het een mooi spel was ect. En het spel is echt goed aleen ben ik nu bij een groot veld met 2 bunkers, en ik wordt niet afgescoten, ze schieten wel. Wat moet ik doen als ik al die mannetjes heb uitgeroeid? Waar moet ik dan heen? Het is overal afgesloten met van dat prikeldraad. :( HELP!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 19:06 schreef Jos_The_Boss het volgende:
Mohaa wilt niet uninstallen en installen!
ik heb al van alles geprobeert: in het register mohaa verwijderen, handmatig alle bastanden weg halen.
bij software (win xp) staat ie nogsteeds in het rijtje.
als ik opnieuw wil installeren kan ik alleen kiezen uit: uninstall, repair, of modify. maar geen van alle wil werken zodat ik het weer kan spelen.

help
probeer Regclean eens...dan ben je staat het niet meer in je register

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 10:33 schreef SlaX het volgende:
YES, ik ben voorbij het King Tiger Tank level, ver voorbij eigenlijk, mijn tank had nog 20 health ofzo :7
Dat level is best lastig ja...... dat je daarboven al die tanks moet destroyen met luchtsteun :P en dan die kerels achter je ook nog is moet doden >:)

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

Jongens... hoe kan ik MOHAA weer zo instellen dat ik weer helemaal vanaf het begin kan gaan spelen? (zonder savegames, maar dus ook zonder beginpunten op die kaart.. behalve dan MISSION 1 in "Nord Afriek" ;))

Ik heb net effe de savegames gedelete maar dat werkt niet... nogsteeds die missies op de map, en de medals..

edit:

Ik heb 't al gevonden.. in de file UnnamedPlayer.cfg staat bij mij:

seta g_m5l1 "1"
seta g_m4l1 "1"
seta g_m3l1 "1"
seta g_m2l1 "1"
seta g_medal5 "1"
seta g_medal3 "1"
seta g_medal2 "1"
seta g_medal1 "1"

Zodra ik dat er uit sloop, issie gewoon back to normal :)

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 12:29 schreef ExiRana het volgende:
Ok, ik heb dus ff de demo geladen, kijken of het een mooi spel was ect. En het spel is echt goed aleen ben ik nu bij een groot veld met 2 bunkers, en ik wordt niet afgescoten, ze schieten wel. Wat moet ik doen als ik al die mannetjes heb uitgeroeid? Waar moet ik dan heen? Het is overal afgesloten met van dat prikeldraad. :( HELP!
Kan iemand het mij vertellen want ik krijg het gewoon niet voor elkaar. :(

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 24 februari 2002 18:59 schreef ExiRana het volgende:

[..]

Kan iemand het mij vertellen want ik krijg het gewoon niet voor elkaar. :(
in de demo moet je dacht ik een AA-gun opblazen(?). In het echte spel moet je achter de kerk (rechtsachter) de weg vervolgen.
Ik heb trouwens ook een half uur lopen zoeken naar die weg, terwijl ie toch eigenlijk niet over het hoofd te zien is... Best vreemd.

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-10 23:19
Ik heb hem net een uurtje geleden uitgespeeld :)

Enige waar ik problemen mee had was op ohamabeach, ik liep telkens over die mijnen heen.

Verder echt geweldig spel !

Verwijderd

Ik heb het al, ik kon eerst gewoon doorlopen, aleen moest ik de tanks ofzow ( :? ) nog vernietigen. :)

Verwijderd

Hier stond iets onzinnigs

• TrehT

TrehT

koelle

uhm keuken |:(

Verwijderd

Beste Keuken: Het lijkt me ZEER ONVERSTANDIG zoiets te posten in SA, VV en ook nog eens SP.
Als je pech heb heb je nu 3 emails met net zoveel Officiele Waarschuwingen.

• banaan-X
  • Niet online
Ik heb t ook net uitgespeeld. Erg mooi spel! Alleen beetje moeilijk en plotseling einde.

Wat me trouwens opviel was dat Ohama PERFECT is nagemaakt van de film Saving Private Ryan! Zelfs die medic die bezig is met die soldaat... Maar dat zal al wel eens eerder gezegd zijn ;) .

