Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
als je nou e-mailadres hebt dan had je hem al binnen.(of icq)
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Zoals bekend een zeer bagger einde, geen outro filmpje. The End, that's it...maaaaaaar, voor diegene die het nog moeten uitspelen, kan ik 1 ding zeggen over het einde zonder iets te verklappen. WAT IS DAT RETESPANNEND!!!!
Al met al een zeer mooi spel en persoonlijk vind ik dit de beste 3D action shooter die ik ooit gespeeld heb.
TOPPIE!
Verwijderd
Gefeliciteerd!Op donderdag 07 februari 2002 00:23 schreef Robin Shrine het volgende:
jippiee, ik heb dan eindelijk zojuist MOHAA uitgespeeld!!
Verwijderd
Is (denk ik) niet meer nodig. Potverdorie, hoe stom kan je wezen!!! Sorry, ik had het tegen mezelf, hoor!Op woensdag 06 februari 2002 22:56 schreef makkie het volgende:
hellogoodbye ik heb wel een cd-crack voor je, is wel 1.44MB
als je nou e-mailadres hebt dan had je hem al binnen.(of icq)
Verwijderd
Je moet ergens een trappetje op van een huis waarvan de gevel er half af ligt. Er was volgens mij geen deur (meer). Het team ligt dood op de grond op de eerste verdieping.Op donderdag 07 februari 2002 13:21 schreef Maverickje het volgende:
[..]
Ik heb alle huisjes gehad maar ik kom ze nergens tegen, de meeste deuren zijn dicht.
Verwijderd

Dat rode spul
Ik speel het spel op medium, na een week proberen (ben iedere keer gekapt na een kwartiertje ofzo) ben ik er nu wel zat van dat ik hem niet kan vinden
Duss... iemand enig idee?
Verwijderd
ik zat daar ook vast , ik zal even voor je kijkenOp zaterdag 09 februari 2002 23:26 schreef Lighteye het volgende:
Jawel ik zit vast ik snipertown![]()
[afbeelding][afbeelding]
Dat rode spuldat is het gebied waar ik steeds neergeschoten wordt, ik hoef alleen maar te weten waar die sniper zit?
Ik speel het spel op medium, na een week proberen (ben iedere keer gekapt na een kwartiertje ofzo) ben ik er nu wel zat van dat ik hem niet kan vinden
Verwijderd
*verkeert begrepenOp zaterdag 09 februari 2002 23:26 schreef Lighteye het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Dat rode spuldat is het gebied waar ik steeds neergeschoten wordt, ik hoef alleen maar te weten waar die sniper zit?
Mahja, kan nu iig zeggen dat ik Medal of Honor op HARD heb uitgespeeld
Binnenkort maar es ff het online gebeuren uitproberen, schijnt ook wel grappig te zijn
"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"
ik las hem even vond hem wel geinigOp zondag 13 januari 2002 23:56 schreef ubermaestro het volgende:
Gewoon Saving Private Ryan nog een ker huren en je weet precies wat je moet doen
"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"
Verwijderd
Dat doe ik, en dan zit ik daar. ik kan niet weg, dan ben ik dood. (1% health...) HELP!
Verwijderd
1% is wel errug weinig...Op zondag 10 februari 2002 16:02 schreef BoneFly_ het volgende:
Ik zit in het beach level tegen die bunker aan, de captain zegt dat ik in zo'n kuil mot gaan zitten met me sniper.
Dat doe ik, en dan zit ik daar. ik kan niet weg, dan ben ik dood. (1% health...) HELP!
Met je sniper geweer (dat in die kuil lag) moet je alletwee de duitsers boven je (achter de mitrailleurs) neerschieten: je hebt dan ff de tijd (paar seconden voordat er weer nieuwe duitsers zitten)) om naar de volgende kuil te hollen. Dan moet je weer die duitsers neerschieten, hollen naar volgende kuil, etc. etc.