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 23:06 schreef Remko24 het volgende:
ik zit nu in het level dat de tiger tank die brug over moet en dat je alle duitsers van de plunger moet afhouden..
dat lukt me wel.. maar dan komen die tanks.. die knallen of mijn tank af.. (mission failed) of ik word uit de toren geschoten door een tank, ook failed. maar ik krijg ook via de radio te horen dat ik die toren uit moet.. doe ik dat.. maar dan schieten ze toch mijn tank kapot..

Help me..

kan iemand me er nog mee helpen of niet?? kom er maar niet langs..

• Zephyer
Op vrijdag 22 februari 2002 23:06 schreef Remko24 het volgende:

Help me..

D.m.v. je verrekijker naar zo'n tank kijken en op je linkermuis knop (dit is een default knop) drukken.
Hiermee vraag je een bombardement op.... :7

Good luck.

MW | BF1 Stats

• Zephyer
Op zondag 24 februari 2002 21:57 schreef banaan-X het volgende:
Ik heb t ook net uitgespeeld. Erg mooi spel! Alleen beetje moeilijk en plotseling einde.

Wat me trouwens opviel was dat Ohama PERFECT is nagemaakt van de film Saving Private Ryan! Zelfs die medic die bezig is met die soldaat... Maar dat zal al wel eens eerder gezegd zijn ;) .
De missie (Snipers last stand).....
Die ene sniper in die kerktoren terwijl er rechts zo half huis staat... (in de film saving private ryan word daar een soldaat neergeschoten met een kind in z'n armen)
ALS 2 DRUPPELS..... :7

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 07:27 schreef zephyer het volgende:

[..]

D.m.v. je verrekijker naar zo'n tank kijken en op je linkermuis knop (dit is een default knop) drukken.
Hiermee vraag je een bombardement op.... :7

Good luck.
dat weet ik ook wel.. maar er komen te veel en te snel tanks.. ik krijg ze niet allemaal kapot. hebben jullie geen bepaalde taktiek???

• Meelobee
  • Laatst online: 14:12

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Heeft een van jullie de link Medal of Honor --> Band of Brothers al gelegd?
Keb gisteravond weer BoB gezien, en daarvoor het hele weekend Mohaa gespeeld. Lijkt de serie nou zo op het spel, of het spel op de serie? Damn Mohaa is realistisch. (als je ervanuit gaat dat het in het echt zo was als in BoB)

Btw, uitgespeeld op Hard B-)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Verwijderd

iemand een tactiek????

mail ff !! oudeelferink@hotmail.com

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:40

star-saber

Ryzen

volgens mij zit je dan in de verkeerde toren
je moet helemaal links zitten niet rechts

Verwijderd

ik zit links van de brug..
en ik word er echt uitgeschoten..
dacht eerst dat ik van achter aangevallen werd maar dat is niet zo
ik word eruit geknald door de tanks..

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

shit ik ben nu helemaal op het einde waar ik uit dat fort moet ontsnappen. De eerst ontsnapfase heb ik overleefd maar nu de tweede! Waar die deur dus achter je dicht gaat en je bijna buiten bent.

Ik heb nog maar 51 healthen achter ontploft de boel,voor me staan 8 duitsers.

Ik ga telkens dood,ik heb het nu al 20 keer geporbeerd, wat 20? nee 50 denk ik wel.

iemand een tippie?!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:34
Op maandag 25 februari 2002 20:54 schreef star-saber het volgende:
volgens mij zit je dan in de verkeerde toren
je moet helemaal links zitten niet rechts
Ik ga meestal juist in de rechtse toren. Gaat ook perfect. Je moet er alleen wel goed opletten dat er ook lui de trap op komen gerend, dus nadat je die plunger hebt beschermd moet je afwisselen tussen tanks afknallen, en de trap vrijhouden. Verder kun je als je ziet dat er tanks aankomen, al eerder luchtsteun aanvragen dan dat ze achter de gebouwen vandaan zijn , aangezien die luchtstrikes ff duren voordat ze er zijn. (dit kun je b.v. gebruiken bij de achterste tanks)

[removed]

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Op dinsdag 15 januari 2002 08:12 schreef fw het volgende:

[..]

Doe ook even rustig, ik kan me erg goed voorstellen dat mensen graag even een spel proberen voordat ze tot aanschaf overgaan. Straks is het een flutspel en heb je er 40 euro aan uitgegeven.
Ja, en dit is dus een flut spel. Tering, ik heb hem vanmiddag om 13:00 gekocht en speel hem net uit op hard niveau. Wat een tering spel is dit. Wolfenstein is nog realistischer !!!! Daar deed ik tenminste nog 4 dagen mee.

Denk da'k maar met mijn PS2 weer opstart.

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• Saekerhett
  • Laatst online: 15:23
Op maandag 25 februari 2002 22:24 schreef Mahena het volgende:

[..]

Ja, en dit is dus een flut spel. Tering, ik heb hem vanmiddag om 13:00 gekocht en speel hem net uit op hard niveau. Wat een tering spel is dit. Wolfenstein is nog realistischer !!!! Daar deed ik tenminste nog 4 dagen mee.

Er is meer in het leven dan alleen maar singeplayer :{

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06-2023
Op zondag 24 februari 2002 00:41 schreef RvanHolt het volgende:
Hoe dan? Ik kan ze ook niet installen namelijk :(

• Epitome

[..]

Dat ben ik totaal niet met je eens Mohaa is echt stukken beter dan Wolfenstein, de muziek is beter, de gameplay, de graphics misschien ook. Begrijp niet hoe je dit kunt zeggen en als je een spel nieuw koopt (uitzondering :? ) dan ga je het toch niet uitspelen in één dag? :{

• Magic666
  • Laatst online: 07-11 08:36

Magic666

No one's neighbour!

[..]

Er is meer leven na de PC.......... kun je nog wel zonder die toverdoos???

• banaan-X
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 21:50 schreef Dinictus het volgende:
shit ik ben nu helemaal op het einde waar ik uit dat fort moet ontsnappen. De eerst ontsnapfase heb ik overleefd maar nu de tweede! Waar die deur dus achter je dicht gaat en je bijna buiten bent.

Ik ga telkens dood,ik heb het nu al 20 keer geporbeerd, wat 20? nee 50 denk ik wel.

iemand een tippie?!
Ik heb t gehaald met 41 . OK ik had nog 1 over toen ik de trein in sprong, en ik heb t ook wel 50x overgedaan, maar t kan wel. Je moet wel wapen 4 (Gr nog wat) gebruiken, en dan flink (en raak!) schietend naar buiten lopen. Dan naar rechts (want links is er nog een veldje met Duitsers naast), en wachten totdat je de trein inkunt. Het moet je een keer lukken! ;)

• banaan-X
  • Niet online

[..]

Dus in 9 uurtjes?? Ik heb t in het dubbele op easy uitgespeeld... Wat ben jij voor über-soldaat? :?
En Mohaa is ERG realistisch (kijk Saving private Ryan maar).

Verwijderd

Ik heb MOHAA net gekocht, balen jullie ook zo dat het %@!@^%# spel in het Nederlands is.

Kan ik deze ook aanpassen zodat alles toch in het engels is ?

Ik hou er niet van dat die games vertaald worden

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ja je kan hem deels patchen op de taal. Go find.

Okay, nu ik weet dat ik er met 51 uit kan komen, blijf ik het proberen. Mohaa is goed...

Verwijderd

Ik zit dus nu hier:
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/Filezone/boot.jpg
Aleen hoe moet ik nu verder, want van de boot afspringen werkt niet. En als ik geen god mode doe ben ik zo dood want het lijkt alsof er op mij geschoten wordt terwijl ik alles al neer heb geschoten. Weet iemand het?

• Just_a_Gamer
achter je staan ook een paar duitsers en rechts van je op de kade.

Ook staan een paar snipers recht tegen over je als je uit de duikboot komt.

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 09:33 schreef Just_a_Gamer het volgende:
achter je staan ook een paar duitsers en rechts van je op de kade.

Ook staan een paar snipers recht tegen over je als je uit de duikboot komt.
Die heb ik alemaal doodgeschoten.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Kon je daar al een KAR ter beschikking hebben dan? :?
Waar heb je die gevonden?

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Op dinsdag 26 februari 2002 10:28 schreef Magic666 het volgende:
Kon je daar al een KAR ter beschikking hebben dan? :?
Waar heb je die gevonden?
Volgens mij niet....

Maar hij gebruikte ook godmode, dus ik weet al hoe hij aan die Kar komt.

ExiRana probeer eens dr af te klimmen en dan via het tarppetje de kade op. Kijk dan nog eens goed. Misschien stond je net verkeerd waardoor hij je niet zag.