Verwijderd
Dan komen er toch ook tanks aan de overkant? Daar naar kijken met verrekijker en dan op schietknop.Op zondag 10 februari 2002 17:17 schreef ____Spokey____ het volgende:
Ik zit vast in het lvl waarin je de Duitser moet sniperen zodat ze de brug niet kunnen opblazen. Ik heb nu alle duitser neergesniped. Dan komt, zoals afegesproken, onze tank. Dan moet ik de radio gebruiken om hulp op te roepen, maar hoe
De vos loopt door het bos.
Verwijderd
en tjah de multie player.. nah vind ik DOD 2.0 veel leuker!
Verwijderd
De vos loopt door het bos.
Je zit toch nog wel in dat gewbouw? Wanneer je naast je eigen tank op de grond staat met die kijker schiet de artillery niet.Op zondag 10 februari 2002 17:30 schreef ____Spokey____ het volgende:
Idd, druk me ook de tering, maar er komt niet echt veel hulpIemand nog tips...(zie m'n vorige posts op pagina 17)
Always outnumbered, never outgunned!
dat kon eerst bij mij maar nu niet meer en ik ben ook al me medailles kwijt
Verwijderd
Je moet naar de Briefing Room gaan om een andere missie te kiezen. Of gewoon één van de automatisch bewaarde games laden...Op maandag 11 februari 2002 11:05 schreef kRyPtO het volgende:
ff een heel ander vraagje, als je een save game opent en je gaat dan weer naar menu dan kan je toch bij new gam kieze welke je wil gaan doen
dat kon eerst bij mij maar nu niet meer en ik ben ook al me medailles kwijthoe kan dat?
ik heb die level net gedaan ik heb het zo gedaan:Op zondag 10 februari 2002 17:30 schreef ____Spokey____ het volgende:
Idd, druk me ook de tering, maar er komt niet echt veel hulpIemand nog tips...(zie m'n vorige posts op pagina 17)
je schiet eerst alle mannetjes dood vanuit dat raam, dan ren je naar beneden schiet je ook alle mannetjes dood.
ga dan dat huis in waar je dan tegen aan loopt ga daar na boven daar is een raam ga dan met je verrekijker bij het raam staan en mik dan op die tanks en klik dan, dan werkt het wel.
pas wel op want er komen elke keer mannetjes de trap op rennen.
daar kan ik alleen missie 1 en missie 6 ladenOp maandag 11 februari 2002 12:31 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Je moet naar de Briefing Room gaan om een andere missie te kiezen. Of gewoon één van de automatisch bewaarde games laden...
Lekker duidelijk ik weet het, ik hoop dat iemand mij kan helpen.
THX
Ik kan niet lezen, en ik zit teveel RTCW te spelen.. zie overal RTCW in
Senri no michi mo ippo kara
can you read my mind?
Verwijderd
[mierenneukmode] MOOHAA = MoH:aaOp maandag 11 februari 2002 21:15 schreef cruncher het volgende:
ja hehe, dat is voor RTCW en niet voor MOOHAA........
Verwijderd
nadat ik uit de trein kom met mn mannetjes en alle moffen neergesniped heb, moet ik de POW's bevrijden, en dat lukt, mn volgende objective is om de fulepipes opteblazen, maar ik kan nergens heen! ik zit hardstikke vast! plz help
Verwijderd
Dan kom je het vanzelf tegen, Dat had ik althans.
hier zit ik dus ook vast, heb de meeste al d00d gemaakt, maar kan dat zogenaamd bazooka team niet vinden, wie kan zeggen waar ze zitten? heb t level al 100.000.000 x doorgezogd, maar kan niets vinden, ergens verborgen deur?Op zaterdag 09 februari 2002 23:26 schreef Lighteye het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
toch dat level dat je die piloot naar zo'n hideout moet brengen?Op maandag 11 februari 2002 20:45 schreef FleshY het volgende:
Ik zit vast in het begin van mission 4stom he. Maar ik heb die piloot nu en heb helemaal rond gelopen kan nergens meer heen en heb een aantal lui die van de vrachtwagen dood geschoten maar ik kan de rest niet meer vinden. Waar rennen ze naartoe?. Owja je moet een commando post vinden maar die kan ik niet vinden omdat ik niet verder kom.