Als je doodgeschoten wordt dan is er dus nog steeds iemand. (joh :) )

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Zodra je de bommen geplaatst hebt ga je uit de duikboot, achter je (op de kade) staat een duitser. Schiet die dood en ga als de duvel van die boot af de kade op. Op de kade staat een vat olie waar je kunt schuilen. Schiet de resterende duitsers dood (met je al dan niet eerijk gekregen KAR ;))

Verwijderd

Die KAR had ik ook, maar ik gebruik geen cheats.

Ik weet niet meer waar ik die KAR vandaan heb gehaald.
Maar je kunt de KAR dus op een eerlijke manier krijgen.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ben ik wel zeer benieuwd waar je die vandaan hebt gehaald......

* Magic666 heeft met zijn neus zitten kijken in die level....?

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 21:50 schreef Dinictus het volgende:

iemand een tippie?!
Er staat daar ook nog zo'n omgeflikkerde tafel, met een hele zooi health-dingen erachter (goed voor 100 health in totaal). Dus als je die pakt moet het wel lukken. Het moeilijke is dan nog om daar te komen, maar goed, tipje: richt op hoofden... :D

• Zephyer
Op maandag 25 februari 2002 21:45 schreef Remko24 het volgende:
ik zit links van de brug..
en ik word er echt uitgeschoten..
dacht eerst dat ik van achter aangevallen werd maar dat is niet zo
ik word eruit geknald door de tanks..
Als je naar de T-Splitsing kijkt komen er 2 / 3 of 4 tanks....op het laatst komt er een tank rechts langs het water gereden...deze krijg je nooit kapot als je in de linker toren zit :( ......er wordt dan door die tank geschoten!!!

Er wordt dan geroepen dat je uit die toren moet...
DOE DIT OOK!! (maar dan als je naar buiten wilt rennen ff oppassen)
Er staan 2 tot 4 man buiten...deze weer ff neerschieten,
vervolgens de rechter toren in en dan de betreffende tank aan gort laten bombarderen *D

Duidelijk ;)

MW | BF1 Stats

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Op dinsdag 26 februari 2002 09:28 schreef ExiRana het volgende:
Ik zit dus nu hier:
[afbeelding]
Aleen hoe moet ik nu verder, want van de boot afspringen werkt niet. En als ik geen god mode doe ben ik zo dood want het lijkt alsof er op mij geschoten wordt terwijl ik alles al neer heb geschoten. Weet iemand het?
Het trukje is om zo veel mogelijk al te vermoorden voor je de bommen enzo plaatst.
Dus eerst die gasten op de boot neerslaan.
En dan binnen ze ook allemaal 1 voor 1 neerslaan.
Dan kan je rustig die bommen plaatsen, dan komen er 2 in de boot ofzo.
Die knal je neer, dan ga je naar boven sniped iedereen neer en springt naar beneden.

Vonk vrij simpel eigenlijk :O
Ik moet nu die G3 piloot levend houden ofzo, das al iets kutter :(

Verwijderd

ik zit nu in dat level dat je in de trein moet komen om te ontsnappen..

hoeveel levels heeft MoH:AA ??? ? moet ik nog veel..

BTW dat level met de tank over de brug heb ik eindelijk gehaald! ! NA 4 hele dagen! :P

Verwijderd

Ik zit vast in een level waar een aantal snipers me de weg versperd. Ik kan hier niet door komen, omdat ik elke keer door de laaste ofzo kapot geschoten wordt. Kan iemand me ff helpen??

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Op dinsdag 26 februari 2002 15:20 schreef Spartacuz het volgende:
Ik zit vast in een level waar een aantal snipers me de weg versperd. Ik kan hier niet door komen, omdat ik elke keer door de laaste ofzo kapot geschoten wordt. Kan iemand me ff helpen??
Volgens mij is dat level met die tank die je moet slopen, dan moet je terug naar het begin en daarin het huisje zit een stuk van je team en die moet je jou dan even laten volgen :)

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 14:51 schreef Remko24 het volgende:
ik zit nu in dat level dat je in de trein moet komen om te ontsnappen..

hoeveel levels heeft MoH:AA ??? ? moet ik nog veel..

BTW dat level met de tank over de brug heb ik eindelijk gehaald! ! NA 4 hele dagen! :P
:D Je bent er bijna! Het wordt waarschijnlijk op het eind nog even moeilijk, maar het duurt niet lang meer.
Je zit zeg maar al in het laatste level...