Lekker duidelijk ik weet het, ik hoop dat iemand mij kan helpen.
THX
op een gegeven moment kom je een berg op en staat er een kerk, kerk in, daar onder het altaar zit t
ik heb het bazooka-team gevonden, boven zo'n poort, maar als ik er heen loop gebeurt er niets, normaal krijg je toch; objective completedOp maandag 11 februari 2002 22:13 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
hier zit ik dus ook vast, heb de meeste al d00d gemaakt, maar kan dat zogenaamd bazooka team niet vinden, wie kan zeggen waar ze zitten? heb t level al 100.000.000 x doorgezogd, maar kan niets vinden, ergens verborgen deur?
nu niets
of zijn dit niet de goeie?
boven die poort in snipertown
Niet de goeie -> zoek en volg het kompas is de devies!Op maandag 11 februari 2002 22:37 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
ik heb het bazooka-team gevonden, boven zo'n poort, maar als ik er heen loop gebeurt er niets, normaal krijg je toch; objective completed
nu niets
of zijn dit niet de goeie?
boven die poort in snipertown
ik ben daar boven en het kompas wijst goed!Op maandag 11 februari 2002 22:42 schreef meelmark het volgende:
[..]
Niet de goeie -> zoek en volg het kompas is de devies!
Ik had verwacht een beetje realisme in WWII tijd, maar vond het totaal toch minder dan ik dacht dat het zou zijn, afgaande v/d demos.
Die gasten hebben een gehoor daar zeg je u tegen... je schiet iemand met een demper neer, gelijk weten ze waar je zit, echt knap
Ook zie je in sommige mappen de tegenstanders gewoon respawnen (vooral de levels met een alarm), staan erop eens 2 moffen voor je neus, komt erg nep over
De levels waren wel erg mooi maar klein, niks geen grote vlaktes, maar gewoon smalle weggetjes... jammer.
Ik had echt verwacht dat je de oorlog na ging spelen vanaf Omaha in SPR en BoB style.
RtCW was met de zombies wat nepper, maar die gaf me wel het gevoel van dat het spel af was.
Al met al vind ik het een redelijke game in singleplayer, niet echt moeilijk maar vaak wel irri.
Verwijderd
p.s. wat was die landing op Omaha Beach veeeettt !!
Zo heb ik het gedaan:Op dinsdag 12 februari 2002 02:43 schreef PJanssen het volgende:
Ik zit vast aan het einde van missie 4. Daar moet je allerlei info verzamelen uit een soort kasteeltje. Ook kom je dan die nieuwe tigers tegen. Als ik hem bijna heb uitgespeeld en door het hek wegloop kom ik eerst een gast tegen die in zo'n machinegeweer-hutje zit. Dat is geen probleem. Maar dan liggen er langs de weg gasten tussen de bosjes die heel slecht te zien zijn. Tot overmaat van ramp wordt wordt je dan ook steeds van achteren aangevallen door hendershonden + soldaten. Ik heb het nu tig keer geprobeerd maar ik kom toch echt niet verder
p.s. wat was die landing op Omaha Beach veeeettt !!
Pak de Thompson en rennen maar, schiet met hele korte bursts op de moffen, maar stop niet. Spring in de vrachtwagen, draai je om en kill de achtervolgers met je thompson of met je sniper rifle.
Always outnumbered, never outgunned!
Verwijderd
owwww!!.. ff kieke dan maar.Op maandag 11 februari 2002 21:06 schreef Just_a_Gamer het volgende:
je moet naar het kerk en aan de zijkant van de altaar zit een rood knopje. Druk op het rood knopje en de rest zie je het wel
zoals al eerder gezegt is ik moest het altar weg schuive, ik heb nooit een rood knopje ergens aan de zeikand van de kerk gezien.Op maandag 11 februari 2002 21:06 schreef Just_a_Gamer het volgende:
je moet naar het kerk en aan de zijkant van de altaar zit een rood knopje. Druk op het rood knopje en de rest zie je het wel
lezen is ook een vakOp dinsdag 12 februari 2002 11:37 schreef kRyPtO het volgende:
[..]
zoals al eerder gezegt is ik moest het altar weg schuive, ik heb nooit een rood knopje ergens aan de zeikand van de kerk gezien.