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-11 19:35

Nevada

UT

Op dinsdag 26 februari 2002 12:25 schreef Bootfailure het volgende:
Die KAR had ik ook, maar ik gebruik geen cheats.

Ik weet niet meer waar ik die KAR vandaan heb gehaald.
Maar je kunt de KAR dus op een eerlijke manier krijgen.
klopt die gun KAR kan je rechtmatig krijgen in het spel zonder cheats !!!!:)

Unreal Tournament '99

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

heb mohaa gister gehaald, en heb net die 88's uitgeschakeld en ben op weg naar een stadje waar schijnbaar rakettendingen staan.

Tot nu toe vond ik Omaha Beach dus echt het vetste level :D gaaf man met die boten aankomen en dan dat hele strand over moeten in het spervuur :P w00t!

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Op woensdag 27 februari 2002 08:52 schreef Nevada het volgende:

[..]

klopt die gun KAR kan je rechtmatig krijgen in het spel zonder cheats !!!!:)
Ja dat klopt, maar kun je die al rechtmatig krijgen bij de U-boot......?

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 09:25 schreef Clay het volgende:
heb mohaa gister gehaald, en heb net die 88's uitgeschakeld en ben op weg naar een stadje waar schijnbaar rakettendingen staan.

Tot nu toe vond ik Omaha Beach dus echt het vetste level :D gaaf man met die boten aankomen en dan dat hele strand over moeten in het spervuur :P w00t!
Dat was iid eruug goed.

Verwijderd

ik ben nu bij dat level met dat gasmasker...
wat een kut ding is dat. je ziet bijna niets!!
en als die timer gaat van die bommen.
raak ik de weg kwijt :D en blaas ik mezelf de lucht in :D

moet ik trouwens nog ver??

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 12:58 schreef Remko24 het volgende:
ik ben nu bij dat level met dat gasmasker...
wat een kut ding is dat. je ziet bijna niets!!
en als die timer gaat van die bommen.
raak ik de weg kwijt :D en blaas ik mezelf de lucht in :D

moet ik trouwens nog ver??
Je bent nu in het gebouw dat je moet opblazen, daarna heb je het uitgespeeld.

Verwijderd

JA ik heb het eindelijk gehaald..
had nog maar 20 HP toen ik naar buiten moest..
gelukkig lach daar nog 100 HP :D anders had ik
het nooit gehaald..
wel een slap eind.. "THE END"
ik had na z'on mooi spel wel een filmpje verwacht.
maarja ik heb het gehaald en dat op HARD..

heb er 2,5 week over gedaan :D

Verwijderd

Ik zit vast in het sniper level en niet zo'n beetje ook. Where the f*ck is dat bazooka team dat je nodig hebt om dat hek op te blazen?? Van de hints in dit topic wordt ik niets wijzer... dat Saving Private Ryan achtige huis halverwege het dorp kan je inderdaad in, maar het enige wat ik daar vind zijn een bureau, een bed en een schilderij aan de muur :?

Wie wil me even DUIDELIJK uitleggen wat ik fout doe? Thnx

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

pfffff........... hint: kijk in het huis wat aan je rechterhand ligt als je met je rug naar het hek staat. Je gaat een grote trap op en tada......... daar liggen ze dood.
Je hebt wel de bazooka.

* Magic666 verbaast zich er telkens weer over dat dat soort simpele dingen nog gevraagd worden!

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 14:35 schreef flight_643 het volgende:
Ik zit vast in het sniper level en niet zo'n beetje ook. Where the f*ck is dat bazooka team dat je nodig hebt om dat hek op te blazen?? Van de hints in dit topic wordt ik niets wijzer... dat Saving Private Ryan achtige huis halverwege het dorp kan je inderdaad in, maar het enige wat ik daar vind zijn een bureau, een bed en een schilderij aan de muur :?

Wie wil me even DUIDELIJK uitleggen wat ik fout doe? Thnx
ik heb in dat level elk huisje uitgekamt.. zo heb ik die bazooka ook gevonden..
wist niet eens dat je dat ding nodig had... pas later wist ik pas waarvoor. en dat hek word wel opengedaan door die duitsers.

oja.. ik heb het spel al uitgespeeld maar ik heb maar 2 medailles... hoe kun je er meer krijgen??? heb nu een bronzen. en degene links bovenaan.. dacht omdat ik mijn team helemaal levend heb gehouden..

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 15:11 schreef Magic666 het volgende:
pfffff........... hint: kijk in het huis wat aan je rechterhand ligt als je met je rug naar het hek staat. Je gaat een grote trap op en tada......... daar liggen ze dood.
Je hebt wel de bazooka.

* Magic666 verbaast zich er telkens weer over dat dat soort simpele dingen nog gevraagd worden!
Zo simpel is het niet, ik had namelijk nog helemaal geen bazooka... en zeg nou niet dat jij nergens vast gezeten hebt...

/me verbaast zich er nu weer over dat Magic666 zo'n arrogant antwoord geeft! :P

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 15:38 schreef flight_643 het volgende:

[..]

Zo simpel is het niet, ik had namelijk nog helemaal geen bazooka... en zeg nou niet dat jij nergens vast gezeten hebt...

/me verbaast zich er nu weer over dat Magic666 zo'n arrogant antwoord geeft! :P
ik heb persoonlijk ook geen moment vastgezeten in mohaa :Y)

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

duh die bazooka krijg je als je die gasten vind.
En hoe blind kun je zijn als je allemaal huizen ziet...???
Huizen zijn er om naar binnen te gaan en nee ik heb nog nergens vast gezeten. Wel ergens lang over gedaan maar niet vast gezeten.

* Magic666 verbaasd het niks dat mensen zo snel klaar zijn met spellen, blind door de levels heen lopen..... oh wat leuk!

Verwijderd

Nieuw probleem, ik zit 'vast' (voor mij).
Heb naar volle tevredenheid MOHAA gekocht en installed.
Maar telkens als ik een opgeslagen game wil laden krijg ik een scherm met 'netwerkverbindingen' die vervolgens leeg blijft en ervoor zorgt dat ik niet verder kan.
In het begin kon ik dat scherm met Taakbeheer van XP afsluiten en verder gaan, maar sinds kort (na installatie blood-patch) maakt XP er een rapportje van en MOHAA geeft de brui er aan.
Ik draai dus XP PRof heb Zonealarm uitgeschakeld en NAV2002 ook. (rapport en foutmelding in XP uitschakelen hielp niets).

Weet iemand een oplossing voor bovenstaande probleem?

Verwijderd

ik heb MOHAA al uitgespeeld op easy en ben nu op medium bezig. Als je in het level komt in dat besneeuwde bos en dan het tweede deel je moet een basis in dat geweer ophalen en dan weer naar buiten. Zodra je het wapendepot hebt laten ontploffen gaat het alarm. als je die uitzet gaat ie 1 sec later weer aan
er blijven maar mannetjes komen en als ik eindelijk buiiten ben moet ik achter en voor mij uitkjijken voor mannetjes want ze komen nog uit de bunker en er staan mannetjes bij wachtposten en op andere plaatsen hoe kom ik daar nu voorbij?????

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 18:21 schreef Squeek het volgende:
Maar telkens als ik een opgeslagen game wil laden krijg ik een scherm met 'netwerkverbindingen' die vervolgens leeg blijft en ervoor zorgt dat ik niet verder kan.
In het begin kon ik dat scherm met Taakbeheer van XP afsluiten en verder gaan, maar sinds kort (na installatie blood-patch) maakt XP er een rapportje van en MOHAA geeft de brui er aan.
Ik draai dus XP PRof heb Zonealarm uitgeschakeld en NAV2002 ook. (rapport en foutmelding in XP uitschakelen hielp niets).

eeeuuuhhh terug gaan naar Win 2000 prof. B-)

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 18:21 schreef Squeek het volgende:

naar internet explorer uit het menu
extra/internetopties/verbinding/nooit een verbinding kiezen

Verwijderd

gaap...is alweer 1 1/2 terug ofzo dat ik het uitgespeeld heb. 26 jan kan dat?

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 19:21 schreef starmania het volgende:
ik heb MOHAA al uitgespeeld op easy en ben nu op medium bezig. Als je in het level komt in dat besneeuwde bos en dan het tweede deel je moet een basis in dat geweer ophalen en dan weer naar buiten. Zodra je het wapendepot hebt laten ontploffen gaat het alarm. als je die uitzet gaat ie 1 sec later weer aan
er blijven maar mannetjes komen en als ik eindelijk buiiten ben moet ik achter en voor mij uitkjijken voor mannetjes want ze komen nog uit de bunker en er staan mannetjes bij wachtposten en op andere plaatsen hoe kom ik daar nu voorbij?????
keihard rennen en schieten op alles wat voor je komt.. met mijn smg heb ik het gehaald op Hard.. gewoon dom rennen en niet omkijken.. en veel strafen.. links en rechts enzo zodat ze je moeilijk kunnen raken..