En voor snipertown gewoon veel geduld hebben en goed op de compas letten waar je wordt neergesniped zodat jij de volgende keer kan pakken.
/edit ik heb ff de level met die kerk opnieuw gespeeld. Er zit zo'n rood vlakje/knop aan de rechterkant van de altaar.
Verwijderd
Het is ook niet echt een rood knopje: het is zo'n rood geval net zoals je ziet als je bommen moet plaatsen. Zodra je de use toets gebruikt 'verdwijnt' dat rode en schuif je het deksel weg. Als ik het me goed herinner. Waarschijnlijk begon je te duwen voordat je dat rode 'ding' gezien had of zo. Misschien kan je zelfs dat deksel wegduwen door aan de zijkant ervan op 'use' te drukken. Weet ik veel.Op dinsdag 12 februari 2002 11:58 schreef Mottebelke het volgende:
Er zit idd helemaal geen knopje. Het is wel erg lastig te vinden, maar wel geinig gevonden.
Mocht je het willen checken: start het level opnieuw, loop de kerk in en kijk aan de rechterkant van het altaar. Daar zit het.
Maakt verder niet uit, hoor, als je dat deksel maar open krijgt.
P.S. Dit was trouwens voor mij de enige (en dan ook echt enige) keer dat er iets te 'puzzelen'/zoeken viel in Mohaa. Ik heb verder geen één keer, maar dan ook geen één keer, vastgezeten. Ik heb soms wel eens moeite gehad ergens doorheen te komen omdat er teveel moffen of zo rondliepen, maar da's dan ook alles. Het spel op zich is toch wel errug supereenvoudig. Volg je kompas en alles komt goed.
Eigenlijk is Mohaa niets meer of minder dan een doodsimpele superlineaire shoot'm'up. Maar wel een hele mooie. Als je echt strategisch oorlogje wilt spelen, zul je online moeten gaan en hopen dat er meer mensen zijn die samen willen werken: de meeste hollen tot nu toe jammergenoeg rond als kippen zonder kop...
Op dinsdag 12 februari 2002 12:00 schreef Just_a_Gamer het volgende:
[..]
lezen is ook een vakAan de zijkant van de altaar en niet van de kerk !!!!!
ik zit nou in de sneeuw wel geinig leveltje.
maar vind het wel klote dat ik alles kwijt ben
Verwijderd
ik sniper die gasten gewoon weg, maar dan loop ik verder en dan trap ik altijd op een mijn, waar moet je langslopen ?Op zondag 13 januari 2002 19:10 schreef The_Snake het volgende:
Ik begin
Bij de invasie op het strand moet je naar de "Trench" toegaan.
Ik ben er vanuit gegaan dat dat het gat is naar het mijnenveld, maar wat moet ik doen zodra ik daar ben? Ik wordt altijd meteen afgeschoten
Het knopje zit er wel! Het knippert rood en als je ervoor staat zit het aan de rechterkantOp dinsdag 12 februari 2002 11:58 schreef Mottebelke het volgende:
Er zit idd helemaal geen knopje. Het is wel erg lastig te vinden, maar wel geinig gevonden.
Verwijderd
Zo ver van die bordjes weg blijven als dat mogelijk is.. Ik liep de eerste keer perongeluk al goed dus dat probleem nooit gehad..Op dinsdag 12 februari 2002 17:30 schreef sinterklaasrulez het volgende:
[..]
ik sniper die gasten gewoon weg, maar dan loop ik verder en dan trap ik altijd op een mijn, waar moet je langslopen ?
Verwijderd
Hij zegt waar je langs moet lopen! Namelijk door de kraters, je-weet-wel, die diepe gaten in de grond. Als je nou gewoon ff had opgelet had je dit geweten. Het is dus een soort slalom door die kraters heen naar die andere bunker.Op dinsdag 12 februari 2002 17:30 schreef sinterklaasrulez het volgende:
ik sniper die gasten gewoon weg, maar dan loop ik verder en dan trap ik altijd op een mijn, waar moet je langslopen ?
please help me
?????Op dinsdag 12 februari 2002 20:54 schreef Fire_Bird het volgende:
ik ben dus weer wezen zoeken in die snipertown ofzow, maar ik kom telkens daar boven die poort uit, er liggen 2 dooie amerikanen, met bazooka, mn compas wijst er ook heen, maar ik krijg niet van 'objective completed'
please help me
Ik heb de subs enzo opgeblazen, en nu moet ik exfiltreren en zien op een trein te geraken. Maar nu begint deze 'episode' (ja, onderdeel van een level, je weet wel) in een verwarmingsschacht, of hoe noemt dat ding... Je hoort zo duitsers roepen 'There's an intruder' etc. Maar het is daar pokkedonker in die schacht, hoe vind ik nu de uitgang ? Ik heb al enkele poortjes gevonden, maar die openen totaal niet...
iemand een oplossing ?
And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
Tenminste ik heb een level gehad dat ik uit een ontploffende complex moets vluchten, na die level kreeg ik de credits te zijn, aarschijnlijk het einde of nie
Verwijderd
Bij mij is het gewoon licht in de schacht hoor... Dus misschien bugje.. Bij jou of mij..Op woensdag 13 februari 2002 14:20 schreef tutterke het volgende:
Ik zit al vast, en best in het begin, dus niet lachen he
Ik heb de subs enzo opgeblazen, en nu moet ik exfiltreren en zien op een trein te geraken. Maar nu begint deze 'episode' (ja, onderdeel van een level, je weet wel) in een verwarmingsschacht, of hoe noemt dat ding... Je hoort zo duitsers roepen 'There's an intruder' etc. Maar het is daar pokkedonker in die schacht, hoe vind ik nu de uitgang ? Ik heb al enkele poortjes gevonden, maar die openen totaal niet...
iemand een oplossing ?
Heb het anders opgelost, gewoon de brightness op z'n hoogste gezet, dan is er ook lichtOp woensdag 13 februari 2002 14:59 schreef Casb het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon licht in de schacht hoor... Dus misschien bugje.. Bij jou of mij..
And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
je moet eerst ff bukken natuurlijkOp woensdag 13 februari 2002 14:20 schreef tutterke het volgende:
Ik zit al vast, en best in het begin, dus niet lachen he
iemand een oplossing ?
en dan gewoon door die gangen rennen, als er een roster onder je zit goed op letten zitten waarschijnlijk wel wat duitsers ff neer knallen en door rennen, en op een gegeven moment staat er een roster open en daar ga je naar beneden.
ik liep in 1x goed, ik weet nie of er meerdere wegen heen zijn.
daarom liep ik in 1x goedOp woensdag 13 februari 2002 18:18 schreef FleshY het volgende:
Volgens mij zijn er niet meer wegen
Verwijderd
Verwijderd
Je kunt alle briefings voor de levels in elke missie vinden op de officiele site: hier is de eerste missie: onderaan de pagina kun je klikken voor de volgende. Etcetera, etcetera.Op woensdag 13 februari 2002 20:44 schreef Helsie het volgende:
Hoeveel missies zijn er eigenlijk en welke is de laatste?
Thanks. 6 missies dus.Op woensdag 13 februari 2002 21:08 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Je kunt alle briefings voor de levels in elke missie vinden op de officiele site: hier is de eerste missie: onderaan de pagina kun je klikken voor de volgende. Etcetera, etcetera.
Verwijderd
Greetzz
Joost
Verwijderd
om elke 5 meter zit er wel 1Op woensdag 13 februari 2002 22:09 schreef Whazza-man het volgende:
Waar zitten alle Kwalitatie Uitermate Teleustellende snipers in Mission 5??????