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 19:25 schreef starmania het volgende:

[..]

naar internet explorer uit het menu
extra/internetopties/verbinding/nooit een verbinding kiezen
Kee, we gaan het proberen!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Jammer zeg, ben net 3 dagen bezig, en heb het nu al uitgespeeld... :( Op medium wel te verstaan, ook wel Normal genoemd bij de meeste andere spellen (easy geloof ik niet in, zo was het niet bedoeld...). :) Hmm, wanneer komt de opvolger? ;)

.... Ik weet het ook niet

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Op zaterdag 23 februari 2002 14:57 schreef Epitome het volgende:
Tip: Kijk naar je compas waar vandaan de damage/death komt, dat is rood gekleurd en ga met je scope langzaam over dat gebied totdat je een gemene Duitse sniper ziet die jou het leven niet gunt! :Y)
Jezus zeg, nu je het zegt bedenk ik me dat het rode dan weer es onder dan weer es boven zat... |:( Het had dus een stuk makkelijker kunnen zijn, vooral in de outskirts ja, heb daar echt elke mm afgesniperd, en proberen kogels te volgen... :P Maar das ook niks geniaals, is bijna niet te doen.

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

[b]Op donderdag 28 februari 2002 21:55 schreef Epitome het volgende:
.................
Hmm, wanneer komt de opvolger? ;)
ik hoop heel erg snel.. heb hem deze week ook uitgespeeld.. op Hard..
was bere moeilijk maar het is me gelukt zonder cheats..

Best Game I've Played Ever!!!

• Fuelke
  • Laatst online: 14:45

Fuelke

Forza Ferrari

Hmm, ik ruik iets anders, namelijk een extra mission pack dat EA zal uitbrengen.

Heb hem net uitgespeeld op Easy, ging vrij snel aangezien ik hem pas sinds gisteren heb gekocht. Kon al een dag eerder begonnen hebben, waare het niet dat er een miniem vlekje op de CD zat waardoor ie helemaal niet wou installeren :( Gelukkig kon ik hem omruilen voor een werkend exemplaar.

Het einde was wel abrupt vond ik. Maar nietemin: morgen begin er er opnieuw aan, op het medium niveau, gaat vast wat langer duren :)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
even een ander vraagje
om één of andere reden start hij mohaa elke keer op in een venster. De resolutie van me buraublad staat op 1024/768
en het spel speel ik ook in 1024/768
is er een optie waar je full screen kan aanzetten?
want je ziet toch een venster om je beeld heen :(

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 10:38 schreef joostve het volgende:
even een ander vraagje
om één of andere reden start hij mohaa elke keer op in een venster. De resolutie van me buraublad staat op 1024/768
en het spel speel ik ook in 1024/768
is er een optie waar je full screen kan aanzetten?
want je ziet toch een venster om je beeld heen :(
wat voor vga card heb je? heb je een matrox??

probeer dan eens nieuwe drivers...

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
nee een Geforce 2 MX
maar ik ga de nieuwe detonator xp drivers maar weer eens installeren

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

• Sayaret
  • Laatst online: 16-02-2022

Sayaret

Tony

Woottt die game izz echt Phat

kheb er de hele tijd van genoten.... alleen een beetje een klote einde maarjah
der komt nog een addon :9

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

En die add-on komt wanneer?

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11 13:38
ik heb een paar vragen. In het eerste level waar je in een hinderlaag wordt gelokt. Je staat bij het machinegeweer bij geloof ik de majoor. Maar nadat je naar beneden loopt wordt hij dood geschoten. Is het mogelijk om hem in leven te houden? In het level noorwegen, waarin major Grillo het hek opent wordt hij vlak daarna neergeschoten. Is het ook mogelijk om hem te redden.

bedankt

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:13

boesOne

meuh

In het level noorwegen, waarin major Grillo het hek opent wordt hij vlak daarna neergeschoten. Is het ook mogelijk om hem te redden.
nee.. die eerste misschien wel.. maar grillo gaat eraan!

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.