Dat is niet waar. Bij mij was ook de hele bazooka team gekilled en ik mocht wel verder door met de missieOp woensdag 13 februari 2002 19:57 schreef Driver-x het volgende:
wat ik dus b*llsh*t vind is in dat level dat je net "the bazooka team" hebt gevonden en je met een aantal makkers verder moet, maar die mogen niet overhoop geknald worden........ En dat gebeurt dus wel... En dus mission failed. Weet iemand hier een handige oplossing voor?
Verwijderd
Flauwe tactiek om uit te vinden waar ze zitten:Op woensdag 13 februari 2002 22:09 schreef Whazza-man het volgende:
Waar zitten alle Kwalitatie Uitermate Teleustellende snipers in Mission 5??????
- Zorg dat je veel health hebt
- Doe eerst F5 (QuickSave)
- Ren een stuk vooruit net zolang tot erop je geschoten wordt.
- Kijk op je kompas vanuit welke richting geschoten wordt
- Draai daarheen en kijk nu op welke hoogte de sniper zit
- Ondertussen ben je dood, en ga je ff loaden naar je QuickSave, als het goed is weet je nu ongeveer waar die gast zit. Weet je dat niet, doe het dan het bovenstaande nog een keer, en gebruik anders ff de zoom van je sniper-gun, je weet namelijk vast wel waar ie ongeveer zit.
- Als je weet waar hij precies zit doe je dus QuickLoad (F9) en zorg je dat je je gun gereload hebt, en loop je heel sneaky totdat hij je net niet kan zien. Zoom in met je sniper-gun, loop een ietsie klein stukje verder, net zolang tot je hem net in beeld hebt.
- En knallen maar!
- En uiteraard dus Save op het moment dat je er 1 afgemaakt hebt.
Doe dit voor elke sniper, en het is zo gedaan...
En ja, ik weet het, het is heel flauw om het zo te spelen (met steeds saven), maar als je er niet uitkomt is het nog eerlijker dan cheats gebruiken
Verwijderd
Zo heb ik heel wat levels doorgespeeld... Kan eigenlijk niet anders, volgens mij!Op donderdag 14 februari 2002 00:36 schreef thijsknoeff het volgende:
[..]
Flauwe tactiek om uit te vinden waar ze zitten:
- Ondertussen ben je dood, en ga je ff loaden naar je QuickSave, als het goed is weet je nu ongeveer waar die gast zit. Weet je dat niet, doe het dan het bovenstaande nog een keer, en gebruik anders ff de zoom van je sniper-gun, je weet namelijk vast wel waar ie ongeveer zit.
- Als je weet waar hij precies zit doe je dus QuickLoad (F9) en zorg je dat je je gun gereload hebt, en loop je heel sneaky totdat hij je net niet kan zien. Zoom in met je sniper-gun, loop een ietsie klein stukje verder, net zolang tot je hem net in beeld hebt.
- En knallen maar!
En ja, ik weet het, het is heel flauw om het zo te spelen (met steeds saven), maar als je er niet uitkomt is het nog eerlijker dan cheats gebruiken
Verwijderd
Nee, dat bedoel ik niet. Dat bazooka team had ik al gevonden en die deur opengeschoten met de bazooka zelf. Dan kom ik bij een soort villa met héél véél slechte mensjes. Daar heb ik nog 2 of 3 over van het team wat op uitkijk stond. Die Gasten zijn zo snugger om mooi in het open vuur te gaan staan en gaan dus dood. Dan heb je dus mission failed.Op woensdag 13 februari 2002 23:02 schreef Just_a_Gamer het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Bij mij was ook de hele bazooka team gekilled en ik mocht wel verder door met de missieVolgens mij is dat bij meerdere mensen zo
Is dat geen snelknop om voice commando's te geven in Multiplayer?Op donderdag 14 februari 2002 16:36 schreef Just_a_Gamer het volgende:
mja de AI van je teamm8'es zijn niet echt snugger nee. Ik heb ergens gelezen dat er een knop was om je team commando's te geven, maar ik heb ut nergens gevonden.
Verwijderd
Op Easy wel, op Hard... Hangt er dus helemaal vanaf... Als je het spel bewaart na elke succesvol afgelegde 10 meter, moet het ooit wel eens lukken...Op zaterdag 16 februari 2002 01:46 schreef Helsie het volgende:
Kan ik dat einde stukje redden met een health van 68?
Afgelegde 10 meter?Op zaterdag 16 februari 2002 11:51 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Op Easy wel, op Hard... Hangt er dus helemaal vanaf... Als je het spel bewaart na elke succesvol afgelegde 10 meter, moet het ooit wel eens lukken...
Ik kom het gebouw niet eens uit en dat is 10 meter
[added] Level ervoor (final run) nog eens gedaan en met 75 die eindbattle ingegaaan en dat was precies wat ik nodig had om het wel te halen
Klaar dus en wat een bagger einde...
het zit daar ram vol met snipers, en je moet een team lokaliseren dat een bazooka bij zich heeft
ik heb het stadje geneutraliseerd,
maar nu moet ik door een poort,
maar die moet opgeblazen worden door het team met de bazooka
ik heb het hele stadje afgestruind, maar kan dat team nergens vinden
Ik vond dat waardeloos, had meer verwacht op het eind..
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Verwijderd
Weten jullie dus het antwoord op de volgende vraag:
Hoe kan je msg naar je teamversturen dmv 1 knop
het was toch een quake engine
v dacht ik, maar alleen multiplayer he.Op woensdag 20 februari 2002 12:41 schreef happyman112 het volgende:
Ik heb vandaag een beetje gegooled naar hoe je vantevoren geprogemeerde texten kan versturen (zoals in UT) maar heb jammer genoeg niets kunnen vinden,nu d8 ik ff op GoT kijken maar daar zag ik ook nix.
Weten jullie dus het antwoord op de volgende vraag:
Hoe kan je msg naar je teamversturen dmv 1 knop
het was toch een quake engineik ga daar ff op zoeken
Ik heb ook nog een vraag, ik ben het strand voorbij
(misschien is de vraag al eens gesteld, maar ik ga niet het hele topic lezen omdat ik dan al teveel tips voor volgende missies zie, bovendien: 20blz ofzo
missie 2 dus? Laat je wel de papieren zien als iem er om vraagt? (7)Op woensdag 20 februari 2002 22:39 schreef Mr.C4 het volgende:
ik zit nu bij zo'n missie waar ik zo'n wapen moet jatten en een paar papieren. nadat ik door het bos(in sneeuw) ben gelopen kwam ik bij zo'n bunker aan waarbij ik naar beneden moet. Ik heb daar een duitse pak en een ID kaart gepakt. dus ik loop naar beneden zonder wapen en dan wordt ik nog beschoten . hoe kan ik dit gebruiken dan?
Verwijderd
Je kan de tafel in de kerk verschuiven daaronder zit een geheime ingang.Op woensdag 20 februari 2002 21:49 schreef banaan-X het volgende:
[..]
v dacht ik, maar alleen multiplayer he.
Ik heb ook nog een vraag, ik ben het strand voorbij(zonder hulp of wat dan ook trouwens
), maar in een van de volgende missies (die van de demo) kom ik niet verder. Ik heb alle moffen in die kerk afgeknald, en ik moet 4 kanonnen opblazen. Maar die staan niet op het terrein van de kerk (in de demo wel), en je kunt niet verder aan de achterkant van de kerk. Hoe moet ik daar verder?
(misschien is de vraag al eens gesteld, maar ik ga niet het hele topic lezen omdat ik dan al teveel tips voor volgende missies zie, bovendien: 20blz ofzo)
Verwijderd
Maar dit had ik niet gelezen. Mijn persoonlijke mening is dat ik hier niet zo van gediend ben, doe mij maar een volledig engelse versie (US of UK version). Nu ben ik er inmiddels achter hoe je toch (d.m.v. een aanpassing in je register) de US of UK patch kunt toepassen. Het probleem is hier echter niet mee opgelost. Je kunt alleen de patch downen maar verder blijft alles (behalve het gesproken gedeelte) in het nederlands. Maar nu ben ik er ook achter hoe je de tekst in het engels kunt krijgen, daarmee bedoel ik de geschreven tekst in het spel links boven en onder in de hoek. Het enige wat ik nog weten wil is hoe ik het hele menu in het engels krijg. Iemand een idee. Ben al aan de slag geweest met Resouce Hacker maar hiermee is het nog niet gelukt. Iemand van jullie een idee. Bij voorbaat dank!!
Moest je niet je landinstellingen op VS zetten?Op donderdag 21 februari 2002 10:31 schreef Eizo het volgende:
Vrienden, ik kocht gisteren Med. Of Hon. en wat bleek, ondertiteling bij het introfilmpje, een nederlands menu en nederlandse tekst in het spel zelf. Natuurlijk had ik beter op het doosje moeten kijken want op de achterkant van de doos staat : "software (tekst) en documentatie in het nederlands".
Maar dit had ik niet gelezen. Mijn persoonlijke mening is dat ik hier niet zo van gediend ben, doe mij maar een volledig engelse versie (US of UK version). Nu ben ik er inmiddels achter hoe je toch (d.m.v. een aanpassing in je register) de US of UK patch kunt toepassen. Het probleem is hier echter niet mee opgelost. Je kunt alleen de patch downen maar verder blijft alles (behalve het gesproken gedeelte) in het nederlands. Maar nu ben ik er ook achter hoe je de tekst in het engels kunt krijgen, daarmee bedoel ik de geschreven tekst in het spel links boven en onder in de hoek. Het enige wat ik nog weten wil is hoe ik het hele menu in het engels krijg. Iemand een idee. Ben al aan de slag geweest met Resouce Hacker maar hiermee is het nog niet gelukt. Iemand van jullie een idee. Bij voorbaat dank!!
nee ik denk toch wel iets verder dan missie 2 want in dat bos moest ik 3 AA guns opblazen en ik heb dat level met die tanks al gehad.Op woensdag 20 februari 2002 23:06 schreef banaan-X het volgende:
[..]
missie 2 dus? Laat je wel de papieren zien als iem er om vraagt? (7)
Verwijderd
Ja, ik kan me ook zoiets herinneren dat mij dat daar de eerste keer overkwam...Op woensdag 20 februari 2002 22:39 schreef Mr.C4 het volgende:
ik zit nu bij zo'n missie waar ik zo'n wapen moet jatten en een paar papieren. nadat ik door het bos(in sneeuw) ben gelopen kwam ik bij zo'n bunker aan waarbij ik naar beneden moet. Ik heb daar een duitse pak en een ID kaart gepakt. dus ik loop naar beneden zonder wapen en dan wordt ik nog beschoten . hoe kan ik dit gebruiken dan?
Volgens mij MOET je stealthy naar binnen en alleen je pistool gebruiken, als ik het goed heb. Volgens mij ging ik de eerste keer met bruut geweld naar binnen en zo: schijnbaar is iedereen dan al gealarmeerd.
Dus van buiten af aan: heel stilletjes en sneaky naar binnen en mensen stiekum van achteren neerschieten met je pistool. Volgens mij laten ze je dan wel door als je je papieren laat zien.
Verwijderd
Ik zit nu in dat sniperlevel waarbij ik die Tiger King Tank moet jatten, en die is fokking moeilijk zeg.
Overal van die snipers die je nauwelijks ziet zitten, of ineens een stel zwaarbewapende soldaten voor je neus terwijl je met je sniper rifle zit te kutten.
damn dit spel 0wnt zwaar.
Verwijderd
Ben ik nu ook mee bezig... pff kutmissieOp donderdag 14 februari 2002 00:36 schreef thijsknoeff het volgende:
[..]
Flauwe tactiek om uit te vinden waar ze zitten:
- En knallen maar!
Dit topic is gesloten.
![]()